Η "Γλυκιά Συμμορία" ήταν και παραμένει το μεγαλύτερο κινηματογραφικό κόλλημά μου. Σε άλλες ταινίες προτίμησα να αντιγράψω κάποιες ατάκες -στη συγκεκριμένη ...
Και κάποιος από τους τρομερότερους διαλόγους -μονολόγους από την ίδια ταινία -κερασμένος από τον Deuced
Egidio Gherlizza- Τζέφυ και Τσέρυ
-
Ο Egidio Gherlizza είναι ένας καλλιτέχνης για τον οποίο μιλούν ελάχιστα,
ωστόσο ο πιο τυχερός χαρακτήρας του, ο αλήτης Σεραφίνο, κατάφερε να γίνει
μια μ...
Πριν από 5 μήνες
29 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:
pou borw na vrw afth thn tenia.
xaxaxa
kamia allh anwmalara...
Στα dvd club (πρώην βιντεοκλάμπ). Αν σε βγάλει ο δρόμος σου, πάρε κολλητά και αυτή και τα "Κουρέλια τραγουδάνε ακόμα". Μετά, όταν τις δεις -μάλλον θα θέλεις να τις πάρεις όλες του Νικολαϊδη -μόνο τον "Χαμένο" άσε τελευταίο για ώρα ανάγκης και λοιπές περιπτώσεις στερητικού συνδρόμου.
Εμένα με άρεσε και ο χαμένος που τα παίρνει όλα.
Ίσως επειδή σπάνια κερδίζω !
εγώ πάλι σαν καμένο νιάτο, όταν είδα στα καπέλα που γραφες κάτω απ' το λινκ του ποστ ονόματα όπως Μαστακουνάς και Μασταπιάνεις, το μυαλό μου πήγε στον Μαστακούρη !!!!! :pppPpppp
(ναι ναι ξέρω, δεν την παλεύω)
μήπως έχει κανείς την "πρωινή περίπολο" δεν την έχω βρει σε κανένα ντιβιντάδικο;
μερικές καλές
μερικές κακές
και μερικές άσχημες
βρίσκονται στο...
ΙΝΤΕΡΝΕΤ !!!
Razούλα you are to are ώρες ώρες ρε! Ποιος είναι ο Μαστακούρης;
bitch, όπως και να έχει στα χέρια μου θα πέσεις -αυτό να το πάρεις απόφαση. Grinderman εγώ, Καπελοcd εγώ,Πρωινή περίπολο σε dvd περιποιημένο, διπλόπιτο πάλι εγώ! Χεχε, είμαι το φυγείν αδύνατό σου!
deuced πάω να δω άμεσα.
εγω αν θυμασαι πιστευω οτι ο νικολαιδης δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο. καλουτσικος για ελληνικο σινεμα αλλα ως εκει. αλλα σεβαστα τα κολληματα του καθενα. παντως την πρωτη φαση την θυμομουν...
η δευτερη δεν παιζει κανονικα στο κομπιουτερ μου.
Είδες Άσωτε για να αμφισβητείς τον Νικολαϊδη; Σε εκδικήθηκε -απορώ πως παίζει η πρώτη σκηνή!
Ο Νικολαϊδης (και ας αφήσουμε τον διαχωρισμό ελληνικός -ξένος κινηματογράφος, δεν τα μετράω έτσι) είναι τεράστιος σκηνοθέτης από τεχνικής απόψεως και σε θέματα οπτικής γωνίας. Δες αν θέλεις την Πρωινή Περίπολο και πάμε μετά να σου δείξω που τη γύρισε την ταινία (για να δεις την διαφορετική οπτική που δίνει σε κάθε χώρο). Μετά κάνε μια εκτίμηση για το πόσοι ηθοποιοί παίζουν στη συγκεκριμένη ταινία (ή στην Ευριδίκη) και ξαναδές τις ταινίες -μετρώντας τους. Θα εκπλαγείς, αφού ο τύπος είναι ο δεύτερος σκηνοθέτης (ο πρώτος ήταν ο Χίτσκοκ) που μπορεί να κάνει ταινίες θρίλερ με 2 ηθοποιούς και να φαίνεται πως παίζουν 102. Αν μάλιστα έφτιαχνε ποτέ ταινία πέρα από τα προσωπικά του κολλήματα (ένας ακόμα λόγος που τον γουστάρω) και συνεργαζόταν με κανέναν καλό σεναριογράφο -θα μιλούσαμε για κάποιο αριστούργημα του κινηματογράφου, κατά πάσα πιθανότητα.
