Μπαίνει ένας
κυνηγός στο τεράστιο ζωολογικό πάρκο (ας πούμε της Κένυα). Φτάνει στην περιοχή όπου βόσκουν τα ελάφια, βλέπει την
ταμπέλα «Απαγορεύεται το κυνήγι ελαφιών», κοιτάζει τριγύρω, σκέφτεται: «σιγά μη
με πάρουν είδηση!» Μπαμ, πάρτο κάτω το ελάφι, το φορτώνεται στην πλάτη ο
κυνηγός και ξεκινάει να φύγει. Εκείνη τη στιγμή σκάει μύτη ο φύλακας.
«Τι κάνετε
κύριε;» τον ρωτάει εξοργισμένος.
«Τι κάνω;»
αναρωτιέται ο αθώος κυνηγός.
«Δεν βλέπετε
την ταμπέλα που απαγορεύει το κυνήγι των ελαφιών;»
«Τη βλέπω –και
λοιπόν;» απορεί ο αγγελικός κυνηγός.
«Και τι είναι
αυτό που έχετε στην πλάτη σας κύριε;» εξοργίζεται ο φύλακας.
«Τι έχω;»
αναστατώνεται ο κυνηγός. Κάνει μια έτσι να κοιτάξει. «Ααααχ, ένα ελάφι»,
τσιρίζει και το πετάει παραπέρα έντρομος.
Ερώτηση: ποιο
είναι το νόημα της παραπάνω παραβολής;
Κάτσε να βοηθήσω
λίγο...
Τον Οκτώβρη του
2009 είχαμε εκλογές. Θα μου πεις, «μόνο τότε είχαμε;» Όχι –αλλά δεν θέλω
να γενικεύσω. Στις εκλογές αυτές, χονδρικά, έλαβον: ΠΑΣΟΚ 33%, αποχή 29%,
ΝΔ 23%, υπόλοιπα κόμματα 15% -αυτό μάς κάνει περίπου 3 εκατομμύρια
ψηφοφόρους οι οποίοι προτίμησαν τη σημερινή κυβέρνηση και κοντά στα 7
εκατομμύρια που δεν την ήθελαν. Πιάνω τις τελευταίες εκλογές για δυο λόγους: α)
επειδή εξασφάλισαν μεγάλη κοινοβουλευτική πλειοψηφία στην κυβέρνηση και β)
επειδή ενάμιση χρόνο αργότερα ξύπνησε ο κοσμάρας και άρχισε να φωνάζει
περί χούντας!
Εντάξει, ο όρος
«χούντα» σημαίνει συγκεκριμένα πράγματα και δεν θα ασχοληθώ περισσότερο –θα
αναφέρω απλώς οτι καμιά από τις μεταπολιτευτικές κυβερνήσεις δεν είναι
χούντα. Είναι όμως κυβερνήσεις μειοψηφίας. Κι αυτό είναι, κατά τη
γνώμη μου, πολύ πιο ύπουλο από τη χούντα καθότι, όταν σκάνε οι τανκσάτοι ο
Έλλην πολίτης απλώς κάθεται και περιμένει να φύγουν (στο ενδιάμεσο χαφιεδίζει
κάναν ενοχλητικό γείτονα, τσιμπάει και κάποιο δανειάκι με προνομιακό επιτόκιο).
Όταν όμως έρχεται η «δημοκρατία»–τι να περιμένει ο πολίτης; Να ξαναβγούν τα
τανκς; Να του δώσουν προνομιακό κι αγύριστο δάνειο; Η «δημοκρατία» έχει το κακό
της πολυκοσμίας, εκατονπενηντατόσοι σήμερα στα πράγματα, εκατονεξηνταχέστους
αύριο –διαφορετικοί. Ποιον να πρωτογλείψεις; Χάος κι αταξία –εδώ το έχει ο
Έλλην πολίτης να το πει: «πού ‘σαι ρε Γιώργη λεβέντη να βάλεις μια σειρά!»
Εφόσον όμως ο
Έλλην πολίτης έχει μάθει να εξεγείρεται μονάχα σε χούντες (όχι οτι το έκανε
ποτέ –απλώς το δήλωσε τόσες φορές που στο τέλος το πίστεψε), εξεγέρθηκε τώρα
και κατά της χούντας του ΠΑΣΟΚ. Συγνώμη –κατά της χούντας του Γιωργάκη,
έχει μεγάλη διαφορά! Διότι ο Γιωργάκης είναι ένας ποταπός εξουσιαστής που
λαοπλάνησε το τιμημένο ΠΑΣΟΚ και το ξεστράτισε από τον δρόμο των λαϊκών αγώνων
(και των λαϊκών αγορών μη σου πω!) Αναρωτιέμαι τώρα –αυτή η αναντιστοιχία
της λαϊκής βούλησης με την κυβέρνηση πού στηρίζεται;
-Στο οτι μας
κυβερνάει ένα κόμμα του 30%; Μέσα κι εγώ –αλλά γιατί περιμέναμε τόσο για να το
θυμηθούμε; Μήπως δεν ήταν και η προηγούμενη κυβέρνηση μειοψηφική; Γιατί δεν
φώναζε κανένας για τη χούντα του Κωστάκη;
-Στο ότι «με
έπιασε κορόιδο του δρόμου μια γυναίκα/ άλλα μού είπε στην αρχή κι άλλα μού είπε
μέσα», που τραγουδάγανε παλιά και οι φίλοι μου η Ομάδα Κόραξ; Στο
οτι δηλαδή άλλα έταξε ο Ζορζ για να βγει κι άλλα έκανε όταν βγήκε; Εντάξει –ας
πούμε οτι υπήρξε ένας (αριθμητικά: 1) τόσο ηλίθιος ψηφοφόρος ο
οποίος πίστεψε προεκλογική δήλωση πολιτικού –αυτό πρώτη φορά συνέβη; Δηλαδή οι
προηγούμενες κυβερνήσεις εκλέγονταν παρουσιάζοντας το πρόγραμμα που επρόκειτο
να εφαρμόσουν;
-Στο ότι αυτά τα
3 εκατομμύρια που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ το μετάνιωσαν; Χμμ, ας υποθέσουμε οτι είναι
όντως έτσι (ας πούμε οτι η σημερινή εκλογική δύναμη του ΠΑΣΟΚ είναι 17%, όσο
λένε οι δημοσκοπήσεις). Θα πρέπει λοιπόν, λόγω δημοσκοπικών ενδείξεων να πάει
σε εκλογές η κυβέρνηση; Ας πάει! Και μετά; Η επόμενη κυβέρνηση, όταν ανάλογες
δημοσκοπήσεις τη δείξουν ντάουν θα κάνει κι εκείνη εκλογές; Αν είναι έτσι,
γιατί να μην εναλλάσσονται οι κυβερνήσεις ανάλογα με τα αποτελέσματα των
δημοσκοπήσεων –να γλιτώσουμε και τα έξοδα;
Λοιπόν, θα
μπορούσες να ισχυριστείς (κι ίσως να είχες δίκιο) οτι όλα αυτά είναι
σοφιστείες. Σωστά μεν ως επιχειρήματα αλλά εκτός πραγματικότητας. Διότι
την κυβέρνηση δεν τη θέλει κανένας πλέον –το βλέπουμε στις ειδήσεις, τους
κυνηγάνε από τις παρελάσεις και τα ουζερί, τους βρίζει ο κόσμος όλος... Είναι
έτσι; Μπορεί....
Επίσης αν
ισχυριζόσουν οτι η συγκεκριμένη κυβέρνηση είναι η πιο ανίκανη των τελευταίων 35
ετών θα είχες απόλυτο δίκιο. Απορώ πώς συνεννοούνται αυτοί οι άνθρωποι με τους
οικείους τους –δηλαδή υπάρχει περίπτωση να σου πει ο Βενιζέλος: «δοκιµάζεται
η ικανότητά µας να συνεννοούµαστε µε ορθολογικό τρόπο γύρω από θεµελιώδη
ζητήµατα εθνικής στρατηγικής» και να αντιληφθείς οτι θέλει να πάει πριν από
σένα στην τουαλέτα; Πίστευα οτι η κυβέρνηση Καραμανλή (που της ζητούσαν από τις
Βρυξέλλες να πάρει μόνιμα μέτρα κι έβαζε έκτακτες εισφορές) ήταν η πιο ηλίθια
κυβέρνηση των τελευταίων χρόνων, αλλά ήρθαν αυτοί να με διαψεύσουν. Οι οποίοι
συμφωνούν για μόνιμα μέτρα, υπογράφουν, δεν εφαρμόζουν όσα υπέγραψαν, βάζουν
έκτακτες εισφορές και στη συνέχεια τις μονιμοποιούν!
Εκεί ακριβώς,
στην ανικανότητα της κυβέρνησης να κάνει κάτι διαφορετικό από το να ανεβάζει
τους φόρους στους μισθωτούς (μειώνοντας παράλληλα και τους μισθούς τους) έγκειται και η μοναδική (κατά τη
γνώμη μου) ένσταση επικινδυνότητας που εγείρεται. Αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να
φύγουν γιατί όσο μένουν τόσο μας ξεζουμίζουν. Εμάς –τους μισθωτούς! Εντάξει;
Και η εθνική
κυριαρχία; Που την παραχώρησε ο Γιωργάκης με το Μνημόνιο (ή με το Μεσοπρόθεσμο,
ή με το «κούρεμα» ή με το ξύρισμα –κάποτε τέλος πάντων!) Πού την πας την εθνική
κυριαρχία; Ε;
Λοιπόν, δεν ξέρω
πού να την πάω –σκέφτομαι αρχικά στη Ραφήνα για ψαράκι και στη συνέχεια κατά
Βάρκιζα μεριά σε κάνα φτηνό ξενοδοχείο... Λέω όμως οτι αυτός που ανακάλυψε τώρα
μείωση της εθνικής κυριαρχίας ενώ:
-είμαστε
τριαντατόσα χρόνια στο ΝΑΤΟ,
-εφαρμόζουμε άλλα
τόσα χρόνια την Κοινή Αγροτική Πολιτική της Ε.Ε., την Κοινή Δασμολογική
Πολιτική, το Μάαστριχτ, το Σέγκεν, το Μέγκεν και το Γκέγκεν,
-έχουμε ενταχθεί
σε ένα κοινό νόμισμα απεμπολίζοντας το δικαίωμά μας για χάραξη εθνικής
νομισματικής πολιτικής,
-έχουμε αποδεχτεί
ότι οι Κοινοτικοί Κανονισμοί υπερισχύουν του εθνικού μας Συντάγματος,
αυτός λοιπόν που
ισχυρίζεται οτι σήμερα παραχωρείται η εθνική κυριαρχία είναι ή παντελώς
ηλίθιος, ή εντελώς πονηρούλης.
Έτσι έχουν τα
πράγματα –το να βρίζεις την κυβέρνηση είναι η μεγαλύτερη τρεντιά της χρονιάς
και γιατί όχι, δηλαδή; Δεν συμμετέχω επειδή ανέκαθεν με ενοχλούσε το τρέντι
αλλά και δε με νοιάζει –ούτε υπουργός είμαι, ούτε βουλευτής, ούτε μπάτσος.
Εκείνο που με νοιάζει (και με ενοχλεί) είναι οι ιησουΐτικες μέθοδοι, το «να
βαφτίζεις το κρέας ψάρι» με δυο λόγια. Όπως πρόσφατα στις παρελάσεις για
την 28η Οκτωβρίου.
Όσο καλόβολος και
να ήσουν αποκλειόταν να μην ακούσεις αυτά που φωνάζανε οι ντουντούκες των
«αγανακτισμένων».
Όσο ΣΥΡΙΖΑ και να
ήσουν αποκλειόταν να μην ακούσεις τα «προδότες, μασόνοι, εβραίοι», τα «Ελλάς
–Ελλήνων –χριστιανών» και τα λοιπά «χιουμοριστικά» συνθήματα.
Όσο μαλάκας κι αν
ήσουν αποκλειόταν να μη δεις οτι οι παρελάσεις συνεχίστηκαν μετά την
αποχώρηση των επισήμων (σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, παρέλασαν Χρυσαυγίτες,
έφεδροι απόστρατοι και άλλα τέτοια λεβεντόπαιδα).
Κατόπιν αυτών, η
ερώτηση είναι: τι κοινό μπορεί να έχει ένας φυσιολογικός άνθρωπος με αυτούς
που γουστάρουν να παρελαύνουν τα παιδιά μας σαν αποβλακωμένα ρομπότ για να
τιμήσουν τον καιροσκοπισμό ενός δικτάτορα ο οποίος λόγω συμμαχιών επέλεξε να
αιματοκυλήσει έναν λαό για να καθυστερήσει την προέλαση κάποιων ομοϊδεατών του;
Τι κοινό μπορεί
να έχουν τα κόμματα της αριστεράς με σχιζοφρενείς οι οποίοι βλέπουν
διαπλανητικές συνωμοσίες, υπερφυσικούς εχθρούς από τον πλανήτη Εβραϊστάν και
τον Ζούπερμαν με χλαμύδα να φυλάει τον Πασιάκο στις Θερμοπύλες;
Θέλουν, λένε, να
φύγει η κυβέρνηση Γιωργάκη –Τσολάκογλου και να έρθει μια κυβέρνηση εθνικής
σωτηρίας (Δαμασκηνού, σα να λέμε –για όποιον έχει διαβάσει κάνα βιβλίο
ιστορίας). Γιατί; Για να πάρει όσα μέτρα δεν πρόλαβε (ή δεν κατάφερε) ο
Γιωργάκης; Κι έτσι να προετοιμάσει τον εθνοσωτήριο Αντωνάκη Σαμαρά, ας πούμε;
Θέλουν, λένε, να
επαναδιαπραγματευτούμε το χρέος μας επειδή δεν είναι δικό μας –άλλοι τα φάγανε
(εμείς απλώς τα ήπιαμε και τον ήπιαμε). Εγώ να συμφωνήσω –αλλά ας μου απαντήσει
κάποιος: «τι τους νοιάζει τους δανειστές ποιος τα έφαγε;» Να μπω στην
πρώτη γραμμή για την παραγραφή του χρέους –γιατί όχι; Βέβαια, αν τους φάμε τα
λεφτά θα σταματήσουν να μας δανείζουν –το γνωρίζουμε αυτό. Κι αν σταματήσουν να
μας δανείζουν θα πρέπει να ζήσουμε με αυτά που παράγουμε –σωστά; Σωστά. Κι εγώ
μαζί σας –ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο, να φύγουν όλοι, να μείνουμε
εμείς. Παρακάτω;
Είδα οτι η γνωστή
αποκαλυπτική ομάδα μετά το Debtocracy ετοιμάζει το Katastroika, όπου παρουσιάζει τα δεινά των ιδιωτικοποιήσεων. Θα συμφωνήσω και
μ΄αυτούς. Ειδικά εφόσον είδα στο τρέιλερ οτι επισημαίνουν τα δεινά που βρήκαν
την Ανατολική Γερμανία και την ΕΣΣΔ μετά την πτώση του «υπαρκτού»! Ναι
σύντροφοι, επανακρατικοποίηση των πλουτοπαραγωγικών (λέμε τώρα!) πηγών, όλοι
δημόσιοι υπάλληλοι και να πληρωνόμαστε με κουπόνια! Γουστάρω! Και δεν κάνω
καθόλου πλάκα.
