Παρασκευή, Φεβρουαρίου 04, 2011

"Θυμάσαι τη Μόλλυ;"

Την είχα ερωτευτεί από την πρώτη σκηνή της ταινίας, τη στιγμή ακριβώς που την ερωτεύεται κι ο σιχαμένος ο Μάρλον Μπράντο. Και δεν πρέπει να ήμουν ο μόνος –καθότι αδύνατο να κυκλοφορεί η Μαρία Σνάιντερ στο πανί κι οι άντρες από κάτω να μην ονειρεύονται ατέλειωτους περίπατους σε ακροθαλασσιές, ηλιοβασιλέματα, ή οτιδήποτε τέλος πάντων θα περιλάμβανε το να της κρατάνε το χέρι.


Επειδή την είχα ερωτευτεί ακαριαία, με το ζόρι κρατήθηκα να μην πετάξω καμιά καρέκλα στην οθόνη όταν είδα τη σκηνή με το βούτυρο –μιλάω για το «Τελευταίο Ταγκό στο Παρίσι» κι όποιος το έχει δει, ξέρει για τι πράγμα λέω. Δηλαδή, εντάξει ρε φίλε, επρόκειτο περί πισωκολλητού με τη χρήση βουτύρου για λιπαντικό (άμα είναι τσίπης ο άνθρωπος!) και όσο ο Μάρλον έκανε το πανηγύρι την είχε βάλει να λέει το «Πιστεύω», πολλοί σκανδαλίστηκαν –στ΄αρχίδια μου δεν ήταν εκεί το θέμα. Όπως κι όταν βάζεις κάποιον να τσαλαπατάει με τα χοντροπάπουτσά του έναν κρίνο, το θέμα δεν είναι αν λέει το «Πιστεύω», το «Πάτερ ημών» ή αν απαγγέλλει αποσπάσματα του Γιάννη του Κιτς –το θέμα είναι οτι τσαλαπατάει τον κρίνο, με πιάνεις;


Σιχάθηκα τον Μάρλον Μπράντο από τότε, μίσησα τον Μπερτολούτσι –δεν ξαναείδα ταινία του, να πάει να γαμηθεί ο γελοίος.


Η Μαρία Σνάιντερ είχε πει για τον Μπερτολούτσι: «Ήταν χοντρός και ίδρωνε συνέχεια και ήθελε να μανιπουλάρει και τον Μάρλον κι εμένα, έκανε κιόλας συγκεκριμένα πράγματα γιατί ήθελε να μου προκαλέσει συγκεκριμένες αντιδράσεις». Για τη σχέση της με τον Μπράντο στα γυρίσματα της ταινίας είχε πει οτι εκείνος ήταν πολύ πατερναλιστικός απέναντί της και ήταν ιδέα του Μπράντο η σκηνή με το βούτυρο κι αυτή το έμαθε λίγο πριν τη γυρίσουν: «Θα έπρεπε ίσως να είχα καλέσει τον ατζέντη μου ή τον δικηγόρο μου να έρθουν στο πλατό επειδή δεν μπορείς να αναγκάσεις κάποιον να κάνει κάτι που δεν είναι γραμμένο στο σενάριο, αλλά δεν ήξερα τι ακριβώς θα γινόταν. Ο Μάρλον μου είχε πει: ‘Μην ανησυχείς Μαρία, είναι μόνο μια ταινία’ αλλά όσο γυριζόταν η σκηνή, ακόμα κι αν αυτά που έκανε ο Μάρλον δεν ήταν αληθινά, έκλαιγα με λυγμούς. Ένιωσα εξευτελισμένη και για να πω την αλήθεια ένιωσα λίγο βιασμένη και από τον Μάρλον και από τον Μπερτολούτσι. Μετά τη σκηνή ο Μάρλον δεν μου εξήγησε τίποτα, ούτε μου ζήτησε συγνώμη. Ευτυχώς τουλάχιστον που η σκηνή έγινε με ένα μόνο γύρισμα».



Ήταν 19 χρονών στο «Τελευταίο Ταγκό» κι από τότε δεν ξανάκανε γυμνό σε ταινία. Στη δεκαετία του ’70 τραβήχτηκε με ναρκωτικά, αποτοξινώσεις, είχε και μια απόπειρα αυτοκτονίας στο ενεργητικό της. Το ’80 δήλωνε οτι έχει βρει τον άνθρωπό της που τη βοήθησε να κόψει τις καταχρήσεις.



(Το τρέιλερ είναι από το "Επάγγελμα Ρεπόρτερ" του Αντονιόνι -πολύ καλή ταινία. Αν θες να δεις τις μαλακίες με τα βούτυρα τραβήξου μόνος σου).

Χτες έφυγε από καρκίνο –μια γυναίκα που ολόκληρη ζωή κάποιος, κάτι προσπαθούσε να την τσαλαπατήσει. Ήταν 58 χρονών.



Και "Δεν θα είναι κανενός το μωρό πια".

43 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:

Μαρλαφεκας είπε...

Αν γυριζόταν η ταινία σήμερα ο Μπραντο θα χρησιμοποιούσε Becel Proactive αντι για βουτυρο.

The Motorcycle boy είπε...

Λες λόγω χαμηλών λιπαρών; Αν γινόταν η ταινία σήμερα σιγά μην έφτανε ο Μπράντο να σκύψει για να πηδήξει -με την κοιλιά ετοιμόγεννη!

Πάντως, με εξαίρεση την Αποκάλυψη το είχε χέσει εντελώς ο Μάρλον από τότε μέχρι πρόσφατα.

σάρα είπε...

σκηνή που σε κάνει να θες όχι μόνο να σπάσεις την οθόνη,αλλά πολύ περισσότερο να μπεις μέσα και να σαπίσεις στο ξύλο τον Μάρλον ..


γυναίκα κρίνος πράγματι..

The Motorcycle boy είπε...