Α, και επίσης η ικανότητα που έχει σχετικά με τη διδασκαλία ρόλου στους ηθοποιούς του (πολλοί λένε για καταπίεση του κερατά), είναι εκπληκτική. Ο Μόσχος, ο Σπυριδάκης, ο Παναγιωτίδης και πολλοί άλλοι παίζουν ακόμα, τον ίδιο ρόλο με αυτόν που τους έμαθε ο Νικολαϊδης.
[Μην ενοχλησε, ηρθα να κατουρησω..]
Τσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ
σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ
σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ
σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ
σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ
σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ
σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ
σσσσσσσσσσσσσ Τσσσσσσσσσσσσσσσσσσ
σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ
σσσσσσσσσσσσ Τσσσσσσσ Πλιτσ-πλιτσ
το καλύτερο στον Χαμένο ήταν το καναρίνι Μπελαφόντε.Κατά τα άλλα τίποτα.
Που βρίσκεται η Τομαζάνη άραγε;Τελευταία φορά την είδα στο "Τέλος Εποχής".
Αγαπημένη σκηνή στη Συμμορία ο θεός-Σπύρο Μπιμπίλα σε αγαπάμε-στο φέρετρο.
οκ,το κόλλημά σου με το Νικολαιδη το ξέρω.Να σου πω,καιρό είχες να τον αναφέρεις κιόλας.Αλήθεια,πως σου φάνηκε ο καινούριος δίσκος του Δεληβοριά;
Τελικά υπήρχε κι άλλη ανωμαλάρα -κοίτα να δεις!
cherry, τρομερή σκηνή -ειδικά το βρισίδι που ρίχνει ο "τεκνό του Αργυριάδη (αλλά είσαι μικρή και δεν το θυμάσαι)" Μπιμπίλας. Η Τομαζάνη, όπου την είδα μετά φαινόνταν σα να μη μπορεί να μιλήσει. Και την έχω δει μέχρι και σε ανάγνωση ποιημάτων. Για τον "Χαμένο" συμφωνούμε (και συγχωρούμε). Ένα στα τόσα (πόσα ήταν άραγε; 8; 9; -βάζω και το "Κορίτσι με τις βαλίτσες" μέσα κι ας μην το γουστάρει ο ίδιος, ήταν σκέτο ποίημα) δεν τρέχει τίποτα.
Ο καινούργιος δίσκος του Δεληβοριά, στο πρώτο άκουσμα, μου φάνηκε λίγος -απελπιστικά λίγος. Εύχομαι να κάνω λάθος, αλλά δεν βρήκα κανένα λόγο ύπαρξης του δίσκου. Και έχει βγάλει θεϊκά πράγματα ο Φοίβος ρε γαμώτο!
Α, είδα και την "Ουρανία" σε dvd -τι αισχρή φόλα ήταν αυτή; Εσύ δηλαδή μου τα είχες πει -αλλά εγώ μια απορία την είχα (καλά να πάθω).
Πράγματι,ο Νικολαϊδης έχει μια σπάνια ικανότητα να μεταφέρει την ατμόσφαιρα των εμμονών του στα φιλμ,αλλά και στα βιβλία του.Βέβαια,δεν νομίζω πως θέλει κανείς να θυμάται το "Θα σε δω στην κόλαση αγάπη μου".Ή μήπως όχι?
Καλημέρααα!
Thanks για το κόλλημα - και δικό μου - πολύ δυνατό - πρίν 16 χρόνια - - που τά βρήκες πάλι αυτά? Υπάρχουν ακόμα ? Ανθρωποι τα βλέπουν? Να θυμούνται οι παλιοί - να μαθαίνουν οι νεώτεροι? Να σαι καλά!
