Έβγαλε ήλιο σήμερα, καλή φαίνεται η μέρα (όχι για βρικόλακες σαν και του λόγου μου πάντως) –καλημέρα λοιπόν! Και άντε γαμηθείτε. Χτες βράδυ είπα να χαζέψω ειδήσεις –αλλά είχε μια από τα ίδια –αν κάνεις τη μαλακία να παρακολουθήσεις ειδήσεις για να ενημερωθείς περί συγκεκριμένου θέματος, απλώς χάνεις το χρόνο σου.
Έβαλα λοιπόν κατευθείαν το κανάλι της Βουλής –κι αν ακούσω κανέναν να γκρινιάζει τι το θέλουμε το κανάλι αυτό και το πληρώνουμε από πάνω, έχω να του προτείνω δυο πράγματα: άλφα, να παρακολουθήσει ένα οποιοδήποτε ιδιωτικό κανάλι για μια ώρα συνεχόμενα και βήτα, να πάει να γαμηθεί.
Έβαλα το κανάλι της Βουλής αλλά δεν άντεξα να δω ολόκληρη την ταινία. Πολύ σπλάτερ! Μπόρεσα μόνο να δω ελάχιστα ξεκοιλιάσματα, τουτέστιν τη μισή τοποθέτηση της Παπαρήγα, ολόκληρη την τοποθέτηση του Τσίπρα (μετά ανέβηκε στο βήμα ο Χρυσοχοϊδης και το γύρισα στο Νόβα για να δω ένα σήριαλ) και τη δευτερολογία του Καρατζαφέρη (είχε τελειώσει το σήριαλ). Σκέφτηκα λοιπόν οτι, άντε γαμηθείτε.
Θέλω να υπενθυμίσω εδώ πέρα τον διαχωρισμό μεταξύ δεξιάς και αριστεράς -μεταξύ καπιταλισμού, ελεύθερης αγοράς, κεϋνσιανισμού αν θες, από τη μια πλευρά και κομμουνισμού, αναρχισμού, σοσιαλισμού, από την άλλη. Η διαφορά βρίσκεται στο επίκεντρο των παραπάνω δυο τάσεων –για την δεξιά τάση το επίκεντρο είναι η αγορά, ενώ για την αριστερή το επίκεντρο είναι ο άνθρωπος. Όσο οι πρώτοι λένε «αν λειτουργήσει ελεύθερα η αγορά αυτό θα αποβεί συμφέρον για τους ανθρώπους», τόσο οι άλλοι υποστηρίζουν, «αν λειτουργήσει ελεύθερα ο άνθρωπος, αυτό θα αποβεί συμφέρον για τις κοινωνίες». Αν έτσι έχουν τα πράγματα, δικαιούμαι να χαρακτηρίσω τις αριστερές θεωρίες ως ανθρωπιστικές και, κατά συνέπεια, τους αριστερούς ως ανθρωπιστές. Δεν δικαιούμαι;
Βγάζει τώρα αυτό το νομοσχέδιο περί ελληνικής υπηκοότητας για τους μετανάστες το Πασόκ –έχω ξαναγράψει σχετικά. Λόγω θέματος του νομοσχεδίου και με βάση τις μέχρι τότε θέσεις παύλα κινητοποιήσεις της Αριστεράς, αναμένεται κάποια στήριξη από τον συγκεκριμένο χώρο. Είναι σα να βγάζει ταινία για την Ευρωπαϊκή πορεία του Παναθηναϊκού ο Αγγελόπουλος (προτεινόμενος τίτλος: Το γκαζόν που νυστάζει) –άμα δηλώνεις Πανάθα θα βρίσεις, θα δυσανασχετίσεις, αλλά θα πας να τη δεις την παλιοταινία!
Από την άλλη πλευρά, οι έμποροι φυλετικής καθαρότητας με τα Τούρκικα επώνυμα πράττουν όπως αναμενόταν. Διαμαρτύρονται, μαζεύουν υπογραφές για να διώξουν την πουτάνα από την πολυκατοικία, ρίχνουν και δυο κιλά θεατρικά δρώμενα σε στυλ «Η άνοδος και η πτώση του Οίκου των Αρχ(ε)ιδών» -αναμενόμενα πράγματα.
Ενδιαμέσως, η Δεξιά του κοπυράιτ, ταλαντεύεται –και καλά κάνει. Διότι, πριν τοποθετηθεί πρέπει να μελετήσει –τις ανάγκες της χώρας σε δούλους, την κατεύθυνση των ψήφων των δούλων από τη στιγμή που θα αναγορευτούν σε δουλοπάροικους και όλα τα σχετικά. Μελετάει λοιπόν και αποφαίνεται –όχι στο νομοσχέδιο. Αναμενόμενο κι αυτό.
Στη μέση βρίσκεται το Πασόκ, σαν κόμμα του κεντρώου χώρου. Για να προτείνει το σχετικό νομοσχέδιο έχει προφανώς κάποια οφέλη –θες ψήφους; Θες φτηνό εργατικό δυναμικό; Έχουν κάνει κι αυτοί τους υπολογισμούς τους. Μετρώντας την Αριστερά υπέρ τους –λογικό δεν είναι;
Όσο η Αριστερά ξύνεται, κοιτάζοντας αμήχανα αλλού. Θα φέρω ένα παράδειγμα: διάβαζα πριν λίγο καιρό στο ιντιμήντια για την επικείμενη επίσκεψη του Χρυσοχοϊδη σε κάποιους μετανάστες απεργούς πείνας, στα Προπύλαια. Οι σχολιαστές επικαλούνταν τη φασιστική νοοτροπία του Χρυσοχοϊδη, ρίξανε και το σχετικό παράσημο της CΙΑ στην κατσαρόλα –κοντολογίς: δεν είναι δυνατόν να ανεχτούμε αυτή την επίσκεψη στους απεργούς πείνας! Τώρα, αν οι απεργοί πεινούσαν προκειμένου να αναγκάσουν την Πολιτεία να ακούσει τα αιτήματά τους κι αν η Πολιτεία εκπροσωπείται από τους Υπουργούς της (σαν το Χρυσοχοϊδη) –στ΄αρχίδια τους των σχολιαστών. Ρε, δε πα’να πεθάνουν οι απεργοί; Μη σου πω οτι αν πεθάνουν θα ρίξουμε και 10 διαδηλώσεις τιμής ένεκεν!
