Άκου
«Αρχίζεις να διακρίνεις τι είδους κόσμο δημιουργούμε; Είναι το ακριβώς αντίθετο κάθε ηλίθιας ηδονιστικής Ουτοπίας που οραματίστηκαν οι παλιοί αναμορφωτές της κοινωνίας. Ένας κόσμος φόβου, προδοσίας και αγωνίας, ένας κόσμος ανθρώπων που ποδοπατάνε και ποδοπατιούνται, ένας κόσμος που θα γίνεται όχι λιγότερο αλλά περισσότερο αμείλικτος όσο εξελίσσεται. Πρόοδος στον κόσμο μας θα σημαίνει προοδευτική αύξηση του πόνου».
Κοίτα
Άκου
«Φυσικά δεν υπήρχε κανένας τρόπος να διαπιστώσεις αν σε παρακολουθούσαν κάποια συγκεκριμένη στιγμή. Ούτε καν να μαντέψεις δεν μπορούσες σχετικά με το πόσο συχνά ή με ποιο σύστημα η Αστυνομία Σκέψης ενεργοποιούσε τη συσκευή παρακολούθησης ενός συγκεκριμένου ατόμου. Υποθετικά όλοι παρακολουθούνταν συνέχεια. Επειδή στην πραγματικότητα θα μπορούσαν να ενεργοποιήσουν τη συσκευή παρακολούθησης όποτε ήθελαν. Κι εσύ έπρεπε να ζεις –και όντως ζούσες, επειδή η συγκεκριμένη συνήθεια γινόταν ένστικτο –με την πεποίθηση οτι κάθε ήχος που έκανες ακουγόταν και, εκτός από τις στιγμές που ήσουν στο απόλυτο σκοτάδι, κάθε κίνησή σου καταγραφόταν».
Κοίτα
Άκου
«Από εκεί που καθόταν ο Γουίνστον μπορούσε άνετα να διαβάσει τα τρία συνθήματα του Κόμματος, έτσι όπως ήταν χαραγμένα με λευκά γράμματα στην είσοδο του κτιρίου: Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΗΝΗ, Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΑΒΙΑ, Η ΑΓΝΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ».
Κοίτα
Άκου
«Ποτέ ξανά δεν θα είσαι ικανός να νιώσεις ανθρώπινα αισθήματα. Κάθε τι θα πεθάνει μέσα σου. Ποτέ ξανά δεν θα είσαι ικανός να αγαπήσεις, να νιώσεις φιλία, ή τη χαρά της ζωής, να γελάσεις, να νιώσεις περιέργεια, κουράγιο ή πληρότητα. Θα είσαι κενός εσωτερικά. Θα σε αδειάσουμε εντελώς και μετά θα σε γεμίσουμε με εμάς».
Κοίτα
Άκου
«Το Κόμμα αναζητά τη εξουσία, αποκλειστικά για χάρη της εξουσίας. Δεν μας νοιάζει το καλό των άλλων –ενδιαφερόμαστε αποκλειστικά για τη εξουσία. Ούτε πλούτη, ούτε πολυτέλειες, ούτε μια μακρά ευτυχισμένη ζωή –μόνο εξουσία, καθαρή εξουσία. Τι σημαίνει ‘καθαρή εξουσία’ θα το καταλάβεις σύντομα. Εμείς διαφέρουμε από κάθε ολιγαρχία τους παρελθόντος αναφορικά με το τι γνωρίζουμε και με το πως ενεργούμε. Όλοι οι άλλοι, ακόμα και όσοι μας έμοιαζαν, ήταν δειλοί και υποκριτές. Οι Γερμανοί Ναζί και οι Ρώσοι Κομμουνιστές ήταν πολύ κοντά μας, μεθοδολογικά, αλλά δεν είχαν ποτέ το κουράγιο να αναγνωρίσουν τα κίνητρά τους. Υποκρίνονταν, ίσως να το πίστευαν κιόλας, οτι χρησιμοποιούσαν τη εξουσία αναγκαστικά και για περιορισμένο χρονικό διάστημα, κι ότι στην επόμενη γωνία υπήρχε ένας παράδεισος όπου όλοι οι άνθρωποι θα ήταν ελεύθεροι και ίσοι. Εμείς δεν είμαστε σαν αυτούς. Γνωρίζουμε οτι κανένας δεν οικειοποιείται την εξουσία με σκοπό να την παραδώσει. Η εξουσία δεν είναι το μέσο, είναι ο σκοπός. Κανένας δεν εγκαθιστά μια δικτατορία για να υπερασπιστεί μια επανάσταση, όποιος κάνει μια επανάσταση το κάνει για να εγκαταστήσει μια δικτατορία. Ο σκοπός των διώξεων είναι οι διώξεις. Ο σκοπός των βασανιστηρίων είναι τα βασανιστήρια. Ο σκοπός της εξουσίας είναι η εξουσία».
