Υπάρχει κάτι που λέγεται «φασισμός της καθημερινότητας». Αυτό το κάτι συνοψίζεται στη ρήση «ή μαζί μας ή εναντίον μας» -στην τεχνητή δημιουργία ενός δίπολου, όπου καθένας τοποθετείται στα πλαίσια της πλατφόρμας «άσπρο-μαύρο» και στοχοθετείται ενίοτε.
Ανάλογη με την αποδοχή του σκοπού είναι και η κατακραυγή για την διαφορετική άποψη. Και ανάλογη με την κατακραυγή είναι και η πιθανότητα εμφάνισης χαφιέδων (οι οποίοι καταγγέλλουν εξοργισμένοι τη διαφορετικότητα) ή προβοκατόρων (οι οποίοι δημιουργούν πλαστές καταστάσεις, προκειμένου να τις καταγγείλουν αμέσως μετά).
Μιλάω για την περίπτωση της Αμαλίας καθώς και για την κινητοποίηση που ακολούθησε μετά τον θάνατό της. Χρειάζεται να διαβάσετε λέξεις συμπάθειας, δηλώσεις συντριβής; Χρειάζεται να πω, πόσο άδικα ήταν όλα αυτά που της συνέβηκαν; Εντάξει, τα είπαν άλλοι καλύτερα από εμένα και συμφωνώ απόλυτα μαζί τους.
Όσο ζούσε η Αμαλία, υπήρξαν κάποιοι ανώνυμοι χαφιέδες που έτρεχαν στο blog της για να επισημάνουν πως τα Καπέλα στα Φώτα, οι funel κι εγώ δεν ξέρω ποιοι άλλοι –δεν είχαν πάρει θέση στο όλο θέμα. Δεν είχαν εκφράσει τη συμπαράστασή τους, δεν είχαν αναθεματίσει, δεν είχαν τοποθετηθεί σαν κυβερνητικοί εκπρόσωποι κάτω από τα σχόλια του Αβραμόπουλου και του Παπανδρέου. Δεν θέλω να πω ότι όσοι σχολίαζαν στα ποστ της Αμαλίας έκαναν όλα τα παραπάνω (εκτός από τους πολιτικούς –σωστά;) Αυτό που λέω είναι πως ο καθένας έχει δικαίωμα να σχολιάζει όπου θέλει και να λέει τη γνώμη του. Κι αυτό δεν είναι, ούτε "γενικά" καλό, ούτε "γενικά" κακό.
Αλλά το παιδάκι που τραβάει τη φούστα της δασκάλας -«κυρία, κυρία, ο Γιωργάκης δεν έγραψε τα μαθήματά του» -είναι ένα μαλακισμένο και ενοχλητικό παιδάκι. Κι όταν το παιδάκι μεγαλώσει και κάνει ακριβώς τα ίδια σε δημόσιους χώρους είναι ένας προβληματικός ενήλικος με ψυχολογικά προβλήματα. Τέτοια άτομα, συνήθως εξελίσσονται σε χαφιέδες στους εργασιακούς χώρους και σε αγανακτισμένους τραμπούκους –έτοιμους να συμμετάσχουν στο πρώτο λιντσάρισμα που θα εμφανιστεί. Κρυμμένοι πίσω από την ανωνυμία, ζητάνε την καταδίκη των άλλων –γιατί; Για προσωπική ευχαρίστηση; Για να ικανοποιήσουν κάποιο διεστραμμένο αίσθημα δικαιοσύνης; Από καθαρό κόμπλεξ; Δεν ξέρω.
Όταν έγινε η κίνηση διαμαρτυρίας στα blogs, μετά τον θάνατο της Αμαλίας –ο ίδιος κομπλεξικός ή κάποιος άλλος (λίγη σημασία έχει) αποφάσισε να φτιάξει κάποια όμορφη προβοκάτσια. Πήρε ένα ποστ, άλλαξε μια λέξη και δημιούργησε κάποια σιχαμένη περιύβριση της νεκρής. Έβαλε και κάποια σχόλια από κάτω –επιλεκτικά (μάλιστα, πετσόκοψε ένα από τα σχόλια για να ταιριάζει καλύτερα στους σκοπούς του) και χαφιέδισε το γεγονός που ο ίδιος δημιούργησε. Τι έχεις να πεις γι΄αυτό;
Ανοίγω παρένθεση –έχω σχολιάσει σε διάφορα ποστ τους λόγους μη συμμετοχής μου στην όλη κίνηση και δεν βλέπω τον λόγο να απολογηθώ ξαναγράφοντας τους εδώ –κλείνω την παρένθεση.
Υπολογίζω πως ανάλογη τρομοκρατία καλυμμένη κάτω από τον μανδύα της πλειοψηφίας –θα υπάρξει στην περίπτωση που το θέμα Τσιπρόπουλου πάρει διαστάσεις. Πολλοί ήταν αυτοί που έβαλαν μπάνερ στη σελίδα τους διαμαρτυρόμενοι για τη φίμωση των blogs. Εγώ πάλι –όχι. Δεν κρίνω τις πράξεις των άλλων, δεν θεωρώ ότι κάνουν λάθος ή κάτι παρόμοιο. Απλά έχω διαφορετική άποψη.
Πιστεύω πως μια κινητοποίηση σχετικά με την αθώωση του Τσιπρόπουλου, με το επιχείρημα οτι αυτός δεν παρέβη τον νόμο περί «συκοφαντικής δυσφήμισης» -δεν θα έχει μεγάλη τύχη. Ο συγκεκριμένος νόμος, όπως τον διάβασα σε σχετικό μέιλ του Τσιπρόπουλου, όριζε σαφώς πως οποιοσδήποτε ασκεί συκοφαντική δυσφήμιση ή εξυβρίζει μέσω διαδικτύου τιμωρείται. Και οποιοσδήποτε συντελεί στη διάδοση της παραπάνω πράξης, είναι επίσης ένοχος. Εδώ λοιπόν, ο νόμος τιμωρεί μια ενέργεια. Και ενέργεια θεωρείται, τόσο η συγγραφή υβριστικού ή συκοφαντικού κειμένου, όσο και η ενεργοποίηση feeder που διαδίδει το σχετικό κείμενο.
Άρα, σε αυτό το πεδίο, πιστεύω πως ο Τσιπρόπουλος δεν έχει καμιά τύχη (και του το είχα γράψει σε μέιλ). Ας μην φέρει κανείς το επιχείρημα πως το ίδιο ακριβώς κάνει και το google ή το in.gr. Γιατί αυτοί μπορεί να κάνουν το ίδιο –αλλά έχουν δημιουργήσει μια αδιάτρητη νομική ασπίδα προστασίας –κι ο κάθε Τσιπρόπουλος δεν έχει τέτοια δυνατότητα.
Θέλεις να πεις πως ο νόμος είναι άδικος; Θέλεις να υποστηρίξεις πως οι νόμοι είναι φτιαγμένοι για τους οικονομικά ισχυρούς και, γι’ αυτό, καταπίνουν σα στραγάλια τους μικρούς; Μαζί σου και να το υποστηρίξω αυτό. Ας μιλήσουμε για την, μόνο κατ΄όνομα, ελεύθερη αγορά –που, στην πραγματικότητα, αποσκοπεί στον στραγγαλισμό των μικρών επιχειρήσεων και στην μονοπωλιακή κυριαρχία των οικονομικών γιγάντων. Μαζί σου.
Όμως, είναι άλλο πράγμα να καταγγέλλεις τις σκοπιμότητες ύπαρξης ενός νόμου και άλλο πράγμα να αμφισβητείς την ορθή εφαρμογή του. Ο νόμος είναι λάθος, αλλά εφαρμόζεται σωστά (κατά τη γνώμη μου πάντα) –τόσο απλό είναι.
Άρα; Τι γίνεται στην υπόθεση Τσιπρόπουλου; Η προσωπική μου γνώμη είναι πως το όλο θέμα πρέπει να εστιαστεί στο κατά πόσο το επίμαχο κείμενο έθιγε (προκαλούσε οποιαδήποτε οικονομική ή ηθική βλάβη, εξύβριζε κ.λ.π.) τον Λιακόπουλο. Κατά πόσο (και αν), το επίμαχο κείμενο ήταν σατυρικό ή υβριστικό. Έχοντας διαβάσει πολλά ποστ των funel θέλω να πιστεύω πως το επίμαχο κείμενο (ή τα επίμαχα κείμενα) θα θεωρηθούν σατυρικά (όπως και είναι, άλλωστε) και η υπόθεση θα λήξει.
Αν τώρα θέλει κανείς να συζητήσουμε περί του τι θα μπορούσαμε να κάνουμε –εμείς οι bloggers, για να δημοσιοποιήσουμε την κατάσταση, έχω την άποψη πως θα έπρεπε να επικεντρωθούμε στον Λιακόπουλο. Είδα πολλούς να αναδημοσιεύουν κείμενα των funel στα blogs τους, αυτό είναι κάτι προς τη σωστή κατεύθυνση. Γιατί τελικά, ο στόχος θα πρέπει να είναι η γελοιότητα της μήνυσης και όχι η ορθή εφαρμογή του νόμου.
Και επειδή ήρθε η κουβέντα στο πρακτέο –έχω μια απορία. Γιατί οι bloggers έχουμε τόσο πρόβλημα να ξετρυπώσουμε πίσω από τις οθόνες μας; Γιατί η κίνηση της Αμαλίας δεν συνοδεύτηκε από κάποια διαδήλωση, ας πούμε; Κάποια πορεία προς το Υπουργείο Υγείας … δεν ξέρω.
