Τρίτη, Οκτωβρίου 12, 2010

"Έξι χορδές που στάζουν αίμα"

Είναι από τις λίγες (ελάχιστες) φορές που γράφω για το παρελθόν και δεν αισθάνομαι παρωχημένος. Δεν αισθάνομαι ούτε καν παλιόγερος, πρέσβης απόψεων του τύπου: «στην εποχή μου οι τυρόπιτες είχαν τυρί και σκυλιά τα δέναμε με τα λουκάνικα». Κι αυτό επειδή οι 5 δίσκοι (συν ένα EP) στους οποίους θα αναφερθώ μπορεί να κυκλοφόρησαν τη δεκαετία του ’80 αλλά αυτό μονάχα ιστορική σημασία έχει. Εναλλακτικά ενδέχεται να χρησιμοποιηθεί για την πρόκληση θαυμασμού: «πότε είπες οτι βγήκε αυτό; το ‘80κάτι; τι λε ρε παιδί μου!»
Δεν αισθάνομαι παρωχημένος –το ξανάγραψα αυτό –κι ούτε θα νιώσω αρτηριοσκληρωτικός αν υποστηρίξω οτι τέτοιου επιπέδου δίσκοι δεν ξαναβγήκαν στην Ελλάδα. Ούτε πριν το ’80, ούτε μετά από αυτό. Για την ακρίβεια, οι συγκεκριμένοι δίσκοι ανήκουν βιοκλιματικά στο ρεπερτόριο της 4AD, της Rough Trades, της Factory και της Mute –απλώς έτυχε να ηχογραφηθούν στην Ελλάδα. Κακή τύχη για τα συγκροτήματα, καλή για μας.

Να πω κιόλας οτι οι συγκεκριμένοι δίσκοι είναι εξαντλημένοι κι όσες φορές να κυκλοφορήσουν θα συνεχίσουν να εξαντλούνται. Α ναι, είναι και σπάνιοι και πανάκριβοι όμως αυτό λίγη σημασία έχει. Κόπιες των τραγουδιών υπάρχουν στο ίντερνετ αλλά ας μην κοροϊδευόμαστε. Αν δεν τους βάλεις στο πικάπ να τους ακούσεις μοιάζει σα να μαλακίζεσαι με τη φωτογραφία της Ναστάζια Κίνσκυ –ευχάριστο μεν αλλά καμιά σχέση με το να πηδηχτείς μαζί της.

Θα πάω τους δίσκους χρονολογικά επειδή δεν μπορώ εύκολα να τους κατατάξω άσε πού δεν θέλω κιόλας. Και θ΄αρχίσω με το EP! Για να βοηθήσω τους νεώτερους, LP για Long Play (10-12 τραγούδια), EP για Extended Play (3-4 τραγούδια) και Single για Single Play (2 τραγούδια).

YELL –O – YELL –SHOOT THE TRUTH (1982)

Ο Φιλ Σκαρς (καλά να περνάει εκεί πέρα, ή πάνω ή όπου βρίσκεται τέλος πάντων) πυροβολεί την αλήθεια, όπως ακριβώς δηλώνει, και εμείς οι κολλημένοι με Birthday Party αισθανόμαστε βασανιστικά υπέροχα. Σαξόφωνο μπουρδελιάρικο α λα Nick the Stripper, κιθάρα σερνάμενη, φωνή γδαρτική.
Κι αν κάποιος σκεφτεί: «ντάξει, σιγά το πράμα τώρα, να κοπιάρεις τους Birthday Party», θα του επισημάνω: «άμα μπορείς κάντο κι εσύ». Τουτέστιν, πάρε μια μπάλα, κάνε όσες προπονήσεις θες και πήγαινε μετά να γίνεις Ζουνίνιος Περνομπουκάνος που έβαζε τα φάουλ ακόμα και καθιστός από τη χέστρα του σπιτιού του. Μπορείς; Επειδή οι Birthday Party δεν ήταν τίποτα Ραμόνες να παίζουν «one, two, three, let’s go». Όσοι τους έχουν ακούσει θα θυμούνται την επιτηδευμένη κακοφωνία, το ηθελημένα κιτς γκροτέσκο τους κι όλο εκείνο το σκηνικό που κατέληγε στο να φας μια φρίκη κατ΄αποκλειστικότητα πριν τελειώσει το τραγούδι και καθιστούσε την ακρόαση των δίσκων τους απαγορευτική σε περιόδους τεχνητής παραίσθησης. Όποιος αμφιβάλει ας βρει τα βιντεάκια τους και θα σταματήσει.
Σε αυτά τα πλαίσια λοιπόν οι Yell –o –Yell βγάζουν δίσκους που ονομάζουν ας πούμε Hello Hell και τραγουδάει ο Fill Scars (Ο Φιλώτας που Νιώθει τις Ουλές). Κιτς γκροτέσκο; Ναι –μπορεί. Άκου τώρα και τα τραγούδια τους εφόσον (δυστυχώς) δεν υπάρχει πιθανότητα να τους δεις. Ζωντανούς σα να λέμε...
Εκτός βέβαια από την απεριόριστη εκτίμηση των κολλημένων θα πρέπει να παραδεχτώ οτι το Crow's Complaint έδειχνε από τότε οτι οι μάγκες ήταν κάτι έτη φωτός μπροστά από τη μαλλιαρή αθηναϊκή ροκ σκηνή. Ο μύθος λέει οτι ο Μπάμπης ο Δαλίδης, ο ντράμερ τους, έστησε την θρυλική Creep για να κυκλοφορήσει αυτό ακριβώς το EP.
A πλευρά: Shoot The Truth B πλευρά: 1. Crow's Complaint, 2. Imitation Of The Real





VILLA 21 –A GHOST ON THE MOVE (1983)