Κοίτα
Άκου
«Δεν μας ικανοποιεί η παθητική υπακοή, ούτε καν η απόλυτη υποταγή. Όταν τελικά θα παραδοθείς σε εμάς, αυτό θα πρέπει να γίνει με τη δική σου ελεύθερη βούληση. Δεν καταστρέφουμε τους αντιρρησίες επειδή μας αντιστέκονται –όσο κάποιος μας αντιστέκονται δεν τον καταστρέφουμε. Τον μεταπείθουμε, ελέγχουμε τη σκέψη του, τον μετασχηματίζουμε. Καίμε κάθε κακό και κάθε ψευδαίσθηση που υπάρχει μέσα του, τον φέρνουμε στη δική μας πλευρά, όχι μόνο εμφανισιακά αλλά γενικότερα –σωματικά και ψυχικά. Τον κάνουμε έναν από μας πριν τον σκοτώσουμε. Είναι ανυπόφορη για μας η ύπαρξη έστω και μιας λανθασμένης σκέψης, οπουδήποτε στον κόσμο, όσο μυστική και αδύναμη αν είναι αυτή. Ακόμα και τη στιγμή του θανάτου δεν μπορούμε να επιτρέψουμε την παραμικρή απόκλιση... κάνουμε το μυαλό να δουλεύει σωστά πριν το ανατινάξουμε».
Κοίτα
Άκου
«Ο ιδανικός κόσμος για το Κόμμα θα πρέπει να είναι τεράστιος, τρομερός και γυαλιστερός –ένας κόσμος από ατσάλι και μπετόν, από τερατώδεις μηχανές και τρομακτικά όπλα –ένα έθνος πολεμιστών και φανατικών που προελαύνουν σε πλήρη ενότητα, που σκέφτονται όλοι το ίδιο και φωνάζουν τα ίδια συνθήματα, δουλεύουν, παλεύουν, θριαμβεύουν, καταδιώκουν – 300 εκατομμύρια άνθρωποι, όλοι τους με το ίδιο πρόσωπο».
Κοίτα
«Θα εξαφανίσουμε τον οργασμό. Οι νευρολόγοι μας δουλεύουν πάνω σε αυτό, τώρα. Δεν θα υπάρχει άλλη πίστη πέρα από την πίστη στο Κόμμα. Δεν θα υπάρχει άλλη αγάπη πέρα από την αγάπη στον Μεγάλο Αδερφό. Δεν θα υπάρχει γέλιο πέρα από το γέλιο του θριάμβου πάνω από τον ηττημένο εχθρό. Δεν θα υπάρχει τέχνη, λογοτεχνία ή επιστήμη. Όταν θα είμαστε παντοδύναμοι δεν θα έχουμε ανάγκη καμιά επιστήμη. Δεν θα υπάρχει διάκριση ανάμεσα στο όμορφο και το αποκρουστικό. Δεν θα υπάρχει περιέργεια ούτε διασκέδαση στην καθημερινή ζωή. Κάθε είδους ηδονή θα καταστραφεί. Αλλά πάντα –μην το ξεχνάς αυτό Γουίνστον –θα υπάρχει η μέθη της εξουσίας που συνεχώς θα αυξάνεται και συνεχώς θα αναβαθμίζεται. Πάντα, κάθε λεπτό, θα υπάρχει η έξαψη της νίκης, η αίσθηση της ικανοποίησης που συνεπάγεται το ανελέητο ποδοπάτημα του νικημένου εχθρού. Αν θέλεις μια εικόνα του μέλλοντος, φαντάσου μια μπότα να συνθλίβει ένα ανθρώπινο πρόσωπο –για πάντα».
