Το έτος είναι
2012. Πρόσεξε –όχι 1962, όχι 1972, ούτε 1982 –αλλά 2012! Το άρθρο δεν είναι από
την ΕΣΤΙΑ, δεν είναι από την ΑΚΡΟΠΟΛΗ, δεν είναι από εκπομπή κοινωνικού
προβληματισμού της πρώιμης Πασοκικής κρατικής τηλεόρασης με τη Σεμίνα Διγενή!
Είναι από μια σελίδα που πλασάρεται σαν προοδευτική, ανοιχτόμυαλη, μια σελίδα
που φιλοξενεί «ιστορίες για να σκεφτόμαστε διαφορετικά» -το protagon.gr Η ποιήτρια του άρθρου ονομάζεται Χριστίνα Ταχιάου (ταχύ άου!)
Η ποιήτρια
διηγείται με γλαφυρό τρόπο μια ιστορία η οποία θα είχε όλα τα φόντα να γυριστεί
ταινία από τον Δαλιανίδη –αν ο συχωρεμένος δεν μας είχε αφήσει χρόνους.
Τουτέστιν, την επισκέπτεται ένα πρωινό, όχι «η Παναγιά μου» αλλά μια φίλη της
φοιτήτρια, εικοσάρα, γκομενάρα και ημιαπασχολούμενη. Ας δώσουμε τον ρόλο στη
ενζενί (του ’80) Σοφία Αλιμπέρτη –έτσι για να το προσωποποιήσουμε κάπως
το ζήτημα. Η φοιτήτρια έρχεται από μια νύχτα κραιπάλης και ανομολόγητων οργίων
–από ένα πάρτυ με μπάφους δηλαδή! Γράφει η ποιήτρια Ταχιάου (λέω να δώσουμε τον
ρόλο της στην Κούλα Αγαγιώτου που ειδικευόταν σε τέτοιες ερμηνείες):
Η συγκεκριμένη
αποστροφή μού θύμισε στίχους του Καββαδία: «Εγώ γλυκά τού χάριζα και λάμες
ξυραφιών/ και του ΄λεγα πως το χασίς τον άνθρωπο σκοτώνει». Λόγω της
ανατριχίλας –κατάλαβες; Δηλαδή, σε μια χώρα που οδεύει γοργά προς έναν φασισμό
Μεταξικού τύπου, σε μια χώρα στην οποία η κλοπή τού ΦΠΑ (η κλοπή στον διπλανό
μας δηλαδή) θεωρείται επαναστατική πράξη, σε μια χώρα που έχει τα μεγαλύτερα
ποσοστά καπνιστών στην Ευρώπη, σε μια χώρα όπου η φαρμακολαγνεία είναι η
επίσημη θρησκεία –σε αυτή τη χώρα η κυρία Ταχιάου ανατριχιάζει επειδή κάποιοι
συμπολίτες μας φουμάρουν το τσιγαράκι τους το πονηρόν χωρίς να ενοχλούν
κανέναν! Κι ανατριχιάζει τόσο πολύ ώστε το κάνει ολόκληρο άρθρο σε
«προοδευτική» ιστοσελίδα!
Ξαναθυμάμαι τις
παπαριές που μας λέγανε όταν ήμασταν πιτσιρικάδες (στις εκπομπές της κρατικής
με τη Σεμίνα, στις ταινίες του Δαλιανίδη κλπ). Αν καπνίσεις μαύρο θα γίνεις
ναρκομανής! Θα αρρωστήσεις, θα πεθάνεις! Θα καταντήσεις πρεζάκιας επειδή σε
λίγο δεν θα σου αρκεί το μαύρο για να φτιαχτείς –θα θέλεις κάτι δυνατότερο! Η
αλήθεια βέβαια είναι οτι ο ανθρώπινος οργανισμός, εθίζεται στο χασίς, τη
μαριχουάνα και τα σχετικά καπνίσιμα όσο ακριβώς εθίζεται και στο απλό τσιγάρο.
Με τη διαφορά οτι δεν έχει βρεθεί μέχρι σήμερα άνθρωπος να φουμάρει 35 ή 40
τσιγαριλίκια τη μέρα! Άρα ο εθισμός είναι πολύ πιο αργός (σε σχέση με αυτόν του
τσιγάρου) έως και αμελητέος. Άσε που, όπως γνωρίζει ο κάθε κανονικός καπνιστής,
το πρόβλημα στο να σταματήσεις το κάπνισμα δεν είναι τόσο οργανικό όσο
ψυχολογικό. Κι εδώ ακριβώς είναι το θέμα με τα ελαφρά ναρκωτικά, που λέμε.
Καπνίζονται για λόγους κοινωνικοποίησης, ο (ας τον πούμε) εθισμός σχετίζεται με
τις παρέες μας.
Όμως, ας δεχτούμε
οτι κάποιος κολλάει στη φούντα (δεν έχω δει κανέναν μέχρι σήμερα αλλά ας το
δεχτούμε σαν υπόθεση εργασίας) επειδή θεωρεί οτι του καλύπτει ψυχολογικές
ανασφάλειες. Πού είναι το πρόβλημα; Στη φούντα ή στις ανασφάλειες; Ας πούμε οτι
ο ψυχολογικά ανασφαλής τις κόβει τις φούντες αλλά οι ανασφάλειες παραμένουν
–δεν θα ψάξει να καλύψει τις ανασφάλειές του από αλλού; Από πού; Από το ποτό
ίσως; Μέσω της ένταξής του σε μια κοινωνική ομάδα η οποία «σκέφτεται πριν από
αυτόν, γι΄αυτόν» και αναλόγως τον κατευθύνει; Τέτοιες ομάδες είναι η εκκλησία ή
οι συγκεντρωτικές οργανώσεις οι οποίες κατέχουν την «απόλυτη αλήθεια» (όπως η
Χρυσή Αυγή). Κι αν είναι έτσι, τότε ας κάνουμε την αξιολόγηση: χασικλής ή
φασίστας ή/και θρησκόληπτος; Δώσε μόνος σου την απάντηση.
Κι αυτή η ανάγκη
να περάσει ο χρήστης μαλακών ναρκωτικών στα σκληρά, συγνώμη, αλλά δεν προκύπτει
από τη φύση των μαλακών ναρκωτικών. Άντε –να συνηθίσεις τη φούντα και να θέλεις
ένα τρίφυλλο από μόνος σου για να την ακούσεις, όταν παλιότερα γινόσουν με μια
τζούρα! Ε και λοιπόν; Φούμαρες, έγινες, τέλειωσε η υπόθεση.
