Αν υπάρχει κάτι που γουστάρω με την καινούργια κυβέρνηση του Πασόκ, αυτό είναι οτι ένα κάρο κόσμος τους βρίζει. Θες γιατί είδαν παλιές φωτογραφίες του Γιωργάκη και τον περάσανε για το χαμένο γιο του Τσε, θέλεις επειδή ο πολύς κόσμος είναι, κατά βάθος, προδομένος σοσιαλιστής –ότι θες τέλος πάντων –ο κόσμος βρίζει αβέρτα.
Άρα δεν χρειάζεται να απορώ που κανένας δεν ενοχλείται πλέον με το τάδε ζήτημα (το οποίο εμένα μου μοιάζει αισχρό), επειδή ο κόσμος τελικά ενοχλείται.
Από την άλλη, υπάρχει αυτή η περιρρέουσα φυματίωση, όπου όλος ο κόσμος δείχνει να συντηρητικοποιείται –σου λένε «τώρα που βγήκαν οι προοδευτικοί στην κυβέρνηση, μπορούμε εμείς να το γυρίσουμε στο κατενάτσιο». Με αποτέλεσμα, ας πούμε, να γκαρίζουν οι πρυτάνεις για κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου και να έρχεται η κυβέρνηση με ύφος Παρθενώπης για να πει «μα μην επιμένετε, δεν κάνω εγώ αυτά –επιμένετε; καλά λοιπόν και το κρίμα στο λαιμό σας!»
Το θέμα είναι οτι λόγω υπερβολικής αίσθησης ασφάλειας (εννοώ, έχοντας σιγουρευτεί οτι ο κόσμος αποβλακώθηκε εντελώς), κάποιοι κυβερνητικοί δεν παίρνουν πλέον ούτε τις στοιχειώδεις προφυλάξεις. π.χ... (από το «πάλι χαζομάρες»)
Βγαίνει χτες ο σύντροφος Μιχάλης Χρυσοχοϊδης για να δεχτεί συγχαρητήρια περί των πρόσφατων ενεργειών του. Για το οτι κατάφερε δηλαδή να γίνει στις τελευταίες 2 μεγάλες διαδηλώσεις αυτό που τόσα χρόνια γινόταν –λίγα σπασίματα, πολύ ξύλο, πολλές προσαγωγές. Και δέχεται τα σχετικά συγχαρητήρια εκμεταλλευόμενος την προηγηθείσα «περίοδο Κετσπάγια» –γίνομαι πιο σαφής: όπως μετά τον Κετσπάγια, έφτανε να μπει ένα γκολ στο οικογενειακό δίτερμα της ομάδας του Ολυμπιακού για να αποθεώσουν όλοι τον νέο προπονητή και το επιθετικό ποδόσφαιρο που εμφύσησε στους παίκτες, έτσι και μετά τον Πάκη, τον Κωστάκη και τον Μαρκογιαννάκη, φτάνει να τελειώνει μια διαδήλωση με απαξάπαντες ζωντανούς για να λατρέψουν οι ειδήσεις το καινούργιο δόγμα της «επιθετικής αστυνομίας». Σε σχέση με την «αμυντική -αμυνόμενη» που είχαμε προηγουμένως –σωστά;
Τώρα, αν εσύ έχεις δει πουθενά «αμυνόμενη αστυνομία», δείξτη και σε μένα να μάθω πως μοιάζει. Επειδή όσο αμυνόμενος ήταν ο μπάτσος που έριχνε χημικά στους διαδηλωτές, άλλο τόσο αμυνόμενος ήταν κι ο πιλότος που βομβάρδιζε τη Γιουγκοσλαβία πριν από χρόνια –νομίζω;
Παρ΄όλα αυτά, το «επιθετικό δόγμα» του συντρόφου Μιχάλη διαφέρει! Δεν κάνω πλάκα και δεν αναφέρομαι στο ξύλο που ρίξανε οι μπάτσοι αβέρτα αυτές τις μέρες, ούτε στα ντου με τα μηχανάκια. Μπάτσοι είναι, ξύλο θα ρίχνουν (εξ ου και «μπάτσοι») –αν ήτανε ζογκλέρ θα ρίχνανε κορίνες στον αέρα και μετά θα τις ξαναπιάνανε. Τη διαφορά όμως του επιθετικού συντρόφου Μιχάλη την επισήμανε μέχρι κι ο Τσίπρας, την επισήμανε ως και αυτός ο Νιώτης –τόσο μάτι βγάζει! Την εξήγησε πολλάκις σε συνεντεύξεις και ο ίδιος ο σύντροφος, αφ΄εαυτού του!
Και τι είπε;
Οτι απέτρεψε πάνω από 100 εγκληματικές πράξεις με τις προσαγωγές! Διερωτήθηκε κιόλας, γιατί ο Τσίπ (χωρίς τον Ντέιλ) φωνάζει περί προσαγωγών, όταν έκανε μόκο επί Δεξιάς! Άσε τον Τσίπ, σύντροφε Μιχάλη –άκου τον Νιώτη: «Από την άλλη, απορρίπτω την άσκηση της προληπτικής Δικαιοσύνης. Είναι αντιδημοκρατική συμπεριφορά. Σε φυλακίζω προληπτικά, δηλαδή, γιατί θα μπορούσες να κάνεις κάτι παράνομο. Είναι αυθαιρεσία και στάση επικίνδυνη για τους θεσμούς και τη δημοκρατία». Το ‘πιασες;
Θα μου πεις -και η Θάτσερ το ίδιο είχε κάνει για να μαζέψει τους χουλιγκάνους μετά το Χέιζελ, υποχρέωναν δηλαδή οι Μπόμπηδες τους σεσημασμένους να πηγαίνουν στα αστυνομικά τμήματα και να παραμένουν μέχρι τη λήξη των αγώνων (από εκεί το έκλεψες πονηρούλη;) Όμως μάγκα μου, ακόμα και η Θάτσερ δεν έπιανε στο σωρό! Έπρεπε ο άλλος να έχει χουλιγκανίσει, να είναι πτυχιούχος της χουλιγκανικής με έναν φάκελο να! (στα μούτρα σου) προκειμένου να τον υποχρεώσει να βαράει παρουσίες. Και τότε λέγαμε όλοι τη Θάτσερ φασιστόγρια –εσένα, πουλάκι μου, που τους μαζεύεις ΧΩΡΙΣ να έχουν ανοιχτό φάκελο –πως να σε πούμε; Άστο, ξέρω... Δημοκρατικά ευαίσθητο, θα σε πούμε!