Και δεν το λέω καθόλου με φεμινιστική διάθεση σε στυλ εξευτελίζεται το γυναικείο φύλο, πραγμοποιείται η γυναίκα και τέτοια. Λέω απλώς "μάζεψε τα κουλά σου ρε γλίτσα". Αν δεν μπορεί κάποιος να φτάσει μια τέτοια γυναίκα το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να φεύγει. Αλλά αν είσαι κομπλεξικός σαν τον Μπερτολούτσι ή καβαλημένος σαν τον Μπράντο κοιτάς να τις βρωμίσεις.

Marlon Fekas είπε...

Κατω τα χερια απο τους Μαρλον.

The Motorcycle boy είπε...

Μπράντο είπαμε αγόρι μου, όχι Μπράντυ! Αυτός την πάτησε επειδή δεν πέθανε στην ώρα του, από τις αρχές του '70 και δώθε βρωμάει.

ΗΛ. είπε...

Ρε φίλε με συγκλόνισες.
Δεν έχω δει την ταινία,σε μια κουβέντα παλιά μ'ένα φίλο, μου είχε αναφέρει τη σκηνή με το βούτυρο σαν κατόρθωμα του Μπράντο αλλά δεν ήξερα πρόσωπα και πράγματα και δεν έδωσα σημασία.
Βρωμιάρηδες, όπως τους είπες.

The Motorcycle boy είπε...

Ναι, κατόρθωμα του Μπράντο, όπως ήταν και κατόρθωμα του Δουρή που πήδαγε τα παιδιά του. Φίλε, από τότε που αρκούσε ένα "Γαμώ το Χριστό σου" για να θεωρηθείς ριζοσπαστικός (θυμήσου και τον Τζιμάκο) οι ρίζες όχι μόνο δε σπάσανε αλλά μεγάλωσαν και μας πνίξανε.

ΗΛ. είπε...

Το Δουρή μπορείς να τον παρακάμψεις και λόγω ηλιθιότητας,όταν όμως κατά καιρούς εμφανίζονται λίστες με παιδόφιλους της "καλής"και "ανώτερης" κοινωνίας,τι να περιμένεις...

The Motorcycle boy είπε...

Ηλίθιος είναι κάποιος που έβγαλε το μάτι του κατάλάθος με το πηρούνι. Αυτός που κάνει κακό σε άλλους χωρίς ποτέ να βλάψει τον εαυτό του δεν είναι ηλίθιος, είναι μουνόπανο (και συγνώμη για τα γαλλικά).

ΗΛ. είπε...

Το καημένο το μουνόπανο δεν κάνει κακό,ίσα ίσα μαζεύει τις ακαθαρσίες των άλλων χαχα.
Αυτός που βγάζει το μάτι του κατά λάθος είναι αδέξιος,αλλά ας μην κολλήσουμε στις ταμπέλες.

The Motorcycle boy είπε...

Ναι βρε παιδί μου -τρόπος του λέγειν είναι οι βρισιές, όχι οτι έχουμε τίποτα με τις σερβιέτες!
Κοίτα, άμα πας να φας με το πηρούνι κι αντί για το στόμα πετύχεις το μάτι, δεν είσαι ακριβώς αδέξιος -ηλίθιος είσαι! Σαν το Χαρούλη στη διαφήμιση, το "τρέξε, τρέξε Χαρούλη" που έβαζε το ποτήρι με το γάλα στο μάτι του.

HΛ. είπε...

Δε θα διαφωνήσω,το ηλίθιος το είπα για να μην πω ζώον και προσβάλω τα ζώα.
Αυτός που έχει καθήσει στα θρανία και έμαθε και πέντε γράμματα ή έγινε επιστήμονας,πως να τον χαρακτηρίσεις;

GIORGOS είπε...

Λυπήθηκα για τη Μαρία,καλό δρόμο νάχει.

Είμαι μαζί σου με χίλια για τη σκηνή του βουτύρου,σκέτο σίχαμα.Και επίσης και μια άλλη που βάζει τη Μαρία να του μιλάει για ψόφια γουρούνια.
Για το Ταγκό σαν ταινία έχω ανάμικτα αισθήματα επειδή είχε και μια μνημειώδη ατάκα του Μπράντο σχετικά με το γυναικείο φύλο(όταν τη ξαναδώ θα πω σε ποιο σημείο συγκεκριμένα) η οποία δυστυχώς ταιριάζει γάντι σε πολλές Ελληνίδες.
Και τελικά,την έφαγε ο μαλάκας από το κοριτσάκι στο τέλος οπότε κομμάτια να γίνει.

Μότορ,τελικά νομίζω ότι έχω αδυναμία στο ον 'γυναίκα' παρά το σεξισμό που με διαπερνά ορισμένες ώρες.

Συμφωνώ και για τη μετέπειτα πορεία του Μπράντο και δυστυχώς και του Μπερτολούτσι που στα '90 φάνηκε πανηγυρικά ανάξιος του ονόματός του.

Αν πάντως θέλει κάποιος να βγάλει το άχτι του με το Μάρλον,προτείνω τους 'Φυγάδες του Μιζούρι'.
Είναι τέτοιος γλίτσας αυτός ο ρόλος του πληρωμένου φονιά της άγριας δύσης που το καταευχαριστήθηκα που του έκοψε το λαρύγγι ο Νίκολσον.

trelos είπε...

ε, ναι, δεν ήσουν ο μόνος..είναι πάντως ένα θέμα οι γυναίκες που τις ερωτεύεσαι για να χαϊδεύεις τα μαλλάκια τους..

The Motorcycle boy είπε...

Ηλία δεν προσβάλλονται τα ζώα, δεν είναι τόσο ζώα! Αυτός που λες ο επιστήμων είναι ηλίθιος με πατέντα, αυτή είναι η διαφορά.

Γιώργο, δεν την θυμάμαι την ατάκα του Μπράντο, θυμάμαι τη μιζέρια του με την άρρωστη γυναίκα του και τη βρωμιά που έζεχνε σε κάθε του κίνηση -μέγας ηθοποιός όπως καταλαβαίνεις. Νομίζω οτι έχω δυο τους μισούς Φυγάδες, επειδή τον ψιλοβαριέμαι και τον Νίκολσον, αν δεν έχει πολύ δυνατό σκηνοθέτη το ξεφτιλίζει.

