Λέω σήμερα, έτσι
για αλλαγή, να συζητήσουμε για τα προφανή. Μη με παρεξηγήσεις –λατρεύω τη
μυθιστορηματική φαντασία και όλα τα παρακλάδια της, αλλά κάποιες μέρες με
πιάνει αυτή η περίεργη διάθεση ρε παιδί μου, και θέλω να βλέπω ρόδες στα
λεωφορεία και ράγες στο μετρό (κι όχι το ανάποδο).
Τα προφανή
λοιπόν...
Έχω
παρακολουθήσει πολύ Κασιδιάρη στο youtube αυτές τις μέρες, το προμοτάρουν το παλουκάρι ως φαίνεται, επειδή έχει
πέραση στις αγάμητες έτσι ευθυτενής που είναι (σα να κατάπιε ομπρέλα και να του
κάθισε η λαβή στο λαιμό). Δεν τον είχα μελετήσει ιδιαιτέρως μέχρι τώρα –το
παραδέχομαι. Παρατήρησα λοιπόν οτι το άτομο αυτό έχει ένα τικ στα μάτια,
κλασικό σύμπτωμα παιδικού τραύματος το οποίο συνήθως αφήνει φοβικά κατάλοιπα
(φόβος του πατέρα το λένε οι ψυχολόγοι).
Παραπέρα,
παρακολούθησα δυο ομιλίες του. Μια στο Αγρίνιο (μπερδεύτηκα κάπως στην αρχή
γιατί έλεγε στον κόσμο πόσο περήφανος πρέπει να είναι για την ιερά πόλις του
Μεσολογγίου!!!) και άλλη μια στην
Χερσόνησο στην Κρήτη. Δεν θα ασχοληθώ με το ξεκατινάζ στο οποίο επιδίδεται το
συγκεκριμένο άτομο πετώντας ονόματα τύπου Τσατσόπουλος, Ρεπούση κλπ –αυτά είναι
δικά του κόμπλεξ και ποσώς με απασχολούν. Άλλωστε, το διασκεδαστικό είναι, τόσο
το περιεχόμενο των ομιλιών του όσο και οι εκφραστικές μέθοδοι τις οποίες
χρησιμοποιεί.
Ξεκινάω από τις
«μέθοδοι» και υποθέτω οτι κάποιος σ΄αυτή την οργάνωση έχει αγοράσει ληγμένα
εγχειρίδια δημοσίων σχέσεων γιατί τέτοιες τεχνικές (του περασμένου αιώνα)
εφαρμόζουν. Όπως ας πούμε, το κλασσικό «εκεί που καθόμασταν και τα λέγαμε τι
μας πέρασε από το μυαλό!» Πριν έρθω για την ομιλία είχαμε μια συζήτηση
περί ιστορίας με τον συναγωνιστή τον τάδε (βάλε όνομα βουλευτή της Χρυσής
Αυγής άφοβα) και κουβεντιάζαμε για το τάδε (βάλε ιστορικό γεγονός της
επανάστασης του ’21 κατά προτίμηση), αρέσκεται να λέει συνέχεια ο Κασιδιάρης.
Δηλαδή, σκέψου το λίγο. Κάθεται ο Κασιδιάρης με τον Παναγιώταρο και πίνουν τον
φρουτοχυμό τους (καθότι και γυμνασμένα παλουκάρια). Οπότε λέει ο ένας: «Θυμάσαι
ρε συναγωνιστή τότε στα Δερβενάκια;» κι απαντάει ο άλλος «Ξεχνιούνται τα
Δερβενάκια; Άσε που έμαθα κάτι φρέσκα καυτά γκόσιπ περί του θέματος –ξέρεις τι
μάρκα τσαρούχι φορούσε ο Νικηταράς;» Σε πείθει αυτό το σκηνικό; Το θεωρείς
αληθοφανές; Όχι βέβαια! Πρόκειται για ένα «ρητορικό τέχνασμα» της συφοράς ανάλογο
του μπουρδολογήματος που χρησιμοποιούσαν οι καθηγητές μας στο γυμνάσιο: «για
πες μου παιδί μου, αν, όταν θα πας στη στάση του λεωφορείου, σε ρωτήσει κάποιος
κύριος με τι ισούται το τετράγωνο της υποτείνουσας ορθογωνίου τριγώνου τι θα
του απαντήσεις;» Όσο σε ρώτησε κάποιος για την υποτείνουσα στη στάση του
λεωφορείου, άλλο τόσο κουβεντιάζουν οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής για ιστορία
όταν πίνουν το ενεργειακό φρουτοποτό σους. Απλώς, κάποτε (τα πολύ παλιά χρόνια)
η μεταφορά ενός επιστημονικού θέματος σε συνθήκες καθημερινότητας (θεωρούταν
ότι) έκανε το θέμα λιγότερο βαρετό.