Κάποτε υπήρχε ένα καταραμένο συγκρότημα που λεγόταν ΠΑΡΘΕΝΟΓΕΝΕΣΙΣ. Έπαιζε πανκ ταυτόχρονα με τους Sex Pistols (δηλαδή το ’78-’79) κι αυτό σήμαινε οτι δεν υπήρχε κλαμπ να τους δεχτεί. Παίζανε λοιπόν σε συνοικιακούς σινεμάδες τα Κυριακάτικα πρωινά και σπάνια τελείωναν τις συναυλίες τους. Συνήθως ορμάγανε πάνω στη σκηνή μαλλιάδες παλιοροκάδες για να τους κατεβάσουν με τη γνωστή τους ευγένεια και ανεκτικότητα, μετά πλάκωνε η μπατσαρία κι όπου φύγει-φύγει. Η κατάρα του συγκεκριμένου συγκροτήματος ήταν τόσο βαριά πού μεταφέρθηκε στα μέλη του. Δε με πιστεύεις; Κιθάρα στο συγκρότημα έπαιζε ο Κώστας (Fever) Ποθουλάκης, μπάσο ο Γιώργος Μακρίδης! Κοντολογίς, οι μόνοι που ζουν μέχρι σήμερα είναι ο τραγουδιστής τους ο Τάκης ο Πολυχρονόπουλος κι ο ντράμερ τους ο Αλμπέρτος ο Λεβής.
Ο Ποθουλάκης μετά τη διάλυση των ΠΑΡΘΕΝΟΓΕΝΕΣΙΣ πήγε στους Reporter όπου πειραματίστηκε με πρώιμες φόρμες του New Wave και τελικά έκανε τους Villa 21. Τι εστί Villa 21; Καλή ερώτηση!
Το όνομα του συγκροτήματος προέρχεται από το γνωστό πείραμα του πατέρα της αντιψυχιατρικής Ντέιβιντ Κούπερ κι αυτό θα πρέπει να το έχεις κατά νου αν τύχει να βάλεις τον συγκεκριμένο δίσκο στο πλατό. Μια ανησυχητική φωνή σε καλωσορίζει στη Villa 21, κάτι άτομα του ίδιου φυράματος ξεκαρδίζονται στα γέλια και η κατάβαση του ακροατή στη Χώρα των Θαυμάτων αρχίζει. Με οδηγούς αυτούς που «κάθονται πέρα από τα σύνορα/ γυμνά κορμιά σε γυμνή σκηνή/ φοβούνται να κινηθούν, είναι σε βαθιά κατάψυξη». Σύντομα ανακαλύπτεις οτι ο Ποθουλάκης έχει εξαγνιστεί μέσα στον οδοστρωτήρα του πανκ, έχει μάθει τους δρόμους της νέας μουσικής και μπορεί πλέον να ψάξει ακομπλεξάριστα στα μουσικά του ακούσματα, να ανασύρει τους Hawkwind για παράδειγμα, και να εξελίξει το space rock σε insanity rock. Αυτός μάλλον είναι ο χαρακτηρισμός που πλησιάζει πιο κοντά στο είδος μουσικής που παίζουν οι Villa 21 –χωρίς βέβαια να την περιγράφει επακριβώς αλλά και χωρίς να τη νοθεύει. Θα σου δώσω το παράδειγμα του Annie’s animal: «Η Άννι πήρε ένα ζώο/ το κράτησε στη χούφτα της/ δεν έμοιαζε και πολύ συμπαθητικό ζώο/ αλλά μπορούσες να το εμπιστευτείς/ ή δεν μπορούσες να το εμπιστευτείς/ η άγρια φύση δεν απαρνιέται εύκολα/ το ζώο είναι τώρα ξύπνιο/ είναι έτοιμο να χυμήξει/ να γραπωθεί στον λαιμό σου/ να καταπιεί τη στεγνωμένη γλώσσα σου/ η άγρια φύση ένα ταξίδι έξω από το μυαλό σου/ η Άννυ είναι σ΄ένα θλιμμένο όνειρο/ οι ασταμάτητες κραυγές της/ ωδή στο μεδούλι/ το σπίτι του ζώου/ η άγρια φύση δεν απαρνιέται εύκολα/ η άγρια φύση ένα ταξίδι έξω από το μυαλό». Κατάλαβες;
Δε νομίζω οτι χρειάζεσαι περισσότερα. Άκου λοιπόν αυτόν τον δίσκο όπου οι κιθάρες επιτέλους ηχούν σαν δυσοίωνη ατμόσφαιρα, τα μπάσα χαράζουν τις φλέβες και τα συνθεσάιζερ πατάνε σε λεπτό πάγο. «A ghost on the move/ our eternal nightmare».

Welcome To The Villa 21, In The Darkened Night, Like The First Time, Annie's Animal, Too Much Nothing, Losing Control, Death Career





METRO DECAY –ΥΠΕΡΒΑΣΗ (1984)

Το θράσος της μεγαλοφυΐας, η ξεδιαντροπιά της διαφορετικότητας ή απλώς τρία κωλόπαιδα που δεν καταλαβαίνανε Χριστό; Το συγκρότημα ξεκίνησε έχοντας πλήρη άγνοια χειρισμού μουσικών οργάνων. Μετά από λίγες πρόβες το συγκρότημα βρέθηκε να ανοίγει τη συναυλία των Birthday Party στην Ελλάδα (την πρώτη πραγματικά μεγάλη συναυλία που έγινε μετά τη χούντα), δείχνοντας οτι είχε και πλήρη άγνοια κινδύνου.
Στα δυο χρόνια πάνω, βγάζουν ένα από τα πληρέστερα άλμπουμ της ευρωπαϊκής μουσικής σκηνής του ’80, με μια παραγωγή 20 χρόνια μπροστά από την εποχή της. Τι παίζουν εκεί μέσα; Δεν ξέρω, ούτε οι Metro νομίζω οτι ξέρουν –οπότε βρέστο και πάρτο. Ας μην ξεχνάμε οτι του δίσκου έχει προηγηθεί το σινγκλάκι «Σκιές/ Κειμήλια» με δυο από τα καλύτερα pop τραγούδια της εποχής.
Και σκάει η «Υπέρβαση» (στην κυριολεξία)! Όπου ανακαλύπτουμε οτι ωραία μεν τα τραγούδια, καταπληκτικοί οι στίχοι, αλλά τα ινστρουμένταλ κομμάτια του δίσκου έρχονται από άλλο γαλαξία! Άκου για παράδειγμα τα καταιγιστικά ντραμς στα «Παιχνίδια στην Επιφάνεια» και δες το πώς στήνονται τα υπόλοιπα όργανα πάνω τους. Άκου τον νησιώτικο παραδοσιακό ρυθμό που ξεσκίζουν στην «Εισαγωγή στην Κίνηση», θυμήσου οτι μιλάμε για 1984 και πες μου αν μπορείς να μετρήσεις πόσοι τους μιμήθηκαν μετά. Βρες, διάβασε, πρόσεξε τέλος πάντων τους στίχους τους –άντε να στο κάνω πιο εύκολο:
"Χρόνια και στίχοι μου μένουν στα κλαδιά/ Χαμένοι στόχοι τρομάζουν τα παιδιά/ Δρόμοι μ' ελπίδες μ' οδήγησαν στο χτες/ Στα άδεια τοπία χάνονται οι φωνές./ Βλέπω ναυάγια να κλείνουν τα σκαλιά/ Κλείνουν οι πόρτες, τρομάζουν τα παιδιά/ Τη βλέπουν να φτάνει, να δένει τις στιγμές/ τ' άδεια τοπία και τις φωνές./ Απειλή."
Και πες μου μετά ποιων το ύφος έχουν κοπιάρει τα Διάφανα Κρίνα, ο Παύλος ο Παυλίδης κι ο Αγγελάκας (σε στιγμές έμπνευσης). Κι όταν πλέον το ανακαλύψεις, ψάξε να βρεις αν οι παραπάνω κύριοι έχουν αναφερθεί έστω μια φορά στους Metro Decay παρόλο που, εμφανώς, έχουν λιώσει τους δίσκους τους στο παίξιμο.
Άκου τον δίσκο (στην αρχή πολλά θα σε ξενίσουν) άκουσέ τον ξανά την επόμενη μέρα και τότε θ΄αρχίσεις να ψυλλιάζεσαι οτι οι Metro Decay παίζουν αυτό στο οποίο θα έπρεπε να εξελιχθεί η pop μουσική αν δεν την ξεκοίλιαζαν οι εταιρείες με παλαιολιθικούς μαλλιάδες τύπου Gun and Roses, αγουροξυπνημένους κακόφωνους τύπου Cobain και αλλήθωρους θαυμαστές των Floyd τύπου Radiohead.
Α πλευρά: 1.Μαύρος Κύκνος 2.Ανάμεσα Σε Δυο Κρεσέντα 3.Το Ταξίδι 4. Εισαγωγή Στην Κίνηση 5.Απειλή Β πλευρά: 1.Παιχνίδια Στην Επιφάνεια 2. Το Πάγωμα Του Πάθους 3.Έβενος 4.Υπέρβαση 5.Λίμπιντο




ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΔΕΡΑΙΟ –ΧΟΡΟΣ ΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ (1985)

Το φοβερό με εκείνη τη γκρίζα εποχή δεν ήταν οτι βγαίνανε καταπληκτικοί δίσκοι –αλλά οτι βγαίνανε ΣΥΝΕΧΩΣ καταπληκτικοί δίσκοι! Οι Χωρίς Περιδέραιο ήταν, μάλλον, τρίο αλλά πλαισιώνονταν από γερά ονόματα του χώρου (π.χ. ο Γιάννης ο Ντρενογιάννης στις κιθάρες, ο Στέφανος ο Λαρεντζάκης στα ντραμς). Στις συναυλίες έτρωγαν κάποιο σχετικό κράξιμο λόγω των στίχων τους αλλά, απ΄όσο θυμάμαι, ο Νίκος ο Αγγελής δεν μάσαγε εύκολα. Ή ίσως και να μάσησε τελικά, επειδή, μετά από λίγες εμφανίσεις το συγκρότημα εξαφανίστηκε. Πρόλαβαν να αφήσουν πίσω τους ένα EP (την μεγαλειώδη «Άνωση») και μια δισκάρα πού εξαντλήθηκε πριν καν κυκλοφορήσει για τα καλά. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή (από τη «δερμίδα» πού λέει κι ο Αγγελής).
Εσώφυλλο ανάλογης ποιότητας με το εξώφυλλο του EP που είχε σχεδιάσει ο Δημήτρης Γέρος, τουτέστιν εσώφυλλο (του Σόλη Μπαρκή) για κορνίζα. Μπάσιμο με βαριά συνθετικά κρουστά, επίπονος αργός ρυθμός στην «Έγχρωμη Γρίππη», σε ξεβράσουν απροειδοποίητα (να κοπανιέσαι στην πίστα της Ριμπάουν) οι «48 Σιωπές», ή αλλιώς «48 σκεπές/ να χωθούμε από κάτω αν θες/ τέλος χρόνου». Κι έτσι πάει το πράγμα. Ιδρωμένο από την πίστα σε κατεβάζει στην απόγνωση –«θέλω να στο πω/ στο παιχνίδι δεν είδα κανέναν/ να χαράζει τις πλάκες που πατούσε». Και πριν κλείσει σε τσακίζει με τα μπιτ του «Κρότοι Κροταλίες»: «οι κάμποι της Αθήνας απεργούν/ τελικά βοή σημαίνει απραξία/ έχω ανάγκη από απεργοσπάστες/ απεργοσπάστες κρότους/ κροταλίες σε ροζ ανίες».
Ο Αγγελής και η παρέα του ήρθαν, έδειξαν σε κάθε επίδοξο μιμητή (βλέπε Στέρεο Νόβα) πώς «να τραγουδήσει ένα εξωγήινο τραγούδι» (όπως θα έλεγε ο σημαντικότερος front man που πέρασε από ελληνικό συγκρότημα), γιουχαΐστηκαν από τους ίδιους πάνκηδες που είχαν κάποτε κράξει μέχρι και τους Bauhaus (ακόμα θυμάμαι τα μοναδικά λόγια που μας είπε σε σπαστά ελληνικά ο Peter Murphy την ώρα που ο Daniel Ash ξεκινούσε να παίξει στην ακουστική τα ακόρντα του θεϊκού King Volcano: «σκάστε μαλάκες!») και αποχώρησαν μυστηριωδώς όπως ακριβώς είχαν εμφανιστεί.
A πλευρά: 1.Έγχρωμη Γρίππη 2.48 Σιωπές 3.Θέλω Να Στο Πώ 4.Ganuma De Linarus 5.Χορός Για Μουσική B πλευρά: 1.Το Αίμα Δε Γίνεται Νερό 2.Βότκα 3. Κρότοι Κροταλίες 4.Νορβηγία





UNDERWORLD SHAKEDOWN THE LAST DRIVE (1986)

Να σου πω τη μαύρη μου αλήθεια δεν είχα δει τους Last Drive ζωντανά πριν αγοράσω τον δίσκο τους. Δεν θυμάμαι αν είχα ακούσει κάτι σχετικό, κάποιο κομμάτι, ή αν απλά αγόρασα τον δίσκο επειδή κατάλαβα οτι είναι «δικά μας παιδιά» από την αφιέρωση στο οπισθόφυλλο: στον Τζέιμς Κάγκνεϊ. Και μετά η φράση –φετίχ –εφιάλτης: «Top of the world ma’» και ποιος δεν θυμάται τον Τζίμυ να το φωνάζει πριν πέσει αιμόφυρτος από την κορυφή της πλατφόρμας εξόρυξης πετρελαίου; Να σου πω ακόμα μια μαύρη αλήθεια –οι Last Drive μονίμως με κούραζαν στα λάιβ τους. Παίζανε άπειρες ώρες ρε παιδί μου κι άντε, στην αρχή πωρωνόσουν, άρχιζες το χορό, το σπρωξίδι –ωραία φάση. Μετά όμως κατέληγες μουσκίδι με τα παπούτσια στραπατσαρισμένα σε μια γωνιά του κλαμπ, έλεγες «καλά περάσαμε –να πηγαίνουμε» και αυτοί οι παλιοχαρακτήρες ατσαλάκωτοι πάνω στη σκηνή συνεχίζανε απτόητοι μέχρι θανάτου! Τους θυμάμαι στη Madd να ξεκινάνε δοκιμάζοντας τα μικρόφωνα: «ένα, δύο; δεν ακούγομαι; καλά –τσίμπα ένα δωδεκαμετράκι μέχρι να το διορθώσεις». Και ατάκα να ρίχνουν το Me ‘n my wings –πουτάνα επιτόπου το μαγαζί! Τους θυμάμαι ακόμα να παρατάνε τα όργανά τους και να τρέχουν έξω μαζί μου για να ξεμπλέξουμε κάτι άμυαλες γνωστές μου από δυο επίμονους Περιστεριώτες Καβασάκηδες –δεν πρόλαβα ποτέ να τους ευχαριστήσω γι΄αυτό.
Τέλος πάντων, υπάρχει κι ο δίσκος. Με την κάθε πλευρά του ν΄ανοίγει από φοβερά ινστρουμένταλ, με κλεισίματα των κομματιών βουτηγμένα στα γράσα του γκαράζ, με το Repulsion να μοιάζει με εγκεφαλογράφημα της Κατρίν Ντενέβ στην σκηνή ψύχωσης της ομώνυμης ταινίας... Και κάτι εξίσου σημαντικό: οι Last Drive βάζουν χέρι σ΄ένα αμερικανοποιημένο ρεμπέτικο, τη Μισιρλού (κλείνοντας πρόσκαιρα τον κύκλο του ταξιδιού που ξεκίνησε με τον Ρουμπάνη και νεκραναστήθηκε αργότερα από τον Ταραντίνο), ενώ εκτελούν με ευλάβεια νότιου μπεκροκανάτα το Blue Moon και το Every night. Τουτέστιν, τα παιδιά το κατέχουν το τόπι και αυτό βγαίνει μέσα από τ΄αυλάκια του δίσκου. Ή, αν το θέλεις διαφορετικά και χωρίς να ξέρω αν αυτό είναι τιμητικό ή προσβλητικό για τη μπάντα: οι Last Drive προδίδουν αμέσως την καταγωγή τους η οποία έχει τόση σχέση με Ελλάδα όση σχέση έχει ο redneck με τον τσέλιγκα κι ο cool cat με τον βαρύμαγκα. Καλό ή κακό είναι αυτό; Και ποιος ενδιαφέρεται στην τελική; Ρίχτε τα εκεί πέρα ρε άτομα κι αφήστε τη διανόηση για τους τεϊοπότες!
01. Me 'N My Wings, 02. Valley Of Death, 03. Poison, 04. Misirlou, 05. This Fire Inside, 06. Blue Moon, 07. Sidewalk Stroll, 08. The Shade Of Fever, 09. Every Night





