Παρασκευή, Φεβρουαρίου 04, 2011

"Θυμάσαι τη Μόλλυ;"

Την είχα ερωτευτεί από την πρώτη σκηνή της ταινίας, τη στιγμή ακριβώς που την ερωτεύεται κι ο σιχαμένος ο Μάρλον Μπράντο. Και δεν πρέπει να ήμουν ο μόνος –καθότι αδύνατο να κυκλοφορεί η Μαρία Σνάιντερ στο πανί κι οι άντρες από κάτω να μην ονειρεύονται ατέλειωτους περίπατους σε ακροθαλασσιές, ηλιοβασιλέματα, ή οτιδήποτε τέλος πάντων θα περιλάμβανε το να της κρατάνε το χέρι.


Επειδή την είχα ερωτευτεί ακαριαία, με το ζόρι κρατήθηκα να μην πετάξω καμιά καρέκλα στην οθόνη όταν είδα τη σκηνή με το βούτυρο –μιλάω για το «Τελευταίο Ταγκό στο Παρίσι» κι όποιος το έχει δει, ξέρει για τι πράγμα λέω. Δηλαδή, εντάξει ρε φίλε, επρόκειτο περί πισωκολλητού με τη χρήση βουτύρου για λιπαντικό (άμα είναι τσίπης ο άνθρωπος!) και όσο ο Μάρλον έκανε το πανηγύρι την είχε βάλει να λέει το «Πιστεύω», πολλοί σκανδαλίστηκαν –στ΄αρχίδια μου δεν ήταν εκεί το θέμα. Όπως κι όταν βάζεις κάποιον να τσαλαπατάει με τα χοντροπάπουτσά του έναν κρίνο, το θέμα δεν είναι αν λέει το «Πιστεύω», το «Πάτερ ημών» ή αν απαγγέλλει αποσπάσματα του Γιάννη του Κιτς –το θέμα είναι οτι τσαλαπατάει τον κρίνο, με πιάνεις;


Σιχάθηκα τον Μάρλον Μπράντο από τότε, μίσησα τον Μπερτολούτσι –δεν ξαναείδα ταινία του, να πάει να γαμηθεί ο γελοίος.


Η Μαρία Σνάιντερ είχε πει για τον Μπερτολούτσι: «Ήταν χοντρός και ίδρωνε συνέχεια και ήθελε να μανιπουλάρει και τον Μάρλον κι εμένα, έκανε κιόλας συγκεκριμένα πράγματα γιατί ήθελε να μου προκαλέσει συγκεκριμένες αντιδράσεις». Για τη σχέση της με τον Μπράντο στα γυρίσματα της ταινίας είχε πει οτι εκείνος ήταν πολύ πατερναλιστικός απέναντί της και ήταν ιδέα του Μπράντο η σκηνή με το βούτυρο κι αυτή το έμαθε λίγο πριν τη γυρίσουν: «Θα έπρεπε ίσως να είχα καλέσει τον ατζέντη μου ή τον δικηγόρο μου να έρθουν στο πλατό επειδή δεν μπορείς να αναγκάσεις κάποιον να κάνει κάτι που δεν είναι γραμμένο στο σενάριο, αλλά δεν ήξερα τι ακριβώς θα γινόταν. Ο Μάρλον μου είχε πει: ‘Μην ανησυχείς Μαρία, είναι μόνο μια ταινία’ αλλά όσο γυριζόταν η σκηνή, ακόμα κι αν αυτά που έκανε ο Μάρλον δεν ήταν αληθινά, έκλαιγα με λυγμούς. Ένιωσα εξευτελισμένη και για να πω την αλήθεια ένιωσα λίγο βιασμένη και από τον Μάρλον και από τον Μπερτολούτσι. Μετά τη σκηνή ο Μάρλον δεν μου εξήγησε τίποτα, ούτε μου ζήτησε συγνώμη. Ευτυχώς τουλάχιστον που η σκηνή έγινε με ένα μόνο γύρισμα».



