Πέμπτη, Φεβρουαρίου 07, 2008

"Θα χτυπήσουν την πόρτα σου, ξημερώματα ..."

Αυτό τον καιρό κουβαλάω το μυαλό μου –νερό σε τρύπια σακούλα σούπερ μάρκετ. Ξεκινάω να κάνω κάτι και σπινιάρω στην εκκίνηση –όπως η κατσίκα στον ταραμά. Γι΄αυτό παίζω κατενάτσιο, αναβολή στην αναβολή κι αυτός ο καιρός δεν λέει να περάσει. Διαβάζω λοιπόν, πολύ. Εφημερίδες, μπλογκς, ειδήσεις στην τηλεόραση … Μα καλά –διαβάζεται η τηλεόραση; Διαβάζεται –επειδή ακριβώς δεν βλέπεται.

Παντού ασχολούνται με ένα dvd –λογικό είναι, έχει εκπαιδευτεί ο κόσμος. Τόσα έχουν μοιράσει οι εφημερίδες, αριστουργήματα του παγκόσμιου σινεμά, ανοσιουργήματα που οι συντελεστές τους προσπαθούν να ξεχάσουν και τσόντες. Σκέψου το λίγο –«η εφημερίδα που τα λέει όλα έξω από τα δόντια, μαζί, δώρο δυο ταινίες –‘Κράμερ εναντίον Κράμερ’ και ‘Θα στο κάνω πατίνι στη Βίλα Αγγούρι’ συν μια πολυτελής έκδοση για την επίπλωση της εξοχικής κατοικίας». Στη συνάντηση μεταξύ ΓΣΕΕ –εργοδοτών, οι τελευταίοι πρότειναν αυξήσεις μισθών 4%! Και επειδή οι εργοδότες δεν είναι εγγόνια του Έγκελς που αποφάσισαν να μοιραστούν τα υπερκέρδη τους με τους εργαζόμενους –αυξήσεις 4% σημαίνει ότι ο πληθωρισμός τρέχει τουλάχιστον με 7-8%. Αλλά αν είναι έτσι –βρισκόμαστε εκτός κριτηρίων ΟΝΕ (που αναφέρονταν σε πληθωρισμό κοντά στο 3%). Πως σου φαίνεται αυτό; Γιατί κανένας δεν ασχολείται; Έστω, κάποια σύσταση από την Ευρωπαϊκή Ένωση βρε αδερφέ! Κάτι!

Θα πεις –υπάρχουν σοβαρότερα θέματα. Το dvd. Ποιος το είδε, ποιος το αντέγραψε, ποιος έκανε μοντάζ, καλλιτεχνική επιμέλεια, ντεκουπάζ … Καλά –τίτλους τέλους δεν έχει αυτό το dvd; Να διαβάσουν τους συντελεστές, να τελειώνουμε. Που έχουν πλακωθεί οι αδέκαστοι των καναλιών να χαφιεδίζονται μεταξύ τους σε ζωντανή σύνδεση! Εντάξει, κάποτε φωνάζαμε «αλήτες, ρουφιάνοι, δημοσιογράφοι», αλλά κάποιοι το πήραν κατά γράμμα ρε συ –γαμώ τα φιλότιμα παιδιά είναι! Και ο κόσμος απορεί –γίνονται τέτοια πράγματα; Μιζάρονται οι δημοσιογράφοι; Πουλάνε εξυπηρετήσεις; Καρφώνουν συναδέλφους τους στα κανάλια; Όχι όλοι –μόνο οι διάσημοι. Γιατί αν γράφεις φαρμακεία, τι να αποκαλύψεις; Ότι ο κυρ –Τάκης έπρεπε να εφημερεύει, αλλά είχε κατεβάσει ρολά και κοιμόταν;

Και από δίπλα τα μπλογκς. Το «καινούργιο μέσο», αλήθεια λέω, το άκουσα σε εκπομπές της τηλεόρασης! Τιγκαρισμένα από μιμητές του Μάκη –ποια είναι η διαφορά του μπλόγκερ από τον Τριανταφυλλόπουλο; Ότι ο τελευταίος περνάει από τα δικαστήρια και χάνει τις δίκες με λεφτά των καναλιών. Από την άλλη, ο μπλόγκερ γράφει τις ίδιες ακριβώς παπαριές –και το παίζει «ελευθερία λόγου». Ξεπουλάει το «Θέμα» με τις φωτογραφίες του χοντρού, ξεσκίζονται τα μπλογκς να τις αναδημοσιεύσουν! Εκφράζοντας τον αποτροπιασμό τους πάντα! Σαν τον Μάκη που αναρωτιόταν πως θα αντικρίσει το παιδί και τη γυναίκα του –ρε μάγκες, άκουσα ότι χηρεύει η θέση αρχισυντάκτη στις εκπομπές του –δεν στέλνετε κανένα βιογραφικό;

Αλλά το θέμα συνεχίζει να παίζει. Συντηρείται από τα πολυδιαφημισμένα μπλογκς –«να δούμε το dvd; έχουμε το δικαίωμα;» Λες και τους ρώτησε κανένας αν θέλουν να το δουν ή όχι, κάποιοι φαντασιώνονται πως είναι Τρέμηδες ή Θέμοι –μέγκλα κατάσταση, η τηλεόραση έκανε την εικονικότητα –πραγματικότητα, μαλάκα Μποντριγιάρ σε πήρε παραμάζωμα ο Πρετεντέρης! Σα να βλέπεις μπάλα και να σε βρίσκει το τέλος του παιχνιδιού σφαδάζοντας στον καναπέ –«Μαιρούλα φέρε πάγο, με κλάδεψε ο καργιόλης ο μπακ, πάνω που έβγαινα τετ α τετ με τον τερματοφύλακα»!

