Συμφωνώ! Με όλους
αυτούς που διατυμπανίζουν οτι τα κόμματα εξουσίας έστρωσαν τον δρόμο στους
νταβατζήδες της Χρυσής Αυγής και τώρα πρέπει να τους λουστούν.
Συμφωνώ! Με τους
δεξιούς που διατυμπανίζουν οτι τα παλιοκουμμούνια προκάλεσαν και προκαλούν τόσο
καιρό με την στάση τους, άρα «τα ‘θελαν και τα ‘παθαν οι κοριτσάρες».
Συμφωνώ! Με το
Πασόκ που υποστηρίζει οτι νομιμοποιώντας τα γιαουρτώματα ο ΣΥΡΙΖΑ, «τα ‘θελε
και τα ‘παθε».
Συμφωνώ! Με τους
αρθρογράφους της άποψης «η Κανέλλη με τη Δούρου άσκησαν πρώτες λεκτική βία».
Συμφωνώ! Με την
ανακοίνωση της Χρυσής Αυγής οτι η Κανέλλη χτύπησε πρώτη τον Κασσιδιάρη και,
άρα, ο άνθρωπος αμύνθηκε για να προστατευτεί.
Δεν συμφωνώ
βέβαια με την άποψη του Μιχαλολιάκου περί της «προκοπής που είδε ο τόπος επί
Γεώργιου Παπαδοπούλου (η Παπαδοπούλου, της Παπαδοπούλου κλείνεται)» γιατί
όταν τα ξένα συμφέροντα έριξαν τον εθνοσωτήριο ηγέτη η χώρα είχε ένα
χρέος μεγαλύτερο από την κεφάλα του Μαρκεζίνη και πληρώναμε και κερατιάτικα για
μια αποτυχημένη πολεμική σύρραξη –αλλά δεν θα τα χαλάσουμε σ΄αυτό.
Συμφωνώ λοιπόν!
Και καταδικάζω,
τόσο τα κόμματα της κοινοβουλευτικής «Αριστεράς» για την προβοκατόρικη στάση
τους, όσο και τα κόμματα εξουσίας για το χάλι στο οποίο έφεραν τον περήφανο
ελληνικό λαό –καταδικάζω επίσης την Λιάνα Κανέλλη γιατί είναι αντιαισθητική και
χτύπησε τον Κασσιδιάρη με μια δολοφονική εφημερίδα, αν και αυτό το τελευταίο
μου θυμίζει λίγο τον στίχο του Λου Ριντ: «Vicious, you hit me with a flower» –πάμε παρακάτω. Μην ξεχάσω να καταδικάσω
και τη Δούρου γιατί είναι εντελώς αχώνευτη.
Κι αφού δέχτηκα
τη συγκεκριμένη επιχειρηματολογία –λέω να την επεκτείνω, αν δεν σε πειράζει.
Λέω δηλαδή, οτι αν όλα αυτά ισχύουν στην περίπτωση Κασσιδιάρη και Χρυσής Αυγής
θα πρέπει να ισχύουν και σε άλλες περιπτώσεις –αυτό το κακό έχει η λογική
σκέψη, οτι δεν είναι α λα καρτ –κάνω λάθος;
Πρόσεξε τώρα το
περιστατικό: Κάποιοι ληστεύουν σπίτια στην Παιανία. Μπαίνουν –βγαίνουν, κλέβουν
–φεύγουν, ξανάρχονται, κάτι τέτοιο. Μπορεί και να απειλούν τους ιδιοκτήτες των
σπιτιών όταν τους πετυχαίνουν μπροστά τους, μπορεί και να πλακώνονται στο ξύλο
μαζί τους –όλα αυτά τα διάβασα κάπως μπερδεμένα. Το αποτέλεσμα είναι οτι
έρχεται η αστυνομία, ψάχνουν, δεν βρίσκουν κανέναν και φεύγουν. Μετά από αυτό
το ευχάριστο διάλειμμα (αναγκαίο για την ανάκτηση δυνάμεων απ΄όλους) οι
διαρρήκτες επανέρχονται –μαθαίνουμε μάλιστα οτι είναι και αλλοδαποί. Πάνε να
ληστέψουν, τους παίρνει χαμπάρι η γειτονία, τους κόβουν στο κυνήγι κι ένας
λεβέντης με καραμπίνα ξαπλώνει πισώπλατα τον ένα από τους δυο διαρρήκτες. Ο
Δήμος Παιανίας σπεύδει να δηλώσει τη συμπαράστασή του στον νεαρό Τσαρλς
Μπρόνσον. Ο δικηγόρος του δηλώνει οτι «το όπλο κατά λάθος εκπυρσοκρότησε –δεν
υπήρχε πρόθεση». Κανένας δεν συσχετίζει αυτή την ξεφτιλισμένη δήλωση με τις
περιπτώσεις Μελίστα-Καλτεζά ή Κορκονέα-Γρηγορόπουλου, για όνομα του θεού!
Άλλωστε, τώρα ο σκοτωμένος ήταν και Αλβανός και 45αρης, πάω στοίχημα οτι
ήταν και άσχημος!
Αυτό ήταν το
περιστατικό.
Λέω τώρα εγώ:
Τα κόμματα
εξουσίας έστρωσαν τον δρόμο στους μετανάστες –αυτά είναι υπεύθυνα για το οτι υπάρχουν
μετανάστες και ζουν στη χώρα μας σε άθλιες συνθήκες. Διαφωνεί κανείς; Όχι;
Ωραία! Ε, λοιπόν ας τους λουστούν τους μετανάστες!
Κι επειδή δεν
είμαι μαλάκας να πιστεύω οτι τα κόμματα εξουσίας στελεχώνονται από εξωγήινους
οι οποίοι μας κατέκτησαν, αλλά θυμάμαι οτι μέχρι και πριν τις τελευταίες
εκλογές το Πασόκ με τη ΝΔ συγκέντρωναν μεγάλα ποσοστά ψήφων θα πω οτι οι
ψηφοφόροι των κομμάτων εξουσίας είναι υπεύθυνοι για την όλη κατάσταση με τους
μετανάστες κι ας τους λουστούν τώρα! Είπαμε οτι ήταν Αλβανός ο νεκρός;
Εντάξει –ποιοι είναι αυτοί που σκίζονται για τα «σκλαβωμένα αδέρφια μας τους
Βορειοηπειρώτες»; Ποιοι κάνουν τρισάγια, χτίζουν σχολεία και προπαγανδίζουν
υπέρ τους; Μα –τα εθνικιστικά κόμματα της χώρας! Κι επειδή ο Βορειοηπειρώτης με
στάμπα τύπου «κοτόπουλα ΒΟΚΤΑΣ» δεν γεννήθηκε ακόμα, υποθέτω οτι η άποψη των
εθνικιστών βοηθά και «μη καθαρούς» Αλβανούς να έρθουν στη χώρα μας. Άρα;
Περάστε για το λουσιματάκι που λέγαμε!
