Συνήθως δεν τα κάνω αυτά, δεν επανέρχομαι σε προηγούμενο θέμα –μου αρέσει να πιστεύω ότι το έχω εξαντλήσει, ενώ στην πραγματικότητα, με έχει εξαντλήσει αυτό. Δηλαδή βαριέμαι να γράφω συνέχεια για τα ίδια –αλλά σήμερα θα κάνω μια εξαίρεση. Επειδή τα ίδια δεν μοιάζουν πια –κοντολογίς, έχουμε εξελίξεις σχετικά με την κοινή γονική επιμέλεια ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ. Πρόσεξέ με, θα ξεκινήσω από κανονική δημοσιογραφική ενημέρωση για να περάσω σε βαθυστόχαστη ανάλυση (γαμωσταυρίδια κατά το κοινώς λεγόμενο). Επειδή, εκτός των άλλων, στο προηγούμενο ποστ ήθελα να μιλήσω για ισότητα και για το πώς αυτή διεκδικείται, αλλά την έφαγε η μαρμάγκα την κουβέντα. Αρχίζω με ενημέρωση:
«Άρον άρον, λίγες ημέρες πριν από την κατάθεση στη Βουλή του νομοσχεδίου για την αναμόρφωση του οικογενειακού δικαίου, η κυβέρνηση αποσύρει τις τροποποιήσεις για τη γονική μέριμνα, τρομάζοντας προφανώς από τις αντιδράσεις που εκδηλώθηκαν.
Η πρωτοφανής υπαναχώρηση, ενώ το σχέδιο νόμου έχει περάσει από όλα τα στάδια επεξεργασίας, προδίδει την ανησυχία που προκάλεσαν στα κυβερνητικά κλιμάκια οι αντιδράσεις των γυναικείων οργανώσεων, αλλά και η σχετική έκθεση της Εθνικής Επιτροπής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, η οποία κρούει τον κώδωνα του κινδύνου σε περίπτωση καθιέρωσης της συνεπιμέλειας του ανηλίκου τέκνου και από τους δύο γονείς μετά τον χωρισμό του ζευγαριού.»
Το παραπάνω απόσπασμα προέρχεται από την ίδια πηγή, την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ -έχει γραφτεί και πάλι από την καλή δημοσιογράφο Σίλα («το ομορφότερο κορίτσι στην πόλη» που έλεγε κι ο μακαρίτης ο Τζιν Βίνσεντ) Αλεξίου.
Μια πρώτη παρατήρηση σχετικά με την κυβέρνηση. Ρε παλικάρια είσαστε πολύ ωραίοι! Μου θυμίζετε σερβιτόρους σε εστιατόριο με μπουφέ. Βγάζετε τους δίσκους με τα φαγητά, πετάγεται ο πελάτης και διαμαρτύρεται. «Που ‘σαι παιδί! Κοκορέτσι δεν έχει ο μπουφές!» «Μα αφού είναι μπουφές ψαρικών κύριε!» «Και τι με νοιάζει εμένα ρε; Εγώ θέλω κοκορέτσι –άντε φέρτο γιατί θα διαμαρτυρηθώ στον μετρ». Και πάει ο σερβιτόρος στην απέναντι ψησταριά και ψωνίζει κοκορέτσι! Και μετά αναρωτιέται –«τι κωλοεστιατόριο είναι αυτό; ελπίζω να χλαπακιάσει ο χλεμπόνας το κοκορέτσι και να ξεχάσει να διαμαρτυρηθεί για τα ρέστα που θα του σουφρώσω».
Λοιπόν σε αυτά τα πλαίσια άσκησης πολιτικής εγώ, ο πελάτης, ζητάω να αποσυρθεί ένας, οποιοσδήποτε νόμος που ψηφίστηκε τον τελευταίο χρόνο. Δε με νοιάζει ποιος, όλοι τής συμφοράς ήταν –ότι αποσύρετε για καλό μου θα είναι. Κι αν ντρεπόσαστε να τραβήξετε πίσω νόμο κάντε το όπως με τα τεκμήρια –περιορίστε τόσο πολύ το πεδίο εφαρμογής ώστε να μην αφορά κανέναν ο νόμος. Α, και που ‘σαι Κωστάκη –όπως έρχεσαι πιάσε και μια Σουρωτή γιατί μπακανιάσαμε. Δεν έχεις; Να πας να βρεις ρε! Καθότι είμαι ο «παραγγέλων και πλερώνων».