Κι όλοι αυτοί που
ξεκίνησαν από φούντα κι έπεσαν μετά στην πρέζα; θα αναρωτηθείς. Υπάρχουν
τέτοιοι, πολλοί –δεν θα διαφωνήσω. Αλλά δεν οδηγήθηκαν στην πρέζα επειδή τα
μαλακά ναρκωτικά δεν τους έφτιαχναν πια –πήραν πρέζα επειδή πλέον δεν έβρισκαν
φούντα. Και πώς να βρουν; Έλα λίγο στη θέση των ντήλερς που πάνε να σπρώξουν
μαλακά ναρκωτικά τα οποία δεν είναι εθιστικά (άρα δεν τους εξασφαλίζουν στάνταρ
πελατεία), δεν αφήνουν μεγάλο κέρδος (γιατί νοθεύονται δύσκολα) και επισύρουν
τις ίδιες ποινές φυλάκισης με τα σκληρά ναρκωτικά! Έμποροι είναι οι άνθρωποι,
επιχειρηματίες! Τι θα προτιμήσουν να πλασάρουν στην αγορά; Μαλακά ή σκληρά; Η
ερώτηση απευθύνεται ΚΑΙ στα κόμματα της Βουλής (Ν.Δ., Κ.Κ.Ε., φασίστες πάσης
φύσεως) τα οποία καταψήφισαν το νόμο που είχε κατεβάσει το ΠΑΣΟΚ περί αποποινικοποίησης
της χρήσης και διαχωρισμού των ναρκωτικών. Και η ερώτηση απευθύνεται σε όλους
τους κρετίνους που αντιμετώπισαν εκείνο το νόμο σκωπτικά –σε στυλ «το ΠΑΣΟΚ
θέλει να μάς μαστουρώσει για να μην καταλαβαίνουμε τις μαλακίες του». Έτσι ε;
Εδώ η ποιήτρια
Ταχιάουουουου κεντάει σεμεδάκι της δεκαετίας του ’80 (και βγάλε!) Όντως, το
χασίς σε «ελέγχει»! Μετά τη χρήση σε ωθεί στο να ψάχνεις μανιωδώς για
σιροπιαστά γλυκά και καταστρέφει τη δίαιτα ολίγων θερμίδων την οποία ακολουθείς
με θρησκευτική ευλάβεια! Όντως, χαλαρώνεις με το χασίς –αλλά και με το χέσιμο
χαλαρώνεις (άσε που μπορεί αυτά τα δυο να συνδέονται, επειδή η χρήση μαλακών
ναρκωτικών καταπολεμά τη δυσκοιλιότητα)! Όντως το μυαλό σου τρέχει ελεύθερα αν
είσαι τόσο κομπλεξικός ώστε να χρειάζεσαι τη δικαιολογία του μειωμένου
καταλογισμού προκειμένου να απαλλαγείς από τις αναστολές σου (το ίδιο κάνανε
και κάποιες γκόμενες που θυμάμαι παλιότερα, οι οποίες το παίζανε μεθυσμένες για
να μην τις περάσουμε για εύκολες)!
Όμως αυτή η
«αλλαγή συμπεριφοράς» με μπέρδεψε κάπως –τι εννοεί ακριβώς η ποιήτρια; Οτι ένα
αγχωτικό άτομο χαλαρώνει και συμπεριφέρεται πιο άνετα; Αν ναι –αυτό δεν είναι
κακό, μάλλον υπέρ του χασίς πρέπει να μετρήσει. Και η «αστάθεια»; Τι είναι πάλι
τούτο; Και τι προσωπικά βιώματα έχει η ποιήτρια; Έτυχε να συναναστραφεί με
κάποιο άτομο το οποίο ήταν τη μια στιγμή χαρούμενο και την επόμενη κατηφές; Τη
μια φιλικό και την άλλη έριχνε μπουνιές άνευ λόγου; Τι συνέβη στη γλυκιά
Ταχιάου –γιατί μας κρατάει σε αγωνία; Επειδή κι εγώ είμαι έτσι –τη μια
χαρούμενος την άλλη κατσούφης, τη μια φιλικός και την αμέσως επόμενη έτοιμος να
παίξω ξύλο. Αλλά δεν καπνίζω χασίς όταν μου συμβαίνουν κάτι τέτοια –απλώς οδηγώ
αυτοκίνητο από και προς τη δουλειά μου. Τι σου λέει αυτό;
Και η κοπελίτσα,
φοιτήτρια, Σοφία Αλιμπέρτη –θεά ρε παιδί μου! Τι την ενοχλεί στην όλη υπόθεση;
Η βλεφαρόπτωση και το τσούξιμο στο λαιμό! Κι εμένα δεν μπορώ να πω –παρόμοια
πράγματα με ενοχλούν όταν τρώω καυτερά: το τσούξιμο και το κάψιμο! Να μην
επεκταθώ όμως, γιατί μπορεί να το δει κανένας φωστήρας και να βγάλει απαγόρευση
για τα μπουρίτο!
Και γιατί
καπνίζει τα χασίσια; Επειδή «βαριέται, δεν ξέρει τι να κάνει, δεν έχει
κίνητρο»! Εντάξει, άποψή της κι ως τέτοια είναι δεκτή. Αλλά δεν μπορώ να
διακρίνω κάτι αρνητικό στην όλη υπόθεση, το οποίο να σχετίζεται με το χασίς!
Θέλεις να πούμε οτι η σημερινή κοινωνία αδρανοποιεί τους νέους; Θέλεις να
δεχτούμε οτι τους στερεί το οποιοδήποτε κίνητρο για δράση; Μέσα! Το χασίς τι
φταίει στην όλη υπόθεση; Αν σταματήσει να καπνίζει θα βρει, ως δια μαγείας,
κίνητρα στη ζωή της;
Δεν γουστάρεις
που φουμάρει; Δώστης κίνητρα κυρα-κοινωνία και κυρα-Ταχιάου μου! Όσο όμως αυτά
δεν υπάρχουν, άστη την έρμη να φουντώνει το τσιγαριλίκι της μπας και
καταπολεμήσει τη βαρεμάρα της! Και πες κι ένα «ευτυχώς που υπάρχει η φούντα
γιατί αλλιώς το κοριτσάκι θα το έριχνε στα μεσημεριανάδικα ή θα γραφόταν στη
Χρυσή Αυγή!» Όχι δηλαδή, να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους!
