Πέμπτη, Φεβρουαρίου 12, 2009

"Οι βετεράνοι των λεωφορείων"

Κοίτα –δεν ξέρω τα πάντα, ούτε θέλω κιόλας να τα μάθω, δε μ΄ενδιαφέρουν. Δεν είμαι ειδήμονας περί του Μεσανατολικού, δεν έχω σπουδάσει διαχείριση υδάτινων πόρων, δεν μπορώ να ξεχωρίσω τη φούγκα από το μινουέτο, δεν κατέχω την τεχνική του cut up, του close up και του push up, δεν... Λυπάμαι δηλαδή, αλλά έτσι είναι –λίγα έμαθα κι αυτά με το ζόρι.

Ας πούμε....

Μπορώ εύκολα να ξεχωρίσω τους «βετεράνους των λεωφορείων» που λέει κι ο μεγάλος Ζορζ Πιλαλί. Αλλά δεν μπορώ να κρύψω την απέχθειά μου απέναντί τους –φταίνε μάλλον τα νεανικά μου χρόνια -θα σου εξηγήσω.
Εγώ λοιπόν μεγάλωσα στην εποχή της «Αλλαγής», μόνο που ο δικός μας Ομπάμα ήταν αρκετά πιο παχυλός, ημιφαλακρός και ξασπρουλιάρης σε σχέση με το σύγχρονο μοντέλο –τον λέγανε Αντρέα και χόρευε ζεϊμπέκικα τραγουδισμένα από τη Ρίτα Σακελάριου. Τι να κάνεις; Με ότι έχει, βολεύεται ο καθείς.
Είχαμε εμείς τότε μια γενιά «βετεράνων» που αλλάξανε, λέει, τον κόσμο, φέρανε τα πάνω-πάνω και τα κάτω ακόμα πιο κάτω, ξέρω ΄γω; Φυλακίστηκαν, εξορίστηκαν, αγωνίστηκαν, έριξαν τη Χούντα... έκαναν διάφορα, να μη σε κουράζω. Επειδή εμένα πολύ με κούραζαν οι διηγήσεις τους –μη με παρεξηγήσεις, πάντα μου άρεσε ν΄ακούω ιστορίες με δράκους και βασιλοπούλες, αλλά μην ξεχνάς αδερφάκι μου να μας προειδοποιήσεις οτι πρόκειται περί παραμύθι! Διότι, αν το πλασάρεις για πραγματικότητα –πως διάολο αντιστεκόσουν κι εσύ και όλοι οι άλλοι και παράλληλα δεν κουνιόταν φύλλο επί χούντας; Στο μιλητό ή στην αλλοδαπή με ρετσίνα εισαγωγής και Θεοδωράκη στο γραμμόφωνο; Και πως φέρατε δηλαδή τη δημοκρατία στη χώρα; Που την κρύψατε κι εγώ δεν τη βλέπω; Αυτά με κούραζαν, αν θες να ξέρεις.

Μέχρι που...

Τα έφερε η κατάρα να βγω παραέξω από την αυλή του σχολείου μου και γίνονταν πολλά περίεργα πράγματα εκεί -όμως, αν πήγαινες να φωνάξεις σε κοιτάζανε στραβά. «Αλήτης», «προβοκάτορας», «χαβαλές», «στερείται πολιτικών απόψεων και αιτημάτων» -ξηγημένα πράγματα. Επειδή δεν είχαμε χούντα, συνεπάγεται οτι είχαμε ελευθερία –επειδή δεν ήμασταν κομματόσκυλα, συνεπάγεται οτι ήμασταν απολίτικοι. «Η μαζί μας ή τίποτα» -κάποια διαλλακτικότητα, δε νομίζεις;

Αποφάσισα λοιπόν...

Να μην τα ξεχάσω όλα αυτά.

Και προσπαθώ μην κάνω τα ίδια τώρα που γέρασα –ποτέ δεν απαξίωσα σημερινές πρακτικές συγκρίνοντάς τες με ανάλογες παλιότερες, ποτέ δεν κανιβάλισα τις προσπάθειες των σημερινών πιτσιρικάδων, θέτοντάς τες αντιμέτωπες με τους «παλιούς μας θριάμβους», κυρίως επειδή δεν θυμάμαι κανέναν θρίαμβο στον οποίο να είχα εγώ συμμετοχή. Σκατομιζέρια θυμάμαι και δεν βλέπω το λόγο να υπερηφανεύομαι γι΄αυτό. Φταίγανε οι «βετεράνοι» που μας ψαλλιδίζανε; Έφταιγε το κακό μας κεφάλι που έμπαζε από δέκα πάντες; Τι σημασία έχει; Οι δικαιολογίες ποτέ δεν ανέστρεψαν τα γεγονότα.
Παρ΄όλα αυτά, οι «βετεράνοι των λεωφορείων» εξακολουθούν να κυκλοφορούν εδώ πέρα κι εγώ εξακολουθώ να τους απεχθάνομαι, αυτό είναι όλο. Τους πήρα πρέφα να σαλιαρίζουν στα δελτία ειδήσεων, με την ταμπέλα του «επαγγελματία επαναστάτη» κάτω από τη φάτσα, τους συνάντησα στα μπλογκς με υφάκι βαρύ και φρυδάκι όρθιο –σκέφτηκα, «σύνελθε, η ιδέα σου είναι και βλέπεις παντού φαντάσματα». Διάβασα μετά, αυτό εδώ το κομμάτι στον Ιό και ήρθα στα ίσα μου. «Ζουν ανάμεσά μας»!

