Αυτό μου το ζήτησε η cherry –αλλιώς δεν θα το έγραφα. Όχι γιατί δεν το θεωρώ σημαντικό, αλλά γιατί αυτό θα είναι ένα εντελώς υποκειμενικό ποστ. Κανένας δεν πρόκειται να μάθει πράγματα που δεν γνωρίζει, κανένας δεν πρόκειται να αλλάξει τις απόψεις του, ή τις θέσεις του. Κανένας από αυτούς που θα έπρεπε να το διαβάσουν δεν πρόκειται να κοιτάξει αυτή τη σελίδα. Είναι ένα άχρηστο ποστ, με λίγα λόγια.
Γι΄αυτό το ποστ, ο βιασμός της μαθήτριας στην Εύβοια είναι μόνο η αφορμή. Γιατί δεν είμαι δικαστής κανενός και δεν βλέπω πολύ τηλεόραση. Άρα, δεν κατέχω όλες τις σιχαμερές πτυχές της ιστορίας (δεν ξέρω αν θα άντεχα να τις έχω κιόλας) και δεν σκοπεύω να μοιράσω καταδίκες στον κόσμο. Ψέματα, κάποιοι φταίνε και μακάρι κάποτε να πληρώσουν –αλλά αυτοί δεν είναι οι άμεσα εμπλεκόμενοι.
Σήμερα το πρωί σκεφτόμουν να γράψω το ποστ και γι’ αυτό άκουσα λίγο ραδιόφωνο, για να μάθω τι λέγεται σχετικά με την υπόθεση. Αυτά που έμαθα είναι πως:
-Μια μαθήτρια βιάστηκε στις τουαλέτες κάποιου σχολείου που βρισκόταν υπό κατάληψη.
-Η μαθήτρια είναι από τη Βουλγαρία, τα πήγαινε πολύ καλά στο σχολείο και δούλευε μαζί με τη μητέρα της τα απογεύματα.
-Τη μαθήτρια τη βίασαν τρεις μαθητές, την ώρα που μια άλλη μαθήτρια κατέγραφε το γεγονός στο κινητό της.
-Η μαθήτρια που βιάστηκε, κατηγορήθηκε πως «τα ήθελε» -όπως συμβαίνει στις περισσότερες, τέτοιες περιπτώσεις.
-Οι καθηγητές αποφάσισαν να δώσουν πενθήμερη αποβολή σε όλους τους εμπλεκόμενους. Η μαθήτρια που βιντεοσκοπούσε, την έβγαλε καθαρή.
-Το Υπουργείο Παιδείας σκέφτεται σοβαρά να απαγορεύσει τη χρήση των κινητών στα σχολεία, μετά από το συγκεκριμένο γεγονός.
-Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ζήτησε από τον Διευθυντή του Γραφείου του να συναντηθεί με την μητέρα της μαθήτριας από τη Βουλγαρία.
Από τα παραπάνω, θέλω να σχολιάσω μόνο δυο πράγματα:
-Ως συνήθως, φάνηκε ο ρατσισμός της ελληνικής κοινωνίας απέναντι στους μετανάστες, ο διαχωρισμός σε πολίτες και δουλοπάροικους που δεν έχουν δικαιώματα, πρέπει να μας ευγνωμονούν όσο τους αφήνουμε να αναπνεύσουν τον ίδιο αέρα με μας και –όταν μας πιάνουν οι ορέξεις –να τους πηδάμε κιόλας. Όχι μόνο μεταφορικά, αλλά και κυριολεκτικά. Αυτά κατάλαβα από τις αντιδράσεις μερίδας της τοπικής κοινωνίας και των λοιπών ελληναράδων που κυκλοφορούν ανενόχλητοι στα Μέσα –μέχρι να κάνουν απόβαση στην Κόκκινη Μηλιά.
-Δηλαδή, κύριοι στο Υπουργείο Παιδείας –απαγορεύοντας τα κινητά στα σχολεία, λύνετε το πρόβλημα; Δεν είναι ο βιασμός το πρόβλημα έτσι; Το γεγονός της βιντεοσκόπησης είναι πρόβλημα –να τα κάνουν, αλλά να μην τα δείχνουν –σωστά; Είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί επιτέλους η χώρα που ζω αμερικανοποιείται με ταχείς ρυθμούς –σε λίγο θα κρύβουμε κι εμείς το μπουκάλι στη χαρτοσακούλα.
