Τρίτη, Μαΐου 05, 2009

Δικαίωμα στη μπουρμπουλήθρα

Άκουσα οτι ακυρώθηκαν από το Πρωτοδικείο Ρόδου οι γάμοι των ομοφυλόφιλων ζευγαριών που έγιναν πριν κάνα χρόνο περίπου στην Τήλο –πράγμα που δείχνει οτι η δικαιοσύνη στη χώρα μας αργεί, αλλά δεν συγχωρεί. Κι επειδή είναι ωραίοι τύποι οι δικαστές, χιουμορίστες να πούμε, φρόντισαν να βγάλουν την απόφαση ακύρωσης των γάμων την ίδια μέρα που οι βουλευτές της Ν.Δ. αποφάσισαν να μην περάσει από δίκη ο Παυλίδης!

Άκουσα επίσης οτι τη γλίτωσε ο δήμαρχος που έκανε τους γάμους –γιατί ρε παιδιά; Δεν του είχε έρθει φιρμάνι από τον Σανιδά το οποίο χαρακτήριζε την τέλεση των γάμων «άκυρη, ανίσχυρη και παράνομη»; Είχε, λέει, ο δήμαρχος γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου του Δήμου και γι΄αυτό προχώρησε στην τέλεση των γάμων –σώπα ρε μεγάλε! Εδώ ολόκληρος Σέρφινγκ Μπορντ σου βγάζει απαγορευτικό απόπλου και προειδοποιητικό –που πας εσύ με μια γνωμοδότηση; Μου θυμίζει η όλη φάση κάτι πέναλτι τραβηγμένα από τα μαλλιά, τα σφυρίζουν οι διαιτητές και για να μην καρφωθούν οτι ήταν μούφα η ανατροπή του επιθετικού δεν εφαρμόζουν τον κανονισμό περί αποβολής του αμυντικού που έκανε το πέναλτι. Ρίξτε και στον δήμαρχο κυρ-δικαστές μου, τι φοβάστε δηλαδή; Μην κατέβει η κερκίδα και σας πλακώσει στις μάπες;

Κοίτα τώρα πως πάει η φτιάξη περί πολιτικών γάμων ομοφυλοφίλων, για να μαθαίνεις:

1.Όντως, από πουθενά -Αστικό Δίκαιο, Οικογενειακό Δίκαιο, Σύνταγμα, Αιόλου, Πατησίων -δεν απαγορεύονται ρητά οι γάμοι μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου. Δεν αναφέρονται φύλα σε κανέναν νόμο, δεν περιλαμβάνεται τίποτα σχετικό στις απαγορεύσεις τέλεσης γάμου.
2.Όντως, επιτρέπεται η ελεύθερη δραστηριότητα και σύναψη σχέσεων μεταξύ των πολιτών αρκεί να μην θίγονται τα χρηστά ήθη.
3.Όντως σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες επιτρέπεται ο πολιτικός γάμος μεταξύ ομοφυλοφίλων και στις ΗΠΑ επιτρέπεται (ή απαγορεύεται) ανάλογα με την Πολιτεία.

Τι μας λένε όλα αυτά; Τίποτα απολύτως, επειδή ακριβώς λένε τα πάντα.

Εξηγώ:

Αν οι νόμοι και η διεθνής πρακτική αρκούσαν για να διευθετηθεί μια κατάσταση θα χάνανε τη δουλειά τους οι δικαστές και οι δικηγόροι κι αυτό δεν είναι ηθικά σωστό, καθότι άνθρωποι είναι και αυτοί –σπουδάσανε, ιδρώσανε, αγόρασαν κουστουμάκια δίκουμπα... Πως θα ξεχρεώσουν; Ραδίκια στις λαϊκές θα πουλάνε με τα Πιέρ Γκαρντέν;

Εντάξει, θα πεις, ωραία όλα αυτά –όμως μη χάσουμε και το προφανές! Το οποίο είναι οτι οι ομοφυλόφιλοι έχουν δικαίωμα να παντρευτούν, να χωρίσουν, να βάλουν βάσανα στα κεφάλια τους όπως ακριβώς και οι ετεροφυλόφιλοι –σωστά; Λάθος νομίζω -και μόνο προφανές δεν είναι το παραπάνω. Λογικό –ναι, θέμα ισότητας –ναι, δίκαιο –ναι, ανθρωπιστικό –ναι, προφανές –όχι!