Ανοίγω παρένθεση για να πάρεις μια ιδέα –αντιγράφω μέρος του Ιού, με χαρακτηριστικά αποσπάσματα:

«Τις αγελαίες ψυχώσεις αυτών των ημερών τις είπαν οι έμμισθοι πολιτικοί και δημοσιογραφικοί υπάλληλοι ‘κοινωνική εξέγερση’ και μάλιστα οι πολιτικοί προβοκάτορες (ΣΥΡΙΖΑ) παρομοίωσαν τα γεγονότα με τα ιστορικά κινήματα», γράφει χαρακτηριστικά ο «εκδότης-διευθυντής-ιδιοκτήτης» του Θύμιος Παπανικολάου στο τεύχος Ιανουαρίου. Στην πραγματικότητα, υποστηρίζει, «δεν ήταν καμιά ‘λαϊκή εξέγερση’ εναντίον του καθεστώτος, αλλά μια ‘εξέγερση’ του καθεστώτος εναντίον της κοινωνίας, του λαού και των αυθεντικών κινημάτων που κυοφορούνται, μια ‘εξέγερση’ των ‘νταβάδων’ και των υπαλλήλων τους για τη διάλυση της ελληνικής κοινωνίας, τη μετατροπή της σε ζούγκλα».

Δεν διστάζει μάλιστα να υποδείξει και τους υπαίτιους του ξεσηκωμού: «Τον τόνο της ‘καθοδήγησης’ τον δίνουν οι πιο καλοδουλεμένες μήτρες της ‘νταβατζίδικης’ καμαρίλας: το Λαμπρακιστάν και η ‘Ελευθεροτυπία’. Τα πρωτοσέλιδα αυτών των Εφημερίδων είναι αποκαλυπτικά. Το ίδιο αποκαλυπτική είναι η πρακτική των εστιών του Σόρος: ‘Ιός’ και ‘Indymedia’» (σ.13).

Από κοντά και κάποιος Αντώνης Πλάκας, που αναπτύσσει το γνωστό σενάριο περί υπονόμευσης της κυβέρνησης Καραμανλή «για το θράσος της να αψηφήσει τις αυτοκρατορικές εντολές και να συνάψει κομβικές σχέσεις με τη Ρωσία», συνδέοντας την εξέγερση με τις πυρκαγιές του 2007 και τη «λαίλαπα των σκανδάλων και της σκανδαλολογίας» (σ.7). Ο ίδιος ανακαλύπτει επίσης σχέδιο αντικατάστασης της ΕΛΑΣ με «στρατιές πολυεθνικών αλλοδαπών μισθοφόρων», αφού «οι ελληνικές στρατιωτικές και αστυνομικές δομές που υπάρχουν σήμερα δεν μπορούν να ανταποκριθούν στη νέα φασιστική θηριωδία του πλανητικού ιμπεριαλισμού, ακριβώς γιατί προέρχονται από τα σπλάχνα αυτού του λαού» (σ.29). Τα ΜΑΤ, προπύργιο του αντιιμπεριαλιστικού αγώνα!

Πήρες μια ιδέα;

Κοίτα –δεν έχω σκοπό να ξαναβάλω το θέμα των γεγονότων του Δεκέμβρη, όποιος έχει μάτια είδε τι συνέβη, σε όποιον έχει απομείνει λίγο μυαλό κατάλαβε αρκετά πράγματα κι όποιος επιμένει σε βλακώδεις συκοφαντίες δεν πρόκειται, έτσι κι αλλιώς, να μεταπειστεί -θα εξακολουθήσει να ονοματίζει το τυρί-φέτα, "πλάκα κοκαϊνης" και να ζητάει την παραδειγματική τιμωρία της χωριάτικης σαλάτας.