Διότι, όταν σύντροφε Μιχάλη σε ρώτησαν «και που ξέρετε μίστερ, ποιοι είναι αυτοί που θα κάνουν φασαρίες;» απάντησες: «η αστυνομία έχει τις πληροφορίες της»! Εγώ αυτό το καταλαβαίνω ως εξής: η αστυνομία έχει χαφιέδες ανάμεσα στις διάφορες οργανωμένες ομάδες αντιεξουσιαστών και έχει επίσης χαφιέδες στα Εξάρχεια, στο Χαλάνδρι, στου διαόλου το κέρατο, που ειδοποιούν όταν δουν οτι κάποιοι ετοιμάζονται για μπάχαλο. Έχω δίκιο ή δίκιο έχω; Για να καταλάβω δηλαδή πόσο Νταρκ Μπλου την έχεις δει ή πόσο όλα αυτά είναι θέμα ιστορικής συνέχειας όπου ο χουντικός ρουφιάνος με το καβουράκι και το μουστακάκι εξελίχτηκε σε δεξιό ασφαλίτη με παντοφλέ παπουτσάκι και κατέληξε σε αλογοουρά τύπο με Νταϊνίζ μπουφάν.
Κι επειδή ένα Νταϊνίζ το διαθέτω (όχι, αλογοουρά δεν...) να σου χαφιεδίσω κι εγώ κάτι σύντροφε Μιχάλη. Που λες, οι κοντράροντες το σύστημα χωρίζονται σε δυο κατηγορίες: α) αυτούς που παίζουν ξύλο στο δρόμο, κολλάνε αφίσες, οργανώνουν εκδηλώσεις κ.λ.π. και β) εκείνους που την έχουν δει «ο γαμών και σώζων» και βάζουν μπόμπες, πυροβολάνε μπάτσους κ.λ.π. Ο άνθρωπος της β κατηγορίας (κυριολεκτικά όμως!) δεν κάθεται σύντροφε Μιχάλη να πάθει λουμπάγκο από το κουβάλημα αφισών, ούτε θέλει να βγάλει κάλους από την αφισοκόλληση. Δεν έχει χρόνο, γιατί προετοιμάζει τη χτυπηματάρα του, δεν θέλει κιόλας να καρφώνεται –γι΄αυτό δεν πάει στις διαδηλώσεις. Άρα λοιπόν σύντροφε και μόνο το γεγονός οτι στη ντουλάπα των πιτσιρικάδων στο Χαλάνδρι ξεχειλίζανε οι αφίσες, σημαίνει, για εμένα τον απλοϊκό, οτι δεν βάζανε μπόμπες. Και μόνο το γεγονός οτι όσοι μαζεύονταν στο Ρεσάλτο στο Κερατσίνι ήταν πιο σταμπαρισμένοι από αντίγραφο οικογενειακής μερίδας του Δήμου σημαίνει οτι δεν ήτανε, ούτε καν, μπαχαλάκηδες. Φάνηκε και στην προανάκριση, απ΄ότι κατάλαβα, φάνηκε κι όταν ο φιλότιμος ρεζίλης δημοσιογράφος προσπάθησε να τους προσάψει την κατηγορία περί «κακής επιρροής στα νεαρά παιδιά» επειδή είχαν φωτοσοπιάσει το κλασσικό αναγνωστικό «Λόλα να ένα μήλο» στη σελίδα τους! Άλλωστε, πως ακριβώς θα στηνόταν η κατηγορία εναντίον τους; Με μια κρότου –λάμψης που δεν υπήρχε στην πρώτη έκθεση αλλά βρέθηκε ως δια μαγείας στη δεύτερη; Με έναν υπολογιστή που «βιάστηκαν να καταστρέψουν»; Απαγορεύεται να καταστρέψεις τον υπολογιστή σου δηλαδή; Ή μήπως, στην περίπτωση που θα βρεθεί στον υπολογιστή σου μια προκήρυξη της τάδε τρομοκρατικής οργάνωσης (στις ειδήσεις το άκουσα αυτό) σημαίνει οτι εσύ την έγραψες; Όχι –αν είναι έτσι να το ξέρω! Να κατεβάσω το «Έγκλημα και Τιμωρία», να το σώσω σ΄ένα ντοκ και μετά να καλέσω την αστυνομία προκειμένου να πιστοποιήσει την ύπαρξη του κειμένου στον υπολογιστή μου. Κι άντε γαμήσου Ντοστογιέφσκι –σωστά; Άσε που δεν υπάρχει νόμος ο οποίος να απαγορεύει την κατοχή μπουκαλιών μπύρας, βαριοπούλας ή κηροζίνης απ΄όσο γνωρίζω, διόρθωσέ με αν κάνω λάθος!
Εν ολίγοις, ωραία αυτή η ιδέα να πιάνεις τον εγκληματία όταν σκέφτεται το έγκλημα (και πριν το διαπράξει), είχε γίνει και ταινία με τον Τομ Κρουζ από διήγημα του Φ. Ντικ –αλλά σύντροφε υπάρχουν και κάποιοι γαμωνόμοι που ΕΣΥ (υποτίθεται πως) υπερασπίζεις και οι ΑΛΛΟΙ (ξαναϋποτίθεται πως) πάνε να καταλύσουν. Αν τους παραβιάζεις εσύ, πως θα πάει το πράγμα; Θα σε συλλαμβάνουν οι αναρχικοί για σύσταση και συμμορία; Ε;
Ξαναδιαβάζω τα παραπάνω και μου μοιάζουν ενοχλητικά γνωστά –μάλλον τα έχω ξαναγράψει παλιότερα –κι αυτό σημαίνει οτι η χώρα διαθέτει εκνευριστικά σταθερές δομές, ότι κι αν λένε οι χρηματοδοτικοί οίκοι του εξωτερικού.