Ήταν 19 χρονών στο «Τελευταίο Ταγκό» κι από τότε δεν ξανάκανε γυμνό σε ταινία. Στη δεκαετία του ’70 τραβήχτηκε με ναρκωτικά, αποτοξινώσεις, είχε και μια απόπειρα αυτοκτονίας στο ενεργητικό της. Το ’80 δήλωνε οτι έχει βρει τον άνθρωπό της που τη βοήθησε να κόψει τις καταχρήσεις.



(Το τρέιλερ είναι από το "Επάγγελμα Ρεπόρτερ" του Αντονιόνι -πολύ καλή ταινία. Αν θες να δεις τις μαλακίες με τα βούτυρα τραβήξου μόνος σου).

Χτες έφυγε από καρκίνο –μια γυναίκα που ολόκληρη ζωή κάποιος, κάτι προσπαθούσε να την τσαλαπατήσει. Ήταν 58 χρονών.



Και "Δεν θα είναι κανενός το μωρό πια".

25 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:

Μαρλαφεκας είπε...

Αν γυριζόταν η ταινία σήμερα ο Μπραντο θα χρησιμοποιούσε Becel Proactive αντι για βουτυρο.

The Motorcycle boy είπε...

Λες λόγω χαμηλών λιπαρών; Αν γινόταν η ταινία σήμερα σιγά μην έφτανε ο Μπράντο να σκύψει για να πηδήξει -με την κοιλιά ετοιμόγεννη!

Πάντως, με εξαίρεση την Αποκάλυψη το είχε χέσει εντελώς ο Μάρλον από τότε μέχρι πρόσφατα.

σάρα είπε...

σκηνή που σε κάνει να θες όχι μόνο να σπάσεις την οθόνη,αλλά πολύ περισσότερο να μπεις μέσα και να σαπίσεις στο ξύλο τον Μάρλον ..


γυναίκα κρίνος πράγματι..

The Motorcycle boy είπε...

Και δεν το λέω καθόλου με φεμινιστική διάθεση σε στυλ εξευτελίζεται το γυναικείο φύλο, πραγμοποιείται η γυναίκα και τέτοια. Λέω απλώς "μάζεψε τα κουλά σου ρε γλίτσα". Αν δεν μπορεί κάποιος να φτάσει μια τέτοια γυναίκα το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να φεύγει. Αλλά αν είσαι κομπλεξικός σαν τον Μπερτολούτσι ή καβαλημένος σαν τον Μπράντο κοιτάς να τις βρωμίσεις.

Marlon Fekas είπε...

Κατω τα χερια απο τους Μαρλον.

The Motorcycle boy είπε...

Μπράντο είπαμε αγόρι μου, όχι Μπράντυ! Αυτός την πάτησε επειδή δεν πέθανε στην ώρα του, από τις αρχές του '70 και δώθε βρωμάει.

ΗΛ. είπε...

Ρε φίλε με συγκλόνισες.
Δεν έχω δει την ταινία,σε μια κουβέντα παλιά μ'ένα φίλο, μου είχε αναφέρει τη σκηνή με το βούτυρο σαν κατόρθωμα του Μπράντο αλλά δεν ήξερα πρόσωπα και πράγματα και δεν έδωσα σημασία.
Βρωμιάρηδες, όπως τους είπες.

The Motorcycle boy είπε...

Ναι, κατόρθωμα του Μπράντο, όπως ήταν και κατόρθωμα του Δουρή που πήδαγε τα παιδιά του. Φίλε, από τότε που αρκούσε ένα "Γαμώ το Χριστό σου" για να θεωρηθείς ριζοσπαστικός (θυμήσου και τον Τζιμάκο) οι ρίζες όχι μόνο δε σπάσανε αλλά μεγάλωσαν και μας πνίξανε.

ΗΛ. είπε...

Το Δουρή μπορείς να τον παρακάμψεις και λόγω ηλιθιότητας,όταν όμως κατά καιρούς εμφανίζονται λίστες με παιδόφιλους της "καλής"και "ανώτερης" κοινωνίας,τι να περιμένεις...

The Motorcycle boy είπε...