Πέρα από αυτά όμως, θα ήθελα να πω μερικά πράγματα για την πράξη του βιασμού. Όχι επιστημονικά, όχι φιλοσοφημένα –αλλά σαφέστατα υποκειμενικά και θυμωμένα. Βλέπεις, μου έχει τύχει να βιαστεί η κοπέλα ενός φίλου μου. Κάποιος την βρήκε μεθυσμένη (σχεδόν σε αφασία), την βίασε και την άφησε έγκυο. Αυτά γίνονταν τις παλιές καλές εποχές, που δεν ήταν, ακόμα, τόσο κακή η τηλεόραση και δεν υπήρχαν κινητά. Η κοπέλα κουβάλαγε κρίσεις κατάθλιψης –για όσο την θυμάμαι. Ο φίλος μου κυκλοφορούσε με ένα παλιό ξυράφι στην τσέπη για πολύ καιρό. Και επειδή δεν ήταν σωστό να χαρακώσει το αρχίδι που βίασε την κοπέλα του (ήταν βλέπεις οικογενειακός γνωστός της κοπέλας ο αρχίδης) –χαράκωνε τα χέρια του. Πολλές φορές. «Για να φύγει το θυμωμένο αίμα –αλλιώς θα σκάσει το κεφάλι μου σαν καρπούζι», έτσι μου έλεγε. Τα έχει τα σημάδια ακόμα. Και αυτός.
Τι ωθεί τον βιαστή στην πράξη του; Ποια είναι η αίσθηση της στιγμής εκείνης; Να υποθέσω; Καταξίωση. Αυτός που όλες τον κοροϊδεύουν για το μικρό του πουλί ή γιατί τελειώνει πριν ξεκουμπωθεί –νιώθει μεγάλος σε έναν ολόστεγνο, από τον τρόμο, κόλπο. Μπερδεύει τα ουρλιαχτά της γυναίκας με τις σικέ κραυγές που χρησιμοποιούν οι τσόντες σαν επένδυση. Κανένας δεν γελάει μαζί του, τη συγκεκριμένη στιγμή. Σε ομαδικούς βιασμούς νιώθει μέλος της παρέας. Άξιος. Πέρασε τη δοκιμασία –έδειξε ατρόμητος. Ανήκει κάπου, πλέον.
Τι είναι αυτό που ωθεί τον βιαστή στην πράξη του; Ποιος είναι ο αίτιος; Δεν χρειάζεται να υποθέσω. Είναι η κοινωνία που σε μαθαίνει τους νόμους της ζούγκλας –όπως αυτή τους έχει παραποιήσει. Είσαι δυνατός; Πάρε ότι θέλεις. Και ότι πάρεις, σου ανήκει. Εξαπάτησε τον διπλανό σου για να τα κονομήσεις. Πιες το αίμα του εργαζόμενου για να βγάλεις κέρδος. Πήδα τη γυναίκα που σε καβλώνει. «Δεν δίνεις λογαριασμό –δεν παίρνεις λογαριασμό». Αυτοί δεν είναι οι νόμοι που μας διδάσκετε; Αυτό δεν λέτε πως είναι ο υγιής ανταγωνισμός; Ο δυνατότερος επιβιώνει, ο αδύνατος υποτάσσεται. Έτσι δεν μας λέτε; Κι αφού έτσι μας λέτε, γιατί εκφράζετε τον αποτροπιασμό σας όταν κάποιος εφαρμόσει τους νόμους που εσείς του μάθατε;
Μαλακίες λέω. Η κοινωνία, σπάνια εκφράζει τον αποτροπιασμό της σχετικά με τις πράξεις βιασμού. Η κοινωνία ξινίζει τη φατσούλα μονάχα αν ο βιαστής είναι φτωχοδιάβολος –αν είναι και μετανάστης ακόμα καλύτερα. Η κοινωνία ενοχλείται μονάχα αν το θύμα έχει μεγαλύτερη κοινωνική επιρροή από τον θύτη. Και συνήθως ο θύτης λιντσάρεται με την παλιά, καλή μέθοδο. Άντε –επειδή είμαστε και προοδευτικοί, να ενοχληθούμε όταν φτωχός βιάζει φτωχό. Αλλιώς;