Γιατί το λέω αυτό;

Επειδή θυμάμαι τη συζήτηση στη Βουλή περί Συμφώνου Συμβίωσης. Σου υπενθυμίζω οτι το συγκεκριμένο Σύμφωνο κατοχυρώθηκε νομοθετικά ΜΟΝΟ για τα ετερόφυλα ζευγάρια. Γιατί αυτό;

-Η Νέα Δημοκρατία υποστήριξε πως η κατοχύρωση Συμφώνου Συμβίωσης για τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια αντίκειται στα χρηστά ήθη και, σε κάθε περίπτωση, η ελληνική κοινωνία δεν είναι έτοιμη για τέτοια νομοθετική ρύθμιση.
-Το ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΡΙΖΑ τάχθηκαν υπέρ του Συμφώνου Συμβίωσης ανεξαρτήτως φύλου επειδή αυτό ισχύει στην Ευρώπη και αυτό επιβάλλει η ισονομία.
-Το ΚΚΕ τάχθηκε κατά του Συμφώνου Συμβίωσης των ομοφυλοφίλων με το επιχείρημα «δεν χρειάζεται να υπακούμε συνέχεια στις Οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης»!!
-Το ΛΑΟΣ τάχθηκε επίσης κατά, με το επιχείρημα «αν δεχτούμε Σύμφωνο Συμβίωσης μεταξύ ομοφυλοφίλων γιατί να μην δεχτούμε ανάλογο Σύμφωνο μεταξύ ανθρώπου και κατσίκας για παράδειγμα;»

Κάνε μια σούμα στο εκλογικό ποσοστό των κομμάτων που τάχθηκαν κατά του Συμφώνου –δεν έχουν ένα 40% ψηφοφόρους μαζί τους; Καθαρούς αριθμούς μιλάμε! Άρα, οι μισοί περίπου ενήλικες και ψηφοφόροι πολίτες πιστεύουν οτι η συμβίωση των ομοφυλοφίλων δεν διαφέρει από την κτηνοβασία ή αλλιώς προσβάλει τα χρηστά ήθη ή στην «καλύτερη περίπτωση» είναι απλώς μια ξενόφερτη επιταγή των ιμπεριαλιστών την οποία οφείλουμε να μην υπακούσουμε! Με άλλα λόγια, για ένα μεγάλο τμήμα της ελληνικής κοινωνίας, τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων μόνο προφανή δεν είναι.

Πάμε παρακάτω.

Οι οργανώσεις ομοφυλοφίλων τι στάση τήρησαν τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να υπερασπιστούν ένα ΠΡΟΦΑΝΕΣ δικαίωμά τους;
-Στην αρχή διαφώνησαν ανοιχτά με το προεκλογικό πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ επειδή μιλούσε για Σύμφωνο Συμβίωσης αλλά ΟΧΙ για πολιτικό γάμο και έριξαν γραμμή ψήφου στον ΣΥΡΙΖΑ που υποστήριζε τον πολιτικό γάμο.
-Κάποιες οργανώσεις έφτασαν στο σημείο να θεωρήσουν το Σύμφωνο ανεπαρκές και να μην το διεκδικήσουν καν, αποσκοπώντας αποκλειστικά και μόνο στον πολιτικό γάμο.
-Μετά τις εκλογές τα έχωσαν δημοσίως στον ΣΥΡΙΖΑ επειδή οι επηρεαζόμενοι από αυτόν δήμαρχοι αρνούνταν να τελέσουν πολιτικούς γάμους. Βρήκαν τότε ευκαιρία οι Πασόκοι δήμαρχοι, κάνανε πολιτικούς γάμους και ζήσανε αυτοί καλύτερα...
-Την περίοδο που ψηφιζόταν το Σύμφωνο Συμβίωσης στη βουλή, οι αντιδράσεις των οργανώσεων ομοφυλοφίλων ήταν περισσότερο «για τα μάτια του κόσμου», αφού, έτσι κι αλλιώς, θεωρούσαν οτι το Σύμφωνο θα το κερδίσουν στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια.
-Τώρα που ακυρώθηκαν οι πολιτικοί γάμοι –πως θα ενεργήσουν; Θα πάνε, λένε, πάλι στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια και χέστηκε το Ελληνικό Κράτος! Αν μετρήσεις τις καταδικαστικές αποφάσεις που έχουμε σαν κράτος από τα Ευρωπαϊκά θα σε πάρει ο ύπνος κι ακόμα δεν θα έχεις φτάσει στις «χωματερές».
-Είπε επίσης εκείνη η κυρία Βλάμη οτι η Εφορεία δέχτηκε την κοινή (μαζί με την σύζυγό της) δήλωση και αναρωτήθηκε πως γίνεται να δέχεται τον γάμο τους η Εφορεία αλλά όχι τα δικαστήρια! Μιλάμε για επιχείρημα τηλεπαραθύρου –κανονικό δηλαδή! Διότι, η Εφορεία όπως και κάθε άλλη δημόσια υπηρεσία, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να δέχεται τα δημόσια έγγραφα και όχι να εξετάζει την σκοπιμότητα έκδοσής τους. Αν έχεις χαρτί που σε δείχνει παντρεμένο, η Εφορεία το δέχεται. Αν σου ακυρώσει το χαρτί κάποιο δικαστήριο, η Εφορεία σου ρίχνει πρόστιμο –έτσι πάνε αυτά.