Χαιρετίσματα!
Χ
Το "Θα σε δω στην Κόλαση" είναι, κατά την ταπεινή μου άποψη, το δεύτερο κομμάτι της τριλογίας αναφοράς στις γυναίκες. Μάλλον, το τρίτο κομμάτι είναι "τα χρόνια της χολέρας" αλλά δεν το έχω δει ακόμα (μήπως το έχει κάποιος;) Εκτός αν τα "χρόνια..." είναι η συνέχεια της "Ευρυδίκης" -δεν ξέρω.
Πάντως, στο "Σίγκαπουρ Σλινκ" και στην "Κόλαση" είναι τρομερές οι περιγραφές της γυναικείας δύναμης, φοβερές οι αναφορές σε μητριαρχικούς ρόλους και εκπληκτική η κονιορτοποίηση του άντρα κάτω από τον γυναικείο οδδοστρωτήρα. Σχέσεις επιβολής, σε όλο τους το μεγαλείο με αναφορές σε σημαδιακές ταινίες -αριστουργήματα κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα.Και είχαν και πλάκα.
Διαφωνώ μάλλον μαζί σου λοιπόν. Αλλά, όλα αυτά είναι θέματα οπτικής και (κυρίως) κολλήματος.
Χρίστο, ναι υπάρχουν -τώρα, για το αν τα βλέπει κανένας νεώτερος, δεν ξέρω.Εσύ είσαι καλά ρε; Πότε θα σταματήσεις να είσαι υπερηχητικός ταξιδιώτης;
κανε μια βολτα σε ολους τους aggregators και θα δεις τους παντες να μιλανε μονο ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΑΛΙΑ
γραψε τη λεξη ΠΟΥΣΤΗΣ στο google και θα βγει το nick που χρησιμοποιεις
δεν ειναι μονο ο γυαλος στραβος, αρμενιζεις και εσυ στραβα
δεν ειναι ολοι οι αλλοι ανωμαλαρες, εισαι και εσυ φαουλ
δε βρεχει, σε φτυνουν
Εξαιρετική ταινία, απίθανη ατάκα! Έχω κι εγώ ένα κάποιο κόλλημα με τον ΝΝ (αν και κάπως νεότερος ;)) και θα μπορούσα να φλυαρώ με τις ώρες αλλά περιορίζομαι στα εξής:
Motorcycle Boy, συμφωνώ απόλυτα στις παρατηρήσεις σου ως προς τις τεχνικές ικανότητες του Νικολαΐδη! (σε θέματα μιζανσέν είναι σίγουρα κορυφαίος)
Αλλά και σαν σεναριογράφος μόνο κακός δεν είναι. Η Γλυκιά Συμμορία και τα Κουρέλια το αποδεικνύουν περίτρανα, άσχετα που επέλεξε μετά, για δικούς του λόγους, να κάνει τα σενάριά του πιο κρυπτικά και πιο "δύσβατα"...
Όσο για τον Χαμένο εμένα μου άρεσε και βρήκα τον Αγγελάκα απρόσμενα καλό. Και ο Συμεών δε με χάλασε. Εξάλλου αυτό το παρεΐστικο που βγαίνει υπήρξε πάντα το ζητούμενο στις ταινίες του. Απ' το να έχει κάποιον παπάρα ηθοποιό χίλιες φορές ο Συμεών...
Α, και για τις τριλογίες έτσι όπως τις έχει χωρίσει ο ίδιος: η μία περιλαμβάνει τα Κουρέλια, τη Γ.Σ. και τον Χαμένο (και ονομάζεται Στα Χρόνια της Χολέρας), η άλλη την Ευρυδίκη, την Πρωινή Περίπολο και το The Zero Years και η τρίτη (ανολοκλήρωτη) το Singapoure Sling και το Θα Σε Δω Στην Κόλαση.
Υ.Γ. Τελικά δεν την απέφυγα την φλυαρία, σόρυ...