Έτσι κάπως διαμορφώθηκε η τακτική της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς –με διαδηλώσεις υπέρ της νομιμοποίησης ΟΛΩΝ των μεταναστών και με αμήχανη κόντρα προς το νομοσχέδιο. Και σκεφτόμουν εγώ ο μαλάκας: αν δηλαδή γινόταν αύριο δημοψήφισμα περί του θέματος –τι θα ψηφίζανε όλοι αυτοί; Γιατί με είπα μαλάκα; Επειδή το παραπάνω ερώτημα σπάει όλα τα κοντέρ ηλιθιότητας –ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΨΗΦΙΖΑΝΕ όλοι αυτοί. Σιγά μην καταδεχτούν να συμμετάσχουν στα παιχνίδια της εξουσίας! Κι αν τους ρώταγες: στάκα ρε φιλαράκι –τόσες πορείες έκανες περί νομιμοποίησης, θα αφήσεις το νομοσχέδιο να πέσει από τους φασίστες; Τότε θα επικαλούνταν τον μέγιστο αντιεξουσιαστή φιλόσοφο Νίκο Καρβέλα και συγκεκριμένα τη ρήση του: «Τα θέλω όλα (όλα όλα) ή τίποτα!» Κι άμα μπει η βαριά φιλοσοφία στην κουβέντα, γάμησέ τα –ως γνωστόν.
Είπα γάμησέ τα -τουτέστιν, θα περάσω στην κοινοβουλευτική συζήτηση περί του νομοσχεδίου. Και θα ξεκινήσω με ένα χοντροκομμένο αστείο. Παραθέτω ακριβώς από κάτω δηλώσεις πολιτικών αρχηγών, αν είσαι μάγκας προσπάθησε να βρεις ποιος είπε τι –χωρίς να το γκουγκλίσεις, εντάξει;
Νούμερο 1 (ευκολάκι):
«...αλλά και με τον κοσμοπολιτισμό ο οποίος εμφανίζεται και από αριστερές δυνάμεις, ο οποίος θέλει να καταργήσει το εθνικό πεδίο πάλης, την εθνική ταυτότητα και την πραγματικά διεθνιστική -που δεν αναιρεί την εθνική ταυτότητα- στο όνομα της ευρωπαϊκής και παγκόσμιας διαπολιτισμικότητας ή πολυπολιτισμικότητας και που κλείνουν τα μάτια σε επικίνδυνες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις κοσμοπολίτικες, οι οποίες αύριο θα θέσουν θέμα μειονότητας και για τους μετανάστες».
Νούμερο 2 (ανεβαίνει ο πήχης):
«Μ' άλλα λόγια, όσα παιδιά γεννιούνται στην Ελλάδα θα πάρουν ιθαγένεια με την ενηλικίωση τους εφ' όσον το θέλουν. Αλλά δεν θα πάρουν ιθαγένεια εξ αρχής και οι γονείς τους.... Δεν θέλουμε απλώς να «πάρουν τα χαρτιά τους» με συνοπτικές διαδικασίες και να αναπαράγονται ως διαφορετικά γκέτο. Θέλουμε την ενσωμάτωση των ξένων, για να καταπολεμήσουμε την ξενοφοβία. Για να τελειώσουμε το ρατσισμό. Δεν θέλουμε τα γκέτο που τροφοδοτούν κι αναπαράγουν το ρατσισμό».
Νούμερο 3 (η παγίδα για να ξεχωρίσουν οι διαβασμένοι):
«Για την πρωτοφανή οικονομική κρίση που περνάει η χώρα χρειάζεται να υπάρχει ομοψυχία. Γιατί βιάζεστε για ένα θέμα που κινδυνεύει η δημοκρατία. Ελάτε μετά από 3 μήνες να το συζητήσουμε. Γιατί δεν το κάνουμε αυτό; Τι θα αλλάξει; Ποιο είναι το κώλυμα; Γιατί βάζουμε φυτίλι ανάμεσα μας τώρα που χρειαζόμαστε ομοψυχία. Τι θέλετε να κερδίσετε;»
Νούμερο 4 (για να πιάσουν κάποιοι τη βάση):
«Όλες οι προηγούμενες νομοθετικές απόπειρες ήταν στρεβλές, αποσπασματικές, αντιμετώπισαν το φαινόμενο φοβικά και εισπρακτικά, αφήνοντας σε καθεστώς ημιπαρανομίας τους μετανάστες... Μην χάσετε την ιστορική ευκαιρία να ανοίξετε νέους δρόμους. Είναι αναγκαία τομή για την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής η πρόσβαση των μεταναστών που γεννιούνται στην Ελλάδα στην ιθαγένεια»
Νούμερο 5 (για δυνατούς λύτες):
«Οι άνθρωποι αυτοί υπάρχουν, ζουν και μοχθούν ανάμεσά μας. Έχουν πρόσωπα, ελπίδες, όνειρα και φόβους. Η οικονομική κρίση τους αγγίζει το ίδιο και ανησυχούν το ίδιο με μας. Εργάζονται, εκπληρώνουν τα ασφαλιστικά τους βάρη, αποκτούν ιδιοκτησία, στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο, έχουν ριζώσει στην Ελλάδα που έγινε για τα παιδιά τους, η μόνη πατρίδα. Δεν μπορούμε να τους κάνουμε να μην είναι συμμέτοχοι στο κοινωνικό γίγνεσθαι. Η άρνηση να τους εντάξουμε με κανόνες, δημιουργεί ανομία και διαφθορά. Οδηγεί πρώτα στην γκετοποίησή τους στη δική μας συνείδηση, μετά στην δική τους και μετά στο χάρτη της πόλης: Δίνει το σήμα πως ποτέ δεν θα είναι ευπρόσδεκτοι εδώ... Προς τι τα φαντάσματα περί αλλοίωσης του έθνους; Τι σημαίνει να είσαι Έλληνας; Δημοκρατία, ισότητα, ανθρωπισμός. Τόσο λίγο πιστεύουμε στη δύναμη της Ελλάδας, στη δύναμη του Ελληνισμού ανά τους αιώνες; Μεγαλύτερη αλλοίωση έχει ο πολιτισμός μας από τις 4-5 ώρες που βλέπουμε τηλεόραση εμείς και τα παιδιά μας»
Για να μη σε κουράζω –το ρεζουμέ της χτεσινής κουβέντας ήταν οτι ΝΔ και Λάος θα καταψηφίσουν το νομοσχέδιο, όπως κάθε λογικός άνθρωπος θα περίμενε. Το Πασόκ θα ψηφίσει υπέρ (σώπα!) Το ΚΚΕ θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο (πως είπατε;). Ο Σύριζα μάλλον θα ψηφίσει κατά αν δεν ψηφίσει υπέρ το οποίο όμως θα συμβεί μόνο εάν και εφόσον.... (Χριστό δεν κατάλαβα ρε γαμώτο έτσι όπως τα έλεγε ο Αλέξης!)