Γιατί η υπόθεση Πολύδωρα (στην οποία συμμετείχα –επειδή την θεώρησα μια πρώτη επίδειξη δύναμης των bloggers) δεν βγήκε στους δρόμους –δίπλα στις διαδηλώσεις που γίνονταν εκείνο το διάστημα;
Γιατί να μην πάμε να φωνάξουμε έξω από το βιβλιοπωλείο του Λιακόπουλου; Δεν θέλουμε να γίνουν γνωστές οι θέσεις μας;
Τι είναι πιο αποτελεσματικό; Ένας βομβαρδισμός από ποστ ή μια διαδήλωση; Και στην τελική –μην το ζυγίζεις, δεν χρειάζεται. Ένας βομβαρδισμός από ποστ και μια διαδήλωση δεν είναι πιο αποτελεσματικά αν γίνουν και τα δύο μαζί –από το να γίνει μόνο ένα από τα δύο;
Από τη μικρή εμπειρία μου στον χώρο, έχω την εντύπωση πως τα ελληνικά blogs είναι χώροι με περιορισμένη αναγνωσιμότητα. Δυο –τρεις φίλοι και τέσσερις –πέντε περαστικοί (στην καλύτερη περίπτωση) μας διαβάζουν. Τι νομίζουμε δηλαδή, πως γράφουμε σε κάποιο μέσο πανελλαδικής εμβέλειας;
Η ζωή είναι εκεί έξω κι εδώ, απλά αναπαριστούμε την πραγματικότητα. Μην φτάσουμε σε σημείο να την αντικαταστήσουμε κιόλας!
Egidio Gherlizza- Τζέφυ και Τσέρυ
-
Ο Egidio Gherlizza είναι ένας καλλιτέχνης για τον οποίο μιλούν ελάχιστα,
ωστόσο ο πιο τυχερός χαρακτήρας του, ο αλήτης Σεραφίνο, κατάφερε να γίνει
μια μ...
Πριν από 5 μήνες
51 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:
Δεν θεωρώ και τόσο μάταιη την κίνηση με τα ποστ για την Αμαλία γιατί είδα να το αναφέρουν στα δελτία ειδήσεων. Από κει και πέρα, ναι έχεις δίκιο, δεν αρκεί. Θα έπρεπε να γίνουν πολλά περισσότερα και όχι μόνο για την υπόθεση της Αμαλίας.
Όσο για τον χαφιεδισμό, τα σχόλια είναι περιττά πιστευώ.
Τώρα τα είδα.
Ο ανώνυμος που ανέβασε στο μπλογκ της Αμαλίας links από κάποια blog (ανάμεσα τους και το δικό μου) έβαλε και κάποια αποσπάσματα από το κείμενα. Βέβαια τα αποσπάσματα αυτά ακολουθούσε ένας ολόκληρος συλλογισμός. Δε γαμιέται. Πες ότι τρώγεται αυτή η καφρίλα. Το συνηθίζουν και οι δημοσιογράφοι να απομονώνουν φράσεις για να δημιουργούν εντυπώσεις. Με όποιον δάσκαλο καθίσεις άλλωστε…
Ο μαλάκας όμως (αν δεν είναι ο ίδιος) που στα σχόλια του Yperoptix άλλαξε το κείμενο της Bonnie είναι αξεπέραστος.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...
Montressor, δεν θεωρώ ούτε εγώ μάταια την κίνηση που έγινε. Οτιδήποτε γίνεται είναι καλύτερο από το τίποτα και σίγουρα η συγκεκριμένη κίνηση μόνο μάταια δεν ήταν. Το αντίθετο μάλιστα. Κι αν είχε συνέχεια -ακόμα καλύτερα. Ναι, τα σχόλια για τον κάθε χαφιέ περιττεύουν -απλά δεν μου πήγαινε να μην επισημάνω πως κάποιοι άνθρωποι (μέσα σε αυτός ΔΕΝ είμαι εγώ στη συγκεκριμένη φάση) συκοφαντήθηκαν.
lex, η αναφορά σου σε δημοσιογραφικές πρακτικές είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ζουμί του θέματος. Κοντεύουμε να γεμίσουμε Εισαγγελάτους και Τριανταφυλλόπουλους εδώ μέσα. Για το κείμενο της Bonnie, δεν σου κρύβω πως -όταν το είδα -απόρησα γιατί το άφησε ο helix και στεναχωρήθηκα που δεν υπήρχε κάποιο σχόλιο από κάτω, που να λέει τι ακριβώς έγινε.
marquee, δεν ξέρω αν είναι "επιτέλους" ή "αρκετά πια". Ακόμα γελάω με το χτεσινό σου τηλεφώνημα αθώο μου παιδί!
ναι η αληθεια ειναι οτι ημουν αρκετα αθωος εκεινη την στιγμη. βεβαια μερικες φορες η αθωοτητα ειναι το αντιθετο της πραγματικοτητας που ως γνωστον οφειλεται στην ελειψη αλκοολ.απο την αλλη δεν υπηρχε περιπτωση να καταλαβω τι διαβαζα, οποτε λεω "δεν κανω κανα τηλεφωνο ή θα τα ακουω κι αυτο διπλο - με εκο;"
ενιγουεις εφτιαξα μετα το κειμενο οπως το διαβαζα πριν κανω το τηλεφωνο -και για ωρες μετα- και τοτε αρχισα να βγαζω ακρη...
το ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ παει στην ομορφη υπενθυμιση οτι αυτη η παπαρια που γραφω τωρα ειναι μεσο κι οχι η ζωη η ιδια και οτι τα πραγματα ακομα λυνονται στο δρομο και οτι ακομα τρωμε και αγγιζουμε και αγαπαμε και χυνουμε και χεζουμε και μυριζουμε και βρωμαει η αναπνοη μας -απ'την πεινα- και γαμω το κερατο μας.
και ενταξει το ξερω οτι ολοι τα ιδια λεμε εδω μεσα. αλλα απλα ξεχναμε οτι σε καμια δεκαρια χρονακια αν μας βγαλουν την πριζα θα καθομαστε ολοι να κοιταμε στις οθονες και θα λεμε σα χαζοι καλημερες και καληνυχτες πιο μονοι απ'τους μονους.
κατα τ'αλλα το μεσο γαμει... σαν μεσο. αλλα οι λυσεις για ολα ειναι ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ αλλου. ΕΠΕΙΤΕΛΟΥΣ το λοιπον.
I'd rather rub a fresh wound with cooking salt than pay attention to any of these trolls.
Για τους χαφιεδες πραγματικα δεν υπαρχουν λογια. Ειναι πραγματικα η αποδειξη οτι σε καθε μικρο-κοινωνια υπαρχει και ενα ποσοστο διαταραγμενων ατομων που η ανωμαλη συμπεριφορα τους παιζει ρυθμιστικο/σταθμιστικο ρολο και εξισσοροπει τα πραγματα. Μονο να τους λυπασαι αξιζει. Σε αλλη περιπτωση να το παρεις στην πλακα αλλα το να μην σεβαστουν ουτε τη μνημη μιας νεκρης, ντροπη...
Για το θεμα της διαδηλωσης, ειναι ακριβως αυτο που σκεφτομουν απο την πρωτη μερα της κοινητοποιησης.Γι'αυτο και δεν σχολιασα πουθενα το θεμα της αμαλιας, ουτε εδωσα συλληπητηρια στο μπλογκ της. Μια διαδηλωση/ενημερωση για το θεμα της αμαλιας θα ηταν πιο εποικοδομητικη απο το θεμα του πολυδωρα. Για ενα θεμα που αφορα υπουργο ολοι εχουν αποψη, ειναι λιγο πολυ γνωστη η συμπεριφορα του. Για την αμαλια γνωριζει ολοκληρη η (σχετικα μικρη) ελληνικη μπλογκοσφαιρα αλλα οχι ολοι οι ελληνες. Σε μια κοινωνια που ειδικα οι ηλικιες 40+ σε μεγαλο ποσοστο δεν σερφαρουν ή και αν σερφαρουν δεν ειναι αυτονοητο οτι μπλογκαρουν, ενα ενημερωτικο φυλλαδιο στους δρομους ειναι καλυτερο απο 1 μερα αφιερωμενη στην αμαλια.
Τελος (εγραψα πολλα γαμωτο) κατι ασχετο με τα προηγουμενα αλλα σχετικο με αυτο που κλεινεις το ποστ σου. Για καποιους μπορει να ειναι αυτονοητο οτι τα μπλογκς ειναι χωροι με περιορισμενη αναγνωσημοτητα, υπαρχουν ομως καποιοι νομιζουν οτι δημιουργησαν κινηματα. Θα το πω γιατι θα σκασω. Αναφερομαι στο g700 οπου κυριολεκτικα γραφουν 10 ατομα και οι τυποι ειναι ετοιμοι να κατεβασουν κομμα στις εκλογες.Χωρις πλακα, το εχουν πει. Θριαμβος της βλακειας και της μετριοτητας, επειδη το θεμα το βρηκε πιασαρικο η ελευθεροτυπια και ο χρυσοχοιδης και εγραψαν δυο αραδες γι'αυτο.
Εντάξει Marquee κι ένα "επιτέλους" από μένα γιατί το σχόλιό σου λέει και πάλι, περισότερα από το ποστ μου. Οι παππούδες μας είχαν τα καφενεία και γκρίνιαζαν "μωρέ με κάνεις εμένα υπουργό για μια βδομάδα; θα δεις πως θα τα φτιάξω όλα". Τα εγγόνια τους έχουν τα μπλογκς για τον ίδιο σκοπό.
razz, συμφωνώ μεν -αλλά ακόμα μου δίνει στα νεύρα η συκοφαντία.
nihardal, τον βλέπεις τον marquee από πάνω; Γι΄αυτόν σου έλεγα τις προάλλες πως τον ανάγκασα να ανοίξει μπλογκ με εκβιασμό -δες τον γιατί έτσι θα καταλήξεις κι εσύ.