Η άλλη μέθοδος
που χρησιμοποιεί ο συγκεκριμένος Κασιδιάρης είναι του «αστείου οικειότητας»
στην έναρξη κάθε ομιλίας. Εμείς (πάντα το ‘εμείς’ σε αντιπαράθεση με το
‘οι άλλοι’ –το ψωμοτύρι του φασίστα δηλαδή) δεν έχουμε ανάγκη από μικρόφωνα
γιατί τα ίδια λέγαμε εκτός βουλής και τα ίδια λέμε τώρα που είμαστε εντός
(το μικρόφωνο παρουσιάζεται ως μηχάνημα προώθησης του ψευδούς λόγου!) Εμείς
μπήκαμε στη βουλή για να διευκολυνθούμε στον αγώνα μας (ποιον αγώνα δε μας
λέει ο ποιητής), να μπορούμε να οπλοφορούμε νόμιμα (αααα! αυτόν τον
αγώνα!) και να γλιτώνουμε το αυτόφωρο –κατά τα άλλα εξακολουθούμε να είμαστε
αντίθετοι σ΄αυτό το σάπιο κοινοβουλευτικό σύστημα (στην αμέσως προηγούμενη
σκηνή του βίντεο βέβαια, έχεις δει το Λιάκο το λεβέντη να διαμαρτύρεται γιατί
εμποδίζεται το νόμιμα εκλεγμένο κόμμα του να κάνει συγκεντρώσεις –αλλά
δε βαριέσαι... ποιος έχασε τη συνοχή σκέψεων για να τη βρει ο Ηλίας;)
Ένα κλασσικό τρικ
των ομιλιών αυτών των κυρίων έχει ξεπατικωθεί, όχι από εγχειρίδια δημοσίων
σχέσεων, αλλά από την αθάνατη ελληνική μεθοδολογία κι αυτό είναι το τοπικιστικό
γλείψιμο. Εσείς είσαστε οι μοναδικοί από όλους τους Έλληνες πού...
λέει σε κάθε περιοχή που πηγαίνει ο Κασιδιάρης. Οι Αγρινιώτες είναι μοναδικοί
επειδή στο νομό τους ανήκει η ιερά πόλις του Μεσολογγίου, οι Κρητικοί
είναι μοναδικοί επειδή ο Λιάκος, όταν ήταν παιδί, μάθαινε οτι κάνανε
ανδραγαθήματα μαζί με τους Μανιάτες –εγώ θυμάμαι κάτι Αρβανίτες στη
Λακόπετρα που βγάζανε κάτι καρπούζια ναααα, με το συμπάθιο –περιμένω ν΄ακούσω
λοιπόν που θα εντοπίσει τη μοναδικότητά τους ο Λιάκος όταν τους
επισκεφτεί.
Τέλος, ο
επιστήμονας παύλα παιδί του λαού Κασιδιάρης δεν χάνει ευκαιρία να διηγηθεί
ένα ιστορικό «γεγονότο» –έτσι, για να ζεσταθεί ο κόσμος και να ευθυμήσουμε
λιγάκι βρε παιδί μου! Μόνο που την πατάει όπως κάθε άνθρωπος ο οποίος διαβάζει
επειδή τον βάλανε κι όχι γιατί του αρέσει κι έτσι θεωρεί οτι το γραπτό «αστείο»
μπορεί να μεταφερθεί άνετα στον προφορικό λόγο. Οι Έλληνες ύψωσαν έναν περίεργο
πύργο έξω από την Τριπολιτσά, φτιαγμένο με κεφάλια Τούρκων, λέει ο
καλλιτέχνης παίζοντας τα τσαχπίνικα ματάκια του όταν προφέρει τη λέξη
«περίεργο» με πάθος χουντικού γυμνασιάρχη ο οποίος εξυμνεί τις αρετές της φυλής
μας. Φυσικά κανένας δεν γελάει με το αστείο, ούτε ο Παναγιώταρος (αυτός ο μέγας
λογοπλάστης) δεν το αντιλαμβάνεται.
Γιατί τόση
ιστοριολαγνεία; Πολιτική ομιλία κάνει το άτομο ή διάλεξη στον Πολιτιστικό
Σύλλογο Τραχανοπλαγιωτών; Μα –επειδή στο πολιτικό σκέλος της ομιλίας του, πέρα
από συνθήματα του τύπου θα κάνουμε, θα φτιάξουμε, θα γαμήσουμε και θα
δείρουμε δεν έχει να πει τίποτα άλλο ο καλλιτέχνης! Όμως στον τομέα του
θα-θαϊσμού διαπρέπουν άλλες πριμαντόνες που έχουν γράψει χιλιόμετρα στο σανίδι
–οι θέσεις της Χρυσής Αυγής δεν αντέχουν ούτε σε ρητορική ερώτηση. Γι΄αυτό και
ρίχνουν έναν δεκάρικο με αθάνατες ελληνικές επιτυχίες και ξεμπερδεύουν.
Αλλά ακόμα κι
εκεί την πατάνε τα παλουκάρια. Κάνανε πύργο τα τούρκικα κεφάλια οι Έλληνες στην
Τριπολιτσά, ισχυρίστηκε ο Λιάκος. Μα, δεν του είπαν οτι ημείς οι Έλληνες
ποτέ δεν σφάζουμε και ποτέ δεν μακελεύουμε; Δεν του είπαν οτι κτηνωδίες κάνουν
μόνοι οι κακοί Τούρκοι, αλλά εμείς ποτέ των ποτών;
Διηγείται ο
Λιάκος την ιστορία του Καλαποθάκη ο οποίος ξεκίνησε, λέει, από την Αθήνα για να
φτιάξει το Ελληνικό Κομιτάτο (Μακεδονικό το έλεγε τότε ο Καλαποθάκης,
αλλά δε βαριέσαι...) και στρατολόγησε κάτι Μανιάτες μαχαιροβγάλτες από τις
χαρτοπαικτικές λέσχες και κάτι Κρητικούς με μούσια (εννοεί νταβατζήδες και
πληρωμένους φρουρούς αλλά δεν το λέει στα ίσα) επειδή μόνο αυτοί έρχονταν –ούτε
από την Ακαδημία, ούτε από τα Πανεπιστήμια βρήκε ανταπόκριση! Τι μας λέει εδώ ο
ποιητής;
Πρώτον, οτι το
Μακεδονικό Κομιτάτο δεν καταγόταν από τη Μακεδονία! Άρα, επρόκειτο για
πράκτορες των Ελλήνων στην καλύτερη περίπτωση, οι οποίοι δεν είχαν έρεισμα στον
ντόπιο πληθυσμό.
