Πήρα τις προάλλες την Athens Voice, για την ακρίβεια σήκωσα 2-3 αντίτυπά της επειδή είχε τα γράμματα του Νίκου Νικολαϊδη προς τον Ραπτόπουλο. Ήθελα να τα διαβάσω και ήξερα οτι κάμποσοι θα μου την πέσουν για αντίτυπο, πήρα 2-3 λοιπόν για να έχω.
Εντάξει, όσοι διάβασαν το ξέρουν, τα γράμματα ήταν συγκλονιστικά. Χιούμορ πολύ μαύρο και υποχθόνιο, πας να γελάσεις κι ανακαλύπτεις οτι την ίδια στιγμή σού γδέρνεται το πετσί –κανονικός Νικολαϊδης.
Το κακό είναι βέβαια οτι μαζί με τα γράμματα έκατσα και διάβασα κι άλλα άρθρα από την Athens Voice. Κακό είπα; Το παίρνω πίσω. Επειδή μπορεί στην αρχή να εκνευρίστηκα με όσα διάβασα αλλά στη συνέχεια ανακάλυψα οτι ακόμα και οι πιο περιεκτικές κοινωνιολογικές μελέτες ωχριούν μπροστά στη γλαφυρότητα των περιπτώσεων. Κάποιες τέτοιες περιπτώσεις αντιγράφω στη συνέχεια:
1η περίπτωση: Ο κλαψιάρης αλλήθωρος απατεώνας
Τα αποσπάσματα που ακολουθούν, ανήκουν στο άρθρο του Ευτύχη Παλληκάρη (κάποιο όνομα!) με τίτλο «Ιστορίες για...χέλια». Διάβασε να δεις:
«Σε μια περιοχή της χώρας που διψάει για ανάπτυξη, ένας επιστήμονας με θητεία σε ανώτατη σχολή και με μεράκι για τον τόπο του αποφάσισε πριν από τρία χρόνια να ανοίξει μια πρωτοποριακή επιχείρηση εκτροφής χελιών, έδεσμα που έχει μεγάλη ζήτηση στην Ευρώπη, ιδιαίτερα στους βόρειους εταίρους μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η επιχείρηση ξεκίνησε δυναμικά, αλλά λογάριασε χωρίς το... γραφειοκράτη της περιοχής. Η Ε.Ε. ζητά για την εξαγωγή χελιών ένα είδος κρατικής πιστοποίησης. Εύκολο; Κάθε άλλο! Επί δυόμισι χρόνια ο επιχειρηματίας ζητούσε από τους αρμόδιους να εγκρίνουν τη διαδικασία πιστοποίησης, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Αδιέξοδο.
Σε αυτήν ακριβώς τη φάση απελπισίας, Ρώσοι επιχειρηματίες τον πλησιάζουν και του προτείνουν να παραλαμβάνουν αυτοί μέρος της παραγωγής χελιών, καθώς έχουν τη δυνατότητα πιστοποίησης προς χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης! Ο παραγωγός, βιώνοντας το αδιέξοδο, ενδίδει και πλέον τα χέλια φτάνουν στο πιάτο του Γερμανού ή Σκανδιναβού καταναλωτή μέσω... Ρωσίας.
Αυτή όμως η διαδικασία λύνει μόνο μέρος του προβλήματος. Κάπου εκεί εμφανίζονται και οι... Κινέζοι εκτροφείς χελιών, που του προτείνουν να προωθεί μέσω της «ρώσικης αρκούδας» στην Ευρώπη και τη δική τους παραγωγή.
Έτσι, ο φέρελπις καινοτόμος παραγωγός βρέθηκε, αντί να επιβραβευτεί για την επιχείρησή του και να ενθαρρυνθεί για αύξηση της παραγωγής του, να καταλήξει ένας απλός έμπορος χελιών, εξυπηρετώντας τους Κινέζους και «θυσιάζοντας» την επιχείρησή του στις «διευκολύνσεις» των Ρώσων εμπόρων. Εννοείται ότι τα κέρδη του δεν έχουν καμία σύγκριση με αυτά που προσδοκούσε από την επιχείρησή του. Ο ίδιος καλοτυχίζει τη μοίρα του, καθώς στην αρχική φάση του εγχειρήματός του δεν παραιτήθηκε από τη θέση του στο ανώτερο εκπαιδευτικό ίδρυμα. Το Δημόσιο εξακολουθεί να του «κόβει» μισθό λίγο παραπάνω από 1.500 ευρώ το μήνα, σε ένα ίδρυμα που συντηρεί σε μισθοδοσία περίπου 70 καθηγητές, αν και τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των σπουδαστών που το επιλέγουν μέσω των εξετάσεων είναι... μονοψήφιος!
«Ήθελα να γίνω επιχειρηματίας και τελικά κατάντησα μεταπράτης και δημόσιος υπάλληλος» είναι η πικρή εξομολόγηση του ανθρώπου, που ακόμα περιμένει να εγκριθεί από την κρατική μηχανή η διαδικασία πιστοποίησης για την εξαγωγή χελιών. Και απ’ ό,τι καταλάβαμε, θα περιμένει πολύ...»
Ρεζουμέ: Ο «φέρελπις καινοτόμος παραγωγός» αναγκάστηκε (σύμφωνα με τον γράφοντα παληκάρη) να κινηθεί στα όρια του νόμου (έτσι λέγεται ευγενικά η παρανομία) κάνοντας κολεγιά με Ρώσους και πασάροντας ελληνικά χέλια (απιστοποίητα –ας μην ξεχνάμε!) για να πουληθούν σαν ρωσικά. Στη συνέχεια, κι αφού τον είχε πάρει η κατρακύλα της εθνικής ταπείνωσης άρχισε να σπρώχνει ΚΑΙ κινέζικα χέλια στον Ρώσο! Βεβαίως γνωρίζω πώς «είναι γλυκό το κρασί της αμαρτίας/ ποιος είναι αυτός που δεν λαχτάρησε να πιει», αλλά ρε παιδί μου πολύ μούτρο ο φέρελπις!
Και σα να μην έφταναν αυτές του οι παρανομίες, ο φέρελπις «καλοτυχίζει τη μοίρα του» που δεν παραιτήθηκε από την πανεπιστημιακή του θέση και εισπράττει μια αργομισθία σε πανεπιστήμιο που λειτουργεί αποκλειστικά για να κονομάνε φερέλπιδες ενώ εκείνος καλλιεργεί και εμπορεύεται χέλια!
Ηθικό δίδαγμα: Ποιος είναι χειρότερος του αμοραλιστή απατεώνα; Μα ο κλαψιάρης απατεώνας, αυτός που αμάρτησε για το παιδί του, κλέβει για την κακομοίρα τη μανούλα του και προπάντων κατηγορεί μονίμως τους άλλους αλληθωρίζοντας όταν το θέμα αφορά την πάρτη του. «Ήθελα να γίνω επιχειρηματίας και τελικά κατάντησα μεταπράτης και δημόσιος υπάλληλος», δακρύζει ο φέρελπις! Άτιμη κενωνία, τα καλύτερα παιδιά τα ρίγνεις στο βούρκο! (Ελπίζω πάντως να μη διάβασε κάνας ευσυνείδητος εισαγγελέας το κείμενο γιατί τότε τον έκαψε το φίλο του ο παληκάρης -θα έχει κι ο φέρελπις λόγο να κλαίει πίσω από το κάγκελο...)
2η περίπτωση: Η μαντάμ Σουσού
Το απόσπασμα που ακολουθεί έχει παρθεί από τη στήλη της Σώτης Τριανταφύλλου με τίτλο «Απορίες»:
«Γιατί, αντί να φυλακίζονται τόσοι άνθρωποι που παραβιάζουν τους νόμους, δεν διοχετεύονται σε κάποιο είδος κοινωνικής εργασίας; Θα μπορούσαν, λέω με το μυαλό μου, να καθαρίζουν κήπους και αρχαιολογικούς χώρους· να εργάζονται στα δημόσια έργα, να μαζεύουν ελιές, φρούτα...»