Τρελέ, είναι ένα θέμα -κάτι ξέρεις κι εσύ, χεχεχεχε. Παλιόμουτρο.

Manuel είπε...

Από τις πρώτες ταινίες που είχα δει στο βίντεο που αγόρασε ο πατέρας μου το 87. Η πρώτη ήταν ο Ταξιτζής. Όπως τα λες, αν και είσαι υπερβολικά αυστηρός με τον Μάρλον. Φταίει ο έρωτας οπότε συγχωρείσαι. Για ν α μην παρεξηγηθώ, διευκρινίζω ότι συμφωνώ για τις κρίσεις σου σχετικά με το απαράδεκτο αυτού που έγινε στη συγκεκριμένη σκηνή, όμως τέτοιες καταστάσεις είναι μάλλον συνηθισμένες στον κινηματογράφο, ή τέλος πάντων, δεν είναι πρωτοφανείς.

The Motorcycle boy είπε...

Εγώ την είχα δει στο ΕΤΟΥΑΛ. Και τον Ταξιτζή χρόνια πριν σε ένα θερινό που μπήκαν μπάτσοι και ζητάγανε ταυτότητες (είχα) επειδή η ταινία ήταν ακατάλληλη (ήμουν 16).
Για να μην παρεξηγηθώ κι εγώ ξεκαθαρίζω:

1. Σαφώς και φταίει ο έρωτας.
2. Η ιδέα των Μπράντο -Μπερτολούτσι για μια ταινία όπου ένας κλανιάρης γέρος σαγηνεύει ένα 19χρονο δεν πάταγε πουθενά, πέρα από τη ματαιοδοξία του Μπράντο. Ξανάγινε παρόμοιο κόλπο με γυναίκα που φτάνει στα άκρα αλλά ήταν ο Μίκι Ρουρκ με τη Μπάσιντζερ μη χέσω!
3. Η σκηνή είναι ακριβώς όπως την περιγράφει η Σνάιντερ κι όποιος διαφωνεί με την περιγραφή της θα πρέπει να κοιταχτεί σε γιατρό γιατί διακατέχεται από τάσεις μεγαλομανίας.
4. Ξέρω κι άλλες καταστάσεις όπου η πρωταγωνίστρια ένιωσε άθλια μετά από γυμνές ή/και σεξουαλικές σκηνές, αλλά δεν είναι καθόλου το ίδιο με τη συγκεκριμένη σκηνή.

Ο Καλος Λυκος είπε...

να πετάξω την τρίχα στο ρυζόγαλο; Σε απασχολεί το "κλανιάρης γέρος" παλιόγερε; αν το έκανε η Κίμ με τον Μίκυ δεν θα υπήρχε πρόβλημα;

Πολλοί γέροι σαγηνεύουν κοριτσάκια - ένας εκ των οποίων δεν είμαι κι εγώ. Το "σαγηνεύω" είναι, κάποιες φορές, λίγο πιό ήπιο του "εκμεταλλεύομαι" και η διαφορά βρίσκεται στην συνείδηση του καθενός.

Ο Μπράντο και ο Μπερτολούτσι κάνανε τον χαβαλέ τους χρησιμοποιώντας ένα κοριτσάκι. Ο ένας το έκανε γιατί ήταν ο Μπράντο που όλοι αποθέωναν, ο άλλος το έκανε για να νιώσει controversial σκηνοθέτης. Όταν το κάνουμε εγώ κι εσύ, πάμε μέσα γιά βιασμό και συνεργεία. Όταν το κάνουν αυτοί γίνονται απλά πιό διάσημοι. Αυτό είναι γιά 'μένα το bottom line.

Πάντως θα συμφωνήσω με τον Manuel που λέει πως αυτό είναι μάλλον η νόρμα και όχι η εξαίρεση.

xylokopos είπε...

το τελευταίο τανγκό είναι άλλο ένα κλασσικά κουλτουριάρικο snoozefest, όπως και τα μαύρα φεγγάρια κι η αβάσταχτη ελαφρότητα και μύριες άλλες παπαριές που είναι τίγκα στο σεξ αλλά δεν γκαβλώνουν κανένα.

από την άλλη, η φάση με το βούτυρο είναι μια πραγματικά εμπνευσμένη σκηνή, αλλά ο μότορας παπούδιασε και θυμάται κρίνους κι άλλα άνθη της νιότης του. Τι κάνανε στο φτωχό το κορίτσι, τι τραγωδία να μπήγει τα χεράκια της στα κωλομέρια του μπράντο - δηλ. η μπελούτσι τι να πει για το ιρρεβερσίμπλ ρε μότορα, να παει να σκοτώσει τα κατοικίδια του νοέ?

το passenger είναι πολυεπίπεδα γαμάτη ταινιάρα και δεν πρέπει να μολύνεται λόγω συναναστροφής στο εν λόγω ποστ με πίπες μπερτολουτσικές.

The Motorcycle boy είπε...

Λύκε, στην περίπτωση της Κιμ με τον Μίκι δεν υπήρχε πρόβλημα βέβαια! Ίδιο ήταν ο θεογκόμενος Μίκι που έριξε την Κιμ και ίδιο ο Μπράντο που ήταν σα σκατοσακούλα; Δηλαδή θες να μου πεις οτι αν δεις εκεί έξω τον Μηνά το Χατζησάββα με μια 19χρονη θα ψηθείς οτι τον ερωτεύτηκε η νεαρά; Για τη διανομή της ταινίας μιλάμε τώρα -έτσι;
Κατά τα άλλα όπως το λες, θέλανε να πουλήσουν τη μούρη τους οι διανοουμενάρες, θέλανε να πάρουν μάτι και τη Σνάιντερ και το ρίξανε στην τέχνη! Κάποια τέχνη!

Ξυλοκόπε, αυτό το φτάρνισμα που έγραψες με λατινικούς χαρακτήρες δεν το κατέχω. Την κατηγορία "τσόντα κουλτουρέ για να μη ντρεπόμαστε" την ξέρω -μέγιστα δείγματά της η Ιστορία της Ο και ο Καλιγούλας. Αυτά τα κουντεράκια και τα μπρικνεράκια που λες τα έχω δει αποσπασματικά στην ΕΡΤ γιατί με πήρε ο ύπνος.