Δεν πολυσυμφωνώ πως η ύπαρξη των κάθε λογής προβληματικών παίζει ρυθμιστικό/σταθμιστικό ρόλο. Απλά, ίσως να δείχνει κάποια κοινωνική παθογένεια -μέχρι εκεί όμως.
Η γνωστοποίηση του θέματος στα πεζοδρόμια θα ήταν, όντως, κάτι σημαντικό. Αλλά έχω κάποιες απορίες σχετικά με το θέμα -τέλος πάντων.
Τι είναι το g700; Οι 300 του Λεωνίδα παρέα με τους Θεσπιείς; Ειλικρινά δεν το ξέρω το ζήτημα. Πάντως, έχω μια καχυποψία σε φάσεις που βλέπει θετικά ο Χρυσοχοϊδης -μην ξεχνάμε πως ακόμα εμπλέκεται με την κατηγορία πως έγιναν, όσο ήταν αυτός υπουργός, ιατρικά βασανιστήρια στον Ξηρό.
Οταν πρωτοείδα τα βρισίδια στο τελευταίο ποστ της Αμαλίας, δεν πίστευα στα μάτια μου.
Πόσο μαλάκας μπορεί να είναι κάποιος;
Περισσότερο από όσο μπορείς να φανταστείς Σκύλε μου. Θυμίσου την επόμενη φορά που θα βρεθούμε με τίποτα μπύρες ανάμεσα -να επιχειρήσω να κάνω κάποια προσέγγιση του μεγέθους. Αν και η μαλακία είναι σαν την ψωλή του κόκκορα (συγνώμη για τα γαλλικά μου). Πετάγεται από εκεί που δεν το περιμένεις.
εγω δεν πηρα χαμπαρι τι εγινε, φυσικα...
δεν καταλαβα για ποιον μιλαμε, δεν ηξερα οτι εγινε αυτο που περιγραφεις
---
δε με σοκάρει αλλά με αηδιάζει
---
τελικά νομίζω πως η ιδέα του μπλόγκινγκ έχει αρχισει να με ξενερωνει - πάλι
ήταν κατι που ξεκινησε ωραια, αλλα αν ειναι να κατανταει συνωνυμο ξεφτιλας, ποιος ο λόγος;
---
θα μιλησουμε - δεν μπορω να διαβασω πιο πισω για να μπω στο κλιμα
Το βασικό Μητσάκο είναι η προσπάθεια δαιμονοποίησης κάθε άποψης που διαφέρει από την κυρίαρχη και αυτό εμφανίζεται πλέον και στον χώρο των μπλογκς. Κι ότι δεν υπάρχει το φτιάχνουμε -κάνει π.χ. ένα ποστ η bonnie που λέει γιατί δεν θα σηκώσει ποστ για την Αμαλία, το κλείνει με την φράση "στο κάτω -κάτω δεν είμαι παρά μια άρρωστη γαμιόλα", παίρνει ο ξεφτιλισμένος το ποστ, αλλάζει το "είμαι" σε "ήταν" για να το περιφέρει στα σχόλια διαφόρων και voila! Ο παππούς του ο Γκαίμπελς θα ήταν περήφανος για τον κλώνο του.
πρόκειται πράγματι για αρρωστάκια φίλε, γάμησέ τους τους φλώρους
Επίσης κάποιος έγραψε ότι εδώ στα καπέλα είστε όλοι κομμουνιστές.
Πείτε μου πως δεν είναι αλήθεια, πείτε μου πως όλα είναι μια κακόγουστη φάρσα; Είστε κουμούνια; Είναι αλήθεια; Γιατί δε μιλάτε;
Είστε κουμμούνια ρε; Σφάζετε τους νοικοκυραίους με κονσερβοκούτια; Πείτε ρε την αλήθεια γαμώ το Φιντέλ σας γαμώ.
:-P
ναι ρε, είμαστε κομμούνια και φυτοφάγοι, υπάρχει πρόβλημα ρε;
ΥΓ: ποιος είναι ο Φιντέλ;
:ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
Mi xeirotera!
mi xeirotera
...
@The Motorcycle boy:
Τι είναι πιο αποτελεσματικό; Ένας βομβαρδισμός από ποστ ή μια διαδήλωση; Και στην τελική –μην το ζυγίζεις, δεν χρειάζεται. Ένας βομβαρδισμός από ποστ και μια διαδήλωση δεν είναι πιο αποτελεσματικά αν γίνουν και τα δύο μαζί –από το να γίνει μόνο ένα από τα δύο;
***
Να κάνεις αισθητή την παρουσία σου μέσω της οθόνης σου, όχι, δεν γίνεται. Ούτε να καταστείς υπολογίσιμη δύναμη! Αυτά αποδεικνύονται μόνο στο δρόμο.
Κατά τα λοιπά συμφωνώ μαζί σου και θα έθετα και άλλο ένα ερώτημα. Πόσοι απ΄ όσους εξέφραζαν την οργή και την αγανάκτησή τους στο blog της Αμαλίας και της ζητούσαν συγγνώμη "που δεν γνώριζαν" (!!!) εάν καλούνταν για προσφορά αίματος ή αιμοπεταλίων (σε καθημερινή βάση) από τους οικείους της, θα ανταποκρίνονταν στην πρόσκληση? Λόγω προσωπικού, οδυνηρού μου βιώματος, είμαι σε θέση, πιστεύω, να σας βεβαιώσω ότι δεν θα προσερχόταν (ποσοστιαία) ούτε το 1%... Θλίψη.
τι ωραία - τι κάλά
η μαγκια και το νταηλίκι εδω μέσα πάει σύγνεφο (με η χωρις παντελόνια, θα σας γελάσω).
οι καλύτεροι καυγάδες.
απειλές; με το τριαξονικό.
στο κάτω-κάτω όλοι οι Τσαρλς Μπρόνσον του διαδικτύου με ένα ctrl-alt-del δέρνουν τους πάντες.
κομπλεξικοί τυφλοπόντικες.
γαμήστε και καθόλου γιατί δεν σας βλέπω καλά.
αλήθεια, για το κοριτσάκι που χάθηκε γιατί δεν λέμε τίποτα?
που να βρίσκεται, άραγε?
τι να κάνουμε όμως που στην Αντις Αμπέμπα δεν υπάρχουν blogs.
πεθαίνουν και αυτά καθημερινά απο aids.η απο την πείνα που είναι και πιο κλάσικ.
η ανοχή, η υπερβολή και η τζάμπα μαγκιά θα μας συνοδεύουν για παντα πατριωτες.
ευτυχείτε.
υγ: mboy, είσαι παλιοχαρακτήρας και ελπίζω να σου καούν τα μεξικανικά που τρως και να πάρει φωτιά ο φούρνος σου.
Ούτε εγώ πήρα τίποτα χαμπάρι..ο μικρόκοσμός μου με έχει συναρπάσει τελευταία..και το λαπτοπ μου με είχε μέχρι σήμερα εγκαταλείψει..αλλά εντύπωση δεν μου κάνουν δυστυχώς ή ευτυχώς τα όσα αναφέρεις..δίκιο έχεις, ναι ναι το ξέρουμε αυτό..αλλά από εκεί και πέρα, πες μου καλέ μου ΜΒ πώς γίνεται να βγουν πίσω από τις οθόνες τους και να πάνε στο νεκροταφείο για να χαιρετήσουν την αμαλία και έξω από το βιβλιοπωλείο του λιακόπουλου για να διαμαρτυρηθούν, όσοι υποστηρίζουν με πάθος περίσιο τις κινήσεις αυτές..ουφ..
Στομάχη, συνήθως έτσι το βλέπω κι εγώ όταν πρόκειται για μένα. Αλλά αυτή τη φορά πήρε και άλλους η μπάλα (κυρίως) άλλους και πάει για μαζικό το φαινόμενο. Πάντως, μου κάνει εντύπωση οτι πολύς κόσμος δεν θέλει να ξέρει, δεν θέλει να μπλεχτεί.
Lex, τι εννοείς "στα Καπέλα είστε ..."; Εσύ νομίζεις πως δεν είσαι στα Καπέλα φίλε μου; Έχεις το μίασμα ρε -κόλλησες! Έγινες κι εσύ κομμουνιστής (νια νια νιανια νια). Και τέλος -όχι δεν σφάζουμε πια με κονσερβοκούτια, σφάζουμε με το βαμβάκι. Τόση γεννετική μετάλλαξη που έχει πέσει -είναι πιο αποτελεσματικό.
Στομάχη 2, πότε έπεσε γραμμή να γίνουμε φυτοφάγοι ρε γαμώτο; Πάμε για διάσπαση να μου το θυμηθείς! Θα γίνει της Βάρκιζας εδώ μέσα (έχει κάτι ταβέρνες, μούρλια!) Ο Φιντέλ ήταν ένα κοπρόσκυλο που είχε μια θειά μου -γιατί θέλει να το γαμήσει ο άλλος, δεν κατάλαβα!
Μητσάκο, δεν θα σε απογοητεύσουμε. Τα χειρότερα έπονται -προηγούμενα των χείριστων.