Θα πω λοιπόν κάτι –λίγο διαφορετικό –σχετικά με ένα, τηλεοπτικά σουξεδιάρικο, θέμα. Κατεβάσανε, λέει, τη σημαία στην Ακαδημία οι Αναρχικοί και βάλανε τη δική τους (μια ηλίθια ρεπόρτερ αποκάλεσε μάλιστα τη σημαία των αναρχικών «πανί» κι αναρωτιόταν μετά γιατί εκείνοι δεν σεβάστηκαν την ελληνική σημαία!) Αφού λοιπόν οι αναρχικοί την κατεβάσανε, την κάψανε κιόλας! Προσβλητικό; Έτσι το είδε ο Χ εισαγγελέας ο οποίος άσκησε αυτεπάγγελτη δίωξη. Εντάξει. Ερωτώ: στους λεβέντες της Ελληνοφρένειας γιατί δεν έχει ασκηθεί ακόμα δίωξη, που έχουν για σήμα την ελληνική σημαία ανάποδα; Δεν είναι αυτό προσβλητικό και υβριστικό προς το σύμβολο; 30 φ. είχαμε αν κάναμε το λάθος να σηκώσουμε τη σημαία ανάποδα όταν ήμασταν φαντάροι –άλλαξε αυτό; Ρωτάω!
Και λέω τη γνώμη μου: όποιος καίει ένα πανί αποδέχεται τον συμβολισμό του, γι΄αυτό καίει μια σημαία και όχι μια μπουρνουζοπετσέτα. Όποιος καίει μια σημαία δηλώνει την πολιτική του διαφωνία σε σχέση με όσα η σημαία συμβολίζει. Άρα, μιλάμε για μια πολιτική πράξη της οποίας η σημασία είναι προφανέστατη. Γι΄αυτό άλλωστε, τα υπεραναλυτικά δελτία ειδήσεων δεν ασχολούνται με το να την εξηγήσουν –όταν ο αναρχικός καίει μια σημαία στα Προπύλαια, όταν ο Αφγανός καίει μια αμερικάνικη σημαία κ.λ.π. όλοι καταλαβαίνουμε τι εννοεί! Πες μου τώρα κι εσύ, τι εννοούν οι Ελληνοφρένειες με την ανάποδη σημαία! Εγώ που έχω δει μπόλικες εκπομπές τους δεν έχω καταλάβει πάντως. Δεν μπορώ να κατανοήσω την πολιτική θέση των ατόμων που ασχολούνται κυρίως με την καταγραφή των σαρδάμ βουλευτών ή υπουργών και προβάλλουν βιντεάκια απ΄αυτά που θα βρεις στο γιουτιούμπ κάτω από την κατηγορία «αστεία βίντεο». Μήπως λοιπόν γι΄αυτό δεν ενοχλείται κανείς από την ανάποδη σημαία της Ελληνοφρένειας; Και αντιστοίχως λυσσάει όταν το κάψιμο της σημαίας δηλώνει μια πολιτική θέση;
Μήπως τελικά υπάρχουν πολλοί που τους αρέσει η δημοκρατία του συντρόφου Μιχάλη –αρκεί να μην λερώσουν, οι ίδιοι, τα χέρια τους;
Κι από την άλλη πλευρά (λέμε τώρα!) υπάρχουν κάποιοι (ελπίζω λίγοι) που φτιάχνουν εκείνη τη μουτράκλα (τύπου Σιρανό) του Βε του Βεντέτα και γράφουν από κάτω «Remember, remember the 6th of December». Κι έτσι προετοιμάζονται να αγαπήσουν τη δημοκρατία του Μιχάλη σε λίγα χρονάκια –όταν θα αποκτήσουν με τη σειρά τους τζιπάρα με δόσεις και θα φοβούνται μην τους το κάψουν «οι αλήτες».
Αλλά κι αυτά, νομίζω, τα έχω ξαναγράψει.
Ας κλείσω λοιπόν με μια ερώτηση –στους πρυτάνεις, στον σύντροφο Μιχάλη και στους υπόλοιπους μεσήλικες που κάνουνε τώρα κουμάντο:
Όταν χορεύατε το παρακάτω τραγουδάκι του Δήμου του Μούτση, σε ποιους νομίζατε οτι αναφερόταν ρε καλόπαιδα; Στους Κνίτες; Στους οικοδόμους; Στους Πασπίτες; Στους φιλοτελιστές;
Πάρε και τους στίχους να το εμπεδώσεις παλιοκουφάλα!
Τριγύρω κλέφτες κι αστυνόμοι/ κι εγώ στη μέση μοναχός/ δεν με χωράνε εμένα οι νόμοι/ είμαι ληστής είμαι Χριστός.
Εγώ η κρίση κι η συγγνώμη/ κι η τιμωρία είμαι εγώ/ κι απά δες παίζουν εμβατήρια/ μες στα στενά της γειτονιάς.
Κι εγώ μες στα συλλαλητήρια/ μια είμαι νόμος μια φονιάς/ κι εγώ μες στα συλλαλητήρια/ το όνομα ψάχνω της φωτιάς./
Στίχοι: Δήμος Μούτσης Μουσική: Δήμος Μούτσης Πρώτη εκτέλεση: Ροζαλία
Έμφυλη βία
-
*Λίλια Τσούβα, Γοβάκια από Πάγο, εκδ. Κουκίδα, 2024*
Μια στρίγγλα, κακομίλητη και κυριαρχική – μια κανονική μέγαιρα. Είναι η
εικόνα που κάθε φορά ανα...