Εμπνευσμένη η φάση με το βούτυρο; Τότε η φάση με τα φρούτα στις 9 1/2 βδομάδες θα ήταν το απαύγασμα του ερωτισμού! Θες να μιλήσουμε για εμπνευσμένη ερωτική σκηνή; Η σκηνή με τα αυγά στο Ζέρο γίαρς ή η σκηνή με τον ανανά στο Σίνγκαπουρ Σλινγκ.

Τι να πει η Μπελούτσι ρε φίλε; Βιασμό έπαιζε -τι σχέση έχει με τη μαλακία του Μπερτολούτσι; Πώς τα μπέρδεψες αυτά τα δύο;

Το Πάσιντζερ το έβαλα για να έχουμε κάτι όμορφο να θυμόμαστε τη Σνάιντερ -καμιά σχέση με Μπερτολούτσι.
Και τέλος -το μανούριασμά μου περί βουτύρου και λοιπών σχετικών κρατάει από το '83 που είδα την ταινία και δεν έχει σχέση με παπούδιασμα. Απλώς η Μαρία Σνάιντερ ήταν φτυστή η πρώτη μου γκόμενα.

xylokopos είπε...

snoozefest, τρελά χασμουρητά και ύπνοι.

την μπελούτσι την ανέφερα ως δείγμα του τι τραβάνε σε συμβολικό και ψυχολογικό επίπεδο ηθοποιοί με ζόρικους ρόλους - σε σχέση με το ιρρεβερσιμπλ, το τελευταίο τανγκό είναι χαλαρός ρόλος για πρωταγωνίστρια.

με αβγουλάκι θυμάμαι μια σκηνή στην αυτοκρατορία των αιστήσεων, κρομ, τι σκατά έχω δει στη ζωή μου..

για τάλλα, δε βρίσκω τίποτα μεμπτό στο να πηδάνε πενηντάρηδες εικοσάρες, είναι απίστευτα τίμιες σχέσεις, και αν η σνάιντερ σου θύμισε κάποια πρώην, αυτό θα έπρεπε να είναι added bonus, αν είχατε καλοχωρίσει, δε θα είχατε χωρίσει, άρα δε θα ήτανε πρώην σου

[ στην τυπική λογική γαμάω ]

The Motorcycle boy είπε...

Α, τρελά χαζμουρητά -και για δεν το έγραφες αγγλικά από την αρχή να σε αντεστανιάρω ρε παιδί μου!

Το πιάνεις λάθος το θέμα, αυτό προσπάθησα να σου εξηγήσω από την αρχή. Αν ήθελα να δείξω το τι τραβάνε οι ηθοποιές στο καθήκον θα ανέφερα το παράδειγμα της κοπελίτσας που την έγδυσε ο έλλην σκηνοθεταράς στα χιόνια κι έπαθε πνευμονία. Εγώ επεσήμανα μια σκηνή η οποία έκανε την ηθοποιό να σιχαθεί τον εαυτό της ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ. Ε, με ενόχλησε -τι να κάνω δηλαδή; Και με ενόχλησε επειδή δεν είχε καμιά χρησιμότητα στην ταινία η σκηνή, παρά μόνο για να κουνηθεί ο Μάρλον.

Λιμά θυμάσαι με αυγό -Ζέρο Γίαρς όπου γίνεται τιμής ένεκεν στο παλιό Κέιπ Φίαρ, εκεί να δεις και να θαυμάσεις. Η αυτοκρατορία για το μόνο που άξιζε ήταν επειδή τα πηδήματα (νομίζω) και οι πίπες (σίγουρα) γίνονταν επί πραγματικού -τρομερό ε; Χαχαχαχαχα

Δεν ισχυρίστηκα οτι ανήκω στην αίρεση "μονοσυνομιληκοιπηδιούνται", και ούτε με απασχολεί τι κάνει ο καθείς ή τι δείχνει ο κάθε σκηνοθέτης. Αλλά όταν μου βάζεις τον μπουχέσα και ένα μπουμπούκι να κόβει φλέβα για πάρτη του ΧΩΡΙΣ ο μπουχέσας να είναι πρωθυπουργός ή κάτι σπουδαίο, ε, τότε δικαιούμαι να διαμαρτυρηθώ περί μαλακισμένου στόρι που αποσκοπεί στο να πιάσει κώλο ο μπουχέσας και να πάρει μάτι ο σκηνοθέτης. Αν ο εν λόγω μπουχέσας είμαι εγώ νο πρόμπλεμ, αν είναι άλλος, αίσχος.
Δεν μου θύμισε ΚΑΠΟΙΑ πρώην μου, μού θύμισε την ΠΡΩΤΗ μου κοπέλα με την οποία είχαμε χαθεί μετά το φροντιστήριο των Πανελληνίων. Χωρίς να έχουμε πηδηχτεί.
Ε, όταν θυμάσαι αυτή την κοπέλα και βλέπεις τον κουράδα να το παίζει "σε γαμώ και χύνεις/ λες να παχύνεις;" τη σβουρίζεις την καρέκλα αδερφέ! 18 χρονών ήμουν πώς να γίνει δηλαδή;

Ανώνυμος είπε...

Ακτινίδιο ήταν στο Σίνγκαπουρ Σλινγκ κι όχι ανανάς ρε... κοντεύεις να το κάνεις φρουτοσαλάτα!

The Motorcycle boy είπε...

Ανανάς έγραψα ο μαλάκας; Φταίει που είμαι σε δίαιτα. Και όχι τίποτα άλλο, ξέρω και το φωτιστή της ταινίας -κατάλαβες;

Ανώνυμος είπε...