Υ.Γ.2 Τώρα που ξαναβλέπω τα σχόλια, μάλλον το πιο σχετικό ήταν αυτό του ανώνυμου...
Κακομοίρη 1:καλά κάνουν και μιλάνε για την Αμαλία. Εσένα ποιος σε διόρισε μπάτσο των μπλογκς για να ελέγχεις και να καθορίζεις γιατί πρέπει να μιλάμε;
Κακομοίρη 2: Να υποθέσω πως αν βάλω "χαφιές" θα βγει το δικό σου nick; Μπα, δεν είναι και παντογνώστης ο google ε;
Κακομοίρη 3: Την κριτική κράτα την για την πάρτη σου και γι΄αυτούς που σου τη ζητάνε. Εκτός αν δεν έχεις τίποτα άλλο να κάνεις στη μίζερη ζωή σου πέρα από κριτική.
Άντε παίξε παραπέρα.
Ένας ακόμα καημένος που νομίζει πως έγινε κάποιος χαφιεδίζοντας προσωπικά στοιχεία και κρίνοντας τα πάντα εκτός από την προσωπική του μιζέρια.
---------------------------
Θαναση, ειμαι καποιος, οπως εισαι και εσυ καποιος, 'ψευδωνυμα'.
Θαναση, οι παντες κρινουμε τους παντες, ειναι αναφαιρετο δικαιωμα, αν θυμασαι.
Θαναση, αληθεια ντρεπεσαι για το ονομα σου και το ονομα της γυναικας σου;
Θαναση, τη δικη σου μιζερια γιατι την κανεις παντα γαργαρα;
Θαναση, το ξερεις οτι εχεις καταντησει γραφικος; Μια δηθεν μαγκια του περιθωριου που ζητα να καβατζωσει την οψιμη 'αξια' της με ευτελη αναγνωσματα.
Θαναση, γιατι μας κοροιδευεις με τον 'deuced'; Γιατι επαναλαμβανεσαι; Δεν εμαθες τιποτα απο το φιασκο με τη 'παριαλενα';
Θαναση, ποτε δεν ειχες φιλους και στις κλικες δεν υπαρχουν φιλιες, οπως αλλωστε ουτε και στις μαφιες.
Θαναση, οταν ο ανθρωπος συγκινειται το δειχνει, δεν αναρωτιεται.
Θαναση, πριν σωσεις τους μεξικανους χωριατες, σωσε πρωτα το διπλανο σου συντοπιτη, σε χρειαζεται.
Θαναση, εχεις πολλα νευρα, μονο κακο θα κανουν στην ανατροφη της κορης σου.
Θαναση, σταματα να βλεπεις το δαχτυλο καθε φορα που σου δειχνουν το φεγγαρι.
Θαναση, η σταση σου ενοχλει, παψε να βριζεις και αλλαξε τροπαρι.
Θαναση, ξυπνααα!
Ο Νικολαίδης αποθεώνει το στυλ. Δεν έχει τόση σημασία τί θα πεις, τί θα κάνεις, όσο το πώς. Στη Γλυκιά Συμμορία, νομίζω πως ο Μόσχος και η Τομαζάνη αποθεώνουν το νικολαίδικό στυλ. Το ίδιο και η Αστεριάδη στον Χαμένο, που αν δεν είναι είναι η χειρότερη ταινία του, τότε σίγουρα αποτελεί την πιο "πλαδαρή" εκδοχή του νικολαϊδικού κιν/φου.Και ήταν πράγματι ατυχής η επιλογή του Αγγελάκα- έμοιαζε ο ρόλος να ήταν τόσο πολύ στα μέτρα του που δεν θα μπορούσε να κάνει κάτι περισσότερο απ' το να απλωθεί σ'αυτόν, όπως απλώνεται ή μάλλον χύνεται κάποιος σε μια άνετη πολυθρόνα- αλλά σίγουρα δεν έφταιγε μόνο αυτό.Η Πρωϊνή περίπολος είναι εξαιρετική, αλλά προσωπικά δε θα μπορούσα να τη δω εύκολα δεύτερη φορά. Πρέπει επειγόντως να δω και τα Κουρέλια..Ντροπή.