Πριν από 4 εβδομάδες
23 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:
Αδερφέ,
αρχίζω με μια "προσωπική εξομολόγηση". Όταν ανέλαβε ο Υπ. ΠΡΟ.ΠΟ. και άκουσα εκείνο το λογίδριο που έβγαλε (τις πρώτες μέρες κιόλας) υπερασπιζόμενος ιδέες ανθρώπους που τις κουβαλάνε κλπ, χαμογέλασα. Δεν χαμογέλασα ειρωνικά, αλλά με ευχαρίστηση. Υποθέτω ότι χάρηκα, γιατί επιτέλους (τουλάχιστον) "ξεκουράστηκαν τ' αυτιά μου". Αρκετή κακοποίηση είχαν δεχτεί τα έρμα, μαζί μ' αυτά και το μυαλό μου, από τις αρλούμπες του κάθε τυχάρπαστου που προσπαθούσε ανεπιτυχώς να μας πείσει ότι είναι λειτουργός μιας Δημοκρατικής Κοινωνίας. Φυσικά κράταγα μικρό καλάθι, για το αν και εφόσον θα συμβαδίζουν και τα έργα του Υπ. ΠΡΟ.ΠΟ. με τα λόγια του εκείνα, καθώτι έχουμε και τα χρονάκια μας κι έχουν δει τα ματάκια μας σοσιαλιστές και "σοσιαλιστές".
Η συνέχεια (έργοις) είναι γνωστή. Την διαβάζει, την βλέπει και την αντιλαμβάνεται όποιος μπορεί και θέλει.
Με διαλυμένες λοιπόν πια τις οποιεσδήποτε αυταπάτες, διαβάζω το κείμενο σου και κολλάω στην εξής φράση:
"...όλος ο κόσμος δείχνει να συντηρητικοποιείται –σου λένε «τώρα που βγήκαν οι προοδευτικοί στην κυβέρνηση, μπορούμε εμείς να το γυρίσουμε στο κατενάτσιο»."
Δεν χρειαζόταν να γράψεις τίποτε άλλο αδερφέ. Η λεπτή και εύστοχη ειρωνία της φράσης αυτής τα λέει ΟΛΑ.
Εγώ από την άλλη ως παλαιός πρωτοδεσμίτης (έτσι το λέγαμε τότε, τώρα το λένε "θετικής-τεχνολογικής κατεύθυνσης"), βλέπω πολλές φορές τα πράγματα με τα μαθηματικά.
Κάνε σούμα λοιπόν, πόσες φορές αναφέρθηκαν οι ΜΜΕδες τις τελευταίες μέρες στην "αναγκαιότητα" κατάργησης ή επαναπροσδιορισμού (sic) του πανεπιστημιακού ασύλου, πρόσθεσε τις κραυγές περί κουκουλοφόρων "φασιστών" τάχα, και μετά αφαίρεσε τις αναφορές σε γεγονότα τύπου Κουνίεβα, σε εργατικά "ατυχήματα", σε κρατική αυθαιρεσία (όχι απαραίτητα αστυνομική).
Τότε θα έχεις την σούμα, τον δείκτη γιεσμαστερίασης τους, τον συντελεστή εναρμόνισης με την πολιτική "Περάστε να δείτε τα προϊόντα μας και καταδικάστε και τα παλιόπαιδα".
Απλά πράγματα, ένα κι ένα κάνουν δύο.
Το είχα πει τον Δεκέμβρη του '08, σε "φίλους" και φίλους που γκρινιάζανε για τις καταστροφές και τις λεηλασίες (Ουαι υμίν υποκριτές και Φαρισαίοι). Είχα πει, ότι αν πιστεύει κάποιος ότι η διαμαρτυρία είναι δίκαιη και απαραίτητη, αλλά οι καταστροφές απαράδεκτες, τότε το μόνο που έπρεπε να κάνει είναι να σηκώσει τον χοντροπισινούλη του από τον καναπέ και να βγει στους δρόμους να διαμαρτυρηθεί "ειρηνικά".
Αν τότε οι δρόμοι γεμίζανε α΄πο όλους εμάς, τότε δεν θα υπήρχε (υποκριτή με τα κροκοδείλια δάκρυα) χώρος για όλους αυτούς "που καταστρέφουν". Θα το είχαμε "ρεζερβέ" το μαγαζί. Το έπιασες το νόημα;
Το ίδιο ισχύει και για τους, τώρα φωνασκούντες "δημοσιοΜΜΕδες".
Αν παλικάρι μου ΕΣΥ αναδείκνυες το κάθε θέμα, χωρίς αποκλεισμούς και απαγορεύσεις από τα λατρεμένα σου αφεντικά, τότε δεν θα υπήρχε ανάγκη για οργανώσεις και πρωτοβουλίες, για ραδιοσταθμούς και φυλλάδια, για indymedia και ανόθευτη ενημέρωση. Τότε λεβέντη της μικρής οθόνης, του ραδιοφώνου και της εφημερίδας, δεν θα υπήρχε ανάγκη, ούτε για άσυλο.
Εκτός αν έχεις τα κότσια να με πείσεις ότι αυτό που κάνεις εσύ με την πληρωμένη "δημοσιογραφία" σου, είναι ελεύθερη διακίνηση ιδεών. Μπορείς μπαγασάκο;
Αυτό το μήνυμα ήθελα να τους απευθύνω αδερφέ. Κι ευτυχώς υπάρχει στους σελιδοδείκτες μου, και το ιστολόγιο σου (πρόσεξες ελληνικούρες;), για να διαβάζω κάτι που βγάζει νόημα και να αφήνω που και που κανένα σχόλιο (μακροσκελές ομολογώ), έτσι για να μη σκάσω.
ΥΓ Δεν κάνω νύξη σε "συζητήσεις" και ανταλλαγές επιχειρημάτων που είχαμε εδώ, προ και μετά εκλογών, περί της αναγκαιότητας ή μη, στήριξης των "παιδιών της πράσινης αλλαγής", έτσι επειδή σε συμπαθώ και δεν θέλω να σε χαλάσω περισσότερο.