Όταν υπάρχει
ανέχεια, όταν υπάρχει πείνα, όταν ζεις στα (και από τα) σκουπίδια τότε η
τυρόπιτα του περαστικού σού φαίνεται σαν φορτηγό με εμφιαλωμένα νερά που
διασχίζει τη Σαχάρα. Εννοώ οτι για τον εξαθλιωμένο ακόμα και η αξιοπρεπής
διαβίωση του διπλανού μοιάζει με αισχρή επίδειξη πλούτου. Δεν θα μιλήσω για τις
σπιταρόνες της Παιανίας που είδα στο ρεπορτάζ, θα πρέπει όμως να παραδεχτώ οτι
ο οποιασδήποτε διαρρήκτης δεν είναι ηλίθιος να μπει σ΄ένα σπίτι που δεν έχουν
ούτε δεύτερο βρακί, τη στιγμή που το ρίσκο είναι παρόμοιο με το σπίτι έξω από
το οποίο παρκάρει η τζιπάρα! Έγραψα άλλωστε οτι για τον απελπισμένο, ακόμα και
μια φέτα ψωμί είναι πρόκληση. Άρα, οι κάτοικοι της Παιανίας προκάλεσαν τους
ληστές –«τα ΄θελαν και τα ΄παθαν»!
Δεν νομίζω να
διαφωνεί κανένας περί του γεγονότος οτι οι κάτοικοι της Παιανίας (και των
Σπάτων και των Γλυκών Νερών και γενικότερα) δίνουν, χρόνια τώρα, μεροκάματα της
συφοράς στους μετανάστες για να τους χρησιμοποιούν στις δουλειές τους.
Μεροκάματα με τα οποία ο μετανάστης ζει στα όρια –κι έτσι ελπίζει σε κάτι
καλύτερο. Μεροκάματα τα οποία είτε είναι μηδαμινά, είτε δεν δίνονται –επειδή
την ώρα της πληρωμής ο Ελληναράς αφέντης καλεί την αστυνομία. Αυτό το γεγονός
δεν «νομιμοποιεί» την παραμονή των μεταναστών; Αν ναι –«τα ΄θελαν και τα
‘παθαν» οι κάτοικοι της Παιανίας!
Οι διαρρήκτες
ήταν δύο –ο ένας σκοτώθηκε, ο άλλος συνελήφθη. Αν βγει αύριο ο συλληφθείς και
πει οτι «εμάς μας βρίζανε και μας χτυπάγανε τόσον καιρό στην περιοχή», δεν θα
πρέπει να σκεφτούμε οτι οι κάτοικοι άσκησαν πρώτοι βία και άρα ήταν
δικαιολογημένη η βία των διαρρηκτών;
Κάνω μια υπόθεση:
ας πούμε οτι ο καραμπινιέρος Έλληνας αστοχούσε. Κι ας πούμε οτι γύριζε ο (όχι
ακόμα) μακαρίτης και του μπουμπούνιζε μια και τον ξάπλωνε αυτός. Θα λέγαμε οτι
ο Αλβανός αμυνόταν; Αν στην επόμενη ληστεία μπουν μέσα οι τύποι και μαχαιρώσουν
όποιον βρουν επειδή υποψιάζονται πως αν δεν το κάνουν υπάρχει πιθανότητα να
τους σκοτώσουν στη συνέχεια, δεν θα πρέπει να τους δικαιολογήσουμε; Άμυνα δεν
είναι κι αυτό; Προστασία της ζωής δεν είναι; Εδώ η άλλη τον χτύπησε με μια
εφημερίδα κι ο μάγκας την κοπάναγε κορ-α-κορ -όταν υπάρχει περίπτωση να βγει
καραμπίνα δεν δικαιολογείται ένα μαχαίρωμα;
Έγινα, νομίζω,
κατανοητός. Οι θιασώτες των απόψεων τις οποίες ανέφερα στην αρχή του
κειμένου είτε θα πρέπει να συμφωνούν και με την προέκτασή τους όπως την ανέφερα
ακριβώς από πάνω, είτε μας δουλεύουν ψιλό γαζί. Κι επειδή, από τη μια λένε
«ν΄αγιάσει το χέρι του Κασσιδιάρη» και από την άλλη κάνουν πορεία υπέρ του
καραμπινιέρου της Παιανίας –μάλλον μας δουλεύουν και σίγουρα μας θεωρούν τόσο
ηλίθιους ώστε να μην το καταλάβουμε.
Υπάρχει βεβαίως
και ο αντίλογος. Οτι όλα αυτά είναι σοφιστείες κι οτι δεν γίνεται να
εξομοιώνεις διαφορετικές περιπτώσεις, δεν γίνεται να συγκρίνεις μήλα με
πορτοκάλια –ας πούμε. Το δεχόμαστε αυτό; Να το δεχτούμε!
Τότε όμως ρε
γελοίοι πώς συσχετίζετε την άνοδο του κόμματος της Χρυσής Αυγής με τον
τραμπουκισμό των μελών του; Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εκλογών, τα
μεγαλύτερα ποσοστά τα πήρε η Χ.Α. σε περιοχές οι οποίες δεν τους γνώριζαν –όχι
στην Α΄Αθηνών ας πούμε, αλλά σε περιφέρειες που βλέπουν μετανάστες με το μακαρόνι
και Χρυσαυγίτες στο «Συνέβη σαν σήμερα» της ΕΡΤ. Ξέρανε αυτοί που τους
ψηφίσανε οτι ήταν νταβατζήδες; Η μεγάλη τους πλειοψηφία –όχι. Δεξιοί ήταν οι
άνθρωποι, άκουσαν «Πατρίς-θρησκεία-οικογένεια», άκουσαν «έξω οι κλέφτες και οι
προδότες» -τσίμπησαν. Κι όταν πήγαινες να τους πεις «ρε, αυτοί βγαίνουν στο
δρόμο και βαράνε», σου λέγανε «μα δε γίνονται αυτά –τι τους πέρασες για
αναρχικούς;»
Αν δεν μπορούμε
να συσχετίσουμε διαφορετικής υφής γεγονότα –τι διάολο επαναφέρετε την
«προκλητική στάση» και κολλάτε και το «κοριτσάρες» από δίπλα ρε κρετίνοι;
Δηλαδή, ξαναγυρίσαμε στην εποχή του «τα΄θελε και τα΄παθε γιατί ήταν προκλητικά
ντυμένη»; Χρησιμοποίησε «προσωπικά
δεδομένα του Κασσιδιάρη η Δούρου», λέει, επειδή αναφέρθηκε στη δίκη του κι αυτό
ήταν ύπουλο! Το οτι ρωτάς τον φασίστα αν καταδικάζει, για παράδειγμα, ένα
ρατσιστικό έγκλημα κι αυτός απαντάει: «εσείς καταδικάζετε τα εγκλήματα του
Στάλιν;» είναι δηλαδή λογικό επιχείρημα; Και τι θα έπρεπε να κάνει σε αυτή την
περίπτωση ο σταλινικός του ΚΚΕ; Να βγάλει κονσερβοκούτι και να τον σφάξει τον
φασίστα; Κοντολογίς –είναι γνωστό σε όλους το πως διεξάγονται τα τηλεοπτικά
σόου, αν δεν σου αρέσει δεν πας. Εφόσον όμως πηγαίνεις και δεν προβάλλεις
κάποια απαίτηση περί των όρων συζήτησης τότε θα πρέπει να χορέψεις στο ρυθμό
που σου βαράνε το ντέφι αγόρινα μου. Η Κανέλλη έχει υπάρξει χρόνια αρκούδα και
ξέρει να το κάνει σωστά. Εσύ βάλε τον μπουλούκο να σου κάνει φροντιστήρια –τι
να πω;
Και τελικά από
πότε η λεκτική βία δικαιολογεί τη σωματική βία;
Το ρεζουμέ της
όλης υπόθεσης είναι βεβαίως λίγο παραδίπλα.