Ρεζουμέ: Αναρωτιέται η Σώτη, γιατί όταν καταδικάζεται κάποιος για αδίκημα (;) κακούργημα (;) να μην «διοχετεύεται» σε κοινωνική εργασία. Πρόσεξε το ρήμα, «διοχετεύεται» -λες κι ο άνθρωπος είναι βοθρολύματα, να τον διοχετεύσουμε κατά χαβούζα μεριά, να τον κομποστοποιήσουμε τέλος πάντων! Τι κοινωνικές εργασίες προτείνει η Σώτη; Ξεχέρσωμα κήπων, ξεχέρσωμα αρχαιολογικών χώρων (να προτείνω εδώ να απασχολούνται κατά προτεραιότητα οι αρχαιοκάπηλοι λόγω προϋπηρεσίας), δημόσια έργα και χωράφια! Θα υποθέσω, αυθαίρετα, ότι ανάλογα με την ποινή θα πηγαίνει και η καταναγκαστική εργασία (όπως Αμερική –έτσι;) άρα λοιπόν οι αδικηματίες θα ξεχορταριάζουν κήπους και θα σουφρώνουν κτερίσματα και οι κακουργηματίες θα σκάβουν δρόμους σαν τους σκλάβους του Φαραώ. Εκείνες τις ρημάδες τις ελιές και τα φρούτα ποιος θα τα μαζεύει; Ρωτάω επειδή δε ζούμε στον υπαρκτό, όπου τα χωράφια είναι κρατικά, εδώ τα χωράφια ανήκουν σε ιδιώτες. Οι οποίοι –τι; Θα νοικιάζουν προσωπικό από τις φυλακές και τα δικαστήρια για να τους μαζέψει τη σοδιά;
Ηθικό δίδαγμα: «Μεγαλειοτάτη οι άνθρωποι είναι εξαγριωμένοι, πεινάνε, δεν έχουν ψωμί να φάνε!» «Δεν έχουν ψωμί; Και γιατί δεν τρώνε παντεσπάνι;» Οι σύγχρονοι ιστορικοί αμφισβητούν οτι η Μαρία Αντουανέτα ήτανε τόσο ούφο ώστε να ξεστομίσει τη συγκεκριμένη φράση, οι ιστορικοί του μέλλοντος όμως δεν θα έχουν τέτοιου είδους αμφιβολίες σχετικά με την Σώτη Τριανταφύλλου. Η επιστήμη λοιπόν καταλήγει σε όλο και περισσότερες βεβαιότητες με το πέρασμα των χρόνων.
3η περίπτωση: Οι κλώσες της ρούγας
Τα παρακάτω σχόλια εμφανίστηκαν κάτω από το κείμενο με τίτλο «Μια ανοιχτή επιστολή της Αφροδίτης Αλ Σαλέχ», στην οποία η Αφροδίτη εξηγεί γιατί αρνήθηκε τη θέση της παρουσιάστριας εκπομπής της ΕΡΤ. Ας μεταφέρω και το απόσπασμα από το κείμενό της στο οποίο αναφέρεται στην ημίγυμνη φωτογράφισή της προ 10ετίας: «Εδώ και έντεκα ολόκληρους μήνες υφίσταμαι μια συστηματική και επίμονη επίθεση από ορισμένα ηλεκτρονικά και έντυπα ΜΜΕ και blogs για ένα και μόνο (φαινομενικό) λόγο: γιατί προ δέκα ετών και οπωσδήποτε στο πλαίσιο των επαγγελματικών μου κινήσεων ως ηθοποιός έκανα μια φωτογράφηση, αντίστοιχη με φωτογραφήσεις που κάνουν και άλλες γυναίκες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, και όχι μόνο από το χώρο του θεάματος.» Και περνάω σε δυο απόψεις –η πρώτη ανήκει σε άντρα, η δεύτερη σε γυναίκα, το κοινό τους σημείο είναι οτι πρόκειται περί κανονικού εμετού:
«Δεν καταλαβαίνω κυρίες και κύριοι τις αντιδράσεις σας. Υπάρχει ένα κομμάτι της κοινωνίας που διατηρεί κάποια σοβαρότητα και κάποιες αξίες. Η κυρία που συζητάμε οτι φωτογραφήθηκε γυμνή εφόσον το έκανε θα έπρεπε όταν έβγαζε τα ρούχα της μπροστά στον φωτογραφικό φακό να ξέρει ότι δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα. Οι φωτογραφίες είναι πορνό με σαφή σεξουάλικά υπονοούμενα με όπλα και όλα τα μέλη του σώματός της εκτεθειμένα στον φωτογραφικό φακό. Προσωπικά ούτε ερωτικά δεν μπορεί να με εξιτάρει το θέαμα γιατί μου φάνηκε πολύ φτηνιάρικο όταν το είδα. Αν το μετάνιωσε ας το πει. Αλλά άτομο το οποίο θα κοσμούσε όταν βγήκαν οι φωτογραφίες τοίχους βουλκανιζατέρ και βενζινάδικων στα οποία εργαζόμενοι φτιάχνονταν όταν την έβλεπαν δεν ταιριάζει με το προφίλ ενός υπουργείου. Ηρεμία!»
Ρεζουμέ 1: Αν βγάλεις ημίγυμνες φωτογραφίες (γυμνές ονομάζονται αυτές στις οποίες φαίνονται και τα γεννητικά όργανα) χάνεις ΔΙΑ ΒΙΟΥ το δικαίωμά σου να αντιμετωπίζεσαι με σοβαρότητα –τέλος! Πας στο περίπτερο, ζητάς ας πούμε μια εφημερίδα και ξεκαρδίζεται ο περιπτεράς καθότι είσαι φαιδρό άτομο. Συμφωνώ και επαυξάνω! Και μάλιστα εφόσον ο Καραμανλής, ο Παπανδρέου κι ο Σαμαράς έχουν φωτογραφηθεί σε παραλίες ημίγυμνοι προτείνω να επεκτείνουμε την άρση σοβαρότητας και σε αυτούς! Τι σχέση έχει που δεν χαριεντίστηκαν με τον φακό; Εγώ αν είχα τις πατσές του Κωστάκη για παράδειγμα θα απαγόρευα να κυκλοφορήσει φωτογραφία μου πέραν του στενά στενού οικογενειακού περιβάλλοντος –όταν το επιτρέπω είμαι πολύ πιο «φτηνιάρης» από το περιοδικό που φιλοξενούσε τις φωτογραφίες της Αλ Σάλεχ.
Αμ το άλλο; Άμα σε έχουν, λέει, σε βουλκανιζατέρ κολλημένο και φτιάγνονται τα μαστόρια δεν μπορείς να μπεις σε υπουργείο! Ξεπερνάω την κοινή αντίληψη οτι τα υπουργεία είναι μπουρδέλα –υποθέτω οτι πλέον όλοι τα σεβόμαστε. Και ρωτάω, όταν τα μαστόρια ξεροχύνουν κάτω από τη φωτογραφία του Φασούλα με τη λεζάντα «τους διακόρευσε!» όταν λιβανίζουν τη φωτό του Ανατολάκη που έχει καβαλήσει κάποιον βάζελο με τη λεζάντα «έτσι αγαπάει ο Πειραιάς!» σκέφτηκε κανένας να αποκλείσει, γι' αυτόν και μόνο τον λόγο, τους συγκεκριμένους βουλευτές από την προοπτική υπουργοποίησης;
Ηθικό δίδαγμα 1: «Της κοντής ψωλής οι τρίχες της φταίνε».