ΥΓ2 Και να μην σε φορτώσω με περιττές τύψεις, να σου πω ότι, προσωπικά δεν "μάσησα", και δεν τον στήριξα τον Υπ. ΠΡΟ.ΠΟ., τον αρχηγό του και την παρέα τους. Η συμβία μου με μαλώνει γιατί λέει στήριξα τον Τσιπ. Δεν έχει καταλάβει όμως ότι το έκανα για το χατήρι του Ντέηλ.
twra me to mPAtSOK ola tha einai alliws...
prwta o poliths(ksiliki)
to telefteo diastima exoun ginei pragmata sthn tripolh(fadasou) me mazema kosmou xwris logo.pou oute epi neas dhmokratias den eixan ginei.
«στην περίπτωση που θα βρεθεί στον υπολογιστή σου μια προκήρυξη της τάδε τρομοκρατικής οργάνωσης (στις ειδήσεις το άκουσα αυτό) σημαίνει οτι εσύ την έγραψες; Όχι –αν είναι έτσι να το ξέρω! Να κατεβάσω το «Έγκλημα και Τιμωρία», να το σώσω σ΄ένα ντοκ και μετά να καλέσω την αστυνομία προκειμένου να πιστοποιήσει την ύπαρξη του κειμένου στον υπολογιστή μου. Κι άντε γαμήσου Ντοστογιέφσκι» - Έγραψες!
ΥΓ1. Αν σε μπουζουριάσουν, τώρα μπορείς να στείλεις μήνυμα στο τουίτερ του Χρυσοχοΐδη, αυτό που το πας;
ΥΓ2. Σύμφωνα με το άρθρο 181 του Ποινικού Κώδικα η προσβολή της σημαίας εξακολουθεί να θεωρείται «περιύβριση συμβόλου του κράτους». Στο Αμέρικα πάντως μπορείς να κάψεις την αμερικάνικη σημαία ελεύθερα.
ΥΓ3. ΕΣΡ vs Ελληνοφρένεια
Tωρα που μπαίνω ν΄αφήσω σχόλιο λέει... -τρία γκολ αυτοί σέντρα εμείς-
εγώ .... με σένα ...... και το "χατ τρικ" σου....Προηγούμεθα λοιπόν τώρα 4-3......////////πολύ ωραίο ποστ !!
Να είσαι καλά
Μιλούσα προχτές με μια φίλη που ζει επίσης στο εξωτερικό. Κατέβηκε λέει στην Αθήνα, και ενώ ξεγνιαστη σουλατσάριζε στα εξάρχεια ξαφνικά πέφτει πάνω σε ματάδες. Δεν γινόταν τίποτα. Απλά περιπολούσαν. Η πρώτη της αντίδραση ήταν να σταματήσει το πρώτο ταξί και να φύγει. Γιατί φοβήθηκε στην όψη τους, και γιατί αυτό δεν είναι φυσιολογικό. Φυσικά ξέρω ότι για όποιον ζει στην Αθήνα το περιστατικό αυτό θα του προκαλέσει γέλιο. όμως για αυτό και είναι σημαντικό. Γιατί δείχνει πως χάνουμε την ικανότητα της έκπληξης.
Με τον ίδιο τρόπο όταν μιλούσα με φίλους για παραβίαση ασύλου μέρα μεσημέρι στο ΑΠΘ από Δελτάδες δεν δείχναν ιδιαίτερα σοκαρισμένοι. Άλλωστε μέχρι και το έναλλακτικό TVXS δεν πολυασχολήθηκε με το γεγονός. Το άφησε να σέρνεται στα σχόλια και όταν το έκανε είδηση μιλούσε για τις παραβιάσεις ασύλου των προηγούμενων ημερών.
και έτσι ως κερασάκι κοιτούσα το εξώφυλλο της λιμπερασιον σήμερα που με τεράστια γράμματα αναρωτιόταν...τι θα γίνει αν η ελλάδα πτωχεύσει; Φαντάζομαι όμως οτι συνηθήσαμε ακόμη και σε αυτή την ιδέα...
τώρα όμως γιατί εμένα μου φαίνεται προφανές πως η εν δυνάμει πτώχευση συνδέεται με την αυξανόμενη μπατσοκρατία θα σας γελάσω...
Τον καλύτερο σχολιασμό τον άκουσα από την 3χρονη ανηψούλα μου:
Ωχ, καίνε την γιουροβίζιον
liontas, κοίτα -εξακολουθώ να μη βλέπω τη λογική του "όλοι ίδιοι, όλοι τα ίδια". Εννοώ οτι εξακολουθώ να χαίρομαι που ο Χρυσοχοϊδης έβγαλε τους μετανάστες από τα κρατητήρια, χαίρομαι που δήλωσε οτι θα βρει τους καργιόληδες της Κούνεβα (και περιμένω να το κάνει -αλλιώς θα είναι παπάρας), χαίρομαι για το οτι λέει θα καταργήσει τα δακρυγόνα... Αυτά όλα δεν σημαίνουν οτι θα του φιλήσω και τον κώλο -με τις διαδηλώσεις φέρθηκε σα γνήσιος απόγονος της χούντας και δατς ιτ.
Από την άλλη, όταν μιλάει για φασίστες εκεί έξω, κάποιοι φροντίζουν να τον δικαιώσουν κι αυτό μου τη δίνει όσο να πεις. Αλλά επειδή δεν είμαι στο δρόμο, απλώς το επισημαίνω -προφανώς η ύπαρξη τραμπούκων στα Εξάρχεια δε μου τη δίνει τόσο ώστε να βγω έξω.