Δεύτερον, οτι το
Μακεδονικό Κομιτάτο επανδρώθηκε στην πρώτη φάση του από μισθοφόρους
μαχαιροβγάλτες (εκτός αν πιστεύει κανείς οτι τέτοια άτομα απέκτησαν όψιμα
εθνική συνείδηση και γι΄αυτό παράτησαν τις κλοπές, το νταβατζιλίκι και την
προστασία για να πάνε να πολεμήσουν στη Μακεδονία!)
Λοιπόν, η
Ρεπούση, την οποία συνεχώς σκυλοβρίζει ο Κασιδιάρης δεν έχει διανοηθεί ποτέ να
πει ή να γράψει τέτοια πράγματα –οτι οι Έλληνες έκαναν κτηνωδίες κι ότι στη
Μακεδονία στάλθηκαν δολοφόνοι και νταβατζήδες! Μήπως τελικά ο Λιάκος είναι
ακροαριστερός και τον έχουμε παρεξηγήσει;
Εντάξει, θα πεις
–τα άτομα είναι αμόρφωτα κι έχουν μπλέξει την ελληνική ιστορία με τις ταινίες
της Σινετσιτά, τύπου Ο Τζέισον και οι Αργοναύτες, Ηρακλής εναντίον Γκοτζίλα
–δυο έργα σεξ. Εντάξει, δεν τους ψήφισε ο κόσμος για τις θεωρητικές τους
γνώσεις (αν ήταν έτσι, θα ψήφιζε την Αρβελέρ) αλλά επειδή θέλανε να φέρουν το
κάτι διαφορετικό. Ας δούμε λοιπόν τι έχουν φέρει μέχρι σήμερα στην
κοινοβουλευτική τους σταδιοδρομία:
-Ξύλο στην
Κανέλη, μπουγέλο στη Δούρου και χειροφίλημα στη Ντόρα (κλείνατε επί δε-ξιά!)
-Μποϊκοτάρισμα
των προσπαθειών των υπολοίπων κομμάτων της αντιπολίτευσης σχετικά με την
διεξαγωγή έρευνας σχετικά με την πώληση της Αγροτικής από τη Βουλή (‘Σάλα,
σάλα μες στη σάλα/ τα μιλήσαμε/ να με πάρεις να σε πάρω/ συμφωνήσαμε’ παραδοσιακό
δημώδες)
-Πρόταση για
μείωση της φορολογίας των πλοίων με ελληνική σημαία (εφ –όπλου-ιστής,
προφέρεται πλέον το γνωστό πρόσταγμα)
-Τραμπουκισμοί
εναντίον μεταναστών και επιθέσεις σε στρατόπεδα μεταναστών ταυτόχρονα! (δηλαδή,
δεν θέλουν τους μετανάστες να κυκλοφορούν ελεύθεροι και δεν τους θέλουν πίσω
από τα συρματοπλέγματα –βγάζεις νόημα;)
-Χάπενινγκ σε
πανηγύρια και απέξω από θεατρικές παραστάσεις (για να τους παίρνουν οι
κάμερες).
-Επιστροφή των
βρώμικων βουλευτικών αποζημιώσεων στο λαό με τη διανομή τροφίμων μόνο σε
Έλληνες (συγνώμη κιόλας αλλά ο παπάς της ενορίας μου έχει δώσει περισσότερα
τρόφιμα αυτό το χρόνο –μήπως κονομάει περισσότερο απ΄ότι όλοι μαζί οι 18 βουλευτές
της Χρυσής Αυγής;)
Αυτά έχουν κάνει
σε γενικές γραμμές, ως σήμερα, τα παλουκάρια της Χρυσής Αυγής κι αν ο ψηφοφόρος
τους νιώθει ικανοποιημένος από την επιλογή του, μάλλον θα πρέπει να το κοιτάξει
το θέμα σε κάναν ψυχίατρο.
Αλλά, θα πεις, τα
παιδιά δεν μπόρεσαν ακόμα να αναπτύξουν το πρόγραμμά τους καθότι τους πολεμάει
το φαύλο σύστημα! Εντάξει –ας δούμε λοιπόν προς τα πού θέλουν να κινηθούν...
Δηλώνουν λάτρεις
του Μεταξά και του Παπαδόπουλου –δυο δικτατόρων, σωστά; Υποθέτω λοιπόν οτι αυτά
είναι και τα διαχειριστικά τους πρότυπα –κάπως έτσι θα ήθελαν να κυβερνήσουν.
Πολύ ωραία!
