Liz: Είπε πως η πίστη είναι σαν ποτήρι με νερό. Όταν είσαι νέος, το ποτήρι είναι μικρό και μπορεί να γεμίσει εύκολα. Αλλά, όσο μεγαλώνεις, τόσο μεγαλώνει και το ποτήρι –οπότε η ίδια ποσότητα υγρού δεν το γεμίζει πια. Όλο και πιο συχνά χρειάζεται ξαναγέμισμα το ποτήρι.
Bethany: Εννοείς πως πρέπει να πάω για ξαναγέμισμα υγρών;
Liz: Με περισσότερους από έναν τρόπους. Πρέπει να κάνεις σεξ, Bethany Sloane. Χρειάζεσαι έναν άντρα ακόμα κι αν είναι για δέκα λεπτά.
Bethany: Σύμφωνα με την εμπειρία μου, το μέσο αρσενικό δεν είναι ποτέ άντρας. Ούτε καν για δέκα λεπτά σε ολόκληρη τη ζωή του.
Liz: Αυτό είναι κάπως αφοριστικό. Σκέφτεσαι να περάσεις στην άλλη πλευρά;
Bethany: Δεν θα μπορούσα να το κάνω. Οι γυναίκες είναι παρανοϊκές
Liz: Τότε πρέπει να πας πίσω στην εκκλησία σου και να ρωτήσεις τον Θεό για μια Τρίτη γνώμη.
Bethany: Νομίζω πως ο Θεός είναι νεκρός.
Liz: Είσαι όντως αληθινή Καθολική.
Metatron: Έχω αποστολή να σου αναθέσω μια ιερή σταυροφορία.
Bethany: Σε πληροφορώ ότι δουλεύω σε κλινική που κάνει αμβλώσεις.
Metatron: Ο Νώε ήταν μπεκρής. Και κοίτα πόσο καλά τα κατάφερε! Από σένα κανένας δεν ζητάει να φτιάξεις ολόκληρη κιβωτό. Το μόνο που χρειάζεται είναι να πας στο New Jersey, και να επισκεφτείς μια μικρή εκκλησία κάποια πολύ σημαντική μέρα.
Bethany: Στο New Jersey; Δεν μου μοιάζει και πολύ για σταυροφορία αυτό.
Metatron: Εκτός από τα «ψιλά γράμματα» –αυτό είναι όλο.
Bethany: Και τι λένε τα «ψιλά γράμματα»;
Metatron: [μουρμουρίζει πίνοντας]
Ναμηναφησεισδυοαγγελουσναμπουνμεσακαιναακυρωσουνκαθεμορφηύπαρξης.
Bethany: Περίμενε, περίμενε! Για ξαναπέστο αυτό.
Metatron: Να μην αφήσεις δυο αγγέλους να μπουν μέσα και να ακυρώσουν κάθε μορφή ύπαρξης. Το σιχαίνομαι όταν οι άνθρωποι με αναγκάζουν να τους τα λέω συλλαβιστά!
Bethany: Δεν θέλω να φανώ αγνώμων, αλλά γιατί τριγυρνάτε εδώ γύρω;
Jay: Είμαστε εδώ για να βγάλουμε γκόμενες.
Bethany: Συγνώμη;
Jay: Σκεφτήκαμε πως μια κλινική αμβλώσεων είναι το καλύτερο μέρος για να συναντήσεις πρόθυμες γυναίκες. Για ποιον άλλο λόγο θα αναγκάζονταν να βρεθούν εδώ –εκτός από το ότι τους αρέσει να κάνουν σεξ;
Bethany: Πως μοιάζει;
Metatron: Ο Θεός; Μοναχικός. Αλλά αστείος. Έχει φοβερή αίσθηση του χιούμορ. Πάρε το σεξ για παράδειγμα. Δεν υπάρχει τίποτα πιο αστείο από τις γκριμάτσες που κάνετε εσείς οι άνθρωποι όταν φτάνετε σε οργασμό
Bethany: Το σεξ είναι ένα αστείο στον ουρανό;
Metatron: Όπως το αντιλαμβάνομαι, το σεξ είναι περισσότερο ένα αστείο για εσάς εδώ κάτω στη γη, επίσης.
Πωλητής όπλων: Αυτό το κομμάτι λέγεται Fecalator. Φτάνει μόνο να το δει ο στόχος και χέζεται πάνω του. Δοκιμάστε το.
Loki: Λοιπόν, είναι πολύ πιο συμπαγές από μια ρομφαία αλλά δεν είναι καθόλου εντυπωσιακό. Απλά, δεν δείχνει πουθενά πως πρόκειται για την «Οργή του Παντοδύναμου». Εννοώ –πως θα καταφέρω να σπείρω φόβο στις καρδιές των αμαρτωλών με αυτό το πράγμα; Κοίταξέ το …
Bartleby: Καλά τότε –μην χρησιμοποιήσεις πιστόλι. Απλά κάψε όλη την περιοχή -κάτι τέτοιο, τέλος πάντων.