-Στις επιθέσεις
των Χρυσαυγιτών σε μετανάστες (όπου συλλαμβάνεται μέχρι και η κόρη του
Μιχαλολιάκου), στους κομπασμούς των εκλεγμένων εκπροσώπων της οργάνωσης
αυτής οτι «καθάρισαν την Πάτρα και θα καθαρίσουν όλες τις πόλεις» και στη μη
αυτεπάγγελτη κίνηση δίωξης από την εισαγγελία! Επειδή εγώ ξέρω οτι η
αυτοδικία απαγορεύεται από τους νόμους αυτού του κράτους κι όταν έχουμε
παραδοχή απαγορευμένης πράξης η δίωξη είναι αυτεπάγγελτη. Αν κάνω λάθος,
έλα και πες μου τι θα γινόταν εάν έβγαινε στα κανάλια ο εκπρόσωπος της δείνα
αντιεξουσιαστικής οργάνωσης και έλεγε «θα καθαρίσουμε την Αθήνα από τους
Χρυσαυγίτες».
-Στη
Χρυσαυγιτοποίηση των δεξιών κομμάτων με πρώτη και καλύτερη τη ΝΔ –για
«εκπυρσοκρότηση» βιάστηκαν να μιλήσουν οι εκπρόσωποί της σχετικά με το γεγονός
της Παιανίας, για «ποσοτική και ποιοτική αύξηση της εγκληματικότητας λόγω
μεταναστών» μίλησε το Πλευράκι σε κάποιο πάνελ και δεν σηκώθηκε ένας να
του πει οτι αυτά είναι ηλιθιότητες επειδή αυτά τα χαρακτηριστικά καταδεικνύουν
την φτωχοποίηση μιας χώρας –όταν εξαθλιώνεσαι, παρανομείς- κι ακόμα και
αν διώξουμε όλους τους μετανάστες πάλι οι εξαθλιωμένοι Έλληνες θα παρανομούν,
εκτός αν υπάρχει καμιά έρευνα που λέει οτι ο Πακιστανός, ο Αλβανός ή ο Σουδανός
έχουν έμφυτη ροπή προς την παρανομία!
-Στην προπαγάνδα
του «οι μετανάστες είναι εγκληματίες» την οποία προβάλλουν τα ΜΜΕ για να
πουλάνε διαφημιστικό χρόνο στις εταιρείες σεκιούριτι και πορτών ασφαλείας
(μέτρα πόσες φορές παίζει η σχετική διαφήμιση στο δελτίο του Εισαγγελάτου αν δε
με πιστεύεις).
-Στην κτηνώδη
εξομοίωση που αποδέχεται μεγάλος αριθμός πολιτών σύμφωνα με την οποία: «αφού κάποιοι
μετανάστες με κλέψανε, καλά να πάθουν κάποιοι άλλοι μετανάστες που
τους ανοίξανε τα κεφάλια». Αυτό βέβαια, η «συλλογική ευθύνη» σύμφωνα με την
καταγωγή είναι το απαύγασμα του ναζισμού και θα παρακαλούσα όλους όσους
εμφορούνται από τέτοιες ιδέες να φοράνε αγκυλωτό σταυρό για να μη μας
μπερδεύουν.
-Τέλος, στη
νομιμοποίηση του τραμπουκισμού (κι εδώ έχει κάποιο δίκιο το Πασόκ) που μας οδηγεί
στην αποδοχή απόψεων του τύπου «μια τυροκαυτερή τού πετάξαμε» όταν εκφράζονται
από τον κάθε Παναγιώταρο. Όσο γελάς με το γομαρίσιο χιουμοράκι αποδέχεσαι και
το γομάρι που το εκφέρει. Κι όταν ανταλλάσσεις το δικαίωμά σου στην
αντιπαράθεση (κι εδώ χάνει κάμποσο από το δίκιο του το Πασόκ) με το δικαίωμα
στο λιντσάρισμα τότε ο χαμένος είσαι εσύ και κερδισμένοι όλοι οι άλλοι.
Όπως δείξανε οι τελευταίες εκλογές και θα δείξουν κι αυτές που έρχονται.
Θα τελειώσω με
μια πολιτική άποψη: Η Χρυσή Αυγή είναι μια ομάδα τραμπούκων της οποίας οι
θέσεις είναι κοινωνικά επιβλαβείς. Με τέτοιες ομάδες δεν υπάρχει περιθώριο
διαλόγου –όπως, ας πούμε, δεν υπάρχει περιθώριο διαλόγου με μια ομάδα
υποστηρικτών της κτηνοβασίας. Κατόπιν αυτού, θεωρώ σιχαμερά υποστηρικτική της συγκεκριμένης
ομάδας τη στάση του ΚΚΕ να μην συμπλέει με τις υπόλοιπες αριστερές και
«αριστερές» οργανώσεις προκειμένου να στείλουν αυτούς τους καργιόληδες στο
διάολο μια ώρα αρχύτερα.
33 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:
εγώ πάω στον οφθαλμίατρο...για να ξέρεις! ;)
Σε καταδικάζω ερήμην σου για την τελευταία πολιτική σου άποψη...άκου σιχαμερά! :) :) :)
Ε, άμα είναι ερήμην μου δεν με νοιάζει! Δεν πα΄να με πηδήξεις κιόλας; χεχεχεχεχεχε
Τωρα μάλιστα. Μπραβο ρε μότορα, αχιζει να σε διαβαζουμε, αλλα φοβαμαι οτι δεν είμαστε εμεις που χρειάζεται να το κανουμε, αλλά αλλοι πολλοί και πολλοί δοαφορετικοι απο εμάς.... και δεν ξέρω τι χαμπαριάζουν και αν ποτέ επισκεφτούν το μπλογκ σου!
Παντελής
Σόρυ, αλλά δεν πηδάω ερήμην...χεχεχεχε
αλλά εσύ έτσι γέρος (κι όχι γερός,ε?) που είσαι τι να σε κάνω? ;)
καλά τα ελληνικα μου σκίζουν. πολύ διαφορετικοί επρεπε να γράψω και επίσης αξίζει ήθελα να πληκτρολογήσω!