Άκου
«Κοίταξε προς το τεράστιο πρόσωπο. 40 χρόνια του είχαν χρειαστεί για να μάθει τι είδους χαμόγελο κρυβόταν πίσω από το σκοτεινό μουστάκι. Ω σκληρή και άχρηστη παρανόηση! Ω ξεροκέφαλη, εγωιστική άρνηση του στοργικού μητρικού στήθους! Δυο δάκρυα, σα σταγόνες τζιν, έτρεξαν στις δυο πλευρές του προσώπου του, δίπλα στη μύτη του. Αλλά ήταν εντάξει, όλα ήταν εντάξει, η πάλη είχε τελειώσει τώρα. Είχε καταφέρει επιτέλους να θριαμβεύσει απέναντι στον ίδιο του τον εαυτό. Αγαπούσε τον Μεγάλο Αδερφό».
Υ.Γ.: Φυσικά, τα αποσπάσματα είναι παρμένα από το 1984 του Τζορτζ Όργουελ.
Egidio Gherlizza- Τζέφυ και Τσέρυ
-
Ο Egidio Gherlizza είναι ένας καλλιτέχνης για τον οποίο μιλούν ελάχιστα,
ωστόσο ο πιο τυχερός χαρακτήρας του, ο αλήτης Σεραφίνο, κατάφερε να γίνει
μια μ...
Πριν από 5 μήνες
12 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:
Εχω να παρακολουθησω τηλεοραση απο τοτε που επαιζε το baywatch πρωτη προβολη στην ελληνικη τηλεοραση, οποτε δεν πιανω τα σχετικα "κοιτα" που ειναι βγαλμενα απο την απομιμηση της πραγματικοτητας.
Διαβαζα το σχετικο ποστ του παιδιου της πλατειας για την τηλεοπτικη αφασια και σκεφτομουν πως καποιες φορες αυτος που βρισκεται σε αφασια αναμεσα στους ανθρωπους της πραγματικης πραγματικοτητας, ειναι εκεινος που δεν παρακολουθει καθολου τηλεοραση. Εκει διαπιστωνω κατι αστειο : οταν δεν βλεπεις τιβι κινδυνευεις να νιωσεις εκτος πραγματικοτητας. Τουλαχιστο συνεβει σε εμενα και επειδη φοβηθηκα μηπως φοβηθω την τρελα μου, αρχισα σποραδικα να κοιταζω τι παιζει και τι λεγεται στα της τιβι. Το συμπερασμα ηταν πως ακομα οταν περνανε πανω απο 10 λεπτα με τιβι στο χωρο αρχιζω να τσατιζομαι. Την εκοψα παλι, μαχαιρι.
Μετα ξερεις τι παρατηρησα; Πως τους ανθρωπους τους σπανε πιο νωρις, αν οι προηγουμενοι ειχαν χρονο να αλητευσουν πιτσιρικαδες, τωρα το σχολειο εχει γινει κατι παραπανω απο πληρης απασχολησης -οπως και οι δουλειες των ενηλικων. Τα παιδια ξεχνανε να παιζουν, και ετσι δυσκολα θα χασουν το δρομο ψαχνωντας μια καποια μπαλα που εφυγε εξω απο τα συνορα του "οριοθετημενου" παιχνιδιου που γινεται (οταν και αν) 18:00 με 20:00.
Η μόνη πιθανότητα να σωθούμε είναι να χαθούμε πρώτα -σωστα;
Όσο για τους ηδη εκπαιδευμενους στο να αποφευγουν το παιχνιδι, δε θελω να το σκεφτομαι καν.
Τελος παντων, ο winston και το "σπασιμο" του στο τελος μετραει πολυ -ανατριχιαστικο σημειο.
το τελευταίο 'άκου' είναι και το φινάλε του βιβλίου ε. μεγάλη τιμή του έκανες του λαζόπουλου.
http://orwelldiaries.wordpress.com/
αν υποψιαστώ... πως ο Λαζόπουλος είναι ο Μεγάλος Αδελφός... θα πεθάνω!!!
Cloud, εγώ παρακολουθώ τηλεόραση (δεν εννοώ τις ταινίες και τα ποδόσφαιρα -μιλάω για ειδήσεις και λοιπές εκπομπές προπαγάνδας) επειδή έχω ανάγκη να βλέπω τι γίνεται και που μας πάνε αυτοί εκεί πέρα.
Δεν χάνεις τίποτα βέβαια αν αποκοπείς από την πραγματικότητα (την εικονική που γίνεται πραγματική με τον καιρό), έτσι κι αλλιώς αυτή η πραγματικότητα θα σε βρει όταν έρθει η ώρα σου.