Εδώ έχουμε το
Χάπι (Αρντάν) Εντ της πονεμένης ιστορίας της γλυκιάς φοιτήτριας! Την οποία
νουθέτησε κατάλληλα η σοφή Ταχιάου κι έτσι το περιόρισε το μαύρο στα εντελώς
απαραίτητα τσιγάρα! Σα να μην έφτανε αυτό, «είχε την τύχη να νιώσει μια έντονη
αδιαθεσία τις επόμενες μέρες»! Φαντάσου δηλαδή να πάθαινε κάνα έμφραγμα η
κοπέλα –θα μιλάγαμε για Τζακ Ποτ!
Και πήγε στον
γιατρό ο οποίος «τη ρώτησε στα ίσα αν έχει καπνίσει μπάφο»! Ρε, τι γιατρός
είναι αυτός που καταλαβαίνει τους χρήστες μαλακών ναρκωτικών; Μάγος; Σαμάνος;
Κι από που την κατάλαβε ο γάτος; Μαστουρωμένη πήγε η κοπέλα; Επειδή αλλιώς δεν
φαίνεται –επιστημονικά αποδειγμένο είναι αυτό! Αμ το άλλο; «Την τρόμαξε», λέει
ο δόκτορας! Πώς δηλαδή; Κρύφτηκε σε καμιά ντουλάπα και πετάχτηκε μπροστά της
στα ξαφνικά; Ή της αράδιασε παραμύθια σε στυλ «το χασίς σκοτώνει, δεν θα
μπορείς να κάνεις παιδιά, θα σου πέσουν τα βυζιά άμα καπνίζεις» και άλλα
τέτοια; Και τι είδους ιατρική είναι αυτή όπου ο επιστήμονας «τρομάζει» τον
ασθενή χρησιμοποιώντας ψέματα ή, έστω, τερατολογώντας; Άμα πάω δηλαδή εγώ στον
συνεργειά μου για ν΄αλλάξω μπουζί (όχι εγώ –το αυτοκίνητο) και μου πει οτι
πρέπει να το πηγαίνω αυστηρά στις μεσαίες στροφές για να μην ανατιναχτεί το
αμάξι δεν θα τον θεωρήσω αλμπάνη;
Εδώ ρίχνει
και τον απαραίτητο κοινωνικό σχολιασμό η ποιήτρια –όχι που θα της γλίτωνε!
Παντού καπνίζουν μπάφους λοιπόν –το είπε ο φίλος της Ταχιάου που έχει γιο σε
νεαρή ηλικία! Άμα το είπε κάποιος τόσο έγκριτος άνθρωπος θα το δεχτώ –ποιος
είμαι εγώ να του πάω κόντρα; Βέβαια, διακρίνω στην παραπάνω παράγραφο τον
ανυπόκριτο σεβασμό του γονέα προς το παιδί και τους φίλους του από την
πιθανολόγηση των αιτιών που τους οδήγησαν στη φούντα. «Ανία, μόδα, μιμητισμός,
ανάγκη αποδοχής, έλλειψη κινήτρου...» Δηλαδή, αυτά τα παιδιά είναι ηλίθια
πιθήκια –δεν έχουν δική τους βούληση! Αποκλείεται να καπνίζουν επειδή τους
αρέσει, επειδή αποφάσισαν οτι έτσι περνάνε καλά! Καθότι τα παιδιά δεν έχουν
προσωπικότητα, δεν είναι ικανά να επιλέξουν –το περισσότερο που μπορούν είναι
να πέσουν θύματα! Υπόδειγμα γονέα ο φίλος της Ταχιάου!
Ο οποίος, ως
παντογνώστης που είναι, της επιβεβαιώνει κιόλας οτι στα νιάτα τους η χρήση
ναρκωτικών ήταν η εξαίρεση! Για πότε μιλάει άραγε; Για τη δεκαετία του ’70; Ή
για το ’80; Αλλιώς τα θυμάμαι εγώ –αλλά βέβαια δεν είμαι και τόσο έγκυρος το
ξανάπα! Θυμάμαι, ας πούμε, τους νεκρούς από πρέζα, θυμάμαι τα ταξίδια στο
Άμστερνταμ με το Μάτζικ Μπας, θυμάμαι την ναρκοκουλτούρα να είναι κυρίαρχη
μεταξύ όσων άκουγαν ροκ μουσική, θυμάμαι την «Ανατριχίλα» των Πελόμα Μποκιού,
θυμάμαι την «Η» του Σιδηρόπουλου, θυμάμαι τον Τσιτσάνη, θυμάμαι το χόρτο να
κυκλοφορεί παντού –ε, δεν τα λες όλα αυτά εξαίρεση! Εξαίρεση τα έλεγε η χούντα
η οποία κυνήγαγε τους μαλλιάδες και ο Μεταξάς που κυνήγαγε τους ρεμπέτες.
Εντάξει, υπήρχαν και τα «καλά παιδιά» που διάβαζαν για να μπουν στην Ιατρική,
υπήρχαν οι θεούσες, υπήρχαν τα εργατόπαιδα (ψέματα –δεν υπήρχαν -αποτελούσαν εφεύρημα
της ΚΝΕ, δανεικό από τις ταινίες της ΚΛΑΚ ΦΙΛΜΣ με τον Ξανθόπουλο)... Αλλά τα
ναρκωτικά (ιδιαίτερα τα μαλακά) ήταν και τότε ευρύτατα διαδεδομένα. Κυκλοφορούν
πλέον περισσότερο; Να το δεχτώ. Αλλά μέχρι εκεί –όχι και εξαίρεση τα ναρκωτικά
το ’70 ή το ’80!