Τι να κάνω δεν είμαι τόσο καθαρός έλληνας, τα έχουμε πει αυτά
Π.
Είδες λοιπόν που πάλι τη σκαπουλάρισα; Ούτε ο Κουτσόγιωργας να ήμουν!
Παντελή, θα σου στείλω τον Κασσιδιάρη τώρα που είναι και φυγόδικος να σε εξελληνίσει! Αυτοί που λες πάντως, και να με διαβάζανε πάλι τα δικά τους θα λέγανε κι ως επιχείρημα θα χρησιμοποιούσαν οτι είμαι Πασόκος, Σταλινικός, Ολυμπιακός και εχθρός της Καρέτα -Καρέτα. Βγάζεις άκρη;
Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω, αλλά Ολυμπιακός είσαι! :ΡΡΡ
Και φυσικά την σκαπούλαρες, γιατί δεν είσαι του γούστου μου ;)
ΆΣΕ που βρήκα μια φωτό παλιά...πολύ παλιά...όπου είσαι νιος-και-γέρασες!!! αχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Γέρος ήμουν και τότε αλλά φόραγα σκούρα μπριγιαντίνη.
Καλά, άμα σε δεις...καταρχ(ιδ)ην ήσουν ο μισός κιλιακά απ' ότι είσαι τώρα! χαχαχαχαχαχαχαχα
Αυτό το διόρθωσα πλέον γιατί δεν μου αρέσει να κάνω μισά πράγματα.
Νομίζω ότι τα είπες όλα. Η αυτοδικία του νεαρού και η φασιστική βία δεν είναι ούτε καν όψεις ενός νομίσματος. Η αυτοδικία εν βρασμώ ψυχής και η λαϊκή αγανάκτηση είναι οι συνέπειες μίας πολιτικής πραγματικότητας που άλλοι έφεραν. Η φασιστική βία είναι το γέννημα της αδιαφορίας και η συνειδητή επιλογή συνεργασίας του μορφώματος με τις αστυνομικές αρχές. Όλα όμως τελικά αποκαλύπτουν πως οι θεσμοί τούτης της "δημοκρατίας" λειτουργούν μόνο τύποις.
N' αρχίσω τις Χριστοπαναγίες τώρα ή να τις αφήσω για μετά?
Είναι ο καριόλης με το μαχαίρι στης μάνας μου το λαιμό και θα βγάλω τα σοκολατάκια απ' τον Λεωνίδα να τον φιλέψω, θ' ανάψω και την καφετιέρα του εσπρέσο να κεράσω ένα καφέ το παιδί γιατί έχει προκληθεί απ' το σπίτι που μένω... Nα ζητήσω και μια συγγνώμη που δεν κοιμάμαι σε παγκάκι???
Προλαβαίνεις ν' ανοίξεις ένα βιβλίο ιστορίας έστω και ρεπούσιο για να ξαναθυμηθείς ποιοι πήραν τα όπλα για να συνωστήσουν κάποιους στην γνωστή πηγάδα και ποιοι φόρεσαν τις μαύρες κουκούλες.
Δείμε, η αυτοδικία (δεν υπάρχει κανένας βρασμός ψυχής γιατί το έγκλημα ήταν προμελετημένο) είναι συνέπεια μιας ανομικής κατάσταστης που κυριαρχεί στην κοινωνία σε συνδιασμό με την φτωχοποίηση, η οποία είναι υπεύθυνη κατά ένα μέρος για την άνοδο των φασιστικών μορφωμάτων. Όλα αυτά βέβαια σχετίζονται με κάποια κυρίαρχη κοινωνική ιδεολογία -ας μην το ξεχνάμε.
Β.Β. αυτό με τον καργιόλη και το μαχαίρι στο λαιμό της μάνας είναι ιστοριούλα που στήθηκε για να δικαιολογήσει μια εν ψυχρώ δολοφονία, αλλά έπεσε τόσο γρήγορα που ούτε ο δικηγόρος υπεράσπισης δεν τη χρησιμοποιεί πλέον. Πρόσεχε λοιπόν από που ενημερώνεσαι γιατί σε λίγο θα έρθεις να μας πεις για το ζευγάρι που βίασαν και σκότωσαν οι μετανάστες ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΡΟΠΟ στην Πάτρα, τα Γιάννενα, την Κομοτηνή, τη Ρόδο και σε 20 συνοικίες της Αθήνας.
Κατά τα άλλα -εγώ δεν μπήκα καθόλου στο αποπάνω κείμενο στην υπόθεση της Παιανίας. Είπα απλά οτι ΟΣΟΙ υποστηρίζουν τις απόψεις που εξέθεσα για την περίπτωση Κασσιδιάρη θα πρέπει να υποστηρίζουν ΑΝΑΛΟΓΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ απόψεις για την υπόθεση της Παιανίας, αλλιώς μας δουλεύουν.
Αυτά με το Ρεπούσιο βιβλίο ιστορίας όχι σε μένα αδερφέ. Κατά πρώτον, αμφιβάλλω αν το έχεις διαβάσει (ούτε εγώ το έχω, γι΄αυτό άλλωστε ποτέ δεν έχω εκφράσει άποψη). Κατά δεύτερον, αν είχες παιδί που πάει ΣΤ' Δημοτικού και διδάσκεται το βιβλίο το οποίο ήρθε (από το παρελθόν) στη θέση του βιβλίου της Ρεπούση θα έλεγες οτι όχι συνωστισμός -οι ΑΜΑΝ να γράφανε κάτι και να το μοιράζανε, καλύτερο θα ήταν από τη μαλακία που διδάσκεται τώρα στα σχολεία. Αλλά οι φασισταράδες που τα βάλανε με το βιβλίο της Ρεπούση νοιάστηκαν μόνο για το συνωστισμό και για τη διατήρηση του ψέμματος περί Κρυφού Σχολείου και Αγίας Λαύρας. Στον πόιτσο τους τι θα διδάσκονταν τα παιδιά του κόσμου στα σχολεία -αρκεί να μην χαθεί η παραμύθα, έτσι;
Η αυτοδικία ως αρχή είναι φασίζουσα λογική και εξωθεσμική κατά συνέπεια. Ωστόσο, υπάρχουν στη συγκεκριμένη περίσταση ελαφρυντικά που δείχνουν ότι δεν ήταν προμελετημένο, αλλά εν βρασμώ ψυχής.
Σήμερα δε έμαθα ότι το θύμα ήταν μετανάστης με παιδιά και πάμφτωχος, ζώντας για χρόνια στη χώρα μας. Δύο φορές θύμα.
Μετανάστης με 4 παιδιά και γυναίκα στα τελευταία στάδια του καρκίνου. Εξ ου και η απελπισία υποθέτω -επειδή δεν μπορεί να είσαι τίποτα άλλο όταν πας να κάνεις διάρρηξη λίγο μετά που έχουν φύγει οι μπάτσοι!