Τα παιδιά τα ρομποτοποιούν με πολύ πιο εξελιγμένες μεθόδους απ΄ότι παλιότερα αλλά, νομίζω, οτι έχουν κι αυτά βρει τις τρύπες για να ξεφεύγουν. Γενικότερα έχω την άποψη οτι όσο και να σε εγκλωβίσουν πάντα κάτι θα αφήσουν μισάνοιχτο.
Ναι σωστά, έτσι ακριβώς -τα έχει πει όλα εκείνος.
Το κλείσιμο του 1984 εμένα με έχει σημαδέψει 25 χρόνια τώρα.
Σαμσών και Λύκε, ο Μεγάλος Αδερφός είναι το μουστάκι -ο Λαζόπουλος είναι απλά μια μούρη που επέλεξε η εξουσία για να κυκλοφορεί το μουστάκι. Θα μπορούσα να βάλω τον Τριανταφυλλόπουλο, ή τον Κανάκη ή οποιονδήποτε από αυτούς που ρολάρουν σαν αποδέκτες του "πέστα Μεγάλε, ξέσκισέ τους όλους, πάρε εκδίκηση για πάρτη μας".
ρε κλειστην την ρημαδα. μονο σου τα λες αλλα μονο εσυ δεν τα ακους. ασε τις παπαριες με την κοινωνιολογια που σπουδασες και κλειστην. σιγα μην εχει σχεση με την κοινωνια το ΧΑΖΟΚΟΥΤΙ. μεγαλη κουβεντα λεγαν οι παλιοι.
θελετε να κανουμε μια "εκδηλωση" να τις σπασουμε. το'χα πει οταν αρχισα να σχολιαζω στην παρεα σας, το ξαναλεω και μετα απο 3(;) χρονια. γουσταρετε;
να δωσουμε ραντεβου να τις σπασουμε, να καλεσουμε κι εναν ανακυκλωτη-τις γνωστες εταιριες- να τις βρει μαζεμενες να τις μαζεψει.
δεν θα σε εννοχλει κανενας μουστακιας μετα...
Αδερφέ, σε κάθε κοινωνία υπάρχει μια κυρίαρχη άποψη και πολλές περιφερειακές. Η κυρίαρχη είναι και η δημοφιλέστερη λόγω του οτι είναι κυρίαρχη. Ε, αυτή την άποψη εγώ θέλω να την ακούω -τι δηλαδή; Αν δεν την μάθω θα εξαφανιστεί;
Σιγά μη σπάσω την τηλεόρασή μου, 10 με 20 λεπτά τη μέρα κάνω ένα πέρασμα από ειδήσεις και άλλα τέτοια, τις υπόλοιπες ώρες βλέπω ταινίες. Άμα τη σπάσω που θα δω τον Δράκουλα του 1931 με τον Μπέλα Λουγκόζι; Στα Βίλατζ;
Ελα τωρα με το μουστακι, υπερβολες. Και ο Νιτσε μουστακιας ηταν -μια χαρα μουστακιας μαλιστα.
Σε ποια πραγματικοτητα το μουστακι συνδεεται με τον Μεγαλο Αδερφο;
λες:
Δεν χάνεις τίποτα βέβαια αν αποκοπείς από την πραγματικότητα (την εικονική που γίνεται πραγματική με τον καιρό), έτσι κι αλλιώς αυτή η πραγματικότητα θα σε βρει όταν έρθει η ώρα σου.
λες και γινεται να αποκοπω απο αυτη την πραγματικοτητα που περιγραφεις με το να κλεισω την τηλεοραση. Απλως κερδιζω λιγο χρονο να γεμισω το κεφαλι μου με αλλα πραγματα τα οποια τουλαχιστον δεν θα μπουνε κατα λαθος εκει μεσα.
Αντι για ενα περασμα δεκα λεπτων αρκει να πω δυο κουβεντες παραπανω μετα το "καλημερα/καλησπερα" με το γειτονα το πρωι. Και εχει και περισσοτερη πλακα. Η' με τη σπιτονοικοκυρα που εχει την τιβι μονιμα τεζαρισμενη στον ηχο ακομα και οταν κοιμαται γιατι ακουσε στις ειδησεις οτι αυξανεται η εγκληματικοτητα -να προειδοποιει τους κλεφτες πως ειναι μεσα.