Loki: Εύκολο είναι να το λες. Εσύ πάντα βρισκόσουν στην άκρη. Καθόσουν εκεί και διάβαζες στα Σόδομα και στα Γόμορρα όσο εγώ έπρεπε να κάνω όλη τη δουλειά. Bartleby: Τι δουλειά έπρεπε να κάνεις; Απλά άναψες κάποιες φωτιές.
Loki: Έβρεξα θειάφι φίλε μου –υπάρχει τεράστια διαφορά.
Bartleby: Ναι, μάλιστα –είμαι σίγουρος.
Loki: Άντε γαμήσου –εντάξει; Κάθε ηλίθιος με ένα κουτί σπίρτα μπορεί να ανάψει μια φωτιά. Η βροχή από θειάφι είναι πολύ πιο δύσκολο πράγμα φίλε! Η μαζική γενοκτονία είναι η πιο εξουθενωτική δραστηριότητα που μπορεί να υπάρξει –εκτός από το ποδόσφαιρο ίσως.
Metatron: Ο Metatron ενεργεί ως η φωνή του Θεού. Σε κάθε καταγεγραμμένη περίπτωση όπου κάποιος τρελλάρας ισχυρίζεται πως μίλησε με τον Θεό –έχει μιλήσει μαζί μου. Ή απλά ακούει φωνές στο κεφάλι του και μιλάει μόνος του.
Metatron: Πες σε κάποιον ότι είσαι ο Metatron και θα μείνει να σε κοιτάζει σα χαζός. Πες τους κάτι από τις ταινίες με τον Charlton Heston και ξαφνικά όλοι γίνονται απόφοιτοι θεολογικής σχολής.
Jay: Εντάξει, αλλά ας πούμε πως έχουμε παγιδευτεί σε μια κατάσταση όπου μας απομένουν μόνο πέντε λεπτά ζωής, γιατί θα πέσει η βόμβα ας πούμε –ή κάτι τέτοιο. Θα πηδιόσουν μαζί μας τότε;
Bethany: Σε αυτή την εντελώς απίθανη περίπτωση; Ναι, βέβαια.
Jay: Στο είπα –η γυναίκα αυτή είναι σκέτη τσούλα!
Jay: Φιλαράκο, αν είσαι Απόστολος, πες κάτι για μένα.
Rufus: Τραβάς μαλακία περισσότερο από κάθε άλλον στον πλανήτη.
Jay: Αρχίδια -όλοι το ξέρουν αυτό! Πες κάτι που δεν ξέρει κανένας άλλος εκτός από μένα.
Rufus: Όταν το κάνεις αυτό, σκέφτεσαι άντρες.
[ο Silent Bob κοιτάζει σοκαρισμένος τον Jay]
Jay: Μάγκα, όχι όλες τις φορές.
Rufus: Ξέρετε τι κάνουν οι νεκροί την περισσότερη ώρα; Παρακολουθούν τους ζωντανούς. Τους παρακολουθούν κυρίως όταν κάνουν μπάνιο.
Jay: Ανυπομονώ να πεθάνω.
Bethany: Μισό λεπτό! Τον Χριστό! Γνώριζες τον Χριστό;
Rufus: Αν τον γνώριζα; Μαντάμ, ο αράπης μου χρωστάει ακόμα 12 δολάρια!
Rufus: Οι λευκοί θέλουν να ακούσουν μόνο τα καλά σκατά: αιώνια ζωή, μια θέση στον Παράδεισο δίπλα στον Θεό. Αλλά όταν μάθουν ότι αυτά τα καλά σκατά τα είπε ένας νέγρος Χριστός, φρικάρουν. Κι αυτό φίλοι μου, λέγεται υποκρισία. Ένας νέγρος μπορεί να σου κλέψει το στερεοφωνικό αλλά δεν μπορεί να είναι ο Σωτήρας σου.
Rufus: Ακόμα γουστάρει την ανθρωπότητα, αλλά Τον ενοχλεί όταν βλέπει όλες τις μαλακίες που γίνονται στο όνομά Του –πολέμους, θρησκοληψία, τηλε-ευαγγελιστές. Περισσότερο όμως ενοχλείται από το σκεπτικό όλων των θρησκειών. Λέει πως η ανθρωπότητα πήρε μια καλή ιδέα, και όπως πάντα, την μετέτρεψε σε πίστη.
