Δευτέρα, Μαΐου 11, 2009

Η αντιβαρύτητα των ηλιθίων

Κάνω μια υπόθεση -εργασίας κι έτσι να πούμε –προσέχεις; Υποθέτω λοιπόν οτι εγώ που διαθέτω το παρόν μπλογκ βγαίνω μια ωραία πρωία και γράφω πως ανακάλυψα την αντιβαρύτητα κι άμα βουτήξεις από τον πέμπτο ψιθυρίζοντας το μαγικό ξόρκι «παίξε μπάλα σακάτη» θα βρεθείς ιπτάμενος για 200, τουλάχιστον, μέτρα. Εντάξει, το ΄γραψα; Βγαίνει αύριο ο marquee de mud πιχί, που είναι και λάτρης του Κομπέιν, ρίχνει τη βούτα από τον πέμπτο και σπάει την κεφάλα του –ποιος θα φταίει; Προφανώς ο marquee κι εκείνο «το μουνί ο Κομπέιν», αλλά δε θα βγουν τα κανάλια να με σκίσουν που προέτρεψα συνάνθρωπο να αυτοκτονήσει μέσα από το μπλογκ μου; Δε θα μου ρίξουν και κάποια μήνυση περί ηθική αυτουργία; Σταματάω να υποθέτω –αυτά ακριβώς θα συμβούν κι όποιος δε με πιστεύει ας ανοίξει ένα μπλογκ κι ας το ονομάσει «Νικήστε τη βαρύτητα με το μοναδικό μας μαγικό ξόρκι».

Προς τι ο πρόλογος; Εξηγούμαι προσεχώς.

Έβλεπα χτες στην τηλεόραση ένα ρεπορτάζ από την Έκθεση Μοτοσυκλέτας και έλεγε ο χαρωπός ρεπόρτερ: «Αυξάνεται συνεχώς το αγοραστικό κοινό των παπιών και των σκούτερ, λόγω της κρίσης. Τα παπιά είναι η μοναδική τίμια και αξιόπιστη λύση. Όλο και λιγότεροι ενδιαφέρονται πλέον για μοτοσυκλέτες που στοιχίζουν όσο ένα αυτοκίνητο. Με ένα παπί ή ένα σκούτερ λύνεις το πρόβλημα της στάθμευσης, ενώ καλύπτεις πολύ πιο γρήγορα τις καθημερινές αποστάσεις». Έτσι έλεγε. Αλλά δεν τα είπε όλα! Όπως κι εγώ άλλωστε, παραπάνω -είπα οτι θα πετάξεις 200 μέτρα με το μαγικό ξόρκι αλλά δεν ανέφερα πουθενά οτι θα προσγειωθείς ομαλά μετά την πτήση σου!

Πάμε πάλι στον χαρωπό ρεπόρτερ. Πάμε σε αυτά που δεν είπε:

-Όντως, ΚΑΠΟΙΕΣ μοτοσυκλέτες κοστίζουν όσο ένα αυτοκίνητο. Αυτό συμβαίνει επειδή προσφέρουν ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ σε υψηλότερο επίπεδο από ένα αυτοκίνητο ίδιας τιμής.
-Όντως, τα παπιά είναι σχετικά φτηνά. Αλλά έχουν ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΧΡΗΣΗΣ και προσφέρουν σημαντικά μικρότερες προοπτικές ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες.
-Οι τιμές των σκούτερ ποικίλουν. Ξεκινάμε από χαμηλά και φτάνουν, ανάλογα με τον κυβισμό, στα ίδια επίπεδα με τις μοτοσυκλέτες. Τα σκούτερ προσφέρουν ΑΝΕΣΗ, αλλά τι γίνεται με το θέμα της ασφάλειας; Υποστηρίζω οτι οδηγώντας ένα μικρομεσαίο σκούτερ είσαι τόσο ασφαλής όσο αν έπαιρνες τον κινητήρα και τον προσάρμοζες σε μια πολυθρόνα γραφείου. Έχω και σχετικά παραδείγματα, αλλά να μην σε κουράσω.

Θα γίνω περιγραφικός, επειδή βαριέμαι τις αοριστίες, κάνοντας μια πρόχειρη σύγκριση μοτοσυκλετών, σκούτερ, παπιών –με βάση την τιμή τους. Και για να απλουστεύσω περισσότερο το ζήτημα, θα πάρω μόνο από μια εταιρεία κατασκευής, τη Yamaha. Γιατί Yamaha; θα ρωτήσεις. Άλφα, επειδή έχει απ’όλα. Βήτα, επειδή σε επίπεδο τιμών κινείται πολύ κοντά στον μέσο όρο. Γάμα, επειδή η Yamaha είναι η εταιρεία μου εδώ και 20 τόσα χρόνια –αν διαβάζει το παρόν κάποιος υπεύθυνος και εκτιμήσει τη διαφήμιση που προσφέρω στην εταιρεία του, ας επικοινωνήσει μαζί μου, για να του δώσω μια διεύθυνση να στείλει δεξιά πλαϊνά αυτοκόλλητα ντεπόζιτου για ΧΤ 660, επειδή τα προηγούμενα ήταν τόσο καλής ποιότητας που ξεκόλλησαν από μόνα τους!

«Κάντε ησυχία τώρα -θα απαγγείλω», που λέει κι ο Πιλαλί:

Παπί Crypton X Special, τιμή 2.480 σεμνά και ταπεινά ευρουλάκια.


134,4 κυβικούλια, αναρτήσεις-πιρούνια μικρά και συμπαθητικά, δισκόφρενο μπροστά, ταμπούρο πίσω. Μπροστινό λάστιχο: 60/100-17, πίσω λάστιχο: 80/90-17. Τι θα πουν αυτά τα ακατανόητα τεχνικά; Οτι το συγκεκριμένο παπάκι πάει μια χαρά μέσα στην πόλη και τα μποτιλιαρίσματα, κουβαλάει χωρίς πολλές διαμαρτυρίες δεύτερο άτομο –εντάξει, μην περιμένεις τίποτα περισσότερο. Ιδανικό όχημα για άτομα της φιλοσοφίας «δουλεύω για να πάρω ένα παπί να πηγαίνω στη δουλειά μου».

Σκούτερ Majesty YP 400 –ABS, τιμή 7.140, διόλου ευκαταφρόνητα ευρώ.