Το παραπάνω
απόσπασμα είναι η καταληκτική φράση του άρθρου της Ταχιάου και το αντιγράφω
καθαρά για λόγους αστεϊσμού. Δεν μπορώ να δω διαφορετικά ένα άρθρο που λυσσάει
να αποδείξει το πόσο κακό κάνουν τα μαλακά ναρκωτικά και καταλήγει στο οτι «η
αποποινικοποίηση είναι ένα βήμα»! Τι βήμα δηλαδή –προς το γκρεμό;
Μου θυμίζει κάτι
γονικές νουθεσίες του τύπου: «πρόσεξε γιατί το προγαμιαίο σεξ είναι επικίνδυνο,
θα κολλήσεις έιτζ, θα προκύψει εγκυμοσύνη, το πιο πιθανό είναι κιόλας να
σαπίσουν τα γεννητικά σου όργανα μετά την πράξη –αλλά όπως και να το κάνουμε,
το σεξ είναι ένα βήμα...»
Αναρωτιέμαι
λοιπόν, σε ποιους απευθύνεται η κυρία Ταχιάου; Αναρωτιέμαι βέβαια εντελώς
ρητορικά, εξ ου και θα ρητορεύσω:
Απευθύνεται στους
λάτρεις της δικτατορίας και του βούρδουλα που πλέον δεν ντρέπονται να
διακηρύξουν ανοιχτά τον φασισμό τους. Απευθύνεται στους σκοταδιστές τού «Πατρίς
–Θρησκεία –Οικογένεια». Απευθύνεται σε όσους πιστεύουν οτι «πάντα οι άλλοι
φταίνε κι εμείς πάντα καλά τα κάνουμε». Απευθύνεται σ΄αυτούς που μονίμως
φοβούνται οτι υπάρχει μια διεθνής συνωμοσία εκεί έξω, κυκλοφορούν άνθρωποι
κακοί που ψάχνουν πώς να διαφθείρουν τα βλαστάρια τους, πώς θα τα παρασύρουν
στην ακολασία και την απώλεια. Απευθύνεται σε ημιμαθείς οι οποίοι αντικαθιστούν
πρόθυμα την άγνοιά τους με μια διαστρεβλωμένη (αλλά βολική) δήθεν γνώση.
Κι αυτό φαίνεται
αν διαβάσεις τα σχόλια κάτω από το άρθρο –τόσα ζόμπι βγαλμένα από τις κλαψομούνικες
ταινίες του αθάνατου ελληνικού κινηματογράφου, είχα χρόνια να συναντήσω! Και τόση μελαγχολία είχα χρόνια να νιώσω
–νόμιζα βλέπεις, ο ηλίθιος, οτι είχαμε ξεμπερδέψει με τους σκοταδολάγνους, οτι
μεγαλώνοντας εμείς, τους είχαμε αφήσει πίσω στα γηροκομεία ή μπροστά στις
ανοιχτές τηλεοράσεις με έρπουσα μαλάκυνση εγκεφάλου. Πού βρέθηκαν όλοι αυτοί
ξανά; Από πού ξεφύτρωσαν ρε παιδί μου; Και τελικά, γιατί προχωράμε μόνο προς τα
πίσω σ΄αυτή τη χώρα; Αν δεν μπορούμε να πάμε μπροστά, ας μείνουμε τουλάχιστον στάσιμοι
–είναι κι αυτό κάποια εξέλιξη νομίζω...
35 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:
"και το μυαλό μου είναι θολό, και το δικό της πιό τυφλό, και τα 'κανε όλα τουρλού, γειά σου Ταχιάου φαφλατού"
(προσωπική μετάφραση του "Ξύπνα Βασιλη" στα καθ' ημάς)
Βασικά τη συμπαθώ πάντως επειδή τα αρχικά του ονόματός της κάνουν ΧΤ (σαν το μηχανάκι μου). Γι΄αυτό και τα γράφω όλα αυτά, για το καλό της -τη νουθετώ ρε παιδί μου ως μεγαλύτερος πώς το λένε!
Και που να μιλήσεις τώρα σε τέτοια άτομα (Ταχιάου - μαλάκα σα στρατόπεδο συγκέντρωσης ακούγεται - και σχολιαστές από κάτω) για Bill Hicks, ναρκοκουλτούρα και στυλάκια "all these musicians that made the music that endorsed your lives....rrrrrrreal fuckin' high on drugs". Πφφφφ. Θλίψη.
Τι Μπιλ Χικς ρε -αυτοί αν ακούσουν Χικς θα νομίζουν οτι μέθυσες!
Τώρα που το λες όντως σα στρατόπεδο ακούγεται -αλλά σε στυλ καραβανάδικο "νέους, ξεκίνα ταχειάου για το Νταχάου"
lol αυτό με το γιατρό δεν το είχα προσέξει μέχρι να διαβάσω το ποστ σου. Φαίνεται ο εγκέφαλός μου απλά αρνήθηκε να καταγράψει τέτοια ποσότητα εξωφρενικής μαλακίας.
Αυτό με το γιατρό με έκανε να γράψω το ποστ! Γιατί, εντάξει, υπάρχουν άτομα που είναι ηλίθια και ζουν σε ταινίες του Φώσκολου. Αλλά το να υπάρχουν γιατροί που ζουν στην εποχή του "η μαλακία τυφλώνει" κι αυτή η τακτική να διαφημίζεται μάλιστα! Έλεος γιατρέ μου!
δεν ξερω αν ψαρευεις κοσμο και συγκεκριμενες απόψεις αλλά ετσι μου φαινεται.ειμαι ακομα στην αρχη του κειμενου και γραφεις ανακριβειες.δεν συγκρινεται ο εθισμος του τσιγαρου του κανονικου με το κλωνι.το τσιγαρο ειναι..καμμια σχέση παρα πολυ εθιστικο.Βλέπεις οτι αν και αθωα , λες βλακειες και δεν στηριζεις την αποψή σου σωστα.Η' διαβασε και αλλα βιβλια ή αρχισε τους μπαφους και το τσιγαρο
Δεν ξέρω αν είσαι χαζός αλλά έτσι φαίνεσαι από το σχόλιό σου πάντως... Πρόσεξε λοιπόν:
1. Αν μπορείς να σκεφτείς κάποιον λόγο για να ψαρεύω κόσμο, πες τον, αλλιώς απλά παπαρολογείς.