Τι σχέση έχει ο ιδιοφυής ηθοποιός Μάρλον Μπράντο με μιά όμορφη ατάλαντη ηθοποιό που δεν θα την ήξερε κανείς, αν δεν έπαιζε στο Ταγκό? Και που την χρησιμοποίησε ο Αντονιόνι στο Επάγγελμα Ρεπόρτερ για να καρπωθεί τον θόρυβο από το Ταγκό και που μετά εξαφανίστηκε! Αναρωτηθήκατε γιατί η αυτόχειρας σύζυγος στην ταινία έχει ερωμένο που τον ντύνει με ίδια ρόμπα με αυτήν του συζύγου. Μα γιατί αγαπά μεν τον σύζυγο αλλά δεν την καλύπτει συναισθηματικά αυτός. Ο Μπράντο είναι ο σύζυγος άντρας που βλέπει την γυναίκα σαν αντικείμενο για αυτό και το βούτυρο. Είναι ο άντρας που δεν δείχνει-δίνει τρυφερότητα στην σύζυγο όχι γιατί δεν έχει, αλλά γιατί έτσι νομίζει πως πρέπει να είναι το αρσενικό(για αυτό και σπάει στο τέλος τουλάχιστον και ερωτεύεται σε λάθος χρόνο λάθος άνθρωπο). Κάτω τα χέρια από τον Μπράντο ο οποίος δεν δίστασε να στραπατσάρει την εικόνα του Νο 1 γόη του σινεμά παίζοντας στο Ανταύγειες σε Χρυσά Μάτια του Χιούστον.

The Motorcycle boy είπε...

Γράφεις μαλακίες -το καταλαβαίνεις, έτσι; Επειδή ο Μπράντο ήταν ταλαντούχος (για τον Μπερτολούτσι δεν θα το έλεγα, αλλά ας τον πάρει το ποτάμι) είχε δικαίωμα να προτείνει και να γυρίζει σκηνές που ταπείνωναν συμπρωταγωνίστριά του χωρίς τη συναίνεσή της; Δηλαδή αν στη θέση του Μπράντο ήταν ένας ακόμα πιο ταλαντούχος ηθοποιός θα είχε δικαίωμα να τη χύσει και στα μούτρα, χωρίς η Σνάιντερ να συναινεί;
Μου αναλύεις την ταινία -στα παπάρια μου η ταινία. Όταν βρωμάει το Χόλυγουντ με τα σκάνδαλα βιασμών και παρενοχλήσεων έρχεσαι να κουβεντιάσουμε γιατί δημοσίευσα θέμα παρενόχλησης ηθοποιού 6 χρόνια πριν;
Και αυτά με τις στραπατσαρισμένες εικόνες του Μπράντο -τα ακούω βερεσέ. Κι εγώ τον λάτρεψα μια εποχή, αλλά έβλεπα κιόλας οτι δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένας φουσκωμένος διάνος που θεωρούσε οτι ακόμα και με το σώβρακο να φαίνεται (το νησί του δρ. Μορώ) παρέμενε γόης. Ε, δεν παρέμενε -σα μπουχέσας ήταν.

Ανώνυμος είπε...

Έχεις μπερδευτεί. Ποτέ δεν είπε η Σνάιντερ ότι την παρενόχλησε σεξουαλικά ο Μπράντο. Επίσης για την ενόχληση της στην ταινία μίλησε η Σνάιντερ το 2007 (35 χρόνια μετά την ταινία)και αφού πέθανε ο Μπράντο. Να κρατάμε μία πισινή.
Και ποτέ δεν είπα ότι από ένα σημείο και μετά δεν ήταν μπουχέσας (σωματικά) ο Μπράντο. Απλά στο Ανταύγειες σε Χρυσά Mάτια έπαιξε τον ομοφυλόφιλο αξιωματικό, πράγμα που άλλος ηθοποιός ανάλογου βεληνεκούς(που δεν υπάρχει δηλαδή), δεν θα τολμούσε να κάνει την δεκαετία του 60. Στο Νησί του δρ Μορό θέλει να δείξει τον γόη Μπράντο! Που το είδες? Την είδα τώρα αφού την ανέφερες. Παρωδία και ειρωνεία σκέτη ο Μπράντο στην ταινία. Όπως παρωδία του εαυτού του ήταν και στην ταινία ο Αρχάριος(που ήταν πολύ καλύτερη από το Νησί του δρ Μορό.

The Motorcycle boy είπε...

Η Σνάιντερ είπε οτι αισθάνθηκε βιασμένη από τον Μπράντο και τον Μπερτολούτσι μετά από αυτή τη σκηνή. Αλλά ΟΚ -δεν είπε οτι την παρενόχλησαν, όλα καλά λοιπόν!
Κι επειδή λοιπόν μίλησε 35 χρόνια μετά την ταινία -πρέπει να κρατάμε πισινή! Άσχετο που το παραδέχτηκε ο εν ζωή Μπερτολούτσι!!! Πες μας πότε γελάμε κιόλας -έτσι;

Τον ομοφυλόφιλο έχει παίξει ο Κλιφτ (που ήταν ανάλογου και μπορεί μεγαλύτερου βεληνεκούς με τον Μπράντο), ο Μπόγκι (εκεί τι να πούμε για βεληνεκές!) και κάμποσα άλλα ιερά τέρατα.
Παραπέρα -αυτά που σου έγραψα για τον Μπράντο (τον οποίο θεωρώ μεγάλο ηθοποιό στην πρώτη φάση της καριέρας του και υπερεκτιμημένο στη συνέχεια -ίσως και κάμποσο άτυχο που δεν πέθανε νέος) δεν τα κατάλαβες καθόλου. Ξαναδιάβασε κι αν τα καταλάβεις, το ξανασυζητάμε.
Και βέβαια, στον Αρχάριο απλώς κονομάει χοντρά εκμεταλλευόμενος την επιτυχία των Νονών. Αχ πώς γελάσαμε πάλι!

Ανώνυμος είπε...