Αλλιώς «τα ήθελε η παλιοπουτάνα και καλά να πάθει». Εντάξει, αυτό δεν μπορώ να το διαχειριστώ. Δεν μπορώ να επιχειρηματολογήσω εναντίον –δεν μπορώ να συζητήσω. Απλά βλέπω την εικόνα και φτάνει. Ακούω τις εκφράσεις και φτάνει. «Ε βέβαια κοριτσάκι μου –τι περίμενες δηλαδή; Όλος ο κώλος έξω, όλο το βυζί έξω –άνθρωπος είναι και ο άλλος. Τι να σου κάνει; Πώς να συγκρατηθεί;» Σου θυμίζει τους «νόμους της ζούγκλας» που λέγαμε παραπάνω; Εμένα ναι. Γι’ αυτό –ο επόμενος που θα μου πει τέτοιες μαλακίες καλά θα κάνει να βρίσκεται μακριά μου –να μην τον φτάνω. Γιατί, είπαμε –δεν μπορώ να επιχειρηματολογήσω εναντίον.
Δεν θέλω να ασχοληθώ με τους μαθητές που συμμετείχαν στην όλη ιστορία –αλλά ξέρω καλά πως οι απόψεις που κυκλοφορούν, για την «κακή τηλεόραση που επηρεάζει τα παιδιά», για την «κακή τεχνολογία», για τα «video games» -είναι σκέτες παπαριές. Αν θέλετε να δείτε το πρόβλημα –κοιτάξτε το στα μάτια. Αλλιώς –μην ασχολείστε.
Η κοινωνία που έχουμε φτιάξει, ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΙΑΞΕΙ, βρωμάει από παντού σαπίλα. Ίσως και να σώζεται –ποιος ξέρει; Ίσως και να αλλάξει –μακάρι. Αλλά οι βιαστές, όπως οι φασίστες και οι ρατσιστές –δεν θα αλλάξουν. Η σαπίλα τους έχει διαβρώσει εντελώς –δεν φταίνε αυτοί, αλλά δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να ζουν ανάμεσα μας.
Και επειδή δεν ξέρω τι σημαίνει το παραπάνω, κι επειδή ξέρω τι σημαίνει το παραπάνω –γι’ αυτό σου είπα. Είναι ένα άχρηστο ποστ -κι αν δεν μου το ζητούσε η cherry, δεν θα το έγραφα.
Έμφυλη βία
-
*Λίλια Τσούβα, Γοβάκια από Πάγο, εκδ. Κουκίδα, 2024*
Μια στρίγγλα, κακομίλητη και κυριαρχική – μια κανονική μέγαιρα. Είναι η
εικόνα που κάθε φορά ανα...
Πριν από 1 εβδομάδα
25 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:
δεν είναι καθολου άχρηστο το ποστ
γιατί θα έπρεπε να γράψουμε όλοι το ίδιο, άρα μας γλύτωσες όλους από το γράψιμο, να μια χρησιμότητα :)
πέρα από την πλάκα, είναι εξαιρετική η σκέψη σου, είναι τόσο αληθινή η περιγραφή σου
μου έρχεται εμετός
To ποστ σου είναι άχρηστο με την έννοια οτι δεν βρίσκει κανείς τι να σχολιάσει. Τι να πείς άλλωστε;
Οι απόψεις μας ταυτίζονται και σε αυτό. Tη ρίζα του προβλήματος ποτέ δεν την αγγίζεί κανείς γιατί θα βγάλει πολλά στη φόρα και δε συμφέρει.
:( για την ιστορία
εγώ είδα τηλεόραση οι αντικειμενικοί δημοσιογράφοι αναφέρονται στην κοπέλα με τη λέξη "η Βουλγάρα", η κατάθεση μεταφέρεται λέξη λέξη κι ακούγεται σαν τσόντα, πληροφορούμαι επίσης ότι οι μαθητές του σχολείου είναι καλά παιδιά "κάναν αφιερώματα σε ποιητές" και το κορίτσι έχει δουλέψει σε μπαρ κ έβγαζε χρήματα με περίεργους τρόπους, λες κ αν την βγάλουν π#$%@*α δικαιολογείται ο βιασμός...