Τι έχουμε μέχρι στιγμής; Ένα μεγάλο ποσοστό της κοινωνίας το οποίο θεωρεί προσβλητική τη συμβίωση ομοφυλοφίλων και μερικές οργανώσεις ομοφυλοφίλων που, κατά τη γνώμη μου, αναλώθηκαν σε παλινδρομήσεις και κινήσεις άνευ ουσιαστικού αποτελέσματος. Έχουμε και νομικούς που θα αποδείξουν το λανθασμένο σκεπτικό ακύρωσης των πολιτικών γάμων –σιγά το δύσκολο! Η ακύρωση των γάμων είναι πράξη παράλογη και αντίθετη με κάθε έννοια ισονομίας –το ξανάγραψα νομίζω.

Ναι, όμως τι γίνεται με τα «χρηστά ήθη»; Προσβάλλονται, λέει, από τους ομοφυλόφιλους –άσε που προσβάλλεται και η ορθόδοξη χριστιανική πίστη των πολιτών της χώρας. Δεν το είπα για πλάκα αυτό το τελευταίο –μην ξεχνάς οτι το κείμενο του Συντάγματος ξεκινάει με επίκληση στην ορθόδοξη χριστιανική θρησκεία. Πως θα βγάλεις άκρη σχετικά με το αν προσβάλλονται ή όχι τα χρηστά ήθη των πολιτών;

-Μπορείς να κάνεις ένα δημοψήφισμα, να ρωτήσεις τον κόσμο αν τους ενοχλούν οι γάμοι ομοφυλοφίλων, τι λες γι΄αυτό;
-Μπορείς να ρωτήσεις τους κοινωνικούς επιστήμονες, τους ψυχολόγους και τους συνταγματολόγους, να σου πουν κατά πόσο η νεοελληνική κοινωνία είναι έτοιμη να δεχτεί αυτούς τους γάμους -πως σου φαίνεται η προοπτική;

Ίσως...

Οι παραπάνω προτάσεις έχουν το κακό οτι κανένας δεν είναι σίγουρος για τα αποτελέσματά τους. Τι θα κάνουν οι παπάδες και οι εθνικιστές αν βγει οτι η κοινωνία δεν έχει πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους; Τι θα κάνουν οι ομοφυλόφιλοι αν βγει οτι τελικά η κοινωνία προσβάλλεται από τη συμβίωσή τους;

Τσίμπησες ρε κορόιδο; Έφαγες την πατάτα περί «χρηστά ήθη» και μπήκες στη λογική τους; Δε το πιστεύω!

Διότι τα σχετικά με «χρηστά ήθη» είναι κολοκύθια αδερφάκι μου –όταν είσαι κάτοχος αξιώματος και βάζεις στην κουβέντα, ήθη, αξίες, αρχές, το κάνεις για λόγους κομπίνας. Μετριούνται ρε κόπανε τα ήθη; Ποια είναι τα «χρηστά» και ποια τα «άχρηστα»; Προσβάλλονται, λέει, από τους γκέι που περπατάνε χέρι-χέρι κι εγώ προσβάλλομαι από τα τζιπ θηριωδών διαστάσεων και από τα ζευγάρια τύπου «λαδέμπορας με μπάκα και φαλάκρα συν γκομενίτσα μπάνικη ετών 19», προσβάλλομαι από τις διαφημιστικές αφίσες που υποστηρίζουν οτι θα γίνω καλύτερος γκόμενος αν φορέσω μπλουζάκι μάρκας σκατί και τρίψω τα μούτρα μου με μαλακτική χυσαμόλη, προσβάλλομαι από τις στρατιωτικές παρελάσεις που γιορτάζουν τη σφαγή ανθρώπων... προσβάλλονται τα δικά μου χρηστά ήθη από πολλά πράγματα. Πως την είδες δηλαδή; Να μαζευτώ με τίποτα άλλους αφιονισμένους και να κλείνουμε στη φυλακή κάθε παράταιρο ζευγάρι; Να απαιτήσουμε την απαγόρευση των τζιπ και των διαφημίσεων; Να ζητήσουμε το σταμάτημα των παρελάσεων; Όχι; Γιατί;