«Χανουμε το νοημα νομιζω... Ο βασικοτερος λόγος που ηταν ανεπίτρεπτο να πάρει εκπομπή η κυρία Αλ Σάλεχ είναι γιατί αυτή τη στιγμή απολύονται συμβασιούχοι στην ΕΡΤ και προσλαμβάονυν μία αμφιβόλου ηθικής κοπέλα για να κάνει μία αμιγώς δημοσιογραφική δουλειά. Που πηγε ο περιορισμός των δημόσιων δαπανών; Δεν μπορούσε αυτή την εκπομπη να την παρουσιάσει ένας από τους χιλιάδες μόνιμους υπαλλήΛους της ΕΡΤ; Έπρεπε τα "δικά μας παιδιά" (βλέπε Αλ Σάλεχ) να βολευτούν και πάλι; Το ντροπή δεν πρέπει να το λέτε στην κυρία Αλ Σάλεχ, αλλά σε αυτούς που από την μία ακούμε το θρήνο τους για το δημόσιο που καταρρέει -και φτάνουν να μας κόψουν μισθούς συντάξεις και επιδόματα- και από την άλλη δίνουν σε μία άσχετη εντελώς με τον χώρο της δημοσιογραφίας να παρουσιάσει δημοσιογραφική εκπομπή. Καθόλου εμπιστοσύνη δεν έχουν στο προσωπικό της ΕΡΤ; Μόνο η κυρία των γνωστών φωτογραφιών μπορούσε να κάνει αυτή τη δουλειά; Τη στιγμή που τόσοι συμβασιούχοι πετάχτηκαν στο δρόμο και είναι άνεργοι; Οι πολλοί συμβασιούχοι διέλυσαν τα οικονομικά της ΕΡΤ ή ουρανοκατέβατα δικά μας παιδιά όπως η καλλίγραμμη ΄(σύμφωνα τουλάχιστον με τις φωτογραφίες) Αφροδίτη Αλ Σάλεχ; Ποτέ δεν θα εστιάσουμε στα σοβαρά σε αυτή την χώρα; Όταν πετιούνται άνθρωποι στο δρόμο δεν παίρνεις την επόμενη μέρα άλλους αν είσαι ένας σοβαρός κρατικός φορέας»
Ρεζουμέ 2: Η ημίγυμνη φωτογράφιση συνεπάγεται αμφιβολία για την ηθική της γυναίκας! Να θυμίσω οτι στο Playboy έχει φωτογραφηθεί ημίγυμνη η Δήμητρα Γαλάνη ας πούμε. Επίσης στην τελευταία σελίδα της Lifo υπήρχε μέχρι πρότινος μια στήλη που ονομαζόταν: «οι Αθηναίοι γδύνονται για καλό σκοπό». Όσες λοιπόν γυναίκες γδύθηκαν σε αυτή τη στήλη είναι το λιγότερο πουτάνες! Μετά την ιστορική αυτή διαπίστωση η συντάκτρια του σχολίου προχωράει σε πολιτικοοικονομική ανάλυση όπου διερωτάται πώς είναι δυνατό να απολύονται συμβασιούχοι και να προσλαμβάνεται η Αλ Σάλεχ! Δηλαδή με απλά λόγια, πώς είναι δυνατό να διώχνεις υπαλλήλους γραφείου όταν ΛΗΞΕΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥΣ (όταν τελειώσει η δουλειά που έχουν να κάνουν) ή ΟΤΑΝ ΛΗΞΕΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ (όταν τελειώσει ο χρόνος της σύμβασης) για να μη δημιουργήσεις ΕΞΤΡΑ «μόνιμους» δημόσιους υπάλληλους ανανεώνοντας τις συμβάσεις τους! Διερωτάται σε δεύτερο επίπεδο η σχολιάστρια πώς είναι δυνατό να διώχνεις μια γραμματέα ή έναν φωτιστή ας πούμε για να προσλάβεις μια παρουσιάστρια! Αγανακτεί η γράφουσα για το «δικό μας παιδί» Αφροδίτη Αλ Σάλεχ το οποίο πάει να φάει τη θέση των «δικών παιδιών» της προηγούμενης κυβέρνησης! Και διερωτάται πώς «μια άσχετη εντελώς με τον χώρο της δημοσιογραφίας...» -μισό λεπτό! Εννοεί την Αλ Σάλεχ η οποία, εντάξει, δεν κάνει και πρωινό ρεπορτάζ στον Αυτιά (δεν είναι τόσο πολύ καταρτισμένη!!!) αλλά έχει σπουδάσει το αντικείμενο της εκπομπής –έτσι; Έτσι! Αυτό την πείραξε και όχι η Φλέσσα που παίρνει συνεντεύξεις από μοριακούς βιολόγους ή η Παναγιωταρέα γενικώς! Τέλος πάντων, «όταν πετιούνται άνθρωποι στον δρόμο δεν παίρνεις την επόμενη μέρα άλλους», καταλήγει. Υποθέτω οτι αν τύχει να φύγει με τη λήξη της σύμβασής του το πλεονάζον διοικητικό προσωπικό σε κάποιο νοσοκομείο δεν θα πρέπει το νοσοκομείο αυτό να πάρει γιατρούς σύμφωνα με την συγκεκριμένη κυρία!
Ηθικό δίδαγμα 2: «Τα αυτιά πολλοί εμίσησαν, τον Αυτιά ουδείς».
Δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο. Άσε τους κοινωνικούς επιστήμονες να βουρλίζονται με ανομικά φαινόμενα, συντηρητικοποίηση του κοινωνικού μορφώματος, διαβίωση σε συνθήκες εικονικής πραγματικότητας, ψευδοσυνείδηση και άλλα κακόηχα. Ένα τευχάκι φυλλάδας να πάρεις στα χέρια σου, μερικοί μαλακοπίτουρες και βγήκε το συμπέρασμα.
Κάτι έχει σαπίσει εδώ πέρα κι αντί να διαμαρτυρόμαστε απλώς προσπαθούμε να συνηθίσουμε τη μυρωδιά.
Egidio Gherlizza- Τζέφυ και Τσέρυ
-
Ο Egidio Gherlizza είναι ένας καλλιτέχνης για τον οποίο μιλούν ελάχιστα,
ωστόσο ο πιο τυχερός χαρακτήρας του, ο αλήτης Σεραφίνο, κατάφερε να γίνει
μια μ...
Πριν από 5 μήνες
57 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:
"Κάτι έχει σαπίσει εδώ πέρα κι αντί να διαμαρτυρόμαστε απλώς προσπαθούμε να συνηθίσουμε τη μυρωδιά."
Δεν φταίμε εμείς, εμείς είμαστε λαός ανάδελφος (χεχε). Από την Δανιμαρκία μας ήρθε η μπόχα! Αλήθεια δεν λέγαμε πως θα γίνουμε Δανία σε κάποια φάση; Ορίστε!
Σχετικά με την ουσία πάντως, πλέον προσπαθώ να μην διαβάζω κάτι που ξέρω πως θα με εκνευρίσει, δεν αξίζει τον κόπο. Από την άλλη διασκέδασα την ανάρτηση, οπότε εσύ συνέχισε να το κάνεις :Ρ
Μόλις ανέφερες τους Ρώσους στην αρχή χτύπησε φλασιά γιατί είχα πάει σε ιχθυοτροφείο χελιών με φίλους βιολόγους πριν από κάποια χρόνια. ΄Ητανε εκείνο που είχε κληρονομήσει τους οξύρυγχους (εμείς γι αυτούς είχαμε πάει) του δήμου Ιωαννίνων οπότε σαν είδα Ρωσία σκέφτηκα "κάνε χάζι" αλλά επρόκειτο για χέλια τελικά οπότε δεν μπορώ να κάνω την ταυτοποίηση με ακρίβεια.
Άστα ψόφια, 2-3 περιοδικά... όλη την ντάνα σήκωσες μαζί με τη λαμαρινοκατασκευή που τα είχε μέσα. Και έψαχνα μετά να βρω, που είμαι φανατικός ακροατής, και δεν έβρισκα πουθενά.
Εγώ πάντως συμφωνώ με τη Σώτη. Η τεχνογνωσία υπάρχει από παλιά http://bit.ly/dlHJmR. Εισαγώμενη βέβαια αλλά ποια τεχνογνωσία δεν είναι εισαγώμενη στην Ελλάδα?
Γιατί να μην την εκμεταλευτούμε και να φτιάξουμε σιδερόδρομους σ' όλη την Ελλάδα, με τζάπα εργατικά χέρια, να φάνε και λίγο ψωμάκι οι εργολάβοι, που δεν βγαίνουν ρε αδερφέ οι άνθρωποι μ' όλα αυτά τα ικα-σύκα-μήκα, τους φόρους που πληρώνουν.
Άσε που με τους σιδερόδρομους, θα την φέρουμε και στους φορτηγατζήδες, που κάθε τρεις και λίγο μας κόβουν τις μπενζίνες και δεν έχω να βάλω στο καγιέ.
http://social.jrank.org/pages/1348/Prisons-Prison-Industries-Excellent-Idea-or-Exploitation.html
Για ρίξε μια ματιά εδώ. Η ιδέα της Τριανταφύλλου δεν είναι και τόσο πρωτότυπη.
Όσο για τα άλλα δύο, τι να πω... Στην Ελλάδα ζεις, τι άλλο περίμενες δηλαδή;
Πάντως προσυπογράφω εκατό τα εκατό τα σχόλιά σου. Ειδικά η επιστολή της κυρίας που ψυχοπόνεσε τους δύστυχους απολυμένους της ΕΡΤ είναι μνημείο (τίνος πράγματος ας μην προσδιορίσω καλύτερα!)
να σου πω, τώρα που ξεράσαμε κι εμείς, αυτά τα γράμματα που θα τα βρούμε; γιατί στο ηλεκτρονικό πέιπερ δεν βλέπω να υπάρχουν
latecomer, Δανεία είπαμε οτι θα γινόμασταν, όχι Δανία. Αυτό που κοπιάρεις από το ποστ μου αυτό κάνεις αμέσως από κάτω ρε άτομο! Ωραίος. Μπορεί και να ήταν ορνιθόρυγχοι -ο Παληκάρης ξέρει, εγώ απλώς αντέγραψα.
Β.Β. εντάξει -πήρα παραπάνω από 2-3 (καμιά πενηνταριά) για να μπορώ να βολέψω ένα φίλο καλή ώρα! Να τους φκιάσουμε μανούλα μου τους σιδερόδρομοι αλλά θα βγει πάλι μετά ο ΝουΔους που τα πάει καλά με τον Αιγαίο (τουτουρουτουτού) και θα μας τους βάνει στον κώλο. Τι φταίμε;
Βερναρδίνη, είπα εγώ οτι η ιδέα της Σώτης είναι πρωτότυπη; Όπως Αμερική -αυτό είπα! Ψάξτο λίγο και με τους κατάδικους που καθαρίζουν τον κόλπο του Μεξικού.
Στην Ελλάδα ζω -ΟΚ. Τι θα πει αυτό; Οτι θα μου κάνουν κλύσμα κάθε πρωί τη σκατομυαλίαση τους; Και να'ταν μόνο αυτοί! Είχες διαβάσει το άρθρο στο Θέμα για τη Ντόρα; Εκεί να δεις και να πάρεις φαλτσέτα και να μπεις φυλακή για τη Ντόρα γαμώ το στανιό μου μέσα!