σκτ
έκανα κ μια βόλτα στο νετ το ίδιο πάνω κάτω σχόλιο έγραψα κ δε άλλο ποστ
τουλάχιστον υπάρχουν αρκετοί εκεί έξω που έχουν τη δική τους άποψη κ δε μασάνε ό,τι λέει η τιβι, ζουν κ συμπεριφέρονται διαφορετικά μπορεί να μην κάνουν τόσο θόρυβο όσο όλοι οι άλλοι, αλλά υπάρχουν.
o fckn agrmmtos vlaxos pou oloi koroidevan-ALLA egine mpatsos.
o malakas tis taxis me ta xaliamoutra,pou OMWS egine diefthyntis.
o metanastis pou gyrise aptaxena,
kai-YESSSS-apektise metanasti ypallilo.
o kakopoiimenos efivos,pou TELIKA enilikiwthike,gia na kakopoiisei me ti seira tou.
to paidi pou efage-allapolyxylo,KAI egine gonios gia na rixei & ligo.
kai-kai-kai
kai o viastis.
i koinwnia panta sapia itan,panta sapia tha einai.
oti exei meinei pou na mi vrwmaei,de tha'prepe na anaptyxei mixanismous prostasias?
lewgwtwra
Άχρηστο;; Μα είσαι καλά;
Με τέτοια ξεφτίλα που κυκλοφορεί καλό είναι να ακούγεται η άποψη σου (και δική μας θέλω να πιστεύω).
Δυστυχώς αυτά τα βλέπεις μόνο γραμμένα γιατί στη βρωμοτηλεόραση βγαίνουν μόνο οι αλήτες και ανεγκέφαλοι ρατσιστές.
Είμαι πολύ εκνευρισμένη, συγ
Κόλλησε πριν, με έβγαλε ανώνυμη και μου έκοψε το ποστ..
Άχρηστο;; Μα είσαι καλά;
Με τέτοια ξεφτίλα που κυκλοφορεί καλό είναι να ακούγεται η άποψη σου (και δική μας θέλω να πιστεύω).
Δυστυχώς αυτά τα βλέπεις μόνο γραμμένα γιατί στη βρωμοτηλεόραση βγαίνουν μόνο οι αλήτες και ανεγκέφαλοι ρατσιστές.
Είμαι πολύ εκνευρισμένη, συγνώμη, αλλά είδα τβ ,μετά από πάααρα πολύ καιρό και έτυχε να είναι αυτό το θέμα!
Έγινα έξαλλη όταν κυρία(!!) δημοσιογράφος(??) ρωτούσε τη μητέρα του κοριτσιού για το αν πιστεύει τα λεγόμενα των καλόπαιδων συμμαθητών...
Και η μητέρα, κυρία με τα όλα της, απαντούσε πολύ όμορφα ότι δεν είναι η πλειοψηφία που πιστεύει συγκεκριμένα πράγματα. Η καταπληκτική δημοσιογράφα προσπαθούσε μάταια να βγάλει λαυράκι καθώς η μάνα δεν έβγαλε τελικά καμία κακία προς τους συγχωριανούς της που πανηγύριζαν με την απόφαση της μη προφυλάκισης των βιαστών.
Για την πενταήμερη αποβολή τους να μη σχολιάσω μάλλον..
Ποση ξεφτίλα ακόμα θα δούμε; Πού ζούμε ρε γαμώτο; Πώς γίνεται μια κοινωνία να πηγαίνει πίσω αντί μπροστά;
Ξύπνα μηχανάκια! Μη σε παρασύρει η "ηθική" παραζάλη, αυτό είναι το παιχνίδι τους, η "ΗΘΙΚΗ"...
να θυμάσαι... "στο μυαλό είναι ο στόχος, στο μυαλό..."
ευχαριστώ ΜΒ.