Θέλω να ρωτήσω –όλη αυτή η υπόθεση αυτοκτονίας έβγαλε κάποια σκάνδαλα κακοδιαχείρισης δημόσιου χρήματος, εντάξει; Μαζί με κάτι σικέ προσλήψεις, κάποιους αποχαρακτηρισμούς –τέτοια πράγματα. Αντί να γίνει ντόρος για όλα αυτά –κυκλοφορεί το βίτσιο του σκουπιδοφάγου που τρώγεται να δει πως γαμάνε οι κομματικοί παράγοντες (χειρότερα από τους άλλους ανθρώπους –αλλιώς δεν θα ασχολούνταν με το κόμμα). Εντάξει, δεν είναι όλοι έτσι. Κάποιοι θέλουν απλά να μάθουν τι έλεγε ο τύπος πάνω στο σεξ και γιατί ανησυχεί η κυβέρνηση. Η οποία, καλά κάνει και ανησυχεί, γιατί αν ο τύπος έλεγε πως ο τάδε τον παίρνει, ή ξενοπηδάει για παράδειγμα –θα πηγαίναμε σε πρόωρες εκλογές. Θα έπεφτε η κυβέρνηση! Πρόσεξε –όχι επειδή έφαγαν δημόσια χρήματα, αλλά για τη σεξουαλική τους συμπεριφορά! Μπορείς δηλαδή να κλέψεις άφοβα (όλες οι κυβερνήσεις αυτό κάνουν άλλωστε), αλλά απαγορεύεται η προσβολή του συλλογικού τρίπτυχου «πατρίς, θρησκεία, οικογένεια». Πως το βλέπεις; Αργούμε πολύ ακόμα για να φτάσουμε στην 4η Αυγούστου;

Είπα, «4η Αυγούστου» και θυμήθηκα τα γεγονότα του προηγούμενου Σαββάτου. Οι ειδησεογραφικοί αστέρες έδωσαν βήμα στους Χρυσαυγίτες φροντίζοντας να τονίσουν την υπερφίαλη αντικειμενικότητά τους –και πολλά μπλογκς το αντέγραψαν το καλαμπούρι. Απόψεις:

-«Δεν με νοιάζει ποιος είναι υπεύθυνος, εγώ απλά δεν θέλω να γίνονται φασαρίες στο κέντρο της Αθήνας». Είσαι ωραίος ρε άνθρωπε! Και επειδή, εκ προοιμίου, θεωρείς τα αίτια της κάθε φασαρίας ασήμαντα –μην κολλάς. Ζήτα από την κυβέρνηση να επαναφέρει εκείνο το νόμο που όριζε πως «συγκέντρωση πέραν των τριών ατόμων είναι παράνομη και απαγορεύεται». Νοικοκυρεμένα πράγματα.

-«Που ακούστηκε σε δημοκρατική χώρα να γίνονται αντισυγκεντρώσεις; Ας μην ξεχνάμε πως σε μια τέτοια σκότωσαν τον Λαμπράκη». Τώρα, εσύ, τι καταλαβαίνεις από αυτό; Ότι, ας πούμε, κάποιοι θέλουν να διαδηλώσουν σχετικά με τις απόψεις τους και κάποιοι άλλοι δεν τους αφήνουν. Και αυτό αντίκειται στη δημοκρατία. Κράτα το αυτό, θα το δέσω με κάτι άλλο, παρακάτω. Απλά να υπενθυμίσω, πως αυτοί που κόπτονται για την αντιδημοκρατικότητα των αντισυγκεντρώσεων είναι οι ιδεολογικοί απόγονοι εκείνων που δολοφόνησαν τον Λαμπράκη! Δηλαδή, το πάμε τσιφ για σχιζοφρένεια –σε λίγο θα κατέβει στο Σύνταγμα ο σύνδεσμος ιδιοκτητών και θα φωνάζει ότι «η ιδιοκτησία είναι κλοπή»!

Εμείς διαδηλώναμε ειρηνικά και νόμιμα –αυτούς έπρεπε να πιάσουν που μας εμπόδιζαν να εκφραστούμε και καίγανε την ελληνική σημαία». Και οι εκφωνητές ειδήσεων κοίταζαν αμήχανοι. Και κανένας δεν σκέφτηκε να ρωτήσει «ρε κουρεμένα, μόνο οι δικές σας απόψεις πρέπει να ακούγονται ανεμπόδιστα; τι είναι η σημαία –ύφασμα για παντελόνι; δεν είναι σύμβολο; απαγορεύεται να έχω αρνητική άποψη για το συγκεκριμένο σύμβολο; απαγορεύεται να εκφράζω την άποψή μου καίγοντάς την συμβολικά; πως πάει δηλαδή; μόνο οι δικές σας απόψεις πρέπει να διακινούνται ελεύθερα; ή μήπως, ότι σας προσβάλλει πρέπει να απαγορεύεται, αλλά, ότι προσβάλλει τους άλλους πρέπει να διατυμπανίζεται στο όνομα της πολυφωνίας;»