395 κυβικά, αξιοπρεπείς αναρτήσεις μπρος-πίσω, δισκόφρενα και ΑΒS. Μπροστινό λάστιχο:120/80-14, πίσω λάστιχο: 150/70-13. Τουτέστιν, όλα τα καλά του Γιαραμπή έχει το σκουτεράκι, μόνο στη γεωμετρία παίρνει χαμηλό βαθμό. Μικρές ρόδες (μικρότερη διάμετρος κι από αυτές του παπιού) για τον όγκο του, θέλει προσοχή στις στροφές και τις λακκούβες, αν πλακωθείς και του τα χώσεις σε καμιά ευθεία να εύχεσαι μην πεταχτεί κανένα γατί μπροστά σου γιατί θα σε μαζεύουν από το διαχωριστικό με τα κουταλάκια του γλυκού. Ιδανικό όχημα για εξέκιουτιβ, γραβατομένους που τους ενδιαφέρουν οι πλούσιοι αποθηκευτικοί χώροι (για το λάπτοπ), ιδανικό για παρκάρισμα έξω από παραλιακές καφετέριες σε στυλ «με τέτοια λιακάδα η μηχανή ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ» (άσχετα αν μένεις 200 μέτρα από την καφετέρια). Αν τώρα σου έρθει η διάθεση να φορτώσεις αυτό το πράγμα με μπαγκάζια και να ταξιδέψεις στα ανοιχτά χαϊγουέγια της Εθνικής Οδού –ξάπλωσε αναπαυτικά μέχρι να σου περάσει. Εκτός αν έχεις άλατα στον αυχένα κι ελπίζεις να τα διαλύσεις με τη βοήθεια του αέρα που θα έρχεται από τη ζελατίνα τσιφ στο κράνος σου. Παρέχεται και η εναλλακτική δυνατότητα λιποδιάλυσης στην περιοχή της μέσης, αρκεί να αφαιρέσεις τη ζελατίνα.

XJR 6 Diversion –ABS, τιμή 7.530 (τίμια και αξιόπιστα) ευρώ.



600 κυβικά, πλαίσιο διαμάντι (όνομα και πράγμα), αναρτήσεις μια χαρά, διπλό δισκόφρενο μπροστά, μονό πίσω και ABS. Μπροστινό λάστιχο:120/70 –58, πίσω λάστιχο: 160/60 –69. Άνετο στα μποτιλιαρίσματα (η αγαπημένη μοτοσυκλέτα του ΕΚΑΒ και των εταιρειών οδικής βοήθειας), άνετο στα μικρομεσαία ταξίδια (μέχρι Θεσσαλονίκη) αφού, λόγω θέσης οδήγησης γλιτώνεις τον περισσότερο αέρα, σε πάει και στο νησάκι, σε κατεβάζει από τον χωματόδρομο στην παραλία, σε γυρνάει και πίσω άμα δεν έχεις πάθει ηλίαση. Με λίγα λόγια τα κάνει όλα και συμφέρει. Όλα; Έ, όχι και όλα! Δεν κάνει φιγούρα, δεν ρίχνεις γκόμενα με τη μόστρα του, δεν ψήνεις τον πελάτη οτι είσαι ασφαλιστής λόγω εσωτερικής παρόρμησης και όχι για λόγους βιοπορισμού.

ΧΤ 660 R, τιμή 6.410 «δε μετανιώνω οτι σέντσι» ευρώ.



660 κυβικά, ακόμα ένα πλαίσιο –διαμάντι, αξιοπρεπέστατες αναρτήσεις και δισκόφρενα. Μπροστινό λάστιχο: 90/90-21, πίσω λάστιχο: 130/80-17. Η μοτοσυκλέτα των Μασάι. Μασάει τα μποτιλιαρίσματα, μασάει τα πεζοδρόμια, μασάει τα σκαλιά, μασάει τις γράνες (βλέπε «Η γράνα και η τσακώνα», εκδόσεις Βουλή των Ελλήνων). Μασάει γενικώς. Αλλά μασάει κι αν το βγάλεις στα πολύ ανώμαλα εδάφη –πάει να πει, μην περιμένεις να διακριθείς σε αγώνες εντούρο. Η δουλειά του ΧΤ είναι να σε πηγαίνει στη δική σου δουλειά και να σε πηγαίνει διακοπές στα νησιά. Αν το τραβήξεις για ταξίδια στην Εθνική θα πρέπει απαραίτητα να διαθέτεις ανταλλακτικό σετ κώλου (για να τον αλλάζεις με τον δικό σου κάθε 100 χιλιόμετρα) λόγω ξυλιασμένης σέλας. Αν σου βρίσκεται κι ένα έξτρα σετ σπονδυλικής στήλης, καλό είναι να το πάρεις μαζί σου ώστε να μη μοιάζεις με σουγιά όταν φτάσεις στη μακρινή Θεσσαλονίκη. Εφόσον όμως γουστάρεις μοτοσυκλέτα για καθημερινή μετακίνηση και διακοπές, φτηνή, αξιόπιστη (δε σπάει, δε χαλάει, δεν κοστίζουν μια περιουσία τα ανταλλακτικά), πάρτη και άσε τους άλλους να κουρεύονται. Καθότι το ΧΤ θέλει και τη μαλλούρα του –εγώ που τα κόβω συνεχώς κοντά αναγκάζομαι να φοράω ανελλειπώς κράνος (κύριε Δένδια μου).

YZF-R1, τιμή 15.540 «μην τολμήσεις να κάνεις σύγκριση με αυτοκίνητο» ευρώ.


998 αλαλάζοντα κυβικά, πλαίσιο Δέλτα, υλικά, ρυθμίσεις, τεχνολογία επιπέδου MotoGP, μην ψάχνεις παρακάτω. Μπροστινό λάστιχο: 120/70-58, πίσω λάστιχο: 190/55 –75. Μπελάς στα μποτιλιαρίσματα, μαρτύριο στα ανεβοκατεβάσματα πεζοδρομίων, ιδανικό για να ασπρίζουν τα μαλλιά σου άνευ βαφής κομμωτηρίου κάθε φορά που αντικρίζεις χωματόδρομο, ιδανικό για να σε χωρίσει η γκόμενά σου αν τύχει και την ανεβάσεις στο κάλυμμα της ουράς που κάποιος διεστραμμένος τοποθέτησε στη θέση της πίσω σέλας, ιδανικό και για να χτυπήσεις επιτόπου καινούργια γκόμενα όταν σε χωρίσει η προηγούμενη. Οι μοτοσυκλέτες αυτού του είδους ευθύνονται για την εμφάνιση του φιλοσοφικού ερωτήματος «τελικά που ακριβώς ξεκίνησα να πάω;» Πρόσεξε -βγαίνεις από το σπίτι για να πας στη δουλειά. Επειδή όμως υπάρχει μποτιλιάρισμα, αποφασίζεις να μπεις, ας πούμε, στην Αττική οδό. Μετά από μια στιγμιαία αφηρημάδα βρίσκεσαι να έχεις χάσει την έξοδό σου –επιλέγεις λοιπόν να βγεις στην Εθνική, για να ξαναβρείς τον προορισμό σου –κι αυτό ακριβώς γίνεται. Έξω από τη Λαμία σιγουρεύεσαι οτι δεν θα προλάβεις να είσαι στη δουλειά σου εγκαίρως, οπότε αφήνεις τη μηχανή ξεμπουκώσει μέχρι Λάρισα και τελικά, αφού έχασες τη μέρα, αποφασίζεις να πιεις τουλάχιστον έναν καφέ κάτω από τον Λευκό Πύργο. Το επόμενο που σε απασχολεί είναι αν χρειάζεσαι διαβατήριο για να περάσεις τα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Νύχτα στην Οτοστράντα βλαστημάς τους κερατάδες που δεν προέβλεψαν μια πίστα αγώνων ταχύτητας στην Ελλάδα κι αναρωτιέσαι πως κατάφερες να βρεθείς εδώ πέρα, ενώ ξεκίνησες από Βύρωνα για να πας Καισαριανή.