Ηλίθιος είναι κάποιος που έβγαλε το μάτι του κατάλάθος με το πηρούνι. Αυτός που κάνει κακό σε άλλους χωρίς ποτέ να βλάψει τον εαυτό του δεν είναι ηλίθιος, είναι μουνόπανο (και συγνώμη για τα γαλλικά).

ΗΛ. είπε...

Το καημένο το μουνόπανο δεν κάνει κακό,ίσα ίσα μαζεύει τις ακαθαρσίες των άλλων χαχα.
Αυτός που βγάζει το μάτι του κατά λάθος είναι αδέξιος,αλλά ας μην κολλήσουμε στις ταμπέλες.

The Motorcycle boy είπε...

Ναι βρε παιδί μου -τρόπος του λέγειν είναι οι βρισιές, όχι οτι έχουμε τίποτα με τις σερβιέτες!
Κοίτα, άμα πας να φας με το πηρούνι κι αντί για το στόμα πετύχεις το μάτι, δεν είσαι ακριβώς αδέξιος -ηλίθιος είσαι! Σαν το Χαρούλη στη διαφήμιση, το "τρέξε, τρέξε Χαρούλη" που έβαζε το ποτήρι με το γάλα στο μάτι του.

HΛ. είπε...

Δε θα διαφωνήσω,το ηλίθιος το είπα για να μην πω ζώον και προσβάλω τα ζώα.
Αυτός που έχει καθήσει στα θρανία και έμαθε και πέντε γράμματα ή έγινε επιστήμονας,πως να τον χαρακτηρίσεις;

GIORGOS είπε...

Λυπήθηκα για τη Μαρία,καλό δρόμο νάχει.

Είμαι μαζί σου με χίλια για τη σκηνή του βουτύρου,σκέτο σίχαμα.Και επίσης και μια άλλη που βάζει τη Μαρία να του μιλάει για ψόφια γουρούνια.
Για το Ταγκό σαν ταινία έχω ανάμικτα αισθήματα επειδή είχε και μια μνημειώδη ατάκα του Μπράντο σχετικά με το γυναικείο φύλο(όταν τη ξαναδώ θα πω σε ποιο σημείο συγκεκριμένα) η οποία δυστυχώς ταιριάζει γάντι σε πολλές Ελληνίδες.
Και τελικά,την έφαγε ο μαλάκας από το κοριτσάκι στο τέλος οπότε κομμάτια να γίνει.

Μότορ,τελικά νομίζω ότι έχω αδυναμία στο ον 'γυναίκα' παρά το σεξισμό που με διαπερνά ορισμένες ώρες.

Συμφωνώ και για τη μετέπειτα πορεία του Μπράντο και δυστυχώς και του Μπερτολούτσι που στα '90 φάνηκε πανηγυρικά ανάξιος του ονόματός του.

Αν πάντως θέλει κάποιος να βγάλει το άχτι του με το Μάρλον,προτείνω τους 'Φυγάδες του Μιζούρι'.
Είναι τέτοιος γλίτσας αυτός ο ρόλος του πληρωμένου φονιά της άγριας δύσης που το καταευχαριστήθηκα που του έκοψε το λαρύγγι ο Νίκολσον.

trelos είπε...

ε, ναι, δεν ήσουν ο μόνος..είναι πάντως ένα θέμα οι γυναίκες που τις ερωτεύεσαι για να χαϊδεύεις τα μαλλάκια τους..

The Motorcycle boy είπε...

Ηλία δεν προσβάλλονται τα ζώα, δεν είναι τόσο ζώα! Αυτός που λες ο επιστήμων είναι ηλίθιος με πατέντα, αυτή είναι η διαφορά.

Γιώργο, δεν την θυμάμαι την ατάκα του Μπράντο, θυμάμαι τη μιζέρια του με την άρρωστη γυναίκα του και τη βρωμιά που έζεχνε σε κάθε του κίνηση -μέγας ηθοποιός όπως καταλαβαίνεις. Νομίζω οτι έχω δυο τους μισούς Φυγάδες, επειδή τον ψιλοβαριέμαι και τον Νίκολσον, αν δεν έχει πολύ δυνατό σκηνοθέτη το ξεφτιλίζει.