Betty, το ίδιο περίπου λέμε παιδί μου. Απλά επειδή δεν θέλω να μπω στην κουβέντα "διαδήλωση ή ηλεκτρονική διαμαρτυρία" λέω ναι και στα δύο. Αρκεί να υπάρχει στο παιχνίδι και η φυσική μας παρουσία -διάβαζε διαδήλωση ή οτιδήποτε σχετικό. Αυτό με τα αιμοπετάλια το έχω διαπιστώσει κι εγώ -όπως τα λες είναι. Και δεν το παίζω κάπως -έχω κωλώσει σε τέτοια φάση και μου έχουν βγει όλες οι άσχετες φοβίες, άστα να πάνε ... Βασικά πάντως, νομίζω πως το πρόβλημα έγκειται στο να ξεκολλήσουμε τον κώλο μας από την πολυθρόνα. Κι αυτό μοιάζει συνήθως αδύνατο.
Γιαν Τόνιτς, χωρίς παντελόνια καθότι ο καλός μαλάκας γράφει με το σώβρακο (για να έχει εύκαιρη την τσουτσού του). Ε, τώρα, αν ο άλλος την τραβάει όσο γράφει -με τι όρεξη να πηδήξει;
Στην Αντις Αμπέμπα δεν έχει σημασία αν πεθαίνουν ρε. Ότι δεν υπάρχει στις ειδήσεις δεν υπάρχει γενικότερα. Άμα δεν το πει ο Χατζηνικολάου δεν είναι in. Είπε ο Χατζηνικολάου για Αντις Αμπέμπα; Δεν είπε.
Και μη με απειλείς εμένα με μεξικάνικα γιατί θα σε πάω την άλλη φορά σε ταϋλανδέζικο και θα ρίξεις το δάκρυ κορόμηλο (με κουκούτσι). Εγώ δε μασάω σε τέτοια όπως ξέρεις γιατί "ακούω τον παφλασμό των κυμάτων" φίλε.
queerdom μου, δυστυχώς (και πολύ απλά) δεν γίνεται. Γκρινιάζω και εκλιπαρώ κάποιον να με βάλει να φάω τις μαλακίες που υποστηρίζω. Περιμένω να δω ένα ποστ που θα δίνει ένα γαμημένο ραντεβού "την τάδε ώρα στο τάδε μέρος να κάνουμε κάτι" κι αυτό το κάτι να μην είναι πάρτυ των μπλόγκερς. Θα μου πεις -"και γιατί δεν το κάνεις εσύ, γιατί δεν το προτείνεις". Και θα σου απαντήσω πως με τους φίλους μου βρίσκομαι συχνά-πυκνά. Αλλά οι περισσότεροι από τους υπόλοιπους, αν τους καλούσα σε κάτι τέτοιο δεν θα έρχονταν γιατί ο κόσμος δεν πάει με τους αριστερούς, για να μην τον χαρακτηρίσουν.
Δεν έχασες τίποτα που δεν πήρες χαμπάρι -τζάμπα θα χαλιόσουν.
αν με θυμώνει κάτι-από λίγη προσωπική πίκρα το λέω,και μόνο-είναι που εξαγριώθηκαν όλοι τώρα!τώρα!για τον καρκίνο,και την αισρή κατάσταση στα νοσοκομεία.όταν δηλαδή κοντινό μου συγγενικό πρόσωπο ήταν 40 μέρες σε κώμα και δεν ενδιαφερόταν κανείς πριν 30 χρόνια ήταν όλα άγια;όταν η μισή μου οικογένεια έκανε εμετό από τις χημειοθεραπείες;τώρα ανοίξαν μπλογκς;τώρα θυμώνουν για τα νοσοκομεία όταν η μάνα μου κοιμόταν στο πάτωμαμ δίπλα στον δικό της άνθρωπο;όταν οι γιατροί έλεγαν,τι να κάνουμε;ε μότο;τώρα;
ε όχι.όχι.
cherry, κι εμένα από αυτό πήγαν και οι δυο παππούδες μου. Και μάλιστα δίπλα μου, στο ίδιο δωμάτιο.
Τέλος πάντων -αυτό που θα σου απαντούσαν υποθέτω, είναι πως καλύτερα τώρα παρά ποτέ. Εντάξει, δεν διαφωνώ -τώρα, έστω τώρα. Αλλά ρε γαμώτο -όχι βγάλαμε ένα ποστ και καθαρίσαμε! Αυτό μου τη δίνει ρε συ. Και το είπα πιο πάνω -μακάρι να με διαψεύσουν, μακάρι να με βάλουν να καταπιώ κάθε λέξη που έγραψα. Πρώτος θα το χαρώ -ειλικρινά.
Για το θέμα της Αμαλίας έχουν λεχθεί πολλά, θα μπορούσαμε να πούμε περισσότερα και το χειρότερο ίσως είναι πως δεν θα πούμε και κάτι καινούριο. Τα καλύτερα κείμενα περι Αμαλίας τα δίαβασα στα blogs των DCD και Γρινιάρη, πιάνανε το πρόβλημα εκεί που υπάρχει η ρίζα του, στο νεοέλληνα.
Κατά τα άλλα έχω πολλά ερωτηματικά για την αποτελεσματικότητα που έχουν οι συγκεντρώσεις και οι πορείες πλέον. Νομίζω ότι λόγω κατάχρησης σε αυτή τη χώρα τις έχουμε απαξιώσει τελείως. Η αίσθηση που έχω πιάσει πολλές φορές από τους τριγύρω της πορείας είναι το "άντε τελειώνετε, έχουμε και δουλειές".
Κανένας δεν ενδιαφέρεται πλέον να μάθει γιατί είναι στο δρόμο όσοι είναι. Οι διάλογοι των εκτός της πορείας είναι συνήθως του τύπου:
-Έχει πορεία στο κέντρο.
-Ωχ, σοβαρά? Το έχουν κλείσει?
-Δεν ξέρω, είχε κάτι μπάτσους.
-Γινανε επισοδεια?
-Δε νομίζω μωρέ, καμιά 100 άτομα ήτανε.
Κανένας δεν ρωτάει πλέον γιατί γίνεται μία πορεία. Γιατί διαδηλώνουν οι 100. Έχουν δίκιο, άδικο, είναι με την πλάτη στον τοίχο, είναι απλά γραφικοί?
Κάποτε γινότανε πορείες γιατί έπρεπε να διπλώνεις την εφημερίδα που έπαιρνες από το περίπτερο. Πλέον γίνονται για τον ΠΑΟΚ, για τις ταυρτότητες, γιατί δεν ανανεώνουν συμβάσεις σε 100 χασομέρηδες του δημοσίου κλπ κλπ.
Atron κι εγώ διάβασα κάποια πολύ ενδιαφέροντα ποστ για την Αμαλία και χάρηκα με τον ντόρο που έγινε για το θέμα.
Αν αμφισβητείς την αποτελεσματικότητα των διαδηλώσεων, τότε τι να πούμε για την αποτελεσματικότητα των ομαδικών ποστ -σωστά; Εκτός αν υποστηρίζεις πως έχουν περισσότερη απήχηση 100 κοινά ποστ από οτι 100 άτομα στο δρόμο.
Όντως, η διαδήλωση με την κλασσική της μορφή έχει χάσει πολύ σε απήχηση. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικού είδους εκδηλώσεις στον δρόμο. Χάπενιγκ, ενημερωτικά φυλλάδια σε περαστικούς ... χίλια δυο.
Δες τι γράφει η betty παραπάνω. Εκεί είναι το όλο θέμα -στο πόσο είμαστε διατεθειμένοι να χάσουμε τη βόλεψή μας για κάτι που υποστηρίζουμε.
Α ναι -για την υπόλοιπη θεματολογία των διαδηλώσεων που απαξιώνεις, συμφωνώ. Αλλά δεν είναι ακριβώς "100 χασομέρηδες του δημοσίου που δεν τους ανανεώνουν τις συμβάσεις". Σκέψου να σε έχουν προσλάβει σε μια δουλειά, να δουλεύεις για μια 10ετία, να σου λένε πως δεν θα χάσεις τη δουλειά σου και ακόμα περισσότερο θα μονιμοποιηθείς, να σου ζητάνε να υποβάλλεις χαρτιά, να τα δέχονται, να ανακοινώνουν οτι είσαι δημόσιος υπάλληλος, εσύ να κάνεις πάρτυ ... Και την επόμενη μέρα να σε απολύουν με το σκεπτικό οτι "ναι μεν προσληφθήκατε, αλλά όχι άμεσα -ΟΤΑΝ βρούμε θέση και ΟΤΑΝ βρούμε λεφτά θα σας πάρουμε -μέχρι τότε, για τα επόμενα 1, 2, 102 χρόνια καθίστε σπίτι σας και περιμένετε".
Κι αυτό δεν έχει να κάνει με το πόσο χασομέρης ή υπερεργατικός είσαι -εντάξει;
Η μάνα μου που μένει στην επαρχία και πλησιάζει το πι-σι μόνο για ξεσκόνισμα, είχε ακούσει για την Αμαλία. Αν είχε γίνει μία πορεία 100 ατόμων στο κέντρο της Αθήνας πιστεύεις θα το άκουγε? Μήπως υποτιμάμε πολύ τις οθόνες μας? Αν, όπως αναφέρεις, συνδιάζονται και με κινητοποιήσεις όπως φυλλάδια και ενημέρωση του κόσμου με οποιονδήποτε τρόπο, ακόμα καλύτερα.
Το ήξερα ότι θα κλωτσήσεις με τη φράση των "100 χασομέρηδων", ίσως μαλακία μου, έπρεπε να είμαι πιο σαφής. Οι "100 χασομέρηδες", είναι οι άχρηστες τσαμπουκά προσλήψεις του δημοσίου που γίνονται ρουσφετολογικά χωρίς να χρειάζονται. Ή ακόμα χειρότερα, μεθοδεύονται από τους μόνιμους καρεκλοκένταυρους με την καραμέλα της μονιμοποίησης ώστε να τους φορτώνουν τη δουλειά.