Επειδή μάγκα μου το παιχνίδι είναι οικονομικό και η κοινωνία καπιταλιστική –μόνο ότι έχει να κάνει με φράγκα μετράει. Αναλύω:

-Έλα εδώ κυρ-δικαστή μου που ακύρωσες το γάμο. Ξέρεις πόσα θα χάσω εγώ αν δεν είμαι παντρεμένος; Τσίμπα μια μηνυσούλα επειδή δε μου δίνει στεγαστικό η τράπεζα και δώστα μου εσύ τα λεφτά καθότι η απόφασή σου μου προξενεί οικονομική ζημιά. Πλήρωσέ μου και τη φοροαπαλλαγή που θα είχα σαν παντρεμένος, πλήρωσε και τα έξοδα μεταβίβασης του σπιτιού που θα γλίτωνα, πλήρωσε και μια ηθική οδύνη. Διότι έτσι σφίγγει ο απαυτούλης του δημόσιου λειτουργού –όχι σε τηλεπαράθυρα. Αν τον κατηγορήσεις περί οικονομικής ζημιάς και του ζητήσεις λεφτά. Αυτό πήγαινε να ζητήσεις από τα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια –όχι επικύρωση των γάμων και φούμαρα. Λεφτά –εκεί πονάνε όλοι τους.
-Έλα μετά κύριε Βελόπουλε, Καρατζαφέρη ή ποιος ήσουνα εσύ που είπες τα περί κατσίκας. Εγώ τυγχάνω κάποιος Μήτσος και συμβιώνω με τον Τάκη –για πάμε στα δικαστήρια να μας πεις ποιος από τους δυο μας είναι η κατσίκα! Εσύ δηλαδή πως κάνεις αβέρτα μηνύσεις όταν σε λένε «Χίτλερ»;
-Έλα τώρα Αλέκα μου να σου ζητήσω κι εσένα μια βαρβάτη αποζημίωση επειδή «για να μην υπακούσεις στις Βρυξέλες» μου στέρησες το οικονομικό μου δικαίωμα. Έλα δω υπουργάρα δικαιοσύνης που είπες περί «χρηστών ηθών», φάε μια μήνυση και τρέχα μετά να αποδείξεις οτι έχεις στοιχεία περί προσβολής των ηθών –εσύ να το αποδείξεις, που το είπες, όχι εγώ που το αμφισβητώ –εντάξει;

Θα μου πεις –γίνονται μηνύσεις σε βουλευτές; Γίνονται κι αν αρνηθεί ο Σκέιτ Μπόρντ να τις στείλει στη Βουλή του τραβάς κι αυτού μια μήνυση, με λίγα λόγια....

ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ.

Γιατί τα λέω όλα αυτά; Επειδή οι ομοφυλοφιλικές οργανώσεις έχουν επιλέξει να παίζουν το παιχνίδι σαν ομάδες πίεσης και όχι σαν ομάδες ανατροπής. Αν θελήσουν να το δουν διαφορετικά το ζήτημα ας βγουν μαζί με τους αντιεξουσιαστές να διαμαρτυρηθούν κατά του καθεστώτος που ευνοεί την ανισότητα των ανθρώπων. Αλλά, εκτός εξαιρέσεων, οι ομοφυλόφιλοι διαμαρτύρονται για τα δικά τους θέματα, οι φεμινίστριες για τα δικά τους, οι οικολόγοι περί δασών και μολύνσεως, οι εργάτες περί μεροκάματου, οι ταξιτζήδες για λεωφορειολωρίδες και οι μπετατζήδες περί αρμοκόλλησης. Ο καθένας με τους δικούς του, ο καθένας σπασμωδικά, περιστασιακά, αποσπασματικά.