Πόσες είναι οι κοπέλες που βιάστηκαν κα δεν τόλμησαν να το καταγγείλουν;μετανάστριες και μη.Και τους χτύπησαν και στον ώμο φίλοι και γνωστοί τους δράστες,πόσες μανάδες και φίλες είπαν "καλα να πάθει" "τα θελε" κλπ.Δεν θα ξεφύγουμε ποτέ.
Και πόσες τα βράδια τελικά,δεν μπορούν να κοιμηθούν,πλένονται γιατί νιώθουν βρώμικες και δεν ξανασηκώνουν το βλέμμα...
παντως τα καναλια δεν υποστηριζουν καθολου τους κατηγορουμενους. ισα-ισα θα ελεγα και μου κανει και εντυπωση...
"-Δηλαδή, κύριοι στο Υπουργείο Παιδείας –απαγορεύοντας τα κινητά στα σχολεία, λύνετε το πρόβλημα; Δεν είναι ο βιασμός το πρόβλημα έτσι; Το γεγονός της βιντεοσκόπησης είναι πρόβλημα –να τα κάνουν, αλλά να μην τα δείχνουν –σωστά;"
Φίλε μου είμαι σίγουρος ότι κατανοώ τον προβληματισμό σου, και σε μια προσπάθεια να βοηθήσω κι εγώ στην Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Η αυτή προσπάθεια το Υπουργείο, έχω να προτείνω μια εξίσου ριζοσπαστική ιδέα που σε συνδυασμό με την προαναφερθείσα, σίγουρα θα κόψει το κακό από τη ρίζα:
Να απαγορευτεί στους μαθητές να πηγαίνουν τουαλέτα ή εναλλακτικά, να μην υπάρχουν τουαλέτες στα σχολεία!
Άντε και όποιος αντέξει...
και να παλουκώνουν και τους μετανάστες στα σύνορα...ωθούν τα παιδιά μας να βιάζουν...
για την ιστορια και μονο, το σχολειο δεν τελουσε υπο καταληψη παρολο του τι παιζει στα καναλια (με ολες τις επιφυλαξεις). αυτο δεν αλλαζει σε τιποτα ωστοσο το γεγονος οτι οι μαθητες των καταληψεων προτιμησαν την σιωπη. σιωπη που θα μπορουσε να ειναι και συνενοχη, διπλα στο σεξισμο και τον ρατσισμο της τοπικης (και οχι μονο)κοινωνιας.
ποιος μιλησε; το χαμογελο του παιδιου και ο Χριστοδουλος...
και οχι δεν με ενδιαφερει να εξηγησω...θυμωνω μονο και το λεω πολυ απλοικα: ο μεταναστης ποτε δεν εχει τα ιδια δικαιωματα με τους ιθαγενεις, οι γυναικες ποτε με τους αντρες. αν στο πρωτο οι διακρισεις θεμελιωνονται και νομικα>τυπικα, στο δευτερο απλα το θεωρουμε φυσικο.
ας αρχισουμε απο τα βασικα... ελληνικη ιθαγενεια στους μεταναστες μηπως;
Ο γιός του αστυνόμου και ο γιός της θεολόγου.
Πώς λέγανε παλιά;
Οι αρχές του τόπου.
Ο παπάς και ο αστυνόμος.
Και η μαμά βγήκε να υπερασπιστεί το βλαστάρι της.Το άλλο της βλαστάρι κινηματογραφούσε τον βιασμό.
Πόση αρρώστια πια;
Δεν μπορώ να γράψω με συνοχή είμαι πολύ αηδιασμένη και θυμωμένη.
βλέπουμε πια το άσπρο μαύρο και το γάιδαρο να πετάει. τόσο χαλασμένοι είμαστε, με ψυχές χωρίς αγάπη, με μυαλά χωρίς κρίση και περιεχόμενο.
μα αυτό που με φοβίζει πιο πολύ είναι η λήθη. ότι σε μια-δυο βδομάδες θα'χει ξεχαστεί κι αυτό. και πάμε πάλι απ' την αρχή. πόσο ντρέπομαι για όλα αυτά, πόσο με πικραίνουν...