Αρκεί να λέμε τα
πράγματα με το όνομά τους. Όχι «κάτω η χούντα του Πασόκ», αλλά «θέλουμε
επειγόντως μια κανονική χούντα». Όχι «δεν παραχωρείται η Ελλάδα», αλλά
«θέλουμε ξανά τα Σοβιέτ». Όχι «ζήτω το πνεύμα του ΟΧΙ», αλλά «θέλουμε
να παίρνουμε μάτι μίνι φούστες και τους γιους μας τους λεβεντοσπυριάρηδες».
Τα πράγματα με το όνομά τους. Την τηλεόραση -«πλάσμα», το αυτοκίνητο
-«τζιπ» και το σπίτι -«με πισίνα».
Επειδή έχει πλάκα
ο τσαχπίνης κυνηγός που ταράζεται γιατί «κάποιος άφησε ένα ελάφι στην πλάτη
του» αλλά εμείς (παίζει και να) είμαστε τα ελάφια. Και δε μας βλέπω να
γελάμε για πολύ.
120 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:
κατι αρνταν απ'τα "ερλι" '80s τα παιρνεις ακομα ε; οπως και κατι τριπακια τιγκα στην στριχνινη, απ'τα "λέιτ".ελα πες την αληθεια! χεχεχε! α! ρε μοτο συνεχιζεις να με εκπλησεις! δεν θα'πρεπε αλλα συνεχιζεις...να'σαι καλα παλ'καριμ'!
Είμαι εκπληκτικός τύπος γι΄αυτό σε εκπλήσσω. Αρντάν, ύπνους και σιρόπια ποτέ δεν έπαιρνα σε τακτική βάση γιατί χαλάνε τα δόντια. Τριπάκια αν έχεις, δώκε.
Ευτυχώς που έχουν μείνει και κάτι τριπαρισμένοι σαν εσένα για να διαβάζουμε κάτι της προκοπής (πώς λένε από μικρό κι από τρελό; Έτσι!) γιατί με κάτι σοβαρούς και βαθυστόχαστους που έχουνε πιάσει τα κλεισουρέματα και κάνουν αντίσταση έπηξε το νινί μας από τη μακακία.
Να 'σαι καλά ρε μότορα που λες τα σύκα σύκα και τον πούστη πούστη. Και μη γλιεπ'ς που δε μιλάω. Διαβάζω bouche fermee! Σου στέλνω πελατάκια, όμως ;-)
Στείλε, στείλε κι έχω κάτι ληγμένες τυρόπιτες να ξεφορτωθώ! Μόνο μια χάρη ρε φιλενάδα -έπηξε το μουνί μας από τη μαλακία, να το γράφεις, με σοκάρουν αφόρητα οι πειραγμένες λέξεις!
Είπα να μη θίξω ευαίσθητα ματάκια, ρε μοτοράκο, μη βαράς!
Επανορθώνω, λοιπόν: έπηξε το μουνί μας από τη μαλακία (και δεν τη φχαριστηθήκαμε κιόλας, προσθέτω, γιατί ήταν τόσο αγχωμένη που τύφλα να ΄χει το διδυμότειχο μπλουζ).
Καλό μήνα είπαμε; Δεν! Άντε καλό μήνα, καλά δημοφηψίσματα, καλές αποχές, καλά κρασά, καλά σαράντα.
Α, πού 'σαι: Αν οι τυρόπιτες έχουν πρασινίσει απ' τη μούχλα, μπορείς να τις πουλάς με καπέλο για ροκφορόπιτες και να κονομάς και κάτι παραπάνω. Αλλά άμα είχες επιχειρηματικό πνέμα δε θα πήγαινες να γίνεις δημοσιοϋπάλληλος και μάλιστα σε καιρούς που ανατρέπονται μονιμότητες και βεβαιότητες, κορόιδο, ε κορόιδο!
Πρώτον, είσαι κοντόφθαλμη. Ρε τώρα είναι ο καιρός για δημοσιοϋπαλληλία -δεν πήρες χαμπάρι την Καταστρόικα; Θα κρατικοποιηθούν τα πάντα και θα γίνουμε όλοι δημόσιες. Εγώ λοιπόν θα έχω και προϋπηρεσία.
Δεύτερον, έχεις δίκιο καθότι είμαι και ροκ τύπος -άρα θα τις πουλήσω για rock4όπιτες.
Τρίτον, χτες που γυρίσαμε στο σπίτι αργά (είχαμε πάει να δούμε τη φόλα του Αλμοδόβαρ) και είδα το πολιτικό κεφάλαιο της χώρας μας να τραβάει τα βυζιά του στην εκπομπή του Χατζηνικολάου περί δημοψηφίσματος συνειδητοποίησα οτι ως χώρα είμαστε όπως ακριβώς το ποδόσφαιρό μας. Όπως μπορεί να μας κάνει ρόμπα η κάθε ομαδούλα από το Ισραήλ έτσι μπορεί να μας παίζει κι ο Γιωργάκης! Κι αν τελικά το πάει σε δημοψήφισμα και οι ήρωες αντιστασιακοί κατά της Παπανδρεϊκής χούντας απέχουν τότε όντως θα πέσει τρελό γέλιο.
Τέταρτον, καλό μήνα βεβαίως.
Είναι δεδομένο ότι είσαι πιο ενημερωμένος από μένα (είναι που έχω κι εκείνο το γαμημένο το έλκος και μου έχει απαγορέψει ο γιατρός τα τσιγαριστά γιατί μου κάθονται με το νυχάκι προς τα κάτω). Όχι, λοιπόν, δεν την είδα την Καταρρόικα, αλλά στο θέμα που μας απασχολεί, απ' ό,τι κατάλαβα με τα λίγα περσικούλια που γνωρίζω, η γραμμή (ανοιχτή ή κλειστή, εβαζέ, με λαιμόκοψη και ρεγκλάν) είναι αποχή και εξαναγκασμό σε εκλογές. Αποχή, αποχήή.
Κι επειδή είσαι πιντί που (φαίνεται πως) διαβάζει Ιστορία, δεν χρειάζεται να σου υπενθυμίσω ούτε πώς επαναλαμβάνεται αυτή ούτε σε ποιο προηγούμενο αναφέρομαι, έτσι;
Ναι ρε, εκλογές και πρωθυπουργός ο Τσίπρας ΤΩΡΑ! Θα ήταν η καλύτερη εκδίκηση που μας τα έχει κάνει Τερκενλή τόσον καιρό. Έχεις αντίρρηση; (Έλα μου όμως που ο Έλληνας γουστάρει άλλου είδους αλλαξοκωλιές και απλώς ο βλακέντιος θα γίνει δούρειος ίππος για τον Αντωνάκη τον Επαναδιαπραγματευτείτε (όπως λέμε Νίκων ο Μετανοείτε). Πάντως το κατιτίς του θα το τραταριστεί κι αυτός για τον κόπο του όταν με το καλό πρωθυπουργευτεί ο Τόνι Μπλιεχρ. Ένα φοντανάκι, μια μέντα, ένα πτιφούρ. Τι, έτσι, στο ξεροσφύρι θα την κάνει τη βεγγέρα, ειδικά ύστερα από το κρύο ζαμπόν με σος κατεβασμένης μουντρουχόφατσας που του σερβίρανε χτες στο Προεδρικό;
Ώστε φόλα ο Αλμοδόβαρ ε; Φτου!
Φόλα, φόλα -για να καταλάβεις όταν βγήκαμε από το σινεμά μονολογούσα: "πάρτα μαλάκα, που δε σου άρεσε η Στρέλλα -φάτα στη μάπα ανθέλληνα!"
Η Κατσαρολόικα δεν έχει βγει ακόμα, μόνο το τρέιλερ είδα αλλά επειδή τα ντοκυμαντέρ του συγκεκριμένου επαναστατικού ομίλου έχουν το συμπέρασμα έτοιμο ΠΡΙΝ τα γυρίσματα, νομίζω οτι το τρέιλερ φτάνει.
Ναι, το ΚΚΕ δουλεύει με αυτόματο -σου λένε στα Κεντρικά "τι είχαμε κάνει μέχρι τώρα στα δημοψηφίσματα; πιάσε μια από τα ίδια" Αλλά τους υπόλοιπους, ειλικρινά δεν τους κατάλαβα! Η θέση τους ήταν "τι δημοψήφισμα τώρα; αυτά είναι διχαστικά πράγματα -να πάμε κατευθείαν σε εκλογές". Και δε βρέθηκε ένας να πει το προφανές: "καταψηφίστε, να γίνουν εκλογές". Τι φοβούνται; Μη χάσουμε τη συμφωνία της 26ης την οποία όλοι θεωρούν αισχρή και ξεπούλημα της εθνικής κυριαρχίας; Να την ψηφίσουν στη βουλή δε θέλουν, να τη ακυρώσουν δε θέλουν -το μόνο που θέλουν, κατά πως φαίνεται, είναι να χτυπήσουν μια συγκυβέρνηση, μπας και βολευτούν τίποτα καλά παιδιά στο δημόσιο και πάρουν σύνταξη πρώην υπουργών οι σύντροφοι.
Αλλά το αστείο είναι ο εξεγερμένος λαός! Πολύ αστείο όμως -στα όρια του μακάβριου!
γεια χαρα Μοτορα - σε διαβαζω τακτικα, αν και δεν γραφω σχολια
Συγνωμη - ισως γιατι μενω μακρια, δεν καταλαβαινω -
Την εχουν ολοι πεσει στο Γιωργακη γιατι ζητησε δημοψηφισμα
Δεν συμφωνουμε ολοι οτι το μεγαλυτερο ζητημα (πολιτικο/οικονομικο/εθνικης κυριαρχιας whatever) τωρα ειναι το μνημονιο?
Δεν συμφωνουμε οτι η κυβερνηση αυτη ΔΕΝ κανει ουσιαστικα πολιτικη, απλως εφαρμοζει τα αποφασισμενα στο μνημονιο?
Δεν συμφωνουμε οτι η αρση της νομιμοποιησης της δεν εγκειται στο οτι δεν μας αρεσει η φατσα του Γιωργακη, αλλα γιατι εφαρμοζει το μνημονιο, το οποιο κανεις δεν ψηφισε?
Και μας δινεται η ευκαιρια να αποφασισουμε (αν το δημοψηφισμα ειναι - οπως πρεπει να ειναι - δεχεστε το μνημονιο η οχι -) και λεμε - ΟΧΙ, δεν θελουμε να αποφασισουμε - θελουμε εκλογες, αλλοι ξανα να αποφασισουν για εμας?
(για να μπορυμε μετα να διαδηλωνουμε, οτι η επομενη κυβερνηση επισης δεν εχει νομιμοποιηση κλπ κλπ)
Ποσο σχιζοφρενεια ειναι αυτο? (Η μαλλον παλιμπαιδισμος)
Τι λες ρε μότορα, τώρα σε πιάνω εγώ αδιάβαστο: Η Ντόρα, σαν καλή μαθήτρια που αφομοίωσε από τότε που φορούσε τις βρεφικές σκατοπάνες της τα διδάγματα της αποστασίας (έκανε ιδιαίτερα στο σπίτι με τον μπαμπάκα) το είπε ξεκάθαρα χτες στο Σκάι-κι-απογειώνεται: έχουμε πέντε βο(υ)λευτές θα πείσουμε τους Πασόκους να μη δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης, να πέσει η κυβέρνηση να πάμε σε εκλογές!
Αχ, σ' έφαγε ο Αλμοντουβάρ και έμεινες πίσω...
Τον θυμάσαι τον δούρειο ίππο; Μετά την εκπόρθηση τον είδες να παίρνει θέση ευθύνης και να συγκυβερνά με κάναν Υπηρεσιακό Αγαμέμνονα; Καυσόξυλο τον κάνανε, καημένεε!
Εντωμεταξύ για δες κι εδώ για να γελάσεις ακόμα περισσότερο.
http://tometopo.gr/index.php/news/949-40-42
(Ναι, πράγματι ζούμε πολύ αστείες στιγμές. Τόσο που κοντεύω να ξεράσω από τα γέλια).
ΥΓ. Δεν ξέρεις ότι αυτά τα ντοκιμαντέρ γυρίζονται για να αποδειχθεί το συμπέρασμα που προϋπάρχει; Για Νάσιοναλ Τζιογκράφικ το πέρασες;
Μ' αρέσουν οι "αφελείς" ερωτήσεις σου, Χρίστο (που περιέχουν και την απάντηση).
Ελπίζω να με συγχωρείς που σου απευθύνθηκα χωρίς να ζητήσω την άδεια ;-)
Χρίστο μου, καλά κάνεις που με διαβάζεις κι ακόμα καλύτερα που μένεις έξω κι έχεις γλιτώσει τη μαλακία που μας δέρνει εδώ μέσα, χεχεχεχε.
Λοιπόν, το θέμα, όπως το καταλαβαίνω εγώ, είναι διπλό:
1. Ο Γιωργάκης μάς παίζει και σκοράρει κατά βούληση. Όταν έγινε το Μνημόνιο είχε θέσει θέμα στις δημοτικές εκλογές "ψηφίστε με ή φεύγω" (βέβαια, ο οργισμένος λαός προτιμάει να το ξεχνάει αυτό -καθότι ο Γιωργάκης πρέπει καλά και σώνει να είναι δικτάτορας και να αποφασίζει ερήμην του). Τότε λοιπόν, στις δημοτικές, οι υποψήφιοι του Γιώργου σάρωσαν, ο λαός απείχε επιδεικτικά και το δίλημμα που είχε θέσει του βγήκε. Τώρα κάνει το ίδιο. "Ψηφίστε το κούρεμα ή όχι". Αλλά μαλάκας είναι ο κόσμος να ψηφίσει; Να πάρει αυτός την ευθύνη; Καλά δεν είμαστε με τον δοσίλογο Γιωργάκη που τα έχει φορτωθεί όλα;
2. Θα ήθελα να ακούσω ΕΝΑ μόνο σοβαρό επιχείρημα κατά του δημοψηφίσματος. ΕΝΑ ΜΟΝΟ. Το μόνο που σκέφτομαι είναι οτι στοιχίζει ένα κάρο λεφτά, αλλά οι εκλογές που ζητάνε ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ στοιχίζουν ένα καράβι λεφτά!