Τώρα αν συγκρίνεις τον Μπόγκαρτ με τον Μπράντο και τον Κλιφτ σαν ηθοποιούς άστα να πάνε. Ο Μπόγκαρτ μεγάλη προσωπικότητα αλλά ως ηθοποιός μέτριος και δεν έχει σχέση με Μπράντο και Κλιφτ. Ο Μπράντο είναι ο μεγαλύτερος ηθοποιός του σύγχρονου σινεμά και ο ηθοποιός με την μεγαλύτερη επιρροή στο σύγχρονο σινεμά(αυτό το έχουν παραδεχθεί μεταξύ των πολλών και ο Νίκολσον και ο Πατσίνο και ο Χόπκινς και ο Μάικλ Κέην και ο Ντε Νίρο). Ο δε Μπόγκι μετά το όσκαρ του Μπράντο στο Λιμάνι της Αγωνίας έκανε την δήλωση "Όσοι πήραμε όσκαρ πρέπει να πάμε να τα καταθέσουμε στα πόδια του Μπράντο"

The Motorcycle boy είπε...

Και μόνο απ΄αυτό που γράφεις στο τέλος, θα έπρεπε να καταλάβεις οτι ο Μπόγκι ήταν μια κλάση πάνω από τον Μπράντο. Πάντως η σύγκριση δεν αφορούσε υποκριτικές ικανότητες (μην τα τουμπάρεις όπως σε βολεύουν) αφορούσε τσαλάκωμα εικόνας. Εκτός αν εννοούσες στο αρχικό σου σχόλιο οτι κανένας άλλος μεγάλος ηθοποιός δεν έχει παίξει τον ομοφυλόφιλο -οπότε εδώ γελάνε και οι μπετούγιες.

Αν τώρα μιλήσουμε για επιρροές -εκεί χάνεται η μπάλα... Ο Μπόγκι έχει 2 ταινίες στις οποίες παίζει μετά θάνατον -η μια είναι το Άννι Χολ- αν καταλαβαίνεις για τι πράγμα μιλάμε.
Ο δε Κλιφτ ήταν μαζί με τον Ντιν ότι δυνατότερο έβγαλε εκείνη η γενιά, από θέμα ερμηνείας -γι΄αυτό άλλωστε είναι ακόμα ινδάλματα, αν και έβγαλαν ελάχιστες ταινίες.
Τώρα, αν εσύ πιστεύεις οτι ο Χόπκινς και ο Κέιν, που είναι φόλα Σεξπιρικοί, έχουν επηρεαστεί από τη μέθοδο Στανισλάβσκι που εκπροσωπούσε ο Μπράντο -μάλλον κάτι άλλο βλέπεις, κι όχι κινηματογράφο.

Στον σύγχρονο κινηματογράφο (εννοούμε από το '40 και μετά να υποθέσω;) έχουν περάσει μορφές -ο Μπράντο δεν είναι ούτε καν στην πρώτη δεκάδα. Ας πούμε ο ντε Νίρο είναι πολύ πιο μεγάλος ηθοποιός, ο Πίτερ Ο'Τουλ επίσης απλησίαστος, ο Τζακ Λέμον κλάσεις ανώτερος (κι ας τον απεχθάνομαι), ο Μίτσαμ μακράν πιο δυνατός -για να μην πάμε στους "νεώτερους" και μιλήσουμε για Γκάρι Όλντμαν, Κέβιν Σπέισι κλπ.
Καλός ο Μπράντο στον Ατίθασο, υπέροχος στο Λιμάνι της Αγωνίας, επιβλητικός στο Λεωφορείον ο Πόθος αλλά μην τρελαθούμε κιόλας!
Και βέβαια -σου υπενθυμίζω οτι το θέμα του ποστ είναι οτι ο Μπράντο μαζί με τον Μπερτολούτσι εξαπάτησαν τη Σνάιντερ και την εκμεταλλεύτηκαν σεξουαλικά (αυτό λέγεται και νταβατζιλίκι). Κι ο καλύτερος ηθοποιός του κόσμου να ήταν -αυτό δεν αλλάζει τίποτα.
Έχεις να πεις κάτι σχετικό ή θα μιλήσουμε για το ποιος την είχε μεγαλύτερη (την ερμηνεία) για να ξεχάσουμε οτι κάποιος την είχε μικρή (όχι την ερμηνεία) και φτιαχνόταν ξεφτιλίζοντας κοριτσάκια;

Ανώνυμος είπε...

Βάλε στο YouTube Μάικλ Κέην Μάρλον Μπράντο και άκου τι λέει Ο Κέην για Μπράντο, Βάλε Χόπκινς Μπράντο και άκου τι λέει ο Χόπκινς για Μπράντο. Βλέπω ένα μένος για Μπράντο και αυτό το τελευταίο κάντο πιό λιανό.( Αν εννοείς τον Μάρλον δεν δηλώθηκε τίποτα ούτε από την Ρίτα Μορένο, που έκανε νύξη γιά τον Έλβις Πρίσλευ, ούτε από την Ούρσουλα Άντρες, ούτε από την Μπάρμπαρα Στρέιζαντ, ούτε από την Ειρήνη Παπά, τουναντίον μάλιστα) (Μπαίνουμε σε άλλα μονοπάτια όπου ο Μπράντο είχε σχέσεις μπόλικες με γυναίκες ενώ ο Κλιφτ μηδέν και ο Ντην άστα να πάνε)

The Motorcycle boy είπε...

Και κάπου εδώ περνάμε στο βασίλειο της παπαρολογίας. Δεν αμφισβητώ το θαυμασμό κανενός για τον Μπράντο -απλώς σου εξηγώ οτι δεν ήταν τόσο μεγάλη επιρροή. Ειδικά για τους Κέιν και Χόπκινς -καμιά σχέση! Εντελώς διαφορετικό το στυλ τους από του Μπράντο και γενικά από τη Μέθοδο.

Δεν έχω κανένα μένος για τον ΗΘΟΠΟΙΟ Μπράντο -αντιθέτως θεωρώ οτι υπήρξε μεγάλος στο είδος του και σημαντική επιρροή πολλών ανθρώπων (όχι μόνο ηθοποιών αλλά και θεατών). Αλλά ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ Μπράντο ήταν ένα αρχίδι και μισό κι αυτό ακριβώς γράφω στο παραπάνω ποστ κι αυτό ακριβώς επιλέγεις να αγνοήσεις βάζοντας στη μέση την υποκριτική δεινότητα του Μπράντο. Συμφωνούμε σε αυτό; Αν όχι -θα ήθελα να επιχειρηματολογήσεις σχετικά.