Μητσάκο, εμετική είναι η κατάσταση -έχεις δίκιο. Πάντως, η γνώμη μου είναι πως οι απόψεις μας δεν έχουν καμιά σημασία. Οι πράξεις και τα συμπεράσματα από την όλη υπόθεση -αυτά είναι τα σημαντικά. Γιατί ότι μας ξυπνάει είναι χρήσιμο.
Montressor, όπως είπα και πιο πάνω. Τίποτα να μην λέμε. Αλλού είναι το θέμα.
tomboy η ρίζα του προβλήματος είναι γνωστή σε όλους -εντάξει, δεν κάνουμε τίποτα γι' αυτό, αλλά τουλάχιστον να μην την απωθούμε πίσω-πίσω στο μυαλό μας, προσποιούμενοι πως δεν υπάρχει.
bitch η εξίσωση μετανάστρια=πουτάνα είναι, στην Ελλάδα, πιο ισχυρή από το 1+1=2.
mmg, όπως ακριβώς το γράφεις -κι ελπίζω να κατάφεραν να το διαβάσουν όλοι.
ampot αυτός ο θυμός φρόντισε να σου μείνει και όταν ξεθυμάνει η ιστορία. Αυτό είναι το μόνο κέρδος.
druuna η ηθική σαν έννοια με αφήνει παντελώς αδιάφορο -γιατί είμαι σκράπας στις φιλοσοφικές συζητήσεις. Η συμβατική ηθική είναι αυτό που θριαμβεύει στα δακρύβρεχτα δελτία ειδήσεων -που σκυλεύουν τα πάντα. Έχεις δίκιο, στο μυαλό στοχεύουν. Γι' αυτό και λέω από την αρχή πως τα τελευταία γεγονότα είναι απλά αφορμή. Οι αιτίες είναι μέσα στην τραμπουκο-κοινωνία (συστατικά στοιχεία της μάλιστα) και οι πράξεις αφήνονται στους καλύτερους εκφραστές της τζάμπα μαγκιάς. Βλέπε, χτεσινοβραδινή τσόντα στον Ευαγγελάτο.
cherry τα ξέρω και με αρρωσταίνουν. Γι' αυτό δεν ήμουν πολύ πρόθυμος να το γράψω. Μην με ευχαριστείς πάντως -είχες δίκιο οτι έπρεπε.
marquee τα κανάλια αντιμετωπίζουν αρνητικά τους "δράστες" (γιατί, μην ξεχνάμε -δεν έχουν καταδικαστεί ακόμα) -αλλά το κάνουν τόσο ηδονοβλεπτικά που μεγιστοποιούν τις συνέπειες της όλης ιστορίας. Αν (προσοχή -αν) κάποιοι βίασαν μια φορά -τα κανάλια βιάζουν καθημερινά. Και με πρόσχημα την ηθική.
neoklis, επίσης να φορέσουν πάλι ποδιές στα παιδιά (λύνουμε το πρόβλημα του προκλητικού ντυσίματος αυτής που τα "ήθελε") και να τα κουρεύουν γουλί (γλιτώνουμε και τις ψείρες). Επίσης, να βάλουν συρματόπλεγμα και οπλισμένους φρουρούς. Α, και να κόψουν τις πενθήμερες. Να δεις μετά -ξαναγίνεται τίποτα;
Λύκε, δεν τους παλουκώνουν ακόμα. Μα τι κάνει το ανάλγητο κράτος; Εντάξει, θα μου πεις -έχουν βάλει παντού νάρκες στα σύνορα και σκοτώνονται κάργα οι παλιομετανάστες -αλλά τι να σου κάνει η νάρκη; Ένας πεθαίνει, ένας περνάει. Αποτελεσματικότης κύριοι!
savon -δεν ήξερα αν έχει κατάληψη το σχολείο. Έτσι άκουσα, αλλά από τις ειδήσεις δεν πιστεύω τίποτα. Είναι γεγονός πως δεν φτάνει καμιά πληροφορία πλέον στον κόσμο. Άκουσα όμως ένα φοβερό στο ραδιόφωνο: Οι καταλήψεις, έλεγαν, δεν έγιναν από την πλειοψηφία και δεν αποφασίστηκαν σε συνελεύσεις. Απλά κάποιοι μπήκαν και κλειδώθηκαν μέσα με τσαμπουκά. Όμορφο έτσι; Δεν είναι πανέμορφο να χρησιμοποιούμε, τόσα χρόναι μετά, τα ίδια επιχειρήματα που είχε η χούντα για το Πολυτεχνείο; Κι εκεί δεν είχε παρθεί πλειοψηφική απόφαση από συνέλευση -έλεγαν.