Τρελέ, είναι ένα θέμα -κάτι ξέρεις κι εσύ, χεχεχεχε. Παλιόμουτρο.

Manuel είπε...

Από τις πρώτες ταινίες που είχα δει στο βίντεο που αγόρασε ο πατέρας μου το 87. Η πρώτη ήταν ο Ταξιτζής. Όπως τα λες, αν και είσαι υπερβολικά αυστηρός με τον Μάρλον. Φταίει ο έρωτας οπότε συγχωρείσαι. Για ν α μην παρεξηγηθώ, διευκρινίζω ότι συμφωνώ για τις κρίσεις σου σχετικά με το απαράδεκτο αυτού που έγινε στη συγκεκριμένη σκηνή, όμως τέτοιες καταστάσεις είναι μάλλον συνηθισμένες στον κινηματογράφο, ή τέλος πάντων, δεν είναι πρωτοφανείς.

The Motorcycle boy είπε...

Εγώ την είχα δει στο ΕΤΟΥΑΛ. Και τον Ταξιτζή χρόνια πριν σε ένα θερινό που μπήκαν μπάτσοι και ζητάγανε ταυτότητες (είχα) επειδή η ταινία ήταν ακατάλληλη (ήμουν 16).
Για να μην παρεξηγηθώ κι εγώ ξεκαθαρίζω:

1. Σαφώς και φταίει ο έρωτας.
2. Η ιδέα των Μπράντο -Μπερτολούτσι για μια ταινία όπου ένας κλανιάρης γέρος σαγηνεύει ένα 19χρονο δεν πάταγε πουθενά, πέρα από τη ματαιοδοξία του Μπράντο. Ξανάγινε παρόμοιο κόλπο με γυναίκα που φτάνει στα άκρα αλλά ήταν ο Μίκι Ρουρκ με τη Μπάσιντζερ μη χέσω!
3. Η σκηνή είναι ακριβώς όπως την περιγράφει η Σνάιντερ κι όποιος διαφωνεί με την περιγραφή της θα πρέπει να κοιταχτεί σε γιατρό γιατί διακατέχεται από τάσεις μεγαλομανίας.
4. Ξέρω κι άλλες καταστάσεις όπου η πρωταγωνίστρια ένιωσε άθλια μετά από γυμνές ή/και σεξουαλικές σκηνές, αλλά δεν είναι καθόλου το ίδιο με τη συγκεκριμένη σκηνή.

Ο Καλος Λυκος είπε...

να πετάξω την τρίχα στο ρυζόγαλο; Σε απασχολεί το "κλανιάρης γέρος" παλιόγερε; αν το έκανε η Κίμ με τον Μίκυ δεν θα υπήρχε πρόβλημα;

Πολλοί γέροι σαγηνεύουν κοριτσάκια - ένας εκ των οποίων δεν είμαι κι εγώ. Το "σαγηνεύω" είναι, κάποιες φορές, λίγο πιό ήπιο του "εκμεταλλεύομαι" και η διαφορά βρίσκεται στην συνείδηση του καθενός.

Ο Μπράντο και ο Μπερτολούτσι κάνανε τον χαβαλέ τους χρησιμοποιώντας ένα κοριτσάκι. Ο ένας το έκανε γιατί ήταν ο Μπράντο που όλοι αποθέωναν, ο άλλος το έκανε για να νιώσει controversial σκηνοθέτης. Όταν το κάνουμε εγώ κι εσύ, πάμε μέσα γιά βιασμό και συνεργεία. Όταν το κάνουν αυτοί γίνονται απλά πιό διάσημοι. Αυτό είναι γιά 'μένα το bottom line.

Πάντως θα συμφωνήσω με τον Manuel που λέει πως αυτό είναι μάλλον η νόρμα και όχι η εξαίρεση.

xylokopos είπε...