Ρεζουμέ: δεν είναι σχιζοφρένεια, παλιμπαιδισμός να σου εξηγήσω... Φαίνεται οτι ο κυρίαρχος ελληνικός λαός θέλει έναν πατερούλη να παίρνει τις αναγκαίες αποφάσεις όσο αυτός κάθεται και ξύνεται. Πάμε λοιπόν πάλι στην κουβέντα για το πόσο πιθανή είναι μια δικτατορία στη χώρα. Κανονική δικτατορία -έτσι;
Μπέρνι, είπε τέτοιο πράγμα η Ντόρα; Δεν το αντελήφθην -δεν την είχε φερει στο πάνελ ο Χατζηνικολάου! Λοιπόν, πρόσεξε σκηνικό:
Η Ντόρα με τους 5 βουλευτές, τσιμπάει κι άλλους 5 ας πούμε από το ΠΑΣΟΚ και καταψηφίζεται το δημοψήφισμα. Φυσικά πέφτει η κυβέρνηση, δημιουργείται κυβέρνηση συνεργασίας με Αθανασιάδη Νόβα, Μπουμπούκο, Γιάννη Βούρο, Δημαρά αλλά χωρίς ΝΔ και αριστερά. Η κυβέρνηση συνεργασίας δεν έχει νομιμοποίηση άρα αντιδράσεις, ξύλο και άνοδος της αριστεράς. Γίνονται εκλογές, δεν υπάρχει πλειοψηφία, η αριστερά εξακολουθεί να ανεβαίνει. Και τότε, ένα ωραίο πρωί, ακούγονται οι ερπύστριες (οι οποίες μπορεί απλά να είναι έκτακτη εκπομπή συνασπισμού καναλιών). Διότι ο ασθενής αγαπητή μου πρέπει να χειρουργηθεί, να μπει στο γύψο προκειμένου να ανανήψει.
Ωραίο; Μη μου το κλέψεις θα το κάνω σενάριο να το δώσω στον Καπουζίδη να το γυρίσει.
Υ.Γ.: Το λινκ που μου έδωσες -υπέροχο! Δεν κατάλαβα Χριστό!
Τι δεν κατάλαβες από το λινκ ρε αλμοδοβαρεμένε; Ο Αλαβάνως την πέφτει στον Τσίπρα (του την είχε στημένη στη γωνία και περίμενε ευκαιρία να του χώσει τη σφαλιάρα) επειδή το υπόμνημα που ενεχείρισε (γουστάρεις; ε; ε;) το τσιπρόπλο στον πρόεδρα ήτανε (εσκεμμένα; ξεσκεμμένα; ποιος ξέρει...) μια μαλακία και μισή, ενώ η λύση -κατά τον Άαλα-πώς-το-βάνω είναι να κάνει πραξικόπημα ο πρόεδρας με τη μόνη δικαιοδοσία που του παρέχει το σύνταγμα! Κι αν δεν κατάλαβες δεν φταίω εγώ ούτε τα πτυχιο-μεταπτυχιακά σου. Φταίει η τρικυμία εν κρανίω από την οποία πάσχουν οι ανωτέρω ευαγείς κύριοι.
Μη γίνεσαι χαζός. Εκτροπή πολιτεύματος δεν μπορεί να υπάρξει όσο είμαστε μέλος της ΕΕ και της ευρωζώνης αγνότητος. Κάτσε να βγούμε, να γυρίσουμε στη δραχμή, να έχουμε υπουργό οικονομικών τον Καζάκη και οικονομίας τον Μπαρουφάκη και τότε το ξανασκεφτόμαστε.
Αμάν πια, με σύγχισες!
Εκείνο το "όποιο κι αν είναι το ερώτημα, η απάντηση είναι ΟΧΙ" που έχουν πάνω πάνω, δεν το έπιασε το μάτι σου για να το σχολιάσεις;
Εγώ σκέφτομαι ένα σωρό χαριτωμένες ερωτήματα να τους θέσω, αλλά πρέπει να δουλέψω και λίγο (όχι τον κόσμο, βέβαια, όπως αυτοί), γι' αυτό θα είχε πλάκα να το κάνουμε σαν διαγωνισμούλη, ε; Κι όποιος κερδίσει βάζοντας την καλύτερη ερώτηση να πάρει έπαθλο ένα σαββατοκύριακο διαφώτισης στον Περισσό με την Αλέκα.
χαριτωμένΑ ερωτήματα γμτ
μπερναντινα φχαριστω πολύ που μου γνωρθισες αυτο εδώ το μπλογκ
Παρακαλώ, Νόσφη. Χαρά μου. (Συχνά αναζήτησα καταφύγιο εδώ για καθαρό αέρα. Ακόμα κι όποτε διαφωνούσα. Θα καταλάβεις εύκολα γιατί.)
Παράλειψή μου που δεν έγραψα ότι το λινκ του Μετώπου το πήρα από σένα. Επανορθώνω ;-)
Μπέρνι, δεν είχα καταλάβει οτι πρόκειται περί Αλαβάνου και μπερδεύτηκα ο άθρωπας -απόρησα, τι σκατά αριστεροί είναι αυτοί που ζητάνε να λειτουργήσει ο Πρόεδρας σαν άλλος Κοκός και να κάνει εκτροπή! Τώρα που μου το εξήγησες, άνοιξαν οι ουρανοί κι έβρεξε επιφοίτηση!
Μα σαφώς θα βγούμε από την Ε.Ε. σύμφωνα με το σενάριό μου -πώς αλλιώς; Αφού σου είπα οτι θέλω να το γυρίσει ο Καπουζίδης, λόου μπάτζετ κι έτσι. Πού να κάνουμε γυρίσματα στην αλλοδαπή; Κοστίζουν αυτά! Άλλωστε και η Ε.Ε. μη νομίζεις -να βγούμε θέλει αλλά από μόνοι μας. Να μη φανούν και άσπλαχνοι οι διαφωτιστές!
Ερώτηση: θέλετε άλλη μουστάρδα; Απάντηση: ΟΧΙ.
Ερώτηση; θέλετε να κονομήσετε από τα περαστικά ιταλικά στρατά; Απάντηση: ΟΧΙ. Υπογραφή: Τζόνυ Σίλβερ.
Και μια διόρθωση: Υπουργός Εξωτερικών και Δημόσιας Διοίκησης ο Καζάκης και Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών ο Ωραίος Μπρούμελ Βαρουφάκης. Ο τσάρος, ο μάρος και το κακό συναπάντημα.
Νοσφεράτε, δεν έχεις καταλάβει πού έμπλεξες γι΄αυτό ευχαριστείς τη Μπερναρντίνα. Όταν το καταλάβεις θα έχει βγει ο ήλιος (όχι του Πασόκ) χαχαχαχα.
ε .τοχω χουι μου να μπλεκω ..οπου βλεπω μπουρδουκλεμέ μεσα..
Κακό αυτό! Με τέτοια χούγια δεν πρόκειται ποτέ να δεις το άσπρο φως της lifo, άσε που όλη η κόβα Φέισμπουκ θα σε έχει για αντεπαναστάτη! Αλλά με τη Μπερναρντίνα που κάνεις παρέα -να μην περιμένω τα χειρότερα; (Όπου χειρότερα, φυσικά, είναι ο Καργούδης).
Ε, μα είπα κι εγώ!
«Το μεγάλο πρόβλημα της Ελλάδα πλέον δεν είναι οικονομικό αλλά
πολιτικό» ανέφερε ο (........) και εκτίμησε ότι εάν οδηγηθούμε σε φάση εμφυλίου, τότε θα χρειαστεί μισός αιώνας μέχρι να ξαναπάρει το μπροστά το κράτος. (sic!!!)
«Δεν μπορεί να αλληλοβριζόμεθα όλοι εναντίον όλων. Πόλεμος όλων εναντίον όλων… Είναι μια τρελή χώρα. Πουθενά δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε», είπε και επεσήμανε την ανάγκη να κόμματα να προχωρήσουν σε μία εθνική συμφωνία. «Η κυβέρνηση ήταν αδέξια και απέτυχε στο έργο της. Η κυβέρνηση Παπανδρέου έκλεισε τον κύκλο της. Είναι ανάγκη να υπάρξει πολιτική αλλαγή», πρόσθεσε.
Ο (...........) σημείωσε ακόμα ότι τώρα υπάρχουν περιθώρια να σχηματιστεί μια κυβέρνηση επειγούσης ανάγκης και σημείωσε ότι εκλογές δεν μπορούν να γίνουν μέχρις ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία για τις αποφάσεις που πάρθηκαν.
Τρεις μαντεψιές για ποιος το είπε (το λεξιλόγιο βοηθάει ;-) ). Έπαθλο ένα δείπνο παρέα με τον Σκουρλέτη!
Μη το βλέπεις..ετσι ( θεε μου τι καθομαι και λέω)
Ώστε έτσι, εεε; Προδότες! Περιμέντε να σκάσει μύτη ο Βάγγος και θα δείτε τι έχει να γίνει χεχεχεεε.
Νόσφη, ψυχραιμία βάμπιρα! Κάτσε εδώ ρε συ και μην κωλώνεις, θα περάσεις καλά!
τι ψυχραιμια εδω μου παγωσε το αιμα
Μπέρνι, όντως, το μεγάλο πρόβλημα της χώρας είναι πολιτικό αν πολιτικοί είπαν τέτοιες αρλούμπες! Θα μπορούσα να γκουγκλίσω αυτά που έβαλες και να βρω ποιοι τα είπαν αλλά θα προτιμήσω απλώς να διαπιστώσω οτι με τον προηγούμενο εμφύλιο δεν χρειάστηκε μισός αιώνας -στο χρόνο πάνω είχε έρθει η ξένη βοήθεια και στο δίχρονο ερχόντουσαν τα πρώτα εμβάσματα από τις φάμπρικες της Γερμανίας και του Βελγίου τις στοές.
Αυτή η κυβέρνηση επειγούσης ανάγκης τώρα -δηλαδή πώς θα είναι; Με αυξημένες εξουσίες ας πούμε και, φυσικά, χωρίς εκλογική νομιμοποίηση; Έλεγχος παρθενίας θα γίνεται στις διαδηλώτριες; Τον Γιωργάκη θα τον κρεμάσουν ή απλώς θα τον εξορίσουν; Οι ομάδες μας θα παίζουν στο Τσάμπιονς Λιγκ; Ο Ψωμιάδης θα αμνηστευτεί; Έχω ανησυχίες ρε παιδί μου...
Με τον Σκουρλέτη δεν τρώω γιατί είναι ψωμόλυσσας. Αν είναι κάνας Μεντρέκας το συζητάμε, αλλά ο λογαριασμός στη μέση -όχι ανάλογα με το τι παράγγειλε ο καθένας, έτσι;
Νοσφεράτε -είδες που αρχίζεις να απορείς; Μετά έρχεται ο τρόμος, μπουχαχαχαχαχα!
τετοιο τρομο ειχα να αισθανθω απο τοτε που ειδα τη Νυχτα των βΡΚΟΛΑΚΩΝ
αλλά κατι μου λει οτι προκειται για τον Φρανκεσταιν Τζουνιορ
Καταρχάς, όπως είναι και πιο αρμόδιος να σου βεβαιώσει ο Νόσφης λόγω καταγωγής και διαμονής, κάτι διάβασα στο άλλο κονάκι που συχνάζω ότι ο πρόεδρος του αρειουπάγου θέλει να επαναξεταστεί η απόφαση που κήρυξε έκπτωτο τον Πανίκα από το αξίωμα του σούπερ ντούπερ περιφερειάρχη, οπότε μην αγωνιάς, όλα θα έρθουν στη θέση τους όποτε αποκατασταθεί η τάξις.
Επειδή όμως βλέπω ότι υπεκφεύγεις και δεν απαντάς στο ερώτημα περί του ποίος πολιτικός απεφάνθη υπευθύνως τα ανωτέρω, σου δίνω και δεύτερο κλου (άντε, σαν να σου λέω το όνομα είναι): συχνά πυκνά τον παρομοιάζουν με ομοειδές (αλλά όχι ομοούσιο) του Νόσφη πλάσμα και τους πιάνει σύγκρυο, φτου κι έξω από το μπλογκ.
Ακόμα δεν κατάλαβες καημένε;
Ο Μαντράκας έχει ανειλημμένες υποχρεώσεις. Άμα βολεύεσαι με Κουράκη κάτι μπορεί να γίνει
ειδικα ο Συριζα μου θυμιζει το Μ Φελντμαν ( στο Φρανκεσταιν τζουνιορ- οταν ελεγε εκεινο το ''ΠΟΙΑ ΚΑΜΠΟΥΡΑ'';
Γιεεεε! Ναι κυρίες και κύριοι, γουι χαβ ε γουίνερ.
http://www.realpolitics.gr/index.php/archives/37276
Νόσφη, ετοιμάσου! Αλλά να είσαι πίσω πριν τα ξημερώματα, αλλιώς θα γίνει η γραβάτα σου κολοκύθα. (όχι, αυτό είναι από άλλο παραμύθι)
Μπέρνι, όσο και να χτυπιέσαι δεν πρόκειται να πω το όνομα -ΕΙΔΙΚΑ σήμερα, που δίνουμε τον υπέρ πάντων αγώνα στο Ντόρτμουντ. Από την αρχή ήταν φανερό οτι ο Πανίκας ήταν αθώος και η καταδίκη του ήταν πολιτική πράξη αντεκδίκησης (όπως και του Ψωμιάδη άλλωστε), καλώς λοιπόν ο καλός δικαστής ετοιμάζεται να γίνει νέος Πολυζωίδης και Τερτσέτης σε συσκευασία Σαρτζετάκη.
Κουράκη δεν μπορώ -σιχαίνομαι!
Νοσφεράτε, για να κατανοήσεις την πολιτική γραμμή του Σύριζα θα πρέπει να εντρυφήσεις στην ταινία "Καρχαριομάχος" (μασημένη κουλτούρα σου δίνω) όπου ο ηρωικός ψάρης Όσκαρ καρπούται τα οφέλη της ανακοπής καρδιά που έπαθε ένας καρχαρίας. Θα πεις -παθαίνουν ανακοπή οι καρχαρίες; Από την άλλη όμως, οφελείται και ποτέ ο Σύριζα; Πάντως στο δημοψήφισμα θα συμμετάσχουν, έτσι είπαν χτες. Και θα ψηφίσουν ευρωκομμουνισμό και Ευρώπη των λαών. Όποια κι αν είναι η ερώτηση!
Μπερναρντίνα τι καταλαβαίνεις τώρα; Ε; Να ξέρεις οτι αν χάσουμε σήμερα (που θα χάσουμε δηλαδή, το "αν" το βάζω για σασπένς) θα σε δώσω στον Χολέμπας να σε πάει βόλτα με το παπί του -σούζα από Λιμανάκια μέχρι Τρύπα Καραμανλή.
http://nosferatos.blogspot.com/2011/11/89.html
αποκλειστικοτητα χαρη στην Μπερνιδα
Ποιος Χολέβας; Του Δικτύου21;
http://www.diktyo21.gr/
Γιατί ρε μότορα με μισείς τόσο πολύ;
Καλά ρε! Μη σας πετύχω πουθενά αύριο! Θα σας αναλύσω της περιπέτειες της διαλεκτικής του Μερλώ Ποντί και καπάκι τον Αντι-Οιδίποδα! Μου κάνατε το μπλογκ Γκαντεμολάνδη πανάθεμά σας!
Μπέρνι, θα'θελες ε; Ένας είναι ο Χολέμπας:
http://3.bp.blogspot.com/_Z_YoIq4zt1I/TD2cVGfLwHI/AAAAAAAAKGM/nNHg85Aixac/s320/%CE%A7%CE%9F%CE%9B%CE%95%CE%9C%CE%A0%CE%91%CE%A3.jpg
Υ.Γ.: Στη φωτό δεν διακρίνεται το πειραγμένο πρώην 90άρι και νυν 120άρι παπί, αλλά σε διαβεβαιώνω οτι υπάρχει.
http://www.youtube.com/watch?v=wOds9pz6-Vo
Τώρα να δεις που θα τους πάρουμε και τα σώβρακα μότορ! Και μετά θέλω κέρασμα μπυρωίνες, εντάξει; Κρίμας που το Νόσφι μάς πέφτει μακριούτσικα, γμτ.