Α, και κάτι άλλο που θέλω να πω(βασικά αυτό ήθελα κυρίως να πω). Όταν ένας σκηνοθέτης καταφέρνει να απεγκλωβίσει για λίγο τους θεατές, που είναι κολλημένοι με τα νοήματα(τέτοια περίπτωση θεατή είμαι εγώ), από τη διαδικασία αναζήτησης "Ηθικών" διδαγμάτων, αυτό λέει πολλά για τον τρόπο που χειρίζεται την εικόνα..
Sourfou γιατί εξακολουθείς να γράφεις ανώνυμα; Ντρέπεσαι για το id ή "ψευδώνυμο" που χρησιμοποιείς; Άλλο το "ψευδώνυμο" που δηλώνει μια ταυτότητα και άλλο το ανώνυμο που δηλώνει ένα τίποτα. Θέλεις να αποδείξεις πως είσαι ένα τίποτα; Εντάξει, το κατάφερες, μην προσπαθείς άλλο.
Δεν κρίνουν οι πάντες τους πάντες -κρίνουν μόνο αυτοί που έχουν κάποια εμπλοκή με τον κρινόμενο και οι κομπλεξικοί. Εσύ που ανήκεις; Για εξήγησέ μου.
Είσαι τόσο μαλάκας που δεν μπορείς να ξεχωρίσεις πως εδώ μέσα χρησιμοποιούμε "ψευδώνυμα" γιατί δεν θέλουμε να δημοσιοποιούμε τα πραγματικά μας στοιχεία; Εσύ που δεν ντρέπεσαι για το όνομά σου γιατί δεν το γράφεις;
Σε ενδιαφέρει η δική μου μιζέρια; Εντάξει, να διαβάζεις τα ποστ μου. Αλλά η δική μου μιζέρια δεν χώνεται στο μπλογκ σου (που το έχεις κάνει πριβέ) να σου σπάει τ΄αρχίδια. Η δική σου μιζέρια περιφέρεται τριγύρω -τόσον καιρό τώρα.
Είμαι γραφικός; Ωραία -μη με διαβάζεις βλάκα. Ποιος σε αναγκάζει πέρα από το κόμπλεξ σου;
Με έπιασες όμως ρε γαμώτο με τον deuced! Πως το κατάφερες; Τι έξυπνος που είσαι! Εντάξει, θα το παραδεχτώ -ο deuced δεν υπάρχει! Είναι πλάσμα της φαντασίας μου και τον χρησιμοποιώ για να μανιπουλάρω τον κόσμο. Υποκλίνομαι στην εξυπνάδα σου!
Δεν ξέρω αν είχα φίλους, ξέρω πως όταν έκανα παρέα μαζί σου νόμιζα πως είσαι κανονικός άνθρωπος και όχι ένας κομπλεξικός. Έκανα λάθος -το απέδειξες κι αυτό, μην παλεύεις άλλο.
Και ναι, κάνω κλίκες, γιάφκες, μαφίες -ότι θέλεις. Τόσο πολύ σε τσούζει που δεν είσαι μέσα;
Όταν ο άνθρωπος συγκινείται -κλαίει. Όταν περιφέρει τη συγκίνησή του δημόσια, συνήθως κοροϊδεύει. Κάτι ξέρεις εσύ από αυτά.
Να σώσω τον διπλανό μου αν μπορώ (εσύ εξαιρείσαι γιατί δεν σώζεσαι με τίποτα), αλλά η Αμαλία πέθανε ηλίθιε. Δεν ανασταίνω ακόμα νεκρούς. Και, αν θυμάσαι, μέχρι να γίνει τρέντυ το μπλογκ της είχε 2-3 σχόλια σε κάθε ποστ. Τότε που ήταν οι ευαίσθητοι;
Θα σε παρακαλούσα την επόμενη φορά που θα πιάσεις στο στόμα σου την κόρη μου ή τη γυναίκα μου να το κάνεις όταν είμαστε πρόσωπο με πρόσωπο. Το τηλέφωνό μου το έχεις ακόμα -όταν σου έρθει η όρεξη, ειδοποίησέ με για το που και πότε.