Ανησυχία, λέει, προκάλεσαν στην κυβέρνηση οι αντιδράσεις των γυναικείων οργανώσεων –εδώ παίζουν δυο πιθανότητες: Ή τα βγάζει από το μυαλό της όσα γράφει η καταπληκτική Σίλα, ή όντως αντέδρασαν κάποιες γυναικείες οργανώσεις και μάλιστα, τόσο σημαντικές οργανώσεις που τρόμαξαν την κυβέρνηση. Επειδή εγώ πιστεύω στην εγκυρότητα της δημοσιογραφίας θα απορρίψω την πρώτη πιθανότητα –άλλωστε η τροποποίηση της νομοθετικής διάταξης δεν μπορεί να έγινε έτσι για πλάκα, επειδή η Σίλα έγραψε ένα άρθρο! Κάποιοι (κάποιες) αντέδρασαν, αυτό μου φαίνεται πιο πιθανό. Το δέχομαι λοιπόν και προχωράω.
Κοιτάζω τώρα το συγκεκριμένο νομοσχέδιο στο σύνολό του και τι ανακαλύπτω; Ότι το νομοσχέδιο ασχολείται και με άλλα θέματα:
«-Καθιερώνεται το Σύμφωνο Ελεύθερης Συμβίωσης για ετερόφυλα ζευγάρια.
-Οι σύζυγοι θα έχουν τη δυνατότητα, εφόσον το επιθυμούν, να προσθέτουν και το επώνυμο του ή της συζύγου τους.»
Ε; Τι λες; Καλός ο καινούργιος νόμος! Καλός και τρίκαλος!
Ρωτάω λοιπόν αυτές τις γυναικείες οργανώσεις που έκαψαν πάλι τα σουτιέν τους προκειμένου να μην περάσει η διάταξη περί συνεπιμέλειας –αυτό με το επώνυμο δεν το είδατε; Μόκο για το επώνυμο χρυσές μου; Σας αρκεί η αναφορά της φράσης «εφόσον το επιθυμούν»; Εσείς αγαπητές μου δεν φωνάζετε ότι ζούμε σε μια αντροκρατούμενη κοινωνία όπου υπερισχύσει το «δίκαιο του ισχυροτέρου» και ισχυρότερος είναι μονίμως ο γνωστός φαλλοκρατικός γουρούνης; Εσείς δεν λέγατε παλιά «δεν είμαι του πατρός μου, δεν είμαι του αντρός μου, είμαι ο εαυτός μου»;
Αν η κοινωνία είναι αντροκρατούμενη, δεν υπάρχει ελεύθερη βούληση σε σημαντικό αριθμό γυναικών –σωστά; Αν οι θεσμοί ευνοούν την ανισότητα προς όφελος του άντρα, είτε μέσω κοινωνικής κατακραυγής, είτε με καμιά σφαλιάρα η γυναίκα θα αναγκάζεται να πάρει το επίθετο του συζύγου της –μιλάω σωστά;
Ο νόμος που είχε βγάλει τότε το ΠΑΣΟΚ (80κάτι αν θυμάμαι καλά) ήταν κάργα προοδευτικός ακόμα και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, είχε και άλλες διατάξεις σημαντικότατες για τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία. Τώρα ξαναμπαίνει το διπλό επώνυμο –πως σας φαίνεται αυτό; Αναχρονιστικό; Φαλλοκρατικό; Αντιδραστικό; Μπα, μαλακίες λέω! Μια χαρά σας φαίνεται για να μην αντιδράτε! Έψαξα τριγύρω, μόνο στο ιντιμίντια είδα κάποια επιστολή διαμαρτυρίας. Οι υπόλοιπες γυναικείες οργανώσεις που «ανησυχήσατε την κυβέρνηση» τι λέτε; Τίποτα δεν λέτε! Εκτός αν έθαψε τις δηλώσεις σας η Σίλα –αλλά και πάλι δεν το νομίζω. Επειδή σε ότι αφορά τη γονική επιμέλεια μπήκαν από κάτω, έστω και σαν σχολιαστές μπόλικοι πατεράδες –εσάς κυρίες μου δεν σας είδα πουθενά! Τουμπεκί! Μάλλον σας ψήνει η αιτιολόγηση στο νομοσχέδιο, ότι όλο αυτό γίνεται για να διευκολύνονται τα παντρεμένα ζευγάρια να μένουν μαζί σε ξενοδοχεία του εξωτερικού! Αλήθεια, για ποια ξενοδοχεία μιλάμε; Για ξενοδοχεία στο Ιράν;