μια παλια μου επιτυχια για την μπερνιδα
http://nosferatos.blogspot.com/2011/06/blog-post_9839.html
'Αντε μάκια για την ώρα, τα λέμε αργοτερότερα και πάλι.
Δεν κοιτάζω, δεν βλέπω, δεν υποκύπτω στη γκαντεμιά.
Ας τους πάρουμε τα σώβρακα εμείς και κερνάω οτι θέτε. Κι ο Νοσφεράτος γράφει κάσα για όταν έρθει από τα μέρη μας.
Μπερνυ δες ενα παλιο ποστ υπερ ..Δημοψηφσματων καποιων κοινων ...γνωστων μας
http://leftg700.blogspot.com/2010/01/blog-post_15.html
Ρε μαγκες, ερωτηση, γιατι εχω φαει τα ματια μου να διαβαζω εδω κι εκει και ακρη δεν εβγαλα. Αυτοι που δε γουσταρουν δημοψηφισμα πως υποστηριζουν αυτη τους τη θεση ακριβως;
Γιατι περα απο χαρακτηρισμους για το τι ειναι το δημοψηφισμα, τους οποιουε χαρακτηρισμους δεν καταλαβαινω καν απο που πηγαζουν, δεν εχω δει κατι απτο.
Ευχαριστω.
Νοσφεράτε, είδα μόνο τον τίτλο του λινκ. "Γιατί όχι δημοψήφισμα για τους μετανάστες;" Απλό. Επειδή μόλις είχε εκλεγεί το Πασόκ έχοντας σαν μια από τις βασικές θέσεις του την υπηκοότητα των μεταναστών.
Ανώνυμε, αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ παραπάνω. Και ζήτησα κάποιος να μου πει έστω έναν λόγο που δεν θέλει δημοψήφισμα. Αλλιώς δικαιούμαι να υποθέσω οτι όσοι αρνούνται το δημοψήφισμα το κάνουν είτε επειδή βιάζονται να βγει το κόμμα τους στην κυβέρνηση (ή να αυξήσει τα ποσοστά του), είτε επειδή κωλώνουν να ψηφίσουν αυτά που υποστηρίζουν, ή τέλος επειδή βαριούνται να ψάχνουν καινούργιες βρισιές για τον Γιωργάκη και έχουν βολευτεί με το "δικτάτορας, εθνοπροδότης". Μπορεί και για όλα μαζί -τι να πω;
Χα, χα, εγώ έπιασα κάτι άλλο (άσχετο;)
Μέχρι πριν από κάποια ώρα, εκεί κάτω κάτω που λέει σύνδεσμοι σ' αυτή την ανάρτηση ήταν δύο. Τώρα έχει μείνει μόνο ο Νόσφης. Τυχαίο; Δε νομίζω!
Γλυκέ ανώνυμε, αυτοί που δε γουστάρουν δημοψήφισμα είναι αυτοί που δε γουστάρουν να τους παίζει ο Γιωργάκης όπως του κάνει κέφι. Δατ'ς όλ και μην ψάχνεις τίποτα βαθύτερο. Γνώμη μου. Τώρα αν ο εμβριθής μότορας έχει να σου δώσει πιο εμπεριστατωμένη απάντηση, θα τη διαβάσω κι εγώ με ενδιαφέρον πιο ύστερα.
Νόσφη, θενκς για όλα τα αφιερώματα ;-)
μαζί γράφαμε, χαχα
κοιτα ανωνυμε -καα την γνωμη μου -αυτοι που δεν γουσταρουν δημοψηφισμα χριζονται σε διαφορους κατηγοριας : α) οι αμεσο δηοκρατικοι( οπαδοι της Πραγματικής Δημοκρατιας , αγανακτισμένοι ,συριζαιοι κλπ ) Αυτοι Δεν γουσταρουν αυτο το δημοψηφισμα ενώ ειναι υπερ των δημοψηφισματων , συνελευσεων ,αποφσεων Γ. σ ΚΛΠ . Οι Συριζαιοι ειναι υπερ των κλογών διοτι ποσδοκουν ανασταση νεκρων και ζωή του μελλοντος αιωνος Αμην.
Β) οι ρατσιστοεθνο λαικισταρςαδες τυπου Λαος κ,α : και αυτοι ειναι κατα Αυτου του Δημοψηφισματς ενω ηταν υπερ ενος Δημοψηφισματος κατα μεταναστων πριν δυο χρονια κλπ . Ειναι υπερ των εκλογών διοτι προσδοκουν σε αυξηση ποσοστων και που ξεεις ..Μπορει να γινουν συγκυβερνηση
γ) οι Σαμαραδες : αυτοι ειναι Κατα του δημοψισματος και υπερ των εκλογών διοτι εχουν βασιμες ελπίδες να βγουνε πρωτοι και με διαφορα απο τις εκλογες ενω με το δημοψηφισμα μπερδευουν τα πραματα και δεν φαινεται ποιοι ειναι πρωτοι
Καλά μη νομίζεις Μπέρνι -οι σύνδεσμοι έχουν να κάνουν με διάφορα πράγματα. Αλλά μάλλον έφαγα πόρτα στη συγκεκριμένη περίπτωση, χεχεχεχε.
Όντως -είναι αντίσταση να μη γουστάρεις να σε παίζει ο Γιωργάκης όπως θέλει κι έτσι να τον αφήνεις να κάνει οτι θέλει ανενόχλητος! Γαμώ τις αντιστάσεις μιλάμε!
Μπερνυ ποιοι βγαζουν κι βαζοζυν τους συνδεσμους απο κάτω;
Νοσφεράτε, πολύ το εξειδικεύεις και δεν αφήνεις χώρο για τον παλιό καλό ανένταχτο που ψήφισε κάποτε Κύρκο, μετά Οικολόγους Εναλλακτικούς, μετά Λεβέντη και τέλος κάθισε κουρασμένος στο σπίτι του, προδομένος από τους ηγέτες.
Τα λινκ μπαίνουν αυτόματα όταν κάποιος με λινκάρει (και βγαίνουν όταν με ξελινκάρει χεχεχεχε)
Νόσφη δεν ξέρω ακριβώς γιατί δεν έχω μπλογκ, ρώτα τον μότορα. Ένας τρόπος είναι να βάλεις λινκ στο μπλογκ σου όπως έκανες εσύ το σημερινό ποστ, φαντάζομαι.
αμάν ρε μότορα! πρέπει να πάψουμε να συναντιόμαστε έτσι, χαχαχα.
Άντε, φεύγω λέμε!
Μοτορ, έχω διαβάσει τόσα καλά κείμενα εδώ μέσα, αλλά πάλι με εκπλήσσει η διαύγειά σου... Ειδικά για το ζήτημα της απώλειας της "εθνικής κυριαρχίας" και για τις παρελάσεις βάζεις τα πράγματα στη θέση τους με δυο τρία απλά λογάκια...
Σόρι ρε μοτοράκο που σου διώξαμε πελατάκια. Θα μείνει απούλητη και η περσινή ρεγκερόπιτα, γαμώτο!
Καταρχην ευχαριστω για την αποκριση. Αλλα αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι οχι το ποιοι δεν θελουν το δημοψηφισμα, το δηλωνουν αλλωστε, αλλα το γιατι δεν το θελουν.
ΟΚ, η αιτια ειναι προφανης, θελουν εκλογες, αλλα τα επιχειρηματα που παρουσιαζουν ποια ειναι;
Αν εχχετε κανα λινκ να βαλετε η αν καποιος θα μπορουσε να βαλει καποια εδω θα ηταν πολυ ωραια.
Και παλι ευχαριστω.
Μπέρνι, άσε το γκαρσόνι να σερβίρει -το΄χω σου λέω!
spoonman το ασυνήθιστο είναι να βάζω τα πράγματα στη θέση τους με 2-3 απλά λόγια επειδή είμαι εντελώς πολυλογάς! Άρα, μάλλον έπεσες σε καλή μέρα, χεχεχε. Ευχαριστώ πάντως για την εκτίμησή σου.
Ναι ρε Μπέρνι, εσάς περίμενα να μου διώξετε κόσμο, χαχαχαχαχα.
Ανώνυμε θες λινκ; Δηλαδή τραβάει ο οργανισμός σου το βάσανο -εντάξει λοιπόν:
Πάρε ένα ιντυμήδια:
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1349616
Πάρε το άρθρο της Ελευθεροτρυπίδας:
http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=322416
Πάρε τη γνώμη Κούλογλου:
http://tvxs.gr/news/synergates/dimopsifisma-allis-epoxis-toy-s-koylogloy
Κι αν βγάλεις άκρη, πες μου κι εμένα μπας και καταλάβω! Διάλεξα τα λιγότερο κομματικοποιημένα, έτσι;
Υ.Γ.: Πάντως η Μιλένα παραιτήθηκε και ο Αντωνάκης δήλωσε οτι θα εμποδίσει το δημοψήφισμα με κάθε τρόπο. Αυτά έχει η δημοκρατία!
Δε παραιτήθηκε ρε! Ανεξαρτητοποιήθηκε. Σιγά μη χάσει τα μισθά! Αμ οι 6;Που τους πάς του 6 του ΠΑΣΟΚ;
εισαι παλιο χαρακτηρας και εγκαθετος!
γιατι ρε φιλαρακι τι ζηταει ο λαουτζικος? θελει να φυγει αυτη η χουντα του 30%(πλεον 15% και κατεβαινει),για να ερθει η χουντα του 29% του Αντωνακη(μιας και το συστημα λεει οτι το πρωτο κομμα παιρνει μπονους μια 50αρα εδρες,ετσι επιεδη ειναι ομορφοι και καραμπουζουκληδες)!!
Τωρα το οτι ο Αντωνακης μας δουλευει ψιλο γαζι,μιας και θα κανει τα ιδια,ειναι επειδη μεχρι να τα κανει, η χουντα του γιωργακη με αλλον αρχηγο θα ξαναπαρει τα πανω της και φτου ξανα απο την αρχη.
Κοινως εμεις καλα παιζουμε με τα αλλα παιδακια εσυ τι ζορι τραβας?
Tomboy ποιοι είναι πάλι οι 6; Κάνανε ομάδα βόλεϊ στο Πασόκ και δεν μου είπανε κουβέντα; Ναι -έχεις δίκιο, το Μιλενάκι παραμένει μάχιμο επί των βουλευτικών επάλξεων. Απλά σε άλλο μετερίζι -αντάρτικο με Βλημαρά.
Δήμο, δεν έχω πρόβλημα με τις αλλαξοκωλιές στην κυβέρνηση, ούτε με τις γιγάντιες λαϊκές πλειοψηφίες του (με το ζόρι) 30%. Απλά ρε παιδί μου δεν ήθελα εκλογές τώρα, επειδή, κάθε που αλλάζει κυβέρνηση χάνει πρωτάθλημα ο θρύλος! Ένα το '04 κι ένα '09 χάσαμε -μάς είχα προγραμματισμένους για το '13! Άμα αρχίσουν τώρα να αλλάζουν κάθε χρόνο τη γαμήσαμε! Δυναστεία θα κάνει ο βάζελος!
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=427925
Όλα οι σχολιαστές σου θα σ' τα λένε πια; Συντονίσου ρε!
Μαλακιες. Αυτη ειναι η ακρη που εβγαλα. λενε μαλακιες γιατι και εγω θεωρω τον γαπ σιχαμενο μαλακα αλλα το δημοψηφισμα ειναι ο ορισμος της συμμετοχης στη διαδικασια των αποφασεων απο ολους. Οποτε αυτό που ζητούσε ολος ο κοσμος να εχει λογο μολις ανακοινωθηκε με τους οποιους ορους εγινε αυτο. Ιδιαιτερα αυτοι που λενε για αποχη ειναι εκτος πραγματικοτητας και τελειως ασυνεπεις με αυτα που λεγανε νωριτερα. Δηλαδη η μοναδικη εναλλακτικη ειναι η το βουλωνουμε ολοι η εκλογες, τραγικο.
Τεσπα, ευχαριστω για τη βοηθεια, νομιζω το πιανω καλυτερα το θεμα τωρα. Τις καλησπερες μου.
ΜΠΕΡΝΙ τα ειδες τα ..τσογλανακια τα ..αριστερα Μανιαδακια πως νομιζουν πως μου την πεφτουνε;
Γι' αυτό σου λέω ρε Νόσφι. Να έρχεσαι εδώ να παίρνεις καθαρό αέρα και άσε όποιους δεν γουστάρεις να κουρεύονται. Εγώ έτσι επιβίωσα (και σβήνοντας από τα αγαπημένα μου όλα τα μπλογκ που είχα εκτός από δύο. Ουστ ρε όλοι (και όλες) τους!)
Πάντως ύστερα από μια τσάρκα στη μπλογκόσφαιρα και τα ΜΜΕ ένα κατάλαβα: ότι ο ΓΑΠ, ανεξάρτητα από το αν έχει δίκιο ή όχι, τους έκανε όλους να τρέχουνε δεξιά κι αριστερά σαν αποκεφαλισμένα κοτόπουλα γιατί τους ξεβράκωσε από τις ψευδεπίγραφες παπαριές που μας τάιζαν με τη σέσουλα τόσον καιρό και τους ανάγκασε να πάρουν θέση. Αέραααα, λαμόγια όλοι σας, από τον Μάνο μέχρι τον Καζάκη κι από το ΚΚΕ μέχρι τα λαοτιανά αποβράσματα.
σε λίγο λεω να με σβησω κιεγώ απο τον χαρτη και να στραφω στην ιδιωτικη ζωή ...παρεα με τις αναρτησεις μου τα ποιηματακια, τα ζωα και τα πουλια τουδασους κι μακρια αποτα μαλακισμένα
πως το ελεγε ο μακαριτης ο "easy rider" σε μια αλλη ταινια; ουτε ταινια θυμαμαι, ουτε το ονομα του.
"η δεκαετια του 90 θα κανει την δεκαετια του 60 να φαινεται σαν την δεκατια του 50"
"ο σαμαρας θα κανει σε λιγο τον γιωργακη να μοιαζει σαν τους κωστακιδες" που τους ξεχασαμε ολοι. παλι το φιδι απο την τρυπα θα βγαλει ο αντωνακης. τι λεφτα παιρνει ο πουστης; αυτες ειναι δουλειες φιλε μου κι οχι σαν κι αυτη που βρηκε η μαργαριτα στον ατολμο τον γιο της. να μου πεις αν πινεις μπαφους και κωπηλατεις εχεις ευιασθησιες. ενω ο αντωνακης, καθαρισε με συνοπτικες με τους μητσοτακαιους σε δυο τευχη και ζει ακομα. εχει καλο βιογραφικο.
τελικα καλυτερα να πιστευεις αυτα που "προβλεπεις" παρα αυτα που σε μπερδευουν με τις καθημερινες παπατζες.