Περί των ελαφρυντικών που λες, ο ίδιος ο δράστης είπε οτι είχαν ληστέψει τη μάνα του που μένει σε διαφορετικό σπίτι από αυτόν (στην ίδια γειτονιά) ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΕΡΑ κι αυτός απλώς τη μοιραία νύχτα άκουσε ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ να πυροβολεί και ΝΟΜΙΣΕ οτι πυροβολούν οι ληστές οπότε βγήκε έξω με την καραμπίνα ΚΑΙ ΣΚΟΝΤΑΨΕ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΕΚΠΥΡΣΟΚΡΟΤΗΣΕ. Δήλωσε επίσης οτι αυτοί που λήστεψαν τη μάνα του φορούσαν κουκούλες αλλά εκείνος τους αναγνώρισε από το σωματότυπό τους. Αν σε αυτά που λέει ο άνθρωπος εσύ βλέπεις κάτι πέρα από μια σκατένια προσπάθεια δικαιολόγησης μιας εν ψυχρώ δολοφονίας ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΘΗΚΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΛΙΣΤΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΚΟΝΕΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ, ε, φίλε μου -δείξτο και σε μένα γιατί εγώ δεν το βλέπω!
Και συγνώμη για το κάπως νευριασμένο ύφος, αλλά έχω αηδιάσει με τα κανάλια που προβάλλουν τους κατοίκους οι οποίοι ζητωκραυγάζουν υπέρ του φονιά και με τους πολιτικούς που φοβούνται να καταδικάσουν το γεγονός.
Αν είναι να δικαιολογείται η δολοφονία όποιου θεωρούμε ως πιθανό κλέφτη ας βγουν με τα αυτόματα κι ας αρχίσουν τις μαζικές σφαγές -τι να λέμε τώρα...
Δεν έχω σκοπό να δικαιολογήσω κανέναν. Αντιθετα, ων κατά της οπλοφορίας και των αδειών κυνηγιού (και του ίδιου του κυνηγιού), θεωρώντας ότι οι κυνηγοί είναι η πλέον επικίνδυνη και συντηρητική ομάδα του πληθυσμού, δεν έχω κανέναν λόγο να υπερασπιστώ το δράστη. Αν κάποιοι θέλουν να τον παρουσιάσουν ως ήρα ή θύμα είναι δικό τους θέμα. Για μένα είναι δράστης δολοφονίας.
Από εκεί και πέρα, άκουσα σε ηλεκτρονικά ΜΜΕ αυτά που μετέφερα και σήμερα έμαθα για το ρεπορτάζ του Νίκου και την οικογενειακή κατάσταση του θύματος. Στο έγκλημα ή φτάνει κάποιος λόγω παλαιότερης ατιμωρησίας ή λόγω φτώχειας.
Αυτό που είπες για το ότι η μάνα του έμενε σε άλλο σπίτι δεν το γνώριζα. Γνώριζα ότι κυνήγησε το θύμα και φυσικά ότι πρόκειται για αυτοδικία. Αλλά είχα την εντύπωση ότι απλά του επιτέθηκαν (πάνω κάτω πχ με το πατρικό του κλπ).
Καμιά σχέση -βγήκε ο μάγκας γιατί την προηγούμενη είχαν ληστέψει τη μάνα του και άκουσε πυροβολισμούς. Του αναγνώρισαν το "εν βρασμώ" αλλά του ρίξανε και μια προμελέτη και τον άφησαν ελεύθερο -τρομερά πράγματα, έτσι; Δηλαδή, απορώ με το σκεπτικό του ανακριτή ας πούμε -πού ακούστηκε δολοφονία εκ προμελέτης και ελεύθερος ο κατηγορούμενος; Δηλαδή, αν αφήνανε τον Κορκονέα (που πήγε με την ίδια ακριβώς κατηγορία!) δεν θα έτρεχε τίποτα;
Παιδιά το μόνο μου όπλο απέναντι στην ηλιθιότητα είναι το ξεμπρόστιασμα.
Ιδού λοιπόν,αφού ο ταπεινός σχολιαστής σκουπίσει τα δάκρυα του για τις κτηνωδίες των Γερμανών στο Δίστομο,αποφαίνεται:
''Δεν υπήρξε ψήφος από Διστομίτες στη χ.α., κι αυτό ήταν ήδη γνωστό αμέσως μετά τις εκλογές (και παρά το γεγονός βέβαια ότι και στο Δίστομο οι άνθρωποι στενάζουν απ΄την εγκληματικότητα των λαθρομεταναστών, η οποία είναι ο κύριος και βασικός λόγος της ψήφου στη χ.α.).
΄Εγινε γνωστό αμέσως μετά τις εκλογές, το είπαν ΣΟΒΑΡΟΙ δημοσιογράφοι -όχι τσόλια που παριστάνουν τους δημοσιογράφους κι είναι λαϊκιστές και μισέλληνες-, ότι ήταν ΞΕΝΟΙ αυτοί που ψήφισαν χ.α. στην περιοχή του Δίστομου. Τα παραπάνω τσόλια-δήθεν δημοσιογράφοι όμως, βρήκαν ένα θέμα που πουλάει καλά, οι μεν ΄Ελληνες για να μιλήσουν στην πραγματικότητα υπέρ της χ.α., οι δε αλλοδαποί για να στιγματίσουν τους ΄Ελληνες.''
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=15978
Ιστορικός δεν είμαι βέβαια,αλλά..οι ξένοι,ακόμα και οι πιο πορωμένοι και ρατσιστές,δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στους δήμιους τους;Δεν ξέρω,κάτι δε μου κολλάει.
Α,συγνώμη,εκτός αν εννοεί ως ΞΕΝΟΥΣ τους μη ντόπιους(μη γεννηθέντες στο Δίστομο δηλαδή) Έλληνες.
Είναι, φίλε μου, αυτοί οι "ξένοι" που είχε νομιμοποιήσει ο Σημίτης για να επανεκλεγεί, οι "ξένοι" που πληρώνονται για να κουνάνε σημαιάκια στις προεκλογικές συγκεντρώσεις, οι "ξένοι" ΓΕΝΙΚΩΣ. Οι οποίοι βεβαίως είναι υπεύθυνοι για όλα τα άσχημα και για κανένα καλό. Οι "ξένοι" που έχουν έρθει από άλλον πλανήτη και διαθέτουν εγκληματικές υπερδυνάμεις γι΄αυτό άλλωστε πρέπει να ενωθούμε προκειμένου να τους αντιμετωπίσουμε! Ζιγκ Χάιλ βεβαίως, μην ξεχάσω!