Υγ, αν τελικα μαζευτειτε να σπασετε τηλεορασεις, φερνω μια παλια οθονη υπολογιστη που εχω ετσι για να μπερδευουμε τους περαστικους -χεχε.
Εγώ πάλι, επειδή έμεινα πολλά χρόνια στα πλοία, απογαλακτίστηκα από την τηλεόραση. Έχω δεκατρία χρόνια να την "παρακολουθήσω". Ταινίες βλέπω στο laptop, νέα διαβάζω στις εφημερίδες και στο internet, τρόποι εναλλακτικής ενημέρωσης υπάρχουν και θα είχα μείνει μακριά τους αν έμενα καρφωμένος στην τηλεόραση, και από 'κει και πέρα, έχω βιβλία, βιβλία, βιβλία, αρκετά για να φτιάξω σπιτάκι και να μπώ μέσα.
Τηλεόραση έχω στην Ελλάδα. Βλέπω ταινίες ξαπλωμένος, ή τα ντοκυμανταίρ γιά το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο και την φώκια της Ανταρκτικής. Αλλά μέχρι εκεί. Να την σπάσω, δεν θα το έκανα, γιατί θέλω να βλέπω τον Μπέλα Λουγκόσι και τον Βίνσεντ Πράϊς με παρέα, Σάββατο βράδυ, με πατατάκια στο μπώλ. Αλλά και να κάτσω να παρακολουθήσω panels, debates, ειδήσεις και gallup δεν υπάρχει περίπτωση. Ποδόσφαιρο πάλι, δεν ψήνομαι, οπότε ούτε εκεί έχω κολλήματα.
Εδώ πέρα που είμαι, δεν έχω τηλεόραση. Το έχω πεί στους μαλάκες τους πωλητές των εταιριών που προσπαθούν να μου πουλήσουν digital broadband και πέρνουν καθημερινά τηλέφωνο. Μάλλον πέρνει ένας-ένας, να μιλήσουν με το περίεργο ζώο που δεν έχει τηλεόραση, γιά να το λένε στα παιδιά τους.
Πέραν του αστείου πάντως, ζείς άνετα χωρίς τηλεόραση και χωρίς την "ενημέρωση" της, και δεν πονάει καθόλου. Και ανακαλύπτεις ξανά την συζήτηση, το διάβασμα, τον κινηματογράφο, και το μαγείρεμα άμα λάχει. Και δεν νιώθω στο ελάχιστο μαλάκας που δεν ξέρω τον καθένα (πιό) μαλάκα που πουλάν τα κανάλια.
Ο Μεγάλος Αδελφός τώρα... με μουστάκι ή χωρίς, με τηλεόραση ή χωρίς, τα πάντα βλέπει και τα πάντα ορίζει. Και επειδή ο Orwell πρόλαβε και τον περιέγραψε και μας πονήρεψε, φτιάξανε έναν άλλο, πιό πονηρό, πιό δυνατό και (τους αφήσαμε και) μας τον φυτέψανε στο κεφάλι. Ξέρει τι διαβάζω από τις αγορές με την πιστωτική, γιατί στο βιβλιοπωλείο δεν βρίσκεις τα βιβλία που θές και αναγκαστικά θα τα πάρεις online. Ξέρει σε πιά sites μπαίνω, από το IP μου. Ξέρει πως είμαι πειρατής, γιατί βλέπει πως έχω σκίσει το rapidshare. Ξέρει πως ντύνομαι, τι τρώω και που πήγα, πάλι από την πιστωτική, άρα ξέρει τα γούστα μου και ξέρει πως να με κατευθύνει όποτε το θελήσει. Και έχει μάθει και τους άλλους να με παρακολουθούν, γιατί όποτε βγάζω λεφτά να πληρώσω με κοιτάν καλά-καλά, (ποιός είναι αυτός που κουβαλά τόσο μετρητό).
Με λίγα λόγια, οι κάμερες, οι χαφιέδες, τα αστυνομικά όργανα, χρησιμοποιούνται σε χώρες που ο Μεγαλοαδερφισμός βρίσκεται σε νεαντερτάλιο επίπεδο, όπως η Ελλαδάρα. Εδώ πέρα δεν τον βλέπεις, δεν τον ακούς, δεν τον ξεχωρίζεις, αλλά ξέρει μέχρι και πότε αλλάζεις σώβρακο. Ας είναι καλά τα computer που μαζεύουν πληροφορίες και έχουν την υπολογιστική δύναμη γιά να τις συνδιάσουν. Και δεν πείθομαι πως ο Cray της NASA κάνει μόνο υπολογισμούς γιά τις κινήσεις των άστρων και δεν κάνει time-sharing γιά το FBI.