Ελληνική ιθαγένεια στους μετανάστες; Τι είναι αυτά ρε; Αν πάμε έτσι -στο τέλος θα τους κάνουμε και Έλληνες. Και θα πρέπει να τους πληρώνουμε ανθρώπινα και να τους κολλάμε ένσημα. Άντε από δω ρε!
sorry όχι αρρώστια -υγεία είναι αυτά που λες. Και στη Γερμανία του Χίτλερ τα ίδια γίνονταν, για να γλιτώσουν οι Άρειοι από το μίασμα. Άκου εκεί αρρώστια!
pastaflora αυτό ακριβώς είναι που με τρομοκρατεί και με σιχτιρίζει ταυτόχρονα.
Δεν είχα ιδέα περί του θέματος μια και δεν βλέπω καθόλου ελληνική τηλεόραση εδώ και χρόνια.
Οι αντιδράσεις της Τιβι και των ελληνικών μίντια είναι τόσο θανάσιμα προβλεπέ.
Δεν χρειάζεται να δει κανείς τιβι για να ξέρει τι και πως θα ακούσει.
Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι κορίτσια και γυναίκες βιάζονται σήμερα, την ώρα που μιλάμε, κάπου σε κάποιο μέρος και δεν πρόκειται να γίνει τίποτα γι΄αυτό. Η τοπική κοινωνία θα σιωπά, η ίδια η βιασθείσα θα το καταπιεί γιατί δεν θα μπορέσει να βρει κατανόηση και συμπαράσταση πουθενά, ο βιαστής-μπάσταρδος δεν θα τιμωρηθεί και η ρόδα θα γυρίζει και θα γυρίζει.
Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς γι' αυτό; Όταν ακούσουμε από κάποιον δίπλα μας να μας τσαμπουνάει επιχειρηματολογία ευαγγελάτου και τέρενς κουίκ, να του ρίξουμε μια μπουνιά και να του σπάσουμε τα δόντια. Ίσως έτσι ταρακουνήσουμε τους γύρω μας και καταλάβουν ότι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι
Στομάχη, εκφράζεις απολύτως την τελευταία παράγραφο του ποστ μου. Αυτό λέω κι εγώ -γιατί ειναι η μοναδική ανθρώπινη αντίδραση όταν αμφισβητούνται ακόμα και τα προφανή.
τα είπατε όλα
λυπάμαι και ντρέπομαι
με εκφράζουν όλα όσα έγραψε και ο νάντα επί του θέματος
ωραίο ποστ
τα λέμε
Λεπτομέρεια: Το υπουργείο Παιδείας σκέφτεται να απαγορεύσει τα κινητά επειδή βγήκε μια μελέτη του πανεπιστημίου Αθηνών που λέει ότι κάνουν κουρκούτι τον εγκέφαλο. Όχι για να μειωθούν οι βιασμοί!
Ρε Άσωτε -πως χαθήκαμε γαμώτο τελευταία μέρα; Έτρεχα κι εγώ από το πρωί, δεν σε πήρα τηλέφωνο, δεν πήρες κι εσύ... Σου χρωστάω τραπέζι μάγκα μου -εντάξει;
civil καλή η λεπτομέρεια που παραθέτεις -γιατί δείχνει την παραπληροφόρηση που τρώμε από τα ΜΜΕ. Όπως θα διάβασες, έγραψα ακριβώς οτι άκουσα.
Τώρα, για την ιδέα του Υπουργείου να απαγορεύσει τα κινητά από τα σχολεία για λόγους υγείας -λιγάκι στουρθοκαμηλισμός μου ακούγεται. Πάντως -δεν το απαγορεύουν πρώτα στη Μαριέττα για να δώσουν το καλό παράδειγμα; Με το κουρκούτι που είπες -αυτό μου ήρθε πρώτο στο μυαλό.