Εσύ δείχνεις το φεγγάρι; Εσύ ρε έρημε ούτε τη μούρη σου δεν τολμάς να δείξεις! Καημένε!
Ποιον ενοχλεί η στάση μου; Εσένα; Έλα κάποια φορά να το συζητήσουμε από κοντά, όταν ξεπεράσεις τη φοβία σου να πεις το όνομά σου. Αλλά, ξέχασα, οι χαφιέδες δε βγαίνουν φόρα παρτίδα.
Να σου θυμίσω τι είναι χαφιές; Αυτός που καρφώνει δημόσια οτι ο άλλος του είπε εμπιστευτικά. Σου θυμίζει κάτι;
Πάω για ύπνο τώρα, αν μου επιτρέπεις.
ΥΓ: Φίλε Μboy σε ζηλεύω!
Να 'χα κι εγώ έναν τέτοιο ανώνυμο επισκέπτη θα ριχνα τα γέλια της ζωής μου!
Τώρα βέβαια που εμείς είμαστε το ίδιο πρόσωπο, δηλαδή εσύ είσαι εγώ κι εγώ εσύ, αύριο που θα τα πίνουμε να δω ποιός θα πλερώσει! Εγώ που είμαι εσύ ή εσύ που είμαι εγώ?
Σε παρακαλώ, θα μου τον δανείσεις μόνο γι' αυτό το ΣΚ να παίξει και μαζί μου?
Δεν κατάλαβες γέρο μου. Εγώ κι εσύ δεν είμαστε το ίδιο πρόσωπο. Σε έχω μεν εφεύρει για να μανιπουλάρω -αλλά εσύ είσαι η Μανταλένα. Κατάλαβες; Βέβαια το πρόβλημα του ποιος θα πληρώσει το βράδυ παραμένει γιατί θα τα πίνουμε όλοι μαζί.
Υ.Γ.: Δεν προλάβαινε ο μαλάκας μου, είχε να πειράξει το ποστ της bonnie και να το αφήσει σε διάφορα μπλογκς, αλλιώς θα σου ερχόταν. Μην τον παρεξηγείς. Είναι καλός μαλάκας.
signvmi re mb gia to tharos alla enas tupas o opoios kati exei mazi sou proswpiko vomvardizei ta blogs me ena akatanoito dialogo anamesa se ena thanasi kai se ena mano. Pes mou se parakalw uparxei kindinos ston orizonta. EPikeite epithesi ekswgihnwn? Tha katastrafei o kosmos?
PIsw apo tin eikoniki sou proswpikotita krivetai enas pagosmioa ios pou tha mas afanisei? Pes mou se parakalw giati me to ftwxo plin timio mialoudaki mou de katalavainw giati mia proswpiki kontra prepei na ginei thema se oli tin blogomalakia!
Λάθος άνθρωπο ρωτάς φίλε μου. Με το ζόρι μπορώ να κουβαλήσω τις δικές μου μαλακίες -δεν μπορώ να φορτωθώ και των υπολοίπων, δεν είμαι καν ο Ιησούς ο Ζαγοραίος. Γιατί δεν ρωτάς αυτόν που τα γράφει;
Κατά τα άλλα ναι -υπάρχει κίνδυνος. Είμαι ο υπεύθυνος όσων δεινών έχουν βρει την ανθρωπότητα τα τελευταία 42 χρόνια και ελέγχεται να είμαι υπεύθυνος γι΄αυτά που έγιναν πιο πίσω -άσχετα που δεν είχα γεννηθεί.
Ευχαριστώ πάντως για την πληροφορία -πάω να διαβάσω να μορφωθώ κι εγώ.
Εγώ το είχα καταλάβει ότι είσαι από αυτούς...Από αυτούς που βλέπουν την Γλυκιά Συμμορία και νοσταλγούν..Τι θά'σουν άλλωστε..
Καλησπέρα αγαπητέ μου..:)
Δημοσίευση σχολίου
Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!