το τελευταίο τανγκό είναι άλλο ένα κλασσικά κουλτουριάρικο snoozefest, όπως και τα μαύρα φεγγάρια κι η αβάσταχτη ελαφρότητα και μύριες άλλες παπαριές που είναι τίγκα στο σεξ αλλά δεν γκαβλώνουν κανένα.

από την άλλη, η φάση με το βούτυρο είναι μια πραγματικά εμπνευσμένη σκηνή, αλλά ο μότορας παπούδιασε και θυμάται κρίνους κι άλλα άνθη της νιότης του. Τι κάνανε στο φτωχό το κορίτσι, τι τραγωδία να μπήγει τα χεράκια της στα κωλομέρια του μπράντο - δηλ. η μπελούτσι τι να πει για το ιρρεβερσίμπλ ρε μότορα, να παει να σκοτώσει τα κατοικίδια του νοέ?

το passenger είναι πολυεπίπεδα γαμάτη ταινιάρα και δεν πρέπει να μολύνεται λόγω συναναστροφής στο εν λόγω ποστ με πίπες μπερτολουτσικές.

The Motorcycle boy είπε...

Λύκε, στην περίπτωση της Κιμ με τον Μίκι δεν υπήρχε πρόβλημα βέβαια! Ίδιο ήταν ο θεογκόμενος Μίκι που έριξε την Κιμ και ίδιο ο Μπράντο που ήταν σα σκατοσακούλα; Δηλαδή θες να μου πεις οτι αν δεις εκεί έξω τον Μηνά το Χατζησάββα με μια 19χρονη θα ψηθείς οτι τον ερωτεύτηκε η νεαρά; Για τη διανομή της ταινίας μιλάμε τώρα -έτσι;
Κατά τα άλλα όπως το λες, θέλανε να πουλήσουν τη μούρη τους οι διανοουμενάρες, θέλανε να πάρουν μάτι και τη Σνάιντερ και το ρίξανε στην τέχνη! Κάποια τέχνη!

Ξυλοκόπε, αυτό το φτάρνισμα που έγραψες με λατινικούς χαρακτήρες δεν το κατέχω. Την κατηγορία "τσόντα κουλτουρέ για να μη ντρεπόμαστε" την ξέρω -μέγιστα δείγματά της η Ιστορία της Ο και ο Καλιγούλας. Αυτά τα κουντεράκια και τα μπρικνεράκια που λες τα έχω δει αποσπασματικά στην ΕΡΤ γιατί με πήρε ο ύπνος.

Εμπνευσμένη η φάση με το βούτυρο; Τότε η φάση με τα φρούτα στις 9 1/2 βδομάδες θα ήταν το απαύγασμα του ερωτισμού! Θες να μιλήσουμε για εμπνευσμένη ερωτική σκηνή; Η σκηνή με τα αυγά στο Ζέρο γίαρς ή η σκηνή με τον ανανά στο Σίνγκαπουρ Σλινγκ.

Τι να πει η Μπελούτσι ρε φίλε; Βιασμό έπαιζε -τι σχέση έχει με τη μαλακία του Μπερτολούτσι; Πώς τα μπέρδεψες αυτά τα δύο;

Το Πάσιντζερ το έβαλα για να έχουμε κάτι όμορφο να θυμόμαστε τη Σνάιντερ -καμιά σχέση με Μπερτολούτσι.
Και τέλος -το μανούριασμά μου περί βουτύρου και λοιπών σχετικών κρατάει από το '83 που είδα την ταινία και δεν έχει σχέση με παπούδιασμα. Απλώς η Μαρία Σνάιντερ ήταν φτυστή η πρώτη μου γκόμενα.

xylokopos είπε...

snoozefest, τρελά χασμουρητά και ύπνοι.

την μπελούτσι την ανέφερα ως δείγμα του τι τραβάνε σε συμβολικό και ψυχολογικό επίπεδο ηθοποιοί με ζόρικους ρόλους - σε σχέση με το ιρρεβερσιμπλ, το τελευταίο τανγκό είναι χαλαρός ρόλος για πρωταγωνίστρια.

με αβγουλάκι θυμάμαι μια σκηνή στην αυτοκρατορία των αιστήσεων, κρομ, τι σκατά έχω δει στη ζωή μου..