Ρωτάω τώρα τις οργανώσεις ομοφυλοφίλων, δεν έχετε τίποτα να πείτε για την καθιέρωση του Συμφώνου Συμβίωσης ΜΟΝΟ για ετερόφυλα ζευγάρια; Κάτι διάβασα στον e-lawyer και παραπέρα μούγκα! Τι έγινε ρε παιδιά; Δεν υπάρχει πλέον ζήτημα μετά τους γάμους στην Τήλο; Λύθηκε το θέμα; Δεν βρίσκετε τη συγκεκριμένη διάταξη κατάφορα ρατσιστική; Δεν βλέπετε καμιά ανισότητα εδώ πέρα; Να υποθέσω δηλαδή ότι η όλη πρεμούρα σας ήταν να μπείτε στο Δημαρχείο νυφούλες και γαμπρούληδες; Για τα ρουχαλάκια γινόταν η φασαρία; Επειδή εγώ το υποστήριζα το αίτημά σας, αλλά νόμιζα ότι αφορούσε την αντιμετώπιση πρακτικών προβλημάτων της καθημερινότητας και αφορούσε την καταπολέμηση μιας αδικίας. Λάθος έκανα;
Κάτσε να σου πω τώρα τι σκέφτομαι εγώ για τα παραπάνω θέματα. Γιατί μέχρι σήμερα ήθελα να υπάρχει ισότητα, όχι στα λόγια, αλλά με πράξεις. Και με την πρώην γυναίκα μου, όταν πήγαμε στο δημαρχείο να δηλώσουμε επώνυμο για τα παιδιά μας, της πρότεινα να δηλώσουμε το δικό της επώνυμο –αλλά δεν το δέχτηκε, επειδή η κωλοκοινωνία μας είναι στραβή και ίσως να δημιουργούσαμε προβλήματα αποδοχής στα μελλοντικά παιδιά μας. Δίκιο είχε. Εσύ μπορεί να το παίζεις ριζοσπαστικός, αλλά δεν σου φταίνε τίποτα τα παιδιά να την πληρώνουν, άλλαξε πρώτα την κοινωνία και μετά βγάλε τον ριζοσπαστισμό σου στα παιδιά σου, έτσι νομίζω ότι πάει. Αλλά εγώ όταν έκανα δήλωση της εφορίας, στο κουτάκι που λέει «όνομα πατέρα ή συζύγου» έβαζα το όνομα της γυναίκας μου. Και με γάμησε η εφορία όταν έστειλα τον γέρο μου να πάρει μια βεβαίωση και με γάμησε η εφορία όταν ζήτησα να το αλλάξω μετά το διαζύγιο, αλλά δεν μετάνιωσα. Γιατί θεωρούσα ότι κόντραρα σε υπάρχουσες αδικίες –γι΄αυτό.
Τώρα όμως, ειλικρινά χέστηκα. Οι γυναικείες οργανώσεις μοιάζει να ενδιαφέρονται περισσότερο για το πώς θα αποκτήσει η γυναίκα περισσότερα προνόμια ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ κι επειδή εγώ αντιμετωπίζομαι σαν άντρας, είμαι απέναντι –εχθρός. Δεν το διάλεξα, αλήθεια λέω. Εσείς το διαλέξατε κυρίες μου! Αλλά δεν πρόκειται να ακολουθήσω κάποια επιθετική τακτική όπως εσείς, εγώ απλά λέω να αδιαφορήσω. Σας αρέσει η υπάρχουσα κατάσταση σχετικά με την κατοικία και την επιμέλεια των παιδιών χωρισμένων γονέων; Μπράβο σας, μαγκιά σας! Έχετε και κάτι κλώσες δικαστίνες στα έδρανα να σας σιγοντάρουν, μπορείτε να μας τσακίσετε νομικά, αλλά δεν μπορείτε, ευτυχώς, να μας σβήσετε από τη μνήμη των παιδιών μας. Μπορείτε να μας πάρετε τα φράγκα και μπορείτε να μας καταρρακώσετε δυσκολεύοντας την επικοινωνία μας με τα παιδιά μας. Αν αυτό σας φτάνει –το έχετε ήδη, ανοίξτε σαμπάνιες (και στείλτε μας τον λογαριασμό). Αλλά όταν καταδεχτείτε μια μέρα να ακούσετε τα παιδιά –μην απορήσετε γι΄αυτά που θα σας πουν, η γονεακές σχέσεις δεν δημιουργούνται με δικαστικές αποφάσεις.