FJR 1300A, τιμή 15.740 «ούτε μισό κάμπριο δεν παίρνεις με τόσα» ευρώ.


1.298 κυβικά για να μεταφέρουν εσένα, τη γυναίκα σου, τις βαλίτσες σας, την τροχοσκηνή σας, την γκαρνταρόμπα σας και το κλουβί με το καναρίνι. Ένα σωρό καλούδια –ρυθμιζόμενο φέρινγκ, θερμαινόμενα γκριπ, αιρκοντίσιον ζεστού αέρα (σομπίτσα), αλουμινένιο πλαίσιο, δύο δισκόφρενα μπροστά κι ένα πίσω –όλα διαστάσεων πιατέλας. Μπροστινό λάστιχο:120/70-58, πίσω λάστιχο: 180/55-73. Σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος δεν έχει απολύτως τίποτα να ζηλέψει από τα κανονικά αυτοκίνητα. Αλλά επειδή δεν διαθέτει όπισθεν, βοηθάει τον αναβάτη να αποκτήσει αξιοζήλευτη γράμμωση κάθε φορά που θα πρέπει να τραβήξει πίσω τα 291 κιλά της. Αυστηρά για ταξίδια, εδώ μιλάμε για έργο τέχνης που απαιτεί απεραντοσύνη για να ξεδιπλωθεί –η έκθεση αυτών των μοτοσυκλετών στη χυδαία κυκλοφοριακή συμφόρηση ή στους άνυδρους βράχους του Αιγαίου συνιστά ιεροσυλία.

Τι συμπεράσματα έβγαλες απ΄όλα αυτά; Άσε, μη σηκώνεσαι, θα σου πω τα δικά μου:

1. Δεν υπάρχει αντικειμενικά "ιδανική" μοτοσυκλέτα, παπί ή σκούτερ. Τα πάντα εξαρτώνται από το τι θέλεις εσύ να κάνεις.
2. Τα παραπάνω χρήματα που κοστίζει μια μοτοσυκλέτα σε σχέση, ας πούμε, με ένα παπί αφορούν ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ του αναβάτη. Ενεργητική ασφάλεια είναι η δυνατότητα να αποφεύγονται οι καθημερινοί κίνδυνοι (μαλάκες που παραβιάζουν STOP, κοιμισμένοι οδηγοί που έρχονται καταπάνω σου, λακκούβες, σκυλιά, κότες, παιδάκια, γριές κλπ), μέσω των ειδικών χαρακτηριστικών της μοτοσυκλέτας (μεγάλη επιτάχυνση, δυνατότητα γρήγορων ελιγμών, άμεση επιβράδυνση λόγω καλής γεωμετρίας, ισχυρά φρένα, διαστάσεις ελαστικών που εγγυούνται την αποφυγή «διπλώματος» κ.λ.π.).
3. Τα δίτροχα (όπως και τα τετράτροχα –αλλά ας μην το πιάσουμε τώρα αυτό), έχουν συγκεκριμένες χρηστικές δυνατότητες και η υπέρβασή τους είναι, ενίοτε, επικίνδυνη. Αν βγάλεις μια σπορ μοτοσυκλέτα στο χώμα, το λιγότερο που θα πάθεις είναι να πληρώνεις καινούργιο (πανάκριβο) φέρινγκ. Αν βγάλεις μια on-off μοτοσυκλέτα στην Εθνική, το λιγότερο που θα πάθεις είναι λουμπάγκο. Αν όμως βγάλεις ένα παπί στην Εθνική, το λιγότερο που μπορεί να σου συμβεί είναι να φτιάξουν καντηλάκι με τη φωτογραφία σου στο 145 χιλιόμετρο. Ή λίγο πιο πριν.
4. Η οδήγηση αυτοκινήτου έχει τόση σχέση με την οδήγηση μοτοσυκλέτας (ή παπιού ή σκούτερ), όση σχέση έχει η βουτιά από βατήρα σε πισίνα με τη βουτιά στους καταρράκτες του Νιαγάρα. Στην πρώτη περίπτωση βλέπεις που πας, στη δεύτερη δεν προλαβαίνεις να δεις τι σε χτύπησε.

Επανέρχομαι στην αρχική υπόθεση εργασίας και διευκρινίζω τους λόγους που με ώθησαν να αναγάγω τη συμπεριφορά του χαρωπού τηλεοπτικού ρεπόρτερ σε προτροπή για αυτοκτονία:

Είναι λοιπόν αυτός ο ανθρωπάκος, οικογενειάρχης, μισθωτός, αυτοκινητάρχης και σκασμένος. Δυο ώρες του παίρνει να πάει στη δουλειά κάθε πρωί κι άλλες τόσες να γυρίσει. Σκάει κι ένα δεκαρικάκι ημερησίως για πάρκινγκ. Βλέπει τον χαρωπό που προπαγανδίζει τα παπάκια (ελπίζω οτι το κάνει λόγω ασχετοσύνης και όχι επειδή ο προαναφερθείς χαρωπός ή το κανάλι τα πήραν από κάποια εταιρεία). «Ρε συ», λέει ο οικογένειας, «εγώ ποδήλατο ξέρω, αυτοκίνητο –άσσος του βολάν, Νικιλάουδας Φιτιμπάλντης! Δε δίνω εκεί πέρα δυόμιση χιλιαρικάκια να πάρω ένα παπάκι να κάνω τη δουλειά μου;»
Παίρνει το παπί, βγαίνει στο δρόμο με νοοτροπία αυτοκινητιστή «όλο το οδόστρωμα δικό μου κι αν πέσει κάνας μαλάκας πάνω μου –πληρώνει», τον συναντάει άλλος αυτοκινητιστής με την αυτή νοοτροπία (αλλά και με αυτοκίνητο) –τον κάνει αλοιφή για κάλους πριν προλάβει να πει «στροφαλοθάλαμος». Που το ξέρω; Διότι:

Α. Ένα παπάκι πιάνει εύκολα και γρήγορα τη μέγιστη ταχύτητά του, σε αντίθεση, ας πούμε με μια μοτοσυκλέτα. Αλλά η μέγιστη ταχύτητα είναι οριακή κατάσταση και όλα τα οχήματα είναι σχεδιασμένα να αποκρίνονται καλύτερα όταν λειτουργούν σε «μεσαίες» συνθήκες. Βάλε και το απαράδεκτο οδόστρωμα των δρόμων μας στη συνάρτηση...
Β. Ένα παπάκι δεν δείχνει τρομακτικό για τους αδαείς, αντίθετα, ας πούμε, με μια σουπερσπόρ μοτοσυκλέτα. Όταν πιάσεις 100 χιλιομετράκια με το παπί κοντεύεις να τερματίσεις το κοντέρ του με συνέπεια όσα αναφέρθηκαν παραπάνω. Όταν πιάσεις 100 χιλιόμετρα με μια αξιοπρεπή μοτοσυκλέτα δεν έχεις καν φτάσει στη μέση του κοντέρ, αλλά, βλέποντας οτι «πάει κι άλλο η μηχανή και μάλιστα εύκολα» κωλώνεις και κόβεις.
Γ. Το σχετικά χαμηλό κόστος ενός παπιού επηρεάζει ανάλογα και την προμήθεια εξοπλισμού του αναβάτη –αν έχεις δώσει 2,5 χήνες για το εργαλείο, δεν πρόκειται να δώσεις, ας πούμε 3 κατοστάρικα για κράνος κι άλλα τόσα για μπουφάν. Αλλά το γεγονός παραμένει –είτε από αγωνιστική μοτοσυκλέτα πέσεις με 120 χιλιόμετρα, είτε από παπί, το ίδιο ακριβώς θα σκάσεις (σαν καρπούζι) στην άσφαλτο.
Δ. Τα σκούτερ (για να μην τα ξεχνάμε κι αυτά) έχουν το γαμημένο χούι να ανεβάζουν ταχύτητες αυτόματα. Τα παλιά χρόνια, όταν σκούτερ ίσον βέσπα (ή, άντε, Λαβέρντα) δεν έτρεχε κάστανο επειδή ήταν σκέτα ψοφίμια οι βέσπες. Για να πιάσουν 100 χιλιόμετρα έπρεπε να κάνεις τη μισή Συγγρού, νύχτα με τα φανάρια δικά σου και το γκάζι συνεχώς τέρμα ανοιχτό. Σήμερα όμως τα σκούτερ, τρέχουν. Επαναλαμβάνω –ΤΡΕΧΟΥΝ. Και τα φανάρια είναι μονίμως κακορυθμισμένα και οι δρόμοι είναι πιο ανώμαλοι από ομοφυλόφιλο θρησκόληπτο και τα αυτοκίνητα πετάγονται χωρίς να υπολογίζουν τίποτα. Που σταματάνε τότε κύριε σκούτερ μου; Σε τοίχο ή σέρνοντας το πλαϊνό καπάκι από Φιξ μέχρι Ολυμπιακή;

Μεταξύ μας τελειώνοντας –χέστηκα για τις μπούρδες του κάθε ρεπόρτερ (τόσα ξέρει, τόσα λέει), αδιαφορώ αν ο κάθε ηλίθιος φάει το κεφάλι του επειδή δεν έμαθε ποτέ του να οδηγεί σωστά μηχανάκι. Αυτό που με ενοχλεί είναι οτι ο ηλίθιος (που άκουσε τον ρεπόρτερ), θα το πάρει το γαμώπαπο, θα σπάσει κανένα πόδι με τις μαλακίες του, θα χεστεί πάνω του και θα αποκτήσει άποψη. Κι όταν ο γιος του το αλάνι που κατεβαίνει στη μια ρόδα την Καβάλας του ζητήσει μηχανάκι θα ξεσπάσει ο ηλίθιος: «Μηχανάκι; Αμ δε σε σκοτώνω καλύτερα με τα ίδια μου τα χέρια, να γλιτώσω και τα φράγκα; Δεν είδες ρε μούλε τι έπαθα εγώ; Τα ίδια θέλεις να έχουμε πάλι;»

Και θα κάνει το χαρτζιλίκι του παξιμάδι ο μικρός, θα αγοράσει κανένα Χάρο μεταχειρισμένο, χωρίς φρένα, χωρίς λάστιχα, χωρίς φώτα, χωρίς τίποτα –και θα φάει το κεφάλι του. Μιλάω εκ πείρας.

Κι ο ηλίθιος πατέρας θα σκούζει «του τα΄λεγα του μπάσταρδου» και θα νομίζει οτι έχει δίκιο.

Και κανένας δεν θα φταίει για όλα αυτά κι όλοι τους θα φταίνε εκτός από τον πιτσιρικά αλλά μονάχα αυτός θα την πληρώσει –αυτός που ήξερε τι πρέπει να κάνει αλλά ένας μαλάκας ρεπόρτερ του στέρησε τις προοπτικές.

Κατάλαβες;

27 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:

Yiannis G είπε...

Ρέστα, με μόνη επιφύλαξη οτι ούτε ο πιο φανατικός του joe bar δε θέλει το κωλόπαιδο ο γιός του να καβαλήσει μοτοσυκλέτα... Η φύση βλέπεις... Βαθιά μέσα μας όλοι θεωρούμε κωλόφαρδο τον εαυτό μας που επέζησε μέχρι τώρα και δε θέλουμε να προκαλέσει την τύχη του το βλαστάρι μας

The Motorcycle boy είπε...

Δε νομίζω οτι ισχύει αυτό αδερφέ. Έχω πρόχειρα τα παραδείγματα όλων εκείνων των πρώην αγωνιζόμενων, νυν καταστηματαρχών ή συνεργειάδων που βγάζουν τα πιτσιρίκια τους με εντουράκια στους αγώνες επίδειξης από τα πέντε τους χρόνια.

Νομίζω λοιπόν οτι είναι θέμα αγωγής -κυρίως. Αν μάθεις το πιτσιρίκι να φοράει κράνος και τα σχετικά αξεσουάρ, αν το μάθεις να οδηγεί σωστά και να κάνει τις φιγούρες του εκεί που πρέπει (κι όχι στις λεωφόρους), κάτι γίνεται. Όχι οτι ανησυχείς λιγότερο κάθε φορά που παίρνει τη μηχανή -έτσι; Αυτό δεν αλλάζει.