Bethany: Δεν είναι καλό το να έχεις πίστη;
Rufus: Νομίζω πως είναι καλύτερο να έχεις ιδέες. Γιατί μπορείς να αλλάξεις μια ιδέα. Αλλά το να αλλάξεις την πίστη είναι πιο περίπλοκο. Χρειάζεται ελαστικότητα για να προχωράει κανείς και η κυκλοφορία των ιδεών τα επιτρέπει κάτι τέτοια. Η πίστη σε εγκλωβίζει σε συγκεκριμένες θέσεις και εμποδίζει την κίνηση –οι νέες ιδέες δεν μπορούν να ευδοκιμήσουν. Τα πάντα μένουν στάσιμα.
Loki: Οι τελευταίες τέσσερεις μέρες της Γης. Αν είχα πουλί θα έψαχνα καμιά γκόμενα να πηδηχτούμε. Αλλά μπορούμε να κάνουμε το αμέσως επόμενο καλύτερο πράγμα.
Bartleby: Δηλαδή;
Loki: Ας σκοτώσουμε ανθρώπους.
[Η γριά δίπλα στον Loki ταράζεται και χύνει τον καφέ της]
Loki: [στη γριά] Ω, όχι, όχι εσένα κυρά μου.
Serendipity: Άσε τους καθολικούς να καταστρέψουν κάθε μορφή ύπαρξης.
Serendipity: Είμαι υπεύθυνη για τις 19 από τις 20 πιο πετυχημένες ταινίες όλων των εποχών.
Bethany: 19;
Serendipity: Ναι –εκείνη με το πιτσιρίκι που μένει μόνο στο σπίτι και προσπαθούν να μπουν μέσα διαρρήκτες τη θυμάσαι; Δεν είχα καμιά σχέση με εκείνη την ταινία. Κάποιοι πούλησαν την ψυχή τους στον Σατανά για να κάνει επιτυχία αυτό το σκατόπραγμα.
Serendipity: Διάβασε τη Βίβλο κάποτε. Οι γυναίκες παρουσιάζονται σαν μεγαλύτεροι εχθροί από τους Αιγύπτιους και τους Ρωμαίους. Κάτι βρωμάει σε όλο αυτό.
Metatron: Όποιος δεν είναι ήδη νεκρός ή δεν ήρθε από άλλη διάσταση καλά θα κάνει να καλύψει τα αυτιά του τώρα αμέσως!
Randal Graves: Οι άνθρωποι υπαγορεύουν στους εαυτούς τους την ίδια τους τη συμπεριφορά.
Dante Hicks: Θεωρητικά –όταν οι άνθρωποι βλέπουν χρήματα στο ταμείο και δεν υπάρχει κανένας τριγύρω, πιστεύουν πως παρακολουθούνται.
Veronica: Τιμιότητα λόγω παράνοιας.
Πελάτης: Όμορφη γάτα. Πως τη λένε;
Randal Graves: Ενοχλητικό πελάτη.
Dante Hicks: Είμαι κολλημένος σε αυτή την τρύπα, δουλεύω για λιγότερα από όσα βγάζει ένας σκλάβος, σπαταλάω τη μέρα του ρεπό μου, τα ρολά δεν ανοίγουν, έχω μαζέψει πίσω από το μαγαζί κάθε καργιόλη που κυκλοφορεί στον πλανήτη, βρωμάω βερνίκι παπουτσιών, η πρώην κοπέλα μου έπαθε κρίση κατατονίας αφού γάμησε έναν πεθαμένο και η τωρινή φιλενάδα μου έχει κάνει πίπες σε 36 διαφορετικά άτομα.
Randal Graves: 37.
Dante Hicks: Πήρα πρόστιμο από δικιά σου βλακεία, πλακώθηκες με τους πελάτες μου κι έπρεπε εγώ να διορθώσω την κατάσταση, μας πέταξαν έξω από μια κηδεία επειδή εσύ ασέβησες προς το πτώμα και κυρίως –κατέστρεψες τη σχέση μου. Εννοώ, τι έχεις ακόμα στο πρόγραμμά σου; Μήπως σκοπεύεις να βιάσεις παρά φύση τη μητέρα μου όσο θα ρίχνεις ζάχαρη στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου μου;
Randal Graves: Θα το ξεπεράσει το ότι πήδηξε έναν πεθαμένο. Τι διάολο –η μάνα μου πηδάει έναν πεθαμένο τριάντα χρόνια τώρα –κι εγώ τον λέω Μπαμπά.
Dante Hicks: Κανονικά δεν θα έπρεπε να είμαι καν εδώ σήμερα.