Παρακάτω μου παραθέτεις το οτι ο Μπράντο είχε γκόμενες ενώ ο Κλιφτ όχι (λογικό, αφού ήταν ομοφυλόφιλος) ενώ ο Ντιν είχε λιγότερες (εξίσου λογικό αφού ήταν αμφισεξουαλικός). Ναι -και λοιπόν;

Στο εξηγώ για τελευταία φορά αυτό που έγραψα: ΜΠΟΡΕΙ Ο ΜΠΡΑΝΤΟ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ -ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΕΡΤΟΛΟΥΤΣΙ -ΣΤΗ ΣΝΑΪΝΤΕΡ ΗΤΑΝ ΑΙΣΧΡΟ ΚΑΙ ΣΙΧΑΜΕΡΟ. ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΣΑΠΙΟΚΟΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΓΚΟΜΕΝΟΣ ΑΚΟΜΑ. Αυτή είναι μια κλασική περίπτωση σεξουαλικής κακοποίησης για λόγους τόνωσης του ηθικού -ότι ακριβώς έκανε κι ο Χάρβεϊ Γουάινσταϊν και τον κράζουν άπαντες.
Αυτά -αντίο κι ευχαριστώ για τα ψάρια.

Ανώνυμος είπε...

Ενώ είσαι έξυπνος έχεις κολλήσει και λες "ήθελε να το παίζει γκόμενος".
Που? στο Aνταύγειες σε Χρυσά Μάτια(1967) όπου παίζει τον ομοφυλόφιλο αξιωματικό? Που στον Νονό(1972) όπου με το μακιγιάζ παίζει τον ηλικιωμένο μαφιόζο? Που στο Τελευταίο Ταγκό όπου του λέει η Σνάιντερ σε μιά σκηνή στο μπάνιο "γέρασες, πάχυνες, τα μισά σου μαλλιά έχουν πέσει και τα άλλα μισά έχουν ασπρίσει"? Πιστεύεις ότι αν ο Μπράντο δεν ήθελε αυτόν τον διάλογο θα τον άφηνε να περάσει? Που στο "οι φυγάδες του Μιζούρι(1976)"? Όπου ντύνεται και γυναικεία παίζοντας τον κακό μισθωμένο φονιά (κάνοντας νύξη για χαιρέκακο ομοφυλόφιλο φονιά?). Που στο Δον Ζουάν Ντε Μάρκο? Όπου βλέποντας τον Τζόνι Ντεπ αναπολεί τα νιάτα του κοιτάζοντας παλιές φωτογραφίες του? Πουθενά δεν έπιξε τον γκόμενο μετά από το 1970. Πουθενά! Τον αδικείς.

The Motorcycle boy είπε...

Έξυπνος δεν είμαι -ηλίθιος είμαι κι απόδειξη αυτού είναι οτι σου απαντάω ακόμα.
Αλλά θα κάνω μια προσπάθεια μπας και ξεκολλήσει το μυαλό σου: Στη δεκαετία του '60 ο Μάρλον Μπράντο ήταν σύμβολο του σεξ και σύμβολο του ατίθασου αρσενικού -διαφωνείς; Τότε λοιπόν, τσαλακώνει την εικόνα του παίζοντας τον ομοφυλόφιλο -αν και αυτό που παίζει δεν είναι τίγκα ομοφυλόφιλος, είναι αντρούκλας που του αρέσουν τα αγοράκια -τέλος πάντων, για την εποχή αρκετά τολμηρό ήταν.
Ο Μπράντο όμως (όπως και ο Ντεπ σήμερα) θεωρούσε οτι παρέμενε πανέμορφος ακόμα και με μισό μάτι και κομμένο αυτί. Αυτό έβγαινε σε όλες τις ταινίες του -δεν τον ένοιαζε το σενάριο, τα ρούχα, το μακιγιάζ, αυτός είχε το ναρκισσισμό του στο φουλ και καθάριζε. Γι΄αυτό και δέχεται να παίξει το συγκεκριμένο ρόλο στο Ταγκό -κι ας ξέρει οτι η διανομή είναι υπόδειγμα άθλιου κάστινγκ, χειρότερου κι από τις ελληνικές ταινίες που γκομενάρες σαν τη Μάρω Κοντού λιώνουν για τον Ηλιόπουλο.Κι ας είναι ολοφάνερο οτι ο Μπερτολούτσι τον διαλέγει καθαρά και μόνο λόγω ονόματος (για να πουλήσει στην Αμερική) αν ήθελε να κάνει σωστό κάστινγκ θα έδινε το ρόλο σε κάναν Ντερκ Μπόγκαρτ ή στον Μάικλ Κέιν και θα απογειωνόταν η ταινία.
Όλα αυτά δείχνουν πόσο μαλάκας και αρχίδι υπήρξε σαν άνθρωπος -αλλά δεν έχουν καμιά σχέση με το πόσο καλό ηθοποιός υπήρξε.
Μην τα μπερδεύεις και μην θεοποιήσεις ανθρώπους. Ή κάντο κάπου αλλού -όχι εδώ μέσα.
Ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Δεν θεοποιώ κανέναν απλά μπες https://www.youtube.com/watch?v=MfSNB0kRwog και άκου τον Αλ Πατσίνο,
ή μπες https://www.youtube.com/watch?v=dc80BTk39vw και άκου τον Μάικλ Κέιν ή μπες https://www.youtube.com/watch?v=1ATRLs_Iz-c&t=87s και άκου τον Άντονι Χόπκινς (ενδεικτικά)

The Motorcycle boy είπε...

Ναι -και επαναλαμβάνω την ερώτηση που δεν απαντάς: Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το θέμα του ποστ; Επειδή τον θαυμάζουν όλοι αυτοί δεν φέρθηκε ελεεινά στη Σνάιντερ σε συνεργασία με το Μπερτολούτσι; Δεν την κακοποίησε;

Ανώνυμος είπε...