Αναρωτιέμαι όμως περί του ανεκδότου που κυκλοφορεί στις παραπάνω απόψεις –ο Ιός και το Indymedia είναι εστίες του Σόρος; Κάτσε να το σκεφτούμε λίγο αυτό.
Δεν είμαι ειδικός περί τα διεθνή οικονομικά –αλλά νομίζω οτι αυτός ο Τζορτζ Σόρος είναι ένας χρηματιστής που διέπρεψε στη χοντρή κονόμα. Έχω ακούσει κιόλας οτι έπαιξε και με οικονομίες ολόκληρων χωρών, οδηγώντας τες στην αποσταθεροποίηση και την πτώχευση. Μάλιστα. Ο τύπος λοιπόν κάνει ένα Ίδρυμα, με παγκοσμιοποιημένη δράση που αποσκοπεί σε τι; Στο να ξεχάσουν τα ελληνόπουλα την καταστροφή της Σμύρνης; Στο να κλείνουν ραντεβού τα παιδιά του ιντιμήντια και να καίνε περιπολικά; Στο να τα χώνει ο Ιός σε Πλεύρη, Καραμπελιά και Σεραφείμ Κοτρώτσο; Ναι –κι αυτά, μέσα σε όλα τα υπόλοιπα, θα μου πεις. Καθότι, το εν λόγω Ίδρυμα δρα παγκοσμίως υπέρ της παγκοσμιοποίησης (ωραίος!) και σύμφωνα με τις επιταγές του θα πρέπει να ξεχάσουμε οτι είμαστε Έλληνες, θα πρέπει να δημιουργηθεί μια κατάσταση γενικευμένης ανασφάλειας και τέλος θα πρέπει να φυλακιστεί στο Μπούρτζι ο Καραμπελιάς που αντιστέκεται λυσσαλέα! Εντάξει, δεν θα υπογράψω ακόμα για να σε κλείσουν στο Δαφνί –αρκεί να μου λύσεις μια απορία. Τι στο κέρατο τον ενδιαφέρουν όλα αυτά τον Σόρος; Χρηματιστής δεν είναι; Λεφτά δεν θέλει να βγάζει; Άρα –θα ενεργοποιηθεί υπέρ των συνθηκών ελεύθερης διακίνησης των κεφαλαίων σε παγκόσμιο επίπεδο. Θα κοιτάξει να πιέσει ώστε να πέσουν οι νόμοι οικονομικής προστασίας κατά των μονοπωλιακών πολιτικών, θα ασχοληθεί με την κατάργηση των δασμών ... τέτοια πράγματα. Γιατί ρε φιλαράκι να πληρώσει τα ιντιμήντια και γιατί να παραχαράξει την ελληνική ιστορία; Τι θα κερδίσει; Καπιταλισμό έχουμε –όχι ζωροαστρισμό! Και μη μου αρχίσεις τώρα την καραμέλα «περί άμβλυνσης των εθνικών διαφορών με σκοπό την αποφυγή πολέμων», επειδή, μάγκα μου, ο καπιταλισμός στηρίζεται στον πόλεμο για να ξοδέψει το παραγωγικό πλεόνασμα –αν αυτός ο Σόρος κοιτάζει να αποτρέψει τους πολέμους, θα γραφτώ κι εγώ στο Ίδρυμα -εθελοντής!

Να πω κιόλας οτι δεν έχω καμιά λατρεία με το ιντιμήντια –κάνουν εκεί πέρα μαλακίες με το τσουβάλι. Ούτε είμαι φανατικός του Ιού –δεν έχω διαβάσει τα άπαντά του. Από εκεί και πέρα όμως, είναι άλλο πράγμα να λες οτι ο Καραγκούνης (π.χ.) δεν παίζει καλή μπάλα και διαφορετικό πράγμα να ισχυρίζεσαι οτι ο Καραγκούνης είναι πράκτορας του Κόκαλη! Νομίζω;

Οι τωρινοί «βετεράνοι των λεωφορείων» κάπου, κάπως, τα έχουν μπερδέψει τα πράγματα. Γιατί έχω βάσιμες υποψίες περί αυτού;

-Διότι δηλώνουν αριστεροί αλλά παράλληλα κόπτονται υπέρ του ονόματος της ελληνικής Μακεδονίας! Μισό λεπτό ρε παιδιά, τι δουλειά έχει η αριστερά με εθνότητες, εθνικότητες και σύνορα; Τι μας νοιάζει πως θα λέγεται ο καθένας; Γιατί πρέπει στον εθνικισμό των «από κει» να απαντήσουμε με τον εθνικισμό των «από δω»; Κάποτε η αριστερά μίλαγε για το δικαίωμα των λαών στην αυτοδιάθεση –πως φτάσαμε τώρα στη μία και μοναδική Μακεδονία;

-Διότι σκίζονται για το πόσο αριστεροί, αλλά και πόσο πατριώτες είναι συνάμα. Γίνεται; Εξαρτάται από τις συνθήκες –νομίζω. Επειδή υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά μεταξύ του ινδιάνου πατριώτη και του ευρωπαίου άποικου των ΗΠΑ, για παράδειγμα. Και η διαφορά έχει να κάνει με την κοινωνική θέση του ατόμου –πάει να πει, ο Κάφρος όταν δήλωνε πατριώτης εξέφραζε την ανάγκη του για σταμάτημα της καταπίεσης ενώ ο Αφρικάνερ όταν δήλωνε το ίδιο, εξέφραζε την θέλησή του για συνέχιση της καταπίεσης. Γιατί τελικά, άλλο πράγμα ο πατριωτισμός που ζητάει τη διαχείριση των πόρων από τους πολίτες (όλους τους πολίτες) της χώρας και διαφορετικό πράγμα ο πατρωτισμός της εθνικής καθαρότητας. Να το κάνω πιο απλό; Δεν χρειάζεται.

Κι όμως χρειάζεται...

-Στη σύγχρονη Ελλάδα οι «βετεράνοι» δηλώνουν λάτρεις των αρχαίων φιλοσόφων, τους οποίους έχουν διαβάσει από κακή μετάφραση, λάτρεις των μνημείων, λάτρεις του ελληνικού πολιτισμού γενικά. Σέβονται και την ελληνική ιστορία, τα μπάσταρδα νεοκλασσικά κτίρια, μπορεί να πετάξουν και καμιά παρόλα περί ελληνικής γλώσσας που καταστρέφεται –αυτοί οι αυθεντικοί, δηλωμένοι αριστεροί, της ορθογραφίας! Να δώσω τώρα ένα άσχετο απόσπασμα, πάρτο:
«…Για τη μεταβολή ενός λαού σε έθνος προϋποτίθεται η δημιουργία κατάλληλων υγιεινών συνθηκών διαμονής απαραίτητων για την εκπαίδευση του ατόμου. Μόνο όποιος μάθει, στο σπίτι ή στο σχολείο να εκτιμά το μεγαλείο της χώρας του στον φιλολογικό, στον οικονομικό και προπάντων στον πολιτικό τομέα, μόνον αυτός θα μπορέσει να αισθανθεί - και θα την αισθανθεί – την περηφάνεια ότι ανήκει σ’ αυτή τη χώρα. Αγωνιζόμαστε γι αυτό που αγαπάμε· αγαπάμε ότι εκτιμούμε· και για να εκτιμήσουμε κάτι πρέπει τουλάχιστον να το ξέρουμε…»
Διαφωνούν με το παραπάνω οι «βετεράνοι των λεωφορείων»; Δε νομίζω. Ποιος είναι ο συγγραφέας του αποσπάσματος; Βρες το και πάρτο.