Φτάνω στο γκραντ φινάλε και αναρωτιέμαι (επειδή τέτοιος άνθρωπος είμαι εγώ –«έχω μια ερώτηση για κάθε απάντηση»):
Που στο διάολο πήγε ο ανθρωπισμός της Αριστεράς; Που πήγε η συνδικαλιστική λογική της κοινοβουλευτικής Αριστεράς; Που πήγε το «ζητάω πολλά, παίρνω τα λίγα και συνεχίζω να αγωνίζομαι για όλα» -που πήγε αυτό;
Με το νομοσχέδιο θα βελτιωθεί η θέση κάποιων ανθρώπων –πόσων; Πριν τη διαβούλευση περισσότερων από όσων μετά τη διαβούλευση –συμφωνείς; Συμφωνείς, το είπε κι ο Αλέξης (αυτό τουλάχιστον το κατάλαβα). Αφού λοιπόν υπήρχε κίνδυνος κουτσουρέματος στη διαβούλευση γιατί δεν το στήριξες το νομοσχέδιο ρε μαλάκα; Γιατί άφησες να αλωνίσουν οι ακροδεξιοί; Κι εφόσον δεν το στήριξες –τι σκατά διαμαρτύρεσαι τώρα που κουτσουρεύτηκε; Τα κόμματα εξουσίας μετράνε το κάθε βήμα τους με ψήφους –έτσι μέτρησε και το Πασόκ κι ευτυχώς που φοβήθηκε το κράξιμο και δεν απέσυρε εντελώς το νομοσχέδιο!
Είχα δει τη Λιάνα Κανέλλη (τη φωνή του Περισσού-λαού) να διαμαρτύρεται γιατί «κόψανε» σχόλια από το σάιτ της διαβούλευσης –είχε βγει ένας Πασόκος και της έλεγε οτι κόψανε τα γαμωσταυρίδια και δεν υπάρχει μπλόγκερ που να μην το καταλαβαίνει αυτό. Ε, η Λιάνα σκίστηκε να υποστηρίζει οτι όλα έπρεπε να μείνουν –μη και χαθεί καμιά αποψάρα του ΚΚΕ περί του θέματος!
Και ποια είναι η αποψάρα τους; Το «χέσε ψηλά κι αγνάντευε» -διαφωνείς; Να σου πω εγώ κάτι για την αποψάρα τους: όταν το Πασόκ έφερνε το θέμα του Συμφώνου Συμβίωσης για τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια η Αλέκα το καταψήφιζε με το σκεπτικό «δεν πρέπει πάντα να υπακούμε στα κελεύσματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης», τώρα το ΚΚΕ πάλι καταψηφίζει επειδή το νομοσχέδιο είναι «προϊόν συναλλαγής μεταξύ Πασόκ, ΝΔ και Λάος» -ε, σάλτα παραδίπλα κυρα-Αλέκα μου, μη σου πω τίποτα χειρότερο! Αν νομίζεις οτι η τακτική σου έχει σχέση με την Αριστερά, θα σου θυμίσω οτι κι ο Χίτλερ εθνικοσοσιαλιστικό το ονόμαζε το κόμμα του!
Πολύ το αγριέψαμε –θα το μαλακώσω λοιπόν με ένα ανεκδοτάκι. Παρακολουθούσα τη δευτερολογία Καρατζαφέρη –λέει σε κάποια στιγμή το άτομο οτι ο Παπανδρέου φέρθηκε βάναυσα στη ΝΔ και τους μεταχειρίστηκε επιθετικά χωρίς να χρησιμοποιήσει καν λιπαντικό! Από κάτω τα παλικάρια του Λάος χαζογελάγανε θαυμάζοντας την ευφράδεια του Αρχηγού τους (ήταν σα σκηνή κακής ελληνικής ταινίας του Φίνου –με τους Γερμανούς κατακτητές να γελάνε όσο ο λοχίας τους ξεφτιλίζει τη φτωχή λουλουδού του μπουζουξίδικου). Αναρωτιέμαι λοιπόν: ο Καρατζαφέρης δεν παθαίνει ίκτερο κάθε φορά που το ΙΕΡΟ προαύλιο της Βουλής βεβηλώνεται από αναρχικούς; Πως ακριβώς μετράει τη βεβήλωση τελικά; Επειδή το να μιλάς για «πισωκολλητά χωρίς σάλιο» από το βήμα της Βουλής δεν μου φαίνεται και τόσο τιμητικό για τον «ιερό χώρο»! Έχω άδικο;
Άδικο έχω –γιατί εδώ πέρα η κοινοβουλευτική Αριστερά μοιάζει πιο απάνθρωπη από το συντηρητικό Κέντρο, εδώ πέρα κοντεύουμε να ξεχάσουμε «ποιοι είμαστε» επειδή μας έχει γονατίσει το «πως φαινόμαστε» -σε τέτοιες συνθήκες το να χρησιμοποιεί ο Αρχηγός ενός ακροδεξιού κόμματος ορολογία «Πρωταθλητή»/«Πράσινης» είναι το πλέον αναμενόμενο.
Τι έλεγα; Α, ναι! Καλημέρα και άντε γαμηθείτε.
Egidio Gherlizza- Τζέφυ και Τσέρυ
-
Ο Egidio Gherlizza είναι ένας καλλιτέχνης για τον οποίο μιλούν ελάχιστα,
ωστόσο ο πιο τυχερός χαρακτήρας του, ο αλήτης Σεραφίνο, κατάφερε να γίνει
μια μ...
Πριν από 5 μήνες
48 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:
kala ta les.pios s akouei einai to thema.egw sibathousa tsipra ktl.
alla apodikniete oti kamia aristerh dinamh sthn ellada den borei na dei pera apo th miti ths.
Μήπως να δεχόμαστε πως, τελικά, αριστερά και στο κοινοβούλιο δεν γίνεται; Η αριστερά στον δρόμο είναι - δίπλα στο πρόβλημα και στους προβληματισμένους. Αλλιώς, όπως και να αυτοαποκαλείται, δεκανίκι της κάθε εξουσίας αποτελεί.
Καλησπέρα σας - ή αλλιώς, "στο διάολο"
Η αλήθεια είναι ότι και αμηχανία υπάρχει, και τα κοινοβουλευτικά κόμματα δεν ξέρουν τί τους γίνεται με τέτοια ζητήματα. Αμηχανία επικρατεί όμως και στις ομάδες (κοινωνικοπολιτικές) που ασχολούνται με το θέμα. Και αυτό για δύο λόγους ... Ένα γιατί κάνουν δουλειά μυρμηγκιού και λειτουργούν σε άλλο επίπεδο (π.χ η αντιρατσιστική θεσσαλονίκης αυτή την εποχή κινητοποιείται για την απεργία των αλιεργατών και για να μην κλεισει ο ξενώνας προσφύγων στην πόλη). Δύο γιατί αποτελούνται από άτομα και ομάδες με διαφορετικές πολιτικές αφετηρίες και χρειάζεται χρόνος πολύς για να υπάρξει συμφωνία.