Και η επαναφορά του αντρικού επιθέτου, έστω και προαιρετικά, είναι κάργα αντιδραστική πράξη που συμβάλλει στη δημιουργία προβλημάτων και στην αύξηση των ανισοτήτων μεταξύ των δύο φύλων. Αλλά χέστηκα κυρίες μου! Αφού δεν σας νοιάζει εσάς, εμένα γιατί να με κόφτει; Δεν πάει να ξαναφέρουν και τον θεσμό της προίκας που είχε καταργηθεί με τον τότε νόμο του ΠΑΣΟΚ; Τραβηχτείτε μόνες σας εγώ λέω να ασχοληθώ με τα δικά μου προβλήματα, ΕΦΟΣΟΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ ΝΑ ΧΩΡΙΣΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ.
Είχα ένα μπανεράκι υπέρ του πολιτικού γάμου μεταξύ ομοφυλοφίλων –το έβγαλα όμως, ξέρεις γιατί; Επειδή είμαι ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΓΕΝΙΚΩΣ. Δεν γουστάρω ρε παιδί μου να απαιτείται η ευλογία κάποιων τρίτων (παπάδων, δημάρχων) σχετικά με τις διαπροσωπικές μου σχέσεις. Δεν κάνω κέφι τα νταραβέρια με την εξουσία, την οποιουδήποτε είδους εξουσία, ειδικά όσον αφορά τις διαπροσωπικές μου σχέσεις. Εντάξει, θα το παραδεχτώ, κάποια κατάλοιπα με τον γάμο έχω –γι΄αυτό είναι όνειρό μου να πάω στο Λας Βέγκας με τη γυναίκα μου και να μας παντρέψει ο ίδιος ο Έλβις, αυτοπροσώπως –αλλά μέχρι εκεί! Και επειδή δε γουστάρω τον θεσμό του γάμου, δεν έχω καμιά διάθεση να υποστηρίξω καμιά κίνηση που αποσκοπεί στην ισχυροποίησή του. Να φέρω ένα άλλο παράδειγμα; Ούτε τον θεσμό της υποχρεωτικής στράτευσης γουστάρω. Αν αύριο έρχονταν οι ομοφυλόφιλοι και μιλούσαν για ανισότητα, διεκδικώντας υποχρεωτική στράτευση και γι΄αυτούς (τραβηγμένο από τα μαλλιά παράδειγμα), θα ήμουν κατά. Θέλω να καταργηθεί κάθε μορφή γάμου και κάθε μορφή στράτευσης. Τελεία και παύλα.
Ναι ρε παιδί μου, αλλά ο γάμος ρυθμίζει και άλλα ζητήματα, πρακτικά –της καθημερινότητας, ας πούμε. Ρυθμίζει και οικονομικά ζητήματα, ρυθμίζει τα κέρατά του μέσα! Δεκτό. Να ρυθμιστούν όλα αυτά και μάλιστα άμεσα. Πιο άμεσα από άμεσα, να ρυθμιστούν χτες με αναδρομική ισχύ από προχτές. Να ισχύσει το Σύμφωνο Συμβίωσης ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! Έλα όμως που οι ομοφυλόφιλοι δεν δείχνουν να κόφτονται ιδιαίτερα για το θέμα! Άρα; Εγώ είμαι παντρεμένος με πολιτικό γάμο, οι, όποιες, καινούργιες ρυθμίσεις δεν θα με αφορούν και επειδή δεν το βλέπω να χωρίζω πάλι και να ξαναμαναπαντρεύομαι, το Σύμφωνο Συμβίωσης δεν θα με επηρεάσει πουθενά. Άρα; Κι αυτό στ΄αρχίδια μου; Τι λες κι εσύ;
Γιατί εγώ λέω ότι ζούμε σε μια κοινωνία που μας πιέζει να δείχνουμε αδιαφορία σε ότι είναι μακριά από τον κώλο μας (κι ας ειν’ και στον δικό σου). Ζούμε στην κοινωνία του «στην αρχή πήραν τους μαύρους, αλλά δε φώναξα επειδή δεν ήμουν μαύρος –μετά πήραν τους ομοφυλόφιλους, αλλά δεν φώναξα επειδή δεν ήμουν ομοφυλόφιλος –μετά πήραν τους εβραίους, αλλά δεν φώναξα επειδή δεν ήμουν εβραίος –τώρα παίρνουν εμένα, αλλά δεν έχει μείνει κανένας πλέον να φωνάξει». Γουστάρεις;
Εγώ πάντως όχι.
Ω της ποιήσεως Δευτέρα Παρουσία
-
*ΕΡΩΤΑΣ ΟΠΩΣ ΘΑΝΑΤΟΣ – Μια νύχτα του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα*,
Χατζηχριστοδούλου Μαρία, εκδ. ΣΜΙΛΗ, 2024
Τον *Κήπο της μνήμης* είχα υπόψη (εκδ. Μ...