Τρελέ, τα γράμματα του Νικολαϊδη; Εμ γιατί μάζευα σαν τρελός Άθενς από τα σταντ καλό μου παιδί;
διοχετεύεται ἔγραψε ἡ Σώτη; χαχαχα!
Χε χε χε
Κάποιος ξεκουράστηκε στις διακοπές και έχει έρθει φορτσάτος
Εγραψες πάλι!
Παρα την γκρίνια, προσυπογραφω - έκανες καλές διακοπές. Εγω περιμένω ακόμα τον Νοέμβρη..
Boy, ζούμε τη μεταπουριτανική εποχή -κακα τα ψεμματα.
Βαγγέλη μου ναι να σε χαρώ! Έτσι ακριβώς έγραψε η αθεόφοβη, το έχω και λινκ! Άντε και επειδή σκέφτηκα οτι μπορεί να περάσεις, στα παραδείγματα των ημίγυμνων έβαλα μόνο τη Γαλάνη κι όχι τον Καρατζαφέρη από την εποχή του μπόντι μπίλντινγκ, χαχαχαχα.
Βλάχο, ναι και όχι. Ξεκουράστηκα μεν, γαμιέμαι εδώ που ήρθα δε.
Χρίστο, βασικά αντέγραψα -χαχαχαχα. Διακοπές τον Νοέμβρη; Φίλε αυτό για μένα θα σήμαινε οτι ζω στον Παράδεισο!
Ροδιά, μετα-πουριτανική; Χμμ, μάλλον ζούμε την κακή απομίμηση του αμερικάνικου πρότυπου ως συνήθως. Και όπως έλεγε ο μέγας Ζορζ Πιλαλί: "Πώς είναι δυνατόν να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική χωρίς η Αμερική να είναι 20 χρόνια μπροστά μας;"
Τα μήλα και τις ελιές θα τα μαζεύουν οι λαθρομετανάστες (που έχουν προϋπηρεσία), θα ανταμείβονται με χέλια που δεν εξάγονται και το σχετικό ρεπορτάζ θα κάνει η Αλ Σαλέχ για την κρατική τηλεόραση.
Μα είναι όλα τόοοοσο απλά!
Και οι καταδικασμένοι και οι καταδικασμένοι; Αυτούς τους ξέχασες κουμπάρα -τι θα κάνουν αυτοί; Που θα "διοχετεύονται" πού λέει κι η Σώτη;
Η Αλ Σάλεχ τους τσούζει επειδή σκαλίζει συνέχεια τα θέματα με την μεταχείριση των μεταναστών αλλά τι περιμένεις; Εδώ πάει να φέρει το Πασόκ νέο νομοσχέδιο για το Σύμφωνο Συμβίωσης και φωνάζουν οι λεσβίες επειδή βγάζει το προς ψηφιση νομοσχέδιο σε δημόσια διαβούλευση!
Είμαστε για πολλή Βελουτέλα ως χώρα!
Έχω περαιωθεί βρε φίλε με την πολλή αλλαγή και δεν μπορώ να το παρακολουθήσω πια...
Το να περαιωθείς νομίζω είναι καλύτερο από το να διεκπεραιωθείς! Τουτέστιν, ευτυχώς που δεν πάθαμε και τίποτα, να λέμε. Ακόμα.
Aχ, γκαγκούργα γκενωνία, μπως μπονώ βαθιά ναούμε.
Eπίσης επ' ευκαιρία, επισημαίνω την τεράστια αδικία να υπάρχουν ένα κάρο τραγούδια για τα μάτια και KANENA για τα AYTIA.
Ή έστω τον Aυτιά.
Φταίει οτι το "μάτια" ριμάρει με το "άτια" ενώ το "αυτιά" ριμάρει με το "παπιά". Δηλαδή από τη μια έχουμε τον στίχο: "με τέτοια μάτια/ θα σουζάρανε και άτια" ενώ από την άλλη έχουμε το "με τέτοι' αυτιά/ τούμπαραν πέντε παπιά".
Η διαφορά του έντεχνου με το χέβι μέταλ νομίζω.
«Είμαστε για πολλή Βελουτέλα ως χώρα!»
εχμ.. για πολλή βουβουζέλα είμαστε! Να ταιριαξει και με τα.. αυτιά! LoL
Βουβουζέλες μας παίρνουν τ' αφτιά
σαν να σκουζουν χιλιαδες γατια...
- Μα γιατι δεν ακουει κανεις;
- Σας ακουω εγω δεσποινις!
ε;
Ορίστε Πολς -το ποίημα της Ροδιάς απαντάει στην απορία σχετικά με το γιατί αποφεύγεται η χρήση της λέξεως αυτιά(ς).
Υ.Γ.: Όχι άλλη βουβουζέλα γιατρέ μου -το χειρότερο μουντιάλ της ζωής μου είδα -όχι άλλη βουβουζέλα! "Σταματήστε το κάρβουνο!" που φώναζε κι ο εκλιπών.
Κάτσε ρε μότορα, πήρες φόρα παρτίδα και τάβγαλες όλα αθώα...
Ένσταση, ως προς την Αλ Σάλεχ.
Από που κι ως που, μια φωτογραφία με πατσές του μπούλη, είναι το ίδιο και το αυτό με γυμνή φωτογράφιση σε αντρικά περιοδικά προς μαλάκυνση των μαστορόπουλων?
Ο καθένας μας κάνει τις επιλογές του, έχοντας γνώση, πως καμμιά φορά, θα τον ακολουθούν στην υπόλοιπη ζωή του.
Τιμητικά, ή απαξιωτικά.
Χιλιάδες κοριτσόπουλα, το ίδιο όμορφα και σέξυ με την εν λόγω, δεν την είδανε τα βγάζουμε στη φόρα, δήθεν καλλιτεχνική φωτογράφιση κι ό,τι αρπάξουμε σε ρευστό, ή σε φήμη ωραίας γκόμενας.
Από πότε η διαδρομή μιας ηθοποιάς (δεν τόγραψα λάθος), περνάει μέσα απο το πλέϋ-μπόϋ, ή άλλα συναφή?
Κι απο πότε, σαν δούμε πως δεν μας έκατσε η γυμνη φωτογράφιση, αποφασίζουμε πως μας αποσχολούν τα κοινά και να σώσουμε τη χώρα, ή να καταγγείλουμε καταστάσεις παίρνοντας εκπομπές?
Μ αυτή τη λογική, μια χαρά υπουργίνες έκανε ο Μπερλουσκόνι, με τις πίπες που του παίρνανε.
Είναι άδικο και ύβρις, σε χιλιάδες αξιόλογες άλλες, όμορφες ή μή, που κράτησαν μια κάποια αξιοπρέπεια, είτε παλεύοντας στην καθημερινότητα των ασήμαντων, είτε στην όπως-όπως επιβίωση και με σπουδές και μυαλό πολλές φορές, πολλές απ αυτές.
Εκτος κι αν πιάσαμε τόσο πάτο, που θεωρούμε μαλάκα όποιον δεν δηλώνει όψιμος γκαίη (κι έχω φίλους καθ όλα αξιόλογους, πίστεψέ με), ή όποια δεν εκμεταλεύεται την κορμάρα της με πρόφαση δήθεν καλλιτεχνική φωτογράφιση, μα στόχο και των μεν και των δε, την "επιτυχία", στην τιβί, ή την αργομισθία σε καμμιά γενική γραμματεία.
Λέω γω τώρα...
mbiker
Μοτοαγόρι, πήρες και σήμερα Άθενς Βόις να δεις τι ωραία που κλείνει ο κύκλος της επικαιρότητας? (αναφέρομαι βέβαια στον λιβανωτό της μαντάμ Σώτης προς την συντρόφισα Αφρα...)