Θυμούνται όμως
οι ψηφοφόροι του συγκεκριμένου κόμματος οτι οι παραπάνω λατρεμένοι (κοντοί) δικτάτορες
διακήρυτταν ότι έχουν κάμνει επανάστασιν στην οποία, αν δεν ήσουν ενεργός
σε θεωρούσαν αντεπαναστάτη και σε μπουζουριάζανε;
Με απλά λόγια
–έχουν όρεξη οι ψηφοφόροι του συγκεκριμένου κόμματος να σηκώνονται από τις
καναπεδούμπες τους για να πάνε να παρελάσουν κάθε τρεις και δύο έξω από την
(κλειστή πλέον) Βουλή; Και κάθε Κυριακή να πηγαίνουν για εθελοντική εργασία σαν
τα προσκοπάκια παρατώντας τα κοψίδια τους άψητα κι αφάγωτα;
Θέλουν να κοπούν
τα τούρκικα σήριαλ από την τηλεόραση και ν΄αντικατασταθούν με επικούς
μονολόγους του Αρχηγού (ένας είναι ο Αρχηγός) και άλλων θεωρητικών περί
ελληνισμού και φυλετικής ανωτερότητας;
Θέλουν να
απαγορευτεί το προκλητικό ντύσιμο των γυναικών όπως τότε παλιά;
Θέλουν η προσβολή
προς τα θεία (η χριστοπαναγία ρε παιδί μου!) να τιμωρείται με αυτόφωρο;
Θέλουν να ισχύσει
ξανά ο στρατιωτικός νόμος και να κηρυχτεί η χώρα σε κατάσταση πολιορκίας;
Θέλουν να ζουν σε
μια χώρα με πρωθυπουργό τον Μιχαλολιάκο, τον οποίο (όταν ξεμωραθεί εντελώς) θα
τον αντικαταστήσει ο Παπάς ας πούμε;
Αν όλα αυτά
αρέσουν σε κάποιους –καλώς ψηφίζουν Χρυσή Αυγή. Διάβαζα μάλιστα, τις προάλλες,
οτι το συγκεκριμένο κόμμα αρχίζει να έχει απήχηση και στα σχολεία –θα ήθελα
λοιπόν να ρωτήσω ειδικά αυτούς τους μαθητές που φτιάχνονται με τη Χρυσή Αυγή:
-Γουστάρετε να
κάνετε περισσότερες ώρες αρχαία (τη μοναδική γλώσσα που έχει περισσότερους
γραμματικούς κανόνες απ΄ότι λέξεις) από όσες κάνετε σήμερα;
-Γουστάρετε κάθε
πρωί να κάνετε προσευχή και έπαρση σημαίας κι όποιος δεν τραγουδάει με ζήλο να
τρώει αποβολή;
-Γουστάρετε να
κάνετε συνέχεια παρελάσεις;
-Γουστάρετε να
φοράνε ποδιές τα κορίτσια και στολές τα αγόρια;
-Γουστάρετε
υποχρεωτικό κούρεμα;
-Γουστάρετε
αποβολές για ψύλλου πήδημα (ανάρμοστη συμπεριφορά, χρήση κινητού, χρήση
κραγιόν, κατούρημα πορσελάνης τουαλέτας κλπ);
-Γουστάρετε
στρατιωτική πειθαρχία πριν καν πάτε στρατιώτες;
-Γουστάρετε
μπλοκαρισμένο ίντερνετ με μπαναρισμένα τα «αντεθνικά» σάιτ;
-Γουστάρετε
περισσότερες ώρες ιστορία, πατριδογνωσία και θρησκευτικά και μηδέν ώρες
τεχνολογία, αγωγή του πολίτη ή κοινωνικές επιστήμες;
-Γουστάρετε να
σας βαράνε οι μπάτσοι στη μέση του δρόμου και να σας ξεφτιλίζουν λόγω της
εμφάνισής σας;
-Γουστάρετε να μη
μπορείτε να μπείτε πανεπιστήμιο επειδή οι γονείς σας είναι «αντεπαναστάτες»;
-Γουστάρετε να
ελέγχει ο στρατονόμος την εξωσχολική σας ζωή;
Αν ναι –να πάτε
να γαμηθείτε. Γιατί αυτά σας τα γούστα δεν είναι φυσιολογικά –απλώς είσαστε
μαζοχιστές και καλύτερα να βρείτε κάποιον άλλον τρόπο να ικανοποιείστε μόνοι
σας, δεν σας φταίει ο υπόλοιπος κόσμος.
Κι αν όλα τα
παραπάνω είναι προφανή, η καραμελίτσα που πιπιλάει ο κάθε κρετίνος περί «γενικευμένης
καταδίκης της βίας απ΄όπου κι αν προέρχεται» είναι το απαύγασμα της
μπαρουφολογίας.
Κατά πρώτον, η
μόνη αποδεκτή γενίκευση που υπάρχει είναι οτι δεν υπάρχουν αποδεκτές
γενικεύσεις. Δείξε μου μια γενίκευση για να σου δείξω έναν ηλίθιο ακριβώς
από πίσω της. Δεν υπάρχει τίποτα που να ισχύει γενικώς –υπάρχουν πράγματα που
ισχύουν για τους περισσότερους, για τους λιγότερους ή για ένα ορισμένο ποσοστό
ανθρώπων. Μέχρι εκεί. Κι αν ποτέ βρεις κάτι που να ισχύει γενικώς τότε
συγχαρητήρια γιατί μόλις ανακάλυψες κάτι πασιφανές και, άρα, ανάξιο λόγου! Ας
πούμε, ισχύει γενικώς οτι όταν έχει ήλιο χωρίς σύννεφα σε μια περιοχή, τότε
βλέπουμε καλύτερα από όταν έχει φεγγάρι με σύννεφα στην ίδια περιοχή. Σωστά;
Βεβαίως. Υπάρχει κανένας λόγος να το διαπιστώσουμε αυτό; Βεβαίως και όχι –γιατί
είναι πασιφανές!