Από την άλλη, όταν οι επιλογές σου είναι ή να του πάρεις μια μηχανή της προκοπής ή να το αφήσεις να καβαλάει τα χάρχαλα των φίλων του... τότε οι επιλογές σου περιορίζονται δραματικά νομίζω.

Masterpcm.. είπε...

Ανεπανάληπτος!!!

Ξεμονταρίστηκα στο γέλιο!!!!

Θέλω ρέγουλα βαλβίδες (όχι δεν είναι αυτορυθμιζόμενες, ένεκα παλιό μοδέλο...)και σφίξιμο καπάκι σαγονιού!!

Έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα ανέλυσες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, παρά ταύτα κι εγώ δεν θέλω οι λεβέντες μου να καβαλήσουν μηχανάκι (μικρό δεν πρόκειται με τίποτα) αλλά με ένα σχετικά μεγάλο και σωστή νοοτροπία και συμπεριφορά... ίσως κάποτε..

Καλό σου απόγευμα

The Motorcycle boy είπε...

Ρε κοπρίτες (κι εσύ κι ο άλλος), βλέπω οτι θυμόσαστε μια χαρά τις στραβές που σας έτυχαν με τα μηχανάκια! Την κάβλα που είχατε για να τα οδηγήσετε δεν την θυμόσαστε;
Πάρτε εκεί περα καμιά μηχανή στα παιδιά σας μπας και γίνουν άνθρωποι κανονικοί, μάθουν να σέβονται τον διπλανό τους και να τον υπολογίζουν -όπως γίνατε κι εσείς (λέμε τώρα...) Να βρουν κανένα βουναλάκι να το οργώσουν μπας και μάθουν τι εστί αγριοβελανιδιά και σούπα στις φτέρες.

Πάντως, σας δικαιολογώ καθότι παλιά μοντέλα απ΄αυτά με τη μανιβέλα σαν και του λόγου μου. Πλέον οι μηχανές είναι του αφρού, για κυρίες -ABS, αρθρωτά πλαίσια, ψεκασμός για να φεύγουν τα κουνούπια... Και οι αυτοκινητάδες πάνε τόσο αργά που προλαβαίνεις να τους αποφύγεις, να κάνεις κύκλο το τετράγωνο και να ξαναγυρίσεις για να τους κλωτσήσεις την πόρτα.

Masterpcm.. είπε...

Αν φανταστείς ότι έχω να καβαλήσω XR500 από το 1989... τι περιμένεις να πρεσβεύω;;

Την κάβλα και τις σούπες δεν τα ξέχασα ποτέ και αυτό είναι που φοβάμαι...
Αυτοκινητάς πάνω από 20 χρόνια ακόμα δείχνει βενζίνη... ξέρεις... κάθετα η ένδειξη και μυαλό δεν έβαλα... από τα παιδιά μου τι θέλεις να περιμένω;

Άλμπουμ μου φτιάχνουν στα ταξίδια τα φωτογραφικά ραντάρ... (χωρίς οικογένεια μέσα εννοείται...).

Άστα....

Stazybο Hοrn είπε...

Κοίτα, τα πράματα είναι χειρότερα...

Τα παπαγαλάκια που παριστάνουν τους δημοσιογράφους, μιλάνε για κάτι τέτοια παπάκια νονέιμ σκοτώστρες, από «γνωστές» αλυσίδες πολυκαταστημάτων.

http://i39.tinypic.com/akk905.png

Κι αυτό είναι από τ' ακριβά. Κατά καιρούς βλέπεις με 399, ή 699 ευρώ...

The Motorcycle boy είπε...

XR ε; Ερυθρόδερμος να πούμε. Ωραίο τρακτέρ ήταν, τα θυμάμαι στην παραλία της Λούτσας -είχα πάρει ένα όταν άναψα το DT στην άμμο και νόμιζα οτι θα παραπονεθούν οι κινέζοι από την αποκάτω πλευρά της γης για τη φασαρία που έκανα! Ακόμα θυμάμαι πως τρέμανε τα μπράτσα μου όταν το άφησα. Να σου πω -μετράς κι εσύ τη βενζίνη με τον μερικό χιλιομετρητή ακόμα και στο αμάξι; Μεγάλα ψυχολογικά αδερφάκι μου!

The Motorcycle boy είπε...

Stazy όποιος πάει και αγοράζει τέτοια παπάκια είναι ή απελπισμένος και αυτοκτονικός ή φουκαράς που παλεύει για το μεροκάματο. Σε αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να μπουζουριάζουν τόσο τους εισαγωγείς όσο κι εκείνους τους άθλιους που τους βγάζουν άδειες κυκλοφορίας. Βέβαια, κάτι τέτοια παπάκια αγοράζουν και κάτι ηλίθιοι που σκάσανε 4-6 χιλιάρικα έξτρα στο κάμπριο για σπόιλερ και τούρμπο, αλλά τσιγκουνεύονται να δώσουν για παπί ή κανονικό κράνος. Αυτούς χαίρομαι ιδιαίτερα όταν τους βλέπω με γδαρμένα πόδια και τις σαγιονάρες 20 μέτρα παρακάτω -ησυχάζει ο κόσμος από την πάρτη τους έστω και προσωρινά.

mindstripper είπε...

Εγώ πάλι, που με βλέπω ότι όσο μεγαλώνω όλο και φοβάμαι περισσότερο, ξέρω ότι αν είχα ποτέ παιδί θα φοβόμουν πολύ να το αφήσω να καβαλήσει μηχανάκι. Δεν θα του το απαγόρευα διότι δεν ξεχνώ εκείνα τα χρόνια τα ωραία, αλλά μέσα μου θα έτρεμα. Για κανέναν άλλον λόγο, μόνο και μόνο επειδή σ' αυτή τη χώρα είμαστε όλοι ένα μάτσο κάφροι (και οι υπόλοιποι που οδηγούν σύμφωνα με τον ΚΟΚ είναι απλά μαλάκες).

Συμφωνώ με όλα όσα λες και το ξέρεις. Φιλιά πολλά, καλό βράδυ.

---

Υ.Γ.
Εκτός αν έχεις άλατα στον αυχένα κι ελπίζεις να τα διαλύσεις με τη βοήθεια του αέρα που θα έρχεται από τη ζελατίνα τσιφ στο κράνος σου.Ψόφησα απ' τα γέλια.

b.b. chris είπε...

Κατ' αρχήν με 15,000 αγοράζεις MX-5 πλέον.