Όταν πας σε μία δουλειά με σύμβαση ορισμένου χρόνου ξέρεις ότι έχει ημερομηνία λήξης. Αν πιστεύεις ότι σου τάζει ο κάθε πολιτικάντης γίνεσαι θύμα από μόνος σου. Όπως στρώνουμε κοιμόμαστε...
Και εκεί ακριβώς είναι η ρίζα του κακού που έλεγα για τον νεοέλληνα. Αν μονιμοποιηθώ σταματάω να φωνάζω. Δεν με νοιάζει αν χρειάζομαι ή όχι εκεί, δεν με νοιάζει αν θα φάω μία θέση από κάποιον που διαβάζει 6 μήνες για τον διαγωνισμό, δεν με νοιάζει αν υπάρχουν άλλοι 5 για την ίδια δουλειά, δεν με νοιάζει γενικά. ΕΓΩ βολεύτικα!
Aron, για να μην κάνω αυτή την κουβέντα, έλεγα στο ποστ "ναι και σε δικτυακή δράση ναι και σε κινητοποίηση στο δρόμο". Αλλά, τέλος πάντων, μου δίνεις την ευκαιρία να ανοίξω κάποιο σχετικό θέμα:
Δηλαδή, ο στόχος της δικτυακής κινητοποίησης ήταν να ακούσει ο κόσμος για την Αμαλία; Εντάξει, το άκουσαν και λυπήθηκαν -σου λέω εγώ. Και μετά; Τίποτα. "Α, την καημένη την κοπέλα τι της έτυχε! -ο Πλούταρχος είναι αυτός; Πάχυνε καλέ!" Κάπως έτσι.
Αν ο στόχος ήταν η ευαισθητοποίηση μέσω ΜΜΕ θα έπρεπε κάποιοι να βγουν και να μιλήσουν. Να πουν γιατί έγινε η όλη φάση -για ποιο πράγμα διαμαρτύρονται. Και μη μου πεις οτι η μητέρα σου κατάλαβε τον σκοπό της διαμαρτυρίας -ε;
Από την άλλη -αν πήγαινε κόσμος και πέταγε σκατά (λέμε τώρα) στο Υπουργείο Υγείας ή στο κοντινότερο νοσοκομείο (παράδειγμα είναι -μην κολλήσεις) δεν θα το έπαιζαν τα κανάλια; Και δεν θα αποκτούσε μεγαλύτερη δημοσιότητα; Γιατί; Μα προφανώς γιατί τα κανάλια θέλουν εικόνα. ΕΙΚΟΝΑ. Και τα μπλογκς είναι κείμενο και όχι εικόνα. Άντε να φτάσει μέχρι εφημερίδες η απήχησή τους -αλλά ποιος διαβάζει ΤΕΤΟΙΕΣ εφημερίδες;
Κοίτα τώρα τι γίνεται με το δημόσιο. Έχεις φτιάξει (όχι εσύ -όλοι μας και όλοι τους) ένα σύστημα μέσα στη διαφθορά και μετά ζητάς από τον άλλο να συμπεριφερθεί με ήθος, στη σχέση του με το σύστημα. Είναι σα να ζητάς να σου βάλει νόμιμο τόκο ο τοκογλύφος, σα να ζητάς παραστατικά από κλεπταποδόχο και βεβαίωση πως η ηρωίνη δεν σκοτώνει από πρεζέμπορα. Ε, δεν γίνονται αυτά!
Και όταν συναλλάσσεσαι με ένα διεφθαρμένο σύστημα -είναι υποκρισία να σου ζητάνε ευθύνες γιατί ΕΣΥ λειτουργείς ανήθικα. Τι θα πει ανήθικα; Θα πει να δίνεις φακελλάκι για να χειρουργηθεί πιο γρήγορα ο δικός σου, να μπαίνει με βύσμα στο δημόσιο ... όλα τα σχετικά.
Γι΄αυτό κι εγώ λέω πως είναι θέμα συνολικής οπτικής. Συνολικής των πραγμάτων και συνολικής της κοινωνίας. Κι αν εσύ περνάς εντάξει και μπέϊκα στην κοινωνία, έτσι όπως είναι, δεν έχεις κανένα λόγο να κοντράρεις. Πουθενά. Εσένα (γενικά το λέω) σε βολεύουν τα φακελλάκια και τα βύσματα. Αν τώρα αυτά που γίνονται σε ενοχλούν -σε ενοχλούν συνολικά. Φακελλάκια, βύσματα, παπαρολογίες των πολιτικών, τζιπάκια και τζάμπα μαγκιά στις ταβέρνες κ.λ.π. Και όταν σε ενοχλούν πράγματα -βρίσκεις τι πρέπει να κάνεις.
μοτο στη θεωρία όλα καλά,ναι.η μόνη λύση-για μένα έτσι;είναι να αρνηθεί ο καθένας μας να δώσει φακελάκι.αν όλοι το κάνουν,τέλειωσε.το ζήτημα είναι,πως όταν ο δικός σου,κυρίως νέος,άνθρωπος,υποφέρει,θα δώσεις γιατί δε δίνεις σημασία στα λεφτά,σωστά;είσαι και πατέρας,αν ήσουν σε ένα τέτοιο δίλημμα;να εγχειριστεί το παιδί ή η γυναίκα σου;και είναι ζήτημα ζωής και θανάτου;
και κάτι αλλο,αν και φλυαρώ.Μήπως πρέπει όλοι μας να αφήσουμε τους γονείς της να την πενθήσουν με την ηρεμία τους μόνοι,όπως πρέπει;μπορεί να μαι και λάθος,μα δεν είναι αυστηρά ιδιωτικό το θέμα;
είμαι ίσως πίσω σε ορισμένα θέματα,ίσως κ΄νω και λάθος.
cherry, αυτό που λες ήταν και μια βασική διαφωνία μου στην όλη κίνηση. Ένα από τα συνθήματα ήταν "μη δίνεις φακελλάκι, μην παίρνει φακελλάκι". Έλεγα σε κάποιο σχόλιο (αυτό που αναδημοσίευσε ο μαλάκας που άλλαξε το ποστ της bonnie) πως δεν μπορείς να ζητάς από τον κόσμο να μη δίνει φακελλάκι -είναι ανέφτικτο με τις υπάρχουσες συνθήκες. Για τους ίδιους λόγους που κι εσύ επικαλείσαι. Και για λιγότερους ακόμα. Γιατί όποιος κρατάει στα χέρια του την υγεία σου είναι σε θέση ισχύος. Και δεν μπορείς να απαιτείς από τους γιατρούς να μην παίρνουν φακελλάκι -ζούμε σε μια σκατοκοινωνία που το κυνήγι του χρήματος είναι αυτοσκοπός. Πως θα πείσεις τον άλλο να αρνηθεί το χρήμα που έρχεται να τον βρει; Με τι επιχείρημα; Τον όρκο του Ιπποκράτη ή τις παναθρώπινες αξίες; Πήγαινε να αγοράσεις ένα κιλό κρέας ή μια καινούργια BMW με τις πανανθρώπινες αξίες και έλα μετά να μου πεις πόσο κοστολογούνται.
Για τον σεβασμό του προσωπικού πένθους -έχεις επίσης δίκιο. Ομολογώ πως δεν είχα προλάβει να το σκεφτώ -καλά έκανες και το έθιξες.
Κοντολογίς, συμφωνώ απολύτως με το σχόλιό σου και δεν κάνεις κανένα λάθος -μακάρι να "φλυαρούσαν" κι άλλοι σαν κι εσένα.
όταν οι γονείς μου πήγαν στο Καρολίνσκα στη Σουηδία για εγχείρηση λεπτή,είπαν από δω στον πατέρα μου,"μη διανοηθείς να δώσεις λεφτά,ούτε για ευχαριστώ,γιατί θα σε διώξουν".
Μιλάμε βέβαια για το καλύτερο νοσοκομείο της Ευρώπης,εδώ,ουτοπία.
@ motorcycle boy:
Δεν έχω την ικανότητα να σε βάλω να φας τα λόγια σου, γιατί γαμώτο με το μεγαλύτερο μέρος της ανάλυσης σου συμφωνώ.
Θα επισημάνω μόνο - όσο πιο τηλεγραφικά γίνεται - τα παρακάτω:
Ακόμα κι αν "στενά" νομικά έχεις δίκιο για το θέμα του Αντώνη και του Blogme , το Δικαστήριο μπορεί και πρέπει να ερμηνεύσει τον Νόμο. Σε περιπτώσεις συκοφαντικής δυσφήμισης από έντυπα έχουν υπάρξει στο παρελθόν κάθε είδους αποφάσεις. Άρα δεν είναι μονόδρομος και σίγουρα χαμένη φάση. Το γεγονός είναι πως επειδή αυτή είναι η πρώτη δίκη για ένα τέτοιο θέμα, είναι σημαντική. Η συγκέντρωση υπογραφών, η παρουσία (εμπειρογνωμόνων) μαρτύρων, σε συνδυασμό με ένα πλήθος στο ακροατήριο μπορεί να κάνει την διαφορά.
Στο θέμα της Αμαλίας, το πρώτο που με ενόχλησε δεν ήταν η παρουσία των χαφιέδων, αυτή ήταν εν πολλοίς αναμενόμενη, αλλά το πόσο εύκολα μασήσανε πολλοί και μπήκαν στο παιχνίδι τους.