NO WAY OUT –ANTITROPPAU COUNCIL (1986)

Τους είχα πρωτοδεί στον ΠΗΓΑΣΟ, ήταν νομίζω το συγκρότημα που ξεκίνησε τα λάιβ στο συγκεκριμένο, θρυλικό, κλαμπ. Αλλά ο ΠΗΓΑΣΟΣ τούς έπεφτε στενός. Κι αυτό το κατάλαβα αργότερα, όταν τους είδα στο υπόγειο της ΑΣΟΕΕ, ο Μαραγκός με τον Κανέλλο να έχουν χτίσει έναν ρυθμικό τοίχο αδιαπέραστο, ο Ντρενογιάννης (έχοντας παίξει σε όλους κι από λίγο μέχρι εκείνη τη στιγμή) να βρίσκει το συγκρότημα που μπορεί να βαστάξει στο δαιμονισμένο παίξιμο της κιθάρας του και δίπλα του ο Τζαβάρας, ένας σαμάνος σε έκσταση, η ζωντανή απόδειξη τού οτι οι θρυλικές εμφανίσεις του Τζιμ Μόρισον δεν ήταν γεγονός ανεπανάληπτο. Κοντολογίς, όσα χρόνια παρακολουθώ ελληνικά συγκροτήματα σε συναυλίες δεν έχω δει εκρηκτικότερο μείγμα πάνω στη σκηνή από τους ATC. Κι από τους ξένους δηλαδή, μη νομίζεις. Μέσα στην πρώτη μου πεντάδα των λάιβ είναι οι εμφανίσεις τους, δίπλα σε Cave, Iggy, Gun Club, Cramps.
Καταλαβαίνεις λοιπόν οτι ήμουνα από τους πρώτους που αγόρασα τον δίσκο τους, είχα σπάσει τα νεύρα του Ηλία του Ασλάνογλου στο Happening για το πότε θα βγει και πότε θα τον φέρουν...
Για τον συγκεκριμένο δίσκο, το No way out, οι πωλήσεις του οποίου ήταν τρελές για ανεξάρτητη παραγωγή, έχω να πω δυο πράγματα: 1. Όταν τον πρωτοάκουσα απογοητεύτηκα επειδή οι ATC ήταν κλάσεις ανώτεροι επί σκηνής. 2. Πρόκειται περί ανεπανάληπτου δίσκου. Από αυτά τα δυο πράγματα μπορείς να καταλάβεις πόσο μεγάλο συγκρότημα ήταν τελικά οι ATC. Κι αν όχι...
«Τόσα πολλά πράγματα να χάσω/ τις φορές που πρέπει να επιλέξω», ουρλιάζει ο Τζαβάρας στο The Last Poet On The Road κι άντε να τον πιάσεις μετά όταν βουτάει στο κιθαριστικό κρεσέντο του Ντρενογιάννη -τα παιδιά παίζουν garage, post punk και ψυχεδέλεια σε ένα κράμα! Και το κάνουν πολύ καλύτερα από τους Pearl Jam και τους Kula Shaker μαζί, ας πούμε.
Άκου τη φωνή του Τζαβάρα να σχοινοβατεί επικίνδυνα στο Insanity, άκου τον να παθιάζεται υμνώντας το ίνδαλμά του στο I Believe, θαύμασε το πεντακάθαρο χιτ του αδικημένου στην ηχογράφηση Contact With The Devil όπου η rhythm section γαργαλάει τις πατούσες, απόλαυσε την εμπειρία του Ντρενογιάννη στο Into The 7th Sky και ρεζουμάρισε την υπόθεση με το Scream A Song. Όταν βγάλεις τον δίσκο από το πλατό άρχισε να πακετάρεις τα υπάρχοντά σου επειδή (κι ας μην το ξέρεις ακόμα) οι γείτονες έχουν μαζέψει υπογραφές για να σε διώξουν από την πολυκατοικία.

A1 The Last Poet On The Road A2 The Diver A3 Insanity A4 In The City A5 A Way Out B1 I Believe B2 Contact With The Devil B3 Into The 7th Sky B4 Scream A Song B5 Cartoons B6 When The Saints Go Marching in




Τι άλλο μένει να πω μετά από αυτούς τους καταπληκτικούς δίσκους; Μερικές διευκρινήσεις...
Προσπάθησα να περιορίσω τον αριθμό των αγαπημένων μου δίσκων, πρώτα χρονολογικά (δεκαετία του '80) και μετά αριθμητικά. Στο πρώτο τα κατάφερα, στο δεύτερο μου βγήκαν 6 τα 5! Κι αναγκάστηκα να αφήσω απέξω δίσκους εξίσου υπέροχους, απλώς επειδή δεν ήταν τόσο δεμένοι με προσωπικές μου εμπειρίες. Έτσι, στη βάση των προσωπικών βιωμάτων επέλεξα τον συγκεκριμένο δίσκο των Villa 21 από το σύνολο της δισκογραφίας τους. Και με βάση αυτά τα βιώματα δεν έβαλα μέσα στην πεντάδα το φανταστικό Glory and Betrayal των Forward Music Quintet (το οποίο μου αρέσει σήμερα περισσότερο από τον δίσκο των Last Drive αλλά την εποχή που κυκλοφόρησε είχα διαφορετικά μυαλά) , ή το Never Ending Dream των Film Noir Ή τα Λευκά κελιά των Clown.
Δισκάρες! Τρομακτικές δισκάρες, φοβεροί τύποι, μουσικάρες!
Σε καλό μου -συγκινήθηκα ο πούστης...