Υ.Γ.1: Και οι "ξένοι" Έλληνες που δεν έχουν γεννηθεί στο Δίστομο (κανένας δεν έχει γεννηθεί στο Δίστομο -σιγά μην έχουν μαιευτήριο εκεί πέρα!) είναι άτομα με καταγωγή από το Δίστομο γι΄αυτό και ψηφίζουν εκεί. Άρα, η άποψη του γράφοντος είναι από όλες τις πλευρές ηλίθια -εκτός αν εννοεί οτι οι 5-10 που έζησαν τη σφαγή του Διστόμου και ζουν ακόμα δεν ψήφισαν Χ.Α.! Υ.Γ.2: Αυτό το "στενάζουν από την εγκληματικότητα των λαθρομεταναστών στο Δίστομο" υποθέτω οτι ο καλός δημοσιογράφος και έγκυρος αναλυτής το τεκμηριώνει στο άρθρο του, έτσι; Δίνει, ας πούμε, κάποια στοιχεία, κάποιους αριθμούς, κάποιους δείκτες -σωστά; Αλλιώς για τσόλι τον κόβω που παριστάνει τον δημοσιογράφο και δημοσιογράφει οτι του κατέβει!
Δεν πάει και πολύς καιρός απο τότε που το Greek Dream παράγωγο του Θεαματικού Ύπνου σαγήνευε σχεδόν τους πάντες. Όλοι ακόμα και αλλοδαποί είχαν την υπόσχεση των Ιδιοκτητών της Κοινωνίας πως τίποτα δεν πρόκειται να συμβεί μιας και έχουμε για τα καλά ξεμπλέξει με την Ιστορία και τις διαλεκτικές περιπλοκές της. Το πάρτι δεν θα τελειώσει ποτέ το θέμα είναι να βρεις πρόσκληση....
Τω καιρό εκείνο που λέτε παιδιά τότε που η πίστωσις επεκτεινόταν και η γλίτσα του life style κάλυπτε τα πάντα οι αθλητικές Κυριακές έμοιαζαν να κρατούν αιώνες. Το πολύ μπλα μπλα κυρίως γέμιζε τον χρόνο και τα μηχανάκια της AGB βαρούσαν tilt χαρούμενα με την εμφάνιση των καθηγητών διαιτησίας (sick) πουχου ο Βαρούχας με το όνομα. Υπήρχε απο πάντα η βεβαιότητα πως στην ελλάδα στα ποδόσφαιρα δεν κερδάς αν δεν έχεις στήριξη και εξωγηπεδικώς. Όχι εντελώς τελείως άδικο να το πιστεύει κανείς. Εύκολα λοιπόν στήθηκαν τα πανελς με καθηγητάδες και άλλους ειδικοί να μελετούν με τις ώρες τα μπενάλντι τα οφσαιντ τα αράουτ και να βγάζουν πορίσματα περί πιθανών αδικιών ίσως σφαγών εξαιτίας διαιτητικών λαθών (σημαντική σημείωση κανονικά σπάνια χρειάζεται δεύτερο replay για να λάμψει η αλήθεια) Η κουβέντα συνεχιζόταν μετά ακόμα και για μέρες σε περιπτώσεις μεταξύ των φιλάθλων με την συνδρομή του τύπου και ρ/σ. Το όλον νταβαντούρι τάισε πολύ κόσμο αποβλάκωσε πολύ περισσότερο και δεν θα είχε κανένα απολύτως ενδιαφέρον αν δεν υπήρχε κάτι που το έχω ονομάσει με τον δικής μου εμπνεύσεως τεχνικό όρο του Βαρούχα το εφέ που πάνω κάτω είναι το εξής:
Αν με την υποψία πως κάπου υπάρχει παράγκα που στήνει αποτελέσματα αρχίσουμε το κουβεντολόι περί διαιτησίας κάποια στιγμή θα φτάσουμε να θεωρούμε την παράγκα φυσιολογικό κομμάτι του παιχνιδιού και σιγά σιγά το θέμα μας θα είναι να γίνουμε φίλοι με την διεύθυνση για να εξυπηρετήσουμε τον σκοπό μας. Δεν έχει σημασία αν αυτός είναι το πρωτάθλημα ή η αποφυγή του υποβιβασμού. Απο ένα σημείο και πέρα η κατάκτηση της παράγκας έχει όλη την γοητεία και αν μια παράγκα έκλεινε γρήγορα μια άλλη θα στηνόταν γιατί αλλιώς δεν λέει.
Αν πιστεύεις μαλακίες συζητάς μαλακίες σκέφτεσαι μαλακίες αν δεν είσαι μαλάκας θα γίνεις.
Τώρα με την Κρίση ο ελέφας δεν είναι απλώς μέσα στο δωμάτιο κάνει και ακροβατικά. Έχω την αμυδρά υποψία πως με το εφεδάκι που περιέγραψα παραπάνω προσπαθεί η ελληνική κοινωνία να αντιμετωπίσει το παχύδερμο. Μάλλον θανατηφόρο....
I rest my case
Λες ε; Δεν το έχω σκεφτεί καθόλου έτσι! Πάντως για να στηρίξω την αποπάνω τοποθέτησή σου να προσθέσω οτι πέρα από τους Βαρούχες της αμφισβήτησης υπήρχε και το νέο είδος δημοσιογράφων, το Σπορεφεμίτικο. Όπου οι τύποι είναι σαν τους σουπερήρωες -ο καθένας τους διαθέτει μια υπερδύναμη που δεν αμφισβητείται. Ο Σωτηρακόπουλος ας πούμε είναι κινητό τρίβιαλ, ο Καρπετόπουλος είναι εξπέρ στην ανάλυση, ο Πανούτσος είναι εξπέρ στη μπούρδα η οποία περνάει για βαρυσήμαντη δήλωση κλπ. Έτσι, τους παρουσιαστές αντικατέστησαν οι αναλυτές με τις υπερδυνάμεις. Κι άμα το πας κατά πάνελ ειδήσεων μεριά θα ακούσεις: ο Χ είναι μαλάκας αλλά είναι καλλιεργημένος (π.χ. Πάσχος, αν δεν κάνω λάθος). Ο Ψ είναι παπάρας αλλά αντικειμενικός (π.χ. Θεοδωράκης). Πάλι λοιπόν υπερδυνάμεις. Πού καταλήγει αυτό; Στη ρήση: "Ο γερο-Πλεύρης εντάξει, μπορεί να είναι φασίστας αλλά είναι μορφωμένος". Άρα;
Το κατασκεύασμα αυτό πάει μπρος-πίσω, να προσθέσω.
Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ πολλή παραπληροφόρηση στις εφημερίδες και πολλές διαφορετικές ερμηνίες στα καθημερινά γεγονότα που προκύπτουν με σκοπό να πιεστεί το εκλογικό σώμα να ψηφίσει τους "συνήθεις ύποπτους" που ήδη γνωρίζουν να κυβερνούν και έχουν και καλές επαφές με την Ε.Ε.
Το θέμα της αυτοδικίας στην παιανία στατιστικά θα συνέβαινε και κάπου αλλού. Όμως εδώ θα σου πω να αντιπαραβάλλεις έναν άλλο φόνο (αυτοδικία) που ο απατημένος συζυγος σκότωσε τον τότε διοικητή του ΙΚΑ (Βαρθολομαίο) και στο διακστήριο χρησιμοποίησε ακομα και στίχους του Σεφέρη ,για να τη γλιτώσει τελικά με περιοριστικούς όρους. Εκεί το διακστήριο στηρίζει το θεσμό του γάμου . Εδώ στην Παιανία ειναι λίγο δύσκολο ένα δικαστήριο να στηρίξει την οικογένεια μαζί με μία δόση πατριωτισμού γιατί η απόφαση θα πάρει άλλες διαστάσεις κι άλλες ερμηνίες.