βεβαια η προβλεψεις πολυ συχνα βαφτιζονται συνωμοσιολογιες μεχρι να τα πει ο πρετεντερης οπως θελει, οποτε σιγουρα μαλλον αποτελουν ειδηση.
και κατι αλλο επειδη ακουω ειδησεις τωρα. εχω ενα χαλασμενο ρολοι σπιτι. δυο φορες την μερα και για ενα δευτερολεπτο την φορα, λεει ολοσωστα την ωρα. το εχω ονομασει ΚΚΕ και τον δεικτη τον κοντο παπαρηγα. χεεχεχε. ακομα τα ιδια γαμω τα μαντρια και ολες τις στρουγκες.
Μπέρνυ, τα άκουγα στο αυτοκίνητο πηγαίνοντας στην κόρη μου -Βίβα Ζαπάτα, Βίβα Χοντροπατάτα -κοίτα να δεις που ο Γιωργάκης έκανε μέχρι και τον Μπένυ Χιλλ να χάσει την ψυχραιμία του και να ξαμολύσει τα γυναικόπαιδα οχληδόν! Να πω οτι του το 'χα; Δεν του το 'χα. Τελικά το παπατζιλίκι μάλλον είναι κληρονομικό. Ή απλώς, όταν εμφανίζεται αντιπροσωπευτική διαδικασία (π.χ. δημοψήφισμα) πηγαίνει ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Κι ο περήφανος ελληνικός λαός στις τουαλέτες ψάχνοντας δικαιολογίες.
Νοσφεράτε, στην πέσανε τίποτα επαναστάτες κι εσένα; Δε βαριέσαι -καλύτερα να μας κρεμάσουν κι εμάς με τους πρώτους για να μη δούμε τον θαυμαστό καινούργιο κόσμο τους.
Ανώνυμε -χαίρω πολύ οτι λένε μαλακίες και το ακόμα χειρότερο ξέρεις ποιο είναι; Οτι το δημοψήφισμα τελικά το ακύρωσε η ομάδα Βενιζέλου (ή το κομματικό Πασόκ -όπως θέλεις πέστο). Λοιπόν όλοι αυτοί οι λεβέντες πώς να νιώθουν τώρα που συμπορεύτηκαν με τα χειρότερα είδη πασοκανθρώπων;
Μαρκί -άλλο η συνωμοσιολογία, άλλο η ιστορική αναγκαιότητα αδερφέ μου, μη μπερδεύεσαι. Τουτέστιν, αν αύριο πω οτι υπάρχει οργανωμένο σχέδιο των Εγγλέζων να κλάνουν έξω από τις εκκλησίες κάθε πρωί, είμαι συνωμοσιολόγος. Αν πω οτι με το γαμημένο το Ίνγκλις Μπρέκφαστ τουμπανιάζει η κοιλιά και δεν κρατιούνται τα αέρια, απλώς παρουσιάζω μια ιστορική αναγκαιότητα. Μητσοτάκη έχουμε (και όνομα και πράμα), αποστάτες έχουμε, αλλοπρόσαλλη αριστερά έχουμε, λαό που περιμένει τον σωτήρα έχουμε, Παπανδρέου απρόβλεπτο έχουμε -τι μας λείπει; Ε;
ετσι την καταλαβαινεις εσυ την ιστορικη αναγκαιοτητα; εκτος κι αν μαζευονται ολοι οι αγγλοι και κλανουν εξω απο εκκλησιες. εκτος κι αν το εχει "προβλεψει" καποιος χρονια πριν. εκτος κι αν τους σερβιρει ο ιδιος το μπρεκαφστ που το εχει ονομασει ινγκλις στην βρετανια, αμερικαν στην ακατανομαστη, τσαινίζ στο πεκινο και γκρικ στο ελλαντισταν. ε! τοτε ξερω γω; τι λες κι εσυ;
καλα μην τρελενεσαι. δεν περιμενω να συμφωνησεις.
παντως -κι αλλαζω το υφος γιατι σημερα ειμαι στο λιγο χαλαρο μου- οποιος ηξερε προχθες, τι θα ελεγε χθες ο τζεφρυ, σημερα ειναι στους 100 πλουσιους του πλανητη.
καλα το υφος αλλαξα ή προσπαθησα ν'αλλαξω. δεν ειπα οτι θα σου αρεσε κι ολας.
χεχεχε.
α ναι ξεχασα!
τι μας λειπει;
JULY 19, 2010
http://marqueeedemud.blogspot.com/2010_07_01_archive.html
Ναι εντάξει -και λοιπόν; Προφανώς δεν βγαίνει άκρη στο θέμα επειδή αυτό το καλό έχουν οι θεωρίες συνωμοσίας. Θυμάσαι τον τρελό που έριχνε σκόνη για να διώχνει τα λιοντάρια από την πλατεία Κάνιγγος; Κι όταν του λέγανε "μα υπάρχουν λιοντάρια στην πλατεία Κάνιγγος", απαντούσε "είδες πόσο καλά δουλεύει η σκόνη μου;"
Το θέμα είναι απλό στη συγκεκριμένη περίπτωση. Εσύ δεν θεωρούσες οτι ο Γιωργάκης εξαπάτησε τον κόσμο και είναι δικτάτορας χωρίς κοινωνική νομιμοποίηση; Εντάξει -πήγε λοιπόν να κάνει δημοψήφισμα, να μιλήσει ο λαός. Και μου λες τώρα οτι κάποιοι γίνανε πλούσιοι απ΄αυτό! Δηλαδή, ότι κι αν έκανε ο Γιωργάκης, εσύ θα το έβρισκες κακό. Κι αν αύριο παραιτηθεί θα πεις οτι το έκανε γιατί εκτέλεσε την αποστολή του, ενώ αν βγει και πει "πάω ως το '13" θα τον ξαναβγάλεις δικτάτορα. Τουτέστιν, άμα δεν πάμε κάποιον ακόμα και το κεφάλι του να ξύνει θα διαμαρτυρόμαστε οτι σκοτώνει την αθώα πιτυρίδα.
Η ερώτηση είναι απλή. Είσαι κατά του δημοψηφίσματος; Είσαι υπέρ των εκλογών;
Διότι, ωραίο πράμα οι συνωμοσίες αλλά αυτός ο γαμημένος ο λαός έχει άποψη στην τελική; Ή απλώς θέλει να αποφασίζει ο πατερούλης γι΄αυτόν όσο ο λαός ξύνει τ΄αρχίδια του στα καφενεία;
καλα μην τα παιρνεις. ολυμπιακος ειναι αυτος! δεν παει καλα στην ευρωπη. εκει πρεπει να ξερεις και μπαλα.
εγω θελω εκλογες για να φυγει απο πανω αυτη η λερα και αν ειναι δυνατον να μη βγει κι ο σαμαρας. πιο πολυ για να χαλασουν τα σχεδια των εργοδοτων και των δυο. ή γενικευω παλι οταν λεω οτι ολοι ειναι ιδιοι; το λεω απο παλια και το εννοω οτι ειναι υπαλληλοι ιδιου αφεντικου. εσυ εχεις αλλη αποψη.
το δημοψηφισμα θα μπορουσε να το κηρυξει πριν σε χωσει στο ΔΝΤ. ποιος ο λογος τωρα; μαλλον απλα κερδιζει χρονο και χρημα. αλλα ξεχασα ο σημιτης και ο γιωργακης δεν χρηματιζονται. επισης ο καραμανλης δεν εχει αναγκη επειδη τα εφαγε μαζεμενα ο μπαμπας του με τις εργολαβιες.
για το θεμα της συνομωσιολογιας σταματαω.
υγ το "πατερουλης" μην το πολυχρησιμοποιεις...
εσυ τελικα εισαι υπερ ή κατα του δημοψηφισματος και του παπανδρεου; εννοω να γινει δημοψηφισμα ή οχι; να γινουν εκλογες ή οχι; θες να μεινει ο παπανδρεου ή οχι;
για μενα το θεμα δημοψηφισμα ειναι μεγαλη απατη. ετσι κι αλλιως σε εκλογες θα παμε. αν κερδισει θα παει σε εκλογες για να παρει νεα εντολη. δεν μπορει να συνεχισει με 152 (σημερα). αν χασει δεν το συζηταμε. απλα εκλογες τις κανει αυριο και χανει ενω με το δημοψηφισμα κερδιζει χρονο.
οποτε κατ'ευθειαν εκλογες να παει κι αυτος να πιει τους μπαφους του με την ησυχια του να στανιαρει γιατι εχει κοψει τελευταια. ετσι κι αλλιως τις ΔΕΚΟ που υποσχεθηκε δεν μπορει να τις παραδωσει.
και το ξερουν καλυτερα τα αφεντικα τους(και του αντωνακη εννοω). αυτοι τους λενε αλλωστε τι να κανουν. εμεις τρωγομαστε σα μαλακες μεταξυ μας, απο αρχης ελληνικου κρατους. μην πω και γενους. αυτοι παντα ιδιοι ειναι και μεις δυστυχως, απαραλαχτοι.
παντως ειναι ξεφτιλα μεγαλη, να περιμενουμε απο τους πολιτικους να κανουν αυτο για το οποιο τους ψηφισΑΝ (οχι εγω) μονο οταν θα εχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ κριση συνειδησεως. πρακτικα οταν τους λεν να κανουν τα προδοτικα! (βλ σχεδιο αναν)
Κατά πρώτον, μια χαρά μπαλίτσα έπαιξε ο Θρύλος (συγκριτικά με τους Γερμανούς δηλαδή) κι αν μας έδινε ο διαιτητής το πέναλτι στο σαρανταφεύγα θα μιλάγαμε για θρίαμβο σήμερα. Αλλά εγώ δεν λέω οτι ο διαιτητής ήταν όργανο των διεθνών αντιολυμπιακών κέντρων -γιατί (εκτός των άλλων) και να το πω δεν θα αλλάξει κάτι στο αποτέλεσμα του παιχνιδιού. Ακόμα χειρότερα, θα παραδεχτώ οτι υπάρχει μια αντιολυμπιακή διεθνής και θα πηγαίνω στα παιχνίδια με κατεβασμένα σώβρακα για να τα χάσω. Κατανοητό το νόημα της παραβολής -έτσι;
Κατά δεύτερον ΔΕΝ διαφωνούμε οτι οι δυο (εγώ σου λέω ΟΛΟΙ) είναι αφεντικά του ίδιου εργοδότη. Σε αυτό που διαφωνούμε είναι στο οτι αν και οι δυο παραδεχόμαστε οτι οι μέθοδοι του καθενός διαφέρουν (προκειμένου να φτάσουν στο ίδιο αποτέλεσμα βέβαια), εγώ επιμένω να διεκδικώ την δυνατότητά μου να επιλέγω μεθόδους ενώ εσύ αυτή τη δυνατότητά σου δεν την ασκείς (ή έτσι έλεγες μέχρι σήμερα) και προσδοκάς ανάσταση νεκρών (προλετάριων).
Δημοψήφισμα είχε κάνει ο Ζωρζ τις δημοτικές εκλογές -τον πρώτο γύρο αν θυμάσαι -την εποχή που υπέγραψε το Μνημόνιο. Και πάλι ο λαός είχε κωλώσει να τον καταψηφίσει. Να έκανε δημοψήφισμα πριν το Καστελόριζο -αυτό ήθελες; Ρε, με δουλεύεις; Και το ερώτημα θα ήταν "να κάνουμε στάση πληρωμών ή να πάρουμε δάνειο ΔΝΤ και ΕΕ;" και θα υπήρχε κάποιος που θα έριχνε ΝΑΙ στη στάση πληρωμών; Τα ίδια που λες σήμερα θα τα έλεγες και τότε. Άστο ρε παιδί μου -είπαμε- δεν πάμε τον Γιώργο κι από εκεί ξεκινάμε.
Θέλεις εκλογές αγόρι μου; Και (αν ήσουν εδώ) θα ψήφιζες; Όχι μάλλον -έτσι; Άρα -γιατί θέλεις εκλογές; Ή μήπως ΤΩΡΑ θα ψήφιζες για να φύγει ο Γιωργάκης, αλλά όταν ήταν να φύγει ο Κωστάκης ήσουνα στο αφ' υψηλού τσιτάτο "όλοι ίδιοι είναι";
Θα ήθελα μια απαντήση για λόγους συνεννοήσης.
Στις εκλογές δεν θέλεις Αντωνάκη -μαζί σου. Άρα θέλεις μικρά κόμματα (να υποθέσω της Αριστεράς;) Με ποια προοπτική; Να κάνουν συγκυβέρνηση α λα '89; Και στο τέλος να καταλήξουμε στον Αντώνη;
Εγώ λοιπόν, αφού ρωτάς, είμαι ΥΠΕΡ του δημοψηφίσματος γιατί το θεωρώ ξεκάθαρη λαϊκή έκφραση. Και, τέλος πάντων, ας κέρδιζε χρόνο ο Γιωργάκης αν ήταν να του τον έδινε ο λαός -κακό είναι δηλαδή;
Ήμουν υπέρ των εκλογών ΠΡΙΝ ψηφιστεί το πολυνομοσχέδιο και μας κόψουν τους μισθούς -τώρα που τον ήπιαμε δε μου κάνει μεγάλη διαφορά. Ας γίνουν ή ας μη γίνουν -ούτε τι (και αν) θα πάω να ψηφίσω δεν ξέρω.
Αν θέλω να μείνει ο Παπανδρέου ρωτάς; Εξαρτάται. Αν Παπανδρέου σημαίνει Βενιζέλος, Ρέππας, Πρωτόπαππας κλπ τιμημένοι Πασόκοι να πάνε να γαμηθούν όλοι μαζί. Αν σημαίνει Παπακωνσταντίνου, Ραγκούσης, Μπατζελή, Ξενογιαννά, Μπιρμπίλη και τέτοια -τους προτιμώ από την αντίστοιχη ομαδούλα της ΝΔ που έρχεται. Αν τώρα υπάρχουν και άλλες επιλογές που δεν τις βλέπω, θα σε παρακαλούσα να μου τις υποδείξεις.
Αυτό το "να παραδώσουν τις ΔΕΚΟ" το έχεις για κακό έτσι; Τη στιγμή που οι ΔΕΚΟ έχουν ΗΔΗ πουληθεί από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και τα απομεινάρια τους τρώνε ακόμα με 10 μασέλες ενώ ο δικός μου μισθός μειώνεται; Συγνώμη φίλε αλλά αν εσύ νιώθεις αλληλέγγυος -εγώ δεν θα μπορέσω. Και η άποψή μου είναι απλή: θες κύριε να ελέγχεις τα πάντα σαν κράτος; Κρατικοποίηση, κουπόνια κι έτσι. Δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα. Αλλά όχι "κρατάμε τις εθνικές πλουτοπαραγωγικές πηγές και τις επιχορηγούμε από το υστέρημα του κάθε κακομοίρη"! Τι σόι πλούτος είναι αυτός που τον πληρώνουμε χρυσό;
Υ.Γ.: Γιατί να μην χρησιμοποιώ το "πατερούλης"; Δεν έχω πρόβλημα με τις έννοιες φίλε -με την παραποίησή τους και την απόκρυψή τους έχω πρόβλημα. Αν λοιπόν έχεις να πεις κάτι σχετικά -πες το. Κουβέντα κάνουμε.