Στο θέμα μας τώρα.
Αυτά αν θυμάσαι τα έλεγα από πέρσυ. Όχι ότι έκανα και καμιά ιδιαίτερη διαπίστωση, τα βλέπω κάθε μέρα στο δρόμο. Όπως τα λέω τώρα και για τα ποδήλατα, που έσκασαν μύτη χθες στην ποδηλατοπορεία κάτι τζιμάνια και μοίραζαν έντυπα του στυλ "...δε μας αφορούν (ως ποδηλάτες) μονόδρομοι και λοιποί νόμοι".

Είναι ζήτημα νοοτροποίας ανεξάρτητα τι οδηγείς. Το πως αντιμετωπίζεις το μηχάνημα, το δρόμο και τους άλλους γύρω σου.
Αν έχεις γραμμένα τα στοπ όταν σωφάρεις αυτοκίνητο, γραμμένα θα τα έχεις είτε πάρεις παπί, είτε Χαγιαμπούσα. Απλά στη δεύτερη περίπτωση έχεις περισσότερες πιθανότητες να γίνεις θαμώνας του ιδρύματος που βρίσκεται απέναντι απ' το Άλσος Συγγρού.
Και είναι παλαιώθεν γνωστό ότι για να μάθεις κάτι σε κάποιον πρέπει να το ξέρεις πρώτα για πάρτη σου.
Όταν ο άλλος πιάνει το τιμόνι στα χέρια του [οποιοδήποτε τιμόνι] και δεν ξέρει που πατά και που βρίσκεται, περιμένεις να σταθεί σε "λεπτομέριες" του τύπου ενεργητική και παθητική ασφάλεια;
Και να τις μάθει και στα παιδιά του;

The Motorcycle boy είπε...

Mind είσαι καλά ρε άτομο; Επείγουσα συνάντηση, γιατί αν το αφήσουμε πάλι θα κάνουμε κάνα δίχρονο (on off) να ξανασυναντηθούμε.
Κι εσύ θα φοβόσουν να καβαλάνε μηχανή τα παιδιά σου κι εγώ θα φοβόμουν και όλοι μας -τι να λέμε τώρα; Και μην ανοίξω το θέμα "ναρκωτικά και τι λέμε στα παιδιά μας" -όπου θα γίνει χαμός!
Η φράση που αντέγραψες είναι παλιά ΜΟΤΟ, θυμάσαι έτσι;

B.B. τι είναι ρε το ΜΧ-5; Τους MC 5 ήξερα, πιάνεται;
Κάτι θυμάμαι πως είχες γράψει, μπορεί και να σε αντέγραψα υποσυνείδητα!
Συμφωνώ περί νοοτροπίας οδήγησης, αλλά είναι έτσι όπως τα λες κι εσύ. Αν κάνεις πατάτα με το αμάξι, το πολύ να φας κανέναν αθώο -αν κάνεις πατάτα με τη μηχανή θα φας, πρώτα απ΄όλα το κεφάλι σου. Μεγάλη διαφορά -κεφαλαιώδης.
Γι΄αυτό είχα την άποψη παλιότερα οτι πριν πάρει κάποιος δίπλωμα αυτοκινήτου θα έπρεπε να έχει υποχρεωτικά δίπλωμα μηχανής για 4-5 χρόνια.
Τώρα πλέον είμαι διαλλακτικότερος, μαλάκωσα με το πέρασμα των χρόνων -η άποψή μου είναι πια οτι ανάλογα με τον τύπο αυτοκινήτου που οδηγεί ο καθένας θα πρέπει ή να ανατινάζεται επί τόπου (τζιπ), ή να ανασκωλοπίζεται (ακριβά σπορ), ή να εκτελείται ήσυχα με μια σφαίρα στον αυχένα (κουρσάρες υπερηλίκων). Οι υπόλοιποι απλώς θα πρέπει να οδηγούν αποκλειστικά εκτός ορίων πόλεως. Κάποια διαλλακτικότητα -νομίζω;

Ανώνυμος είπε...

Αχα! Σε έπιασε το καλοκαιράκι ε; Κι ονειρεύεσαι εκδρομούλες και νησάκια και βουνά; Καλά κάνεις. Κι εγώ μια από τα ίδια. Μήπως κατά τύχη ασχολήθηκε κανείς με το νούμερο 36, το προηγούμενο ΣΚ; Τι είναι το MX-5!!!! Μάλλον δεν σου αρέσουν καθόλου τα αυτοκίνητα για να το ρωτάς αυτό. Είναι το σπορ ανοιχτό αυτοκίνητο του λαού, με ένα 5χίλιαρο παίρνεις ένα 15ετίας κι έχεις να μαστορεύεις, να πατεντιάζεις και να μαθαίνεις να ΟΔΗΓΕΙΣ μέχρι να πεθάνεις.
Μη νομίζεις πως η απόσταση παπί-αυτοκίνητο, σε φάση τράκας απέχει και πολύ από την απόσταση μικρό αυτοκίνητο πόλης-τέρας τζιπ τριών τόνων. Καλό καλοκαίρι.

Νίκος

marquee de mud είπε...

εντωμεταξυ ζαχαρωνω ενα XJR 6 Diversion αυτο τον καιρο.

οσο για τον κομπέιν οπως ειναι γνωστο τον σκοτωσαν και δεν αυτοκτονησε. καταλαβες μωρη παλιογρια.

κι ο ελβις ζουσε μεχρι που πεθανε περυσι απο εγκεφαλικο. ασχετε.

The Motorcycle boy είπε...

Νίκο 2 στα 2! Ναι, ετοιμάζομαι για καλοκαίρι, νησί ΚΑΙ βουνό -δηλαδή Κρήτη, ως συνήθως.
Τα αυτοκίνητα κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι απλώς φέρετρα με ρόδες -έχεις δει εσύ κανέναν να ξεχωρίζει τα φέρετρα ανάλογα με το αν είναι μαόνι ή καρυδιά; Τόσο λοιπόν σκαμπάζω κι εγώ από αμάξια -έχω ένα φτηνό εκεί πέρα που χωράει τις βαλίτσες της γυναίκας και το ποδήλατο της κόρης, αναγκαίο κακό σα να λέμε.
Ναι, ξέρω πως οτι πάρει μπροστά ένα τζιπ, το κάνει ακορντεόν γι΄αυτό και στο αποπάνω σχόλιο πρότεινα άμεση ανατίναξη των τζιπ.
Καλό καλοκαίρι και σε σένα.

marquee, ΠΕΘΑΝΕ Ο ΕΛΒΙΣ; Τιπεστώρα! Μη μου πεις μόνο οτι πέθανε κι ο Τζιμ Μόρισσον γιατί δεν θα τα αντέξω μαζεμένα φιλαράκι! Τον Κομπέιν ποιος τον σκότωσε -ο Νοβοσέλατς επειδή του γάμαγε τη μπασογραμμή; Χαχαχα. Πλάκα κάνω. Ξέρω οτι τον φάγανε πράκτορες της CIA γιατί το πήγαινε για εξέγερση μέσω Ιλλουμινάτων -γνωστά πράγματα είναι αυτά.