Από την άλλη, αν ξαναγίνονταν σήμερα εκλογές θα ψήφιζα πάλι Πασόκ μανιακά! Επειδή η άλλη προοπτική είναι ο Σαμαράς -κατάλαβες;
Puppet έτσι δουλεύει το Πασόκ -κι ακόμα δεν έχεις δει τους "αγανακτισμένους πολίτες". Η επιλογή μας είναι απλώς το χρώμα της χούντας -μην το ξεχνάς.
head, μη μου ξαναστείλεις αυτά τα Τουίτι ρε κωλόπαιδο! Το πάτησα κατά λάθος και βρέθηκα στο διάολο, γράφανε κάτι συνθηματικά εκεί μέσα που δεν τα κατάλαβα -τρόμαξα!
Δεν θέλω η ελληνική σημαία να βγει σε σώβρακα όπως η αμερικάνικη -θέλω να διατηρήσει τον συμβολισμό της για να παραμείνει και ο συμβολισμός του καψίματός της.
Αυτό που μου λίνκαρες του Ροϊδη, είναι ωραίο μεν -αλλά εκτός θέματος. Εντάξει, αυτοί που υπερασπίζονται τη σημαία είναι αυτοί που την έχουν ξεφτιλίσει περισσότερο -χεστήκαμε. Εγώ μιλάω για τη νομική πλευρά του θέματος και για την επιλεκτική εφαρμογή του νόμου.
Ψουξ, είσαι οφσάιτ ρε! Πουκημένη διαιτησία!
savon, είπε κάτι ο Γιωργάκης που ήταν σημαντικό. Είπε οτι η κατάρρευση της οικονομίας απειλεί την εθνική κυριαρχία. Το οποίο σημαίνει οτι η ΕΕ δεν θα σε αφήσει να διαλύσεις, αλλά θα σου πιάσει τον κώλο στα εθνικά θέματα για να σου δώσει λεφτά. Εγώ τώρα χέστηκα -αλλά το ερώτημα αφορά τα εθνίκια: Τι προτιμάτε κούκλες μου; Να χάσουμε ζώνες στο Αιγαίο π.χ. ή να σας κόψουν τον 13ο μισθό; Ας απαντήσουν.
tiktos έχει δίκιο η μικρή -η σημαία που τιμήθηκε από τον Σακίς στη Γιουροβίζιον πρέπει να καίγεται μόνο με κωλοτούμπα.
Διάβαζα το βράδυ της 6ης Δεκεμβρίου το tvxs και αν δεν ήξερα που βρίσκομαι, θα πίστευα ότι στην Ελλάδα έχουμε Χούντα και πάμε να κάνουμε ένα νέο Πολυτεχνείο.
Υπάρχει και το πολύ ωραίο τραγουδάκι των Φατμέ "τίποτα δεν έδωσε σ' εμάς η ιστορία, αυτό το τίποτα να εκφράσεις και να εκφραστείς" που τα λέει όλα.
Κάποιοι προσπαθούν να φτιάξουν αυτό το τίποτα που δεν τους έδωσε η ιστορία για να γίνουν πρωταγωνιστές.
Οι απέναντι την βλέπουν να προστατέψουν τον πολίτη και τελικά σε δουλειά να βρισκόμαστε.
Πολύ κοκό και αυγό τίποτα.
ξερεις ποσες φορες βρεθηκα να προσπαθω να βρω το μηχανακι μου αναμεσα σε χιλιαδες ματαδες γυρω μου τις τελευταιες βδομαδες;;;!!!! πραγματικα αισθανθηκα μονος μου εκεινες τις στιγμες.
Πολλοί ρεζίληδες τό έπαιξαν και θα το παίξουν σωτήρες. Τι άλλο μπορούν να κάνουν κι αυτοί οι ταλαίπωροι με τόσους βολεμένους ρεζίληδες και άλλους τόσους να περιμένουν στην ουρά.
Κρις, να σου πω κι εγώ μια βλακεία; Μήπως τελικά έχουμε αυτή τη μορφή χούντας που λέγεται ολιγαρχία; Μήπως τελικά και στο Πολυτεχνείο πήρανε το τίποτα και το κάνανε κάτι; Δεν ξέρω -απορώ. Το τραγουδάκι των Φατμέ που βάζεις είναι ταμάμ για κωλόγερους της ηλικίας μας -για να θυμίζει τι ωραία περάσαμε το '80. Δεν ξέρω πόσο εκφράζει σήμερα.
Άσωτε, εσύ αγόρι μου καλά τα παθαίνεις επειδή τα θέλει ο κώλος σου. Τι θες και παρκάρεις ρε εκεί που θα πλακώσουν οι Ματάδες; Δεν ξέρεις οτι σουφρώνουν καπάκια, σέλες κι ότι άλλο ξεβιδώνει; Πήγες τελικά Άρσεναλ ή έχουμε στρώσει πολύ σαν ομάδα;
Φώντα, εγώ τιμώ τους ρεζίληδες -αρκεί να τον πίνουν ήρεμα κι ωραία. Θυμάμαι εκείνη τη σκηνή από τον "Ηλίθιο" (την ταινία του 30κάτι) που κρατάει εκείνος το τριαντάφυλλο και περιμένει τη γκόμενα να της το δώσει -οπότε περνάει κάποιος μαλάκας, του το φυσάει και φεύγουν όλα τα πέταλα (τίναξε τα πέταλα, που λέμε). Αυτούς τους ρεζίληδες γουστάρω. Τους άλλους, περιμένω να καταλάβουν πρώτα την κατάστασή τους και μετά θα τους αντιμετωπίσω σαν ανθρώπους.