19 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:

Ανώνυμος είπε...

αν και οταν αυτα τα τραγουδια εκαναν καριερα(?),εγω ημουν λιγο κατω απο τα δεκα,τωρα τα ακουω και εχω φαει τρελο κολημα(το τωρα ειναι εδω και ενα-δυο χρονια).
Οι MetroDecay μαλλον θα ξαναγινουν μοδα(επικειται επανεκδοση του Υπερβαση),και ως εκ τουτου,υπαρχει τρελη δημοσιοτητα.Υποψιαζομαι περισοτερη απο οταν ηταν στα πραγματα!
Βεβαια μαζι με αυτους θα ξανακυκλοφορησουν και οι Συνθετικοι,τους οποιους σε παρουσιαση τους παρουσιασανε σαν το χαμενο διαμαντι της Ελληνικης Μουσικης(....)
Τους ATC,πραγματικα τους βρισκω παρα παρα πολυ καλους(ακουγα τον δισκο το απογευμα),και η πρωτη σκεψη μου ηταν οτι ειναι το καλυτερο παιξιμο "σαν Birthday Party" που εχω ακουσει..Και επειδη ειμαι fan,παντα ψαχνω οτιδηποτε τους μοιαζει!
Εχουν κατι που θα τους εκανε ανετα να σταθουν σε πιο μεγαλα κοινα(..των κοινων,ω κοινα).
Villa 21,εχω ενα κακομαγνητοφωνημενο LP,απο ενα λαϊβ στα σχολεια της Γκραβας.
Δυστυχως δεν βγαζω ακρη για το ποσο καλοι ή οχι μπορει να ειναι(παιζουν μαζι με south of no north,Cpt Nefos και Art of Parties)
Συμφωνω οτι η τοτε post pun/new wave σκηνη,εχει πολυ "ψωμι" για ακουσμα..Και εχει μικρα(ή μεγαλυτερα)διαμαντια.
Το θεμα ειναι οτι μαλλον το ιδιο λενε και οι λοβοτομημενοι στις εταιρειες δισκων και ετοιμαζουν τρελο revival-μεγαλο φαγοποτι!
Αντε στην υγεια τους(..απο τα τελευταια τους ειναι,μαλλον)
ΔημοςΚ.
ps:Δευτερη φορα γραφω αλλα παρακολουθω με ευλαβεια γραφειοκρατη, τον Webber να του κανει ιδιαιτερα(οκ,μαλλον αποτυχημενο κοινωνιολογικο ευφυολογημα..)
Α,και οι CptNefos ειναι Απιστευτοι!!

ΔημοςΚ.

Ανώνυμος είπε...

τυχαια,απο μια ασχετη αναζητηση στο google επεσα πανω στο blog σου.σε διαβαζω κοντα 2 χρονια τωρα..μ'εχει βρει το ξημερωμα αμετρητες φορες γιατι απλως δεν μπορουσα και δεν ηθελα ή δεν ηθελα και δεν μπορουσα να αφησω την εκαστοτε ιστορια στη μεση.οσο καιρο λοιπον διαβαζω,μεσα απο τις ιστοριες,για τους ανθρωπους,τις καταστασεις,τα σκηνικα και κυριως τις αντιδρασεις-συμπεριφορες των ατομων που περιγραφεις,προσπαθωντας να ξεχωρισω αναμεσα σε μυθοπλασια και πραγματικοτητα,πραγμα καπως δυσκολο για μενα καθως ειναι ποοολυυυ μακρια απο την εποχη μου(δεν υπαινισσομαι κατι,ΦΥΣΙΚΑ μιλαμε παντα για ΠΟΙΟΤΙΚΗ μεταβολη και επ'ουδενι για ποσοτικη)και την πλειοψηφια των ανθρωπων που συνανταω,αναρωτιεμαι(ψεματα-καιγομαι να μαθω)αν υπηρξαν αληθινα.οχι οι συγκεκριμενοι που περιγραφεις,ισως οχι ακριβως οπως τους περιγραφεις,αλλα τελοσπαντων "με μια τετοια αληθεια"..και αν ναι,τοτε που ειναι τα πρακτικα,χειροπιαστα,καθημερινα "αποτυπωματα" της υπαρξης τους και πως σκατα γιναμε ετσι?πως εγινε/ειναι ετσι η συμπεριφορα των ανθρωπων?δεν με νοιαζει για τους "απο τα πανω",απ'ο,τι μαθαινω παντα ετσι ηταν,ετσι ειναι και ετσι θα συνεχισουν.δεν περιμενω τιποτα απο αυτους.ομως ειμαι 20 κ εχω βαρεθει και δεν αντεχω να βλεπω νεα ατομα να ξεπουλανε τη φιλια για να σε καλωσορισουν στο μαγαζακι τους,να μετατρεπουν τη συζητηση σε ψηστιρι και να εκμεταλλευονται την οποια αναγκη σου για μερικες ψηφους.οκ,υπαρχουν και οι αλλοι,αυτοι που ξερουν ή τουλαχιστον ψαχνουν το σεβασμο,την αξιοπρεπεια,το θαρρος της γνωμης-υπαρξης,την ελευθερια..αλλα δεν μου αρκουν.δε γινεται να ειναι μονο πολιτικο το ζητημα.αφου και στις 2 περιπτωσεις το βλεπω οτι ειναι ατομικες επιλογες!και δεν ονειρευομαι κανενος ειδους συνεχιστες-μιμητες μιας εποχης και των οσων,ωραιων ανθρωπων της,απλως πιστευω στα εξωτερικα ερεθισματα και κυριως σ'αυτα που δημιουργουναι απο ανθρωπο σε ανθρωπο Υ.Γ.δεν δεχομαι οχι σχετικα με την υπαρξη τους,γιατι τοτε τι σκατα ακουω και διαβαζω? Μανταλενα ή αλλος με τη βαρκα μαααααας..??

The Motorcycle boy είπε...

Δήμο, χαίρομαι με τα θέματα που ανοίγεις. Για τους Metro Decay που λες, επειδή τυχαίνει να γνωρίζω κάποιους από το συγκρότημα, δεν σταμάτησαν ποτέ να είναι, όχι μόδα αλλά καλτ (τουτέστιν λατρεία με φανατικούς πιστούς) και μάλιστα όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παγκοσμίως! Να σου πω για παράδειγμα οτι πρόσφατα δώσανε συνέντευξη σε Ρωσσικό φανζίν (εκτός από Lifo, mixgrill και Plus) και έχω δει μέχρι και βραζιλιάνικη συλλογή νιου γουέιβ που περιέχει κομμάτια τους. Δεν νομίζω πάντως να τους αρπάξουν οι εταιρείες, είναι εντελώς σε άλλο επίπεδο τα άτομα.