2. "Η αλήθεια βέβαια είναι οτι ο ανθρώπινος οργανισμός, εθίζεται στο χασίς, τη μαριχουάνα και τα σχετικά καπνίσιμα όσο ακριβώς εθίζεται και στο απλό τσιγάρο. Με τη διαφορά οτι δεν έχει βρεθεί μέχρι σήμερα άνθρωπος να φουμάρει 35 ή 40 τσιγαριλίκια τη μέρα! Άρα ο εθισμός είναι πολύ πιο αργός (σε σχέση με αυτόν του τσιγάρου) έως και αμελητέος. Άσε που, όπως γνωρίζει ο κάθε κανονικός καπνιστής, το πρόβλημα στο να σταματήσεις το κάπνισμα δεν είναι τόσο οργανικό όσο ψυχολογικό." Πού τα βρήκα αυτά; Από το κείμενό μου τα αντέγραψα. Άσε λοιπόν το τι και πόσα βιβλία πρέπει να διαβάσω εγώ και κοίτα να διαβάζεις εσύ καλύτερα αυτά που σχολιάζεις.
Πρίμα;
Όχι δεν το ζω... ονειρεύομαι. Ή έχω κάψει εγκέφαλο. Δεν μπορεί, δεν γίνεται εν έτει 2012 να γράφονται ΑΚΟΜΗ τέτοιες παπαριές χωρίς αρχή μέση και τέλος σαν της κυρίας ΤαχιΆΟΥΟΥΟΥ (Λύκε μη σκιάζεσαι, δεν είναι η δική σου κραυγή).
Και όχι, αδέρφια -ο εθισμός στη νικοτίνη δεν είναι ίδιος με τον εθισμό στις ουσίες που περιέχει το χασίς. Είναι τρισχειρότερος.
http://www.iatrikionline.gr/IB80/kapniz.htm
Το έχω πει και θα το ξαναπώ: ο μόνος λόγος που οι αμαθείς και οι ημιμαθείς πλακώνουν τις ηθικολογίες για το μαύρο είναι η ενδόμυχη απέχθειά τους προς την ηδονική φύση του. Με άλλα λόγια, αυτό που είπες, μότορα: γιατί χαλιέται η κυρία; Επειδή χαλάρωσε η κοπέλα! Καλύτερα να είναι τίγκα στο άγχος και την αλλοφροσύνη, σωστά; Αυτό την κάνει πιο υπεύθυνο άτομο.
Ύστερα ρίχνουμε και ένα ηθοπλαστικό περί έλλειψης στόχων και προσανατολισμού, τύπου: η μαστούρα υποσκάπτει τους κοινωνικούς αγώνες και μας κάνει υποχείρια του διεθνούς καπιταλισμού και ιδού ο συνδυασμός κνίτη με κατηχητικό. Ε, πες το ντε και ανησύχησα...
Εγώ πάντως φιλενάδα μεγάλωσα με αρχές που συνδύαζαν τον αθλητισμό με τα ναρκωτικά καθότι είμαι της γενιάς που φώναξε το "Τσίγκοφ κατούρα να γίνουμε μαστούρα". Παραπέρα, μην το ξαναπάμε από την αρχή. Ο εθισμός (ο κάθε εθισμός) του οργανισμού σε μια ουσία σχετίζεται με την ποσότητα ουσίας που θα μπει στον οργανισμό. Ας πούμε για να γίνει κάποιος πρεζόνι (δεν μιλάω για ψυχολογική εξάρτηση, μιλάω καθαρά για οργανισμική) θα πρέπει να βαράει π.χ. 1 γραμμάριο την ημέρα για 30 μέρες. Έτσι λοιπόν και για να εθιστεί ο οργανισμός κάποιου στον καπνό χρειάζεται ποσότητα. Με το κοινό τσιγάρο την ποσότητα την πιάνουμε σχετικά σύντομα (μέσα στον ένα χρόνο ας πούμε). Με το τσιγαριλίκι την ποσότητα δεν την πιάνουμε σχεδόν ποτέ γιατί καπνίζουμε ελάχιστα. Άρα, αν και ο εθισμός είναι ίδιος -στη μια περίπτωση επιτυγχάνεται, στην άλλη όχι.
Το πρόβλημα με τα ναρκωτικά γενικότερα (και με το μαύρο κατά κύριο λόγο) είναι όπως το λες -η αντιπαραγωγικότητα στην οποία ωθούν τον χρήστη. Τελεία και παύλα.
με πληροφόρησαν για την ύπαρξη μιας συγγραφέως ρομαντικών μυθιστορημάτων με το "πιασάρικο" όνομα Ρούλα Σαλταπήδα. Όχι ότι το σχόλιό μου συνεισφέρει σε κάτι αλλά το Τάχυ Άου με τάραξε συθέμελα και απλά έπρεπε να έχω μια ατάκα. Μπάφιασα.
Οπτιακουστικό βοήθημα για την πληρη κατανόηση του κειμενού
http://www.youtube.com/watch?v=CffjvaKtN14
Υβ, κάπου έχει πάρει το μάτι μου τη ρομαντική ψυχή που αναφέρεις (όχι σαρκικά βέβαια -εντελώς πνευματικά την έχω δει, σε ράφια βιβλιοπωλείων). Ως οπαδός της σημειολογίας έχω πάθει ένα συγκλονισμό -το παραδέχομαι.
Ανώνυμε, αυτό ακριβώς ήταν το πάρτυ με μπάφους που περιγράφει η Ταχιάου! Ή τουλάχιστον -σε κάτι τέτοιο θα μπορούσε να εξελιχθεί! Άρα, προσοχή γονείς που ΑΦΗΝΕΤΕ τα παιδιά σας να πηγαίνουν!
Γεια σου ρε Μότορα!
Όπως έχεις πει άλλωστε, εσυ δεν γράφεις απλως μεταφερεις (αυτο ηταν το καλυτερο που εχεις απαντησει).
Εγω εχω μια καλή εξηγηση για το αρθρο. Πηγε η φοιτητρια και της ειπε οτι με δυο τρεις μπάφους σπασανε τα στεγανα και τα ξκλαψομουνιστηκα και πηδηχτηκε απελευθερωμενα και ομορφα χωρις να συγκρατιεται απο τα πρεπει και τα μη της τσατσάς μανας. Οταν τα άκουσε η ποιητρια την επιασαν τα ζουμια απο τη καβλα όπως θα έλεγε και ο δικος μας, αλλα ελα που θελει η πουτανα να κρυφτεί και χαρα δεν την αφήνει...Οποτε παρε το αρθρακι σου για να ικανοποιηθει ο γηγενης μας μικροαστισμος παρε ομως και την αποποινικοποιησουλα σου για τι η παρτουζιτσα θελει και τη σχετικη θεσμοθετηση της.