Και όλοι μαζί κάνουν μια τρύπα στο νερό, την ανοίγουν όταν ζοριστούν και την αφήνουν να κλείσει αμέσως μετά. Και μέχρι να έρθει η ώρα που θα ξανατρυπήσουν το νερό ασχολούνται αποκλειστικά με μπουρμπουλήθρες. Έτσι πάει το παιχνίδι κι όλα τα υπόλοιπα είναι κουβέντες για νανούρισμα μαχητικών συνειδήσεων.

17 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:

Ανώνυμος είπε...

Διαίρει και βασίλευε, γάμησέ τα ρε συ. Α! πρόλαβα και σχολίασα πρώτος! Είδα το Περί τυφλότητος, πολύ ενδιαφέρον, αληγορικό κάργα, δεν έχω καταλάβει απόλυτα βέβαια που το πήγαινε. Ωχ, μήπως είμαι οφ τόπικ; Μπορεί και όχι. Καλησπέρα σε αυτή τη πλατεία που μιλάνε όλοι.

Νίκος

Sotiris είπε...

Κάτσε ρε μοτοσυκλετιστή γιατί σε χάνω. Οκ, συμφωνώ ότι οι σπασμωδικές και οι μια στο τόσο αντιδράσεις είναι ανούσιες αλλά δεν είναι υπερβολικό και γραφικό να διαμαρτύρονται οι μπετατζήδες για την κουκούλα ως ιδιώνυμο ;
Και εξηγούμαι:

Συμφωνώ ότι τα κοινωνικά ζητήματα χρίζουν αντιμετώπισης και αντίδρασης από όλους, ανεξαρτήτως δουλειάς και πολιτικής σκοπιάς, αλλά για να έχει ένα κύρος στο μέσο πολίτη, γιατί αυτός είναι το target group δυστυχώς, δεν θα πρέπει η εκάστοτε αντίδραση να εκφράζεται από αυτόν που την κατέχει και μπορεί να αναλύσει γιατί είναι λάθος ή ελλιπές κάτι;
Σε διαφορετική περίπτωση, φτάνουμε σε μια κατάσταση "τα πάντα όλα", όπου η κυρά Μαρίκα από τα Ζαρουχλέικα, κατηγορεί την κυβέρνηση για τον τεχνολογικό εξοπλισμό που χρησιμοποιήθηκε στο σκάνδαλο των υποκλοπών. Με λίγα λόγια, άσχετοι με συγκεκριμένα θέματα άνθρωποι, εκφράζουν άποψη επί παντώς επιστητού.
Απότελεσμα ; Γίνονται περίγελος από τους πάντα διαβασμένους και δασκαλαμένους βαλτούς "αντιπάλους".
Αποτέλεσμα #2; Χάνεται η αξιοπιστία και το κύρος της κυράς Μαρίκας, η οποία μπορεί να ήθελε να εξηγήσει πως δούλευε το shadowing αλλά δεν το ήξερε καλά η καψερή.
Αποτέλεσμα #3; Βγαίνει ο κάθε Καρατζαφέρης και λέει ότι ένας ομοφυλόφιλος μπορεί να είναι όμοιος με μια κατσίκα... Τι να του πει εκεί ο μπετατζής ; Αν όμως εκεί βρίσκεται ένας ομοφυλόφιλος που έχει φάει παρόμοια (αυτή είναι η λέξη κλειδί πιστεύω, γιατί η επανάληψη δημιουργεί εμπειρία και μάθηση) κριτική θα του τα σούρει κανονικά και θα τον κάνει μαλάκα.

Οπότε πιστεύω ότι καθείς στον μετερίζι του, αλλά όλοι μαζί στον δρόμο. Αν και αυτό πιστεύω ότι πλέον είναι ανούσιο.
Πιστεύω ότι πρέπει να περάσει σε άλλο επίπεδο η αντίδραση για να γίνει κάτι. Από το κάψιμο και τον εξευτελισμό κάθετι που εκφράζει το κράτος μέχρι τον ένοπλο αγώνα...

The Motorcycle boy είπε...

Καλώς το Νίκο με το παγκάκι του χαχαχα. Δεν το΄χω δει ακόμα το Περί τυφλότητος καθότι είμαι λίγο χάχας και δεν τις πιάνω τις αλληγορίες ρε γαμώτο.