Κατά δεύτερον, η
βία είναι μέσο κι όχι σκοπός. Το να καταδικάζεις τη βία είναι σα να
καταδικάζεις το πιστόλι. Βεβαίως, όλοι γνωρίζουμε οτι τα πιστόλια είναι
φτιαγμένα για να σκοτώνουν αλλά αυτό τι σημαίνει; Οτι όταν εγώ πάρω ένα
κουμπούρι και καθαρίσω έναν άνθρωπο θα μπει φυλακή το κουμπούρι κι εγώ θα τη
γλιτώσω; Άρα, η καταδίκη της βίας σαν ενέργειας είναι άσκοπη, βλακώδης και
ανούσια (είναι επίσης και προφανής –κανένας δεν καταφεύγει στη βία όταν μπορεί
να πετύχει τον σκοπό του με άλλα μέσα, ή, αν το κάνει, είναι ψυχολογικά
διαταραγμένος).
Κατά τρίτον, όταν
χρησιμοποιείται βία, θα πρέπει να εξετάζουμε (και να καταδικάζουμε ή όχι) τον
σκοπό τον οποίο προσπάθησε να εκπληρώσει το άτομο με τη χρήση βίας. Γι΄αυτό
άλλωστε και τα δικαστήρια τιμωρούν την πρόθεση –αν σε πυροβολήσω αλλά αστοχήσω,
μπαίνω φυλακή κι ας μην σου άσκησα άμεσα βία, ενώ αν μου ξεφύγει ένα πιάνο και
σε ισοπεδώσω μπαίνω φυλακή για αμέλεια, όχι για τη βία που σου άσκησα.
Τι σημαίνουν όλα
αυτά; Τίποτα περισσότερο από τα προφανή –ή μάλλον τις προφανείς ερωτήσεις: Για
πες μου καλό μου παιδί, τι σκοπό είχες και γιαούρτωσες τον δείνα πολιτικό; Να
διαμαρτυρηθείς; Να κάνεις γνωστές τις ιδέες σου; Να κάνεις χαβαλέ; Και τι έγινε
τελικά; Σε βγάλανε στα μπλογκ, σε παίξανε και στα δελτία. Άρα, απλώς κέρδισες
δημοσιότητα τριακοσίων κλικ και τριάντα δευτερολέπτων. Αν δεν αποσκοπούσες σε
αυτό, η ενέργειά σου είναι καταδικαστέα εκ του αποτελέσματος κι εσύ ένας
αποτυχημένος. Φέρνω ένα χοντρικό παράδειγμα –μην κολλήσεις σε αυτό.
Και για να
ξεμπερδεύουμε με τις τερατολογίες που κυκλοφορορούν βορβοροειδώς περί
ομοιότητας του κομμουνισμού με τον φασισμό τον οποίο πρεσβεύει η Χρυσή Αυγή, ας
δώσουμε λίγη βάση στην καταγραφή του προφανούς από τον Κάιν:
32 γκολ αυτοί, σέντρα εμείς.:
πολύ καλό, περίφημο.
δίκιο έχεις, αλλά τόσα χρόνια που στα σχολεία εκπαιδεύονταν με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά μας κανενας δε μιλούσε. Και όταν κάνανε κατάληψη πηγαίναν απ'έξω οι μανούλες-γαμώ-τις-μανούλες τους και τα παρακαλούσαν να μπουν στην τάξη. Και όταν ρίχνανε καμμιά χριστοπαναγίτσα στον παράλογο καθηγητή που έδινε την αιτιολογία "γιατί έτσι λέω εγώ" πέφτανε μπάτσες από τους πατερούληδες-γαμώ-τις-μανούλες-επίσης. Και τελικά, έτσι μεγάλωναν επί δεκαετίες γλύφτες, και χέστες, και αναξιοπρεπή υποκείμενα, που δεν λένε κακά λόγια σαν την υποφαινόμενη, αλλά δεν έχουν και καμμία μπέσα. Με λίγα λόγια, όλοι είμασταν αφγανοί, αμερικάνοι, κούρδοι, παλαιστίνιοι και όλοι είμαστε χρυσαυγίτες. γιατί το αφήσαμε να γίνει. και αυτό είναι μαχαιριά στην καρδιά αλλά γαμώ τον αντίθεό μου, είναι αλήθεια. και επίσης ο ψυχαναλυτής μου επιβεβαιώνει αυτό για το τικ. Αντε μας εκνεύρισες και σήμερα με την καλύτερη έννοια!
Χάρη, ευχαριστώ για την υπομονή σου να το διαβάσεις.
Υβ Οννη, το κλείσιμο τού σχολίου σου μου θυμίζει εκείνο το "μας γάμησες σήμερα -αλλά με την καλή έννοια" χεχεχεχεχεχεχε.