Τους Συνθετικούς δεν τους θυμάμαι και ούτε θέλω κιόλας! Θα κάνουν λέει συναυλία στο Γκαγκάριν και θα το γεμίσουν σαν εκπρόσωποι των '80! Εδώ είναι το κόλπο των εταιρειών φίλε -επειδή δεν μπορούν να έχουν τους αυθεντικούς θα βγάλουν τίποτα ψευδεπίγραφους που δήθεν κάνανε επιτυχία το '80 (βλέπε και Δημητριάδη για όνομα!) και θα τους πλασάρουν σαν το "πραγματικό πράγμα"! Αρχίδια με τη ρίγανη. Κάποιοι του ΄80 συνεχίζουν και κάποιοι άλλοι όχι -αυτή είναι η ιστορία.

Οι ATC δεν έχουν σχέση με τους Birthday Party καλό μου παιδί! Για την ακρίβεια τούς έχω ακούσει να παίζουν ζωντανά το Forest των Cure με το τρόπο που πολύ θα ήθελε να το κάνει κι ο Σμιθ αν δεν ήταν χοντροπατάτας.
Αν θέλεις να ακούσεις σχολή Birthday Party, προτείνω Yell-o-Yell, Reporters, Villa 21 τον πρώτο δίσκο αυτόν που γράφω στο ποστ μου και Medium Medium από την αλλοδαπή.
Οι Villa είναι θεοί -μην το συζητάς! Αυτό από τη Γκράβα το έχω κι εγώ, βρες κι άκουσε τους Μέτρο από εκεί πέρα θα πάθεις πλάκα. Για τους Villa πάντως, ψάξε στο ίντερνετ ν΄ακούσεις τους δίσκους τους κανονικά, η Γκράβα τους αδικεί.

Τρομεροί οι Cpt Nefos αν κι εγώ προτιμούσα τους Libido Blume από τα συγκροτήματα του Άκη του Μπογιατζή. Μάλιστα ο Άκης είναι ακόμα ενεργός και έχει τους Sigmatropic.

Ο Μαξ Βέμπερ είχε έναν αδερφό που ασχολιόταν με την πολιτική -το ΄ξερες; Χαχαχαχα

The Motorcycle boy είπε...

Ανώνυμε, δεν υπάρχει λόγος να ξεχωρίσεις ανάμεσα στη μυθοπλασία και την πραγματικότητα. Εννοώ, αν δεις μια όμορφη γκόμενα, κάπως μεγάλη ηλικιακά αλλά που δείχνει πολύ τύπισσα κι έτσι ας πούμε, θα κάτσεις να ψάξεις αν φοράει μεϊκ απ κι αν τα μούτρα της έχουν σκαψίματα; Χμ, μόνο, ίσως, αν θέλεις να την πηδήξεις. Παραπέρα, κερνάς το ποτό, ακούς τα παραμύθια της κι αύριο μέρα είναι...

Πάντως τα παιδιά που περιγράφω υπήρξαν στ΄αλήθεια, ήταν φίλοι μου ή γνωστοί μου και μάλιστα ήταν καλύτεροι κι εντυπωσιακότεροι απ΄ότι περιγράφω επειδή δεν είμαι καλός στις περιγραφές.

Πώς σκατά γίναμε έτσι; Ξέρω ΄γω; Πάντα σκατά ήμασταν, εμένα αυτό που με προβληματίζει είναι γιατί σε κανέναν δε βρωμάνε τα σημερινά σκατά.
Στα 20 καλά κάνεις κι έχεις βαρεθεί -αν δεν γαμήσεις τον κόσμο στα 20 λόγω βαρεμάρας πότε θα το κάνεις; Στα 45; χαχαχα
Καλά κάνεις επίσης και δεν ονειρεύεσαι συνεχιστές εποχών και άλλα τέτοια, είναι γνωστό οτι "η ιστορία επαναλαμβάνεται σαν φάρσα" και δεν έχουμε όρεξη γι΄αστεία. Τα ερεθίσματα είναι σημαντικό θέμα, αρκεί το πετσί μας να μην έχει γίνει ταγάρι από το ξύλο.
Κατά τα άλλα -και λόγω ηλικίας το λέω -εσύ θα πρέπει να μου δίνεις στίγμα σχετικά με το πού πάει το πράγμα κι εγώ να σε ακούω.
Καλημέρα κι ευχαριστώ για τον κόπο σου να με διαβάζεις και να σχολιάζεις.

DimosK. είπε...

καλημερα..
κανταρια δικιο με τους atc!!
το λαθος ειναι δικο μου και μαλλον εγινε διαβαζωντας για atc(απο σενα),και ακουγωντας κατι αλλο απο τα ακουστικα(το κανω συχνα, δεν..).
Οι Συνθετικοι ειναι λες και μαζευτηκαμε, εσυ την μελοντικα εγω το ξυλοφωνο και βγαλαμε δισκακι..Τοσο ενδιαφερων!
A,Βρηκα Villa 21,Reporters,LibidoBlume,Clown etc(!)
(Internet saves λεμεεε..)
Αν εξαιρεσεις το τροπο που τραγουδανε οι MD(καποιες φορες ΔΕΝ καταλαβαινα τους στιχους..ηταν σαν ελληνικα με αγλικη προφορα ή το αντιθετο),πιστευω πως το "ειχανε τα παλικαρια"!
Και μιας και ειπες για βραζιλιανικη συλλογη,ερχεται ενα παρα πολυ καλο βραζιλιανικο garaze band, τελος του μηνα(ασχετο ε?)
ΔημοςΚ.

The Motorcycle boy είπε...

Έχω την εντύπωση οτι οι Βραζιλιάνοι πετάνε σε πολλούς τομείς -όχι μόνο στα γήπεδα. Το λέω γιατί ΚΑΙ βραζιλιάνικα γκρουπ έχω ακούσει πολύ ζόρικα (όχι σάμπες, μάμπες και τέτοια) ΚΑΙ ταινίες έχω δει που γαμάνε.

Αν έπαιζα εγώ μελόντικα κι εσύ ξυλόφωνο έχω την εντύπωση οτι θα ήμασταν καλύτεροι από τους Συνθετικούς, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος, χεχεχεχε.

Άκου αυτούς που βρήκες για να πάρεις μια γεύση, χρειάζεσαι όμως τους δίσκους ή επίσημα σιντιά για να τους ακούσεις σε "κανονικές συνθήκες".
Ο Αντώνης ο Μανιάτης ηθελημένα τραγουδάει μ΄αυτόν τον τρόπο (πρώτος διδάξας της "θολής ερμηνείας" ήταν ο Μικ Τζάγκερ, εκείνος βέβαια το έκανε για να καλύψει τις αδυναμίες των στίχων). Ο Μανιάτης νομίζω τραγουδάει έτσι με σκοπό να μπασταρδέψει τους ελληνικούς στίχους και να τους ταιριάξει με τον ρυθμό του συγκροτήματος. Ας μην ξεχνάμε οτι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ μιμήθηκαν το στυλ τραγουδιού του Μανιάτη στη συνέχεια. Και γνωστοί και λιγότερο γνωστοί. Αν πάντως πάρεις την επανέκδοση του δίσκου των Μέτρο που δίνει μαζί κι ένα αγγλόφωνο σιγκλάκι θα καταλάβεις γιατί έπρεπε να τραγουδάει έτσι ο Μανιάτης.