-Έχω κι άλλα περί των αξιοσέβαστων –όπως ας πούμε το κόλλημά τους με την ορθοδοξία. Ναι βέβαια. Υπάρχουν άνθρωποι που μοιάζουν διαβασμένοι και υποστηρίζουν ένα δόγμα το οποίο φέρει τον υπερφίαλο τίτλο του «μοναδικού ορθού» (τουλάχιστον οι καθολικοί το παίζουν ‘όλοι εμάς πιστεύουν’ και όχι ‘μόνο εμείς έχουμε δίκιο’!) Αυτά έμαθαν από την "αριστερά της αναζήτησης"!

-Έμαθαν επίσης να υποστηρίζουν τους μετανάστες θεωρητικώς, αλλά και να βγάζουν καντήλες όταν τύχει να τους συναντήσουν. Και φυσικά να τους φορτώνουν τα πάντα –αναπαράγοντας τα χειρότερα ρατσιστικά στερεότυπα. Γιατί είναι άλλο πράγμα να μιλάς για παραβατικότητα του λούμπεν προλεταριάτου (άμεσα εξηγήσιμη από τις συνθήκες ένδειας στις οποίες αυτό έχει εγκλωβιστεί) και διαφορετικό πράγμα να μιλάς για την παραβατικότητα των μεταναστών (οι οποίοι, όλως τυχαίως, αποτελούν σήμερα την πλειοψηφία του λούμπεν προλεταριάτου). Στην πρώτη περίπτωση αναγνωρίζεις μια κοινωνική παθογένεια ενώ στη δεύτερη δαιμονοποιείς μια ομάδα ανθρώπων με βάση την καταγωγή τους. Εντάξει;

Και κατέληξαν όλοι αυτοί...

Να βρίζουν τα παιδιά που βγαίνουν στους δρόμους, όπως έκαναν οι πατεράδες τους το ’73, όπως έκαναν οι θείοι τους το ’85 –όπως κάνει ο κάθε νοικοκύρης. Έχουν το δικαίωμα; Σαφέστατα! Μόνο ας σταματήσουν να πουλάνε αριστερή επικάλυψη –όταν βρίζει ο δεξιός, ο φασίστας, ο Πασόκος, ο ΚΚΕς υπάρχει κάποια συνέπεια.
Όταν όμως έρχεσαι σήμερα να μου εκθειάσεις τη θυσία των παιδιών το ‘73, δε σε παίρνει ρε μάγκα να βρίζεις τα παιδιά του ’08. Επειδή τότε ήσουνα μοιράκιο και τώρα έχεις δουλίτσα κι αμαξάκι δηλαδή; Οι απόψεις σου πόσο λάστιχο είναι τελικά; Γιατί και τότε και τώρα τα ίδια λέγανε τα παιδιά. «Κάτω η χούντα», «Λαέ πεινάς -γιατί τους προσκυνάς;», «Επανάσταση λαέ», «Απόψε θα γίνει της Μανίλας» -έχω λάθος; Για πες μου λοιπόν, ποια ιδεολογία, ποια αιτήματα, ποιον πολιτικό λόγο συνάγεις από τα συνθήματα αυτά; Που διαφέρουν από τα σημερινά συνθήματα; «Κάτω η χούντα», «Στον δρόμο να σπάσουμε τον τρόμο», «Αυτοί μιλάνε για ζημιές, εμείς μιλάμε για ζωές» -εξήγησέ μου τη διαφορά να καταλάβω!
Άσε, θα στην πω εγώ –σου ξινίζουν τα καινούργια συνθήματα επειδή δεν τα έχει περάσει πατίνα το ΚΚΕ. Και μη μου πεις οτι σήμερα δεν έχουμε χούντα, ενώ τότε είχαμε –επειδή φιλαράκο στο δημοψήφισμα εκείνης της εποχής περισσότεροι ψήφισαν τον Παπαδόπουλο απ΄ όσους ψήφισαν στις τελευταίες εκλογές την Ν.Δ. Και δε μιλάω για τους φοβισμένους –για τους κανονικούς ψηφοφόρους του δικτάτορα μιλάω.