Mbiker νομίζω οτι κάπου μπερδεύεις τα πράγματα. Γι΄αυτό θα σου κάνω μερικές ερωτήσεις, για να δω αν κατάλαβα καλά:
1. Θεωρείς την ημίγυμνη φωτογράφιση σε περιοδικό σαν κατακριτέα πράξη; Νομίζεις οτι οι ηθοποιοί θα πρέπει να φωτογραφίζονται με κελεμπίες επειδή αν φανεί το στρήθος ή τα μάσκουλά τους χάνουν τη σοβαρότητά τους;
2. Ημίγυμνη η Αλ Σάλεχ ΠΡΟ 10ΕΤΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ, ημίγυμνος κι ο μπούλης όντας πρωθυπουργός. Το κοινό σημείο είναι η συγκατάθεση και των 2 στη φωτογράφιση. Στην πρώτη περίπτωση πέσανε οι κλώσες να τη φάνε στη δεύτερη γελάσαμε διακριτικά. Μήπως τον παίρνουμε και γέρνουμε λιγάκι;
3. Την ξέρεις την Αλ Σάλεχ; Έχεις παρακολουθήσει την καριέρα της; Επειδή κάνεις μια εκτίμηση γι΄αυτή λες και είσαι βαθής γνώστης! Είσαι βαθύς γνώστης ή μαλάκας όταν εκτιμάς πώς επειδή δεν τα κονόμησε στην τηλεόραση το γύρισε στο σώζην τον συνάνθρωπο; Χωρίς παρεξήγηση -έτσι;
4. Ο Μπερλουσκόνι κάνει υπουργίνες λόγω πίπας, ο Καραμανλής λόγω συγγένειας και ο Γιωργάκης λόγω κομματικού μηχανισμού. Το λένε καπιταλισμό -θυμάσαι;
5. Από πότε μια ηθοποιός ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να φωτογραφηθεί για το Πλέιμποϋ;
6. Η πορεία της Αλ Σάλεχ στο Υπουργείο και η πρόταση για εκπομπή στην τηλεόραση ήταν αποτέλεσμα της γυμνής φωτογράφισης ΠΡΟ 10ΕΤΙΑΣ ή των αγώνων της εδώ και 5-6 χρόνια για τους μετανάστες και των σπουδών της σχετικά; Απάντα σε αυτό επειδή νομίζω οτι το να λέμε μαλακίες έχει και κάποιο όριο.
6. Ποιο είναι άδικο απέναντι στις αξιόλογες και αξιοπρεπείς, κατά την άποψή σου, κοπέλες; Το να πηγαίνει σύμβουλος στα μεταναστευτικά η Αλ Σάλεχ με τα σχετικά μεταπτυχιακά; Το να την προτείνουν, σαν ηθοποιός που είναι, για παρουσίαση εκπομπής; Σύνελθε ρε φίλε!
7. Ναι πιάσαμε πάτο. Όχι για τους γκέι (που δεν κολλάνε πουθενά και απορώ γιατί τους αναφέρεις) ούτε για τις δήθεν καλλιτεχνικές φωτογραφήσεις. Πιάσαμε πάτο επειδή επιστρέψαμε στις σκατοκαργιόλες της ρούγας που ξεροσταλιάζαν στο παράθυρο για να δουν μήπως φιληθεί η κόρη του γείτονα με το μίνι. Καταλαβαινόμαστε νομίζω.
Ανώνυμε, αν ήξερες να διαβάζεις θα διάβαζες οτι πήρα Άθνες για συγκεκριμένο κείμενο και ΑΡΑ δεν διαβάζω συνέχεια το συγκεκριμένο έντυπο, ΞΑΝΑ ΑΡΑ προφανώς δεν πήρα σήμερα Άθενς.
Οι συντρόφισσες γράφονται με 2σ (όπως και οι πριγκήπισσες), αλλά μάλλον δεν σας το μάθανε εσάς. Η Άφρα που τη λες και συντρόφισσα, ποια είναι; Κάποια βλαμμένη σαν και την πάρτη σου;
Υ.Γ.: Αυτή που εννοείς την λένε Αφροδίτη Αλ Σάλεχ και μάθε να γράφεις σαν άνθρωπος πριν ξαναγράψεις. Επειδή, ο κόσμος διαφέρει από τον λουτροκαμπινέ σου.
Ν'αγιάσει ο στόμας σου άνθρωπέ μου, πες τα κ ας πέφτουν σε τοίχους ή σε λίγους. Νομίζω πως κ οι τρεις περιπτώσεις που ανέφερες δείχνουν με τον πλέον εμετικό τρόπο το τι θεωρείται φυσιολογική αντίδραση από τη μάζα του ελλαδιστάν. Για άλλη μια φορά τα σέβη μου.
Αδερφέ, ειλικρινά απελπίζομαι όταν πρέπει να λέω ή να γράφω τέτοια πράγματα. Δεν το χωράει το μυαλό μου ότι άνθρωποι της γενιάς μου κατάντησαν χειρότεροι, όχι μόνο από τους πατεράδες τους, αλλά κι από τους κωλόγερους που μας σκίζανε τη μπάλα όταν έπεφτε στον κήπο τους και μας δείχνανε με το δάχτυλο στους μπάτσους: "πιάστον τον αλήτη"!
Κάποιοι αληταράδες ξεφύγαν από τους μπάτσους για να γίνουν χειρότεροι από μπάτσους, σάπια σπορά είμαστε, ανεξαρτήτου γενιάς, δεν ξέρω ρε παιδί μου, όσο ελπίζω, απελπίζομαι, που είπε κ ένα φεγγάρι ένας κολλητός. Προσωπικά πίστη δεν έχω σε κανένανε γιατί δυστυχώς ο καρπαζοεισπράκτορας είναι πάντα ο πρώτος που θα σηκώσει το χέρι του αν του κάτσει η φάση κ έχουμε χορτάσει όλοι από σφαλιάρες. Δεν ξέρω, μ'έχουν πιάσει κ οι μαυρίλες μου, μάλλον λόγω πανσέληνου. Αυτό που ξέρω όμως είναι πως όποιος θέλει να διαβάσει τα γράμματα του Νικολαΐδη, αρκεί να πάει στο επόμενο λινκάκιο: http://www.athensvoice.gr/files/av/pdf/av_315.pdf
κ μετά να πάει στη σελίδα 30. Ευχαριστώ κ τα ρέστα καραμέλες.
Κι εκεί και από κάτω, στο τέλος της σελίδας μου έχω το λινκ από το Ένοχο Παρελθόν που έχει σκανάρει τη σελίδα και γενικά -ας τα διαβάζουν τα γράμματα μπας και τους φύγει καμιά τσίμπλα. Λέμε τώρα.
ΜΒ, για κάποιο λόγο δε βλέπω στη σελίδα το σχόλιό σου αλλά μόνο στο μέιλ μου -θεωρώ όμως οτι θα δεήσει ο θεός του γκουγκλ και θα το εμφανίσει κάποια στιγμή. Απαντώ λοιπόν:
Αξίωμα: όλοι μαλάκες είμαστε, αλλά υπάρχουν και χειρότερα.
Εγώ πάντως αναρωτήθηκα (άρα κακώς με κατηγορείς στο τέλος του σχολίου σου) τι ακριβώς εννοείς με όσα έγραψες επειδή αυτά που διάβσα μου φάνηκαν μαλακίες.
Ξαναρωτάω λοιπόν επειδή μπορεί να το νομίζεις, αλλά σαφής δεν είσαι:
1. Θεωρείς οτι μια ηθοποιός που κάνει ημίγυμνη φωτογράφιση χάνει το δικαίωμά της να αρθρώνει συγκροτημένο λόγο; Να στο χοντρύνω: θεωρείς οτι κακώς είχε ψηφιστεί βουλευτίνα η Τσιτσιολίνα επειδή έπαιζε σε τσόντες;
2. Τι ζόρι τραβάς με την τσόντα που γύρισε η Ντούβλη; Και χέστηκα γιατί την γύρισε -απαγορεύτεται σ΄αυτή τη χωρα να γυρνάνε τσόντες; Κι αν αύριο η Ντούβλη θελήσει να γίνει Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα της το απαγορεύσεις λόγω τσόντας; Εδώ έχουν γίνει οι δοσίλογοι -η Ντούβλη θα σε πειράξει;
3. Τελικά δεν σε ενοχλεί η φωτογράφιση αλλά το οτι η Αλ Σάλεχ το έπαιξε πρασινοφρουρός και μετά ακτιβίστρια; Αν εννοείς αυτό είσαι και πάλι λάθος γι΄αυτό σου λέω οτι πετάς μαλακίες χωρίς να το έχεις ψάξει.
4. Η ημίγυμνη φωτογράφιση σημαίνει για σένα οτι ο άλλος κάνει τα πάντα για να παίξει το παιχνίδι της ανέλιξης στη σόου μπιζ; Και τότε το να πηδιέσαι με παραγωγούς τι είναι; Το να σπας απεργίες ηθοποιών τι είναι; Το να βάζεις βύσματα και να ρουφιανεύεις τι είναι; Σύνελθε ρε φίλε -κάπου τα έχεις μπερδέψει τα πράγματα.
5. Δεν την ξέρεις την κοπέλα αλλά της τα χώνεις ερμηνεύεοντας τις πράξεις και τις προθέσεις της! Κι από πάνω θα πρέπει να μου είναι κάτι για να την υπερασπιστώ, αλλιώς τι; Ξαναγυρίσαμε στο "αδερφή σου είναι ή γκόμενά σου και νοιάζεσαι;" Για πες!
6. Εσύ λοιπόν ξέρεις καλύτερα γιατί έκανε τη φωτογράφιση η Αλ Σάλεχ από την ίδια! Πώς αυτό;
7. Και πάλι δεν κατάλαβα που κολλάνε οι γκέι. Κάνουν το ίδιο λες -δηλαδή φωτόγραφιζονται ημίγυμνοι σαν Λάρα Κροφτ; Σύνελθε ρε φίλε που τα πήρες όλα αμπάριζα! Άλλο η σόου μπιζ και άλλο η Αλ Σάλε -στο υπογράφω αυτό.