Ανώνυμος είπε...

Καταλαβα τι εννοεις σχετικα με την μυθοπλασια και την πραγματικοτητα κ μαλλον εχεις δικιο, αν και το παραδειγμα σου δεν είναι αντιπροσωπευτικο για μενα, καθοτι Μανταλενα το ονομα μου..(πρωτη φορα σχολιαζω και δεν τα κατεχω και πολύ τα περι των blogs)
Οσο για τα σημερινα σκατα που δεν βρωμανε σε πολλους, νομιζω πως γι’αυτό φταιει το ότι από την κουνια μας ακομη,καθημερινα και με εμμεσους, υπουλους τροπους,μας μαθαινουν ή καλυτερα μας δειχνουν πώς να μην μυριζουμε,να μην βλεπουμε, να μην ακουμε, να μην αγγιζουμε.Και από κει και περα είναι προσωπικο σου θεμα αν θα μαθεις ετσι,αν θα μεινεις,θα αρκεστεις σ’αυτό.παντως,δεν είναι και το πιο ευκολο πραγμα να επιλεξεις να δεις, να ακουσεις κτλ γιατι τοτε,λογικα, θα πρεπει να επιλεξεις να κανεις και κατι γι’αυτά που σε χαλανε.και δεν αναφερομαι αποκλειστικα σε πολιτικες επιλογες.για παραδειγμα,εισαι μεσα σε ένα καταμεστο αμφιθεατρο, δεξια,αριστερα,πισω και μπροστα σου καθονται ανθρωποι και εσυ αφηνεις τρεις ολοκληρες ωρες να περασουν κουλουριασμενος στη θεση σου και στον εαυτο σου.διαολε,κανε κατι για να αλλαξεις αυτή την απροσωπη κατασταση!κι εγω σ’αυτή την πραγματικοτητα ζω και δεν ειμαι καθολου απαλλαγμενη απ’όλα αυτά,μια ετσι και μια αλλιως,αλλα όταν κανω κατι απλως νιωθω καλα.και γι’αυτό μ’αρεσουν τα ατομα στις ιστοριες σου, γιατι ακομη και αν φοβουνται επιλεγουν να μην δειλιασουν και αυτή η στση κατι δυναμωνει μεσα μου.
καλημερα

The Motorcycle boy είπε...

Μανταλένα ε; Μη χειρότερα! (Πλάκα κάνω, υπάρχει μια ιστορία ελπίζω άσχετη με σένα, πίσω από όλο αυτό -τέλος πάντων).
Εντάξει, πάρε την παρφουμαρισμένη πουρογκόμενα και κάντη αλογοουράτο ψαρομάλλη τυπάκλα με φαρδειά πουκαμίσα για να κρύβει τη μπάκα του (αηδίασα ο πούστης!) για να γίνει πιο αντιπροσωπευτικό το παράδειγμα, χαχαχαχα.

Η απορία μου περί του γιατί δεν μυριζόμαστε πλέον τα σκατά μού υπενθύμισε οτι ως πιτσιρικάδες είχαμε πολύ καλύτερους δασκάλους από σας στο μάθημα τού "μην τολμήσεις να μυριστείς" -φτάνει να ρωτάγαμε "γιατί ο αστυνόμος φοράει καπέλο;" και μας ερχόταν φούσκος ξεγυρισμένος!
Μετά νομίζω, όσο πέρναγαν τα χρόνια, περιορίστηκε η βία και άρχισε ο λευκός θόρυβος αγκαζέ με την προπαγάνδα -πώς το έλεγε ο Όργουελ; "Ο πόλεμος είναι η νέα ειρήνη". Πώς το λένε σήμερα στο Αμέρικα; "Το μαύρο είναι το νέο ροζ"!

Δεν ξέρω τι να κάνεις πλέον στα σμφιθέατρα -εγώ, βλέπεις, αποφάσισα να πάρω πτυχίο όταν πήγα να δώσω μάθημα, άκουσα τον επιβλέποντα να λέει "τα βιβλία κάτω" κι εκεί που ήμουνα έτοιμος να παίζουμε μπουνιές ομαδικώς και να εγκαταλείψουμε το αμφιθέατρο πανηγυρικά, είδα έντρομος τους διπλανούς μου να πετάνε τα βιβλία στον διάδρομο.
Ξέρω όμως τι εννοείς λέγοντας οτι προτιμούμε να μη βλέπουμε για να μην κάνουμε. Η διαφορά με τους κοπρίτες της εποχής μου δεν είναι στο οτι κάναμε, είναι μάλλον στο οτι βλέπαμε. Και τρέχαμε -τώρα ούτε καν αυτό.
Έτσι λοιπόν και τα άτομα στις ιστορίες μου δεν έχουν την επιλογή να δειλιάσουν -πώς να δειλιάσεις με την πλάτη στον τοίχο; Και τι να κάνεις δηλαδή τότε; "Πουθενά να τρέξεις, πουθενά να κρυφτείς" και τέτοια -μακριά από μας και ποτέ να μη μας τύχει...

Την καλησπέρα μου.

bwana είπε...

Ευχαριστώ... Καλύτερο δώρο θα ήταν βέβαια καμμιά λάιβ ηχογράφηση των ATC, αλλά καθόλου καιρός για γκρίνιες (και για διαφορετικά ποπ ακούσματα τα σινγκλς των Clown και των Headleaders - με 3 κομμάτια το τελευταίο). Καλό βράδυ!

The Motorcycle boy είπε...

Μα νομίζεις δεν το έχω ψάξει; Αλλά ο μόνος τρόπος για να βρεθεί λάιβ των ATC είναι να χρησιμοποιηθεί η μηχανή που ταξιδεύει στον χρόνο. Και τι παράξενο -έτσι λεγόταν ο δίσκος τους που δεν κυκλοφόρησε τελικά επειδή διαλύθηκαν! Λες να ξηγηθούμε τίποτα απαγωγές, εκβιασμούς και τέτοια γκαγκστεριλίκια μπας και τους αναγκάσουμε να ξαναπαίξουν;
Τους Clown τους γουστάρει η κόρη μου, οι Headleaders πόσα κιλά γκρουπάρα ήταν!

bwana είπε...

Εξ' όσων ξέρω, ο Τζαβάρ είναι σε κάποιο νησί του Αιγαίου και μαζεύει αβέρτα αφρικάνικες ηχογραφήσεις - οι υπόλοιποι δεν ξέρω αν θέλουν να ξαναπαίξουν (να πω και την αμαρτία μου, οι μου φαίνονταν πιο λίγοι). Οι Clown θα έριχναν άνετα στους Συνθετικούς, όσο για τους Headleaders ο Ζοζέφ διάλεξε να μας αφήσει - ο Σπύρος Φάρος όμως δημιουργεί ακόμη εκπληκτικά και uber-original ακούσματα με τους This Fluid και τις σόλο δουλειές του... Γειά-χαρά!

The Motorcycle boy είπε...