Μην ανησυχείς για το θέμα εδώ μέσα, το θέμα είναι μονίμως εκτός θέματος.

The Motorcycle boy είπε...

Ρε Σωτήρη φοβερός είσαι! Πως κατάφερες να αρχίσεις με λάθος υπόθεση και να φτάσεις στο σωστό συμπέρασμα; Το οποίο φυσικά είναι "όλοι στο δρόμο", τα πάντα όλα, ή αλλιώς "όλα για όλους, τίποτα για μας" που λέγανε και οι μεξικάνοι κουκουλοφόροι.

Πρόσεξε τώρα:
όσο υπάρχει αδικία και ανισότητα είμαστε αντίθετοι -ορθόν; Άρα, στο δρόμο με τους ομοφυλόφιλους, στο δρόμο με τους οικολόγους, στο δρόμο με τις φεμινίστριες, στο δρόμο με τους αντξουσιαστές. Με δυο προϋποθέσεις:
1. ΟΛΟΙ στο δρόμο. Όχι οι φεμινίστριες λούφα όταν το θέμα έχει να κάνει με την υποχρεωτική στράτευση και τούμπαλιν π.χ. Όλοι -παντού.
2. Ο άμεσα θιγόμενος κεφαλή της πορείας. Σήμερα οι γυναίκες, αύριο οι γκέι, μεθαύριο οι φαντάροι, αντιμεθαύριο οι εργάτες κ.λ.π.

Και γιατί όλα αυτά; Επειδή δεν είναι θέμα ΚΑΜΙΑΣ ομάδας πίεσης αποκλειστικά. Είναι θέμα καθεστώτος κι αυτό πρέπει να χτυπάμε. Σήμερα ταπεινώνει τους γκέι, αύριο τις γυναίκες, μεθαύριο τους φαντάρους, μετά τους χωρισμένους πατεράδες ή τους οικολόγους και πάει λέγοντας.
Όλοι έξω κόντρα στο σύστημα -απλό είναι. Γι΄αυτό τελικά κι εσύ εκεί κατέληξες φίλε στο συμπέρασμά σου.

Κι ότι αλλάξει. Κι αν δεν αλλάξει θα επιμείνουμε. Επειδή εμείς εδώ είμαστε -αυτοί θα φύγουν.

Rodia είπε...

Απίστευτο κείμενο! Συμφωνώ σε όλα τα σημεία, ακόμα και στα σημεία στίξης! :)
..όσο για το αν θα ωριμάσουμε κάποτε.. είμαι απαισιόδοξη λέμε.. Ξέρεις, μερικά φρούτα δεν ωριμάζουν ποτέ: σαπίζουν κατευθείαν πάνω στο δέντρο..
(αμάν πια με αυτό το βιολί, αν είναι έτοιμος ο λαός, αν θα καταλάβει ο λαός, κλπ κλπ, αυτή την εικόνα που μας πλασσάρουν εμείς προσπαθούμε να τη κάνουμε αληθινή με τις βλακείες μας -ο πληθυντικός αριθμός μπαίνει εξισωτικά, πραγματικά δεν ξέρω πώς να ξεφύγω από αυτό το λούκι του μοναχικού δρόμου)

The Motorcycle boy είπε...

Ευχαριστώ ρε. Και ξέρεις κάτι; Νομίζω οτι ο λαός είναι πάντα έτοιμος. Να τους ξεφορτωθεί. Γι΄αυτό και τον έχουν σε καταστολή. Τον λαό.

Germanos είπε...

Τελευταία συμφωνω απόλυτα μαζί σου και αυτο με ανησυχεί.
Σε οτι αφορα την προσωποποίηση της ευθύνης πράξεων δικαστικών ή άλλων λειτουργών τα πράγματα ειναι σκουρα για τον ιδιο λόγο.
Ασαφεις φράσεις (πχ χρηστα ηθη και εθιμα) των νόμων και ασαφεις ερμηνείες καλύπτουν τους επιτήδειους.

The Motorcycle boy είπε...

Ναι, η απόλυτη συμφωνία μόνο σε κακό μπορεί να βγει, δίκιο έχεις που ανησυχείς.

Διαφωνούμε πάντως (κάτι είναι κι αυτό) στα περί προσωποποίησης ευθυνών. Αν επικαλεστείς οικονομική βλάβη θα πρέπει Ο ΑΛΛΟΣ να αποδείξει την ορθότητα της ασαφούς πρόθεσης και όχι εσύ. Και θα πρέπει να το αποδείξει με γεγονότα -άντε να τον δούμε!

vangelakas είπε...