Κατά τα άλλα -συγνώμη αλλά τα παιδιά έπρεπε να μιλήσουν, ποιος θα το έκανε για λογαριασμό τους; Τα κόμματα που χώθηκαν μέχρι δημοτικό; Το WC του πολυτελούς σπιτιού μου "ακούει" προς τη διπλανή πολυκατοικία κι έτσι, σε στιγμές ατόφιου εσωτερικισμού, άκουσα συχνά-πυκνά τις μάναδες που τσιρίζανε στα παιδιά τους "τι δουλειά έχεις εσύ στην κατάληψη; να κοιτάξεις τα μαθήματά σου! έγινες, να κάνεις και καταλήψεις!" Αυτές τις μανάδες (επειδή μένω σε αρχαία γειτονιά) τις θυμόμουν από την εποχή που πήγαιναν γυμνάσιο και λύκειο -τις θυμόμουν που δεν έφερναν ποτέ βιβλία στο σχολείο και ψάχνανε πώς θα αντιγράψουν, τις θυμόμουν να ασχολούνται μονάχα με γκόμενους και τις θυμόμουν όταν παντρεύτηκαν (την εποχή που ήμουν φοιτητής) λόγω εγκυμοσύνης ή τεμπελιάς. Ε, ρε συ -αυτές οι μαμάδες δεν έχουν δικαίωμα να μιλάνε για κάποια ζητήματα -πώς να γίνει; Και τα παιδιά τους πρέπει να τους κόβουν τον αέρα, άλλωστε και η "χριστοπαναγία", του θεού είναι.
Τέλος πάντων, "ποτέ δεν είναι αργά για μια ευτυχισμένη παιδική ηλικία", που λέει κι ο Τομ Ρόμπινς.
Και πέρα από αυτό -το κεφαλαιώδες ερώτημα παραμένει: θέλεις φίλε μου να σου κόψουν τον Σουλεϊμάν και τη Σιλά από την τηλεόραση και να βλέπεις διαλέξεις του Πλεύρη και του Γεωργαλά για το αρχαίο ελληνικό κάλλος; Είσαι τόσο κάλος; Ε -ψήφισέ τους τότε!
Χα! Επιτέλους, άλλη μια που βρίζει σαν λαχαναγορίτης/εκδοροσφαγέας/φορτοεκφορτωτής/λιμενεργάτης για να μη νιώθω μοναξιά εδώ μέσα.
Κατά τ' άλλα, ύστερα από τόσο καιρό τις απόψεις μου πάνω στο ζήτημα τις ξέρεις. Και για τις μανούλες (ευτυχώς πρόλαβε και τις γάμησε η αποπάνω) και για τους πατερούληδες (ομοίως) και για τα κωλόπαιδά τους ακόμα περισσότερο, (που σιγά μην τα γαμήσω και έχουν κι απαιτήσεις μετά).
Όμως τι φταίμε εμείς να πληρώνουμε τη νύφη για τον ανίατο εγκεφαλικό κάλο τους που αφήνει περιθώρια σε ένα απόβρασμα σαν τον γνωστό μεταξικό χρυσαβγίτη να ξεδιπλώνει τη σημαία της "εθνοσωτηρίου" σε κάποιο κωλοχώρι της Λεβεντογένας; Κι από κάτω να χειροκροτάνε εκστασιασμένοι οι ούγκακες, ανάμεσά τους και καμπόσα θηλυκά, απ' αυτά που το καραφασισταριό τα έχει τιμή και καμάρι και κορώνα στο κεφάλι του (το κάτω);
Άσε, μην απαντάς, ρητορική ήταν η ερώτηση.
Ετοιμαστείτε, θα σκοτεινιάσει κι άλλο.
Και είπα να μη βρίσω...
Μπέρνι -το έχω ξαναπεί. Φταίμε όλοι εμείς και την πληρώνουμε επειδή μας ενοχλούσε ο Στάλιν με τις πρακτικές του και τις καταδικάζαμε. Μάθαμε αργά οτι ο ανθρωπισμός έχει και τα όρια του, τα οποία έχουν χαραχτεί από τον ίδιο τον ανθρωπισμό προκειμένου να παραμείνει τέτοιος.
Ωραίο (γεια σου Μπέρνι!)
Ωπ! Καλώς το Δύτη μας! :-)))
μπέρνι κοπελιά, μου αρέσεις. επειδή είμαι καινούργια εδώ, σε βρίσκω να σε διαβάσω κάπου; (συγνώμμη κύριε μοτοσακέ για την κατάχρηση του χώρου) :)
Φχαριστώ, Υβ (α, ρε μότορα, τι θυμίζει αυτό το ονοματάκι στους γάβρους, ε;), αλλά είμαι αδέσποτη. Στη Λεξιλογία συχνάζω κυρίως, λόγω επαγγέλματος αλλά και αγάπης, πιο αραιά στου Σαραντάκου, εδώ στον μότορα όποτε με τζιγκλάει με τα χρυσάβγουλα... τέτοια. Ακόμα και στου Δύτη έχω κάτι ζαμάνια να γράψω (αν και τον διαβάζω) γιατί έχω κάνει αίτηση να γίνει η μέρα σαράντα οχτώ ώρες αλλά δεν έχει εγκριθεί ακόμα.