Το δεύτερο ήταν η γκρίνια και η μαλακία "μας κόψανε από contributors για να φορέσει κάπελο το ΠΑΣΟΚ στην κίνηση". ΧΕΣΤΗΚΑ ακόμα κι αν έγινε έτσι. Οι δυο πιτσιρίκες από την Σαλονίκη που πήρανε σβάρνα τα νοσοκομεία με τα φυλάδια που τυπώσανε μόνες τους μού φτάνουνε για τώρα, τους βγάζω το καπέλο... Αύριο ή μεθαύριο θα τα πάμε καλύτερα. Τότε να συζητήσουμε και την πορεία, αν θέλετε και με χάπενινγκ και με ξυλοπόδαρους. Ας έχουμε όμως πρώτα πόδια, ας κουνηθούνε τα πράγματα ακόμα και ηλεκτρονικά.
Επειδή μάλλον είμαστε της ίδιας ηλικίας σου θυμίζω πως στα 80'ς είχαν αρχίσει να μαζεύονται υπογραφές σε χαρτί για τις φάλαινες. Και η ποσότητα των ανθρώπων που κόλωνε να υπογράψει ήταν τεράστια. Για τις φάλαινες, ρε πούστη! Οι τετρακόσιες υπογραφές ήταν απόλυτη επιτυχία!
Τώρα με την ευκολία του mail μαζεύεις για πλάκα τετρακόσιες, δες το Art Athina που είναι και εντελώς φρέσκο και στήθηκε από άσχετους.
Η επισκεψιμότητα των μπλογκς είναι μικρή, ναι, αλλά είναι εναλλακτικό μέσο και κυρίως μένει ενεργό για πάντα. Για σύγκριση. Ακόμα τα μεγάλα ΜΜΕ δεν "τα έχουν κλάσει" από τους μπλογκερς, αλλά μάγκα μου όταν το κράξιμο μένει στο Διαδίκτυο για πάντα, η συμπεριφορά τους σιγά-σιγά θα αλλάξει.
Γιατί επιτείνει την κρίση αξιοπιστίας που περνάνε από τις επιλογές τους. Και η εικόνα του top δημοσιογράφου με την στολή του αρχηγού των μπάτσων, όταν θα την τρακάρεις μετά από τρία και τέσσερα χρόνια στην αναζήτηση στο Google, θα τον κάνει ακόμα πιο αναξιόπιστο (φαντάζομαι πως έχεις δει το photoshop στο οποίο αναφέρομαι).
Μεταβατικά, τα Μέσα θα προσπαθήσουν να προσεταιριστούν τους μπλογκερς . Και κάποιοι θα κάνουν καριέρα, ας το κάνουνε, καλύτερα να την φτιάξουνε έτσι παρά κάνοντες πίπες για να πρωτογράψουνε στον Ευαγή Οργανισμό.
Η μεγαλύτερη χαρά μου στην κινητοποίηση για την Αμαλία ήταν το "Ευχαριστώ, δεν θα πάρουμε" της "Συντονιστικής", όταν τους την πέσανε να βγούνε στο γυαλί και η Ανακοίνωση Τύπου που έβγαλε αμέσως μετά με ύφος "Μακριά Κουφάλες και Σας Ευχαριστούμε".
Θα δούμε πολλά. Το έργο τώρα ξεκινάει και ευτυχώς η μπάλα είναι σ' αυτό το γήπεδο, όχι στο διπλανό...
Καλά, είπα παραπάνω πως θα είμαι τηλεγραφικός και το ξέσκισα. Sorry!
Εγώ πάντως, τα καλύτερα post για την καημένη την Αμαλία -εννοώ αυτά με τα οποία συμφωνώ- τα διάβασα στης Razz, στον Καλτσόβρακο και ΦΥΣΙΚΑ στης Bonnie.
Και εννοείται πως ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ από τα τρια blogs ΔΕΝ άφησα σχετικό σχόλιο.
Α! Ξέχασα να σου πω ότι σε γενικές γραμμές συμφωνώ και με το πολιτισμένο και διαλεκτικό post σου, MotosakoBoy. Αλλά αυτά είναι περισσότερο για να τα συζητάμε φιλικά μεταξύ μας (και αυτό ίσως να ταίριαζε και στην περίπτωση της Bonnitas), διαφορετικά αποκτούν αυτόματα δικαίωμα γνώμης επί των *δικών* μας συζητήσεων και οι ανώνυμοι-ανώριμοι-μαλάκες που ζουν ανάμεσά μας.
Εγώ γι' αυτό δεν έγραψα τίποτα... αλλά αυτό δεν με εμποδίζει να θαυμάζω τύπους σαν εσένα ή την Bonnita, τον Καλτσό ή την Razz που τολμούν να διαφοροποιηθούν.
Αν δεν με διακατείχε τόση αηδία για τον κόσμο που με περιβάλλει (επίκτητη ιδιότητα από την εποχή που συνειδητοποίησα ορισμένα πράγματα περί blogging), ίσως το έκανα κι εγώ.
pikei, πρώτα χάρηκα για το "συνομήλικοι" και μετά για το σχόλιό σου -αυτό θα το παραδεχτώ.
Για την υπόθεση Τσιπρόπουλου -έχεις δίκιο εν πολλοίς. Όμως, σκέψου κάτι. Μιλάμε για ευθύνη του αγκριγκέιτορ που ο νόμος την αποδίδει, αλλά στην πραγματικότητα δεν υφίσταται. Σκέψου την υπεράσπιση να ρωτάει το δικαστή "τι θα κάνατε αν, αντί για το κείμενο των funel, ο αγκριγκέιτορ οδηγούσε σε σελίδα παιδικής πορνογραφίας;" Πάει η ιστορία και ψάξε να βρεις το δίκιο σου.
Ποιος είναι ο σκοπός μας; Να απενοχοποιήσουμε τους αγκριγκέιτορς ή να αθωωθεί ο άνθρωπος; Αν θέλουμε το πρώτο πρέπει να ζητήσουμε αλλαγή του νόμου γιατί είναι πλέον απαρχαιωμένος. Αλλά αυτό δεν το ζητάς σε μια δικαστική αίθουσα.
Αν όμως θέλουμε να αθωωθεί ο Τσιπρόπουλος, η γνώμη μου είναι πως θα πρέπει να εστιάσουμε στη σάτυρα. Το έκανε ο Πανούσης, το έκανε ο Χάρυ Κλυν και αυτοί που ρεζιλεύτηκαν ήταν οι μηνυτές. Θυμάσαι τη δίκη για το "κι εγώ σ΄αγαπώ γαμώ το Χριστό μου" (με την κολοσσιαία ατάκα του Πανούση "η τέχνη δεν ακριβολογεί κύριε πρόεδρε γιατί αν ήταν έτσι θα υπήρχε ένα μόνο χελιδόνι και η άνοιξη θα ήταν είδος διατίμησης") και τη μήνυση του Σαρτζετάκη στον Κλυν; Κάτι τέτοιο λέω -κι εκεί το θέμα ήταν πιο σοβαρό γιατί μπλέκονταν μέσα και τα θεία.
Η γνώμη μου είναι -έτσι; Δεν πάει να πει πως έχω αυτομάτως και δίκιο.
Εντάξει, ο καθένας λέει το μακρύ και το κοντό του "κίνηση τροφοδοτούμενη από το ΠΑΣΟΚ" και δυο αυγά Τουρκίας. Χέστηκα για τη μαλακία που κουβαλάει ο καθένας -αλλά με ενοχλεί που τέτοιου είδους μαλακίες, προβοκάτσιες, δίκη προθέσεων και όλο το σχετικό ρεπερτόριο κυκλοφορούν τριγύρω μου και έχουν πλήθος αποδεκτών.
Ήταν αναρχικοί αυτοί που μάζευαν τις υπογραφές τότε φιλαράκο -μαλλιάδες, δε θυμάσαι; Πως να υπογράψει ο κάθε νοικοκύρης;
Δεν πρότεινα ποτέ να μη γίνει η όλη φάση για την Αμαλία και δεν κάθισα να υπολογίσω τα κέρδη. Από το τίποτα, ακόμα και το λίγο είναι κάτι παραπάνω. Απλά είπα -μακάρι να τραβήξει το όλο ζήτημα και να μη λειτουργήσει κατασταλτικά, σε στυλ "κάναμε το χρέος μας και ως εδώ ήταν". Χαίρομαι με τις κοπέλες που μοίραζαν φυλλάδια (δεν το ήξερα) -ΔΕΝ πιστεύω στη δυναμική του μέσου, όσο αναφορά τα μπλογκς (το γιατί είναι μεγάλη κουβέντα), αλλά ελπίζω να είμαι απλά ένας δύσπιστος απαρχαιωμένος τύπος που δεν βλέπει καλά.
Τηλεγραφικός στον "σεντόνια"; Γίνονται αυτά φίλε μου; Χεχε
Μανταλένα, για τη bonnie και τη raz συμφωνώ απολύτως. Καλτσόβρακο δεν διάβασα -αλλά, για να το λες, δίκιο θα έχεις.
Δεν θέλω να τα συζητάμε μόνο μεταξύ μας ρε γαμώτο σκεπτόμενοι πως αν τα γράψουμε θα εμφανιστεί ο κάθε απίθανος μαλάκας να παίξει το πουλί του από κάτω. Γενικά δεν είμαι διατεθειμμένος να αλλάξω τίποτα, επειδή κάποιος άλλος είναι κομπλεξικός. Και δεν είδα πουθενά να γράφουν πως άλλαξαν το ποστ της bonnie -αλλά το ποστ αλλαγμένο το είδα! Δε γουστάρω τέτοια ρε!