Hooper: Πάντα κάποιο λευκό αγόρι θα επικαλεστείτε στην άγια τριλογία. Πάρτε το χαμπάρι –αυτές οι ταινίες αναφέρονται αποκλειστικά στο πως ο λευκός άνθρωπος κρατάει τα αδέλφια μου υποταγμένα, ακόμα και σε έναν μακρινό γαλαξία, μακριά από εδώ. Για τσεκάρετε καλύτερα αυτά τα σκατά –έχετε ένα βλαχαδερό τον Luke Skywalker, αυτό το αγόρι που έχει δραπετεύσει από αφίσες των Ναζί, με τα ξανθά μαλλιά και τα μπλε μάτια. Και απέναντι έχετε τον Darth Vader, τον πιο μαύρο αδελφό του Γαλαξία, ένα Νούβιο θεό!
Banky Edwards: Τι είναι ο Νούβιος;
Hooper: Για βγάλτε το σκασμό εκεί κάτω! Ο Vader λοιπόν, είναι ένας πνευματικός αδελφός, ξέρετε τώρα, έχει τη Δύναμη και όλα τα άλλα σκατά εκεί κάτω. Και τότε, αυτός ο σπαστικός ο Skywalker, παίρνει στα χέρια του το φωτόσπαθο και αποφασίζει ότι θα κουμαντάρει όλο το γαμημένο σύμπαν –ότι θα ενώσει ολόκληρη τη φυλή των λευκών. Και πάνε να καταλάβουν την περιοχή του Vader, το Νεκρό Αστέρι. Πείτε μου, πως διάβολο λέγεται αυτό;
Banky Edwards: Διαγαλαξιακός εμφύλιος πόλεμος;
Hooper: Φυλετική κάθαρση! Θέλουν να εξοντώσουν το μαύρο στοιχείο για να κάνουν τον γαλαξία «ασφαλή» για τα λευκά παιδάκια. Και οι Jedi είναι το πιο ενοχλητικό κομμάτι! Γιατί το όμορφο μαύρο προσωπείο του Vader καταρρέει όταν βγάζει τη μάσκα και αποκαλύπτεται το ρυτιδιασμένο, απωθητικό πρόσωπο ενός λευκού άντρα! Προσπαθούν να μας πουν πως κατά βάθος, όλοι θέλουμε να είμαστε λευκοί!
Banky Edwards: Ε, λοιπόν …. δεν είναι αλήθεια αυτό;
[Ο Hooper βγάζει ένα πιστόλι και πυροβολεί τον Banky]
Banky Edwards: Εντάξει, κοίτα κάτι. Έχουμε τέσσερεις δρόμους που ενώνονται στο κέντρο. Κι εκεί, στο κέντρο υπάρχει ένα κολλαριστό, ολοκαίνουργιο εκατονταδόλαρο. Τώρα, στις τέσσερεις άκρες των δρόμων βρίσκονται τέσσερεις χαρακτήρες. Εντάξει; Με παρακολουθείς;
Holden: Μά’στα.
Banky Edwards: Ωραία. Εδώ λοιπόν έχουμε μια λεσβία που συμπαθεί τους άντρες, εύκολη να την πλησιάσεις και καθόλου πολιτικοποιημένη. Εκεί κάτω έχουμε μια σκύλα -λεσβία, που μισεί τους άνδρες, που κουβαλάει μια πλήρη ατζέντα θυμού και πολιτικοποιημένης επιθετικότητας. Από δεξιά έχουμε τον Άγιο Βασίλη και από αριστερά το Πασχαλινό λαγουδάκι. Ποιος από όλους θα φτάσει πρώτος στο εκατονταδόλαρο;
Holden: Τι προσπαθείς να αποδείξεις με αυτό;
Banky Edwards: Όχι –σοβαρά μιλάω. Αυτό είναι ένα σοβαρό τεστ. Όπως οι ερωτήσεις στα τηλεπαιχνίδια ας πούμε. Ποιος θα φτάσει πρώτος στο εκατονταδόλαρο; Η λεσβία που συμπαθεί τους άντρες, η σκύλα -λεσβία, ο Άγιος Βασίλης, ή το Πασχαλινό λαγουδάκι;
Holden: Η σκύλα –λεσβία.
Banky Edwards: Ωραία. Γιατί;
Holden: Δεν ξέρω.
Banky Edwards: Γιατί οι υπόλοιποι τρεις είναι πλάσματα της γαμημένης της φαντασίας σου!
Alyssa: Άσε με να σε ρωτήσω κάτι. Μπορούν οι άντρες να γαμηθούν μεταξύ τους;
Banky Edwards: Τι δηλαδή –ζητάς την άδειά μου;
Alyssa: Την εκτίμησή σου ζητάω.
Banky Edwards: Ναι, σίγουρα μπορούν.
Alyssa: Αλλά όχι οι γυναίκες έτσι; Άρα για σένα, το γαμήσι έχει να κάνει αποκλειστικά με τη διείσδυση. Έχεις συνηθίσει τον πιο παραδοσιακό ορισμό. Εσύ, ας πούμε, μέσα σε ένα κορίτσι, κουνιέσαι μέχρι να χύσεις –οπότε βγαίνεις χωρίς να προσέξεις καν το βαριεστημένο βλέμμα του κοριτσιού.