Πριν από 2 εβδομάδες
14 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:
Ούτε εγώ γουστάρω αλλά όπως έχουμε συζητήσει επανελλειμένα, μόνο όταν κάποιος βάλει το χέρι του απροκάλυπτα στην τσέπη σου αντιδράς.
Έχουμε συνηθίσει στις "μικροκλοπές" (έμμεσοι φόροι, ο γονέας που δίνει διατροφή να μην δηλώνει στην εφορία ότι έχει τέκνο, η επιμέλεια να δίνεται κατά 99,9% στη μάνα χωρίς έρευνα κ.α.) που πρέπει να σου πουν ότι σε κλέβουν για να συνειδητοποιήσεις τι σου γίνεται συν επειδή οι "μικροκλοπές" είναι πάρα πολλές φτάνεις σε ένα σημείο να αδιαφορείς για τα προβλήματα των άλλων.
Για το θέμα του επωνύμου μην απορείς. Το ισχυρό φύλο είναι άλλο εδώ και πολύ καιρό και χέστηκε για το επίθετο του.
Όσο για τις "αντιδράσεις που εκδηλώθηκαν" αφορούν δικηγόρους (που χάνουν λεφτά), διαζευγμένες μητέρες που χάνουν το προνόμιο να εκβιάζουν (άρα χάνουν λεφτά), το ίδρυμα Μαραγκοπούλου (ναι ακόμα είναι η Αλίκη) και η ΕΕΔΑ (που δεν έχει ούτε μια έρευνα) δες τι λένε εδώ
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=81000512
Εντάξει, αυτό όμως είναι αποκτήνωση. Και το κράτος καλά κάνει και μας αποκτηνώνει -δουλειά του είναι στο κάτω-κάτω. Αλλά όταν στην αποκτήνωση συμβάλλουν και οι "προοδευτικοί" φορείς, τότε κάτι πάει πολύ στραβά. Πάρα πολύ στραβά.
Ευτυχώς που δεν είχα δει το άρθρο της Ε που λινκάρεις γιατί θα γαμωσταύριζα για πάνω από 10 σελίδες! Κατ' αρχάς αυτή η Πίνη που το γράφει, ίσως να ξέρει να πίνει, αλλά σίγουρα δεν ξέρει να γράφει -άκρη δε βγάζεις εκεί μέσα.
Κατά δεύτερον ζει ακόμα η Αλίκη; 100 χρονώ τη θυμάμαι στις παραδόσεις εγκληματολογίας, πριν 20και χρόνια. Τώρα πόσο είναι δηλαδή;
Και τελικά, οι άνθρωποι είναι μάλλον για γέλια με τα επιχειρήματα που διατυπώνουν:
"Οι αλλαγές αυτές προκαλούν παρενέργειες και όπως τονίζουν:
-εξασθενούν την προτεραιότητα της μητέρας στην ανατροφή του ανηλίκου," Τι μας λες; Η προτεραιότητα δεν είναι μια ακόμα λέξη για να περιγραφεί η ανισότητα;
"-διέπονται από μια μονεταριστική φιλοσοφία μακράν του κοινωνικού κράτους και των δομών αυτού," Πιο απλά, μονεταριστική φιλοσοφία ονομάζεται η επιδίωξη χοντρής κονόμας. Αυτό δηλαδή που ισχύει με τις διατροφές μέχρι σήμερα.
"-αυξάνουν τις δαπάνες έκδοσης των διαζυγίων, καθώς η γονική μέριμνα θα περνάει πλέον από τα συμβολαιογραφικά γραφεία!" Έλα ρε! Δηλαδή, τώρα που η επιμέλεια ρυθμίζεται ΜΟΝΟ δικαστικά, αυτό είναι λιγότερο δαπανηρό από ΤΟΤΕ που η επιμέλεια θα είναι de facto και στους δύο! Και αυτό με τα συμβολαιογραφικά γραφεία είναι επιχείρημα του πούτσου, σε καμιά περίπτωση διαζυγίου δεν χρειάζεται συμβολαιογράφος εκτός αν είσαι καλόγερος και θες να ανταλλάξεις εκτάσεις με το δημόσιο.