-«Συγκεντρωθήκαμε ειρηνικά και νόμιμα, για μια εκδήλωση που θα γινόταν στις 7 το απόγευμα –συγκεντρωθήκαμε λοιπόν από τις 9 το πρωί για να περιφρουρήσουμε τον χώρο». Βέβαια, η εκδήλωση απαγορεύτηκε πριν ξεκινήσει. Και μου κάνει κάπως περίεργη η λογική του στυλ «θα κάνω ένα νταβαντουράκι το απόγευμα, γι΄αυτό μπλοκάρω τον χώρο από το πρωί». Τι είχαν να στήσουν οι άνθρωποι; Ηχητικά για τη συναυλία των Rolling Stones; Άσε που, η δημοκρατία την οποία επικαλούνται –εγώ ξέρω πως στηρίζεται στην αρχή της πλειοψηφίας. Αν 20 άτομα θέλουν να κάνουν εκδήλωση απαιτώντας έξτρα σκόρδο στο τζατζίκι και μαζευτούμε απέναντι 100 υποτασικοί –η δημοκρατία λέει πως η εκδήλωση δεν θα γίνει. Πώς να το κάνουμε δηλαδή; Μέτρα τώρα –την αντιφασιστική διαδήλωση οργάνωσαν οι παρακάτω:

ΑΔΕΔΥ * ΟΛΜΕ * ΠΟΕΔΗΝ* Φοιτητικοί σύλλογοι (ΑΣΟΕΕ, πολ. Μηχανικοί ΕΜΠ κ.λ.π.) * Δίκτυο για τα πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα * Δίκτυο κοινωνικής υποστήριξης προσφύγων & μεταναστών * Νεολαία ενάντια στο Ρατσισμό στην Ευρώπη-YRE * Kίνηση Απελάστε το Ρατσισμό * Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών * Ελληνικό Κοινωνικό Φόρουμ * ΑΝΤΙΓΟΝΗ-Κέντρο Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης για το Ρατσισμό, την Οικολογία, την Ειρήνη και τη Μη Βία * Ελληνικό Φόρουμ Μεταναστών * Ομάδα δικηγόρων για τα δικαιώματα προσφύγων και μεταναστών * Νεολαία ΣΥΝ * Τμήμα Δικαιωμάτων του ΣΥΝ * ΟΚΔΕ/Σπάρτακος * ΔΕΑ * ΞΕΚΙΝΗΜΑ * ΚΟΚΚΙΝΟ * Εργατική Εξουσία * ΑΚΟΑ * ΚΟΕ.

Τη φιέστα για τα Ίμια, την οργάνωσε η Χρυσή Αυγή. Ποιοι σου μοιάζουν για περισσότεροι; Μήπως θέλεις να μιλήσουμε για το δικαίωμα των μειονοτήτων στην έκφραση –το οποίο θα πρέπει να υπερασπίζεται η δημοκρατική πλειοψηφία; Μέσα –κι εγώ μαζί σου κι ο Βολταίρος εικόνισμα. Να περιμένω δηλαδή, την επόμενη φορά που θα διοργανωθεί το gay pride και δεν θα δώσει πλατεία ο Κακλαμάνης, να κατέβουν οι Χρυσαυγίτες δίπλα στους ομοφυλόφιλους; Για το δικαίωμα της έκφρασης, για τις μειονότητες ρε παιδί μου! Άντε να δούμε.

-«Εμείς συνεργαζόμαστε με την αστυνομία; Εδώ καταστράφηκε το κέντρο της Αθήνας και δεν έγινε ούτε μία σύλληψη! Αν συνεργάζεται κάποιος με την αστυνομία, αυτοί είναι οι αναρχικοί!» Το άκουσα κι αυτό. Μέχρι σε βίντεο τους παίξανε να κάνουν ντου μαζί με τα ΜΑΤ, μαχαίρωσαν και κάποια άτομα όσο οι ΜΑΤατζήδες χτενίζονταν και βγαίνουν στο άνετο τα ατομάκια! Δηλαδή, έρχεται κάποιος, σε βιάζει μπροστά στα μάτια της αστυνομίας, τον γραντζουνάς –και μετά διαμαρτύρεται που δεν προστατεύτηκε η σωματική του ακεραιότητα! Την ώρα που σαπίσανε στο ξύλο τον κόσμο οι μπάτσοι όταν αποχωρούσε ειρηνικά σε διαδήλωση και τίγκαραν τις κλούβες για προσαγωγές. «Ναι, αλλά τους άφησαν ελεύθερους». Συμβαίνει κι αυτό –όταν δεν βρεις τίποτα ενοχοποιητικό πάνω στον άλλον. Τι κατηγορίες θα του απαγγείλεις δηλαδή; Πως έχει τρία σκουλαρίκια στο αυτί και φοράει μαύρη μπλούζα; Ή πως βρωμάει δακρυγόνο;

Και οι δημοσιογράφοι αγανακτούν αδέκαστα. Και οι μπλόγκερς σχολιάζουν αντικειμενικά. Και τίποτα δεν τρέχει, αρκεί να λυθεί το θέμα με το dvd. Κάποτε την πουλούσαν στα σούπερ μάρκετ την αποκτήνωση, τώρα στην φέρνουν κατευθείαν σπίτι. Ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης το λένε αυτό.

Και οι γκαλοπάδες μιλάνε για το τέλος του δικομματισμού, την παρακμή των κομμάτων εξουσίας. Χαίρεσαι; Βλέπεις τα ποσοστά των αριστερών κομμάτων να ανεβαίνουν και αδημονείς για την εναλλακτική πρόταση εξουσίας, που ευαγγελίζονται οι πολιτικοί αναλυτές; Καλά κάνεις –κι εγώ ήξερα κάποιον παλιά, που έλεγε ότι καλλιεργεί, τα βράδια, τουλίπες στην Ακαδημίας –αλλά του τις πατάνε τα αμάξια κάθε πρωί. Μόνο που εκείνον τον μάζεψαν στο Δαφνί –ενώ τους πολιτικούς αναλυτές, τους αντιμετωπίζουν με δέος στα δελτία ειδήσεων.