Χαιρετισματα απο το Ελσινκι
Παντελης
Παντελή μου, επειδή είσαι στο Ελσίνκι γι΄αυτό τα βλέπεις τα πράγματα τόσο γραφικά και όμορφα. Αν θέλεις την προσωπική μου άποψη, ούτε φιλενάδα υπάρχει, ούτε για πάρτυ με μπάφους έμαθε η κυρία. Απλώς, πέρασε από κάνα μέρος που καίγανε γρασίδι λίαν προσφάτως και το μπέρδεψε με τη μυρωδιά από το τσιγαριλίκι. Όλα τα υπόλοιπα είναι θέμα συγγραφικού οίστρου.
Γι΄αυτό εγώ απλώς μεταφέρω -για να μη γίνομαι ρόμπα, κατάλαβες;
Δεν είναι καλά τα νεύρα μου. Φταίει ίσως η αίσθηση πως στο ηρωικό πτωχό πλην τίμιο γριχελαντ η πραγματικότητα μοιάζει να έχει ξεπηδήσει απ΄τις σελίδες κάποιου μυθιστορήματος του Lovecraft. Ξέρεις τώρα το αρχέγονο κακό του οποίου μόνο επιφανειακές εκδηλώσεις βλέπουμε που μας περικυκλώνει σιγά σιγά επιβάλλοντας ταυτόχρονα ένα ιδιότυπο καθεστώς απομόνωσης προετοιμάζοντας έτσι το έδαφος για το Χάος τους Μεγάλους Παλαιούς κλπ. με την συνέργεια των Άπληστων των Ηλιθίων και των άπληστων ηλιθίων. Ίσως πάλι να φταίει το γεγονός που η πραγματικότητα στο ηρωικό πτωχό πλην τίμιο γκριχελαντ παλαντζάρει βίαια ανάμεσα στο εντελώς τραγικό και το εντελώς γελοίο. Σου διαλύει το μυαλό αυτή η κίνησις.
Σε κάθε περίπτωση τε σπα η ανοχή μου στην ανοησία έχει γίνει μηδενική. Παράπλευρες απώλειες. Κάποτε παρόμοια πονήματα σαν της θείας Ταχιαου θα αποτελούσαν μέρος της διασκέδασης μου. Τώρα μου ανεβάζουν την πίεση. Όλοι/ες έχουν γνώμη για τα πάντα όλα και όλες οι γνώμες είναι ισάξιες γιατί όλοι/ες είναι υπέροχοι/ες και τρομερά σημαντικοί/ες. Σε περιβάλλον πιστωτικής επέκτασης θα πέσουν θύματα διαφημιστικής πλάνης, Σε περιβάλλον κατάρρευσης παίζει και να πέσουν θύματα κανονικά. Αν το βούλωναν λίγο να σκεφτούν αν το βούλωναν λίγο και να άνοιγαν κάνα βιβλίο να ξεστραβωθούν (έστω την Wikipedia) ίσως.... Άστο γάμα το.
Η εξήγηση μου για το πόνημα της θείτσας ειδικώς είναι η εξής
Ποία ήτο η εποχή που αισθανόμαστε καλύτερα με τον εαυτό μας; Εποχή (πχ) hardcore πασοκιλας. Checked
Τι θα λέγαμε τότενες αν μια φίλη μας μπλα μπλα μπλα; Το και το. Checked.
Χαμένοι παράδεισοι; Όνειρο ήταν και πάει; Αααχχχ Checked. Shiiiiieet
To παν σήμερον στους χαλεπούς καιρούς μας είναι η πάση θυσία προστασία του ιδιωτικού μας βίου. Ζάκια χασικλήδες λαθρομετανάστες επικίνδυνες Τάξεις απειλούν να διαταράξουν την Ησυχία μας. Ώχου ας τους πάρει επιτέλους υπό την αιγίδα του το Κράτος. Τζάμπα το πληρώνουμε; Τι το θέλουμε να δεν μπορεί να εγγυηθεί Ηρεμία Τάξις και Ασφάλεια; Αν δεν δύναται ας παραχωρήσει τις εργασίες αποστείρωσης στον πάντοτε αποτελεσματικό ιδιωτικό τομέα. Ε μα πια.
Κάπου εδώ εισβάλλουν οι ουγκανοι end of story.
Σικλιστα, αυτο μπορει να αλλαξει την αποψη σου νομιζω http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xlmxP2mAz8g
η κυρία είναι γνωστό νούμερο του protagon και κανονικά δεν θα έπρεπε να απασχολέι νοήμονες ανθρώπους... τι να πω, καθημερινά έχει κανείς την αίσθηση ότι ανάλογα με τον χώρο που θα κινηθεί θα μετακινηθεί και στον χρόνο (σαν το πάρτυ του προηγούμενου σαββάτου ένα πράμα) - η αλήθεια όπως πάντα βρίσκεται στους Sex Pistols : http://youtu.be/L1jB7RBGVGk
Oolon, αν ήξερε αυτή η Ταχιάου οτι το άρθρο της ευθύνεται, έστω και μερικώς, για την παραγωγή σχολίων σαν το δικό σου θα έπρεπε να είναι υπερήφανη (αν είχε βέβαια μυαλό να καταλάβει τι γράφεις).
Ανώνυμε -δεν το ήξερα αυτό κι αν το ήξερα δεν θα είχα γράψει τέτοιο ποστ! Έπρεπε να με ειδοποιήσεις νωρίτερα να μην εκτεθώ ρε φίλε! Πάντως, δεν το άντεξα όλο με τη μία -στα 3 λεπτά το έκοψα για να το ξαναδώ άλλη φορά που θα νιώθω πιο αρντάν γιατί με αρρώστησε!
Bwana, καλά που υπάρχουν πάρτυ σαν αυτό που λες για να καταλαβαίνουμε οτι δεν είμαστε εμείς οι στραβοί -ο κόσμος έπαθε κάτι... Ωραίο κι αυτό που βάζεις, κλάσικ -αλλά το από πάνω του Ανώνυμου τσακίζει κόκαλα! Σκηνή και μαχαιριά είναι!