Δε χανόμαστε όμως, μη φοβάσαι. (και κάτσε να δούμε, θα γουστάρεις μέχρι τέλους; Γιατί είμαι και μυστήριο χαρμάνι, χεχε)
Τον μότορα, όμως να τον διαβάζεις. Έντεκα φορές στις δέκα έχει δίκιο. Μόνο εκεί με τα πανκιά τον χάνω λίγο, αλλά φταίει η διαφορά ηλικίας. Με περνάει καμιά τριανταριά χρόνια (σε τσάκισα τώρα, μοτοσακέ χμιχμιχμιχχ). Έχει και καλά σχολιαστάκια. ;-)
Μπέρνι τριάντα χρόνια σε πέρναγα πέρσι που γνωριστήκαμε. Φέτος σε περνάω 31 -μη μπερδεύεσαι, χεχεχεχε.
Υβ Οννη -όταν λέμε καινούργια, εννοούμε καινούργια καινούργια ή απλώς καινούργια; Ρωτάω γιατί μου θυμίζεις κάτι πολύ ωραίο από τα αρχαία χρόνια του μπλόγκινγκ...
Πάντως όπως ξέρετε (κι όσοι δεν το ξέρετε, το μαθαίνετε τώρα) λόγω του κόμπλεξ μου ως άτομο, χαίρομαι να διαβάζω κουβέντες μεταξύ ατόμων, άσχετες με τα ποστ μου, κάτω από τα ποστ μου. Μου φτιάχνει τη διάθεση ρε παιδί μου -νιώθω οικειότητα πώς το λένε; (έτσι το λένε!)
H Y-boνη είναι πάντα νέα μοτοσακέ.
αμάν ρε μπέρνι, όλο εδώ είσαι και ακόμα να μάθεις από πάνκ... τί θα κάνουμε με την πάρτη σου;
θα μ' αγαπάτε με τα παλιοροκάδικα κουσούρια μου, ωρέ. Όπως αγαπάω κι εγώ εσάς μ' αυτούς τους γκαζοντενεκέδες που γουστάρετε.
(και πού να τολμήσω να πω ότι λατρεύω και τον Χατζηδάκι, ε; χαχα)
Πάντως, αν θυμάμαι, κάπου κάπου συμπίπτουν τα γούστα μας. ;-)
έτσι όπως τα λές μοτοσακέ και 'συ τομμπόϋ σουιτχαρτ! και οι δύο ταυτόχρονα όμως. Καινούργια με την μετα-σημασιολογική έννοια του όρου. Ούτε ξέρω τι λεω.
Μπέρνι, θα μ'αρέσεις ρε σου λέω. Σε λένε και Μπέρνι, αστειεύεσαι?
μπέρνι, με Doors μεγάλωσα, αλλά έμαθα στο δρόμο
http://www.youtube.com/watch?v=OK5WckjHlRk
γιά το 6:36...
Ever get the feeling you've been cheated?
All the time, mate. All the time...
Άμα είναι να φτιάχνουμε τη διάθεση του μότορος, να πω ότι: Μπέρνι, νομίζω εδώ σε είχα πρωτοσυναντήσει. Κάποτε.
Με τα παλουκάρια ξεράθηκα,αλλά τα θέματα που θίγεις μόνο για γέλια δεν είναι.
Είναι απο εκείνα τα ποστ και τις φάσεις που ''σε κοιτάει ο εαυτός σου απο την επόμενη στροφή του δρόμου''ή κάπως έτσι.
Μπέρνι,δεν είναι δυστυχώς τα θηλυκα μονάχα κάμποσα σε αριθμό,κάθε φορά που τα έβλεπα στον τοίχο κοινωνικής δικτύωσης του μαλάκα,μου φαινόντουσαν πολύ περισσότερα και πιο κακιασμένα.Ευχομαι να ήταν διπλά προφίλ ή κάτι τέτοιο.Τώρα που κατέβηκε και ο τοίχος...θα έμειναν ορφανά τα καψερά.
Α όλα κι όλα,νταραβέρια με το Σουλεϊμάν δε θέλω.Δεν χάνω επεισόδιο και καρφώνομαι στο γυαλί.Ακούς εκεί να μου το κόψουν!
Δύτη, είσαι σίγουρος; Γιατί θαρρώ πως σε λούρκιζα αρκετά πριν πιάσουμε κουβέντα εδώ στου μότορα. Απλώς... με είχες κομπλάρει μ' εκείνα τα μυθικά πόστια σου και με τις σεντονιάδες τα σχόλια που απλώνονταν από κάτω (ξέρεις, με τους συνήθεις υπόπτους, χεχεχε) και δεν τολμούσα να μπω. Κάπου εκεί στους minores με τον Τέμροκ δεν είχα μπουκάρει, ή πιο πριν; Αμάν, πάλι βάρεσε ο Κέριγκολντ.
Α, και ξέχασα να σε ρωτήσω. Τι δείχνει η καινούργια αβατάρα σου; Κάτι σαν κεκοσμημένο χειρόγραφο μού βγάζει.
Ο μότορας είναι φιλόξενος όπως κι εσύ, αφού. Του αρέσει να πιάνουνε λαγκιρντί τα σχολιαστάκια του. Πιάνει τον κουβά με το ποπκόρν και τα κάνει χάζι, χεχε.