Θέλεις να το δούμε ιστορικά το θέμα; Υπήρξε μια ανάλογη ιστορική περίοδος (όχι πολύ μακρινή) όπου τα δυο μεγάλα κόμματα εξουσίας είχαν πέσει σε ανυποληψία, μέσα από διαδοχικές αποκαλύψεις σκανδάλων (πραγματικών και κατασκευασμένων). Εκείνη την εποχή, οι θεσμικοί παράγοντες είχαν ξεσκίσει τους θεσμούς. Οι βουλευτές διαπραγματεύονταν την ψήφο τους φόρα παρτίδα –στην αρχή πούλαγαν για φράγκα, μετά για υπουργεία σε καινούργιες κυβερνήσεις. Α ναι –και η ενιαία Αριστερά έδειχνε ανησυχητικές τάσεις αύξησης των εκλογικών της ποσοστών. Μήπως θυμάσαι που κατέληξε η ιστορία; Αποστασία; Τανκς; Σου λέει κάτι;

Εντάξει, πάρτο αλλιώς. Ρίξε μια ματιά στις σημερινές συνθήκες. Ειδικά τώρα που θα σκάσει και η ιστορία Siemens –και όλοι θα ανακαλύψουν «για μια ακόμα φορά, έκπληκτοι» πως οι μεγάλες εταιρείες λαδώνουν τα κόμματα ανάλογα με την εκλογική τους δύναμη –τι λες ρε παιδάκι μου!

«Όλοι ίδιοι, όλοι διεφθαρμένοι», «να δούμε το dvd», «ποιος έχει δίκιο –ο Μάκης, ή ο Θέμος;», «σήμερα παίζει Λάκη –θα τα χώσει σε όλους, δεν μασάει αυτός!», «πέστα Λάκη, πέστα και για πάρτη μας», «βγάλτα όλα στη φόρα Μάκη –τέτοιοι που είναι», «να μπει το μαχαίρι στο κόκαλο, να ψάξουν τα πάντα από το 1821 μέχρι σήμερα», «όλο το έθνος συντετριμμένο –εκοιμήθη ο μακαριστός», «εγώ θέλω την ησυχία μου –αυτοί δεν ξέρουν τι τραβάω για το μεροκάματο», «πόσων ιντσών είναι; πλάσμα ή TFT;» «μαμά, θέλω κακά μου» …

Αυτό τον καιρό κουβαλάω το μυαλό μου –νερό σε τρύπια σακούλα σούπερ μάρκετ. Ξεκινάω και στα μισά του δρόμου έχω αδειάσει από ιδέες, διάθεση, προτάσεις … Γι΄αυτό διαβάζω εφημερίδες, μπλογκς, ειδήσεις στην τηλεόραση –μην το πάμε πάλι από την αρχή –είπαμε πως η τηλεόραση διαβάζεται. Και αναρωτιέμαι –έτσι αφηρημένος που έχω γίνει, θα το πάρω πρέφα αν σκάσει καμιά χούντα; Κι αν έχει σκάσει ήδη; Λες; Που να ξέρω –με το dvd τι γίνεται; Ποιος θα βγει αρχιεπίσκοπος; Τι ώρα είναι;
Άργησα.

26 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:

PiKei είπε...

Νερό σε τρύπια σακούλα πράγματι! Αλλά μάγκα μου και δηλητήριο στις σωστές ακριβώς δόσεις...

Υποκλίνομαι.

ell είπε...

ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕΙ!!!!

Δεν έχω να πω τίποτα σπουδαίο.
Και παρόλο που είναι σοβαρά αυτά που θίγεις... γέλασα παρα πολύ!!!

ΥΓ. πάντως φίλος που ηταν στην πορεία μου είπε ότι παρόλο που ήταν τόσες οργανωσεις, είχαν μαζευτεί μόνο γύρω στα 20-30 άτομα, τα οποία κ αποχωρησαν πολύ γρήγορα.... αντίθετα όσο περνούσε η ώρα ολό κ πληθαίνανε (ήρθανε μαζί τους κ όλοι όσοι ήταν στη συγκέντρωση εναντια στο συνέδριο της Bionova) από αντιεξουσιαστές.

The Motorcycle boy είπε...

pikei, ακόμα και τα τσιγάρα μας πια -σκέτο φαρμάκι έχουν γίνει, γαμώ τη μαλακία καταναλώνουμε.

ell, λες; Και βασικά ήμουν σε πολύ βαριέμαι κατάσταση όσο το έγραφα -τι να πω; Αλλιώς νιώθεις, αλλιώς βγαίνει (δεν είναι πάντα κακό αυτό).
Ναι, έχει δίκιο -οι αντιεξουσιαστές την κρατήσανε τη συγκέντρωση. Οι υπόλοιποι πέρασαν, χαιρέτησαν κι έφυγαν. Σκέφτεσαι να μένανε καμιά 20αριά μόνο; Γλέντι που θα κάνανε οι κουρεμένοι!

ell είπε...

Ήσουν σε "βαριέμαι κατάσταση" και έγραψες αυτό;;;;;

Ε, τότε σου εύχομαι να βαριέσαι συχνα!!!

Υ.Γ. ξέρεις ξαναπροσπάθησα πριν καιρό να αντιγράψω κειμενό σου κ δε γινόνταν πάλι... και σήμερα το πάτησα κ το άνοιξα όλο με τα σχόλια κ εντέλη μου του αντέγραψε... Δε μου είχε ξανατύχει αυτό σε άλλο μπλογκ (δλδ να μην αντιγράφεται)

Ο Καλος Λυκος είπε...