Αποσύρανε λέει τη διάταξη οτι όποιος δεν καταβάλλει διατροφή δεν θα μπορεί να πάρει φορολογική ενημερώτητα! Ας την αφήνατε ρε μάγκες! Κι εγώ μαζί σας! Εδώ υπάρχει προσωποκράτηση και δήμευση της περιουσίας, στην ενημερότητα θα κόλλαγε το θέμα;
Λέει μεταξύ άλλων η Αδέσμευτη Κίνηση Γυναικών:
"Γράφει (η κυβέρνηση) στα παλιά της παπούτσια διεθνείς συμβάσεις προστασίας παιδιών και γυναικών." Δηλαδή ρε κοκώνες μου -το να έχει επιμέλεια ΚΑΙ ο πατέρας είναι αντίκειται στην προστασία των παιδιών; Τι είναι οι πατεράδες; Κτήνη που θέλουν να βλάψουν τα παιδιά τους; Δουρήδες σωρηδόν; Ή τίποτα περίεργοι που δραπετεύσαμε από τις σελίδες του Ντίκενς; Ρε άντε από δω -μαλακισμένες! Το είπα και ησύχασα.
Α και το άλλο δε στο πα!
Ο «Σύλλογος για την υποστήριξη της Αξιοπρέπειας της Μητρότητας» που επίσης αντιδρά, δεν υπήρχε και συστάθηκε μόλις ανακοινώθηκαν τα σχέδια για την απο κοινού επιμέλεια.
Που βασίζουν την αντίδρασή τους; Στο ότι "...οι νέες ρυθμίσεις πλήττουν σοβαρά τη γυναίκα και τη μητρότητα, διότι έρχονται σε αντίθεση τόσο με τους γενικά παραδεδεγμένους κανόνες της επιστήμης όσο και με την ίδια τη φύση...". Επίσης, "Τελικό θύμα των διατάξεων θα είναι τα παιδιά, που θα καταστούν αντικείμενο ατελείωτων δικαστικών διεκδικήσεων, στις οποίες θα κυριαρχεί κατά κανόνα ο ισχυρότερος".
Ποιος είναι ο ισχυρότερος; μα φυσικά αυτός του οποίου το όνομα πλέον αν θέλουν θα προσθέτουν στην ταυτότητά τους.
Διότι οι εν λόγω κυρίες μόνο για την από κοινού επιμέλεια φωνάζουν. Για τα υπόλοιπα, οχι. Εκεί δεν τους πειράζει και τόσο.
Από την άλλη ο "Σύλλογος για την Πατρική και Ανδρική Αξιοπρέπεια" ζητάει από το κράτος
* Να συγκροτήσει οικογενειακά δικαστήρια και να διορίσει δικαστές που θα ασχοληθούν με θέματα γονικής μέριμνας και διαζυγίων, δηλαδή να δαπανήσει χρήματα.
**Να δημιουργήσει κοινωνικές δομές μέσα στον χώρο των δικαστηρίων, που θα δρουν συμπληρωματικά και επικουρικά προς τα οικογενειακά δικαστήρια.
* Να ιδρυθεί ο θεσμός του Οικογενειακού διαμεσολαβιτή (κατά το σουηδικό μοντέλο). Στην Ε.Ε. μιλούν για εναλλασσόμενη συνεπιμέλεια και εδώ μας διέπει η ασχετοσύνη.
Μετά να μη ντρέπομαι που είμαι γυναίκα;
Εδώ δεν ντρέπονται αυτές οι αξούριστες, εσύ γιατί να ντρέπεσαι;
Γιατί να υπάρχει από πριν ο Σύλλογος για την Αξιοπρέπεια της Μητρότητας; Δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα, τώρα που εμφανίστηκε το πρόβλημα εμφανίστηκαν κι αυτές. Σαν την off shore του Βουλγαράκη ένα πράγμα -την έφτιαξε για να κάνει τη δουλειά του και την παράτησε μετά. Διεκδικήσεις α λα καρτ είναι αυτές, κουνάμε το χεράκι για να μη μας πάρουν το τυράκι και μετά συνεχίζουμε το ντερλίκωμα με την ησυχία μας.
Για τα επιχειρήματά τους, άστα να πάνε. Ούτε οι Φλίντστοουνς δεν τα λέγανε αυτά!
Για το επώνυμο, άστο καλύτερα. Η Αλίκη μας, που λες, ήταν Γιωτοπούλου-Μαραγκοπούλου ενώ ίσχυε ο νόμος του ΠΑΣΟΚ, γιατί να την πειράξει το θέμα τώρα;
Ο Σύλλογος για την Πατρική Αξιοπρέπεια είναι όλοι διεφθαρμένα γουρούνια, παιδεραστές και ανώμαλοι που δεν πληρώνουν τη διατροφή -τι νόμισες; Κακούργοι είναι, αφού είναι άντρες!