δέν σέ διάβασα ὁλάκερο, σόρρυ, ἁπλά ἀπορῶ κι ἐρωτώ :

Οἱ ὑπάρχοντες νόμοι καλύπτουν ἤ ὄχι κάποιο (τέτοιο) σκάλωμα;

Θέλω νά πῶ ὅτι ἀκόμα καί σέ τέτοια φάση παίζει ὑποκειμενική ἑρμηνεία τοῦ νόμου;

The Motorcycle boy είπε...

Να σου απαντήσω αφού δεν αξιώθηκες να διαβάσεις τις 4 ταπεινές και συνοπτικές Α4 σελιδούλες μου!

Ο νόμος περί πολιτικών γάμων δεν γράφει πουθενά για το φύλο των γαμεύσιμων. Άρα, με το "γράμμα του νόμου" έχουν δίκιο οι γκέι.

Έρχονται όμως οι αλλοινοί και λένε "που να σκεφτεί ο νομοθέτης οτι θα θέλανε να παντρευτούν οι τοιούτοι και να το απαγορεύσει όταν έκανε το νόμο; καθότι γάμος γκέι αντίκειται στα χρηστά ήθη -άρα, εκ της φύσεώς του απαγορεύεται".

Αυτό τώρα είναι η λεγόμενη διασταλτική ερμηνεία του νόμου -με προσέχεις;

Που είναι η κομπίνα; Στα χρηστά ήθη. Αν ρίχνεις μέσα κάτι τόσο νεφελώδες και υποκειμενικό, μπορείς να απαγορεύσεις ότι σου καπνίσει (το λέω και στο κείμενο).

Για να το εμπεδώσεις, θα σου δώσω άλλο παράδειγμα -πικάντικο, πρόσεξέ με:
Έχουμε ένα ζευγάρι όπου η γυναίκα ερεθίζεται όταν τη σπάει στο ξύλο ο άντρας, σαδομάζο κι έτσι. Τυγχάνει τώρα όταν πέφτει το βρωμόξυλο να περνάει έξω από το παράθυρο φεμινίστρια μαχητική, το παίρνει μάτι (φτιάχνεται ίσως αλλά δεν είναι της παρούσης) και ειδοποιεί τους μπάτσοι. Άσκηση σωματικής βίας, προσβολή δηημοσίας αιδούς αδικήματα που τιμωρούνται αυτεπάγγελτα -εντάξει; Πάνε στο δικαστήριο άντρας-γυναίκα και διαμαρτύρονται "γουστάραμε και τα κάναμε" -τίποτα. Τρώει ποινή ο άντρας ο μάστερ μπλάστερ!

Γιατί; Επειδή επικράτησε η ερμηνεία περί προσβολής των ηθών και περί βιοπραγίας σε βάρος της πραγματικότητας.

Betty είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Betty είπε...

Στην απόγνωσή μας, κάποτε, ζητήσαμε από τους δικηγόρους μας να μηνύσουμε τον Υπουργό ο οποίος έως σήμερα, ο αντικαταστάτης του τέλος πάντων, εξακολουθεί να σφυρίζει αδιάφορα με αποτέλεσμα τη δική μας ηθική και οικονομική εξόντωση.
Καπάκι μετά και μια αγωγή από δυο έρημους πολίτες που διέσωζαν την τιμή της ελληνικής πολιτείας, που παριστάναν τον Κλουζώ, εμπόδιζαν παρανόμους, συλλαμβάνονταν, ελλείψει κυρώσεων, αφήνονταν ελεύθεροι και σέρνονταν μετά και στα δικαστήρια γιατί εμπόδιζαν τη θεάρεστη αποστολή των πρώτων, βρεμένοι ήμασταν, ο βρεμένος τη βροχή δεν την φοβάται, βουρ λοιπόν.
Απάντηση? Ουδεμία τύχη θα είχε κάτι τέτοιο διότι θα έπρεπε να στοιχειοθετηθεί δόλος. Τώρα αν εσύ ρωτήσεις γιατί σε αυτό το μπουρδέλο που ζούμε δεν θεωρείται η αμέλεια του Υπουργού (που ναι μεν απαγορεύει σαφώς κάτι αλλά δεν προβλέπει τι να σε κάνουμε εάν σε συλλάβουμε να το διαπράττεις) εγκληματική πράξη, δεν θα ξέρω τι να σου απαντήσω.
Σε όλα τα υπόλοιπα φυσικά συμφωνώ απολύτως.