Φτάσανε μέχρι το σημείο να αμφισβητούν την πρωτοπορία της νεολαίας σε θέματα κοινωνικών αλλαγών, «οι νέοι είναι αποβλακωμένοι, χαμένοι στα πλέιστεϊσον, ανώριμοι, αφασικοί, αμόρφωτοι, δυσλεκτικοί» -κούκλα σε βρίσκω χρυσό μου! Όσοι μέχρι χτες καταλόγιζαν στους νέους αποχή από τις μαζικές εκδηλώσεις, σήμερα τους αμφισβητούν ακόμα κι αυτή την ίδια τη συμμετοχή! Με το πρόσχημα της «μη καλλιέργειας»! Λες και χρειάζεται να έχεις διδακτορικό στην ιστορία της τέχνης για να βγεις στους δρόμους! Λες και η ηλικιακή εμπειρία αποτελεί πιστοποιητικό αντιστασιακής ορθότητας! Αυτό είναι τρομακτική αλλαγή στην ανθρώπινη ιστορία –εννοώ, μέχρι σήμερα ήξερα οτι όλο το νταβαντούρι το έκανε η νεολαία. Που διάολο πρέπει να ψάξω στην ιστορική διαδικασία για να ξαναβρώ μια φωτισμένη κλάνα μεσηλίκων η οποία διεκδικεί την επαναστατική πρωτοπορία;

Οι νέοι είναι στους δρόμους και οι μεσήλικες στα κέντρα αποφάσεων –χρόνια τώρα. Κι αυτό συμβαίνει λόγω θέσης, οι νέοι βρίσκονται εκτός των κέντρων αποφάσεων, εκτός της παραγωγικής (λέμε τώρα) διαδικασίας –άρα «δεν έχουν τίποτα να χάσουν». Οι μεσήλικες αντιθέτως έχουν. Και να χάσουν και να προφυλάξουν. Τι να προφυλάξουν; Το υπάρχον σύστημα, το status quo (εξίσου βαρετή κατάσταση με το ομώνυμο χαρντ ροκ συγκρότημα).

Εντάξει –αλλά γιατί όλα αυτά;

Ο προφανής λόγος αναφέρθηκε παραπάνω –όσοι έχουν να χάσουν από τις αναταράξεις της υπάρχουσας κατάστασης, υπερασπίζουν λυσσαλέα τη στασιμότητα. Το πρόβλημα υπάρχει στον τρόπο που επιλέγουν να υπερασπιστούν τα συμφέροντά τους. Θυμάσαι την κλασσική ατάκα των πατεράδων μας; «Κι εμείς στα νιάτα μας ήμασταν αριστεροί, κάναμε το κέφι μας, αγωνιστήκαμε –αλλά μεγαλώνοντας σοβαρευτήκαμε». Τουτέστιν, «το γυρίσαμε σε κοινοβουλευτικές ρεβεράντζες -μαμ, κακά και νάνι». Γιατί όλοι αυτοί δεν κάνουν το ίδιο; Γιατί –ακόμα καλύτερα –δεν συντάσσονται με το ΛΑΟΣ (αφού οι απόψεις τους είναι, στο μεγαλύτερο ποσοστό) ταυτόσημες;
Νομίζω λόγω ασύστολης υποκρισίας. Όπως, στα νιάτα τους, έπαιρναν τα συνθήματα των αναρχικών και τα βάφτιζαν ανάλογα με το που φύσαγε η οπορτουνιστική τους καθοδήγηση, έτσι και τώρα αρνούνται τον ακροδεξιό χαρακτηρισμό αλλά υιοθετούν το ανάλογο σκεπτικό κατά γράμμα. Βλέπεις, δε σε καλούν πλέον οι μπάτσοι στο τμήμα να υπογράψεις δήλωση –άρα ο ιδεολογικός αυτοπροσδιορισμός είναι τζάμπα.

Συνεπώς....

(Λέξη άγνωστη για τους «βετεράνους των λεωφορείων», που φαίνονται έτοιμοι να βαφτίσουν για ακόμα μια φορά «το κρέας –ψάρι», προκειμένου να μη χάσουν την θέση του ξερόλα την οποία με τόσο κόπο έχτισαν σε επίπεδο ψευδαισθήσεων).

Η κατάσταση μοιάζει με φτηνή αντιγραφή του «Ξυπνήματος των Ζωντανών Νεκρών», μόνο που δεν υπάρχει κανένας Ρομέρο για να συμμαζέψει τους ασουλούπωτους. Γι΄αυτό, καλό θα ήταν, από λίγο-λίγο, με διακριτικές κινήσεις, τα ζόμπι να επιστρέψουν στους τάφους τους ή να ενταχθούν σε κάποιο αξιοπρεπές κοινοβουλευτικό έκτρωμα (που κάνει ακριβώς το ίδιο).

Αρκετά μας τα πρήξατε στα νιάτα μας, αφήστε τουλάχιστον ήσυχα τα παιδιά! Αλήθεια, θυμάστε την "Εθνική Συμφιλίωση"; Θυμάστε τίποτα σχετικό;

Υ.Γ.: Αφιερωμένο στον Νίκο τον Χ. και τις απορίες του φυσικά.

23 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:

Puppet_Master είπε...

http://img443.imageshack.us/my.php?image=outjc8.jpg

The Motorcycle boy είπε...

Μέσα είσαι ρε μάγκα! Χαχαχα. Ορθόδοξοι Κομματικοί και γουοναμπήδες.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο ρε άνθρωπε, καταπληκτικό κείμενο!

The Motorcycle boy είπε...

Ευχαριστώ ρε άνθρωπε, καταπληκτική υπομονή να το διαβάσεις ολόκληρο! Και δεν κάνω καθόλου πλάκα.

sotiris είπε...