Το να καταπίνεις την αηδία που συνεπάγεται ο κάθε μαλάκας εδώ μέσα -αποτελεί, κατά τη γνώμη μου, σημείο επικράτησης του μαλάκα. Ε όχι ρε συ! Φοβόμαστε να περπατήσουμε στους δρόμους γιατί οι μπάτσοι περιμένουν να παίξουν το παιχνιδάκι τους πάνω μας -δεν θα αρχίσουμε να φοβόμαστε να μιλήσουμε κι εδώ μέσα.
Κι εγώ έχω βαρεθεί τον κάθε ψυχάκια, γι΄αυτό δεν ασχολούμαι όταν γράφουν για μένα. Αλλά αυτό ήταν διαφορετικό.
Μωρέ και οι δυο τρεις κοντοκουρεμένοι όταν ζητάγαμε υπογραφές τότε, τον ίδιο πούλο παίρναμε. Μας περνάγανε για "Χιλιαστές" που ήταν ακόμα χειρότερο. Έπαιζε γερά το "Σύνδρομο Της Χούντας" έτσι και βάλεις την υπογραφή σου έμπλεξες, δίπλωνε την εφημερίδα προς τα μέσα και πορέψου.
Το μέσο μπλογκς είναι δυναμικό. Οι μπλογκερς τώρα, παίζεται... θα δείξει όταν "καθίσει η σκόνη".
Είπαμε συνομήλικοι, αλλά δεν σε κόβω για απηρχαιωμένο, ούτε για μύωπα. Δύσπιστος καλά κάνεις και είσαι.
Τέλος, σαφώς και δεν μπορώ να υπαγορεύσω στον Αντώνη πως να αθωωθεί, αλλά θα προτιμούσα να επισημανθεί το "κενό νόμου" σ' αυτήν την δίκη και να ξεκαθαρίσει το τοπίο με τα links. Να μπει το θέμα των aggregators και μετά να έχουμε χώρο για τσαμπουκά στην αλλαγή του νόμου.
Χάρηκα που τα είπαμε. Κάνεις ωραία κείμενα και με βάζεις στο λούκι να συμφωνήσω ή να διαφωνήσω. Αυτό οφείλω να το παραδεχτώ...
Κοντοκουρεμένοι; Πάνκιδες και σκινάδες; Αλήτες!
Σαφώς το μέσο είναι δυναμικό (όπως κάθε μέσο), εγώ αναφερόμουν σε αυτά που βλέπω γύρω μου, στα ελληνικά μπλογκς. Για κάτι άλλο -δεν έχω στοιχεία για να μιλήσω.
Προφανώς δεν πρόκειται να πούμε εμείς στον Τσιπρόπουλο πως θα υπερασπιστεί τον εαυτό του -είπαμε να είμαστε ψώνια, αλλά όχι και τόσο! Απλά, έχω την αγωνία μη σώθει το μέσο αλλά την πληρώσει ο άνθρωπος. Θα προτιμούσα να αθωωθεί στα μουγκά και να μην τραβιέται ο άνθρωπος -παρά να γίνει ντόρος για τον νόμο περί τύπου που ισχύει και στα μπλογκς, αλλά αυτός να φάει καμιά καταδίκη και να ξεπαραδιαστεί.
Κι εγώ χαίρομαι να τα λέμε -αυτός είναι ο λόγος που υπάρχουν τα μπλογκς άλλωστε. Τα μπλογκς σαν κι αυτό που θέλω να έχω -εννοώ.
@Mboy:
"Betty, το ίδιο περίπου λέμε παιδί μου".
Το ίδιο ακριβώς λέμε, εγώ δεν ήμουν αρκούντως σαφής.
Το καλύτερο κείμενο κατά τη γνώμη μου ήταν εκείνο του Πιτσιρίκου. Ιδιαιτέρως το σημείο στο οποίο επισημαίνεται η προσωπική ευθύνη του καθενός μας και η άρνηση έμπρακτης εναντίωσής μας στη σαπίλα και τη διαφθορά μέσω της ψήφου μας. Η απουσία πολιτικής συνείδησης και ορθών κριτηρίων είναι μία από τις ουσιαστικές αιτίες της κακοδαιμονίας μας.
Betty, συμφωνώ με την απουσία πολιτικής συνείδησης (δεν έχω πρόβλημα αν το κάνουμε "συνείδησης γενικότερα") αλλά μην μπερδεύουμε τις εκλογές με αυτό. Το να πιστεύουμε πως τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν μέσω της εκλογικής διαδικασίας μοιάζει σα να ισχυριζόμαστε πως η ζωή μας θα αλλάξει αν βγει η τάδε ή η δείνα Μις Ελλάς (ή Μίστερ Ελλάς -το ίδιο κάνει). Μην ξεχνάμε πως "αν οι εκλογές μπορούσαν να αλλάξουν τα πράγματα θα ήταν παράνομες", όπως έλεγε και ο παππούς Κάρολος.
Η ευθύνη είναι σαφώς προσωπική, αφού το σύστημα αποτελείται από εμάς. Και το χειρότερο είναι οτι πιστεύουμε πως γκρινιάζοντας στα καφενεία (βάλε και μπλογς) ή, ακόμα χειρότερα, ψηφίζοντας μεταξύ δύο ίδιων, ή παρακολουθώντας τις ειδήσεις στην τηλεόραση, θα αλλάξουμε αυτά που μας ενοχλούν.
εμείς πάντως περιμένουμε δυο νέους εθελοντές τη Δευτέρα. είπαν οτι ευαισθητοποιήθηκαν από την πρωτοβουλία μέσω νετ. για χώρους όπως αυτός που εργάζομαι, που ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ εθελοντής παραπάνω να έρθει, η διαφορά είναι μεγάλη σε πολλά επίπεδα, κάτι έγινε.
πέρα από τις πέρσοναλ λεπτομέρειες την άποψή μου την ξέρετε, μην την ξαναλέω, το θέμα δεν παίζεται στα ποστ αλλά ΑΛΛΟΥ -κι αυτό όσο περισσότεροι το καταλάβουν όσο το δυνατόν πιο σύντομα, τόσο το καλύτερο για όλους μας.
Μόλις ανακάλυψα ότι έχει γίνει κάλεσμα για κατέβασμα στους δρόμους!
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=1389
Επίσης, βλέπω ότι δεν είμασταν ούτε ένα ούτε δύο τα άτομα που βγήκαν 1η Ιούνη σε νοσοκομεία κλπ. Όταν είχα πρωτοδεί το μπάνερ, βέβαια, νόμιζα ετοιμαζόταν μαζική διαμαρτυρία-διαδήλωση. Τελικά, η μαζικότητα εκδηλώθηκε σε ηλεκτρονικό επίπεδο μόνο. Θα μπορούσα να πω, όμως, ότι ο συνδυασμός των δύο που αναφέρεις επιτεύχθηκε.
@Mboy:
Και με αυτή σου την επισήμανση περί απουσίας συνείδησης (πολιτικής, ταξικής, κοινωνικής, γονεϊκής, φιλοζωικής, οικολογικής, κ.ά.) θα συμφωνήσω αλλά και με όλα τα υπόλοιπα που αναφέρεις.
Γι αυτό και παραμένει για μένα αναπάντητο το ερώτημα πώς θα "αλλάξουν" τα πράγματα από τους ίδιους ακριβώς ανθρώπους? Και πολύ εύστοχα αναφέρει ο Πιτσιρίκος ότι εάν περιμένεις την αλλαγή από ΠΑΣΟΚ και ΝΔ είναι σαν να περιμένεις στο σκυλάδικο να ακούσεις το Αξιον Εστί! Δεν θα συμβεί αυτό ποτέ! Εάν η δυσαρέσκειά μας δεν εκφραστεί στην κάλπη, τότε τι?
Υ.Γ. Η τηλεόραση αναδεικνύεται για μια ακόμη φορά δε, μέγας πρωταγωνιστής των εξελίξεων και ισχυρό μέσο ΜΑΖΙΚΗΣ διαμόρφωσης συνειδήσεων. Η Αμαλία υπήρξε επειδή προέβαλε τον αγώνα της η τηλεόραση.
Τον κόσμο των ζωντανών από τον κόσμο των μελλοθανάτων τους χωρίζει μια λεπτή γραμμή. Και μεταφορικά αλλά και κυριολεκτικά (η πύλη του νοσοκομειακού ιδρύματος). Όποιος ήρθε αντιμέτωπος με το Θάνατο, όπως εγώ, μπορεί να με καταλάβει. Όλοι όσοι ηλεκτρονικά διαδήλωσαν και εξέφρασαν την οργή και αγανάκτησή τους για το σύστημα (για το οποίο όλοι μας, ναι, είμαστε συνυπεύθυνοι) αλλά και τη συμπαράστασή τους στην Αμαλία και στην περιπέτειά μας, γνωρίζουν ότι ακόμα και σήμερα σε όλα τα νοσοκομεία της χώρα δεκάδες συνάνθρωποί μας βιώνουν το Τέλος τους λεπτό το λεπτό. Τι κάνουν? Μήπως ευαισθητοποιημένοι πλέον (κατά τι, έστω) αποφάσισαν να γίνουν δωρητές οργάνων? Οχι. Μήπως εθελοντές αίματος και παραγώγων αυτού (αιμοπεταλίων, πλάσματος)? Οχι. Μήπως ακόμα σεβόμενοι την τελευταία εκπεφρασμένη θέλησή της ενίσχυσαν οικονομικά την ΕΛΠΙΔΑ? Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να πληροφορηθούμε ποιο το ποσό που συγκεντρώθηκε.Ποιο, λοιπόν, το συμπέρασμα που εξάγεται? Οτι η κινητοποίηση του τραγικού γεγονότος και η προβολή του από τα ΜΜΕ δεν ωφέλησε στο να συνειδητοποιήσουμε σε βάθος το πρόβλημα και τις διαστάσεις του. "Κοινωνική απάθεια". Έτσι λέγεται κατά τη γνώμη μου το μεγαλύτερο και πιο επικίνδυνο καρκίνωμα...