Επί ενάμιση χρόνο οι πολίτες εκβιάζονται με πολωτικά διλήμματα για να υποκύψουν, γιατί αλλιώς θα κηρυχθούν άτομα μειωμένου πατριωτισμού. Ε, τώρα επιχειρείται ο απόλυτος εκβιασμός. Τώρα η ανεύθυνη ηγεσία, σε ρεσιτάλ υποκρισίας, καλεί τον λαό να επιλέξει μέθοδο αυτοχειριασμού. Αμεση δημοκρατία αλά ΠΑΣΟΚ. Σαν τον σοσιαλισμό αλά ΠΑΣΟΚ. Το ίδιο γνήσια.
Συμφωνώ Μιχάλη μου οτι εκβιάζονται οι πολίτες να υποκύψουν για να μην κηρυχτούν άτομα μειωμένου πατριωτισμού. Το θέμα είναι ποιος τους εκβιάζει; Η κυβέρνηση ή οι κάθε λογής αγανακτισμένοι, Σπίθες και λοιποί παραμύθες; Ακόμα κι εδώ, δεν θυμάμαι να σχολίασε ο ΓΑΠ ή κάνας υπουργός σχετικά με το πώς θα αισθανόμουν αν πουλιόταν αύριο την Ακρόπολη -κάνω λάθος;
Απόλυτος εκβιασμός το δημοψήφισμα; Με κοροϊδεύεις; Όλος ο κόσμος δεν ζήταγε δημοψήφισμα; Δεν είχαν πήξει τα πετίσιον και τα κομπετίσιον με συλλογές υπογραφών; Και τελικά γιατί είναι εκβιασμός να πεις αν θέλεις ή όχι τη νέα δανειακή σύμβαση; Τι σε ενοχλεί να μετρήσει η άποψή σου ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ;
Τα παρακάτω που γράφεις δεν τα σχολιάζω γιατί μου θυμίζουν πολιτικαντισμούς -συγνώμη, έτσι;
"Το μόνο για το οποίο είμαι σίγουρος είναι ότι το σπίτι μου το γκρεμίζει με τη βαριά ο Γιώργης κι ενώ εγώ θέλω να φύγει, αυτός δεν φεύγει. Κι επιπλέον αυτός θέλει να έχω την αποκλειστική ευθύνη για το γκρέμισμα, όταν εγώ θέλω να δοκιμάσω κάτι άλλο. Έχω το δικαίωμα να ψάξω να βρω άλλους ανθρώπους, που να ξέρουν τα τεχνικά, για να ψάξουν αυτοί τις άλλες λύσεις, πλην του γκρεμίσματος. Δεν ξέρω αν υπάρχουν, αλλά δικαίωμά μου, σπίτι μου είναι, θέλω να το εξασκήσω. Να δουν τα πάντα απ’ την αρχή: το σπίτι μου, τη σούπερ ευρωπαϊκή τεχνολογία και τη σχέση μου με τους τοκογλύφους.
Αλλά ο Γιώργης δεν καταλαβαίνει Χριστό. Δεν φεύγει - αντίθετα, χθες μου κότσαρε ότι η ευθύνη για την απόφαση γκρεμίσματος του σπιτιού, η μόνη λύση που μπορεί να μου προτείνει, θα βαρύνει εμένα κι αποκλειστικά εμένα."
(απόσπασμα από το "Ο Γιώργης ο υδραυλικός")
// χτίζω σπίτι και ξέρω τι σε λέω //
Καλά -δεν θα αναρωτηθώ τι έπαθες και ΤΩΡΑ άρχισε να σε ενδιαφέρει το γκρέμισμα του σπιτιού σου (γενικώς μιλάω) ενώ πριν ήσουν της άποψης "όλοι τα ίδια γκρεμίζουν", απεναντίας θα χαιρετήσω την διάθεσή σου να ασχοληθείς με τα κοινά.
Δεν φεύγει λοιπόν ο παλιο-Γιώργης; Πήγαινε να τον καταψηφίσεις στο δημοψήφισμα για να φύγει! Τι πιο απλό; ΚΑΙ θα τον διώξεις ΚΑΙ δεν θα βρεθείς στην άβολη θέση να ψηφίσεις στη θέση του κάποιον συγκεκριμένο που βρέθηκα εγώ όταν ήθελα να φύγει ο Κωστάκης. Έχω άδικο;
να σου απαντησω για το "πατερουλης". απλα ηταν το ψευδωνημο σου στην παρεα των μπλογκερς που σε γνωρισα. στην αρχη δεν καταλαβαινα οτι μιλαγαν για σενα. ξερω οτι σε διαβαζουν αρκετοι ακομα. δεν το ειπα για κακο. απλα θα γελανε τωρα.
επισης νομιζω οτι ο παπανδρεου ειναι οτι χειροτερο εχει περασει απο την χωρα απο αρχης ελληνικου κρατους, και οπως ψηφισες εσυ παπανδρεου, για να φυγει ο καραμανλης, θα ψηφισω κι εγω αυτην την φορα τσιπρα για να φυγει τουτη η λερα.
στο εξηγησα γιατι; για να σπασω τα αρχιδια στα αφεντικα τους , στα οποια πιστευω οτι δεν ανηκει ο τσιπρας. τοσο απλα.
για σενα βεβαια παλι η λυση ειναι η ομαδα του παπανδρεα που ξεπουλησε την ελλαδα. και μετα σε πειραζει που σε λεω πασοκο. τα ιδια και το 2009 τα ιδια λες και τωρα.
οποτε θα ξαναψηφισεις πασοκ για να μη βγει ο σαμαρας; καλα καταλαβα;
οσο για τον ολυμπιακο τι να σου πω ρε φιλε; σας θυμαμαι και επι παντοκρατοριας βαρδινογιαννη, ξερεις πριν εξαγορασει τα παντα ο κοκκαλης. ειτε μεσα χανατε ειτε εξω, εφταιγε ο παο και χουντα που τον πηγε στο γουέμπλεϊ. μετα γινατε εσεις χουντα και τα υπολοιπα ειναι ιστορια. αλλα να μου πεις τα ιδια λετε και τωρα απλα δεν τα λες εσυ σε μενα, τουλαχιστον.
"Πατερούλη" με λέγανε εκείνοι οι καλοί φίλοι που σε βρίζανε κι εσένα (θυμάσαι -έτσι;) καθότι ήμουνα σταλινικός κατά την άποψή τους. Χαίρομαι αν με διαβάζουν ακόμα -τι περισσότερο θέλει ένας σταλίνας από το να επηρεάζει τους άλλους;
Υπέροχα -βγάζουμε μια άκρη! Μόνο που αν ψηφίσεις Τσίπρα ΔΕΝ φεύγει ο Παπανδρέου, εννοώ οτι είναι τέτοιος ο εκλογικός νόμος που για να φύγει η κυβέρνηση πρέπει να ψηφίσεις την αξιωματική αντιπολίτευση. Βέβαια, εντάξει, αν γίνουν εκλογές αύριο δεν θα πάρει κανένας αυτοδυναμία οπότε μπορείς να ψηφίσεις μέχρι και Μαραντόνα -αλλά πολύ σύντομα (στην καπακοειδώς επόμενη αναμέτρηση) θα έρθει η στιγμή του: Πασόκ (δε λέω Γιωργάκης γιατί μάλλον άλλος θα είναι) ή Σαμαράς. Ε, αν θέλεις να διώξεις το Πασόκ θα πρέπει να ψηφίσεις Σαμαρά -τόσο απλό είναι το πολιτικό μας σύστημα! Αν τώρα θες να φύγει απλώς ο Παπανδρέου μην κάνεις τίποτα -είναι ήδη φευγάτος και χωρίς τη συνδρομή σου (πάλι σε σώζω κουφάλα -που θα έτρεχες στις κάλπες!)
Ο Τσίπρας δεν ανήκει στα αφεντικά του Γιώργου και του Αντώνη!!!! Ο Τσίπρας!!!! Χαχαχαχαχαχαχα -ναι, μπορεί και να έχεις δίκιο, επίσης ο Άγιος Βασίλης υπάρχει και οι πολιτικοί της χώρας μας βάζουν πάνω απ΄όλα το συμφέρον του έθνους!!!
Βγάζεις συμπεράσματα όπως σε συμφέρει κι αν σε ακολουθούσα θα σε έλεγα κι εγώ δεξιό (αφού μόνο η κυβέρνηση Πασόκ σε καίει να φύγει ενώ πριν με τον Χονδρό δεν ασχολιόσουν) αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Αν θεωρείς οτι είμαι Πασόκος επειδή σιχαίνομαι το κλασσικό Πασόκ -τι να πω εγώ; Μαγκιά σου.
Πάντως αυτό το "ξεπούλησαν την Ελλάδα" μη μου το λες -πέρα από εθνικιστική παπαριά είναι και τρομερά αστείο. Να στο πω διαφορετικά; ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΞΕΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΦΑΝΑΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΑΠΌ ΑΠΟΨΗ.
Παρακάτω, στο ξαναεξηγώ: από την ομάδα Σαμαρά ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΜΑΔΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ (σου έγραψα ποιους εννοώ). Επειδή όμως κατά 99.9% στις επόμενες εκλογές δεν θα παίζει ούτε μισός από αυτούς κι επειδή θα παίζουν ΜΟΝΟ κλασσικοί και βρωμεροί παλιοί Πασόκοι -ΔΕΝ ΜΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΨΗΦΙΖΩ ΠΑΣΟΚ. Κι όπως σου ξανάγραψα παραπάνω ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΝ ΑΝ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ, ΑΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΤΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ.
Για τον Ολυμπιακό τώρα -δεν τα θυμάσαι καλά, επειδή ήσουν ΑΕΚτζής μάλλον. Και κρίμα γιατί δεν κατάλαβες τι σου έγραφα και μου έχεσες το νόημα.
Ποιος θα ψηφίσει ορέ αιθεροβάμονες?
"Ο Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί και η Γερμανίδα καγκελάριος Ανγκελα Μέρκελ θέτουν ουσιαστικά στον Γιώργο Παπανδρέου το δίλημμα να μείνει η Ελλάδα στο ευρώ ή να φύγει. Στην περίπτωση που επιμείνει ο Έλληνας πρωθυπουργός να θέσει το δίλημμα της παραμονής στην Ευρωζώνη στους Έλληνες πολίτες δεν θα δοθούν άλλα χρήματα στη χώρα, ούτε η συμφωνηθείσα 6η δόση του δανείου μέχρι να ολοκληρωθεί το δημοψήφισμα."
Ε, και δεν χαίρεσαι; Εσύ δεν ήθελες να κοντράρουμε την Ευρώπη;
Για την ώρα πάντως, ο Γιωργάκης κοντράρει (σύμφωνα με το απόσπασμα που παραθέτεις) και οι υπόλοιπες δημοκρατικές δυνάμεις (μαζί με τον περήφανο ελληνικό λαό) έχουν κλάσει μαλλί και δεν θέλουν το δημοψήφισμα. ΑΝ ΑΥΡΙΟ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ συνταχτεί με τους κλασομέντες θα τον κατηγορήσεις πάλι;
πατερουλη σε λεγαν ολοι. δεν ηξερα καν στην αρχη οτι μιλαγαν για σενα. τους αλλους που με βριζανε αν θυμασαι δεν τους γνωρισα ποτε. σπασατε κατι μερες πριν την πρωτη μου συναντηση με τους μπλογκερς.
μετα τα τελευταια νεα του παπαρα, που μολις διαβασα, δεν εχω να κανω κανενα σχολιο.
να βαλει ο θεος το χερι του. τιποτα αλλο.
Όλοι με λέγανε πατερούλη; Ε, μπορεί να πίστευαν οτι τους έχω γαμήσει τις μανούλες -τι να πω κι εγώ; Τέλος πάντων, ο καθένας μπορεί να με λέει όπως γουστάρει -γούστο του θα γίνω;
Ναι -άστο μην κάνεις σχόλιο. Και αν βάλει κι ο θεός το χέρι του και υπερισχύσει η άποψη του προστατευόμενου του Βαγγέλα Τυροτρέλλα θα περάσουν υπέροχα! Θεσπέσια μη σου πω!
για το πρωτο, "μπορει δεν ξερω".
για το δευτερο επαναλαμβανω το παραπανω. πιο αχρηστοι και αναρχηδοι δεν εχουν περασει.
Για το πρώτο χιούμορ έκανα. Με έχεις για τόσο σαβουρογάμη;
Για το δεύτερο εδώ είμαστε. Κι αν είναι ανάρχιδοι δεν θα μας τσούξει κιόλας.
ο αναρχιδος σε γαμει μεν χωρις αποτελεσμα δε. μετα τα σημερινα ακομα κι ο πρωην χειροτερος πρωθυπουργος "εβερ"(βλ. καραμανλης) φαινεται μεγαλος πολιτικος.
αυτο που με φοβιζει ειναι αυτος που θα μας κανει να ξεχασουμε ΚΑΙ τον παπανδρεου. ειναι γελοιος ο τυπος, το λιγοτερο.
ή καλος υπαλληλος.
Τον Αντώνη εννοείς ή κάποιον άλλο; Υποθέτω πάντως οτι αισθάνεσαι ικανοποιημένος που ξεφορτωνόμαστε τον Γιωργάκη και θεωρείς οτι τώρα τα πράγματα θα πάνε καλύτερα.
τον αντωνη ξεχνατον πια.
ικανοποιημενος θα ημουν αν εμπαινε φυλακη. τα εχουμε ξαναπει αυτα.
κατσε πρωτα να τελειωσει η μερα γιατι αυτος ειναι λες και εχει παθει μικρα εγκεφαλικα. χθες ολοι συμφωνουσαν με το δημοψηφισμα, σημερα το πηραν πισω.
το λιγοτερο επικινδυνοι. πας πηραν χαμπαρι και τα ζωα οι αμερικανοι με τον μαλακα! σημ. για να ασχοληθουν αυτοι με το εξωτερικο πρεπει να'ναι για να "σωσουν" καποια χωρα. το οτι τους εκανε εντυπωση ο γιωργακης, ειναι για το βιβλιο γκινες.
Πάει ο Αντώνης; Φτου ρε γαμώτο και θα τον είχα βύσμα -ήξερε ένα θειό μου από την Καλαμάτα! Σιγά μην τον βάζανε φυλακή -αυτόν ή κάναν άλλο. Είναι σα να λες οτι θα ρίχνανε δακρυγόνα σε διαδήλωση αστυνομικών!
Λάθος τα μαθαίνεις πάντως, ο αυτός ακόμα επιμένει για δημοψήφισμα αλλά όταν το θέμα πήγε "μέσα ή έξω από το ευρώ" χεσμεντέν τα συντρόφια και τον ρίξανε. Περιμένει κι ο Βαγγέλης -δεν είναι σωστό, θα ρέψει από την ορθοστασιά το παλικάρι. Κατά τα φαινόμενα, κυβέρνηση εθνικής αποτέτοιας, θα μάς φορέσουν οτι έχει μείνει ακόμα αφόρετο και μετά θα ομαλοποιηθούμε με καμιά ΝΔ. Καλύτερα από δημοψήφισμα -δεν μπορείς να πεις!