Το ζήτημα είναι ότι τα κόμματα της αριστεράς δεν έχουν πολλούς διάυλους μεταφοράς εμπειρίας και επεξεργασίας από τέτοιες ομάδες. Άλλωστε πρακτικά δεν μπορώ να φανταστώ πως θα γινόταν αυτό εκτός αν άλλαζαν τρόπο λειτουργίας τα κόμματα.
Για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα σας στέλνω και μια ανακοίνωση από το Δίκτυο που είναι αρκετά κοντά στο πνεύμα του κειμένου σου.
http://www.diktio.org/node/189
τους χαιρετισμούς μου.
Λες οτι για την δεξιά τάση το επίκεντρο είναι η αγορά, ενώ για την αριστερή το επίκεντρο είναι ο άνθρωπος. Αμφιβάλω
Η μονη αγορά στην οποία στοχεύει το οποιοδήποτε κομμα ειναι αυτη των ψήφων.
Η πραγματική αγορά a.k.a εμπόριο ειναι βαριά εννοια για τους πολιτικούς.
Η υπαρξη μαυραγοριτων στη βουλή ειναι μια μικρά εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα
Για τα λοιπά δεν εκφερω γνώμη μια και ειμαι αλλοδαπός (χο χο , μην μου δωσουν ιθαγένεια χέστηκα )
Puppet δεν τα λέω για να τα ακούσουν, αλλά για να τα ακούσω εγώ, επειδή με όσα γίνονται την έχω ακούσει κανονικά! Κοίτα πού θα διαφωνήσω με τη θέση σου: αν δεν μπορεί να δει πέρα από τη μύτη της δεν είναι Αριστερά -τι σκατά δηλαδή; Η Αριστερά ευαγγελίζεται ένα καλύτερο μέλλον! (Πάντως στο αποκάτω, στη συνέντευξη του Ρότεν περίμενα να σχολιάσεις, χεχεχε).
Λύκε, εφόσον η Αριστερά στοχεύει ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ στην ανατροπή του υπάρχοντος καθεστώτος, δεν μπορεί να είναι στο κοινοβούλιο -δίκιο έχεις. Αλλά και οι εξωκοινοβουλευτικοί αδερφέ μου -πολύ σκατά!
savon, το Δίκτυο είναι στοχευμένη οργάνωση -αν κι αυτοί λέγανε μαλακίες του στυλ "δεν το θέλουμε το νομοσχέδιο" θα έπρεπε να παρέμβουν ψυχίατροι!
Διαφωνώ πάντως -ξέρουν πολύ καλά τι τους γίνεται στα κόμματα. Απλώς αποδεικνύουν για μια ακόμα φορά οτι νοιάζονται για την κοινοβουλευτική τους επιβίωση πρώτιστα και μετά για τους ανθρώπους.
Σίγουρα υπάρχουν ομάδες που προσπαθούν -δεν είμαι αφοριστικός. Αλλά ποια είναι η κυρίαρχη τάση; Θυμάμαι και πως αντιμετωπίσανε την Αλ Σάλεχ που έχει φάει τη ζωή της για τους μετανάστες όταν έγινε σύμβουλος του Βούγια... Αν όλοι αυτοί δεν είναι σκατόψυχοι τότε ο όρος έχει χάσει πλέον τη σημασία του -νομίζω;
Να συνεχίσω το σιχτίρ-πιλάφι, μετά από προσεκτικό διάβασμα των δηλώσεων. Η Αλέκα, όντως εύκολη. Το πως ο διεθνισμός δεν αναιρεί την εθνική ταυτότητα, αυτή μόνο το καταλαβαίνει πως και ο Πατερούλης που έπεισε τους Ρώσσους να πολεμήσουν "za rodinu". Ο #2 είναι βέβαια ο μακεδονομάχος. Γιά να μην χάσει ψήφους από τον Καρατζαφύρερ, είναι ικανός να αυτοαναγορευτεί οπαδός του Μιχαλάκη του Μπακούνιν, εξ' ού και η μετριοπάθεια. Το #3 είναι πιό εύκολο και από τα εύκολα! Ποιός θα έσκουζε γιά κρίσεις, κωλύματα, κίνδυνο γιά την δημοκρατία και επέλαση των Απάτσι εκτός από τον ελλαδέμπορο; Το #5 είναι ο Γιωργάκης, hands down! Liberte, egalite, fraternite! Σοσιαλιστική Διεθνής! Και τελικά αυτός που υπερθεματίζει υπέρ του νομοσχεδίου. Ε, by default, ο εναπομένων είναι ο Σύριζα. Άλλωστε, το #4, όπως είπες, παραπαίει ανάμεσα σε ναι, όχι και ίσως και από το κομμάτι αυτό ακριβώς βγάζω εγώ.
Και μόνο το ότι το ΠΑΣΟΚ (μοιάζει να) βγαίνει πιό ριζοσπαστικό από την (επίσημη) Αριστερά, είναι λόγος γιά να βαράμε το κεφάλι μας και να αποφασίσουμε επιτέλους αυτό που είπα παραπίσω : Η Αριστερά είναι στον δρόμο. Στη Βουλή είναι το Κράτος.
Περαστικά μας.
epanadiatiposi:de tous afinoun na doun pera apo th miti tous.
p.s.:den asxoloume egw re me idromenous makrimalides me kolan.
Part 3 :
Εξοκοινοβουλευτική Αριστερά my ass! Αυτοί θα αλλάξουν τον κόσμο; Οι ίδιοι που καίνε βιβλιοπωλεία, πετάνε αυγά στους ομιλητές, δέρνουν και δέρνονται; Αυτοί θα φέρουν την νέα ματιά; Με αυτούς θα ξεθεμελιώσουμε τον φασισμό; Με τους Νετσάγεφ και τους Κρυστάλληδες;
Ελπίζω αν είμαι άτυχος και προλάβω να τα δώ, να με στείλουν στην επαναστατική κρεμάλα τους μιά ώρα αρχύτερα. Τιμή μου θα είναι.
Συμφωνώ πως τα κόμματα επικεντρώνονται στο πως να μαζέψουν ψήφους και η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτικών εξωβουλευτικών οργανώσεων πως να γράψουν μέλη. Αυτό είναι ένα γενικό χαρακτηριστικό της αριστεράς αυτής της στιγμής και η αιτία και ταυτόχρονα συνέπεια της μιζέριας και της ανικανότητας της.
Αυτό όμως είναι διαφορετικό από το πως λειτουργούν οργανώσεις και κόμματα στο εσωτερικό τους. Δηλαδή πως αυτό αναπαράγεται. Και σε μεγάλο βαθμό αναπαράγεται μια κατάσταση γιατί δεν υπάρχουν πραγματικές διαδικασίες, μεταφορά εμπειριών κλπ. Οι ίδιοι άνθρωποι (στελέχη) θα βγάλουν γραμμή για το μεταναστευτικό, το ασφαλιστικό, την ανεργία, την Μαρία και τον Κώστα...