...και δεν θα είναι ο γαλατάς...

The Motorcycle boy είπε...

Ell, μου φαίνεται οτι τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο πιάνει απόλυτα η ευχή σου. Βασικά δεν είναι ακριβώς βαρεμάρα -είναι φλατάρισμα περισσότερο.
Εντύπωση μου κάνει που δεν μπορείς να αντιγράψεις -όλα τα μπλογκς της πλατφόρμας τις ίδιες ρυθμίσεις έχουμε. Στείλε βρε ένα μέιλ να σου στέλνω τα κείμενα όταν τα γράφω (γιατί μετά τα σβήνω αμέσως).

Λύκε μου, ευτυχώς που δεν θα είναι ο γαλατάς γιατί το σιχαίνομαι το γάλα. Από την άλλη -αν είναι λοχίας δεν ψαρώνω. Είμαι υπολοχαγός (και όχι Νατάσσα).

Mantalena Parianos είπε...

Δώσε μου κάτι να ζήσω ή να πεθάνω γι΄αυτό.

The Motorcycle boy είπε...

Για το τίποτα αξίζει να πεθάνει κανείς και για την αναμονή αξίζει να ζούμε.

al barouak είπε...

Γεια και από εμένα
Αυτή η ιστορία με τους μπλοκερ έχει καταντήσει αηδία. Πρέπει να αρχίσουμε να βάζουμε στην ορολογία μας φράσεις όπως «κίτρινα μπλογκ». Δεν μπορούν να μας βάζουν όλους στο ιδιο καζάνι. Ένας από τους λόγους που δεν πολυασχολούμουνα με τα μπλοκ ήταν αυτός. Αλλά διαβάζοντας κείμενα σαν το παραπάνω πείσθηκα (με την παρότρυνση και του vita mi barouak) να ασχοληθώ πιο ενεργά γιατί κάτι γίνετε και από εδώ.
Στα τσακίδια οι μπλοκορουφιάνοι του Μάκη, του Θέμου και της κυβέρνησης.
Sorry αλλά τα έχω ψιλοπάρει

The Motorcycle boy είπε...

Τι είσαι εσύ βρε; Δημιούργησε ρεύμα το φιλαράκι μου ο Vita Mi; Γουστάρω!

Οι μπλόγκερ δεν μπορούν με τίποτα να ομαδοποιηθούν σε μια κατηγορία. Αλλά, από την άλλη -όπως ξερνάς με τα σκατά της τηλεόρασης, το ίδιο ακριβώς παθαίνεις (κάποιες φορές) με αυτά που γράφονται σε μπλογκς.
Δεν θα έλεγα "στα τσακίδια". Απλά θα τους ευχόμουν "καλή σταδιοδρομία". Την αξίζουν!

Υ.Γ.: Μη ζητάς συγνώμη όταν τα παίρνεις. Όταν δεν τα παίρνεις πρέπει να ζητάς συγνώμη.

ell είπε...

Motorcycle Boy αυτό είπα ότι πλέον είδα ότι μόνο αν πατήσω στον τίτλο κ μου ανοίξει το κείμενο μαζί με τα σχόλια, μου το αντιγράφει.
Απλά το ανάφερα γιατί μου φάνηκε περίεργο που χωρίς να είναι "ανοιγμένο" με τα σχόλια μαζί δεν αντιγραφονταν.

Ευχαριστώ πάντως.

Giannis Kafatos είπε...

καλημέρα, περίμενα μέρες να επανακάμψεις αλλά με αντάμειψες! Συμφωνώ με τον al Barouak.
δεν είμαστε όλοι ίδιοι, δεν κολυμπάμε όλοι στα ίδια σκατά και... δεν αποδίδουμε όπως εσύ όταν βαριέσαι!
άρα ... keep boring
www.u-hoo.gr/gianniskafatos

The Motorcycle boy είπε...

Ell, δεν χρειάζεται να ευχαριστείς. Εγώ πρέπει να ευχαριστώ όσους αντέχουν να διαβάσουν αυτά τα σεντόνια!

Γιάννη, φταίει το βιβλίο του Νικολαϊδη, δεν επανακάμπτεις εύκολα από την ανάγνωσή του.
Αν ήσασταν (ήμασταν) όλοι ίδιοι, δεν θα υπήρχε λόγος να ξεκινάνε ανάλογες κουβέντες. Κι αν κολυμπούσαμε όλοι μέσα στα σκατά δεν θα μπορούσαμε καν να το διακρίνουμε. Αυτά τα τι σερτς που βάζεις στο μπλογκ σου -γαμάνε φίλε μου!

Queerdom είπε...

Χειμαρρώδες για βαρεμένο αγαπητέ.

Θίγουμε τα άσχημα με σκοπό να ξυπνήσουν συνειδήσεις; Αναρωτιέμαι..

Μια ματαιότητα νιώθω σήμερα (και χθες και προχθες επίσης). Είναι και η ηλικία μου βλέπεις.. Όσο ζω, δεν έχω δει τίποτα ουσιαστικά να αλλάζει. Όχι πως δε θεωρώ ότι γίνεται, κάπως πρέπει να γίνεται.

Καλό μεσημέρι.

The Motorcycle boy είπε...