για τάλλα, δε βρίσκω τίποτα μεμπτό στο να πηδάνε πενηντάρηδες εικοσάρες, είναι απίστευτα τίμιες σχέσεις, και αν η σνάιντερ σου θύμισε κάποια πρώην, αυτό θα έπρεπε να είναι added bonus, αν είχατε καλοχωρίσει, δε θα είχατε χωρίσει, άρα δε θα ήτανε πρώην σου

[ στην τυπική λογική γαμάω ]

The Motorcycle boy είπε...

Α, τρελά χαζμουρητά -και για δεν το έγραφες αγγλικά από την αρχή να σε αντεστανιάρω ρε παιδί μου!

Το πιάνεις λάθος το θέμα, αυτό προσπάθησα να σου εξηγήσω από την αρχή. Αν ήθελα να δείξω το τι τραβάνε οι ηθοποιές στο καθήκον θα ανέφερα το παράδειγμα της κοπελίτσας που την έγδυσε ο έλλην σκηνοθεταράς στα χιόνια κι έπαθε πνευμονία. Εγώ επεσήμανα μια σκηνή η οποία έκανε την ηθοποιό να σιχαθεί τον εαυτό της ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ. Ε, με ενόχλησε -τι να κάνω δηλαδή; Και με ενόχλησε επειδή δεν είχε καμιά χρησιμότητα στην ταινία η σκηνή, παρά μόνο για να κουνηθεί ο Μάρλον.

Λιμά θυμάσαι με αυγό -Ζέρο Γίαρς όπου γίνεται τιμής ένεκεν στο παλιό Κέιπ Φίαρ, εκεί να δεις και να θαυμάσεις. Η αυτοκρατορία για το μόνο που άξιζε ήταν επειδή τα πηδήματα (νομίζω) και οι πίπες (σίγουρα) γίνονταν επί πραγματικού -τρομερό ε; Χαχαχαχαχα

Δεν ισχυρίστηκα οτι ανήκω στην αίρεση "μονοσυνομιληκοιπηδιούνται", και ούτε με απασχολεί τι κάνει ο καθείς ή τι δείχνει ο κάθε σκηνοθέτης. Αλλά όταν μου βάζεις τον μπουχέσα και ένα μπουμπούκι να κόβει φλέβα για πάρτη του ΧΩΡΙΣ ο μπουχέσας να είναι πρωθυπουργός ή κάτι σπουδαίο, ε, τότε δικαιούμαι να διαμαρτυρηθώ περί μαλακισμένου στόρι που αποσκοπεί στο να πιάσει κώλο ο μπουχέσας και να πάρει μάτι ο σκηνοθέτης. Αν ο εν λόγω μπουχέσας είμαι εγώ νο πρόμπλεμ, αν είναι άλλος, αίσχος.
Δεν μου θύμισε ΚΑΠΟΙΑ πρώην μου, μού θύμισε την ΠΡΩΤΗ μου κοπέλα με την οποία είχαμε χαθεί μετά το φροντιστήριο των Πανελληνίων. Χωρίς να έχουμε πηδηχτεί.
Ε, όταν θυμάσαι αυτή την κοπέλα και βλέπεις τον κουράδα να το παίζει "σε γαμώ και χύνεις/ λες να παχύνεις;" τη σβουρίζεις την καρέκλα αδερφέ! 18 χρονών ήμουν πώς να γίνει δηλαδή;

Ανώνυμος είπε...

Ακτινίδιο ήταν στο Σίνγκαπουρ Σλινγκ κι όχι ανανάς ρε... κοντεύεις να το κάνεις φρουτοσαλάτα!

The Motorcycle boy είπε...

Ανανάς έγραψα ο μαλάκας; Φταίει που είμαι σε δίαιτα. Και όχι τίποτα άλλο, ξέρω και το φωτιστή της ταινίας -κατάλαβες;

Δημοσίευση σχολίου

Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Tomboy | Υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων: Αυτοί που χωρίζουν τους ανθρώπους σε δύο κατηγορίες και οι άλλοι