Μότορα, έχασες αν δεν είδες όλο το βιντεάκι του ανώνυμου. Μέγεθος, ρε συ! Και κάπου εκεί στο 8:24 μου φαίνεται πως πήρε το μάτι μου και τον Κανάκη!!! Στην ίδια ταινία με τον Σεφερλή!!! Καλά λέει ένας σχολιαστής από κάτω. Ο Πρέκας έλαμψε δια της απουσίας του.
Ρε τι αριστούργημα έχανα τόσον καιρό. Ανώνυμε, σ' ευχαριστώ πολύ με δάκρυα ευγνωμοσύνης στα μάτια. Μου επιτρέπεις να το στείλω παντού, ε;
Θα το δω, απλώς με έπιασε απροετοίμαστο και μου βγήκε ο καφές από τη μύτη! Έχει Σεφερλή και Κανάκη; Απαπαπα! Τόση πολιτιστική επανάσταση δεν θα την αντέξω κι έχω και τον άντρα μου άρρωστο!
Αν και είμαι και κατά της νομιμοποίησης, σίγουρα το χασίς είναι το τελευταίο που θα σκοτώσει άνθρωπο στον πλανήτη... Η νικοτίνη στον καπνό είναι ισχυρότερη σε συνδυασμό με την την επεξεργασία (βράσιμο κλπ και προσμείξεις) του...
Εγω σε μια φαση σιχτιριζα γιατι θιχτικα σαν φορολογουμενος χρηματοδοτησα τετοια παραγωγη (ΓΕΣ)αλλα μετα καταλαβα ...ειναι τεχνη εδω http://www.youtube.com/watch?v=iSGCb_R8XAA&feature=relmfu παντως νομιζω ειναι σε 5 μερη η παραγωγη αυτη ολοκληρη.
bernardina τι ρωτας αν θα το στειλεις παντου !! χαχα
The Motorcycle boy ξεχασα σορυ ειμαι "ο ασχετος"
Δείμε, κατά της νομιμοποίησης θα πει υπέρ του προσοδοφόρου εμπορίου σκληρών ναρκωτικών και υπέρ του να κλείνονται στη φυλακή κάτι φουκαράδες που τους πιάσανε να καπνίζουν μια φούντα. Δυστυχώς -έτσι πάει. Δεν υπάρχει υποκειμενισμός εδώ.
Άσχετε, τι λες τώρα! Εγώ όχι μόνο δε θίχτηκα, σα φορολογούμενος αλλά ένιωσα οτι τα λεφτά μου πιάνουν τόπο!
Σε συνέχεια του οπτιακουστικού βοηθήματος που πρόσφερα στο σχόλιο (Οκτωβρίου 26, 2012 2:05 π.μ.) να προσθέσω ότι τα πάρτυ που λέει και η Ταχιάουυυυυ είναι το πρώτο βήμα στην κατρακύλα των ναρκωτικών, μετά φτάνουμε στο σημείο να χορεύουμε λαϊκή ποπ σε εγκατελειμένα λούνα παρκ και να κάνουμε φάση με 10 μπάφους και σουτάρισμα ηρωϊνής http://www.youtube.com/watch?v=MtMWg8MT_EU στο τέλος καταλήγουμε στην παραβατικότητα μπουκάροντας σε φαρμακεία http://www.youtube.com/watch?v=XjNHhR96nLc&feature=related αλλά επειδή είμεθα αισθηματίες χασικλήδες (!!) δεν πειράζουμε γυναικόπεδα.
Preview από τα επόμενα άρθρα της Ταχιάουυυυυ: Ο κίνδυνος των νέων από την επισκέψη σε δισκοθήκες, Πρόσεχε το ποτό σου, μπορεί να σου ρίξουν κάτι, Προγαμιαίες σχέσεις και σεξουαλικά νοσήματα.
Τι να πω εγώ τώρα;Ναι,την είχα δει την αγαπημένη(κατα τα φαινόμενα) ταινία της Ταχιάου και πάνω απο 2 φορές.Για τη μουσική της βέβαια κυρίως,αλλά το πόση ζημιά έκανε το βλέπουμε σήμερα-και ναι γαμώτο, υπάρχουν στοιχεία στο έργο του Δαλιανίδη που είναι θετικά και λειτουργικά,αλλά όταν ο άνθρωπος είναι ήδη εκτός τόπου και χρόνου εκείνες τις εποχές,ε δεν ήξερε δε ρώταγε κάποιους που ήξεραν;Τόση ανάγκη πια να κόψουμε εισητήρια;
Πάντως, το έχω ξαναπεί, αφήνω χρόνια το ποτό μου αφύλαχτο μπας και μου ρίξουν κάτι και μονίμως το βρίσκω να το έχει πιει κάποιος άλλος!
Έχω τρελαθεί στη βιντεακή επιμόρρφωση!
Γιώργο, δεν θυμάμαι κάτι από το έργο του Δαλιανίδη πέρα από τις καρέ-καρέ και λέξη-λέξη κλοπές των επιτυχημένων ταινιών του Χόλυγουντ.
Βλέπω σ΄αυτό μου το ποστ κάτι συνδέσεις που οδηγούν σε μια σελίδα που ονομάζεται buzz, εδώ: http://buzz.reality-tape.com/story.php?title=%CE%99%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CF%8E%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-1. Πάω λοιπόν και διαβάζω κάποια σχόλια -εντάξει, δικαίωμά τους. Θα μπορούσαν βέβαια να τα κάνουν εδώ εφόσον αναφέρονται στο δικό μου κείμενο -έτσι ώστε να υπάρχει η δυνατότητα της απάντησης, αλλά δε βαριέσαι...
Κάποια κομμάτια αυτών των σχολίων είναι πραγματικά διαμάντια -σκέφτηκα να τα μεταφέρω εδώ και να τα σχολιάσω γιατί εκεί δεν έχω τη δυνατότητα. Θαύμασε:
"Η Ταχιάου απλά έγραψε οτι ανησύχησε με τη φιλενάδα της που πίνει και τη χαλάει και μετά έγραψε και τις προσωπικές της εμπειρίες για τις οποίες ο μπλόγκερ συγκεκριμμένα απέδειξε οτι δεν έχει κανένα δικαίωμα να της τη λέει. Η Ταχιάου λέει "δεν ήταν έτσι παλιά", ο μπλόγκερ λέει "μα εγώ θυμάμαι τον Τσιτσάνη" εννοώντας προφανώς "έχω ακούσει τη Φραγκοσυριανή". Η Ταχιάου λέει οτι η φίλη της (όχι η ίδια) ανησυχεί μήπως πέσει στην πρέζα ξέρω 'γω, το μπλογκοπόστ λέει οτι αρχίζεις την πρέζα επειδή δεν βρίσκεις μαύρο."