8. Από ποτέ δεν ΠΡΕΠΕΙ να φωτογραφηθεί γυμνή μια ηθοποιός αλλά δεν απαγορεύεται να φωτογραφηθεί κιόλας! Διαφωνείς; Αυτού του είδους οι φωτογραφήσεις εκτός από την προώθηση της καριέρας που υπονοείς (και δεν ισχύει στην περίπτωση της Αλ Σάλεχ) αφήνουν και καλά λεφτά ξέρεις! Είσαι σε θέση να γνωρίζεις την οικονομική κατάσταση της Αλ Σάλεχ εκείνη την εποχή;
9. Το λες και μόνος σου -το μαλλί. Δηλαδή τα λεφτά. Συμφωνούμε, η κοπέλα πληρώθηκε για τη φωτογράφιση. Το βρίσκεις τόσο κακό;
10. Θες πρότυπα; Πάρε λοιπόν μια γυναίκα που έχει φάει κάμποσα χρόνια στο να τρέχει για τα προβλήματα των μεταναστών, έχει δεχτεί απειλές και όλα τα σχετικά. Και συνεχίζει ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ. Αυτό είναι πρότυπο.
11. Πού κολλάει η Μπρούνι πάλι δεν το πιάνω οπότε το αφήνω. Γιατί θεωρείς οτι η Αλ Σάλεχ εκμεταλλεύτηκε τα ωραία της μάτια για να κάνει καριέρα; Ξέρεις κάτι ή πρόκειται περί απλής μαλακίας; Να σου απαντήσω πάντως οτι η διαφορά ανάμεσα στην Χ που κάθεται στον Ψ μαλάκα με σκοπό να ωφεληθεί και στον Ω λαμόγιο που παρανομεί είναι οτι η πράξη της κοπέλας δεν θεωρείται παράνομη.
12. Ξαναμαναρωτάω: θεωρείς οτι η Αλ Σάλεχ πήρε τη θέση επειδή είχε φωτογρφηθεί γυμνή προ 10ετίας; Αν είναι έτσι να υποθέσω οτι θεωρείς πώς και η Κοντού έγινε βουλευτίνα για τον ίδιο λόγο παλιότερα!
13. Το ξανάγραψα αλλά δεν διαβάζεις. Η Αλ Σάλεχ είναι από τα άτομα με τη ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ δράση στο θέμα των μεταναστών τα τελευταία χρόνια κι αυτό το ξέρουν μέχρι και οι πέτρες στην Αθήνα. Γι΄αυτό άλλωστε την έχουν στη μπούκα οι φασίστες. Απ΄ότι διαβάζω έχει 2 πτυχία κι ένα μάστερ -άρα έχει ΚΑΙ τα τυπικά προσόντα για να γίνει σύμβουλος. Μήπως εσύ ξέρεις κάποιον καλύτερο; Αν ναι -ποιον; Αν όχι -τι ζόρι τραβάς μαζί της;
ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΜΗ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΒ ΤΟ ΚΟΠΥΠΑΣΤΑΡΩ:
Ευχαριστώ για το μαλάκα κι αν το εννοείς, το ανταποδίδω.
Μότορα, ήμουν σαφής. Δεν δέχομαι καμμιά και κανέναν, που υπέκυψε στο εύκολο που πουλάει όσο τίποτα σήμερα, που ενέδωσε στο κάνουμε το πράμα μας σημαία κι ό,τι αρπάξουμε, που εν πάσει περιπτώσει με την πρόφαση την επαγγελματική, καλλιτεχνική, δημιουργίας, γροθιά στο κατεστημένο και άλλα δήθεν, να μου βγεί κι απο πάνω.
Δεν είναι αυτή καθεαυτή η γυμνή φωτογράφιση, όσο το ότι ενδώσαμε σ αυτό. Και δικαιολογίες που να φαίνονται σοβαροφανείς, ένα σωρό.
Κι η Ντούβλη, για το παιδί της γύρισε την τσόντα. Τι θελεις να πείς δηλαδή?
Μ άλλα λόγια, μπορώ κάλλιστα να λειτουργώ στα πλαίσια του παιχνιδιού, να είμαι πράσινο-μπλέ-κόκκινο-φρουρός, να κάνω τα όσα μύρια για να βολευτώ κατά το πως νομίζω κι όταν κάποια φορά θελήσω να το παίξω ευαίσθητος, πτυχιούχος, ακτιβιστής κλπ, να πρέπει όλοι εσείς να το δεχτείτε και να ξεχάσετε πως προ δεκαετίας, έκανα ό,τι περνούσε απ το χέρι μου για να παίξω το παιχνίδι που σήμερα έρχομαι να καταγγείλω.
Δεν την ξέρω την κοπέλα, μα θεωρώ πως πρόκειται μάλλον για γνωστή σου, έτσι όπως κάνεις.
Κατάλαβέ το επιτέλους, δεν είναι η γυμνή φωτό (μια χαρά κουκλάρα και γουστάρω να τη χαζεύω είναι), έχει να κάνει με το βαθύτερο νόημα της ένδειας στις σειρήνες της εύκολης επιτυχίας. Και ξαφνικά, έλα μωρέ, σιγά. Όλες το κάνουν, κατά βάθος είμαι ευαίσθητη περί τα μειονοτικά, ας πούμε...
Κι εν πάσει περιπτώσει, άλλο να περιμένει ο παπαράτσι να πιάσει τις πατσές του Πάγκαλου φερ ειπείν κι άλλο να στηθώ για να πουλήσω το βυζί μου.
Διότι έχω αντιληφθεί πως ναι μεν έχω καλό βυζί, μα ρολάκι αν δεν το βγάλω στη φόρα, δεν μου δίνουν.
Μετά, τι έχει σειρά?
Τελεία και παύλα και ένα μηδέν και σε κόλλησα στον τοίχο.
Οι όψιμοι γκαίϋ, κολλάνε στο οτι εσχάτως, μιας και το παιχνίδι το ευνοεί, κάνουν το ίδιο πράγμα για μια χαραμάδα στην πόρτα, μπας και χωθούν κι αυτοί, στο χώρο που λύνει όλα τα προβλήματα, της τιβι δλδ.
Και θα σου κάνω εγώ, μια και μοναδική ερώτηση.
Από πότε μια ηθοποιός, πρέπει να φωτογραφηθεί γυμνή? Εξωτερικεύει το ταλέντο της έτσι?
Φίλε μου, ένας είναι ο λόγος για όλα αυτά. Το μαλί. Και δυστυχώς, όταν αρχίζουμε έτσι, χάνουμε την έξωθεν καλή μαρτυρία.
Μια χαρά ικανή ίσως είναι γι αυτά που λες πως κάνει. Κι επειδή ο κόσμος εδώ ζητά πρότυπα, εγώ δεν θεωρώ πρότυπο το, αν είσαι ωραία γκόμενα ο κόσμος κι οι ευκαιρίες, είναι ανοιχτά διάπλατα.
Βλέπεις η άλλη? Σύζυγος του γαλλομαλάκα, πρώτη κυρία τώρα πια...ερωτεύτηκε το σπινθηροβόλο βλέμμα του κι αυτός τον εσωτερικό της κόσμο...αμέ...
Ε, εδώ είναι η ένστασή μου. Γιατί συγχωρείται κάποια που εκμεταλεύεται τα ωραία της μάτια φωτογραφίζοντάς τα γυμνά?
Γιατί όχι κι ο λαμόγιας που μπορεί να μην είχε ωραία μάτια, μα πονηρό μυαλό κι αυτό εκμεταλευτηκε?
Κι όμως, μπορεί νάχει και πτυχία κι αυτός, και νάναι κατάλληλος για σύμβουλος κάποιου...
Και μόνο σεμνότυφος δεν είμαι.
Άσε που η βουλή γέμισε καλλιτέχνες και αθλητές απ τα αζήτητα, που εξαργυρώνουν την όποια επωνυμία τους στην υγεία του κορόϊδου...ναι βρε, για το κοινό καλό κι αυτοί...
Σόρυ, μα εσύ άρχισες τις μαλακίες πρώτος.
Α, παρεπιπτόντως...όσον αφορά για τα εν λόγω πτυχία που αναφέρεις, κάτι σάμερ-τέτοια, δεν είναι πτυχία, καλοκαιρινά σεμινάρια πέτσινα είναι, ξέρεις εσύ, μορφωμένος άνθρωπος είσαι.
Λυπάμαι που δεν έκανες τον κόπο να αναρωτηθείς τι έγραψα...
mbiker
Μαζί σου μοτορα ,
εμένα μου αρέσου και οι εκπομπές της Ρίκας :
http://www.youtube.com/watch?v=Kn_RoHYRJvE
Μπράβο χαίρομαι. Προλαβαίνεις να την παίξεις σε τόσο μικρά πλάνα;
ἀχαχαχαχάααα!