Banky Edwards: Για μισό λεπτό –βλέπω πάντα το βαριεστημένο τους βλέμμα!
[Σχετικά με τον καυγά του Banky και της δασκάλας θρησκευτικών του σχολείου του]
Alyssa: Πόσο άσχημο θα μπορούσε να είναι δηλαδή;
Holden: Να το θέσω ως εξής: έχεις ποτέ ακούσει καλόγρια να αποκαλεί ένα οχτάχρονο αγόρι μουνόπανο;
Silent Bob: [στον Holden, που μόλις εξομολογήθηκε το πρόβλημά του με την Alyssa] Είσαι σημαδεμένος από την Amy.
Holden: [σοκαρισμένος που ο Silent Bob έσπασε την Σιωπή του] Τι; Τι είπες;
Silent Bob: Είσαι σημαδεμένος από την Amy.
Jay: Γιατί σοκάρεσαι άνθρωπε; Ο χοντρός μπάσταρδος το κάνει αυτό συνέχεια. Νομίζει ότι, επειδή δεν μιλάει ποτέ, θα έχει τεράστια επίδραση όταν κάποτε ανοίξει το γαμημένο στόμα του …
Silent Bob: Ιησού Χριστέ, γιατί δεν βγάζεις τον σκασμό; Είσαι όλο μπλα -μπλα και σαχλαμάρες όλη την ώρα και μου προκαλείς πονοκέφαλο.
[προς τον Holden]
Silent Bob: Ήμουν σε παρόμοια φάση, σαν αυτή που μας είπες –πριν κάτι χρόνια, με μια γκόμενα που την έλεγαν Amy.
Jay: Πότε;
Silent Bob: [ενοχλημένος] Πριν κάτι χρόνια;
Silent Bob: Αλλά, τη στιγμή που το κατάλαβα ήταν ήδη αργά –αυτή είχε φύγει. Και το μόνο που μου απέμεινε ήταν μια ηλίθια αξιοπρέπεια που μετατράπηκε σε συνειδητοποίηση του λάθους μου. Αυτή ήταν η μοναδική. Το ξέρω καλά τώρα. Αλλά την έδιωξα μακριά μου. Κι έτσι περνάω πλέον τις μέρες μου σημαδεμένος από την Amy. Έτσι το ονομάζω.
Alyssa: Ξέρεις, ποτέ δεν έδωσα σημασία σε όσα μου έμαθαν, πως οι άντρες και οι γυναίκες πρέπει να είναι μαζί κι αυτό είναι το φυσιολογικό –ποτέ δεν έδωσα προσοχή σε αυτά. Δεν είμαι μαζί σου επειδή έτσι έμαθα από την οικογένεια, από την κοινωνία, επειδή αυτό έχει περάσει μέσα μου από την πρώτη μέρα της ζωής μου. Έτσι όπως είναι ο κόσμος, είναι πολύ σπάνιο να βρεις κάποιο άτομο που να σε νιώθει πραγματικά. Οι γονείς μου δεν το είχαν ποτέ αυτό. Δεν υπήρχε κανένα σχετικό παράδειγμα για μένα στον κόσμο των σχέσεων μεταξύ αντρών και γυναικών. Και το να μειώσεις τις πιθανότητες να βρεις αυτό το άτομο, αποκλείοντας όσους ανήκουν στο δικό σου φύλο μου φαινόταν ηλίθιο. Γι΄αυτό και δεν το έκανα ποτέ. Αλλά τότε ήρθες εσύ. Εσύ που συγκέντρωνες τις λιγότερες πιθανότητες να μου αρέσεις. Εννοώ, εσύ ήσουν άντρας..
Holden: Κι ακόμα είμαι.
Alyssa: Και όσο σε ερωτευόμουν ξεπερνούσα κατά πολύ τα όριά μου γιατί ακριβώς ήσουν άντρας. Μέχρι που θυμήθηκα γιατί άνοιξα την πόρτα μου στις γυναίκες από την αρχή. Για να μην περιορίσω την πιθανότητα να βρω εκείνο το μοναδικό πρόσωπο που θα με κάλυπτε ολοκληρωτικά. Έτσι λοιπόν φτάσαμε εδώ. Ένιωθα τόσο ολοκληρωμένη όσο σε γνώριζα. Και ένιωθα δικαιωμένη στην αγκαλιά σου γιατί έφτασα εκεί με τους δικούς μου όρους και όντας σίγουρη πως δεν υπήρχε μέρος που δεν είχα ψάξει γι΄αυτό. Για μένα, αυτό κάνει όλη τη διαφορά.