Τις αντιρατσιστικές οργανώσεις τις έβαλα γιατί πολύ απλά, ότι επεξεργασία έχουμε για τα μεταναστευτικά (ατελή, αντιφατική, καλή ή κακή) την έχουμε από εκεί.
Όσον αφορά την πολιτική καθαρότητα νομίζω ότι μπορείς κάποιος να την βρει...στον κόκκινο καναπέ του.
υγ. Λύκε, ο χώρος (αριστερά, αναρχία και παρυφές) είναι πολύμορφος και ιδιαίτερα ανομοιόμορφος. Γενικά όμως όταν μιλάμε για εξωνοκοινοβουλευτική αριστερά αναφερόμαστε για πολιτικές οργανώσεις της αριστεράς που δεν έχουν από όσο γνωρίζω τέτοιες πρακτικές.
savon, ο χώρος της Αριστεράς περιλαμβάνει όσους έχουν αριστερή συνείδηση, πιστεύουν ή ακολουθούν αριστερές πρακτικές και χαρακτηρίζονται από ένα αριστερό ήθος. Επείδη - όπως είπε και ο motor - η Αριστερά στοχεύει στην ανατροπή του καθεστώτος, αναγκαστικά θα γίνει και βίαιη κάποιες στιγμές, ειδικά όταν θα περάσει στα έργα. Αναγνωρίζω την αναγκαιότητα γι' αυτό στις υπάρχουσες συνθήκες και αναγκαστικά, αν και με απέχθεια, θα την δεχτώ.
Όταν βλέπω ωστόσο βίαιες πρακτικές απλά σαν απάντηση στις πρακτικές του αντίπαλου, προβοκάτσιες που καταπίνονται αμάσητες, κολλήματα με το δόγμα αλλά παραμερισμό της σκέψης και λόγια αντί γιά έργα δικαιούμαι - νομίζω - να οικτίρω την Αριστερά γιά την κατάντια της.
Μέρος της κατάντιας αυτής είναι η έλλειψη συννενόησης. Εμείς είμαστε οι "κοινοβουλευτικοί" αριστεροί, που πολεμάμε το σύστημα από μέσα, εσείς είσαστε οι "εξωκοινοβουλευτικοί" αριστεροί, που το πολεμάτε από έξω, και αυτοί είναι οι εξω-εξωκοινοβουλευτικοί που τα κάνουν όλα λάθος και είναι μπαχαλάκηδες και δεν έχουν σωστές πρακτικές.
savon, ή είμαστε αριστεροί ή δεν είμαστε. Όλα τα άλλα περί ορθοδοξίας της σκέψης ή του ποιός έχει πιό πολύ το δικαιώμα να κρατάει την παντιέρα, γίνονται την στιγμή που ο καπιταλισμός ανασκολοπίζει τον πλανήτη και που οι μετανάστες (γιά να το φέρω στα δικά μας) κακοποιούνται, προπηλακίζονται, εκμεταλλεύονται, πεινάνε και φοβούνται. Και η αριστερά που δεν το βλέπει αυτό - ηθελημένα ή μη - να πάει να γαμηθεί, και αυτή και οι λόγοι της και οι πρακτικές της.
Λύκε, προσπάθησα απλά, όπως εγώ γνωρίζω, να περιγράψω πως χρησιμοποιούμε τον όρο εξωκοινοβουλευτική αριστερά. Μίλησα για έναν τύπο οργανώσεων και των πρακτικών τους σήμερα και είπα πως ο αυτό που αποκαλούμε χώρο εμπεριέχει αριστερές οργανώσεις, αναρχικές ομάδες κλπ. Σκέψου το λίγο σαν τυπολογία για να συννενούμαστε κάθε φορά γιατί μιλάμε. Και επίσης δεν έκανα καμία ηθική κρίση για σωστές ή λάθος πρακτικές. Γιατί πολύ απλά τις θεωρώ μέρος της πραγματικότητας και από κει και πέρα το συζητάμε κάθε φορά στο πλαίσιο του.
τέλος αυτό που επαναλαμβάνω λίγο πολύ αυτό που έγραψα πριν... Η αριστερά δεν είναι μια καλή κυρία που δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες μας. Είναι πολιτικές διαδικασίες, πρακτικές, αναλύσεις, δρόμος, συγκρούσεις κλπ είναι κάτι που γινόμαστε, ξεγινόμαστε, συμμετέχουμε, δεν συμμετέχουμε και αν θες δημιουργούμε και άλλους τρόπους για να συμμετέχουμε. Τα κόμματα μπορεί να είναι μέρος όλων αυτών αλλά ευτυχώς η αριστερά γενικά δεν ταυτίζεται με αυτά.
savon, οπωσδήποτε δεν είναι η Αριστερά μιά καλή κυρία που δεν ικανοποιεί της προσδοκίες μας. Και δεν διαφωνούμε πως η Αριστερά δεν (θα έπρεπε να) ταυτίζεται με τα κόμματα. Και συμφωνούμε επίσης πως αν δεν συμμετέχουμε εμείς άμεσα και ενεργά, η πολιτική του καναπέ είναι ηλίθια και άχρηστη.
Εδώ ωστόσο έχουμε κάποια γεγονότα που ξετυλίγονται μπρός στα μάτια μας...
Η επίσημη και μή, κοινοβουλευτική και μή, Αριστερά ομφαλοσκοπεί, αυνανίζεται, πάει ένα βήμα μπρός και ένα πίσω, επιδίδεται σε ψηφοθηρικές πρακτικές, προβαίνει σε κλωτσοπατινάδες επαναστατικής γυμναστικής και σκαλίζει την μύτη της με προσήλωση, ενόσω παίζονται στα ζάρια ζωές. Ομολογώ πως επειδή δεν βρίσκομαι εκεί, τα βλέπω όλα από απόσταση και είναι πιθανόν και να τα βλέπω πιο άσχημα από ότι πραγματικά είναι. Ωστόσο, αν οι "πολιτικές διαδικασίες, πρακτικές, αναλύσεις, δρόμος, συγκρούσεις κλπ", που αναφέρεις, δεν μπορούν τελικά να προσφέρουν τίποτα χειροπιαστό σε αυτούς τους ανθρώπους, αν εμείς οι ίδιοι παρ' ότι "γινόμαστε, ξεγινόμαστε, συμμετέχουμε, δεν συμμετέχουμε και αν θες δημιουργούμε και άλλους τρόπους για να συμμετέχουμε", όπως λές, τελικά δεν περιορίζουμε τον ανθρώπινο πόνο έστω κατ' ελάχιστο, αυτή την αριστερά να την βράσω, αλλά δεν θα πιώ το ζουμί της μην και πάθω εντερικά...