Καλά ρε -κάθομαι και γράφω κατεβατά κι εσύ μόνο αχαχαχα; Πτούσου.
μὲ τὸ σχόλιό σου, τῆς 18:08, γέλασα μπρέ!
Ναι αλλά για να το γράψω χρειάστηκε όλη η προηγούμενη προεργασία, χαχαχαχα.
Καλά ρε πούστη μου, υπάρχουν ακόμα άνθρωποι στην εποχή μας που κάθονται και μαλακίζονται (κυριολεκτικά και μεταφορικά) με τέτοια ζητήματα που θα έπρεπε να είναι λυμένα εδώ και δεκαετίες; Η αγάμητη σεμνοτυφία αγκαλιά με απολιθωμένη οπισθοδρομικότητα και οι προκατακλυσμιαίες αντιλήψεις μεσοτοιχία με κομπλεξικό γαργάλημα στο υπογάστριο πάνε σύννεφο μιλάμε!
Α ρε Βαγγέλα, πώς κατάφερες να τους βγεις απ' τ' αριστερά; Είσαι σίγουρος πουλάκι μου γι' αυτό που δηλώνεις; ;-)
Μότορα, έχω μείνει άφωνη μιλάμε...
ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΜΟΥ ΜΕΣΑ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΗΡΘΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΕΙΛ:
Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Κάτι λοβοτομημένα μυαλά":
Μου αρέσει η άποψη της, μην πάει το μυαλό σου στο πονηρό :
Ρίκα Βαγιάννη:" Ένας από μας."
Θα ξεράσω με τις αγιογραφίες. Ο μακαρίτης είχε πιο φανατικούς εχθρούς κι από τον Μέριλιν Μάνσον. Στην καλύτερη και πιο έντιμη περίπτωση είχε «ορκισμένους πολέμιους». Γράψτε ό,τι θέλετε, (γι αυτό άλλωστε, έχουμε τα σχόλια παρακάτω) αλλά εγώ δεν μπόρεσα να καταπιώ ποτέ το είδος δημοσιογραφίας που εκπροσωπεί η λογική της κρυφής κάμερας, το ρεπορτάζ- αγιατολλάχ και η ανώνυμη μπλογκογραφία με σημαία Λιβερίας. Τον μακαρίτη (και όλη τη σχολή που δημιούργησε) τον «συμπαθούσα» τόσο πολύ, που η πρώτη πρώτη μου, απαίσια, ομολογώ σκέψη μετά το φονικό ήταν: «Ποιος μ… τον έκανε ήρωα;»
Η λογική του «Τρωκτικού» είναι το είδος της ενημέρωσης που λατρεύω να μισώ. Αντιπροσωπεύει όλα όσα μου έμαθαν ότι....
δεν είναι δημοσιογραφία: αρλούμπες καταγγελίες, ντεμέκ αποκαλύψεις κουτουρού, κάτι χύμα ανορθογραφίες και κουίζ κυτταρίτιδας σε αμοντάριστα πλάνα- ο δε όρος «διασταύρωση»; Μόνο ως σύντομο ανέκδοτο ή σήμα της Τροχαίας λειτουργεί στο μαγαζί αυτών των παιδιών.
Είμαι παλιό κεφάλι και αγύριστο. Στο μεσόκοπο πλέον μυαλό μου, που ακόμα δουλεύει με συντακτική ιεραρχία, τακτοποιημένα κασέ και μονόστηλα, όλο αυτό ισοδυναμούσε ένα κακόηχο ψηφιακό παραλήρημα. Δεν ήξερα να πω ακριβώς τι δουλειά έκαναν τα παιδιά του Τρωκτικού, πάντως με σιγουριά μπορούσα να δηλώσω ότι δεν ασκούσαμε το ίδιο επάγγελμα. Κι όταν άρχισε να σέρνεται γύρω μας αυτό το τοξικό σάλιο, αυτό το χρονικό μιας προαναγγελθείσης δολοφονίας δημοσιογράφου, ο τελευταίος άνθρωπος που θα μπορούσα να ποτέ σκεφτώ ότι θα ήταν στόχος των εκτελεστών, ήταν ένας «Τρωκτικός. Βλέπετε, δεν τον θεωρούσα «έναν από μας». Πώς θα μπορούσα άλλωστε; Τα μισά του posts χάλαγαν τον κόσμο γράφοντας ή φιλοξενώντας ανορθόγραφες κραυγές για τους «αλήτες, ρουφιάνους δημοσιογράφους». Διαχώριζε (εκείνος ή η σχολή που δημιούργησε) πλήρως και απολύτως τη θέση του από το επαγγελματικό μας συνάφι. Εγραφε πολύ συχνά ανώνυμα ή ψευδώνυμα, πράγμα που αντιλαμβάνεσθε τι αβύσσους αντιπαλότητας μπορεί να δημιουργήσει με μια διαδικτυακή γειτονιά όπως αυτή του Protagon, ας πούμε, όπου αν δεν υπογράφεις τα κείμενά σου φαρδύπλατος, με τη φωτογραφία σου φάτσα-φόρα, απλώς δεν υπάρχεις.
Δεν ήταν «ένας από μας».
Και μετά τον εκτέλεσαν. Μπορεί να πάγωσε το αίμα μου αλλά περιέργως, ξεπάγωσε το μυαλό μου. Σκέφτηκα «διαφορετικά», που λέμε κι εδώ, στο δικό μας μαγαζί: σκέφτηκα πώς υπάρχει μόνο ένα πράγμα που σιχαίνομαι περισσότερο από τη λογική του ρεπορτάζ-ταλιμπάν, κι αυτό είναι οι ίδιοι οι Ταλιμπάν. Υπάρχει ένα πράγμα που με φοβίζει περισσότερο από την ασύδοτη αρβύλα στο όνομα της ελεύθερης έκφρασης, κι αυτό είναι η κατάργηση της ελεύθερης έκφρασης.
Είμαι παλιό κεφάλι, αγύριστο. Τους αντιπάλους μου τους θέλω ολοζώντανους, υγιέστατους, και στην καλύτερή τους φόρμα, για να μπορώ να τους αντιμάχομαι, με ιδέες, πράξεις και επιχειρήματα. Εκατό χιλιάδες ανώνυμα «τρωκτικά» να ξεφυτρώσουν, τίποτα δεν μπορεί να με τρομάξει από τα κείμενά τους (εκτός ίσως, από το πόσο ανορθόγραφα τα γράφουν, καμιά φορά!) Αλλά ένα και μόνο χτύπημα κουδουνιού, σ΄ένα διαμερισματάκι στην Ηλιούπολη, στις πέντε το πρωϊ; Ένας νέος άντρας που αφήνει ξεψυχώντας, τη γυναίκα που αγαπούσε, μ' ένα μωράκι στην αγκαλιά κι άλλο ένα στην κοιλιά;
Ναι, ξερνάω με τους βαρυπενθούντες κροκοδείλους που θα έκαναν πάρτυ με βίζιτες στο Αβέρωφ, αν τον πατούσε, κατά λάθος, ένα τρένο. Ναι, είχε κάργα εχθρούς. Αλλά αυτός ο άνθρωπος, αγαπητός, μισητός, συμπαθής ή όχι, ήταν αναπόσπαστο μέρος του ελληνικού μιντιακού μικρόκοσμού μας.
Και φυσικά, ήταν «ένας από μας».
Ό,τι κι αν σημαίνει αυτό.
(ΥΓ. Τα βαθύτατα, ειλικρινέστερα, ολόψυχα συλλυπητήριά μου στους οικείους του θύματος. )
Βερναρδίνη ναι λύθηκαν αυτά τα θέματα πριν δεκαετίες αλλά μετά, ως φαίνεται, ξαναδέθηκαν. Ο Βαγγέλης είναι ένας άνθρωπος που δεν φοβάται να συζητήσει -ναι κι εγώ απορώ με κάποιες απόψεις του και κυρίως με το πώς δεν έχει ξεπεράσει τους παράγοντες που τις διαμόρφωσαν.
Ανώνυμε, σου κοπυπάσταρα από πάνω το άρθο της Βαγιάνη που κοπυπάσταρες κι εσύ με τη σειρά σου. Παρακάτω δε νομίζω να θέλεις να ασχοληθεί κανένας εδώ μέσα σοβαρά με τον Γκιόλια -έτσι; Ως εκ τούτου, η συγκεκριμένη άποψη της Βαγιάνη με απασχολεί όσο ακριβώς θα με απασχολούσε κι ένα άρθρο για την μεταφύτευση της μολώχας σε παρτέρια.