Οι Αμερικάνοι ασχολήθηκαν γιατί φοβήθηκαν οτι πάει για ντόμινο το ευρώ -αυτό τους έλειπε, να σκάσει καμιά ισοτιμία 2 ευρώ ένα ντάλαρ! Τσίου η ανταγωνιστικότητά τους μετά.
οχι ρε η κυβερνηση. οι αμερικανεοι ο κοσμακης εννοουσα.
ναι καλα. made in hollywood το δημοψηφισμα. παει απλα να παρει το οκ για το ξεπουλημα απ'ολους. εντολη απ'εξω. μην ερθει κανας αλλος και τους διωξει αργοτερα.
μεγας αλητης.
καλα εσυ παντου βισματα εχεις ρε φιλε; δεν θα σε απολυσουν το λοιπον; γιάυτο εισαι ανετος ακομα.
εντωμεταξυ με κουφανες. οτι μαθαινεις μαθαινω, real time. τεχνολογια βλεπεις.
και δεν τον εχω για ηρωα αυτον και χεσμεντεν τα συντροφια.
κανα χωραφακι εχεις στο χωριο; δεν σε ρωτησα! αρχισε να σκαβεις κανα κηπο γιατι δεν ειναι τοσο ευκολο οσο στην τιβι.
συνεχιζεις να πιστευεις ακομα, οτι αυτος ο τυπος με την οποια μπιρμπιλοομαδα απο πισω του, ειναι η λυση για την ελλαδα; χεχεε
Ο απλός λαός, ο αμερικανικός, με ότι βλέπει στις ειδήσεις δεν ασχολείται; Και ποιος κανονίζει τι θα παιχτεί στις ειδήσεις; Μπράβο -αυτός που κανονίζει τι θα λέει η κυβέρνηση!
Αμέ, παντού έχω βύσμα -γι΄αυτό η κυβέρνηση Κωστάκη με έτρεχε στον ανακριτή και η κυβέρνηση Γιωργάκη με αξιοποίησε δεόντως (πρωτόκολλο)! Κατά πώς τα λένε δεν σκοπεύουν να απολύσουν μαλάκες σαν και μένα, αλλά κατά πώς τα θυμάμαι (από την εποχή Μητσοτάκη) όταν σκάσει ο Αντωνάκης στην πρωθυπουργία θα πάει το ρουσφέτι σύννεφο. Για να καταλάβεις, όταν ήταν στα πράγματα τότε ο Αντώνης μάς έλεγε ένας φόλα δεξιός, γραμμένος στην τοπική και με πλούσια, κατσαπλιάδικη, δράση οτι δεν μπορούσε να πάρει σειρά για διορισμό γιατί είχε μεγάλο νούμερο στη λίστα αναμονής! Ήταν τότε που η Μαλβίνα πέρναγε από τα γραφεία της Ρηγίλλης για να πάρει το τσεκ -θυμάσαι;
Το δημοψήφισμα τελικά δεν το ήθελε η πολιτική ελίτ της χώρας (μάλλον τρόμαξαν μη βγει κατά λάθος τίποτα απρόβλεπτο) και δεν το ήθελε κι ο χεσμεντέν ελληνικός λαός που το βάζει στα πόδια όταν του πουν οτι η γνώμη του θα έχει συνέπειες. Αυτά τα χόλυγουντ και τα μπόλυγουντ που λες εγώ τ΄ακούω βερεσέ.
Πλέον θα τον πιούμε ΚΑΙ ΜΕ ΛΑΪΚΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ -δεν ξέρω αν το καταλαβαίνεις...
Επαναλαμβάνω, επειδή μάλλον έχει ανέβει η πρεσβυωπία σου:
ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ ('Η ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ), ΛΥΚΟΥΡΕΤΖΟΥ, ΔΕΝΔΙΑ, ΤΖΑΒΑΡΑ, ΠΙΠΙΛΗ, ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΩΡΓΑΚΗ, ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ, ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΡΑΓΚΟΥΣΗ, ΜΠΑΤΖΕΛΗ (να βάλω και την Άντζελα μέσα που τη γουστάρω σα γυναίκα;). ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΚΕΦΤΗΚΑ, ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΗ (ΓΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ) ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΠΕΣΤΗ.
Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΑΘΕ ΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΕΚΤΙΒΟΠΟΙΗΣΗ, κατά την ταπεινή μου γνώμη.
Υ.Γ.: Αγροτικές δουλειές δεν έχω δει από την τηλεόραση, το απεχθάνομαι αυτό το θέαμα επειδή έχει τύχει να δουλέψω καπνά, ντομάτα, ελιές και πορτοκάλια. Χωραφάκι δεν έχω, ο πατέρας μου είχε αλλά το πούλησε για να χτίσει σπίτι στην Αθήνα.
Επειδή έχω βαρεθεί να ακούω το 'σε ρωτάμε και την γνώμη σου και μας το παίζεις και δύσκολος' για το θέμα του δημοψηφίσματος θα μου επιτρέψεις μία αντιστοιχία παρακαλώ.
Έστω ότι γυρνάς ένα απόγευμα από την δουλειά και ο συγκάτοικός σού σου λέει ότι έχει πάρει το τελευταίο 20ευρω από το συρτάρι και έχει πάει σούπερ μάρκετ να πάρει κοτόπουλο πατάτες και ντομάτες. Το πτηνό είναι στον φούρνο και ψήνεται, ο συγκάτοικος που λέγαμε κόβει την σαλάτα και σου προτείνει να ψηφίσουμε 'τί θα φάμε σήμερα'. Δεν θα του έλεγες ότι αυτή η ερώτηση θα είχε νόημα μονο πρίν πάει στο σούπερ μαρκετ?
Και αυτό είναι το ευγενικό σενάριο. Υπάρχει πιθανότητα ο συγκάτοικος που λέγαμε να έχει ψωνίσει εν γνώση του κοτόπουλο ληγμένο από τον 'γνωστό του', να σε έχει κλέψει στα ρέστα και όλα αυτά γνωρίζοντας ότι είσαι βετζετέριαν.
Μηπως να βάλουμε αγγελία για άλλον συγκάτοικο?
(dodo_stifado)
Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι σε μένα, πάντως δεν το έπαιξα ποτέ δύσκολος -ήμουν αναφανδόν υπέρ του δημοψηφίσματος. Ας πάμε τώρα στο παράδειγμά σου:
Να τη βάλεις τη γαμωαγγελία για άλλο συγκάτοικο (αν και η κυβέρνηση δεν έχει την παραμικρή σχέση με τον συγκάτοικο -τέλος πάντων). Αλλά πώς θα τη βάλεις; Αν το πάμε στο παράδειγμά σου, μόνο ο συγκάτοικός σου έχει πρόσβαση στις εφημερίδες.
Πάμε παρακάτω -κάνεις ένα παρανοϊκό διανοητικό άλμα, η ακριβής αναλογία με το δημοψήφισμα θα ήταν:
ο συγκάτοικος πήρε το τελευταίο εικοσάρικό σου, αγόρασε το κοτόπουλο ενώ είσαι βετζετέριαν και τώρα σε ρωτάει: "θα το φάμε το κοτόπουλο ή να σηκωθώ να φύγω και τραβήξου μόνος σου;" Αυτό ήταν το δημοψήφισμα και γι΄αυτό θεωρώ μαλάκες όσους ήταν κατά. Άλλωστε, κοίτα σήμερα ποιοι είναι κατά του δημοψηφίσματος και βγάλε νόημα για το πόσο κακό ήταν τελικά! Και για ποιους!
Επίσης μόνο ο συγκάτοικος έχει δικαίωμα να κάνει δημοψήφισμα (ή και να το ακυρώσει όπως έκανε). Δεν το ακύρωσε ο λαός.
Κοίτα, για τα νοητικά άλματα σωστός, αναλογία πάω να βγάλω και ναι,οι απλουστεύσεις μου είναι χονδροειδείς, συννενοούμαστε όμως ενώ αν ακριβολογούσα ισως καινα χανόμασταν στις λεπτομέρειες.
Πάμε λοιπόν ξανά. Ο τύπος ξόδεψε το τελευταίο εικοσάρικο χωρίς να σε ρωτήσει και προσπαθεί να πάρει την έγκρισή σου κατόπιν εορτής. Πόσο σάπιο είναι αυτό?
Συγνώμη αλλά δεν είδα τον λαό να το πολυθέλει το δημοψήφισμα -κάνω λάθος; Άρα ακυρώνοντάς το συνέπλευσε με το λαό -έχω άδικο;
Παρακάτω, πάλι κάνεις άλμα! Δεν θα σε ρώταγε στο δημοψήφισμα αν γουστάρεις τα μέτρα του πολυνομοσχεδίου ή όχι (εκεί σου έφαγε το τελευταίο 20άρικο). Θα σε ρώταγε αν θέλεις να δεχτούμε την καινούργια δανειακή σύμβαση και να μείνουμε στο ευρώ ή όχι. Άρα, "αν θέλεις να φας το κοτόπουλο κι ας είσαι βέτζι, ή να το πάρει και να φύγει". Γιατί αν τον καταψήφιζες θα έφευγε -κάνω λάθος;
Και στην τελική, κάτσε και ψάξε ΠΟΣΟΙ ζητούσαν δημοψήφισμα για τις δανειακές συμβάσεις που υπογράφουμε με την τρόικα και ΤΙ ΕΙΠΑΝ όλοι αυτοί όταν πήγε να κάνει δημοψήφισμα για δανειακή σύμβαση! Ε, θα καταλάβεις πολλά νομίζω...
xexe!
α ρε μοτο.
αρχιζω με την αρχη σου. για να σχολιασει αμερικανος ξενη χωρα, που δεν εχει μαζι της πολεμο, ειναι περα απο θαυμα.
συνεχιζω με το χωραφακι. αγορασε οσο σε παιρνει. εχει σοου με σκαψιμοσ την τιβι; ετγω γενικα μιλουσα.
τα ενδιαμεσα τα καταλαβαινεις μονο εσυ. εννοω απο τους δυο μας. οποτε τι να σχολιασω πια. δεν υπαρχει λογος να κουραζουμε την οπτικη ινα απο την αλλη μερια του πλανητη.
Καλά -για την Αμερική δεν θα επιμείνω.
Ναι, χωραφάκι θ΄αγοράσω -κι ότι σκεφτόμουν τι να τα κάνω τα χρήματα στην τράπεζα, να μην τα 'χω να κάθονται! Με κοροϊδεύεις ρε; Εδώ δεν έχουμε ν΄αγοράσουμε μαντήλι να κλάψουμε!
Πώς δεν είχε σόου με σκάψιμο στην τηλεόραση! Το λέγανε Φάρμα πριν κάτι χρόνια! Αμέ!
Και ρε αφεντικό -μιας και το ανέφερες... Ο καθένας καταλαβαίνει αυτά που γουστάρει, μην το βλέπεις μονόπαντα το ζήτημα. Κι εγώ καταλαβαίνω, ας πούμε, οτι ο Κωστάκης ο Χονδρός δεν σε ενοχλούσε ενώ ο Γιώργος το παιντί σε ενοχλεί όλως ιδιαιτέρως -αυτό σε κάνει Δεξιό; Γιατί το ανάποδο εμένα με κάνει Πασόκο κατά την άποψη σου -γι΄αυτό ρωτάω.
// "ζητούσαν δημοψήφισμα για τις δανειακές συμβάσεις που υπογράφουμε με την τρόικα και ΤΙ ΕΙΠΑΝ όλοι αυτοί όταν πήγε να κάνει δημοψήφισμα για δανειακή σύμβαση" //
Είπαν ότι παίζει καθοριστικό ρόλο το πότε κάνεις το δημοψήφισμα.
8)
Διαφορετικά (αν κατά τη γνώμη σου η προκύρηξη δημοψηφίσματος δεν έχει καμία σημασία αν έγινε πριν ή μετά τη συμφωνία για αγορά κοτόουλου -με βάση το παράδειγμα το ανώνυμου), τότε γιατί όλος ο κόσμος -κομματικοί και μη, έλληνες και αλλότριοι, γήινοι και εξωγήινοι- τα έχουν βάλει με τον ΓΑΠ;
Έχεις καμιά εξήγηση ύστερα από 7000 λέξεις που έχεις γράψει για να υπεραπιστείς αυτή την κατάσταση που κοντράρει κάθε λεπτό με την πραγματικότητα;
Εντάξει, τους ψήφισες , δεν είσαι ο μόνος. Όλοι - ή τουλάχιστον η πλειοψηφία των Ελληνων, ελπίσαμε στον ΓΑΠ γι' αυτό και είναι τεράστια η απογοητευση.
Π...ο και ξυλο - ξυλο και γ...σι...Οπως στις ταινιες του Οικονομιδη..
Δεν ρωταει ο νταβατζης την πουτανα αν της αρεσει το σεξ.
Και αν το κανει, πρωτη - πρωτη αυτη, θα του βγαλει τα ματια - δεν εχει συνηθισει να την ρωτανε και αγριευεται...
Η αλλιως,
οι ελευθεροι ανθρωποι επαναστατουν οταν δεν τους αφηνουν να παρουν αποφασεις
οι δουλοι σκουζουν οταν τους ζηταν να το κανουν.
Η πραγματικότητα διαφωνεί μαζί σου Χρίστο.
Πριν φτάσεις στις πουτάνες και τους νταβατζήδες, ξεκίνα από τα στοιχειώδη: στην προκειμένη, ο οποιοσδήποτε άνθρωπος επαναστατεί όταν υποτιμάς τόσο ξεδιάντροπα τη νοημοσύνη του.
Πρώτα συμφωνώ με τους δανειστές μας να πάρουμε δάνειο, μετά σου λέω ότι "ήταν η μόνη λύση" και μετά αποφασίζω και διατάσσω (επειδή νομίζω ότι μπορώ να το κάνω εσαεί): "θα ψηφίσουμε για το αν το θέλουμε, δοξάστε με". Θα με χώριζες ή όχι; Αν δεν με χώριζες θα ήσουν πουτάνα υποταγμένη, όχι αν μου δώσεις τα παπούτσια στο χέρι.
Μιχάλη μου, αν και δεν πρόκειται να φτάσω τη σαφήνεια (και τη γλαφυρότητα της απάντησης του Χρίστου) θα επιχειρήσω να σου πω μερικά πολύ απλά πράγματα:
1. Τι σημασία έχει το ΠΟΤΕ θα γινόταν το δημοψήφισμα; Θέλεις να πεις οτι ήσουν εναντίον των προηγούμενων δανειακών συμβάσεων και υπέρ αυτής ΜΟΝΑΧΑ; Στις 28 που τους λέγανε προδότες και δοσίλογους επειδή εκχωρούν την εθνική κυριαρχία μας στους ξένους ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ εσύ είχες άλλη γνώμη;
2. Το δημοψήφισμα (όπως κι αν γινόταν) θα αφορούσε την παραμονή μας ή μη στο Ευρώ. Εσύ δεν ήσουν που φώναζες να διώξουμε την Τρόικα και να μην πληρώσουμε τίποτα; Αυτή η άποψη δεν συνεπάγεται έξοδο από το ευρώ; Γιατί λοιπόν το θεώρησες άχρηστο να την πεις;
3. Το παράδειγμα του Ανώνυμου γάμησέ το -κι εγώ μπορώ να σου πω οτι το δημοψήφισμα ήταν σα μια γκόμενα που ήθελε μόνο πήδημα κι όχι γάμο και να σε ρωτήσω αν συμφωνείς. Τουτέστιν, άσχετους συσχετισμούς μπορούμε να κάνουμε όλοι -ας μην το παιδεύουμε.