Ας πούμε το ευτράπελο που βλέπω αυτές τις μέρες στα μίντια είναι οι περιγραφές ειδικών για το πως θα είναι η επιστροφή στη δραχμή. Λένε λοιπόν : "θα κλείσουν τα σύνορα" δεν λένε όμως ότι αν κλείσουν τα συνορα θα κλείσουν και οι εφημερίδες , διότι σύνορα δεν είναι τα φυσικά σύνορα του κράτους αλλά τα σύνορα της ελευθερίας. Μιλάνε για πληθωρισμό , αλλά ξεχνάνε ότι τις πρώτες μέρες του ευρώ τριπλασιάστηκαν οι τιμές, τότε δεν είχαμε πληθωρισμό;
Η άνοδος της χρυσής αυγής είναι ένδειξη ότι ο Τσίπρας θα ξεπεράσει τους 150 βουλευτές. Διότι όταν κατακερματίζεται το παλιό οικοδόμημα λογικό είναι κάποια κομμάτια του να πάνε στα σκουπίδια (χρυσή αυγή). Το σίγουρο είναι ότι οι δύο πρώην μεγάλοι θα χάσουν κι άλλο από τη δύναμή τους και κάνουν ότι μπορούν για να κρατηθούν στην επιφάνεια.
ανονυμος@
Δεν μπορώ να συμμεριστώ την αισιοδοξία σου φίλε -κι αυτό επειδή είμαι βαθειά πεπεισμένος οτι ζούμε σε μια χώρα στην οποία κυριαρχεί η φασιστική ιδεολογία. Ο Τσίπρας, όπως κι ο Παπαντρέας παλιότερα, μπορούν να στηριχτούν στην κοινωνική δυσαρέσκεια, στο οτι δηλαδή μεγάλη μερίδα κόσμου έχει απηυδήσει (τότε λόγω διώξεων προς τους κεντροαριστερούς τις οποίες συνέχιζε η δεξιά μετά τη χούντα, τώρα λόγω κρίσης κλπ) και να ανέβουν στην εξουσία, αλλά στην πορεία αν δεν δώσουν φαγητό στο κτήνος του φασισμού δεν θα πάνε μακριά. Έτσι είναι η χώρα -τι να κάνουμε;
Για μένα φίλε ο φόνος είναι φόνος και το εκ προμελέτης είναι αυτό ακριβώς που λέει ο όρος. Δεν πάω παραπέρα και δε με νοιάζει αν ο νεκρός είναι Αλβανός, 15χρονος ή ο Βαρθολομαίος.
Το καλαμπουράκι "ευρώ ή δραχμή" είναι το ίδιο ηλίθιο με το "μνημόνιο ή αντιμνημόνιο". Επειδή από μόνα τους δεν λένε τίποτα -τι θα πει δραχμή, ας πούμε; Πόσο μισθό θα παίρνω; Αν υποτιμηθεί το νόμισμα δεν θα μειωθεί και το χρέος μας σαν χώρα; Δεν ξέρω -αλλά επειδή δεν τα ξέρω όλα αυτά και τόσα άλλα, θεωρώ το "ευρώ ή δραχμή" σκέτη μπούρδα.
Επίσης τι θα πει "όχι στο μνημόνιο"; Θα μειώσεις τους φόρους κύριος; Θα μου ξαναπάς τον μισθό εκεί που ήταν; Γιατί αν "όχι στο μνημόνιο" σημαίνει όχι στην απελευθέρωση των ταξί και όχι στην πάταξη της φοροδιαφυγής και όχι στην απλούστευση των διαδικασιών -συγνώμη, αλλά είμαι μνημονιακός.
Στα Βαρούχεια πανελς είχες τους παλαίμαχους ποδοσφαιριστάς τους τέως ΠΟΚ (που έχουν υπερδυνάμεις λόγω παλαιότητας-αγνοί αδικημένοι και super ταλαντούχοι) να παίζουν τον αναλυτή να υπερασπίζονται τα δίκαια της ομάδας τους κλπ και τελικά να οδηγούν μέσω παπαρολογίας στην σύγχυση. Κάπου εκεί ευδοκιμούν οι πανουτσοκαρπετόπουλοι οι σοβαροφανείς, οι Τσουκαλάδες και οι Χατζηχρήστοι, τα τηλέφωνα στους ρ/σ και τι άλλο δεν ξέρω έχω χάσει επεισόδια. Σταδιακά το τι μπάλα βλέπουμε δεν έχει σημασία. Αυτό που μετράει είναι η γνώμη του κάθε μαλάκα για τα γύρω γύρω του ποδοσφαίρου με αποτέλεσμα ένα ελεεινό πρωτάθλημα που παίζεται το πιο βαρετό-νευρωτικό ποδόσφαιρο του κόσμου. Μικρό το κακό μπάλα παίζουν και αλλού σε άλλη γη σε άλλα μέρη.
Ο “διάλογος” περί επικαιρότητας στα τηλεπαράθυρα στα ράδια ή στα ιντερνετς είχε και έχει ανάγκη τους αναλυτές με τις υπερδυνάμεις να παίζουν τον αντίστοιχο ρόλο με τους παλαίμαχοι. Υπερτονίζοντας κάποιο στοιχείο τους (μόρφωση,καλλιέργεια,αντικειμενικότητα u name it) οι αναλυτάδες επιτρέπουν στον κάθε μαλάκα να ακουμπήσει πάνω τους και να ξεκινήσει η ατέρμονη παπαρολογία. Κάπως έτσι φτάνουμε στο σημείο να βλέπουμε ένα 30αρη να αρχίζει στις σφαλιάρες μια 60αρα και να υπάρχει κουβέντα μήπως και έχει κάπου δίκιο το παλικάρι. Δεν έχει σημασία το γεγονός. Αυτό που μετράει είναι η τι γνώμη έχει ο κάθε μαλάκας και ειδικά αυτός που τολμά να αμφισβητήσει τα αυτονόητα. Με κάτι τέτοια οι ψυχές βράζουν με τις ώρες και αν συμβεί τίποτα κακό που να βρεθεί δικαστήριο......
Με κάτι Βαρθολομαίους και κάτι Ζαχόπουλους (άσχετα με τι τέρατα κρυβόντουσαν απο κάτω) είχε την πλάκα του να βλέπεις το ξεκατίνιασμα στα analυτικα δελτία. Δεν έχει καθόλου πλάκα όμως να βλέπεις τον εκατομμυριούχο κομιστή να κυκλοφορεί χαρούμενος και να εκδηλώνει ανοιχτά τον φασισμό του. Η χώρα λίγο θέλει για να μπει σε failed state mode και το μόνο που βλέπω είναι τσακωμούς για μπενάλντι και ανάποδα αράουτ. Αρχίζει και γίνεται πραγματικά τρομαχτικό και άντε να δω απο που θα φύγουμε.