Queerdom, όταν σου πατάνε τον κάλο στο λεωφορείο -φωνάζεις για να αποτρέψεις το γεγονός; Όχι βέβαια -αφού έχει ήδη γίνει. Αλλά, πάντως, φωνάζεις.
Δεν ξέρω αν, φωνάζοντας, θα ξυπνήσει κανένας και δεν με καίει τόσο αυτό. Εκείνο που με καίει περισσότερο είναι οτι φωνάζοντας ξυπνάω εγώ. Γιατί σε λίγο καιρό με βλέπω να συμμερίζομαι την πανεθνική αγωνία για την πατρότητα του παιδιού του Μασχάλη -έτσι όπως πάει η κατάσταση.

Δεν είναι αλήθεια πως δεν έχεις δει τίποτα να αλλάζει, όσο ζεις (και δεν εννοώ προς το χειρότερο). Έχεις αλλάξει εσύ -έχεις συνειδητοποιηθεί και, ίσως, έχεις βοηθήσει άλλα άτομα να κάνουν το ίδιο. Απλά, όταν βρέχει ματαιότητα, παπαριάζουν οι ελπίδες και δεν διαβάζονται εύκολα.

Καλό Σ/Κ

al barouak είπε...

Είμαι barouak εδώ και χρόνια. Διαφωνώ για την εκτίμηση που έχεις για τα blog αλλά συμφωνώ με τα υπόλοιπα και αυτό μου φτάνει.

Tiger Lilly είπε...

Συμφωνώ και επαυξάνω στα περισσότερα από όσα λες.

Μόνο μια μικρή (αλλά νομίζω ουσιώδης) παρατήρηση:

Θέτεις, λανθασμένα πιστεύω, ένα πλειοψηφικό κριτήριο δημοκρατικής νομιμοποίησης της αντιφασιστικής διαδήλωσης. Η δημοκρατία λειτουργεί ποσοτικά μόνο στα καθαρά πολιτικά δικαιώματα (κατά βάση δηλαδή εκλέγειν και εκλέγεσθαι). Για την διάγνωση και εφαρμογή των λοιπών συνταγματικών και ανθρώπινων δικαιωμάτων, ισχύει -ευτυχώς- ένα κριτήριο ποιοτικό. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι και ένας χρυσαυγίτης πρέπει και μπορεί να διαδηλώνει μόνος εναντίον όλων, και ότι μια παρέα γραφικών πρέπει και μπορεί να σταματάει μια διαδήλωση, μόνη εναντίον όλων.

Ο λόγος που δικαιούμασταν -ή δεν δικαιούμασταν- να σταματήσουμε την φασιστομάζωξη δεν είναι ότι ήμασταν πολλοί. Είναι διαφορετικός και έχει να κάνει με το πώς αντιλαμβάνεσαι την ιδιότητα και το ρόλο του πολίτη, την έννοια και την διαφύλαξη ενός δημόσιου χώρου, τον προσδιορισμό και τα όρια των δικαιωμάτων. Αυτοί που υπερασπίζονταν την ελευθερία του συνέρχεσθαι και της έκφρασης των χρυσαυγιτών, αντιλαμβανόμενοι τη δημοκρατία ακριβώς διαδικαστικά και αριθμητικά, και το κράτος ως τροχονόμο, θεώρησαν ότι καθένας, άρα και αυτοί, πρέπει να έχουν το δικαίωμα να διαδηλώνουν τις απόψεις τους, ανεξάρτητα από το περιεχόμενο που έχουν αυτές. Και νομικά, υπό ένα πρίσμα, έχουν δίκιο. Τα δικαιώματα όμως δεν γεννήθηκαν με παρθενογέννεση, ούτε είναι καθαρές νομικές κατασκευές γι' αυτό και δεν υποτάσσονται σε κανενός είδους νομοτέλεια. Κάθε δικαίωμα είναι αποτέλεσμα πολιτικής διεργασίας, που συμβαίνει όχι αναγκαστικά σε ένα κοινοβούλιο, αλλά σε μια δημόσια σφαίρα. Και κατ' αυτήν την έννοια η δημοκρατία παύει να είναι διαδικασία και γίνετα περιεκτική, συγκρουσιακή, με εγγενείς αξιολογήσεις. Αυτό που προσπάθησε η φασιστομάζωξη να κάνει ήταν να υπερασπιστεί τον εαυτό της ξεχειλώνοντας ένα δικαίωμα, την ελευθερία της έκφρασης, και δευτερευόντως και του συνέρχεσθαι. Η αντιδιαδήλωση ήταν πολιτική απάντηση, και μόνο ως τέτοια νομιμοποιείται: ήταν υπεράσπιση όχι ενός δικαιώματος συγκεκριμένα, ούτε μιας ομάδας ανθρώπων συγκεκριμένα, αλλά ενός δημόσιου χώρου, ενός χώρου δικαίου, στον οποίο διαφορετικά προσδίδουν νοήματα φασίστες και κράτος -τροχονόμος, παίζοντας μεταξύ τους μπάλλα.

Το δικαίωμά μου λοιπόν να βγαίνω στους δρόμους δεν το αντλώ από τη αριθμητική υπεροχή μου. Το αντλώ από την ιδιότητά μου ως πολίτη, επειδή δεν αναγνωρίζω κανένα άλλο, μη εξαιρούμενου του κράτους, πολιτικό υποκείμενο, ή μάλλον υπερ-κείμενο, και επειδή ο μόνος τρόπος να την διατηρώ είναι να υπερασπίζομαι έναν δημόσιο χώρο που θεωρώ ότι μου ανήκει. Διαφορετικά, μια και το δίκαιο δεν έχει κενούς χώρους, αποδέχομαι να εξελίσσονται δυναμικά τα δικαιώματά μου ερήμην μου και καταλήγω να αντιλαμβάνομαι την ιστορία ως νομοτέλεια.