Για τον Βασίλη είσαι μέσα, πρόσθεσε κιόλας τη ζωγραφική στις αφρικάνικες ηχογραφήσεις. Έχω την αίσθηση οτι οι Yeah (αν θεωρείς αυτούς λίγους συμφωνούμε απόλυτα) θα παρακαλάγανε για να ξαναπαίξουμε με τον Τζαβάρα κι ο Κανέλλος θα γούσταρε να κάνει ένα διάλειμμα από τους Πλαγκάλ. Αλλά πρέπει κάποιος να εξηγήσει στον Τζαβάρα πόσο σημαντικοί ήταν οι ATC για πολλούς από εμάς για να παραβιάσει την αρχή του περί μουσικής προόδου και να γυρίσει τόσο πίσω. Δύσκολα πράγματα -η χρονομηχανή θα ήταν ευκολότερη για να καταλάβεις.

Μη μου συγκρίνεις τους Clown με τους Συνθετικούς -είναι σα να συγκρίνεις τον Τσάβι της Μπάρτσα με μένα, στον χειρισμό της μπάλας (είμαι ψηλότερός του).
Μιας και λέμε για τον Φάρο, έχεις ακούσει τους Spy F and the Zakulas που είχε μοντάρει πριν κάτι χρόνια; Ρε είναι θεός το παιδί! Πού τους θυμήθηκες τους This Fluid; Σε καλό μας νυχτιάτικα!

bwana είπε...

Ωραίοι ήταν και οι Zakulas, με φοβερο σιγκλάκι, οι This Fluid είναι ενεργοί με νέο δίσκο (ο Σπύρος μαζί με τον αδελφό του τον Μάκη παίξανε και πέρσυ στο Bios). Τα solo projects του είναι κατά τη γνωμη μου εξαιρετικά σημαντική electronica για παγκόσμια δεδομένα. Είμαστε φίλοι και ποτέ δεν φημιζόμουνα έτσι κι αλλοιώς για την αμεροληψία μου... Καλό βράδυ, μοτομπόη!

The Motorcycle boy είπε...

Ενεργοί ακόμα οι This Fluid; Όσο κι αν αυτό σημαίνει οτι βρίσκομαι σε χειμερία νάρκη και δεν παίρνω χαμπάρι τι παίζεται στα πέριξ με χαροποιεί ιδιαίτερα! Θα ψάξω λοιπόν τον δίσκο τους. Είσαι φίλος με τον Σπύρο τον Φάρο; Θα σε χρειαστώ για κάτι -επάνω έχω μια διεύθυνση μέιλ, για ρίξε σήμα.

Υ.Γ.: Βράδυ να'ναι και καλό θα'ναι, χεχεχεχε. Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

Αληθεια δεν ξερω τι ειναι χειροτερο..το να ρωτας "γιατι ο αστυνομικος φοραει καπελο?" και να σου ερχεται φουσκος ξεγυρισμενος ή το να μην μπαινεις καν στη διαδικασια,να μην σου περναει καν απο το μυαλο να το ρωτησεις.οσον αφορα τη βια δεν μπορω να ξερω αν περιοριστηκε,η καταστολη παντως καλα κρατει και σιγουρα πιο οργανωμενη.οπως και να'χει,δεν θελω να πιστεψω οτι καποιος πρεπει να ειναι "με την πλατη στο τοιχο"(ο,τι κ αν σημαινει αυτο για τον καθενα)για να ξεκουνηθει.

ευχαριστω γιατι με αφορμη το σχολιο σου διαβαζω Οργουελ και με αφορμη το ποστ σου αυτο,μετα απο αρκετο καιρο,αντιμετωπισα την αμηχανια μπροστα στη λευκη σελιδα,ειδικα και γενικοτερα.

Μανταλενα
(δεν εχω ιδεα σε τι αναφερεσαι σχετικα με το ονομα μου,οποτε μαλλον δεν με αφορα)

καλημερα

The Motorcycle boy είπε...

Μην ευχαριστείς εμένα για κάτι που κάνεις εσύ -απλώς ήμουν μια επαρκής αφορμή για να το κάνεις και χαίρομαι γι΄αυτό.

Αφού μάλιστα δεν έχεις ιδέα για κάποια "άλλη Μανταλένα" χαίρομαι διπλά.

Το χειρότερο λοιπόν, κατά τη γνώμη μου, είναι να ζεις με την κρυφή εμμονή να φορέσεις εσύ το καπέλο του αστυνομικού. Το λιγότερο που παθαίνεις σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις είναι δυσκοιλιότητα. Το καλύτερο, οτι γίνεσαι διανοούμενος (πού μας κάνει το ίδιο ακριβώς με τη δυσκοιλιότητα).

Περί καταστολής και αλλαγής της στο πέρασμα του χρόνου υπάρχει αυτή η καταπληκτική διαπίστωση της κεντρικής ηρωίδας στο Zero Years του Νικολαϊδη: "κάποτε μας παρακολουθούσαν αυτοί, τώρα έχουμε καταντήσει να τους παρακολουθούμε εμείς".

Όσο κι αν δεν το πιστεύεις είναι μια ιστορική διαπίστωση -αν δεν βρεθείς με την πλάτη στον τοίχο δεν αντιδράς στην καταπίεση. Το έλεγε κι ο Μαρξ ("προλετάριοι ολων των χωρών ενωθείτε, δεν έχετε να χάσετε τίποτα άλλο εκτός από τις αλυσίδες σας"), το έλεγε κι ο Έλβις ("κάνε μου οτι θες μόνο μην πατήσεις τα μπλε σουέτ παπούτσια μου").

Το 1984 του Όργουελ ήταν υπεύθυνο για πολλούς εφιάλτες μου κι όταν το ξεπέρασα ήρθε εκείνη η σκατοταινία του Γκίλιαμ το Μπραζίλ και με ξαναβούλιαξε.

Καλό κουράγιο λοιπόν. Και, βεβαίως, την καλημέρα μου.

The Motorcycle boy είπε...

Ο/Η Stazybο Hοrn άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας ""Έξι χορδές που στάζουν αίμα"":

http://mutant-sounds.blogspot.com/2011/03/yell-o-yell-hello-hell-lp-1984-greece.html

Υ.Γ.: Το έσβησα κατά λάθος ο μαλάκας.

tvnick είπε...

Να που σημερα σχεδον 3 χρονια που το προανεφερες βρηκες επιτελους μια ζωντανη ηχογραφηση των ATC..Ειδες που ολα μπορουν να γινουν πραγματικοτητα σε αυτη την ζωη αγαπητε Motorcycle boy !!!!!

The Motorcycle boy είπε...

Όλα έρχονται σ΄αυτούς που περιμένουν φίλε μου! Ευχαριστώ για ΤΑ δώρα και για τη συμπαράσταση χτες. (Αφού δεν είδες και τίποτα ευνουχισμούς με μπάλα μπάσκετ τυχεροί ήμασταν!)

Δημοσίευση σχολίου

Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Tomboy | Υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων: Αυτοί που χωρίζουν τους ανθρώπους σε δύο κατηγορίες και οι άλλοι