Γιώργη, επειδή δεν έχω κανα ζόρι με την πολίτικαλ κορέκτνες (I'm too old for this shit που έλεγε και ο αρχαίος σοφός), σου ομολογώ ότι πολλές ομόφυλές μου θα ήθελα να πλακώσω στο βρισίδι, μη σου πω και στο κλωτσομπουνίδι, για διάφορους και ευνόητους λόγους. Το ότι διαθέτουμε τα ίδια γεννητικά όργανα δεν σημαίνει ότι βλέπουμε τον κόσμο με τα ίδια μάτια. Αν γουστάρουν βαρβατίλα και μαγκιά κλανιά, δικαίωμά τους. Αν νομίζουν ότι έτσι θα βγάλουν γαμάτο γκόμενο ή αν νομίζουν πως οι ίδιες έβγαλαν παπάρι κι αρχίδια και θα γαμήσουν τον κόσμο όλο, επίσης δικαίωμά τους. Αλλά σ' αυτή την περίπτωση να ξέρουν ότι θα μας βρίσκουν πάντα απέναντί τους, και δικαίωμά μας. Εδώ δε χωράνε ψευτοαλληλεγγύες και του κώλου τα εννιάμερα. Άντε στην καλύτερη περίπτωση να τους δώσουμε το τηλέφωνο κανενός καλού και οικονομικού ψυχίατρου.
Μπέρνι, θυμάμαι εδώ που κυνηγιόσασταν με ένα τρολ, εσύ κι ο μότορας. Το αβατάρι μου που ρωτάς είναι πράγματι κεκοσμημένο χειρόγραφο: ο ποιητής στην ταβέρνα. Όχι πως περνιέμαι για ποιητής, αλλά οι ταβέρνες όσο νάναι μ' αρέσουν.
Βλέπω λοιπόν οτι διεξάγεται μια άκρως επιστημονική συζήτηση εδώ πέρα, άκρως επιστημονική λέγω. Μόνο ο Μάρλυ λείπει αλλά είναι δικαιολογημένα απών λόγω τεχνολογίας. Για να προσθέσω κάτι στην κουβέντα θα πω οτι περί Σουλεϊμάν διαμαρτυρήθηκε και ο Ερντογάν -άρα η Χρυσή Αυγή συμπορεύεται με τον Τούρκο πρωθυπουργό, όπως συμπορεύονταν τα ινδάλματά τους οι "μακεδονομάχοι" με τους Τούρκους όταν κυνηγάγανε τους αριστερούς Βούλγαρους και λοιπούς κομιτατζήδες. Η ιστορία επαναλαμβάνεται σαν μιούζικαλ -το είχε πει κι ο Μαρξ!
Οι γυναίκες της Χρυσής Αυγής υποθέτω οτι έχω σαν πρότυπο τη Ζαρούλια -άρα, θα αναστενάξουν τα σουβλατζίδικα για να φτιάξουν κορμί σαν της γυναίκας του Αρχηγού.
Υβ Οννη χάρηκα πολύ που επέστρεψες -ελπίζω να μην την ξανακοπανήσεις λίαν συντόμως. Και όχι -δεν μου θυμίζεις τον Υβ τον Τριαντάφυλλο, τον άσσο της Γαλλίας, εκείνος ήταν ασχημομούρης!
http://parallhlografos.wordpress.com/2012/10/27/%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BD%CE%B5%CF%84/
tsekare k afto
(puppet)
Χαχαχαχαχα -σωστός, αλλά με μελαγχόλησε λίγο γιατί, ως φαίνεται, έχει πέσει τόσο πολύ σε δημοτικότητα το μπλογκ μου που δεν με καταδέχονται οι φασίστουλες!
tha benw na sou kanw egw sxolia anonima k anorthografa
(puppet)
Χαχαχαχα -μπααα, θα τα σβήνω. Γέρασα πια, δεν είμαι τόσο διαλεκτικός όσο παλιότερα...
nai eida k to comment pio panw gia to stalin. arxizoun na mou benoun idees k menane.
(puppet)
"Φλώροι τρέμετε! Η μάνα του Στάλιν είναι πάλι έγκυος" κι έτσι ε;
Όχι -να είμαστε δίκαιοι και χριστιανικώς σκεπτόμενοι, ότι θέλουν να κάνουν στους άλλους τούς αξίζει και να το πάθουν, το λέει κι ο Καζαντζίδης!
μοτοσακέ ( :) έτσι δε σε λένε στ' αγγλικά εδωμέσα; ) (σού απαντάω δωκάτω, εκτός ορίων διότι δεν ξέρω πώς να σού απαντήσω κει πάνω (ψηλά))
: η υπομονή μου έχει δοκιμαστεί κι άλλες φορές δωμέσα, μην κοιτάς που δε σού μιλάω
;)
Αυτό είναι ένα από τα καλά των μπλογκ, Χάρη. Οτι δεν έχουν απάντηση κολλητά στο σχόλιο κι έτσι δημιουργούν αναστάτωση, χεχεχεχεχε. Ας πούμε, μια φορά είχε σχολιάσει κάποιος φίλος μου "θα έρθεις μετά τη δουλειά για καφέ;" και μέχρι να απαντήσω είχε χωθεί κάποιος που σχολίαζε "καλά -είσαι τόσο πολύ μαλάκας;" Καταλαβαίνεις λοιπόν πώς έκαστε η απάντησή μου "ναι -πες μου τι ώρα".
Χαίρομαι που εξασκείς την υπομονή σου εδω μέσα, γιατί η υπομονή για τη γυναίκα είναι ότι το ποδήλατο για τα ψάρια.
lol lol lol
(και για την ώρα και για το ψάρι)
lol
Δημοσίευση σχολίου
Άσε κάτι για το γκαρσόνι ρε!