Αυτά επί της δαδικασίας. Επί της ουσίας, και για όλα τα περί ελευθερίας έκφρασης που λέχθηκαν, που είναι και το βασικό, αντιγράφω απλώς τον Ecco: "Ειμαι διατεθιμένος να συζητήσω τα πάντα με τους πάντες, δεν ανταλλάσσω όμως συνταγές μαγειρικής με ανθρωποφάγους".

T.L.

Υ.Γ. Ο πληθυντικός δεν είναι εγωπάθειας, όπως με κατηγόρησε κάποτε ένας φίλος, είναι επειδή πιστεύω ότι εντός της δημοκρατίας δεν μπορώ να εκφέρω πολιτική άποψη στο όνομα κανενός άλλου πλην του εαυτού μου.

Tiger Lilly είπε...

Ο ενικός δεν είναι δείγμα εγωπάθειας, ήθελα να πω... ουπς!

The Motorcycle boy είπε...

Tiger, συμφωνώ με όσα λες. Γι΄αυτό άλλωστε, στο ποστ βάζω και τα δυο θέματα (προκειμένου να φανεί πως δεν υπάρχει επιχείρημα από τη μεριά τους):
1. Λέω πως αν η δημοκρατία εξαντλείται σε θέματα πλειοψηφίας, οι άλλοι ήταν περισσότεροι από τους Χρυσαυγίτες.
2. Λέω πως αν η δημοκρατία έχει να κάνει με τον σεβασμό του δικαιώματος της οποιασδήποτε μειοψηφίας, περιμένω να δω τους Χρυσαυγίτες αγκαλία με τους γκέι να υπερασπίζονται το δικαίωμα των δεύτερων στην έκφραση της δικής τους άποψης.
Τα λέω αυτά για να δείξω πως το θέμα με τους φασίστες είναι "τα δικά μας, δικά μας και τα δικά σας δικά μας".

Τέλος να υπενθυμίσω πως το επιχείρημα της δημοκρατίας το χρησιμοποιώ καθαρά για χάρη του διαλόγου. Όχι οτι υπάρχει δημοκρατία σε αυτή τη χώρα -έτσι; Μην τρελλαθούμε κιόλας!
Δεν με ενοχλούν οι χρόνοι -προτιμώ να καταλαβαίνω τι λέει ο άλλος παρά να ψάχνω πάτημα για να τον χαρακτηρίσω.
Υ.Γ.: Η άποψη του Έκο, όλα τα λεφτά.

The Motorcycle boy είπε...

Barouak όχι για ΤΑ μπλογκ, αλλά για ΚΑΠΟΙΑ μπλογκ. Που, τώρα τελευταία, μοιάζει να είναι ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ μπλογκ.

Tiger Lilly είπε...

Οκ, ίσως εγώ δεν κατάλαβα καλά, αν και δεν είναι πολύ σαφές από αυτά που λες. Σε κάθε περίπτωση, η πλειοψηφική αρχή νομίζω ότι δεν είναι ούτε επιχείρημα ούτε αντεπιχείρημα. Είναι απλά εκτός θέματος, οπότε γιατί να προσπαθούμε να απαντήσουμε παράλογα στον παραλογισμό?

Όσο για το αν υπάρχει ή όχι δημοκρατία... Προσωπικά πιστεύω ότι αν δεν έχουμε είναι γιατί δεν την υπερασπιζόμαστε αρκετά. Οι χώροι δικαίου και πολιτικής έκφρασης που λέγαμε πριν, που αν δεν μας νοιάζει να τους νοηματοδοτήσουμε, σίγουρα θα το κάνει κάποιος άλλος.

Και μια και έπιασα τις λογοκλοπές, κάποιος (νομίζω ο Πλάτωνας, αλλά δεν παίρνω και όρκο) είχε πει ότι το τίμημα που πληρώνουμε για την μη συμμετοχή μας είναι να μας κυβερνάνε άνθρωποι κατώτεροι από εμάς. Και τελοσπάντων, άσε το "εμάς", που ακουγεται και λίγο ελιτίστικο. Κατώτεροι από όσο θα θέλαμε πάντως, σίγουρα.

Καλό σ/κ :)

The Motorcycle boy είπε...

Tiger, κοπιάρω από το ποστ:
"Μήπως θέλεις να μιλήσουμε για το δικαίωμα των μειονοτήτων στην έκφραση –το οποίο θα πρέπει να υπερασπίζεται η δημοκρατική πλειοψηφία; Μέσα –κι εγώ μαζί σου κι ο Βολταίρος εικόνισμα. Να περιμένω δηλαδή, την επόμενη φορά που θα διοργανωθεί το gay pride και δεν θα δώσει πλατεία ο Κακλαμάνης, να κατέβουν οι Χρυσαυγίτες δίπλα στους ομοφυλόφιλους; Για το δικαίωμα της έκφρασης, για τις μειονότητες ρε παιδί μου! Άντε να δούμε."
Δεν σου καταλογίζω το οτι δεν το πρόσεξες -με τα σεντόνια που γράφω, το περίεργο θα ήταν να το προσέξεις. Άρα, η παρεξήγηση είναι συνέπεια της πολυλογίας μου.

Η πλειοψηφική αρχή είναι βασική συνισταμένη της δημοκρατίας (τουλάχιστον της αστικής δημοκρατίας). Όπως και η αρχή της ελευθερίας της έκφρασης. Γι΄αυτό τα επικαλούνται οι φασίστες, γι΄αυτό προσπαθώ να δείξω πως, αν και τα επικαλούνται, δεν τα εννοούν, ακόμα και τώρα.