Το Diversion, αν το έχεις κατά νου, να το πάρεις όπως και δήποτε. Το μόνο του πρόβλημα οτι είναι δικύλινδρο, άρα έχει κάπως πιο τσιμπημένο σέρβις. Κατά τα άλλα -μιλάμε για την καλύτερη μοτοσυκλέτα σε θέμα τιμής-αξίας. Άντε πάρτη μπας και σε ξεκολλήσει και κατέβεις καμιά βόλτα παραλιακά και περάσεις για καφέ από το σπίτι μου παλιομούχλα!

marquee de mud είπε...

τον σκοτωσε αυτη η καριολα η κουρτνι γιατι δεν της εγραφε αλλα κομματια επειδη ηταν παντα κομματια.

ο μορρισον δεν ειναι καλα τελευταια μου λενε. κατι για ποδαγρα. ψιλοπραγματα δηλαδη.

αλλα τα παει καλα με το αλζάιμερ. αρχισε ακριβως οταν του ειπαν να κοψει το ασιντ. τι κωλοφαρδος. με το που εκοψε τα ταξιδια τα ξαναρχισε απο φυσικου του. αμα σε παει.

The Motorcycle boy είπε...

Δοξα τω θεώ, ζει ο Τζιμ! Ευτυχώς που πέθανε τουλάχιστον ο Τζόνυ Ρότεν!

Η Κούρτνι Κοξ και η Μαντόνα δεν είναι το ίδιο άτομο; Επειδή έτσι πίστευα μέχρι σήμερα. Α, μιας και το 'φερε η κουβέντα -είδα και τη Γιόκο προχτές, είχαμε πάει στο Αττικό Πάρκο και την πέτυχα να ξεψειρίζεται στο κλουβί της.

marquee de mud είπε...

ξεψειριζεται; χμ. σκεψου τι σημαινει να εχεις ζησει στα 60s. ξεψειριζεσαι 40 χρονια και ακομα κραταει αυτη η... μπιχλα. ειδικα αν εισαι παλιομαιμου σαν κι αυτη που εκαψε τον απλητο τον λεννον. ακου "imagine"." "imagine to you, too!" ρε παπαρα.

ο ροτεν πεθανε ο λαιντον ζει

οσο για την μαντονα περιμενω να κατεβει στον αλλο κοσμο και να την κυνηγαει η τζανις με κανα κοκκαλο, δικο της κατα προτιμηση. κι αυτη και κατι αλλες τραγουδιαρες.

α! ναι η τζανις πεθανε ομως. τοτε οπως μας τα'λεγαν οι παππουδες μας. μαλακια.

και μιας και το'φερε η κουβεντα. θα τραβηχτω απο last drive σαββατο. γουσταρετε;

b.b. chris είπε...

Οκ, βάστα μου ένα παλούκι carbon-fiber σχεδιασμένο από τον Brown που είναι και της μόδας τώρα.

Αλλά σε κόβω να κλέβεις κανένα από κανα φράχτη για να την βγάλεις φθηνά! :)))))))))))))))))

Uncle Aris είπε...

Κι εγώ που οδηγώ μια ταπεινή βέσπα Τ5 του 86' που παίρνει μπρός μόνο με κλωτσιές (αφού δεν έχει μπαταρία καν) είμαι με δερμάτινο και κράνος 200€. Με βλέπουν στα καφέ και με ρωτάνε τι μηχανή έχω κι όταν έρχεται η απάντηση, ρωτάνε ξενερωμένα: Καλά για βέσπα πήρες τέτοιο κράνος; Έλα μου όμως που μέσα στο κράνος βάζω το κεφάλι μου κι όχι την βέσπα...

Επίσης έκανες αναφορά σε τόσα μοντέλα, την TDM στην απ'έξω;;; Γιατί; Τέτοιο μηχάνημα; Τέτοια καλονή;

Για όλα τα άλλα πάντως, η ενεργητική ασφάλεια είναι λεπτομέρια. Πόσες σούπες γιατί κάποιου του κάπνησε να στρίψει ξαφνικά, χωρίς φλας εννοείται; Και πόσες φορές πας και έχεις την πεποίθηση ότι πας καλά επλίζοντας μόνο να μην κάνει μαλακία κάποιος και βρεθείς σε επαφή με λάστιχα διερχόμενου από το αντίθετο ρεύμα τετράτροχου;

Και το γκάζι είναι γλυκό, αλλά δεν συγχωρεί. Κι όταν είσαι πιστιρικάς, δύσκολα παίρνεις από λόγια για προσοχή κτλ. Ειδικά αν σε χώρησε η Κικίτσα από το σχολείο.

Τέσπα, καλό το postάκιον, αλλά διαφωνώ μερικώς σε ότι αφορά το κατά πόσο αποφεύγεις ατυχήματα με μηχανή με την σωστή παιδεία. Και οδηγώ μηχανάκι και έχω φάει σούπες, στο 90% από σφάλμα άλλου και πάω και σαν κότα λεράτη όχι από επιλογή, αλλά από ανάγκη!...

b.b. chris είπε...

Και να σου πω και κάτι που είσαι διαλακτικότερος.
Όταν έδωσα για το δίπλωμα, στο παλιό μαγάζί, στου Γέρακα, ίσχυε η φάση, "τώρα που δίνεις για δίπλωμα πάρε και μηχανής, μπορεί να θέλεις να πάρεις κανά παπί για να κυκλοφοράς".
Τότε ήταν τα μπλε τα Χόντα στην κυκλοφορία.
Έδωσα 6,000 παλιές καλές μεταλλικές δραχμές, παράβολα, βέσπα όλα κομπλέ.
Τις θυμάσε τις βέσπες των εξεταστών.
Κάνω την γύρα με τους κύκλους και την ευθεία και μετά είναι ένα παλικάρι με ένα DT μαύρο που επιμένει να δώσει με το DT. Ο τύπος ήταν ο πρώτος που είδα να κυκλοφορά με κράνος. Ένα μαύρο ασορτί με το DT είχε.
Στον πρώτο κύκλο πατάει την γραμμή και πετάγεται η γκόμενα η εξετάστρια και του λέει κόβεστε...
Ο τύπος τρελλένεται και το σηκώνει εκεί και το κατεβάζει με edo πριν βγει στο δρόμο. Αν το έχεις το μέρος θα καταλάβεις τι έκανε. Της μίλαγε της μηχανής όχι μαλακίες.
Επί της ουσίας, εγώ είχα δίπλωμα [και] μηχανής και αυτός δεν είχε. Έκτοτε από ντροπή δεν έχω ανέβει ούτε σαν επιβάτης σε ματοσακό.
Και ούτε θ' ανέβω.