Κάπως έτσι -ή ακόμα καλύτερα, όπως το είχε θέσει από καιρό ο Νικολαϊδης (ο κανονικός, όχι ο κοντός): "Χρειαζόμαστε επειγόντως όπλα και εχθρούς και να μετρηθούμε πάλι. Γιατί έχουμε πεθάνει και δεν μας το λέει κανείς" (το γράφω και στη μαρκίζα άλλωστε!)
Ή όπως σκεφτόμουν παλιότερα -καιρός να ξαναθέσουμε τα στερεότυπά μας, πάει να πει: είστε φασίστας κύριε; περάστε να φάτε ένα βρωμόξυλο κι αν υπάρξει θέμα να το επαναλάβουμε. Αυτό είναι το δημοκρατικό μας δικαίωμα και το κοινωνικό μας καθήκον -όλα τα υπόλοιπα τ΄ακούω βερεσέ.
Με τον Βαρθολομαίο δεν τα πολυθυμάμαι -με τον Ζαχόπουλο όμως, το πιο τρομακτικό ήταν οτι ο ανακριτής τον αθώωσε χρησιμοποιώντας στην αιτιολόγηση της απόφασής του το σκεπτικό με το οποίο αιτιολογούσε την παράνομη πράξη του ο ίδιος ο Ζαχόπουλος! Κι αν βρεις ποιος ήταν ανακριτής στην υπόθεση και ποια ήταν η πορεία του στη συνέχεια (μέχρι και τις προηγούμενες εκλογές) το λες και γκραν γκινιόλ το ζήτημα! Πάντως πλάκα εγώ δεν είδα να έχει.
Αν το δεις τελείως μαθηματικά το πρόβλημα είναι 2-1=1 και μου φάνηκες λίγο συγκαταβατικός για τα γούστα μου, αλλά μου αρέσεις, αν και σε ανακάλυψα τυχαία σήμερα, ψάχνοντας το ντοκιμαντερ για τον νικολαιδη online, αλλά δεν το βρίσκω. Αnyway, εδώ θα μαστε, θα τα λέμε..
Αποφεύγω να βλέπω τα προβλήματα με μαθηματική οπτική γιατί τα μαθηματικά στηρίζονται σε αξιώματα και τα βαριέμαι (άσε που ποτέ δεν κατάφερα να τα αποστηθίσω). Είμαι συγκαταβατικός, γάμησέ τα, είμαι ο μικροαστός που όλοι αποφεύγουν -όλοι εκτός από τους φοροεισπράκτορες, τους μπάτσους κάθε είδους και τους φασίστες.
Δύσκολο μου φαίνεται να βρεις το ντοκυμαντέρ για τον Νικολαϊδη ον λάιν -μη σου πω κι αδύνατο, από όσο τουλάχιστον ξέρω. Αλλά όλο και κάπου θα παιχτεί -αν θέλεις να το δεις, θα το δεις στο τέλος, έτσι πάνε αυτά.
Ναι, εδώ θα είμαστε -όταν δεν είμαστε αλλού.
Όμορφος είσαι μότορα,μ´ άσχημ´ απιλογιέσαι...
Νταξ,ο πιτσιρής γουάναμπη χαβγίτης,του τη σβούρηξε από πίσω και μακρυά ( πόσο είναι άραγε το όριο της εστίας,πιάνει μεχρι τη κολώνα της ΔΕΗ στη μάντρα;),ο εισβολέας που όση ωρα οι τσέοι κάνανε τη γυροβολά τους στο ενδιάμεσο,μετά τη πρώτη μπούκα,πήγε στον ομοϊδεάτη του που τον κάλεσε να αρπάξει καιι τούδειξε μάλιστα και τα κατατόπια,γιατί ήρθε;Είχε γυναίκα άρρωστη και γυιό στην εφηβεία;(δεν έχεις παράπονο,με γιρλάντες στο ντύνω)
Πάτε καλά ωρέ μιζερόλαγνοι;Να πλυθούμε,να αρωματιστούμε,να φάμε και καλαμπόκι να ανοίξει το σουφρί μας να μη μπονέσουμε μωρέ;
Ήρθε απ´ την Αλβανία ξιπιτουτ δηλαδή,να αρπάξει και να φύγει;Και τίναι μωρε αυτός ο τόπος;Τράπεζα δίχως πιστωτική και βιβλιάριο;
Ανάθεμα στο σταυρωτή που θα του ενεχειριάσει (του πιτσιρή) έστω και μία ειρκτή (που λένε κι οι παλιοί),μαύρο φίδι που θα τον (τους) φάει όταν ταλιμπανιστούμε.
Γιατί όπως ήδη την ανθίζεσαι,σωρεύουμε μπαρούτι και απόγνωση,ό,τι εκτονωθεί πρώτο...
Υ.Γ.Μέρες προσπαθούσα να απαντήσω,δεν μπαίνω και τοσο συχνά πια στα λημέρια σου.
Τι μέρες -μήνες, πες καλύτερα! Αφού χρειάστηκε να ξαναδιαβάσω το ποστ για να δω σε τι απαντάς!
1 το κρατούμενο (αλλά όχι κι ο κρατούμενος): εγώ δεν πήρα στο ποστ θέση για τη δολοφονία της Παιανίας, απλώς έγραψα οτι πρέπει ν΄αποφασίσουμε τι κανόνες θέλουμε να ισχύουν για μας και να τους σεβαστούμε. Όχι τα "σα μα και τα μα σάταμα"!
2 τα κρατούμενα: δηλαδή εσένα σου κάνει διαφορά αν κάποιος ήρθε από την Αλβανία να ληστέψει και μετά ξαναγυρίσει εκεί; Αν ήρθε από τις Κουκουβάουνες δηλαδή είναι αποδεκτή η ληστεία; Επειδή -ας πούμε -δεν θα βγάλει έξω το χρήμα αλλά θα το επανεπενδύσει στην ελληνική οικονομία;
3 τα κρατούμενα (και το μακρύτερο): την απόγνωση μάς τη δημιούργησαν οι μετανάστες, άρα σ΄αυτούς και το μπαρούτι; κανένας πιο οικείος (εθνικά) δεν μας πείραξε; κι αν ναι -σκοπεύουμε να κάνουμε τίποτα γι΄αυτό πέρα από περατζάδες στο Σύνταγμα; ή τώρα που ήρθε ο Αντουάν όλα στρώσανε; Μήπως είναι κι έτσι τελικά;
είχα να σε διαβάσω ποοολύ καιρό, διότι έυρισκα τα τελευταία σου posts απαράδεκτα.
Αυτό μάρεσε πάρα πολύ.
Φιλικά =)
Μπα -μη νομίζεις... Παραμένω απαράδεκτος όσο και τα ποστ μου, χεχεχεχε.
Να είσαι καλά όπως και να'χει.
Δημοσίευση σχολίου
Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!