Ὁ μπλόγκερ παραπαίει καὶ ἔχει ἀρχίσει νὰ μᾶς ἐκθέτῃ. Ξέρεις τί ἔχω δεῖ ὅτι γίνεται σὲ μένα; Κλικάροντας σὲ κάποιον μήνα (Μάρτιο τοῦ 07 π.χ.) δὲν ἐμφανίζονται ὅλες οἱ ἀναρτήσεις. Γιὰ νὰ τὶς δῇς ὅλες πρέπει νὰ συνδεθῇς καὶ νὰ πᾷς στὸ ἐπεξεργασία ἀναρτήσεων. Good wines ποὺ λένε καὶ οἱ φραγκοφωνισταί…
Μπερναντίνα, τί ἔγραψα καὶ δὲν τὸ βλέπω;
ΥΓ: Ἡ μολόχα κάνει ἕνα πανέμορφο λουλουδάκι (http://panackeia.blogspot.com/2010/06/blog-post_02.html). Ἀρκεῖ νὰ μὴν τὴν ξεριζώνουμε ὥστε νὰ προλάβουμε νὰ τὸ δοῦμε.
Είχα ένα φιλαράκο (καλή του ώρα, τρελάθηκε και αυτοκτόνησε) που έλεγε "όλαι οι γυναίκαι είναι μολώχαι". Μετά βέβαια μάθαμε οτι ήταν γκέι -άρα θα πρέπει να δώσουμε αυξημένη βαρύτητα στην άποψή του ή να τον θεωρήσουμε μη γνώστη; Απορίες -η φιλοσοφία είναι γεμάτη τέτοιες Βαγγέλη μου. Πάντως, επειδή χρειάζεται και μια φιλοσοφική σταθερά (αξίωμα που λέμε): ναι, ο μπλόγκερ γαμιέται άσχημα, αλλά δε φταίει αυτός -φταίμε εμείς που δεν πήγαμε στο γουόρντ-πρες (παπιέ).
Βαγγέλη,
το θέμα δεν είναι τόσο το τι έγραψες όσο το τι ΔΕΝ έγραψες. Και ο νοών νοείτω. (Επίσης έχει μεγάλο ενδιαφέρον το σε ποια μπλογκ σε βλέπω να μπαινοβγαίνεις, πουλάκι μου. ;-) Και ειδικά σε κάποια που ασχολούνται κι αυτά με τη χλωρίδα και την πανίδα, χεχε. Μη στραβώνεις, για καλό το λέω).
Μότορα, για τους ζωντανούς λέμε "καλή του ώρα". Για τους πεθαμένους λέμε "θεός σ΄χωρέσ' τον". Κι αν δεν πιστεύουμε, βρίσκουμε κάποια άλλη εξυπνάδα. Κάτι με αιώνιες μνήμες, ελαφριά χώματα κλπ κλπ.
ΥΓ. Ο μπλόγκερ τον παίρνει γενικώς. Άλλ' αντ' άλλων...
Ο γκούγκλης γαμιέται
και για έξυπνος περνιέται.
Ο γκούγκλης τον πίνει
και λογαριασμό δε δίνει.
Καλό χειμώνα.
Βερναρδίνη χρυσό μου, η φιλόλογος κοντεύει να σου στερήσει την αίσθηση του χιούμορ -τουτέστιν, ξέρω τι λένε για τους ζωντανούς και τι για τους πεθαμένους.
Ηλία -καλώς το παιδί! Καλές δροσιές να έχουμε γιατί κάηκε ο κώλος μας κυριολεκτικά, μεταφορικά, αλληγορικά και πολιτικοοικονομικά.
Μη στραβώνεις, για καλό το λέω
γιατί νὰ στραβώσω καλέ; :-)
"γιατί νὰ στραβώσω καλέ; :-)"
Ξέρω 'γω; Επειδή είσαι ζόρικο παλικαράκι ;-)
Μότορα, γαμώτο, ο γραπτός λόγος δε μπορεί πάντα να μεταφέρει το χιούμορ. Κι εγώ για πλάκα το έγραψα. Παρεξήγησες. Αυτό το για ελαφρά χώματα και αιώνιες μνήμες δε σε ψύλλιασε βρε ευλογημένο;
(Αν υποψιαστώ ότι η φιλόλογος προσπαθεί να πνίξει την πνευματώδη κιουρία μέσα μου, θα πεθάααανωωω. Ή θα τη σφάξω)
Ναι ο γραπτός λόγος είναι πολύ πουτάνα -σωστό αυτό.
"Όταν η τελευταία φιλόλογος λεσβιαστεί με την τελευταία αγγλικού τότε ο κόσμος θα γίνει καλύτερος"
Πάλι υλικό για φαντασιώσεις δίνεις βρε άταχτο; Αν δεν ήταν αυτό το "τελευταία" θα αναρωτιόμουν γιατί ο κόσμος δεν είναι ΗΔΗ καλύτερος (χεχεχε)
Σε καλό μου πόσο πολιτικοποιημένος είμαι ε;
Ειλικρινής απορία, ένεκα επαγγελματικής διαστροφής:
αυτό το «(κάποιο όνομα!)» δίπλα στο όνομα του Ευτύχη Παλληκάρη είναι ηθελημένος ή ακούσιος αγγλισμός;
Την καλησπέρα μου
chien andalou (ωραία ταινία, αλλά εμένα δε μου άρεσε), το πέτυχες. Ηθελημένος αγγλισμός κλεμμένος από τα Κουρέλια του Νικολαϊδη.
Θα μπορούσα τώρα να ρωτήσω αν το «ωραία ταινία, αλλά εμένα δε μου άρεσε» είναι εσκεμμένη παραδοξολογία, αλλά δεν θα τελειώσουμε ποτέ... :)
Btw, μου κάνει ελαφρώς εντύπωση που έσβησες το προηγούμενο ανώνυμο σχόλιο (2:57), όταν έχεις αφήσει άλλα κι άλλα...
Άννα Παναγιωτοπούλου, Θεσσαλικό θέατρο: "Πολύ ωραίο παιδί, ψηλός, ξανθός -εμένα δε μ΄αρέσει! Άσχετο!" Χαχαχα, ρώτα, μην το φοβάσαι -είμαι ένας σκουπιδότοπος άχρηστων γνώσεων....
Το σχόλιο που έσβησα δεν είχε τίποτα φοβερά προσβλητικό ή κάτι τέτοιο, απλώς το άτομο που σχολίασε είναι μια αρρωστημένη περίπτωση που δεν παίρνει χαμπάρι το "είσαι ανεπιθύμητη". Όχι μόνο στο δικό μου μπλογκ αλλά γενικότερα. Η μοναδική μου λοιπόν προστασία από τον φασισμό της επιμονής της να ασκεί πάνω μου τα δικαιώματα που μόνη της παίρνει είναι το σβήσιμο, πράγμα το οποίο τής το έχω καταστήσει σαφές χρόνια τώρα.
Α, οκ, δεν ήξερα ότι ήταν σεσημασμένη η περίπτωση. Τεσπά, δεν ξέρω, έχω μπερδευτεί με τους γνωστούς άγνωστους στο μπλογκ σου...
On a more serious note, είμαι τελείως νεούδι στην μπλογκόσφαιρα (και ως αναγνώστης και ως μπλόγκερ). Σε έχω διαβάσει ελάχιστα και βιαστικά, συχνά έχω ενστάσεις με το ύφος ή/και το περιεχόμενο όσων λες, αλλά πραγματικά εκτιμώ το ότι απαντάς σε όλα τα σχόλια, ακόμη και στα πυροβολημένα, και μπαίνεις στη διαδικασία να εξηγήσεις πράγματα. Προφανώς το γουστάρεις όλο αυτό το νταλαβέρι, και σίγουρα έχεις μπόλικο χρόνο, μπαγάσα.
Και για να τελειώνω με τα διαδικαστικά, τους χαιρετισμούς μου στον μουσικό παύλα φωτογράφο παύλα ποδηλάτη. ;)
Σεσημασμένη αλλά όχι προσημασμένη ("δικό μου αυτό Μουστάκια!" -Κίτρινα γάντια, εντάξει;)
Ναι κι εγώ μπερδεύομαι με τους ΑΑ (Άγνωστους Άρρωστους) που κυκλοφοράνε εδώ μέσα αλλά είναι το τίμημα της έλλειψης κυκλοφοριακής αγωγής -τι να γίνει; Εμείς θα φτιάξουμε τους ανθρώπους;
Το έχω γράψει και παλιότερα, όποιος ξοδεύει χρόνο για να διαβάσει τα μακρυνάρια μου δικαιούται τουλάχιστον μιας απάντησης. Ναι, προφανώς γουστάρω το νταλαβέρι της επικοινωνίας (τόσο ώστε να σπάω τ΄αρχίδια μου προσπαθώντας να επικοινωνήσω). Χρόνο και χρήμα δεν διαθέτω αλλά αυτά είναι πράγματα που βρίσκονται δια της πλαγίας οδού αν έχεις όρεξη.
Εγώ τους χαιρετισμούς να τους δώσω, εσύ τον πολυτάλαντο από που τον ξέρεις; Για να ξαμολύσω τα σκυλιά πίσω σου!
Κόμεντ έδωκες, μέιλ θα λάβεις...
Ναι κι οι απειλές! Και μετά αναρωτιούνται γιατί τους σβήνω! Χεχεχεχε
Δημοσίευση σχολίου
Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!