4. Χαίρομαι που ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ μαζί μου οτι "τότε γιατί όλος ο κόσμος -κομματικοί και μη, έλληνες και αλλότριοι, γήινοι και εξωγήινοι- τα έχουν βάλει με τον ΓΑΠ" Αυτό φίλε μου δεν ισχύει -και μόνο στο ποστ που αναφέρθηκα στο δημοψήφισμα να πας θα δεις οτι οι περισσότεροι ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ είναι υπέρ. Αλλά έχεις δίκιο -η εντύπωση είναι οτι ΟΛΟΙ είναι εναντίον. Αυτό λέγεται προπαγάνδα -χαίρομαι που τη βλέπεις κι ας μην την επισημαίνεις.
5. Να στο ρωτήσω και αλλιώς. Πόσο ικανοποιημένος νιώθεις που η άποψή σου σχετικά με το θέμα τεκμαίρεται ΜΕ τα ίδια επιχειρήματα που χρησιμοποιεί ο Σύριζα, το ΚΚΕ και η ΝΔ; Πόσο ευχάριστα νιώθεις που μια απόφαση η οποία στριμωκώλιασε τις διεθνείς αγορές πάρθηκε πίσω; Τελικά τι ακριβώς έκανε ο ΓΑΠ; Κάτι παρανοϊκό ή κάτι που θα άνοιγε πόρτες οι οποίες βολεύει να είναι κλειστές;
Άντε -καλή αντίσταση τώρα! Ή μήπως δεν υπάρχει πλέον λόγος, τώρα που έπεσε ο μισητός ΓΑΠ και θα έρθει ο λαοπρόβλητος Αντώνης;
Δεν σε καταλαβαίνω - λες ότι δέχεσαι να αλλάξεις νταβα , αλλα αρνείσαι να απαντήσεις στο ερώτημα αν θέλεις να συνεχίσεις να εκδίδεται ( το μνημόνιο ) - κι ας ξέρεις ότι με αλλαγή νταβα ( εκλογές ) η έκδοση ( μνημόνιο ) συνεχίζεται.
Φυσικα , αν πεις οχι στο μνημονιο με δημοφηφισμα, οχι απλως διωχνεις τον νταβα (τον ΓΑΠ) ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ εξασφαλιζεις οτι δεν θα σε ξαναπηδηξει κανεις στο μελλον (μνημονιο)
ΑΛΛΑ περηφανα επιλεγουμε εκλογες - ΙΔΙΟ ΠΗΔΗΜΑ - ΑΛΛΟΣ ΝΤΑΒΑΣ.
Έτσι ακριβώς! Κι αυτός είναι ο λόγος που έβλεπα προοπτική δικτατορίας, γιατί καμιά δικτατορία δεν γίνεται χωρίς κοινωνική ανοχή ή/και υποστήριξη.
Τι άλλο θα ακούσουμε...
στο ξαναλεω. οταν με γνωρισες και ελεγα οτι ο χοντρος ειναι ο πιο αχρηστος πρωθυπουργος απο αρχης ελληνικου κρατους αλλα οτι ειναι μαλακια σου που παρουσιαζεις τον γαπ για λυση, τοτε με ελεγες κκε, και οτι ισοπεδωνα. εσυ ψηφισες γιωργακη και σημιτη. εγω ποτε, κανενα, εκτος απο οικολογους εναλλακτικους το 92.
και βεβαια με ενοχλουσε ο κωστακης. δηλαδη οταν λες οτι καποιος ειναι ο χειροτερος πρωθυπουργος που περασε, τι εννοεις; αλλα εσενα σε ενοχλουσε περισσοτερο οτι τον ειχα ιδιο με τον γαπ. περιμενες να σου ψηφισει "συμφωνα συμβιωσης" και παπαρες δολωματα. σου ελεγα οτι για να βγει λεει σε ολους αυτα που θελουν να ακουσουν.
τωρα που εγω βριζω σαμαρα εσυ ακομα βρισκεις σαν λυση τον γαπ με τα γκρουβαλα που μας φερανε εδω που μας εφεραν. ακουγεσαι ακομα σαν τον πρετεντερη πριν ενα χρονο. ενω εγω ακομα τους βριζω ολους. απλα βριζω παπανδρεου περισσοτερο γιατι αυτος ηταν επι σημιτη στην αρχη του ξεπουληματος, ηρθε σε σενα σαν σωτηρας και τωρα κανει αυτα που κανει.
απο κκε εγινα δεξιος γιατι δεν βριζω ακομα τον χοντρο ενω εσυ τον θεωρεις το μεγαλο κακο.
δεν εχω διαβασει ποτε κατι εναντια στον γαπ, χωρις να υπαρχει ενα "αλλα" μετα και να τον βγαζει σχεδον λαδι. ισα-ισα λες οτι ακομα τον προτιμας απ'οτιδηποτε αλλο. αυτο σε κανει εσενα πασοκο. αλλα οχι εμενα ωυω δεξιο, πρωην κκε και δεν ξερω τι αλλο αργοτερα.
μην πας να το γυρισεις γιατι απλα δεν γυρναει με τιποτα.
αν οντως πεις μια φορα κατι εναντια στον γαπ χωρις "αλλα" τοτε μπορει να μην μοιαζεις πασοκο. αλλα λες τα ιδια που λεει ο εκπροσωπος τυπου. εγω φταιω γι'αυτο;
ακομα και τωρα με το δημοψηφισμα ανεβασες ενα ποστ...που τι να πει κανεις. γραφειο τυπου πασοκ.
αυτα βλεπω εγω. αυτο ομως δεν κανει εμενα δεξιο απλα εσενα πασοκο. ή φιλοπασοκο. τι να κανουμε τωρα.
τους ψηφισες επανειλημμενως, τους υποστηριζες πριν, τους ψιλουποστηριζεις ακομα, αλλη λυση ποτε δεν υπαρχει. εγω τι αλλο να πω; τι αλλο κανει ενας πασοκος δηλαδη; περισσοτερο εννοω!
ξερω βερους πασοκους, συνεργατες του γιωργακη, που λενε πολυ χειροτερα απο σενα.
Επειδή μάλλον βαριέσαι να διαβάζεις, να στα μαζέψω λίγο:
"τωρα που εγω βριζω σαμαρα εσυ ακομα βρισκεις σαν λυση τον γαπ με τα γκρουβαλα που μας φερανε εδω που μας εφεραν. ακουγεσαι ακομα σαν τον πρετεντερη πριν ενα χρονο. ενω εγω ακομα τους βριζω ολους. απλα βριζω παπανδρεου περισσοτερο γιατι αυτος ηταν επι σημιτη στην αρχη του ξεπουληματος, ηρθε σε σενα σαν σωτηρας και τωρα κανει αυτα που κανει."
ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ ('Η ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ), ΛΥΚΟΥΡΕΤΖΟΥ, ΔΕΝΔΙΑ, ΤΖΑΒΑΡΑ, ΠΙΠΙΛΗ, ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΩΡΓΑΚΗ, ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ, ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΡΑΓΚΟΥΣΗ, ΜΠΑΤΖΕΛΗ (να βάλω και την Άντζελα μέσα που τη γουστάρω σα γυναίκα;). ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΚΕΦΤΗΚΑ, ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΗ (ΓΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ) ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΠΕΣΤΗ.
"απο κκε εγινα δεξιος γιατι δεν βριζω ακομα τον χοντρο ενω εσυ τον θεωρεις το μεγαλο κακο."
Δεν σε είπα ποτέ ΚΚΕ -πάντα δεξιό σε θεωρούσα.
"δεν εχω διαβασει ποτε κατι εναντια στον γαπ, χωρις να υπαρχει ενα "αλλα" μετα και να τον βγαζει σχεδον λαδι. ισα-ισα λες οτι ακομα τον προτιμας απ'οτιδηποτε αλλο. αυτο σε κανει εσενα πασοκο. αλλα οχι εμενα ωυω δεξιο, πρωην κκε και δεν ξερω τι αλλο αργοτερα."
Πίστευα οτι η κυβέρνηση Καραμανλή (που της ζητούσαν από τις Βρυξέλλες να πάρει μόνιμα μέτρα κι έβαζε έκτακτες εισφορές) ήταν η πιο ηλίθια κυβέρνηση των τελευταίων χρόνων, αλλά ήρθαν αυτοί να με διαψεύσουν.
"αν οντως πεις μια φορα κατι εναντια στον γαπ χωρις "αλλα" τοτε μπορει να μην μοιαζεις πασοκο. αλλα λες τα ιδια που λεει ο εκπροσωπος τυπου. εγω φταιω γι'αυτο;"
Εκεί ακριβώς, στην ανικανότητα της κυβέρνησης να κάνει κάτι διαφορετικό από το να ανεβάζει τους φόρους στους μισθωτούς (μειώνοντας παράλληλα και τους μισθούς τους) έγκειται και η μοναδική (κατά τη γνώμη μου) ένσταση επικινδυνότητας που εγείρεται. Αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να φύγουν γιατί όσο μένουν τόσο μας ξεζουμίζουν. Εμάς –τους μισθωτούς! Εντάξει;
"ακομα και τωρα με το δημοψηφισμα ανεβασες ενα ποστ...που τι να πει κανεις. γραφειο τυπου πασοκ."
Γραφείο τύπου του Πασόκ ε; Ποιου Πασόκ; Αυτού που ξήλωσε τον Γιωργάκη για να μην κάνει το δημοψήφισμα; Ρε φίλε -είπαμε να λέμε μαλακίες αλλά ας μην το ξεφτιλίζουμε!
Το ΠΑΣΟΚ εναι εδω, ενωμενο - δυνατο!
(Κλαδικη Αμστερνταμ - ΤΟ occupied Amsterdam)
Xe xe xe
συγχρονη Ελλαδα –
– ειρωνεια σε προσωπικο επιπεδο
– δικη κινητρων
– “με εμας εισαι ρε ή με τους αλλους?”
και καμμια κουβεντα για το αντικειμενο..
Ακριβως οπως με το δημοψηφισμα!!
Ξερετε, εδω και δεκαετια ζω εκτος ελλαδας, σε χωρα της βορειας ευρωπης, και η καλοπιστη, ανοικτη συζητηση ειναι το πιο σημαντικο χαρακτηριστικο τους, και την προσεχουν σαν κορη οφθαλμου…
Καληνυχτα σας…,
Κι εσύ Πασόκ σαν κι εμένα Χρίστο μου, ε; Χαχαχαχαχα
Γι΄αυτό μένεις στην αλλοδαπή τόσα χρόνια, επειδή το κόμμα σου είναι στην εξουσία -περίμενε και θα το ακούσεις κι αυτό όπου να ΄ναι.
Κουβέντα για το αντικείμενο; Κάνεις λάθος -ότι βλέπεις εδώ μέσα είναι ακριβώς κουβέντα για το αντικείμενο. Απλώς το αντικείμενο είναι το κατά πόσο είναι ώριμη η σύγχρονη Ελλάδα για μια δικτατορία. Αν δεις έτσι την όλη κουβέντα θα βγάλεις πολύ χρήσιμα συμπεράσματα.
«Κάποιοι φοβήθηκαν το δημοψήφισμα γιατί θα έχαναν το προνόμιο να λένε ότι εκφράζουν την πραγματική βούληση του Ελληνικού λαού», ΓΑΠ.
Πόσο πιο πολύ ρόμπα δηλαδή;
Όντως ρόμπα το παιντί.
Σημασία θα είχε το δημοψήφισμα έγκαιρα, για να (επανα)διαπραγματευθουν και όχι στις καθυστερήσεις και υπο πιεση, για να... εφαρμοσουν.
Επίσης, «Κάποιοι φοβήθηκαν τις ΕΚΛΟΓΕΣ γιατί θα έχαναν το προνόμιο να λένε ότι εκφράζουν την πραγματική βούληση του Ελληνικού λαού», ΜΙΧΑΛΗΣ.
lolol
Σου θυμίζω οτι όταν μπήκαμε στο Μνημόνιο και υπήρχαν μαζικές αντιδράσεις είχε αναγορεύσει το παιντί τις τότε δημοτικές εκλογές σε "ψήφο εμπιστοσύνης στην πολιτική του". Είχε πει οτι αν στον πρώτο γύρο καταψηφίζονταν οι υποψήφιοί του θα έφευγε. Τι έκανε ο κυρίαρχος λαός τότε; Για θύμισέ μου!
Τώρα -όντως, μπορεί να έχεις δίκιο. Με τη χώρα χρεοκοπημένη, έπρεπε να κάνει στάση πληρωμών για κάνα δίμηνο προκειμένου να αποφανθεί ο λαός αν θέλει το Μνημόνιο ή όχι! Και τότε, φυσικά δεν θα ήταν ούτε εκβιασμός, ούτε τίποτα! Αυτό που θα έκανε τώρα -να ρωτήσει δηλαδή αν θέλει ο λαός να δεσμευτεί για 10 χρόνια άγριου σεξ ή αν προτιμάει να βγει από το ευρώ, ήταν όντως άκαιρο! Τι ωραία, που τα σκέφτεσαι βρε παιδί μου!
Μ΄αυτό που έγραψες για τις εκλογές με έκανες πραγματικά και ξεκαρδίστηκα!!!! Πέρα από το οτι δεν βγάζει νόημα, είναι και 180 μοίρες κωλοτούμπα στις μέχρι σήμερα απόψεις για τις εκλογές! Για πες λοιπόν!!! Θα πας να ψηφίσεις τώρα που θα γίνουν; Και θα ψηφίσεις για κυβέρνηση, όχι για το γούστο ας πούμε; Για λέγε!
«Θα κληθείς να πεις "ναι" ή "όχι" στο ευρώ που θα ερμηνευθεί ως "ναι" ή "όχι" στον Παπανδρέου...»
Και καλά αυτοί, είχαν λόγο να θέλουν κάτι τέτοιο. Ο κάθε ψηφοφοράκος τους, τι σκέφτηκε; Ότι θα εξασκήσει το υπέρτατό του δημοκρατικό δικαίωμα; Σε είχα για πιο έξυπνο.
Αυτό που βάζεις σε εισαγωγικά πού ακριβώς το βρήκες; Διάλογο με τον εαυτό σου κάνεις;
Αν θέλεις να ρωτήσεις τον κάθε ψηφοφοράκο τους, άντε βρες τον. Εγώ πάντως -αν με ρωτάς (γιατί πλέον δεν καταλαβαίνω πού απευθύνεσαι) δεν έσκασα και πολύ για να ψάχνω τον λόγο πίσω από την αναγγελία δημοψηφίσματος. Σκέφτηκα "άντε να γίνει, για να πει επιτέλους ο λαός τι θέλει". Την κόβεις για πολύ ηλίθια τη σκέψη μου;
Δημοσίευση σχολίου
Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!