The Motorcycle boy είπε...

Δόλος ή ρατσιστική ενέργεια καλή μου Μπέτυ, δόλος ή ρατσισμός.

Τώρα βέβαια γιατί δεν είναι ρατσιστική η στάση κάποιων απέναντί σας... άλλη κουβέντα αυτό.

Ευτυχώς οι ομοφυλόφιλοι θεωρούνται ΑΚΟΜΑ θύματα ρατσιστικής συμπεριφοράς, βάλε όπου θέλεις τα εισαγωγικά. Έχουν ακόμα αυτή την τύχη ή αλλιώς δεν έχει αποκτηνωθεί πλήρως η κοινωνία μας.

Betty είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Betty είπε...

Ρατσισμός απέναντί μας?
Εξήγησέ το μου αυτό σε παρακαλώ πολύ, με ενδιαφέρει πάντοτε το τι σκέφτεσαι.
Οσον αφορά τους ομοφυλόφιλους τι να πω? Δεν ξέρω εάν θεωρούνται "θύματα" από την πλειονότητα τουλάχιστον. Εάν σου πω τι ακούω καθημερινά, είμαι απελπισμένη, πίστεψέ με. Ναι, "δεν κλαίμε, παλεύουμε", όμως εγώ μόνο να κλαίω θέλω. Για όλα.
Τώρα πάλι θα μου (ξανα)πείς "θα την κάτσουμε την βάρκα!". Ε! Γι αυτό σ΄ αγαπώ. Επειδή με βοηθάς να το πάρω πάλι απ΄ την αρχή!

u-hoo / giannis kafatos είπε...

kalimera η ατάκα για τις κατα-δικαστικές αποφάσεις που αν τις διαβάσουμε φέρνει τον ύπνο το βαθύ πολύ με συγκίνησε!
Δε θα διαφωνήσω μαζί σου στα όσα γράφεις.
Το πρόβλημα μου είναι ότι όταν μπαίνουμε στην παγίδα (τους) να εξηγήσουμε λογικά τις παπαριές - με το συμπαθειο - τα παράλογα, τότε (τους) τα καθιστούμε ... λογικά
κι αυτό με τρελαίνει! δεν (τους) αντέχω πια να πρέπει να εξηγούμε τα αυτονόητα!

The Motorcycle boy είπε...

Μπέτυ, ρατσισμός απενάντί σας βεβαίως! Σε δικαστικό επίπεδο αναφέρομαι στις κατηγορίες περί εθνικισμού ο οποίος σας οδηγεί στο να διαφωνείτε με την ανεξέλεγκτη εξαγωγή αδέσποτων!!
Σε κοινωνικό επίπεδο αναφέρομαι στον ρατσισμό των και καλά πούρων φιλόζωων οι οποίοι είναι οι μοναδικοί που δικαιούνται να μιλάνε εφόσον ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ περιθάλπτουν στο σπίτι τους ζωάκια!
Ρατσισμός με την ευρεία έννοια, όταν δηλαδή προσδίδονται αρνητικά και μόνιμης φύσης χαρακτηριστικά σε μια κοινωνική ομάδα συλλήβδην.

Οι ομοφυλόφιλοι δεν ξέρω ούτε κι εγώ τι μερίδιο κοινωνικής αποδοχής έχουν (το έγραψα και στο κείμενο οτι τυχόν δημοψήφισμα θα μπορούσε και να βγει εναντίον τους). Γι΄αυτό και ποντάρω είτε στην δικαστική διεκδίκηση, είτε στην ενοποίηση των αδικημένων σε ένα κοινό μέτωπο. Αν αύριο βγουν οι ομοφυλόφιλοι στο δρόμο π.χ. μαζί με αναρχικούς, νομίζω οτι θα γίνουν δυνατότερα ακουστοί.

Γιάννη, αυτό λέω κι εγώ, οτι οι νεφελώδεις έννοιες λειτουργούν σε βάρος της ουσίας. Ας τις εκμεταλλευτούν λοιπόν οι θιγόμενοι αφαιρώντας τες από τους θίγοντες.

Δημοσίευση σχολίου

Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Tomboy | Υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων: Αυτοί που χωρίζουν τους ανθρώπους σε δύο κατηγορίες και οι άλλοι