Έχω ακούσει τη Φραγκοσυριανή αλλά το συγκεκριμένο κομμάτι του Βαμβακάρη δεν μου θυμίζει σε τίποτα τον Τσιτσάνη ή το χασίς -λυπάμαι! Αυτό που γράφω στο κείμενό μου είναι οτι τα ναρκωτικά και η ναρκοκουλτούρα ήταν ευρέως διαδεδομένα τις δεκαετίες του '70 και του '80 -μέχρι και σχετικά τραγούδια υπήρχαν. Και όχι μόνο στη ροκ -ακόμα θυμάμαι εκείνο το τραγούδι του Τσιτσάνη που έλεγε: "μάνα σού λέω μ΄εξαπάτησε/ μια νύχτα εκείνη/ και από τότε μάνα μου/ έλιωσε το κορμί μου/ από την ηρωίνη".
Πάμε τώρα και σ΄αυτή την άποψή μου οτι όταν δεν βρίσκεις μαύρο γίνεσαι πρεζάκιας. Σύμφωνα με άλλο σχολιαστή:
"Ο ισχυρισμός πως όσοι έπεσαν στην πρέζα έπεσαν επειδή ο dealer δεν τους πούλησε μαύρο είναι απλά επικός"
Απορώ! Αυτοί οι άνθρωποι δεν ξέρουν να διαβάζουν; Με βύσμα το βγάλανε το σχολείο; Έγραψα καθαρά: "Κι όλοι αυτοί που ξεκίνησαν από φούντα κι έπεσαν μετά στην πρέζα; θα αναρωτηθείς. Υπάρχουν τέτοιοι, πολλοί –δεν θα διαφωνήσω. Αλλά δεν οδηγήθηκαν στην πρέζα επειδή τα μαλακά ναρκωτικά δεν τους έφτιαχναν πια –πήραν πρέζα επειδή πλέον δεν έβρισκαν φούντα." το οποίο σημαίνει οτι ΕΦΟΣΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΩΝΕΙ ΝΑ ΣΥΣΧΕΤΙΣΟΥΜΕ ΤΗ ΦΟΥΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΒΑΡΙΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ (πράγμα το οποίο κάνει η Ταχιάου θεωρώντας το δεύτερο συνέπεια του πρώτου) αυτό που μπορούμε να πούμε είναι οτι υπάρχει κόσμος που πήγε στην πρέζα μετά από φούντα ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΚΕ ΠΛΕΟΝ ΦΟΥΝΤΑ. Εγώ δεν μπορώ να δω άλλον συσχετισμό! Δεν είπα οτι όποιος παίρνει φούντα θα πάρει και πρέζα, δεν είπα οτι όποιος πάρει πρέζα δεν θα ξαναδοκιμάσει φούντα. Εξήγησα έναν μηχανισμό της αγοράς τον οποίο έχω δει με τα μάτια μου να λειτουργεί έτσι ακριβώς. Αν κάποιος έχει διαφορετική άποψη, αυτό δεν πάει να πει οτι εγώ δεν ξέρω τι είδα!
Βασικά για τον ηρωικό'Νικητή' ήθελα να σχολιάσω(ο ηρωισμός πάει σε αυτούς που άντεξαν το director's cut)αλλά ειδικά σε μερικές περιπτώσεις το χιούμορ μου στερεύει,όσο κι αν με γαργαλάει αυτή η φιγούρα του πόνόψυχου διοικητή(του μουστακαλή ντε) με το 'πεστα στο θείο να ξαλαφρώσεις παιδί μου πριν σου κόψουμε το λαρύγγι'.Τέλος πάντων,Επιτελείο είναι αυτό,όλο και κάποιες καλλιτεχνικές ανησυχίες θα διαθέτει.Θα ήθελα πάντως να δω τη βερσιόν του Ν.Ν. πάνω στο θέμα.
Αλλά διάβασα το λινκ και αυτη η πρώτη καυστική σχολιάστρια που μοιάζει ειδική στο θέμα 'εθισμός' και δεν επιδέχεται αντιρρήσεις,μου έκανε κάπως.''δεδομένου οτι αυτή η ζωή δεν βγαίνει χωρίς μέθη''.Φράση κλειδί.Μια παλιά μου συμφοιτήτρια μου έλεγε ότι κατα βάθος καλά έκανε ο πατέρας της και την καταπίεζε γιατί κι αυτή δεν έχει πειστεί ακόμα να μη φουμάρει-αν το διατυπώνω σωστά.
Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα η ψυχοσύνθεση της σχολιάστριας όπως την παρουσιάζεις, καθώς και της φίλης σου! Επειδή πάντα με τραβούσε το κίνκυ, έστω και να το βλέπω.
Έχει και νταϊρέκτορ'ς κατ, αυτό το πράμα; Δεν θα το αντέξω γιατρέ μου!
Εχει και παραέχει.Εμείς είδαμε μόνο τη φιλική διάρκεια(και είναι μια μοναδική φορά που μπορείς να θεωρήσεις τη λογοκρισία πράξη στοργής).
Α, δεν θα το αντέξω -έχω ευαίσθητο στομάχι...
Να σαι καλα ρε φιλε για το αρθρο απαντηση. Απορω πως εν ετει 2012 ψαχνομαστε ακομα αν οι μπαφοι καταστρεφουν τον ανθρωπο.
Η τηλεοραση καταστρεφει πολυ περισσοτερο και το τζανκ φουντ επισης! Ασε που αυτες τις αποψεις τις εχουν μονο οσοι ΔΕΝ πινουν δηλαδη σχεδον κανεις...
Δεν ήταν άρθρο-απάντηση, άρθρο-αγανάκτηση ήταν ρε γαμώτο... Δηλαδή ειλικρινά απορώ -πόσο πίσω θα πάμε ακόμα; Σε λίγο θα ξανάρθει το "έκτρωση=θάνατος" και στη συνέχεια θα συζητήσουμε για το δικαίωμα των γυναικών να ψηφίζουν!
Νισάφι πια!
Δημοσίευση σχολίου
Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!