Για να εξηγούμαι - δεν ζητάω από την αριστερά ούτε να πολεμήσει αντί εμού, ούτε να με αντιπροσωπεύσει, λες και δεν μπορώ να μιλήσω. Της ζητάω όμως, αφού θέλει να είναι η πρωτοπορία σε αγώνες, αφού μιλάει στο όνομα των ανθρώπων, αφού τους οδηγεί να κάνουν πράγματα πρός χάριν καποιου απώτερου σκοπού που είθισται να τον θεωρούμε σωστό (οι αριστεροί), να ξεπεράσει τις αγκυλώσεις, να σεβαστεί αυτούς που αντιπροσωπεύει και να σκεφτεί επιτέλους πως όσο κάνει ασκήσεις επί χάρτου, οι λίγοι μας σπρώχνουν προς στον γκρεμό. Αν τώρα χρειαστεί να ανοίξουν μύτες και να σπάσουν κεφάλια, θα γίνει και αυτό.
Και όσο γιά εμένα προσωπικά, δεν μιλάω στη θέση κανενός, δεν μιλάει κανένας γιά εμένα και οι πράξεις μου είναι το κριτήριο της αλήθειας που πρεσβεύω. Μάθημα δεν κάνω σε κανένα - κουβέντα κάνουμε. Απλά, πιστεύω πως γοργά πιά "έρχεται η στιγμή για ν' αποφασίσεις με ποιους θα πας και ποιους θ' αφήσεις."
Puppet, δεν τους αφήνουν, δεν θέλουν -εμένα λίγο με απασχολεί. Το ρεζουμέ είναι αυτό που λες -οτι δεν βλέπουν. Α, δεν είσαι εσύ κολλημένος με τους μαλλιάδες; Μα νόμιζα οτι ήσασταν εντελώς δίδυμοι με τον άλλον!
Λύκε, κάπως έτσι ή σχεδόν έτσι -αν και το θέμα για μένα πάει πέρα από τα προφανή συμπεράσματα.
savon, δέχομαι απολύτως αυτά που λες μιας και δεν υπήρξα ποτέ οργανωμένος σε κόμμα ή εξωκοινοβουλευτική οργάνωση (μόνο στους Αυτόνομους της σχολής μου ήμουνα οργανωμένος -αλλά η οργάνωση και οι Αυτόνομοι ήταν άσχημα τσακωμένοι). Πάντως, αν οι αγωνιζόμενοι για το κάθε θέμα είναι μόνο οι οργανώσεις των θιγόμενων μειονοτήτων, τον ήπιαμε φιλενάδα! Οι κοινωνικές αδικίες θα εξακολουθούν να αντιμετωπίζονται σαν συνδικαλιστικά αιτήματα και η θεραπεία του καρκίνου θα είναι μονίμως οι ασπιρίνες.
Πολύ εύστοχο το κείμενό σου.
Ένα σχόλιο μόνο.
Αν ως "εξωκοινοβουλευτική" Αριστερά εννοήσουμε την Αριστερά που απέτυχε να πιάσει το όριο εισόδου στη Βουλή, τότε μιλάμε για την ευνουχισμένη αριστερά που συμπορεύεται στα κίνητρα της με την καθεστωτική.
Η κατά συνείδηση εξωκοινοβουλευτική και καθ'ουσίαν Αριστερά, δίνει τις απαντήσεις της στο δρόμο.
Να σου πω..με προβλημάτισε η διαπίστωση σου σχετικά με τη συμμετοχή στο δημοψήφισμα.
Και με δίχασες.
Από τη μία δε θες να ενδώσεις στις γκεμπελικού τύπου πιέσεις του ΛΑΟΣ και θεωρείς αυτοατιμωτικό να απαντάς για το αυτονόητο - δε μπορώ να με φανταστώ να δημοσκοπούμαι για το αν ο άνθρωπος έχει δικαίωμα σε τροφή λ.χ - από την άλλη δε σου κάθεται να αφήσεις τον κοινωνικό στίβο να γίνεται βορά στους ακοινώνητους.
Πολλή τροφή για σκέψη.
Καλημέρα.Πηγαίνω να γαμηθώ:D
Χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι καταλαβαίνουν και εκτιμούν την ευχή! Χαχαχαχα
Η εξωκοινοβουλευτική Αριστερά (αυτό το πολύμορφο μείγμα λαδιού με νερό) μπορεί και να στραβοκοιτάζει προς τα κοινοβουλευτικά όργανα μπορεί και όχι. Η δική μου οριοθέτηση έχει να κάνει με την χρονική στιγμή κυρίως. Δηλαδή, "είμαι απέξω και ενεργώ σαν απέξω" (ή το ανάποδο) -ΤΩΡΑ. Αν αύριο αυτό αλλάξει, θα αλλάξει και ο τρόπος ενεργειών μου.
Έτσι ακριβώς όπως το λες είναι το θέμα με ένα υποθετικό δημοψήφισμα -αλλά για μένα τα πράγματα είναι απλά. Αν πρέπει να κολλήσω χαρτόσημο για να βοηθήσω έναν άνθρωπο, θα ρίξω τα μούτρα μου και θα το κολλήσω το γαμωχαρτόσημο!
Καλημέρα μότορα τι κάνεις ρε θηρίο;
Οσο η αριστερά ακόμα ψάχνει ποιός είναι αριστερότερος απ'τον άλλον αριστερό,οι άλλοι θα αλωνίζουν αβέρτα.
Μόλις γάμησα.
Καλά μου τα 'πες.
Αυτό το οπορτουνιστικό έχω την εντύπωση ότι αναιρεί τελικά την αριστερή ιδεολογία που έχουν ντυθεί.
Όσο για το δεύτερο, ενδεχομένως να υπέκυπτα και του λόγου μου.Το δίλημμα μου φαίνεται το ίδιο όπως κάθε φορά που πρέπει να αποφασίσω αν θα απεργήσω ή όχι. Τελικά τους χαρίζω ή τους φτύνω;Τους εξυπηρετώ ή τους δυσκολεύω;
Γύρισα. όπως καταλαβαίνεις ήταν από αυτά τα γρήγορα τα πρωινά, τα αρκούντως λυτρωτικά:P
Καλά ρε Ηλία μην είσαι ακατάδεκτος! Μια έξτρα μερίδα ποτέ δεν έβλαψε κανέναν, χαχαχαχα!
Δεν ξέρω τι ψάχνει η Αριστερά κι ούτε με ενδιαφέρει κιόλας. Ξέρω μόνο πιο είναι το χρέος της, αν θέλει να λέγεται ακόμα Αριστερά και όχι Θύρα 7 (ή 13, ή 21), ούτε Φιλοτελιστικός Όμιλος.