Ekfrazei kai simera to tragoudaki pou les, giati i Nostalgia yphrxe panta eis varos ths mnimis sto Ellada.Exairetikh epilogi apo Moutsi ( Ton Moutsi olo ton xexnaw na ton anaferw sto blog pou grafw kai den tha eprepe. Gamw ta kommatia, gamw ta alboub genikotera. Euxaristw pou mou ton thimises. Sorry gia ta greeklish ( kati epa8e i malakia pali)
Ε, αφού είσαι ανάποδο 8 τι περίμενες; Να δουλεύει σωστά το πληκτρολόγιό σου; Χαχαχα
Κατά την ποταπή μου γνώμη, η Ελληνική μουσική (αφαιρώντας το ροκ) ήταν 3-4 πράγματα. Κηλαϊδόνης, Μούτσης, ολίγος Σαββόπουλος και το Ρεμπέτικο του Ξαρχάκου. Ο δε Μούτσης πέρα από τα ελαφρολαϊκά του, τα οποία απεχθάνομαι, έχει βγάλει 2-3 δίσκους που γδέρνουν (μέχρι κόκκαλο φτάνουν). Δε λες κουβέντα, Στον ίδιο παρονομαστή, Νταλίκα, Νέα Υόρκη, Για τον Αντώνη, Κουβεντούλα με τον Φρόιντ, Γράμμα από τη Λεγεώνα των Ξένων, κύριε Τζαφόλια. Από τα σημαντικότερα κομμάτια της ζωής μου.
Οταν εγραψα " εκφραζει και σημερα " το εγραψα με πονηρες διαθεσεις. Εννοω λοιπον πως εκφραζει τους σημερινους γιατι ζουν σε μια χωρα που τους μαθαινει να πιστευουν πως οτι ειναι παλιο ειναι και καλο ( Και ας απέχει ο " παλιος καλος κινηματογραφος" μοναχα 7-αντε 9- χρονια απο τον "νεοελληνικο κινηματογραφο").Στην Ελλαδα δεν πετυχε καμια πρωτοπορια, κανενας νεοτερισμος. Ακομα και ο Κηλαηδονης και ο Μουτσης ( δεν λεω ο Σαββοπουλος γιατι νομιζω οτι το ψιλογαμησε το θεμα )που αποφασισαν να ξεφυγουν απο τα Χατζηδακικοθεοδωρακικα ήθη και έθιμα, το 80, και ταραξαν τα νερα( ελπιζω να με συνχωρεσεις, αλλα θα βάλω μεσα και τον Σταυρο του Νοτου- χωρις ομως τον Μικρουτσικο), με παλαιοτερους ορους του 50 και του 60 το εκαναν, απο εκει δηλαδη που το ειχαν αφησει να τους φυγει. Για το "Ρεμπετικο" μονο δεν θα πω τιποτα. Για μενα ειναι αρχέτυπο και η παρουσια του δεν εχει να κανει με τη Νοσταλγια. Ειναι λες και υπηρχε απο παντα ( απλα οι Κουκουεδες το ανακαλυψαν το 80 και επαναθεωρησαν τις αποψεις τους για λουμπεν προλεταριατο και τα ρεστα )
Ναι, αυτό το καταναλωτικό τερτίπι που λέγεται "παλιοί καλοί καιροί" με αηδιάζει κι εμένα. Κι επειδή είμαι γέρος άνθρωπος και μιλάω για παλιούς καιρούς πολύ συχνά φροντίζω πάντα να βάζω από πάνω μια ταμπέλα φωσφοριζέ: "Αυτοί οι παλιοί καιροί ήταν κακοί, ψυχροί, ανάποδοι και μίζεροι -ευτυχώς που δεν ήσασταν εκεί". Ο "παλιός καλός ελληνικός κινηματογράφος" ήταν ένας σκουπιδότοπος, κατά τη γνώμη μου. Ένα τσιφλίκι του Φίνου στο οποίο μεσουρανούσαν ανίκανοι σεναριογράφοι (με την εξαίρεση των Τσιφόρου-Βασιλιάδη), κακοί σκηνοθέτες (με την εξαίρεση του Τζαβέλα), η σιχαμένη η Βουγιουκλάκη με το σινάφι της... Εντάξει, πέρασαν από εκεί κάποιες μορφές του θεάτρου (βλέπε Κατράκης, Αλεξανδράκης κλπ), κάτι μύθοι των μπουλουκιών (βλέπε Αυλωνίτης, Σταυρίδης), κάποιοι χαρισματικοί εξωγήινοι (βλέπε Λογοθετίδης, Βέγγος) αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι το κάρβουνο έγινε θησαυρός.
Ο Λουκ Κηλ δε νομίζω οτι νοιάστηκε ποτέ να βγει από το '50 και καλά έκανε. Περιχαράκωση-προστασία ζωτικού χώρου. Κι ο Μούτσης το ίδιο έκανε αρνούμενος να φύγει από το '70. Ο Σταυρός του Νότου (και εν γένει ο Καββαδίας) είναι, νομίζω, το τατουάζ πολλών γενιών -αλλά έχω την τάση να υποβαθμίζω τις μελοποιήσεις σε σχέση με τα αρχικά κείμενα (προσωπική παραξενία -μη δίνεις σημασία). Το "Ρεμπέτικο" του Ξαρχάκου νομίζω οτι αντικατοπτρίζεται σε μια δήλωση του Μπρέγκοβιτς: "όπου κι αν πάω έχω αυτόν τον δίσκο στη βαλίτσα μου και ότι έχω βγάλει είναι κλεμμένο απ΄αυτόν τον δίσκο". Και είναι έτσι ακριβώς, αν καθίσεις να ακούσεις τη μουσική του Μπρέγκοβιτς (τον οποίο βαριέμαι).
Το ρεμπέτικο (χωρίς εισαγωγικά) θα μπορούσαμε να το αντιστοιχίσουμε με τα μπλουζ του Δέλτα κι αυτό δείχνει εμφατικά το μέγεθος του κρετινισμού που επικρατεί στην ελληνική μουσική. Επειδή τα μεν μπλουζ έγιναν ροκ εν ρολ, χέβι μέταλ και της Παναγιάς τα μάτια, ενώ το ρεμπέτικο έγινε ελαφρολαϊκά και τσιφτετέλια.
Ουφ! Άλλο ποστ βγήκαν τα σχόλια -γουστάρω!
Και γαμώ!
Τι ηθελα να πω; Το ξέχασα! Αλλά γαμάει το ποστ μέσα στο πόστ. Συνεχίστε..