Το παλούκι σου λέω...

The Motorcycle boy είπε...

Ναι, ξέρω για την Τζάνις -πέθανε για τις αμαρτίες του κόσμου. Υπάρχει ένα ντοκυμαντέρ "Η Αμερική εναντίον του Τζον Λένον" ή κάπως έτσι -αν το δεις θα καταλάβεις οτι πρέπει να κάνουν εικόνισμα τον Τσάπμαν που τον έφαγε πριν γίνει εντελώς ξεφτίλας. Ωραίο τραγούδι το Imagine αλλά πάντα μου έρχόταν ο στίχος Imagine Yoko's boobs and ass και ξενέρωνα.
Πάλι παίζουν οι Last Drive. Όχι ρε φιλαράκι -αυτοί έχουν τον ατέλειωτο, δεν αντέχω τρίωρη συναυλία! Αυτοί πρέπει να έχουν πουλήσει την ψυχή τους στο διάβολο για να παίζουν τόσες ώρες -να μου το θυμηθείς!

The Motorcycle boy είπε...

Θείε Άρη, αφού έχεις βέσπα λογικό είναι να τρως σούπες, χαχαχα. Πέρα από την πλάκα το "μέσα στο κράνος βάζω το κεφάλι μου όχι τη βέσπα" είναι τεράστια κουβέντα!

Δεν έκανα αναφορά σε χαρακτηριστικά μοντέλα, απλά διάλεξα τυχαία με βάση την τιμή. Γι΄αυτό και άφησα τις καλύτερες μηχανές απέξω -αν έβαζα κάποια μηχανή φετίχ ας πούμε θα έμπλεκα στο "όσα και να δώσεις είναι λίγα όταν πρόκειται περί αρρώστιας".

Ενεργητική ασφάλεια υπάρχει στις μοτοσυκλέτες -πρόσεξέ με:
Κανόνας 1: Δεν έχει σημασία ποιος φταίει σε ένα ατύχημα αφού ο μοτοσυκλετιστής θα την πληρώσει -άρα ο μοτοσυκλετιστής ειναι υπεύθυνος για κάθε ατύχημα. Όχι νομικά, απέναντι στον εαυτό του εννοώ.
Κανόνας 2: Οδηγούμε περιμένοντας το χειρότερο. Δεξί φλας θα πει οτι ο αυτοκινητάς θα στρίψει αριστερά, STOP σημαίνει αμάξι που έρχεται με χίλια, πεζός στο πεζοδρόμιο σημαίνει οτι θα κατέβει στο δρόμο άμεσα κ.λ.π.
Κανόνας 3: Δεν κοιτάζουμε ποτέ το προπορευόμενο όχημα περιμετρικά, κοιτάζουμε κατευθείαν από το πίσω τζάμι το τιμόνι. 3 παρά τέταρτο -όλα καλά, 6 ακριβώς -φρένο για να περάσουμε από την άλλη πλευρά, ρολόι κανονικό με τη μπάρα του τιμονιού.
Κανόνας 4: Το οδόστρωμα έχει ΠΑΝΤΑ λάδια.

Αυτά τα ξέρουν οι πιτσιρικάδες από την εποχή που κάνουν ποδήλατο -όσο και αν τα αμελούν πάνω στην τρέλα τους, όλα αυτά λειτουργούν υποσυνείδητα.

The Motorcycle boy είπε...

Β.Β. η ιστορία που περιγράφεις με ελάχιστες διαφοροποιήσεις (το δικό μου DT ήταν μπλε-κίτρινο κι όταν με κόβανε δεν έκανα μαγκιές) είναι και η δική μου ιστορία -τρεις φορές με κόψανε επειδή δεν ήθελα να νοικιάσω βέσπα. Στο τέλος με πιάσανε οι μπάτσοι χωρίς δίπλωμα, έφαγα μια δικάσιμο, νοίκιασα τη βέσπα και πήρα το δίπλωμα.

Το παλόυκι βεβαίως...

marquee de mud είπε...

καλα μωρη παλιογρια.

The Motorcycle boy είπε...

Κοίταξε να πας και να μου είσαι μια βδομάδα πιασμένος μετά ψοφίμι! Αλλά, θα μου πεις, τώρα που δεν έγινε των Ντίπες Μοντ -κάπου πρέπει να πάτε να ξεσκάσετε εσείς οι νεολαίοι!

άσωτος είπε...

φιλε το παπακι ειναι εργαλειο. οδηγω 17 χρονια παπακι και 14 χρονια μηχανη. αλλο το ενα αλλο το αλλο. αν εισαι σαν τους πιτσιρικαδες που πηγαινουν σαν τους διαολους με αυτα τα φρενα τοτε ναι ειναι σκοτωστρα. αν εχεις το νου σου και ξεκαβλωνεις αν θες με μεγαλη μηχανη το παπακι ειναι το ΑΠΟΛΥΤΟ εργαλειο. ειδικα τωρα με τα δισκοφρενα και τις ψιλοσοβαρεσ αναρτησεις εχουν φτιαξει πολυ. τα φραγκα που γλυτωνει απο την φθορα της μαχανης αν οδηγας στη πολη παπι ειναι διπλα και τριδιπλα απο την τιμη ενος μεταχιρισμενου παπιου ασε που οταν δεν οδηγας συνεχεια την μεγαλη δεν τη βαριεσαι ευκολα. γνωμη μου και παπι και μηχανη!!!

The Motorcycle boy είπε...

Άσωτε, εσύ έχεις δίκιο -απόλυτο δίκιο. Σαφώς για τον οδηγό μεγάλης μοτοσυκλέτας χρειάζεται κι ένα μικρό μηχανάκι (παπάκι ή, κατά τη γνώμη μου, φτηνό εντουράκι). Αλλά εδώ μιλάμε για τον κάθε μαλάκα αυτοκινητά που παίρνει παπάκι και το οδηγεί σαν τζιπ και σκοτώνεται. Μιλάμε βέβαια και για τα πιτσιρίκια που θέλουν μηχανές, οι γέροι (οι σκοτωμένοι) δεν τους παίρνουν και καταλήγουν τα παιδιά στα παπάκια και κλάψτα. Το περάσαμε κι εμείς αυτό το στάδιο. Και μιλάμε για παπάκια σαν αυτά που λίνκαρε ο από πάνω -όχι τόσο για τα "επίσημα" των εταιρειών.

Δημοσίευση σχολίου

Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Tomboy | Υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων: Αυτοί που χωρίζουν τους ανθρώπους σε δύο κατηγορίες και οι άλλοι