Και ρωτάω τώρα εγώ με μια παιδική αθωότητα : Ποιος ο ρόλος των 25αρηδων σε αυτήν την κατάσταση ; Δεν είναι ούτε παιδιά για να δρουν πλήρως αυθόρμητα, δεν είναι όμως και 35αρηδες για να τους νοιάζει ο μισθός, το bonus της δουλειάς ή η ανοργασμική γκόμενά τους. Αυτοί τι κάνουν στην προκειμένη φάση ;
Σκύβουν το κεφάλι και πάνε όπου τους πούνε ;
Προσπαθούν να κολεκτιβοποιήσουν τον χώρο στο οποίο δουλεύουν (σε φάση "βάζω και εγώ ένα λιθαράκι στην κοινωνική συνειδητοποίηση") ;
Γίνονται χειρότεροι καπιτάλες υποσχόμενοι στον εαυτό ότι θα είναι "καλά αφεντικά" ;
Λειτουργούν ως κλασικοί ωχαδερφιστές και τα γράφουν όλα στα αρχίδια τους ψηφίζοντας ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ;
Παραδίνονται στην κατάντια της τωρινής κατάστασης και απλούν φυτοζωούν/υπάρχουν ;


Είπε η κοκκινοσκουφίτσα και τράβηξε προς το μαγικό δάσος...

The Motorcycle boy είπε...

Τι εξειδίκευση της εξειδίκευσης μου έβαλες εδώ πέρα ρε μπαγάσα! 25άρης και εργαζόμενος!

Ξέρω κι εγώ ποιος είναι ο ρόλος τους; Απλά λέω ότι:

-Αν γουστάρουν να σκύψουν το κεφάλι, ας το κάνουν.
-Αν γουστάρουν να φτιάξουν κολεκτίβες με γεια τους με χαρά τους.
-Αν γουστάρουν άγριο καπιταλισμό, ελπίζω να μου κρατήσουν βιντεάκια από την τσόντα.
-Αν θέλουν να ψηφίσουν κυβέρνηση, ας ψηφίσουν κυβέρνηση.
-Αν θέλουν να παραδωθούν, ας κοιτάξουν να πάρουν απόδειξη από τον δεσμοφύλακα.

Οτι γουστάρει ο καθένας. Όμως...

Μην κατεβάζεις τα σώβρακα ρε γίγαντα, προσπαθώντας ταυτόχρονα να μου το πουλήσεις σαν επαναστατική πράξη, ενώ βρίζεις τους υπόλοιπους που δεν κάνουν το ίδιο με σένα!
Μη με ζαλίζεις με χολυγουντιανές επαναστάσεις τις οποίες περιμένεις και χρησιμοποιείς σαν δικαιολογία της απραξίας σου!

Εννοώ, όλα παίζουν κι όλα γίνονται. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας -ή, αν το κάνουμε, ας μην συκοφαντούμε όσους δεν ενεργούν ίδια με μας.

Γενική είναι η αναφορά έτσι; Κι αν βρεις τον κακό λύκο, κρύψτον από τον καλό κυνηγό.

Rodia είπε...

Ζωγράφισες πάλι boy :)

The Motorcycle boy είπε...

Εγώ; Οι απόψεις με τα πλαγιαστά γράμματα είναι σκέτος εξπρεσιονιστικός πίνακας, εγώ απλά τις θαυμάζω, χαχαχα.

Ο Καλος Λυκος είπε...

λίγα με τους λύκους!!!

b.b. chris είπε...

Κατ' αρχήν το ότι δεν μιλάς σουαχίλι, δεν εκπαιδεύεις άλογα και δεν πιλοτάρεις τσάλεντζερ είναι ένα πρόβημα από μόνο του και απορώ γιατί σε κάνουμε παρέα.

Κατά δεύτερον μόλις διάβασα το “βετεράνοι των λεωφορείων” φαντάστικα περίπου τι και για ποιους θα γράφει παρακάτω. Η πρώτη σκέψη που μου έρχεται δεν έχει εφαρμογή.
Έχουν ακριβήνει πολύ τα γιαούρτια και ένα παλιό καλό γιαούρτωμα κοστίζει όσο ένα βδομαδιάτικο στην καλύτερη. Για ντομάτες άστο, απλησίαστες.
Αν το πας στον διάλογο, ισχύει εκείνο που λέει ότι ο μαλάκας θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε κερδίσει λόγω εμπειρίας.

Δεχόμαι ότι δεν ήταν «κοινωνική εξέγερση» τον Δεκέμβρη.
Προτείνω να το βγάλουμε «νηκισεξνέ», να έχει και το σεξ μέσα να ιντριγκάρουμε τον ακροατή – αναγνώστη. Είναι και ξενόηχο, με λίγη καλή θέληση, δένει με την θεωρία περί Αλβανικού δακτύλου.

Ποιάνεις έναν veteran super guy – master fly που έχει φάει τις επαναστάσεις με το κουτάλι, κατευθείαν απ' το βαζάκι καθήμενος στον καναπέ της θείας Φλώρας και τον αρχίζεις στην σπέκουλα. «Το νηκισεξνέ του Δεκεμβρίου πως σου φάνηκε»; τον ρωτάς με το ύφος του άμαθου που περιμένει το φως του master...
Μετά, τύφλα να έχει ο Μητσικώστας.

Ανώνυμος είπε...