Ερωτευμένη (πόσο δεν μου άρεσε αυτό το τραγούδι!) οι απεργίες έχουν αιτήματα. Άλλες φορές συμφωνούμε, άλλες φορές -όχι. Εμείς πάντως εδώ που δουλεύω -όταν απεργούμε, απλώς δεν χτυπάμε κάρτα, αλλά στη δουλειά ερχόμαστε. Κάποια άποψη... καθότι είμαστε και δημόσιοι υπάλληλοι.
Στην ηλικία μας έξτρα μερίδα μπορεί να αποβεί μοιραία χαχα.
Ισως να μην κατάλαβε ποιό είναι το χρέος,γιαυτό χαζοπαζαρεύεται.
Ε και γι΄αυτό στεναχωριέσαι; Υπάρχει καλύτερο μοιραίο απ΄αυτό το μοιραίο; Χαχαχα
Δεν κατάλαβε η Αριστερά ποιο είναι το χρέος της; Χμ, σα να λέμε -ο σεντερφόρ δεν είχε καταλάβει οτι πρέπει να βάζει γκολ γι΄αυτό κωλοβαράει έξω από την αντίπαλη περιοχή! Ε;
Μέχρι να καταφέρω να γράψω, τα είπαν όλα και έμειναν μόνο οι ευχές...
Καλημέρα
Καλημέρα (τι καλημέρα δηλαδή -ας τη λέμε...) Και οι ευχές κάτι είναι!
Kωλοβαράει η έχει "ρήξη χιαστού";
Μήπως φταίμε όλοι που αφήνουμε κουτσούς να παίζουν;(αλλά ξέχασα εσένα δεν σε ενδιαφέρει.Αλλά τότε γιατί δεν συζητάς για το τένις κλάμπ;)
Ρήξη χιαστού (με και χωρίς εισαγωγικά) έχω εγώ, γι΄αυτό κάθομαι πάγκο και χρησιμεύω σε τίποτα προπονήσεις κάνοντας την κορίνα. Αλλά το ξέρω οτι για μέχρι εκεί είμαι, δεν κυκλοφορώ στα πέριξ ως ο μοναδικός και πούρος επαναστάτης! Και γι΄αυτό μέχρι να τσιρίξω τα σχετικά με την Αριστερά κατάπια μπόλικο χορτάρι από τις στραβοκλωτσιές. Αλλά κάποιες στιγμές δεν αντέχεται -θα τη βγάλεις τη φωνή: "που πας ρε αγόρι μου; από κει είναι το τέρμα, από την άλλη είναι οι βρύσες!" Συνεννοούμαστε νομίζω.
Oτι συνεννοούμαστε είναι σίγουρο,
απλά δεν μπορώ να βλέπω να παίρνουν πρωτάθλημα πάντα οι άλλοι.
Ε μα γι΄αυτό μιλάμε για δικτατορία του προλεταριάτου και η αναρχική κομμούνα αγόρι μου! Επειδή, όταν το πάρουμε εμείς ή που δεν θα το ξαναδώσουμε σε κανέναν άλλο ή που θα καταργήσουμε το πρωτάθλημα και θα παίζουμε αποκλειστικά για την πλάκα μας!
Πάντως, δεν πρέπει να σταματήσει να μας ενοχλεί που ΜΑΣ το παίρνουν οι άλλοι, ούτε και να το παρατήσουμε το παιχνίδι επειδή βρωμάει στήσιμο. Γιατί τότε θα μαζεύουμε τα γκολ με τη σέσουλα -έτσι πιστεύω.
Το πιό ωραίο θα είναι να παίζουμε για την πλάκα μας,δεν θάχει και το άγχος του πρωταθλήματος,αλλά που τέτοια τύχη.
Ποιά είναι η θέση σου για τους μετανάστες;
Ούτε το άγχος, ούτε (το σημαντικότερο) τον ανταγωνισμό -και όλη του την απανθρωπιά. Δεν είναι θέμα τύχης, θέμα θέλησης είναι.
Για τους μετανάστες έχω την προφανή θέση: αν θέλουν (ή τους βολεύει) να πάρουν την υπηκοότητα ας την πάρουν. Εδώ έχει ελληνική υπηκοότητα ο Καραμανλής, ο Μικρούτσικος, ο Πρετεντέρης, κι ο Καρατζαφέρης κι ο Γιακουμάτος -τι χειρότερο να πάθουμε δηλαδή;
Θέμα θέλησης είναι αλλά πρέπει να το θέλουν πολλοί.
Να πάρουν υπηκοότητα αφού έχουν τόσοι και τόσοι όπως λες,το θέμα είναι να μπορούν να ζήσουν σαν άνθρωποι και όχι να τους πετάμε ένα κομμάτι ψωμί ίσα ίσα να μην πεθάνουν.Μετά θ'αρχίσουν τα δύσκολα νομίζω είναι πιο πολύπλοκο θέλει σοβαρότητα κι αυτοί δεν την έχουν(οι κρατούντες).
Το θέμα είναι να το θελήσουν (για την ακρίβεια να καταλάβουν οτι τους συμφέρει) όλοι. Κι εδώ μπαίνει η Αριστερά που έχει σκοπό να το δείξει αυτό.
Σαφώς το θέμα είναι να μπορούν ΚΑΙ οι μετανάστες να ζήσουν σαν άνθρωποι -γι΄αυτό είπα οτι μάλλον τους βολεύει η υπηκοότητα, είναι ένα βήμα για καλύτερη ζωή σε σύγκριση με τη σημερινή τους. Από εκεί και πέρα -στα σκατά ζούμε, εδώ θα ζήσουν κι αυτοί, μην περιμένεις τίποτα καλύτερο. Ή μαζί τους θα βγούμε ή μαζί τους θα πνιγούμε στον υπόνομο.
Aυτό εννοούσα,θα πνιγούμε μια ώρα αρχίτερα.Δε γαμιέται τι με την πόστα τι με την ταχεία όπως έλεγαν κι οι παλιότεροι.
Και δε μετοικώ στην Ιαπωνία καλύτερα;Να απεργώ δουλεύοντας με το περιβραχιόνιο;
Η υπηρεσία σας χαλάει την πιάτσα, να το ξέρεις:P
Αφού είμαι σκλάβος, ας είμαι μισθωτός σκλάβος τουλάχιστον.
Άργησα κατά καμιά δεκαριά σχόλια βέβαια αλλά το άσχετό μου κατάφερα να το πετάξω.
Καληνύχτα και αντεύχομαι:)
Ηλία -έχεις δίκιο σ΄αυτό, έτσι κι αλλιώς... Πως το λέγαμε παλιά στα γήπεδα; "Βρέξει χιονίσει, ο Θρύλος θα γαμήσει". Τώρα, ποιος είναι ο Θρύλος...