Καταρχάς μοτοσικλετιστή σε έχει πάρει το μάτι μου καιρό τώρα. Σε έχω «ξεφυλλίσει» αλλά δεν έχω καταφέρει να βρω χρόνο να διαβάσω τα κείμενα σου όπως πιστεύω ότι αυτά πρέπει να διαβάζονται.
Στο θέμα μας τώρα.
Η κοινωνία που μας γυροφέρνει από τότε που γεννηθήκαμε ( αν και δε ξέρω την ηλικία σου φοβάμαι ότι λίγο συν λίγο πλην τα ίδια είναι) είναι αυτή που πρώτοι και καλύτεροι εμείς καμουφλάρουμε για να τη παρουσιάσουμε καλύτερη στα μάτια άλλων χωρίς ακόμα να έχω καταλάβει το λόγο. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω αναρωτηθεί τους λόγους που μπορούν να οδηγήσουν κάποιον σε κάτι τέτοιο. Ή μάλλον πιστεύω ότι κανείς δε μεταμορφώνεται σε τέρας , τους θεωρώ λοιπόν ψυχικά άρρωστους. Αυτό βέβαια δε μπορεί να ξορκίσει κανένα τέτοιο γεγονός αλλά η ουσία είναι μακριά από αυτό. Όλοι αυτοί οι ¨διδάσκαλοι¨ που κρίνουν και τις δύο μεριές είναι αυτοί που πρώτοι παίρνουν τη πέτρα και είναι έτοιμοι να τη ρίξουν. Τα αίτια δυστυχώς είναι πολλά και πολύ βαθιά και κανείς από ότι βλέπω δεν έχει την όρεξη να τα ψάξει. Ο αφορισμός είναι συνηθισμένος πια στη χώρα μας και η έλλειψη ΣΩΦΡΟΝΙΣΤΙΚΟΥ συστήματος τεράστια. Όπως είπες και εσύ αμερικανοποιούμαστε πολύ γρήγορα (γρηγορότερα από ότι πιστεύαμε) και τα κρούσματα έρχονται το ένα μετά το άλλο. Το τραγικότερο της υπόθεσης είναι ότι μιλάμε για εφήβους που κάνανε μία τέτοια πράξη σε ένα κλίμα αντίδρασης κατά της ίδιας της κοινωνίας. Τι ειρωνικό που είναι αυτό από μόνο του…
Edit:
… και η πρόταση για απαγόρευση των κινητών στα σχολεία είναι επιεικώς γελοία.
Κολοκύθι, το θέμα δεν είναι να τα διαβάζεις όπως πρέπει τα κείμενά μου -αλλά να αντέχεις να τα διαβάζεις. Τέλος πάντων -στο θέμα μας τώρα.
Όχι μόνο καμουφλάρουμε και ωραιοποιούμε την κοινωνία μας -αλλά κάνουμε το παν για να παραμένει τόσο σκατά, όσο ακριβώς είναι. Κάποτε πρέπει να έχω ποστάρει κάτι για την ατομική μας ενοχή -που θα πρέπει να είναι διαρκώς αυξανόμενη. Και να μας δυναστεύει -έτσι; Δεν συμφωνώ με το "ψυχικά άρρωστος" -θεωρώ πως πρόκειται για "κοινωνικά άρρωστα άτομα". Αν το δεις έτσι -τα αίτια γίνονται φανερά. Το σωφρονιστικό σύστημα στις δυτικές κοινωνίες είναι μόνο κατασταλτικό και εκδικητικό -άρα δεν έχει σχέση με σωφρονισμό. Αν οι έφηβοι έκαναν τη συγκεκριμένη πράξη για αντίδραση -τότε δεν είναι τραγικό το ζήτημα. Είναι απλά ένα χρήσιμο στοιχείο που οδηγεί στο συμπέρασμα πως αυτή η κοινωνία πρέπει να καταστραφεί από τα θεμέλια και να ξανστηθεί από την αρχή -αν θέλουμε να μιλάμε για ΕΛΠΙΔΕΣ καλυτέρευσης.
Δημοσίευση σχολίου
Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!