Banky Edwards: Πρέπει να πάρω κάτι μαζί μου.
[Βγάζει έναν πάκο τσόντες]
Holden: Για όνομα του Θεού! Ποιος είσαι, ο γαμημένος Larry Flynt; Τι πρόκειται να κάνεις με όλα αυτά;
Banky Edwards: Θα διαβάσω τα άρθρα. Εσύ τι νομίζεις ότι θα κάνω; Είναι περιοδικά για να τραβάς μαλακία βλάκα!
Holden: Αυτά είναι πάνω από τριάντα περιοδικά! Και θα λείψουμε μόνο για δυο μέρες!
Banky Edwards: Η ποικιλία είναι το αλατοπίπερο της ζωής. Κι εμένα μου αρέσει να έχω πολλές επιλογές. Μερικές φορές έχω διάθεση να δω πρόστυχα κοντινά, μερικές φορές μου αρέσουν οι καλλιτεχνικές φωτογραφίες. Μερικές φορές μου αρέσουν τα νυχτερινά πολυπληθή συμπλέγματα και άλλες φορές μου αρέσουν δυο κορίτσια μαζί. Μερικές φορές ένα παθιασμένο γράμμα μπορεί να έχει αποτέλεσμα και μερικές φορές –όχι συχνά, αλλά μερικές φορές –μου αρέσει η ιδέα μιας γκόμενας με ένα άλογο.
Hooper: Πρέπει να προωθώ μια συγκεκριμένη εικόνα για να πουλήσω το βιβλίο μου. Εννοώ –θα αγόραζε το αναγνωστικό κοινό ένα βιβλίο που παρουσιάζει τον ωμή μαύρη οργή αν ήξεραν πως το βιβλίο ήταν γραμμένο από … ξέρεις …
Banky Edwards: Από μια αδελφή;
Hooper: Όταν το λες ακούγεται τόσο σέξυ!.
[φιλάει τον Banky]
Hooper: Αγάπη μου, μην αρχίζεις αυτά τις μαλακίες του στυλ «όλοι για έναν», σε μένα. Γιατί εγώ πρέπει να τα καταφέρω όντας μειονότητα, μέσα στη μειονότητα μιας μειονότητας και κανένας δεν θα καλύψει τον δικό μου κώλο.
Alyssa: Όσο οι περισσότεροι άνθρωποι υποστηρίζουν τους γηπεδούχους εγώ φωνάζω υπέρ των φιλοξενούμενων. Είμαι φανατική υποστηρίκτρια των φιλοξενούμενων. Ειδικά αυτών που φτιάχνουν καφέ το πρωί, πριν σηκωθούν και φύγουν!
Holden: Σε χρησιμοποίησαν!
Alyssa: Όχι! Εγώ τους χρησιμοποίησα! Νομίζεις πως θα το άφηνα να συμβεί αν δεν το ήθελα; Έτσι πιστεύεις; Ήμουν ένα κορίτσι με εμπειρίες –για όνομα του Θεού! Ίσως εσύ να τα ήξερες όλα από την αρχή, αλλά εμένα δεν μου έδωσαν κάποιο γαμημένο χάρτη όταν γεννήθηκα! Έτσι –τα δοκίμασα όλα! Μέχρι να βρεθώ μαζί σου, γιατί τότε κατάλαβα πως μαζί σου έπρεπε να μείνω!
Silent Bob: [στον Holden] Έτσι λοιπόν υπάρχω εγώ και μια Amy, και είμαστε αχώριστοι εντάξει; Μιλάμε για μεγάλο έρωτα. Και τότε, μετά από τέσσερεις μήνες σχέσης, τη ρωτάω για τον πρώην φίλο της. Ηλίθια κίνηση, το ξέρω, αλλά καταλαβαίνεις πως είναι –δεν θέλεις να ξέρεις στην πραγματικότητα, αλλά πρέπει να μάθεις … αντρικές μαλακίες. Τέλος πάντων, αρχίζει να μου λέει γι΄αυτόν –πως έβγαιναν για χρόνια, πως περνούσαν μαζί, ότι η μητέρα της με συμπαθεί περισσότερο, μπλα, μπλα και είμαι εντάξει. Αλλά τότε μου λέει, πως μερικές φορές, αυτός έφερνε άλλους ανθρώπους στο κρεβάτι μαζί τους ménage a trois, έτσι το λένε νομίζω. Τότε, ανατινάζεται το μυαλό μου. Εννοώ, δεν έχω συνηθίσει τέτοια πράγματα –ανατράφηκα σαν κανονικός Καθολικός.
Jay: Άγιε Σκατοκέφαλε!