Σχιζοφρενής, όχι, περιβραχιόνιο ή κορδέλα στο κεφάλι δεν θα βάζαμε -μας χαλάει τη μόστρα χαχαχα.
Εμείς εδώ πέρα είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι -δεν φταίει σε τίποτα ο πολίτης αν έχουμε κάποια συνδικαλιστική κόντρα με το κράτος. Σωστά;
Ποια πιάτσα να χαλάσουμε -έχει φροντίσει πριν από εμάς η ΑΔΕΔΥ γι΄αυτό.
Ποιός είναι ο θρύλος;
H κυρίαρχη ιδεολογία,έτσι δε λες πιό πίσω;
Πολύ σωστός -το ΄πιασες μια χαρά! Η οποία δημιουργεί την ψευδή συνείδηση -ας πούμε, οτι η πορεία του Θρύλου στο πρωτάθλημα είναι περισσότερο σημαντική από την καθημερινή μας πορεία στην κοινωνία. Τώρα, επειδή αυτό είναι καταφανώς παράλογο (εγώ, σαν οπαδός του Θρύλου δεν έχω δει ούτε μισή καλύτερη μέρα στα 12 χρόνια που παίρνει πρωταθλήματα), έχω άδικο να περιμένω οτι κάποτε θα το αντιληφθεί ο κόσμος όλος;
Πολύ σωστά το θέτεις,πότε θα το αντιληφθεί όμως;
Εχει πάρει τόσα πρωταθλήματα;ρε το θηρίο(έχω σταματήσει να ασχολούμε με αυτά πάρα πολλά χρόνια)
Το "πότε" είναι θέμα μεγάλης κουβέντας. Για να το απλουστεύω ξεδιάντροπα -ο κόσμος θα αντιληφθεί την κοροϊδια είτε στην περίπτωση που φάει το αγγούρι πολύ βαθιά (είναι η λογική του "εδώ καίγεται ο κώλος μας, τι μας λένε για ποδόσφαιρα"), είτε στην περίπτωση που "καθαρίσει" το μυαλό του (λόγω υπεπροπαγάνδας που θα τους αναγκάσει να κάνουν ριμπούτ, ή/και λόγω στάσης της Αριστεράς που θα εξηγήσει απλούστερα τα προφανή).
Ναι, 12 έχουμε πάρει και θα χάσουμε το φετινό... Οπότε, μην παραξενευτείς αν δεις τίποτα γάβρους να επαναστατούν που η ομάδα δεν πήρε πρωτάθλημα -η ψευδής συνείδηση δεν ψοφάει με τίποτα!
Bλέπω σε ποστάρει(έτσι λέγεται;)
τακτικά το κουρδιστό πορτοκάλι,άιντε σε λίγο και στην καθημερινή χαχα.
Αλήθεια γράφεις πουθενά;
Ναι αμέ! Γράφω στην Αυριανή, τον Ελεύθερο Ρύπο και στο Τσιάο -πλάκα μου κάνεις; Εδώ γράφω, που αλλού να γράψω;
Μέχρι την Καθημερινή δεν έχει φτάσει το ξεφτιλίκι μου αλλά είχα βγάλει κάποτε μια μαλακία ποστ για την οικονομική κρίση και το έβαλε η Ελευθεροτυπία στις οικονομικές της σελίδες! Δηλαδή, πόσο πιο χαμηλά να πέσει ο άνθρωπος!
Ο κουρδιστός ποστάρει σχεδόν οτι "κοινωνικό" βγάζω -σ΄αυτό το τελευταίο μου έβαλε και κάτι ξέκωλες, χαχαχαχαχα. Δε βαριέσαι... Στο ίντερνετ είμαστε -ας πάρει ο καθένας ότι θέλει, εγώ έχω ευθύνη μόνο για αυτά που είναι εδώ μέσα. Παραέξω...
Kαλά έχετε καιρό ακόμα να μην το χάσετε μη στενοχωριέσαι
Δηλαδή δε σε ρωτάει αφθαίρετα το κάνει;
Μπα, χέστηκα, μακάρι να το χάσουμε. Παλιότερα ήθελα να τα παίρνουμε για να πηγαίνει Τσάμπιονς Λιγκ η ομάδα και με τα λεφτά να αγοράζει κανένα παίχτουρα ο Κόκκαλης -να χαίρομαι κι εγώ ο θεατής. Αλλά εφόσον ο Κόκκαλης μόνο παντελονιάζει πλέον δεν πα' να πέσουμε και κατηγορία; Βαρέθηκα συνέχεια το ίδιο έργο.
Τώρα -ειδικά ο Κουρδιστός με έχει ρωτήσει, απλά όταν του είπα οτι το υλικό είναι ελεύθερο δεν είχε διαφημήσεις στη σελίδα του. Αλλά και τώρα που έχει, ξέρω οτι δε βγάζει και τίποτα λεφτά της προκοπής -οπότε, δε βαριέσαι...
Και μια που το΄φερε η κουβέντα εγώ είμαι ακόμα άνετος. Τι να πει κι ο φιλαράκος μου που του κλέψανε τον τίτλο του μπλογκ και το κάνανε θεατρικό έργο χωρίς να τον αναφέρουν πουθενά; Παίζεται τώρα: Μίλαν Κούντερα 1-0 και η κυρία που το έγραψε μοστράρει σα μεγάλη διάνοια!
Ο Κόκκαλης... πόσα θα μαζέψει κι'αυτός;
Δεν εννοούσα το οικονομικό με τον κουρδιστό,έτσι για το τυπικό αν σε ρωτάει.
Ποιά είναι η "κυρία"που έκλεψε;
(γιατί δεν έχει ημερομηνία στα σχόλια;χάνεται ο προσανατολισμός)
Εδώ η θεατρική παράσταση που πλασσάρεται για πολύ ιν και έξυπνη:
http://www.boozecooperativa.com/milangr.php
Κι εδώ το μπλογκ του φίλου μου (βέβαια δεν το ανανεώνει πια):
http://milankundera1mhden.blogspot.com/
Tην κυρία την γκούγκλισα χθες, δεν την ξέρω,τον τύπο τον έχω δει σε κάτι σαχλά στην τ.v.
Πέρασα κι'απ'τον φιλαράκο σου,τον εξερεύνησα κανονικά.
Να υποθέσω ότι δεν ανανεώνεται λόγω άχνης;
Χαχα, μεγάλη μορφή ο Τζιν Τόνικ. Τώρα ασχολείται με κάτι άλλο, έτσι είναι οι μεγαλοφυίες -βαριούνται εύκολα, όχι σαν εμάς...
Δημοσίευση σχολίου
Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!