Και αφού λύθηκε το θέμα του ποιός είναι μεγάλος ηθοποιός, ποιός είναι ηθοποιός αποδοχής από τους πιο ειδικούς του θέματος, που είναι οι ίδιοι οι ηθοποιοί και δη οι μεγάλοι ηθοποιοί, συνεχίζουμε. Ο Μπράντο δεν είχε κόμπλεξ με τίποτα, ούτε με την εμφάνισή του(σου θυμίζω ότι την μύτη του την έσπασε παίζοντας μποξ στα διαλείμματα γυρισμάτων και ποτέ δεν την έσιαξε ενώ στο Λιμάνι της Αγωνίας κάνει αναφορά ο ίδιος σε αυτήν, αναφορά στα μαλλιά του και στο βάρος του γίνεται στο Ταγκό). Εγώ δεν αμφισβήτησα ότι έγινε το γεγονός να μην είναι ενημερωμένη η Σνάιντερ γιά την επίμαχο σκηνή. Αμφισβήτησα την όχλησή της ή
τουλάχιστον το μέγεθος αυτής, όταν μάλιστα εμφανίζεται 35 χρόνια μετά και μάλιστα από άτομο που έζησε ζωή προκλητική(τουλάχιστον για την εποχή εκείνη, σχέσεις λεσβιακές κ.λ.π.). Και τελειώνω, δηλαδή αν αντί για την σκηνή εκείνη είχε μιά άλλη σκηνή, μιά σκηνή που να της έβαζε το δάκτυλο από πίσω (εικονικά) δεν θα ήταν το ίδιο ή δεν θα το έκανε θέμα, διότι θα έλεγε ότι τού έκανα μού έκανε(θυμίζω ότι σε σκηνή του βάζει δάκτυλο από πίσω-εικονικά εννοείται- όπως και η επίμαχη σκηνή).

The Motorcycle boy είπε...

Όντως λύθηκε το θέμα -γράφεις για να σε διαβάζεις, όχι για να κάνεις διάλογο...
Παραπέρα -το επιχείρημα: αφού ζούσε προκλητικά και είχε λεσβιακές σχέσεις με γυναίκες, σιγά μην την πείραξε το βούτυρο στον κώλο, είναι σιχαμερό γιατί προέρχεται από την κατηγορία "τα ήθελε κι αυτή" που δικαιολογεί τους βιασμούς.
Ρε μαλάκα άνθρωπε -ποιος είσαι εσύ που θα αποφασίσεις πώς ένιωσε μια γυναίκα και στην προκειμένη περίπτωση η Μαρία Σνάιντερ; Όταν επιπλέον είχε και μια απόπειρα αυτοκτονίας -γελοίε άνθρωπε!
Και γιατί της πήρε τόσα χρόνια να το πει -απορείς; Για δες τώρα τι έγινε στο Χόλυγουντ με τις παρενοχλήσεις και τους βιασμούς και δες πόσα χρόνια πήρε στις γυναίκες να το παραδεχτούν.
Κάνεις και φιλοσοφία του κώλου "αν της έβαζε δάχτυλο αντί για βούτυρο" παπάρα... ΤΟ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΣ ΤΟ ΕΙΠΑΝ, ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ. Πόσο μαλάκας είσαι δηλαδή και δεν το καταλαβαίνεις;

Ανώνυμος είπε...

Έχασες την ψυχραιμία σου. Σου ξαναλέω ότι υπάρχει η σκηνή όπου αφού κόψει η Σνάιντερ τα νύχια της με νυχοκόπτη του βάζει εικονικά δάκτυλα από πίσω. Δεν είπε ποτέ ότι "ένοιωθα σαν να τον βίαζα". Αυτό που δεν ξεπέρασε η Σνάιντερ ποτέ ήταν η απότομη επιτυχία και φήμη. Ξαφνικά με μιά ταινία δίπλα στον ηθοποιό του αιώνα έγινε τόσο διάσημη που δεν μπόρεσε να το διαχειριστεί(και δεν ήταν εύκολο με δεδομένο την μικρή της ηλικία, την έλλειψη ταλέντου και την έλλειψη θεατρικών σπουδών). Το έχουν πάθει αρκετοί καλλιτέχνες και πιό έμπειροι και ταλαντούχοι όταν γνωρίσουν απότομα τρομερή επιτυχία(στην συγκεκριμένη περίπτωση με τις πλάτες άλλου) αλλά δεν έχουν δυνατό χαρακτήρα ή βάσεις-σπουδές στις οποίες να πατήσουν. Στρέφονται σε θρησκείες,μοναστήρια, ναρκωτικά.

The Motorcycle boy είπε...

Δεν έχασα καμιά ψυχραιμία -απλώς λέω πεντακάθαρα και με πλλήρη νηφαλιότητα οτι είσαι μαλάκας και γράφεις απλά για να σε διαβάζεις.
Ξέρεις και τι δεν ξεπέρασε η Σνάιντερ -κακομοίρη!!!!
Δε με νοιάζει τι σκηνή υπήρχε -με νοιάζει αν οι ηθοποιοί που έπαιζαν, είχαν συμφωνήσει να συμμετάσχουν. Τι δεν καταλαβαίνεις; Δεν μπορείς να διαβάσεις λόγω κολλήματος;
Ξέρεις τι σημαίνει σεξουαλική κακοποίηση; Το να σου κάνουν κάτι χωρίς να το γνωρίζεις και χωρίς να έχεις συναινέσει τι είναι;
Προχώρα παρακάτω ρε συ -δεν έχω όρεξη να διαβάζω τις παπαριές σου.

Ανώνυμος είπε...

Και επίσηςhttps://www.youtube.com/watch?v=vXc982jlmhw για το τι λέει ο Λόρενς Ολίβιε και https://www.youtube.com/watch?v=Gy1X5e4A0xI για το τι λέει ο Τομ Χάνκς.(Όλοι οι άσχετοι ηθοποιοί δηλαδή).

The Motorcycle boy είπε...

Ναι κι εδώ για το τι λεει ο Βέγγος σχετικά με το θέμα.
https://youtu.be/bKLPsC8bEVI

Δημοσίευση σχολίου

Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Tomboy | Υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων: Αυτοί που χωρίζουν τους ανθρώπους σε δύο κατηγορίες και οι άλλοι