Το τι έγινε το Δεκέμβρη, λίγο-πολύ το έχω καταλάβει και συμφωνώ με ό,τι λες. Αυτό που δεν είχα καταλάβει, ήταν το τι έγινε το 73,όχι βέβαια ότι έχω και διδακτορικό στο πολυτεχνείο, αλλά νά, αρχίζω και ξυπνάω (νομίζω!). Πολύ ενδιαφέρον μου φάνηκε, για να καταλάβεις τι εννοώ, αυτό που είπες:"Και μη μου πεις οτι σήμερα δεν έχουμε χούντα, ενώ τότε είχαμε –επειδή φιλαράκο στο δημοψήφισμα εκείνης της εποχής περισσότεροι ψήφισαν τον Παπαδόπουλο απ΄ όσους ψήφισαν στις τελευταίες εκλογές την Ν.Δ. Και δε μιλάω για τους φοβισμένους –για τους κανονικούς ψηφοφόρους του δικτάτορα μιλάω."

Τώρα για το βιβλίο που λες, είναι ένα θέμα να πας στο βιβλιοπωλειο και να το πάρεις, το βρήκα κάπου όμως και το κατέβασα, σε ένα σάιτ που τρόμαξα όταν κατάλαβα που μπήκα.ΧΑΧΑΧΑ Σαν να μπήκα σε σκοτεινές κατακόμβες με σκιές από φως κεριών και κρεμασμένα σπαθιά και..πλάκα κάνω.. Είσαι σίγουρος ότι αξίζει κανεις να το διαβάσει;

Ανώνυμος είπε...

Επ, ξέχασα να υπογράψω.
Νίκος

The Motorcycle boy είπε...

Δε λέμε για σένα ρε -για τον άλλον λέμε, τον ξάδερφό σου τον Κακό.

Μπλε Αγόρι, όντως αυτό με το τσάλεντζερ με κάνει και μένα να ντρέπομαι -γι΄αυτό δεν το έγραψα, αλλά εσύ εκεί! Να το βγάλεις στη φόρα! ΄Νταξειειειει
Όχι γιαούρτια ρε -θα στρώσουν και επιδερμίδα και μετά άντε να γλιτώσουμε!
Στον διάλογο δεν έχεις τύχη, όχι επειδή θα φέρουν την κουβέντα στο επίπεδό τους, αλλά επειδή έχουν εκπαιδευτεί τόσα χρόνια στις ομαδούλες που λιγουρεύονταν την ΚΝΕ, έχουν εκπαιδευτεί να μην ακούνε. Μιλάνε και όσο μιλάς εσύ, σκέφτονται την επόμενη ατάκα τους. Έχω γνωρίσει τοίχους πολύ πιο επικοινωνιακούς.
Αλλά παρ΄όλα αυτά δεν πρόκειται να ονομάσω αλλιώς μια κοινωνική εξέγερση. Δεν πάνε να γαμηθούν; Δηλαδή για πάρτη τους θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέραμε;

Νίκο, υπάρχει ένα βιβλίο του Δαρβέρη, λέγεται "Η ιστορία μιας νύχτας" και περιγράφει μια χαρά την κατάσταση στη χούντα. Βρες το, πάρτο και θα καταλάβεις πολλά -κι εγώ άλλωστε αυτό έκανα.
Το άλλο βιβλίο από το οποίο παίρνω το απόσπασμα, είδες ποιο είναι, το γκούγκλισες υποθέτω, από εκεί κοπυπαστάρισα. Προφανώς και δεν βλέπω κανένα λόγο να το διαβάσει κάποιος -αυτό που λέω είναι: σε τι διαφέρει το συγκεκριμένο απόσπασμα από αυτά που υποστηρίζουν οι παρτριδολάγνοι ντεμέκ τύποι, οι και καλά αριστεροί; Σε τι; Σε τίποτα.

head charge είπε...

Επειδή κάπου ανέφερες και τον Καραμπελιά, αν δεν το έχεις δει, διάβασε αυτό το αριστούργημα για να κάνεις καινούργιο συκώτι. Και να φανταστείς ότι αυτός κάποτε θεωρούταν "μεγάλος αναρχικός"!

Επίσης άρθρο του Ριζοσπάστη, που ανάμεσα στα άλλα ωραία πετάει και το εξής αμίμητο: "Επιπλέον, ας μην ξεχνάμε ότι ρεπορτάζ συγκεκριμένης εφημερίδας παρέθεσε πληροφορίες για μηνύματα που στάλθηκαν με μαζικό τρόπο σε κινητά τηλέφωνα πριν ακόμα ξεκινήσουν τα επεισόδια και πως πολλές πρεσβείες είχαν ειδοποιήσει τους πολίτες τους για τα επερχόμενα γεγονότα την ίδια μέρα πριν καν δολοφονηθεί ο 15χρονος μαθητής. Αν είναι αλήθεια όλα αυτά, τότε τα ερωτήματα που εγείρονται είναι πολλά και μεγάλα."

The Motorcycle boy είπε...

Ο Καραμπελιάς πότε ήταν "μεγάλος αναρχικός"; Τότε που άφηνε τους μπάτσους να μπουν στα γραφεία της Ρήξης για να μαζέψουν τα παιδιά του Χημείου;

Ναι, είναι φρικιαστικά αστείες οι απόψεις που εκφράζουν, τόσο οι πατριώτες θεούσοι αριστεροί όσο και οι πούροι ΚΚΕδες (που έχουν πιάσει πουρί).