Τώρα, σχετικά με τη δημοκρατία -γενικότερα. Δεν υπάρχει στις δυτικές ή δυτικότροπες κοινωνίες, για δυο λόγους:
1. Γιατί δημοκρατία και καπιταλιστικό σύστημα είναι όροι ασύμβατοι.
2. Γιατί η δημοκρατία είναι ή άμεση ή ανύπαρκτη (τουλάχιστον σύμφωνα με τον αρχαιοελληνικό ορισμό της).

Αυτά πιστεύω εγώ. Αλλά, ακόμα και την επίφαση δημοκρατίας την οποία μας παρέχει το συγκεκριμένο σύστημα, σταδιακά την απαξιώνουμε. Και μετά την αστική δημοκρατία (ή αλλιώς οικονομική ολιγαρχία), το επόμενο στάδιο εξαθλίωσης δεν μπορεί παρά να είναι η δικτατορία. Και το ερώτημα είναι: ήρθε ή θα έρθει. Είμαστε στον πάτο ή έχει και πιο κάτω;

Καλή σου ξεκούραση.

Ανδρόγυς είπε...

TO KEΡΔΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥς, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ

οι σκιές μιλάν είπε...

Η προσαγωγή των 100+ ανθρώπων από το κέντρο δεν ήταν τόσο για ανεύρεση υπόπτων (πιο εύκολα έρχεται ο Ντρογκμπά στον Ολυμπιακό παρα προσωποποιείται και στοιχειοθετείται κατηγορία σε τέτοιες φάσεις) αλλά για δακτυλοσκόπηση και φακέλωμα εν όψει άλλων...

Είδες όμως; Ευτυχώς που είχαμε τις κάμερες παρακολούθησης και όλα κύλησαν ήρεμα!

(Παρένθεση: Και μέσα σ' όλα δεν ξέρω αν διάβασες αποσπάσματα από το βιβλίο του Μπένυ (θα το ψειρίσω τη Δευτέρα από την πολή) στο οποίο προτείνει σύστημα αναδιανομής της εξουσίας!

- Σε ποιόν;
- Μα στον λαό!
- Στον "λαό"; Σιγά μην κάνει και σεισάχθεια!
Κλείνει η παρένθεση)

Η Ζίμενς θα ισοπεδώσει κανονικά το ΠΑΣΟΚ. Καί; Συμψηφισμός. Βουλώστε το να το βουλώσουμε. Ας ξεχάσουμε όλοι μαζί για το καλό του τόπου, να κοιτάξουμε μπροστά, για μια νέα αρχή, ωριμότεροι.

Ξεφτίλα ολκής, φίλε.

οι σκιές μιλάν είπε...

υγ. Λοβοτομούλα κανείς;

The Motorcycle boy είπε...

Ανδρόγυνη, είναι κι αυτό μια άποψη. Από την άλλη, βέβαια, νομίζω πως αν τους αντιμετωπίζαμε σαν ανύπαρκτους θα εθελοτυφλούσαμε. Ξέρεις, η φασιστική θεωρία και πρακτική δεν έχουν καμιά πέραση σε (έστω και ελάχιστα) συνειδητοποιημένους ανθρώπους. Γι΄αυτό και αν ποτέ ζήσουμε ανάμεσα σε συνειδητοποιημένους ανθρώπους θα αγνοήσουμε άφοβα κάθε φασιστική μαλακία.

Σκιές, καλά που το είπες ρε φίλε! Εγώ το θεωρώ τόσο αυτονόητο που δεν το αναφέρω σχεδόν ποτέ (θυμάμαι την εποχή που έβγαζαν φωτογραφίες από τις ταράτσες της πλατείας) -αλλά, ρε γαμώτο, δεν είναι πλέον αυτονόητο.
Να συμπληρώσω: σε μπλοκάρουν σε μια γωνιά, σε τουλουμιάζουν στο ξύλο και μετά σε πετάνε στην κλούβα για τον δεύτερο γύρο. Ακολούθως σε τραβολογάνε στην ΓΑΔΑ όπου σε εξευτελίζουν και σου ρίχνουν τρίτο χέρι ξύλο, αν αντέχεις. Παίζεις πιανάκι, κάνεις μόντελινγκ στα ατελιέ του πάνω ορόφου και μετά σε αφήνουν ελπίζοντας να έχεις γίνει κομμάτια. Φυσικά σου ανοίγουν και φάκελλο. Και το θέμα δεν είναι οτι όλα αυτά γίνονται για να σου σπάσουν το ηθικό -ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΘΩΟΥΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ. Γαμώ τη δημοκρατία μου μέσα. Και, ναι, ας μακαρίζουμε τον Σανίδα που υπήρχαν οι κάμερες.

"Αναδιανομή της εξουσίας στον λαό" ευαγγελίζεται ο Μπενίτο; Ωραίο αστείο, αλλά, γαμώ την χοντροπετσιά τους, ας τους πει κάποιος πως το θέμα δεν είναι η αναδιανομή της εξουσίας, αλλά Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΝ. Σε ποιους μιλάει ο κρετίνος; Σε λιγούρια που περιμένουν να φάνε από την κρατική πίτα;

Σιγά μη στάξει η ουρά του ΠΑΣΟΚ, από τη Ζίμενς! Συμψηφισμός, όπως το λες. Κι εγώ δεν βλέπω να δικαιούμαι να ομιλώ για πολύ, γιατί κάτι πρόγονοι μου ήταν Ενετοί μαχαιροβγάλτες στο Μωριά.

Δημοσίευση σχολίου

Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Tomboy | Υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων: Αυτοί που χωρίζουν τους ανθρώπους σε δύο κατηγορίες και οι άλλοι