[Ο Silent Bob τον χτυπάει. Ο Jay σηκώνει τη γροθιά του για να ανταποδώσει]
Silent Bob: Ασχολήσου με τίποτα άλλο.
Silent Bob: [στον Holden] Έτσι, έχω φρικάρει και αρχίζω να της τα χώνω –εντάξει; Αυτός είναι ο μόνος τρόπος που μπορώ να το χειριστώ -της λέω πως είναι τσούλα, της λέω πως την χρησιμοποίησαν –εννοώ πως είμαι εκεί έξω έτοιμος να χύσω αίμα, θέλω να την πληγώσω, γιατί δεν ξέρω πώς να διαχειριστώ αυτό που νιώθω. Και τη ρωτάω συνέχεια «τι στο διάολο πάει στραβά με σένα;» και αυτή μου λέει πως έγινε τότε, παλιά, σε ένα άλλο μέρος και δεν έκανε κάτι κακό για να πρέπει να απολογηθεί. Οπότε της λέω ότι τελειώσαμε και φεύγω.
Jay: Σωστή ξήγα!
Silent Bob: Όχι ηλίθιε. Έκανα λάθος. Δεν ήμουν αηδιασμένος μαζί της, απλά ήμουν φοβισμένος. Γιατί εκείνη τη στιγμή ένιωσα μικρός –ένιωσα πως μου έλειπαν οι εμπειρίες, ένιωσα πως ποτέ δεν θα έφτανα στο επίπεδό της, ότι ποτέ δεν θα μπορούσα να την καλύψω –κάτι τέτοιο. Κι αυτό που δεν κατάλαβα ήταν πως εκείνη δεν την ένοιαζε. Δεν έψαχνε για αυτόν τον τύπο πια. Έψαχνε για μένα, για τον Bob. Αλλά εκείνη τη στιγμή συνειδητοποίησα πως ήταν ήδη αργά –καταλαβαίνεις; Γιατί αυτή ήταν η γυναίκα της ζωής μου κι εγώ την είχα διώξει …
[Ο Silent Bob ανάβει τσιγάρο]
Silent Bob: Έτσι περνάω τις μέρες μετά από αυτό, σημαδεμένος από την Amy...
[τραβάει μια ρουφηξιά καπνού]
Silent Bob: Έτσι το ονομάζω.
20 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:
Τo έβαλες τελικά, μπράβο.
Όχι που θα το άφηνα! Μεγάλες κουβέντες, ξέρεις πόση ώρα μου έφαγε να τις βρω χτες!
καλά έκανες, ήταν γαμάτες όλες τελικά
clerks.. chasing amy*... sygkinoumai :)))
*comics-adikh arrwstila auth h tainia telika
Ναι ήταν πανάθεμά τες tomboy.
Raz, όντως συγκινητικές ταινίες. Δεν θυμάμαι καν πόσα χρόνια έχουν περάσει, το μόνο που θυμάμαι είναι οτι τότε, ακόμα και ο Μπεν Άφλεκ ήταν άνθρωπος!
μένω...Άφωνος!
είναι δυνατόν λέω καθώς διάβαζα να έκανε τέτοια λεπτή σταυροβελονιά;
ε, το είδα και το πίστεψα.
πολλή δουλειά, τι να πω... Μπράβο ακούς συνέχεια.
...και προ μηνός σκεφτόμουν να κάτσω να μεταφράσω "Την Ωραία της Ημέρας" του Μπουνιουέλ, αλλά υπάρχουν τόσα που τρέχουν...
Ροϊδη, χαίρομαι όταν βλέπω πως εκτός από τον εαυτό μου το χρώσταγα και σε άλλους αυτό το ποστ.
Πραγματεία περί σεξ, έρωτος κι άλλων δαιμονίων μεσημεριάτικα;;;;
Καλά ξηγιέσαι στη μέρα μου!
Συγχαρητήρια!
:P
Τυπώνω κι αρχειοθετώ για φιουτσερ ρεφερενς.
Και περί θρησκείας και σχέσεων μεταξύ των δύο φύλων και ρατσισμού απέναντι στους έγχρωμους και τους ομοφυλόφιλους -απ΄όλα έχουμε σήμερα αδερφέ!
χαχαχα
καταπληκτικο ποστ.
Ακομα και για τις ταινιες...
...σεντονι εφτιαξες.
Φιλε , να το κοιταξεις αυτο.
Ενας καλος γιατρος ....ισως...
ζερο.
Τι κάνω ρε φίλε -αφού σεντονίζομαι εύκολα!
Υ.Γ.: Λες να το κοιτάξω; Εντάξει -το κοίταξα, αλλά δε βλέπω τίποτα, πάλι σεντόνια κάνουν τα μάτια μου.
Τι να πω τωρα...
καποιο προβλημα θα υπαρχει,
δεν μπορει...