Αυτό βέβαια που με τρελαίνει στις θεωρίες συνωμοσίας που παρουσιάζουν, είναι οτι μοιάζουν αντιγραμένες από την παράνοια του Μελ Γκίμπσον στην ομώνυμη ταινία! Και είναι και αντιαμερικάνοι -φαντάσου δηλαδή!

άσωτος είπε...

θα παω στου καραμπελια που εχει λεβεντες νεους αναρχικους και ωραιους..χα χα χα χα χα σιχαμερα ατομα καραμπελιαδες και σια οταν τους εφτυσαν ολοι προσπαθουν να κρατηθουν οπου μπορουν. δεν θα μου εκανε εντυπωση να κατεβαινε με το λαος καποια στιγμη. φιλε οι βετερανοι των λεωφορειων υπηρχαν πριν τα λεωφορεια και θα υπαρχουν και μετα την καταργηση τους. σαν τις κατσαριδες.

The Motorcycle boy είπε...

"Θα πάρω σιδερόβεργα -το μωρό μου", σωστά; Μόνο που τις σιδερόβεργες τις παίρνανε στο κουβεντιαστό οι λέβεντες του Καραμπελιά κι από αναρχία... Εντάξει, ας μην ξεχνάμε οτι κι ο Καρατζαφέρης δήλωσε οτι θαυμάζει τον Τσε Γκεβάρα.

Για το ΛΑΟΣ δουλεύουν όλοι αυτοί -απλά είναι φρι λάνσερς, όχι μόνιμοι υπάλληλοι, χαχαχα.

Μπορεί να υπήρχαν από πάντα, αλλά ο μεγάλος Ζορζ Πιλαλί τους ονομάτισε στο σχετικό κομμάτι με την ποιήτρια με το αμπέχωνο που ταξίδεψε στις Ινδίες και μετά έβγαλε την ποιητική συλλογή "οι νεκροί ποτέ δεν πεθαίνουν" -το έχεις έτσι;

Utopia είπε...

Γιατί –ακόμα καλύτερα –δεν συντάσσονται με το ΛΑΟΣ (αφού οι απόψεις τους είναι, στο μεγαλύτερο ποσοστό) ταυτόσημες;
Ξέρεις πόσες φορές το ρωτούσα τελευταία κι εγώ;
Όμως αν δεις...τα κόμματα(τα όποια κόμματα)τείνουν να εξαφανιστούν μέσα σε αυτή τη σούπα που ζούμε.Δεν υπάρχουν πια κόμματα-υπάρχουν τάσεις.Κι έτσι είναι όλοι τους ευχαριστημένοι-κανένας ψηφοφόρος δεν φεύγει(να πάει πού και γιατί;)

Για άλλη μια φορά,έγραψες!
Καληνύχτα...

The Motorcycle boy είπε...

Μα οι ψηφοφόροι καλά κάνουν και μένουν μέσα στα μαντριά τους, άντε, το πολύ να αλλάζουν τσοπάνη κατά καιρούς.
Αυτοί οι "απέξω", οι "εναλλακτικοί", οι "φωτισμένοι αγωνιστές", ποιον νομίζουν οτι κοροϊδεύουν; Αυτή τελικά είναι η ερώτηση.

Καλημέρα και καλή βδομάδα.

Ανώνυμος είπε...

Το κειμενο σου ειναι φοβερο μπραβο αλλα ολα τα λεφτα ειναι το αποσπασμα απο το βιβλιο Ο αγων μου του Αδολφου «…Για τη μεταβολή ενός λαού σε έθνος προϋποτίθεται η δημιουργία κατάλληλων υγιεινών συνθηκών διαμονής απαραίτητων για την εκπαίδευση του ατόμου. Μόνο όποιος μάθει, στο σπίτι ή στο σχολείο να εκτιμά το μεγαλείο της χώρας του στον φιλολογικό, στον οικονομικό και προπάντων στον πολιτικό τομέα, μόνον αυτός θα μπορέσει να αισθανθεί - και θα την αισθανθεί – την περηφάνεια ότι ανήκει σ’ αυτή τη χώρα. Αγωνιζόμαστε γι αυτό που αγαπάμε· αγαπάμε ότι εκτιμούμε· και για να εκτιμήσουμε κάτι πρέπει τουλάχιστον να το ξέρουμε…»Στεφανος

The Motorcycle boy είπε...

Αααα, του Αδόλφου είναι; Κατά λάθος το 'βαλα, νόμιζα οτι ήταν του Καραμπελιά ή του Γιανναρά ή κάποιου ανάλογου διαμετρήματος διανοοούμενου! Χαχαχα.

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ρε.

Ανώνυμος είπε...

Motorcycle τον Γλέζο που τον βάζουμε; μόνο του ή κολλάει στις φατρίες που έλεγες;

The Motorcycle boy είπε...

Φίλε μου -έχω την εντυπώση οτι μετά από έναν αιώνα δράσης, ακόμα κι ο Τσε Γκεβάρα ο ίδιος θα απαξιωνόταν, πόσο μάλλον ο Γλέζος!
Πάντως δεν τον παρακολουθώ και πολύ τον άνθρωπο για να έχω και την πρόθεση να τον ταξινομήσω.

Δημοσίευση σχολίου

Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Tomboy | Υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων: Αυτοί που χωρίζουν τους ανθρώπους σε δύο κατηγορίες και οι άλλοι