Υ.Γ. Άφησε ο Κανάκης μουστάκι;
Χαχα, μέσα cloud έχω κι εγώ μια παλιά οθόνη υπολογιστή, έλεγα να τη δώσω στο Ούφου αλλά δεν τη σπάω να κάνω και το κομμάτι μου;
Το μουστάκι συνδέεται με τον Μεγάλο Αδερφό, επειδή με το μουστάκι ο Όργουελ υποννοεί τον Στάλιν.
Στα δικά μας εδώ πέρα, το μουστάκι συμβολίζει την αθάνατη ελληνική λεβεντιά -αυτή που ασπάζονται οι ιδεολόγοι του κώλου, οι κρυφοπατριώτες λάτρεις της παράδοσης.
Κατά τα άλλα συμφωνώ με αυτά που λες.
Λύκε, μια χαρά ζεις χωρίς τηλεόραση, μη σου πω οτι ζεις καλύτερα απ΄ότι αν είχες. Το θέμα είναι οτι δεν αντιλαμβάνεσαι τα σκηνικά του παιχνιδιού. Όχι οτι είναι απαραίτητο, αλλά εμένα μου αρέσει.
Περί Μεγάλου Αδερφού -κοίτα. Ο Μεγάλος Αδερφός μάλλον δεν υπάρχει σαν οντότητα ούτε στο 1984 -είναι απλά μια εικόνα που πρέπει να λατρεύουμε. Γι΄αυτό μπορεί το Κόμμα να είναι όλα όσα λες αλλά ο Μεγάλος Αδερφός έχει πάντα πρόσωπο. Που αλλάζει μεν αλλά παραμένει πρόσωπο.
Ναι, και μουστάκι και μούσι έχει ο Κανάκης -αλλά κάπως πηθικοσπανός και δεν μου ταίριαζε για εικόνα.
εντάξει, όλο και κάτι αντιλαμβάνομαι - είπαμε, εφημερίδες και internet. Απλά εσύ είσαι κοινωνιολόγος και θα σκάσεις άμα δεν παρακολουθήσεις, αναλύσεις, καταγράψεις. Καθένας με τα βίτσια του... κι εγώ διαβάζω λογοτεχνία τρόμου.
Περί ΜΑ, προφανώς και υπήρχε σαν ιδέα παρά σαν φυσικό ον, και το μουστάκι υπονοούσε τον Πατερούλη. Και συμφωνούμε γιά την αξία της Εικόνας και την χρήση της. Ωστόσο ξέρεις πως δεν υπάρχει καλύτερη αστυνόμευση από αυτή την οποία επιβάλλουμε εμείς στον εαυτό μας - αυτό εννοώ με τον ΜΑ που φυτέψανε στο κεφάλι μας.
Το Ουφου δεν το ειχα ξανακουσει. Αλλα μετρησε η αναφορα, θα το εχω υποψιν μου απο Οκτωβριο...
Παντως, η οθονη που λεω δεν παιζει -μονο ετσι μπορω να τη δω οριακα λιγο πιο πανω σε χρησιμοτητα απο την τιβι :ρ
Καλο βραδυ.
Ναι Λύκε κάπως έτσι, πες το διαστροφή αλλά θέλω να βλέπω τις φάτσες τους όταν λένε τις παπαριές τους, θέλω να τις ακούω και όχι να τις διαβάζω. Γι΄αυτό σου είπα για τα σκηνικά της υπόθεσης, επειδή την υπόθεση όλοι μας αναγκαστικά την μαθαίνουμε.
Cloud ακόμα κι αν δεν παίζει δώστη στο Ούφου -κάνουν κάτι έργα τέχνης με κομμάτια από υπολογιστές που γαμάνε κυριολεκτικά. Τα πουλάνε μετά και τα λεφτά μένουν για υποστήριξη. Ωραίοι τύποι -έτυχε να γνωρίσω έναν, εντελώς φεύγα άτομο.
Δημοσίευση σχολίου
Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!