Νίκος
Χαχα, μετά χαράς! Πέστο στον ανάποδο 8!
Aγαπητε motorcycle, γνωριζω οτι ξεφυγα απο το θέμα του αρχικου ποστ. Φταιει μαλλον, το γεγονος οτι η κατασταση που περιγραφεις ειναι αποτελεσμα πολλων συντελεστων μαζι( αλλα κατα τη γνωμη μου " στον ιδιο παρονομαστη" για να χρησιμοποιησω τον Μουτση).Για να επανελθω λοιπον. Το 80 το εζησα σχεδον ολο απο το πισω καθισμα του αμαξιου οταν ο μπαμπας μου με πηγαινε βολτα στο λουνα-παρκ.Ακομα και ετσι ομως,μπορουσα να νιωσω το μπερδεμα μεσα στο κεφαλι μου, οταν απο τη μια με ταιζαν χαμπουργκερ και μου εβαζαν Ντιουκς στην τηλεοραση αλλα την ιδια στιγμη ακουγα τον Πασοκο στην πλατεια εξω απο το σπιτι μου να φωναζει απο τα μεγαφωνα πως θα εξαφανισει τους κακους αμερικανους και τα μονοπωλεια τους. Απο τη μια να μου λενε οι θειες μου ποσο τυχερος ειμαι που μεγαλωνω σε μια εποχη που δεν υπαρχει Χουντα και οι ιδιες θειες να χαιρονται που η Κυβερνηση κατεβασε τα ΜΑΤ για "κατι αλητες που τα κανουν γυαλια καρφια στο Χημειο" ( γιατι φιβοντουσαν για την μπουτικ που ειχαν εκει κοντα ). Τα ερωτηματα που σωστα θετεις τωρα στη Δημοκρατια του Πασοκ, τα έθεσαν και τοτε. Δεν πήραν απαντηση ομως, γιατι οπως το ειπε και ο θειος Κορνηλιος, ο Νεοελληνας βρισκεται διαρκώς στη μέση μιας αντινομιας. Μεταξυ του Επιταφιου του Περικλη και του Επιταφιου της Μεγαλης Παρασκευης.Οταν λοιπον σ'αυτη τη χωρα αποφασισουμε Ανατολη ή Δυση, Πολιτης ή Λαος τοτε και το Ρεμπετικο ( χωρις εισαγωγικα ) θα γινει ροκ&ρολλ.
Και επειδη το γαμησα που το γαμησα πριν: Τον εχω αχτι ρε πουστη αυτον τον Μπρεκοβιτς. Εχει κλεψει πολλους περισσοτερους απ'οσους λεει. Να ναι καλα το Youtube που πλεον ευκολα κανεις τις αντιστοιχίες.
Μπες στον κοπο και ακουσε τα δυο παρακατω κομματια.
Χατζηδακης( δεν ειμαι φαν ειδοποιάω )http://www.youtube.com/watch?v=x8A7NS0oSb4
Μπρεγκοβιτς
http://www.youtube.com/watch?v=LqjktVjkrFk
Κι εγώ τον Μπρέγκοβιτς τον απεχθάνομαι, αλλά, επειδή κλέβω αβέρτα για να φτιάχνω ιστοριούλες σ' αυτό το μπλογκ έχω κάποια συναδελφική αλληλεγγύη απέναντί του, χαχαχαχα.
Μιλάς βασικά για το τραύμα της δικής μου γενιάς, που φάγαμε στα μούτρα τους αγώνες του Πολυτεχνείου κι όταν πήγαμε να κλειστούμε σε κάνα Χημείο οι ίδιοι οι "παλιοί αγωνιστές" μας έλεγαν προβοκάτορες. Θλιβερή φάση -δεν ξέρω ακόμα πόσο κακό μας έκανε. Κι ελπίζω να μην καταντήσω έτσι και εγώ -γι΄αυτό είμαι μαζεμένος όταν έχω απέναντί μου πράξεις πιτσιρικάδων, θεωρώ οτι είμαι πολύ εκτός για να κρίνω.
Ποια μπουτίκ λες; Τη γωνιακή από πάνω Σόλωνος και Ασκληπιού ή κάποιες από τις αποκάτω προς Κολωνάκι; Χαχαχα -τι ωραίο σοσιαλισμό νιώσαμε και στο Χημείο! Κι όχι τόσο από τους μπάτσους -ας είναι καλά ο Νίκωνας -όσο από τους "αγανακτισμένους πολίτες". Από εκεί που δεν το περιμένεις σε πονάει πάντα περισσότερο.
Υ.Γ.: Εκτός θέματος; Μα ποιο είναι το θέμα; Χαχαχα
Kαλα κανεις και κλεβεις. Το αποτελεσμα αξιζει. Και εγω εχω μεταφερει ολοκληρη ιστορια σου γιατι κολαγε απολυτα με το δικο μου bLOG το "ΕΝΟΧΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ". Αυτο το " ΔΥΟ ΜΠΑΠΜΕΛΟΥΛΕς ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ " ηταν εξαιρετικο.
Χαχαχα, οι Μπαμπελούλες ε; Ήταν σην Όστρια στα Εξάρχεια νομίζω και παίζανε οι Μπλου Τζινς, στον πάνω όροφο με το ξύλινο πάτωμα. Κάτι Περιστερίωτες ροκαμπιλάδες είχανε πωρωθεί κι εμείς φωνάζαμε "παίξτε ρε καμιά Μπαμπελούλα". Ρίχνουν που λες οι Μπλου Τζινς ένα Σάμερταϊμ Μπλουζ, μέντλεϊ με το Καμόν Έβριμποντι, πετάνε κι ένα Γουάιπ Άουτ για κλείσιμο και λέει εντελώς στα σοβαρά ο κολλητός μου: "ρε τους μαλάκες -τώρα ούτε με δυο Μπαμπελούλες δεν πρόκειται να τη σκαπουλάρουν!" Έτσι νομίζω οτι πήγαινε.
Δημοσίευση σχολίου
Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!