Καλημερίζω.
raz, αυτό που λες είναι όντως σημαντικό. Αν έστω και ένα άτομο κινητοποιήθηκε -ενεργοποιήθηκε από την όλη κίνηση, όντως κάτι έγινε. Αλλά πάλι καταλήγουμε στο ίδιο -καλή είναι η ηλεκτρονική κινητοποίηση για αρχή ΑΡΚΕΙ να ακολουθείται από ενέργειες, οποιοδήποτε σχετικού τύπου, εκεί έξω.
Παπί, μακάρι και μπράβο σε όσους βγήκατε στα νοσοκομεία. Πολλά μπράβο.
Betty, θα συμφωνήσω απόλυτα με το υστερόγραφό σου. Τόσο απόλυτα όσο δεν φαντάζεσαι.
Από εκεί και πέρα -δεν είναι θέμα ατόμων, αλλά συστήματος. Το σύστημα που δημιουργεί τον απελπισμένο μετανάστη, τον φοβισμένο μικρομεσαίο, τον απαξιωμένο ασθενή (το σύστημα που στερεί από τους ανθρώπους την αξιοπρέπειά τους με λίγα λόγια), είναι το ίδιο σύστημα που δημιουργεί τους φαύλους (στην καλύτερη περίπτωση) πολιτικούς. Μόνο που το σύστημα είμαστε εμείς οι ίδιοι. Διάβασε στο πλάι το "Προσεγγίζοντας την κραυγή" για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το τι εννοώ.
σε ενα μονο θεμα θα σταθω, ασχετο απο το κυριως θεμα
για τους δωρητες οργανων
συνειδητα δεν ΔΗΛΩΝΩ δωρητης οργανων
η φιλη μου η Ε. θα ειχε μοιρασει τα οργανακια της αν δεν ειχε πειστει η αδερφη της πως ακομα δεν πρεπει να τη βγαλουν απο το μηχανημα
τωρα η Ε. ειναι καλα, μια χαρα, κι εχουν περασει 5 χρονια
οι γιατροι επεμεναν να την "αφησουν να φυγει, να δοθουν τα οργανα, να σωθουν αλλοι με το θανατο της"
αλλα δεν πεθανε
εγω λοιπον το λεω μονο στους δικους μου, να γινω δωρητης αμα ερθει εκεινη η ωρα, αλλα σε εντυπο δεν το δηλωνω που να μου κανουν φαλαγγα!
---
ασχετο, αλλα θα έσκαγα αν δεν το ελεγα
"Από εκεί και πέρα -δεν είναι θέμα ατόμων, αλλά συστήματος. Το σύστημα που δημιουργεί τον απελπισμένο μετανάστη, τον φοβισμένο μικρομεσαίο, τον απαξιωμένο ασθενή (το σύστημα που στερεί από τους ανθρώπους την αξιοπρέπειά τους με λίγα λόγια), είναι το ίδιο σύστημα που δημιουργεί τους φαύλους (στην καλύτερη περίπτωση) πολιτικούς."
Thank you. Αυτη ακριβως ειναι η ουσια. Η λεξη κλειδι ειναι η ηθικη.Οταν τα παντα εχουν σα σκοπο το οικονομικο κερδος,οταν ο μακιαβελισμος ειναι κατι δεδομενο, περιμενουμε αληθεια μαζικη κινητοποιηση για θεματα σαν της αμαλιας? Απλα καποια ξεχασμενα αντανακλαστικα αγγιχτηκαν στιγμιαια, κι αυτα μεχρι να χτυπησει ο φουρνος μικροκυμματων ή να αλλαξει καποιος καναλι στην τιβι.Η στιγμιαια συμπονοια περναει ξαφνικα στη λιθη.
ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑ.Οτι δεν αγγιζει τον κωλο μας, δεν ειναι προβλημα.Τα ιδια λεγαμε για τους "ανθρωπους" στις φυλακες. Τα ιδια για τους "ανθρωπους" μεταναστες. Τους καλυπτει ενα σεντονι αδιαφοριας. Το ιδιο ισχυει και για τους αρρωστους που πεθαινουν ΑΔΙΚΑ(το λεω και ντρεπομαι γιατι απο προσωπικο βιωμα το συνειδητοποιησα προσφατα). Πρεπει να ταρακουνηθουμε για να ξυπνησουμε.
Επανερχομαι στο αρχικο και λεω οτι το θεμα ειναι οτι η καθημερινοτητα του τροπου ζωης μας βασιζεται στην ανηθηκοτητα. Ειναι η αποθεωση των εαυτουληδων.
Μηπως ομως δεν ειναι αναμενομενο να ειναι τεοια η ζωη μας? Τι περιμενουμε εφοσον (οπως πολυ σωστα λεει ο Huntington στη "συγκρουση των πολιτισμων") ο δυτικος τροπος ζωης δεν επικρατησε στον κοσμο εξαιτιας της ηθικης και της ανωτεροτητας των ιδεων του αλλα γιατι ασκησε συστηματικα οργανωμενη βια και στηριχτηκε στην συνειδητη αφαιμαξη και εξαθλιωση του τριτου κοσμου.
Ενιγουει, μαλλον καπου ξεφυγα και το εχασα. Συγνωμη για το ιδεολογικο μανεφεστο.Συνοψιζω με μια φραση: "και οταν παψουμε να νοιαζομαστε ο ενας για τον αλλον, εχουμε παψει να ειμαστε ανθρωποι"
Μητσάκο η δωρεά οργάνων είναι μεγάλη κουβέντα. Δεν έχω κι εγώ αποκρυσταλλωμένη άποψη -άλλωστε είμαι τόσο υποβαθμισμένος οργανικά που δε νομίζω πως θα ήθελε κανένας να έχει κάποιο όργανό μου. Εκτός ίσως από το μυαλό μου, να το βάλουν μαζί με άλλα 9 και να φτιάξουν μυαλό για ένα εξάχρονο παιδί (με μειωμένες απαιτήσεις σταδιοδρομίας, έτσι;)
nihardal, δεν το έχασες καθόλου -το αντίθετο μάλιστα. Μάλλον οτι το (ξανα)βρήκες θα έλεγα. Αυτό ακριβώς υποστηρίζω κι εγώ -πως αλλαγή εκ βάθρων δεν γίνεται αν δεν αλλάξει το βάθρο. Κι αυτό είμαστε εμείς όλοι.
Πάρα πολύ καλή επισήμανση, συμφωνώ απόλυτα στο ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να βγούμε απ' το καβούκι μας και να βγούμε συλλογικά στους δρόμους. Και σε παρέες κατα καιρούς έχω υποστηρίξει την άποψη ότι τα blogs πρέπει να μετατραπούν σε μπλοκ διαμαρτυρίας και κινητοποιήσεων.
Θεωρώ πάντως, οτι το πρόβλημα δεν είναι τόσο το οτι μένουμε στο καβούκι μας -αυτό μπορεί να γίνεται λόγω φόβου, αμηχανίας, βαρεμάρας ξερωγώ. Το πρόβλημα είναι οτι όντας μέσα, νομίζουμε πως είμαστε έξω και έχουμε πιάσει τον παπά από τ΄αρχίδια.
Ο κόσμος, καλό θα ήταν να κινητοποιείται και να διαμαρτύρεται για τα σκατά που τρώει -άσχετα αν έχει ή όχι μπλογκ. Απλά, τα μπλογκς διαθέτουν έναν ψευδεπίγραφο αέρα προοδευτισμού -οπότε, η αδράνεια καρφώνεται πιο πολύ.
Ρε, τώρα τα πήρα χαμπάρι αυτά που λες.
Πού έγινε τέτοια προβοκάτσια; Δώσε link αν υπάρχει ακόμα.
Ρίξε μια ματιά στα σχόλια στον helix εδώ και ειδικά στο "κοίτα τι γράφουν οι $#%$#$#": http://yperoptix.blogspot.com/2007/06/blog-post.html
και μετά κάνε παραβολή με το κανονικό ποστ της bonnie:
http://bon-and-cly.blogspot.com/2007/05/blog-post_1639.html
Παλιός καλός φασισμός του ανώνυμου που ζει για τους όχλους φίλε.
Το να διαφωνείς (ακόμα και πολύ έντονα) με κάτι που γράφει κάποιος και να τον "λούζεις" ακόμα, είναι ένα δεκτό και κατανοητό.
Το να παραποιείς αυτά που έγραψε, είναι Ο φασισμός και Η υποκρισία.
Κόπρανα στις φάτσες τους ρε.
Ρε φίλε το ανέφερα για δυο λόγους:
1. Γιατί το συγκεκριμένο σχόλιο θα προτιμούσα να σβηστεί, αφού αποτελεί περιύβριση νεκρής.
2. Γιατί αυτός που έχει φάει τη λάσπη είναι ανύποπτος σχετικά με το τι λένε για την πάρτη του. Γι΄αυτό σβήνω σχόλια που γίνονται στο μπλογκ μου και αφορούν άλλους ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ. Γιατί δεν έχω την απαίτηση να διαβάζει όλος ο κόσμος το μπλογκ μου, ούτε την όρεξη να τρέχω να ειδοποιώ τον καθένα που βρίζεται.
Μη χαλιέσαι -δεν έχουν φάτσες αυτοί, οπότε δεν μπορείς να πετάξεις και τίποτα. Μηδέν από μηδέν μας κάνει μηδέν, λέγανε στο σχολείο.
Δημοσίευση σχολίου
Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!