ζερο.
οι ταινίες του Κέβιν Σμιθ..έκανε το Κλερκς 2 πρόσφατα και δε βλεπόταν,είχε κάνει το jay and silent bob strike back και δε βλέπόταν,ο τύπος που παίζει το Τζέυ είναι ηρωινομανής,αλλά ήταν γαμάτες ταινίες,το Ντόγκμα κένταγε!Κένταγε!
Τι απέγινε η Λίντα Φιορεντίνο;
Ζερο, υπάρχει πως δεν υπάρχει! Μπορεί πως δεν μπορεί! (Έχεις επανέλθει δριμύτερος φιλαράκο ή μου φαίνεται;)
cherry, το clerks το 2 δεν τόλμησα να το δω -το θεώρησα ιεροσυλία. Το άλλο με τον jey και τον silent bob το είδα τιμής ένεκεν -εντάξει, φόλα ήταν αλλά δε χαλάστηκα. Όντως και οι τρεις ταινίες του Κέβιν Σμιθ ήταν καταπληκτικές για μένα. Ειδικά το chasing Amy. Η Λίντα Φιορεντίνο; Έλα ντε! Έπαιζε σε καμιά από αυτές τις ταινίες; Που τη θυμήθηκες;
Η ερώτηση αγαπητή μου είναι ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ Η ΛΟΡΑ ΣΑΝ ΤΖΙΑΚΟΜΟ!! Αυτή μάλλον ήταν η τελευταία θεά που εμφανίστηκε στο σελιλόιντ. Κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα.
Υ.Γ.: Και ξαναγυρνάμε στο προκείμενο -δεν γυρίζονται πια τέτοιες ταινίες, δεν βγαίνουν πια τέτοιες γυναίκες κι εγώ μάλλον γερνάω.
Εξαιρετικές ταινίες και οι τρείς - το Δόγμα βέβαια ανυπέρβλητο: Φιλοσοφία της θρησκείας 1000%, νομίζω θα έπρεπε να προβάλλεται στα Πανεπιστήμια, στο οικείο μάθημα. Εντυπωσιακό το ότι στους τίτλους της αρχής ή του τέλους, όπου ο σκηνοθέτης παραθέτει τα ονόματα εκείνων στους οποίους οφείλει την πνευματική του διαμόρφωση περί του θέματος - ανάμεσά τους και ο Καζαντζάκης, βέβαια.
τι βλάκας -ξέχασα οτι η Φιορεντίνο παίζει στο Δόγμα!
Όντως Λίτσα, η ταινία ήταν διατριβή στο θέμα και ο τρόπος που χρησιμοποιούσε ήταν ανεπανάληπτος. Βέβαια, το πλήρωσε γιατί οι περισσότεροι την θεώρησαν χοντροκομμένο αστείο και, από οτι θυμάμαι, δεν γνώρισε ιδιαίτερη απήχηση. Φυσικά και θα έπρεπε να ανφέρεται ο Καζαντζάκης σε κάθε ταινία τέτοιου είδους -δεν το είχα προσέξει, θα την ξαναδώ για να το εντοπίσω.
ξανάδα πριν μερικές μέρες στη νετ (νομίζω) το chasing Amy...Jay +Silent Bob rule :) έχει βγει κ clerks 2 αλλά δεν το χω δει
Οι ατάκες από το Dogma είναι παραπάνω από εντυπωσικές. Ούτε ήξερα την ύπαρξή του. Θα πάω να το νοικιάσω και θα σου πώ γνώμη.
Ευχαριστώ
Bitch!! Που χάθηκες εσύ; Το chasing Amy είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ ταινία. Αλήθεια, ήξερες οτι ο σκηνοθέτης (και νομίζω σεναριογράφος) αυτών των ταινιών παίζει κιόλας στις ταινίες; Κουίζ: ποιος είναι;
Το clerks 2 πρέπει να είναι πατάτα -αλλά ψήνομαι να το δω ακόμα κι αν αυτό αποτελεί ιεροσυλία στο πρώτο clerks.
Κώστα, οι ατάκες από το Δόγμα είναι το 1/1000 αυτού που υπάρχει και λέγεται στην ταινία. Κανονικά θα έπρεπε να ποστάρω όλο το σενάριο -είναι μια φοβερή πραγματεία για τις θρησκείες, τον ρατσισμό κ.λ.π. Αλλά και πάλι θα έχανε -γιατί είναι άλλο να τις διαβάζεις και άλλο να τις ακούς.
Δες και το chasing Amy. Πέρα από πολύ καυστική και πολύ αστεία είναι και από τις πιο συγκινητικές ταινίες που έχω δει.
ελάτε τώρα Moto, Silent Bob rulez λέμε ;)
Δημοσίευση σχολίου
Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!