Όταν αρκεί το φύλο για να δωθούν στερεοτυπικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα στον άνθρωπο, τότε μιλάμε για κατάφωρη παραβίαση των ανθρώπινων δικαιωμάτων -έτσι έχω μάθει.
Ντρέπομαι γιατί με τις μαλακίες αυτές, κάθε άντρας έχει το δικαίωμα να με αποκαλεί διπρόσωπη, εκμεταλλεύτρια, άξια μόνο για παιδιά και σπίτι, γιατί κάπως έτσι μπαίνουν οι ταμπέλες.
Τελικά δεν έχω καταλάβει. Οι γυναίκες τι θέλουμε; Να μεγαλώνουμε παιδιά, να κάνουμε καριέρα, να σκοτώσουμε όλους τους άντρες;
Καλά μην ειρωνεύεσαι για τον ΣΥΓΑΠΑ. Έτσι ακριβώς όπως το γράφεις το βρήκα δημοσιευμένο σε σελίδα/blog. Μόνο που εκεί, αυτή που το έγραφε το εννοούσε!
Αυτό πάλι με τη διπλή ονομασία δε το είδα σκεφτεί καθόλου. Είναι κάργα ανέκδοτο έτσι; Αλίκη Γιωτοπούλου-Μαραγκοπούλου. Μια γυναίκα που αγωνίζεται ενάντια του διπλού ονόματος όταν στην εποχή που έχει καταργηθεί το διπλό όνομα, αυτή εξακολουθεί να το έχει διπλό. Αϊντε,ααααϊντε..
Καλά μην το κάνεις θέμα! Κι εγώ δηλαδή θα έπρεπε να ντρέπομαι για τον Λιακόπουλο, τον Άδωνη, τον Καραμανλή, τον Δουρή και τον Παπαχρόνη; Ή για τον υπουργό δικαιοσύνης που (λέγεται οτι) είναι άντρας;
Αν το φεμινιστικό κίνημα έχει εκφυλιστεί σε σύλλογο αγάμητων μεγαλοκορασίδων δεν φταις εσύ ούτε καμιά γυναίκα, φταίει το κίνημα. Ας ψάξουν να βρουν γιατί κατάντησαν έτσι και μετά τα ξαναλέμε.
ego pali den katalabaino to exis: den uparxei i diarkis (kai sosti) gkrinia oti xafnika brisketai i gunaika me ta paidia kai oli tis i zoi einai ta paidia kai meta thimatai pos uparxei zoi otan auta megalonoun(kai pathenei kai mia mini katathlipsi)?
diladi AUTO den einai to klassiko problima?
an upothesoume oti o nomos epikironotan tote auto den tha itan ena bima oste oi euthines den tha moirazotan(oikonomikes alla kai kirios se xrono kai energia)?
i kati mou diafeugei i i pragmatikotita xeperna ta oria tis logikis mou.
Savon, έχεις δίκιο για το πρόβλημα που δημιουργείται όταν (κυρίως) η γυναίκα κρεμάει όλη της τη ζωή πάνω στα παιδιά της. Λοιπόν, ξέρεις κάτι; Για μένα αυτό είναι πολύ κακό, ολέθριο, για τα ίδια τα παιδιά. Επειδή η γυναίκα είναι υπεύθυνη των αποφάσεών της, κι εγώ, ας πούμε, αν κρεμάσω όλη μου τη ζωή στον Ολυμπιακό θα αυτοκτονήσω όταν αρχίσει η ομάδα να σέρνεται στο γήπεδο -αλλά αυτό δεν παύει να είναι επιλογή μου. Τα παιδιά όμως τι φταίνε; Επειδή, όταν αφιερώνεις τη ζωή σου σε κάποιον, μπορεί να μην το παραδέχεσαι αλλά ΠΑΝΤΑ ζητάς ανταλλάγματα. Εκεί λοιπόν είναι κατά τη γνώμη μου το θέμα.
Ο νόμος, ΚΑΙ στην περίπτωση που αναφέρεις, θα έκανε τον άντρα συμμέτοχο στην ανατροφή του παιδιού. Θα μου πεις, χρειάζεται νόμος γι΄αυτό; Η καθημερινή πρακτική έχει δείξει οτι χρειάζεται. Θα μου πεις, δεν είναι αυτονόητα όλα αυτά; Οτι όταν 2 άνθρωποι κάνουν ένα παιδί είναι συνυπεύθυνοι για την ανατροφή του; Η καθημερινή πρακτική έχει δείξει οτι ΔΕΝ είναι.
Πάντως, αν διαβάσεις λίγο τις απόψεις των "γυναικείων οργανώσεων" σχετικά με τον νόμο αυτό θα καταλάβεις δυο πράγματα:
1. Οτι η πραγματικότητα δεν έχει καμιά σχέση με την κοινή λογική.
2. Οτι οι "κυρίες" νομίζουν οτι ζουν σε εμπόλεμη ζώνη και ετοιμάζονται να καταλάβουν τα αντρικά κάστρα.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
Υπάρχουν σύλλογοι για την προστασία της μητρικής και της πατρικής αξιοπρέπειας? Γαμάτο.
Τώρα θ'αναγκαστώ να γίνω σκληρός μαζί σου. Ξέρεις γιατί τα παίρνεις? Δεν ξέρεις. Θα σου πω εγώ. Όχι γιατί υπάρχει αδικία, όχι γιατί αυτοί που αδικούνται δεν εξεγείρονται, ούτε καν γιατί φοβάσαι μην έρθει η σειρά σου. Τα παίρνεις γιατί αυτές οι μαλακίες σου γαμάν τη βαθιά ριζωμένη πεποίθηση ότι νομοτελειακώς οι αδικημένοι θα παίρνουν τάρματα, ή τουλάχιστον θ'αφήνουν την κοινωνικώς ευαισθητοποιημένη ιντελλιγκέντσια να τους οδηγεί στανώτερα.
Ρε μότορα, οι θεοί βοηθούν αυτούς που βοηθούν τους εαυτούς τους. Ψάχνε τώρα εσύ για αλληλλεγύες στη μεγάλη οικογένεια των ποικιλοτρόπως αδικημένων. 2 στους 3 μεγάλους καβγάδες της ζωής μου ήταν επειδή άντρας έσκασε φούσκο σε γυναίκα, πήγα να τους χωρίσω και ποιός μου τά έχωσε που ανακατεύτηκα? Η γυναίκα μου τα έχωσε.
Ον ε λάιτερ νόουτ, και μένα ήθελα να με παντρέψει σωσίας του έλβις στο βέγκας, αλλά αντέδρασε η γυναίκα - τουλάχιστον το όλο θέμα ήτο επαρκώς σουρρεάλ, σε τρίτη χώρα, με τον τύπο να μην μπορεί να προφέρει το όνομά μου.
Εγώ αδερφέ μου θα το κάνω πάντως, η γυναίκα μου είναι μέσα -θα πάμε μια μέρα στο Βέγκας να μας παντρέψει ο Έλβις (επειδή ο άνθρωπος για μια φιλοδοξία ζει, χεχε).
Κατά τα άλλα, θα διαφωνήσω. Μπορεί, νομοτελειακώς οι αδικημένοι να πάρουν τ' άρματα, αλλά:
1. Η ώρα εκείνη δεν έχει φτάσει (μη σου πω οτι συνεχώς απομακρύνεται)
2. Όταν πάρουν τ΄άρματα δεν είναι καθόλου σίγουρο αν θα ακολουθήσουν κάποιον φουσκωμένο διάνο ηγέτη ή αν θα κρεμάσουν δικαίους και αδίκους στις κεντρικές πλατείες.
Μην ξεχνάς οτι είμαι κοινωνιολόγος (μαζί με αριστερός).
Έχεις όμως κάποιο δίκιο. Από παλιά τρελλαινόμουν βλέποντας αυτή τη βρωμερή φόρμουλα που μετατρέπει την εξέγερση κόντρα στις αδικίες σε συνδικαλιστική διεκδίκηση. Γι΄αυτό είμαι και κατά των οικολογικών κινημάτων, και κατά οποιοδήποτε κινήματος ρίχνει άσφαιρες βολές.
Κοντολογίς, ας γαμιέται ο καθένας όπως γουστάρει, ας ανακαλύπτουν εχθρούς στα "αντίθετα" φύλα, φυλές -ότι σκατά γουστάρουν. Εγώ θα βλέπω στις φάτσες τους μαλάκες που τους κορόιδεψαν με χάντρες και μπιχλιμπίδια κι έτσι πάει.
http://www.teamhoyt.com/index.html
ξέρω, ξέρω... η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα...
Πού τέτοια εδώ αγαπητέ μου!
και αν υπήρχαν θα το μαθαίναμε; ενώ τι βρακάκι φοράει η Σούλα Κουκούλα, ε;
Είναι κι αυτό μια κρίσιμη πληροφορία όσο να πεις!
Δημοσίευση σχολίου
Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!